Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

Α Decrease font Enlarge font
Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

Μια εταιρεία υπόσχεται να φέρει τις γεύσεις της Ελλάδας κάθε μήνα στο σπίτι των Ευρωπαίων με ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα. Μια πρωτότυπη επιχειρηματική κίνηση νέων ανθρώπων από την Αθήνα εξαπλώνεται στην Ευρώπη. Διαβάστε το ρεπορτάζ της Deutschen Welle...

Το θυμάρι με το έντονο άρωμα που χρησιμοποιούσε η μητέρα στο κοτόπουλο, η μαρμελάδα από τα ζουμερά ροδάκινα του κήπου και φυσικά το ελαιόλαδο που απογείωνε τη γεύση κάθε απλής σαλάτας. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις πολλές γεύσεις και μυρωδιές που πολλοί Έλληνες του εξωτερικού αναπολούν με νοσταλγία. Χάρη στο μεσογειακό κλίμα η Ελλάδα παράγει εδώ και πάρα πολλά χρόνια κάποια από τα πιο γευστικά και ποιοτικά προϊόντα παγκοσμίως. Μόνο που λίγα από αυτά καταλήγουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε κάθε καλοκαίρι στα αεροδρόμια: υπερφορτωμένοι Έλληνες, μόνιμοι κάτοικοι του εξωτερικού με αποσκευές γεμάτες τρόφιμα. 

Ιδιαίτερες γεύσεις

Αυτός ήταν μόνο ένας από τους πολλούς λόγους, για τους οποίους ο Γιάννης Βούλτσης σκέφτηκε να δημιουργήσει την εταιρεία Monthly Flavors. To κόνσεπτ απλό μεν, αλλά εξαιρετικά έξυπνο: κάθε μήνα ένα κουτί που περιλαμβάνει πέντε με έξι ελληνικά προϊόντα (κανονικού μεγέθους) φτάνει στον συνδρομητή στην τιμή των 39€. Τα προϊόντα έχουν επιλεχθεί με μεγάλη προσοχή και είναι τρόφιμα που δεν βρίσκει κανείς εύκολα. Πρόκειται για προϊόντα ιδιαίτερα, συχνά βιολογικά, κάποια ακόμη και βραβευμένα, από μικρές παραγωγικές μονάδες απ' όλη την Ελλάδα. Ο συνδρομητής δεν έχει την επιλογή να παραγγείλει κάτι συγκεκριμένο, αλλά αφήνεται στα χέρια των εργαζομένων της Monthly Flavors, οι οποίοι έχουν αναλάβει το έργο της γευσιγνωσίας. 

Έτσι κάθε μήνα το κουτί έρχεται ως έκπληξη στο σπίτι. Ο Γιάννης Βούλτσης, διευθυντής της εταιρείας, εξηγεί πώς η Monthly Flavors προσπαθεί να σπάσει μια συνήθεια των καταναλωτών: «Ο καταναλωτής συνήθως δεν ξέρει τι να πάρει, οπότε πηγαίνει και αγοράζει αυτό που αγόραζε πάντα. Με αποτέλεσμα σπάνια να δοκιμάσει κάτι καινούργιο». Αυτό ακριβώς λοιπόν έρχεται να αλλάξει η Monthly Flavors. 

Τι περιέχει το κουτί;

Προκειμένου να αποκτήσουμε άμεση επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας, ζητήσαμε και παραλάβαμε στη DW ένα κουτί το οποίο περιείχε: ένα μπουκάλι ελαιόλαδο από την Αρκαδία (500ml), ένα σακουλάκι κρητικά παξιμαδάκια (120gr), ένα φακελάκι μελισσόχορτο (20gr) από τη Θεσσαλονίκη, μια συσκευασία με ριζότο με αποξηραμένα μανιτάρια (300gr, 2-3 μερίδες) από τα Γιαννιτσά και ένα βαζάκι μαρμελάδα (240gr) με λεμόνια, μοσχολέμονα και μαύρη ζάχαρη από τη Λάρισα. Επιπλέον υπήρχε και ένα φυλλάδιο με πληροφορίες για τα συγκεκριμένα προϊόντα και δυο συνταγές με υλικά που περιείχε το κουτί.  

Όλα αυτά στην τιμή των 39€, που σίγουρα δεν είναι λίγα και πόσο μάλλον στο πλαίσιο μιας μηνιαίας συνδρομής. Μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο έδειξε ότι το συνολικό κόστος των προϊόντων ανέρχεται περίπου στα 32€ χωρίς τα μεταφορικά έξοδα. Ωστόσο θα έπρεπε κανείς να βρει κατ' αρχήν αυτά τα ομολογουμένως ιδιαίτερα τρόφιμα, να τα παραγγείλει ενδεχομένως ένα ένα από τις ίδιες τις εταιρείες, εάν και εφόσον διαθέτουν e-shop και να πληρώσει φυσικά ξεχωριστά και τα μεταφορικά τα οποία ποικίλλουν ανάλογα με τον τόπο διαμονής. Παρά ταύτα τα 39€ της μηνιαίας συνδρομής για προϊόντα ντελικατέσεν μπορεί να θεωρηθούν από πολλούς πολυτέλεια.

