Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Τις 13 μεγάλες τάσεις που θα επικρατήσουν στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία το 2016, αποκαλύπτει έρευνα της περιοδικής έκδοσης του Skift, με τίτλο "Ορίζοντας το μέλλον των ταξιδίων".

Οι τάσεις αυτές είναι οι εξής:

-H ταξιδιωτική βιομηχανία είναι πλέον έτοιμη να έχει σφαιρική αντίληψη σχετικά με τις ανάγκες του ταξιδιώτη | Tα δεδομένα, όπως διατυπώνεται συχνά τελευταία, είναι το νέο πετρέλαιο. Όπως το πετρέλαιο τον 19ο αιώνα αποτελούσε μια αναξιοποίητη πηγή που προκάλεσε σαρωτικές αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία, έτσι και τα δεδομένα, έχουν τη δυναμική να κάνουν τις επιχειρήσεις πιο έξυπνες και να μετατρέψουν την επικοινωνία μάρκετινγκ σε κατά πρόσωπο συνομιλίες με πελάτες.

Η ευρεία χρήση κινητών τηλεφώνων και η πρόθεση των καταναλωτών να αλληλεπιδρούν με τα ταξιδιωτικά brand, συντελεί στην κατανόηση των ταξιδιωτικών τους συνηθειών από τους οργανισμούς, με τη συλλογή δεδομένων από αυτούς.

Έτσι, το 2016 εκτιμάται ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα έχουν μια γενική θεώρηση σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα. 

Στην υπηρεσία αυτή χρησιμοποιούνται συστήματα CRM και συνοδευτικές τεχνολογίες.

 

-Οι μεγάλες αναταράξεις στη φιλοξενία | Η παγκόσμια ξενδοχειακή βιομηχανία που αποτελείται από τον οργανωμένο κλάδο των ξενοδοχείων, τον οργανωμένο κλάδο των τουριστικών μισθώσεων και τον κλάδο της πρώην οικονομίας διαμοιρασμού, ηγείται φέτος, όπως και πέρυσι, της καινοτομίας στα ταξίδια.

1. η πρώην οικονομία διαμοιρασμού – η Airbnb– μετακινείται υψηλότερα στην αλυσίδα και αντικαθιστά τον κλάδο της τουριστικής μίσθωσης.

2. O κλάδος των τουριστικών μισθώσεων έχει συνειδητοποιήσει ότι δε μπορεί να υπερβεί την επανάσταση που έχει φέρει η ενοικίαση σπιτιών στα αστικά κέντρα και συμμετέχει σε αυτήν. 

3. Αυτός ο εναλλακτικός κλάδος φιλοξενίας βρίσκεται σε διαμάχη με την ξενοδοχειακή βιομηχανία ως ο μικρός ή μεγάλος «κλέφτης» του μεριδίου της.

4. Τα εναλλακτικά καταλύματα βρίσκονται επίσης σε σύγκρουση με τις διαδικτυακές κρατήσεις καθώς τα ξενοδοχεία συνιστούν μία αναξιοποίητη αλλά με υψηλό περιθώριο κέρδους ευκαιρία για εκείνες.

 

-To φαινόμενο Bourdain: Η γαστρονομία είναι σήμερα το κορυφαίο θέλγητρο των ταξιδίων | Σε μια εποχή που σχεδόν κάθε εμπειρία μπορεί να ψηφιοποιηθεί, η εστίαση εξαιρείται ως πεισματικά αναλογική.

Ίσως γι’αυτό οι γαστρονομικές ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι σήμερα η πιο δημοφιλής μέθοδος διεξαγωγής των επιχειρήσεων στον τουρισμό. Το φαγητό έχει τη μοναδική ικανότητα να επικοινωνεί μια μοναδική αίσθηση για κάθε τόπο. 

Η τοπική κουζίνα προσφέρει μια άμεση σύνδεση με την ιστορία της περιοχής, την ψυχή των ανθρώπων της και το ρυθμό της καθημερινής ζωής. 

Ο γαστρονομικός τουρισμός δεν είναι τίποτα καινούριο, όμως η εκθετική ανάπτυξή του επανακαθορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι προορισμοί τοποθετούν τον εαυτό τους στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

 

-O πόλεμος για τις άμεσες κρατήσεις συνεχίζεται | Tα ξενοδοχεία και τα online πρακτορεία συνεχίζουν να βρίσκονται σε πόλεμο διεκδικώντας κρατήσεις. Το 2016, δεν προβλέπεται να τερματιστεί η διαμάχη. Παρότι τα ξενοδοχεία εφάρμοσαν πιο επιθετικές τακτικές το 2015, είναι πιθανό φέτος να κάνουν ακόμα πιο συγκροτημένες προσπάθειες προκειμένου να κερδίσουν απευθείας κρατήσεις.

Το 2016, η Marriott και η Starwood, οι οποίες ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους, καθώς και η Hilton Worldwide και ο όμιλος InterContinental Hotels, διευρύνουν τις επιλογές των καταναλωτών που θα κάνουν απευθείας κρατήσεις στα site τους, στα προγράμματα πιστότητας για να αποφεύγεται το τσεκ ιν στην υποδοχή του ξενοδοχείου και να γίνεται χρήση των κινητών τηλεφώνων για την πρόσβαση στα δωμάτια.

Χρειάζεται περισσότερη φαντασία από τα ξενοδοχεία καθώς εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να προσθέτουν επιπλέον παροχές όπως πόντους και βασικό δωρεάν Wi-Fi για τους ταξιδιώτες που θα κάνουν απευθείας κράτηση στις ιστοσελίδες τους. 

Οι πιο δημιουργικές μονάδες και αλυσίδες θα προσφέρουν επίσης παροχές όπως τσεκ ιν από νωρίς ή τσεκ αουτ αργά.

Παρότι δεν έχει επικρατήσει κανείς σε αυτή τη διαμάχη, το σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής είναι ο καθαρός κερδισμένος.

 

- Άνθιση του γρήγορου, casual ντιζάιν στα ταξίδια | Τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να υιοθετούν νέους αποτελεσματικούς και ελκυστικούς τρόπους στη διατροφή των επισκεπτών, με ένα στυλ που φιλοδοξεί να καακτήσει την τουριστική βιομηχανία: γρήγορο και καθημερινό.

Στους καταναλωτές αρέσει η απλότητα του à la carte καθώς και ότι πληρώνουν για τις υπηρεσίες που επιδεικνύουν ξεκάθαρο value. 

Τα ξενοδοχειακά brand, όπως τα Element και Aloft της Starwood, έχουν εφαρμόσει αυτό το μοντέλο στους χώρους των ξενοδοχείων, χρησιμοποιώντας ργαλεία όπως τα αυτοεξυπηρετούμενα κιόσκια φαγητού και δωρεάν Wi-Fi για την προσέλκυση της νεότερης γενιάς ταξιδιωτών, που είναι πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα κόστους και ενδιαφέρονται λιγότερο για τα περίπλοκα brand.

Την ίδια προσέγγιση κάνουν και οι αερομεταφορείς, ιδιαίτερα οι low cost, όπως η Ryanair.

 

-Η χρονιά του Αμερικανού ταξιδιώτη | Αν είστε αμερικανός πολίτης με διαθέσιμο εισόδημα, οι πιθανότητες να έχετε μια καταπληκτική χρονιά είναι περισσότερες σήμερα σε σχέση με τις τελευταίες 2 δεκαετίες και αυτό γιατί οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, παρά τα γεωπολιτικά ζητήματα και τις επερχόμενες εκλογές, εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξαιρετική θέση για ταξίδια, διαθέτοντας μεγαλύτερα πορτοφόλια και ευρύτερους ορίζοντες σε σχέση με μια δεκαετία πριν. 

Με την οικονομική ανάπτυξη να έχει επιστρέψει, το δολάριο είναι ισχυρότερο σήμερα από τα τελευταία χρόνια και τα επίπεδα ανεργίας έχουν επιστρέψει σε χαμηλά επίπεδα. 

Το δολάριο είναι σε υψηλά 10ετίας έναντι του ευρώ, και των νομισμάτων της Βραζιλίας, της Ιαπωνίας, της Τουρκίας και άλλων. 

Η θέση του δε είναι βελτιωμένη και έναντι της βρετανικής λίρας.

 

-To βίντεο είναι η νέα γλώσσα της επικοινωνίας των brand | Τα έξυπνα brand έχουν μάθε ότι τα συναισθήματα του πελάτη, με πολλούς τρόπους καθορίζουν ο,τι θα καταναλώσει. 

Αντί να πωλούν ξενοδοχειακά δωμάτια και αεροπορικές θέσεις ως προϊόντα, τα brand συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αφηγούνται ιστορίες χρησιμοποιώντας βίντεο που δημιουργούν συναισθηματικούς δεσμούς με ένα συγκεκριμένο κοινό. Η Marriott International είναι ηγέτης σε αυτό το κομμάτι, διαθέτοντας το δικό της στούντιο παραγωγής σποτ, ενώ και Tuskish Airlines έχουν υιοθετήσει αυτή την προσέγγιση. 