Γι' αυτό και η Monthly Flavors επικεντρώνεται περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά (τα πακέτα στέλνονται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες) και όχι μόνο στην ελληνική, όπου η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί λόγω της κρίσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα μεγάλο ποσοστό των ευρωπαίων πελατών είναι Έλληνες του εξωτερικού. 

Η ιδέα για το μηνιαίο πακέτο προέρχεται από τον χώρο των καλλυντικών. Σε Ευρώπη και ΗΠΑ υπάρχει αντίστοιχη επιχειρηματική δραστηριότητα εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε μήνα αποστέλλεται ένα πακέτο με διάφορα καλλυντικά στους συνδρομητές. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας γνώριζαν αυτά τα πακέτα και συνδύασαν την ιδέα με την αγάπη τους για το φαγητό. Σύμφωνα με τους ίδιους, η ανταπόκριση των πελατών τούς δικαίωσε. Δυο χρόνια υφίσταται η εταιρεία και όπως λέει ο Γ. Βούλτσης: «Δεν περίμενα να πάρει τόση έκταση, πάμε πολύ καλύτερα απ' ό,τι περίμενα». 

«Εν μέσω κρίσης γίνονται τα πιο σωστά βήματα»

Πώς όμως ξεκινάς ως νέος άνθρωπος μια καινούργια επιχείρηση εν μέσω κρίσης; «Μα εν μέσω κρίσης κάνει ο κόσμος τα πιο σωστά βήματα. Εν μέσω κρίσης θα δεις ανθρώπους να έχουν περισσότερη θέληση να βγάλουν χρήματα», λέει χαρακτηριστικά ο διευθυντής της εταιρείας. Την ίδια θέληση και το ίδιο μεράκι δείχνουν και οι παραγωγοί με τους οποίος συνεργάζεται η εταιρεία. Το δίκτυο της Monthly Flavors περιλαμβάνει περισσότερους από 100 παραγωγούς, πολλοί από αυτούς είναι νέοι παραγωγοί που καταβάλλουν πολύ μεγάλες προσπάθειες για να δημιουργήσουν ένα ποιοτικό προϊόν, δίνοντας έμφαση και στον τρόπο συσκευασίας. Ο νεαρός επιχειρηματίας μιλά σχεδόν καθημερινά μαζί τους, διατηρώντας σχεδόν φιλικές σχέσεις: «Ξέρω τους παραγωγούς μας, συζητάμε, μου λένε τα προβλήματά τους. Όταν είχε πιάσει παγωνιά στη Β. Ελλάδα τον χειμώνα, με έπαιρναν τηλέφωνο αγχωμένοι και μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν τα προϊόντα. Και τους έλεγα να μην αγχώνονται και ότι θα τα βολέψουμε».

Η καλή συνεργασία και η αλληλοϋποστήριξη είναι βασικές προϋποθέσεις για τον Γ. Βούλτση, ο οποίος προσφέρει με την εταιρεία του μια υπηρεσία μοναδική στον ελληνικό χώρο. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του είναι πολύ ευχαριστημένοι από την πορεία της εταιρείας και σχεδιάζουν διάφορες παραλλαγές των κουτιών καθώς και άλλες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του καταναλωτή για το μέλλον. Η νέα δουλειά έχει όμως και ένα «μειονέκτημα» για τον νεαρό διευθυντή. Δύσκολα αντιστέκεται στις νόστιμες προκλήσεις που τον περιβάλλουν πλέον καθημερινά, με αποτέλεσμα να έχει πάρει πολλά κιλά. Γι' αυτό οι συνεργάτες του φρόντισαν και για μια… άλλη συνδρομή για τον προϊστάμενό τους: στο γυμναστήριο της γειτονιάς.

Πηγή: Deutsche Welle

  1. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  2. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  3. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  4. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  5. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  6. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  7. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  8. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  9. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  10. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  11. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  12. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  13. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  14. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  15. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  16. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  17. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  18. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  19. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  20. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  21. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  22. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  23. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  24. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  25. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  26. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  27. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  28. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  29. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  30. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  31. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  32. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  33. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  34. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  35. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  36. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  37. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  38. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  39. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  40. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  41. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  42. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  43. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  44. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  45. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  46. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  47. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  48. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  49. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  50. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  51. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  52. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  53. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  54. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  55. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  56. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  57. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  58. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  59. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  60. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  61. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  62. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  63. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  64. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  65. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  66. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  67. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  68. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  69. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  70. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  71. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  72. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  73. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  74. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  75. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  76. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  77. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  78. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  79. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  80. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  81. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  82. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  83. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  84. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  85. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  86. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  87. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  88. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  89. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  90. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  91. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  92. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  93. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  94. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  95. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  96. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  97. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες

  98. 18/02 12:46

    Προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στο Μιλάνο

  99. 18/02 12:40

    Συνέδριο Hotel Tech: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για την ανάπτυξη των σύγχρονων ξενοδοχείων

  100. 18/02 12:27

    Φραγμός στις αθέμιτες πρακτικές στις διαδικτυακές κρατήσεις στα ξενοδοχεία