Η διάδοση της τεχνολογίας κινητών τηλεφώνων, από όπου γίνεται streaming υλικού βίντεο, είναι ένα κανάλι μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα με την Cisco, υπολογίζεται οτι μέχρι το 2017, το video streaming θα αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα 2 τρίτα του συνόλου της χρήσης του διαδικτύου.

 

-Oι έξυπνες πόλεις αποτελούν πλέον πλατφόρμες και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες διαμορφώνονται επάνω τους | To 2016 θα είναι η χρονιά που οι πόλεις θα ξεκινήσουν να αξιοποιούν τον αυξανόμενο όγκο των ανοικτών δεδομένων, προκειμένου να παρέχουν νέες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες.

Σήμερα το κόνσεπτ «πόλη ως μια πλατφόρμα» εξελίσσεται σε ένα αστικό λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζει τη συζήτηση περί των έξυπνων πόλεων. 

Εθνικές και τοπικές κυβερνήσεις, κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, αναπτύσσουν συνεργατικές πρωτοβουλίες όπως την «CitySDK (software development kit)» APIs, τα οποία διασφαλίζουν μια συνεπή ταξιδιωτική εμπειρία στις πόλεις. 

Καθώς αυτή προσέγγιση κερδίζει έδαφος με το χρόνο, οι ταξιδιώτες θα είναι σε θέση να συνδέονται με διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα χωρίς να απαιτείται μια νέα εφαρμογή κάθε φορά.

 

-Η κατασκευή τη δική σας εμπειρίας είναι το μέλλον των αερομεταφορών | Για δεκαετίες, οι πτήσεις ήταν προβλέψιμες, αξιόπιστες, αλλά και βαρετές. Τα περιοριστικά συστήματα κρατήσεων και η χρονοβόρα διαδικασία της υιοθέτησης των αλλαγών, κράτησαν τις αερομεταφορές σε αποτελμάτωση των πωλήσεων, προσφέροντας στους πελάτες μικρή ή καθόλου ευελιξία.

Οι αλλαγές στην αγορά, στις απαιτήσεις των πελατών και η ανάδυση νεων τεχνολογιών, αλλάζουν το μοντέλο αυτό σε μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία.

Οι αερομεταφορείς έχουν κατακερματίσει το συνολικό κόστος προϊόντος, διαθέτοντας οτιδήποτε πέρα από το δικαίωμα για πτήση ως πρόσθετη υπηρεσία. Η ανάγκη για αποκόμιση κέρδους από τις υπηρεσίες αυτές προξένησε αλλαγές στα συστήματα κρατήσεων, επιτρέποντας στους αερομεταφορείς να πωλούν συνδυασμούς προϊόντων. 

Επίσης, οι αερομεταφορείς αρχίζουν να χρησιμοποιούν εφαρμογές στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών τη σωστή στιγμή, κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, όταν οι επιβάτες είναι λιγότερο ευαισθητοποιημένοι στο κόστος και πιο ανοικτοί σε προτάσεις που επιλύουν συγκεκριμένα προβλήματα.

Το επόμενο βήμα είναι «ψηφιακό». Καθώς τα συστήματα κρατήσεων και πωλήσεων εξελίσσονται, οι επιτόπου λύσεις μέσω κινητού τηλεφώνου και με εφαρμογές θα επιτρέπουν καλύτερες συμπληρωματικές πωλήσεις.

 

-H αποστολή μηνυμάτων είναι η νέα παγκόσμια γλώσσα, ακούν όμως τα ταξιδιωτικά brand; | Mε το κινητό να καταλαμβάνει περισσότερο από το 50% του χρόνου των καταναλωτών, τα μηνύματα είναι τα νέα social media και τα ταξιδιωτικά brand αγνοούν αυτή την τάση, διατρέχοντας κινδύνους. 

Η υπηρεσία CheckMate προσφέρει στα ξενοδοχεία τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου αυτά να προσεγγίζουν τους πελάτες αυτούς…

-SMS και πολυκάναλη επικοινωνία με μηνύματα

-Mobile check-in

-Real-time feedback

Tα μηνύματα προσφέρουν τα brand μια άμεση, προσωπική σχέση με τους καταναλωτές που τα social media απλά υπαινίσσονταν. Ποιο είναι το μακροχρόνιο αποτέλεσμα του μάρκετινγκ όταν ένα ξενοδοχείο ή αερομεταφορέας επικοινωνεί με τους πελάτες τους όπως ένα αγαπημένο πρόσωπο;

Ένα είναι σίγουρο: να περιμένετε ότι εφαρμογές αποστολής μηνυμάτων θα γίνουν κανόνας επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών για όλα τα είδη brand, ειδικά τα ταξιδιωτικά, καθώς οι ταξιδιώτες εν κινήσει χρησιμοποιούν τα μηνύματα ως βασικό τρόπο να παραμένουν συνδεδεμένοι με την οικογένεια και τους φίλους τους. 

Οι ταξιδιώτες θα καταφεύγουν στα μηνύματα όλο και περισσότερο για εμπειρία αγορών μιας στάσης, όπου θα μπορούν να κάνουν κράτηση για τα πάντα και να επικοινωνούν οτιδήποτε.

 

-Συνεργασία με την οικονομία On-Demand | Oι ξενοδόχοι αντιλαμβάνονται ότι η τεχνολογία on-demand αλλάζει τις προσδοκίες επιβατών και επισκεπτών σχετικά με τις υπηρεσίες καθώς και ότι είναι καλύτερο να συνεργάζονται με υπάρχοντες παρόχους τέτοιας τεχνολογίας παρά να προσπαθούν να δημιουργούν τις δικές τους υπηρεσίες.

Η εφαρμογή τους κινείται σε 2 κατευθύνσεις: στην ένθετη υποδομή και τους εξωτερικού παρόχους υπηρεσιών σε επισκέπτες που βρίσκονται στο ξενοδοχείο. 

Έτσι, τα ξενοδοχεία παρατηρούν προσεκτικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών προκειμένου να εντοπίζουν ευκαιρίες για να συνδέονται πιο στενά με τις υπηρεσίες που ήδη χρησιμοποιούν και να περιορίζουν τις πλεονάζουσες υπηρεσίες.

 

-Eστιάστε στις αλλαγές που απαιτεί η Gen Z σε σχέση με τους millennials | Αγνοήστε οτιδήποτε ξέρετε για τους millennials στην αντιμετώπιση της γενιάς Z, καθώς παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές.

Δείτε τον πίνακα…

 

-Οι νέοι ανταγωνιστές των site κρατήσεων είναι οι πρώην φίλοι τους | Σε κάθε βιομηχανία, οι εταιρίες που διανέμουν τα προϊόντα συχνά τείνουν να συγκεντρώνουν περισσότερες επιχειρήσεις προς όφελός τους. Τα σουπερ μάρκετ ωθούν τα προϊόντα που έχουν το δικό του brand, η Amazon δεν πουλά μόνο βιβλία άλλων εταιριών αλλά εκδίδει και δικά της.

Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και ο πελάτης γίνεται δικός σου, τουλάχιστον με περισσότερους τρόπους από την συγκέντρωση μιας αγοράς με είδη ευρείας κατανάλωσης. 

Το ίδιο συμβαίνει και στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με τους παρόχους αναζητήσεων TripAdvisor, Trivago και Google, που είχαν κτίσει τις επιχειρήσεις τους δημιουργώντας δρόμους για τα online τουριστικά πρακτορεία και ξενοδοχεία, τώρα να γίνονται οι ίδιοι πλατφόρμες κρατήσεων.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 05/05 11:31

    Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια

  2. 05/05 07:24

    Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι

  3. 05/05 07:21

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία

  4. 04/05 20:39

    Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;

  5. 04/05 19:48

    Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων

  6. 04/05 11:58

    Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων

  7. 04/05 11:30

    Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά

  8. 04/05 11:10

    Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης

  9. 04/05 11:09

    Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας

  10. 03/05 11:43

    «Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο

  11. 03/05 07:45

    Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο

  12. 03/05 07:42

    Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία

  13. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  14. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  15. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  16. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  17. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  18. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  19. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  20. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  21. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  22. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  23. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  24. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  25. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  26. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  27. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  28. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  29. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  30. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  31. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  32. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  33. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  34. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  35. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  36. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  37. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  38. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  39. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  40. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  41. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  42. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  43. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  44. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  45. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  46. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  47. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  48. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  49. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  50. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  51. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  52. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  53. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  54. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  55. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  56. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  57. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  58. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  59. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  60. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  61. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  62. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  63. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  64. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  65. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  66. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  67. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  68. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  69. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  70. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  71. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  72. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  73. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  74. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  75. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  76. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  77. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  78. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  79. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  80. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  81. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  82. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  83. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  84. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  85. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  86. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  87. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  88. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  89. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  90. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  91. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  92. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  93. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  94. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  95. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  96. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  97. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  98. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  99. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  100. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5