Ισραήλ: Διεθνής διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Χάϊφα
Το Ισραήλ θα προχωρήσει σε διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού για τον κρατικό λιμένα της Χάιφα.
Σκοπός είναι η προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή για την αναβάθμιση της υποδομής του λιμανιού, την ανάπτυξη των εμπορικών του εγκαταστάσεων και την προετοιμασία του προκειμένου να ανταγωνιστεί το νέο λιμάνι που κατασκευάζεται από κινεζική εταιρεία.
Ο κόλπος της Χάιφα μεταμορφώνεται ραγδαία καθώς η κατασκευή του νέου Bay Port από την κινεζική εταιρεία SIPG προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Πριν από λίγες ημέρες, αφίχθηκαν οι νέοι γερανοί, 30 ορόφους ύψος έκαστος, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την εκφόρτωση των γιγαντιαίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα αρχίσουν να επισκέπτονται το λιμάνι περίπου ένα χρόνο από σήμερα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του κινέζου αναδόχου του έργου. Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για τους μεγαλύτερους γερανούς γεφυρών στον κόσμο: κάθε γερανός μπορεί να ανυψώσει ταυτόχρονα δύο εμπορευματοκιβώτια είκοσι ποδιών, συνολικό βάρος 60 τόνων.
Όπως αναφέρουν αναλυτές η παρούσα δυσμενής οικονομική συγκυρία, με την πανδημία του κορονωϊού να μαίνεται, καθιστά δυσχερές την εξεύρεση επενδυτή που θα εξαγόραζε από το κράτος του Ισραήλ ένα λιμάνι με απαξιωμένες υποδομές, με εργαζόμενους που είναι από τους υψηλότερους αμειβόμενους στη χώρα, μαζί με τους οποίους θα πρέπει να ανταγωνιστεί τον καινούργιο πλήρως αυτοματοποιημένο κινεζικής διαχείρισης λιμένα και καταβάλλοντας άμεσα ρευστό ύψους 249,7 εκατ. ευρώ όπως απαιτεί η προκήρυξη.
Οι Asi Shmeltzer και Shlomi Fogel, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους ιδιοκτήτες της Israel Shipyards Ltd., θεωρούνται οι επικρατέστεροι υποψήφιοι για να ανακηρυχθούν ανάδοχοι μέσω του διαγωνισμού για ανάληψη από το κράτος της ιδιοκτησίας του λιμένα της Χαϊφα.
Το επιχειρηματικό δίδυμο έχει εμπειρία στην επιχειρησιακή λειτουργία του λιμένα καθώς η Israel Shipyards λειτουργεί ένα ιδιωτικό λιμάνι πίσω από το λιμάνι της Χάιφα. Τις τελευταίες ημέρες, ένας νέος διεκδικητής εμφανίστηκε, ένα οικείο πρόσωπο σε όσους γνωρίζουν τον κλάδο, ο Eli Tilles, ο οποίος καθοδήγησε τους αδελφούς Nakash στην επικράτηση στο διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα του Eilat. Ο Tilles επιβεβαίωσε ότι σκοπεύει να συμμετάσχει στον προσεχή διαγωνισμό επικεφαλής μιας διεθνούς κοινοπραξίας που έχει συνάψει. Ο Tilles ασχολείται με τη λιμενική βιομηχανία για πάνω από τέσσερις δεκαετίες, κατά τη διάρκεια της οποίας κατείχε πολλές θέσεις στην Αρχή Λιμένων και Σιδηροδρόμων και σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις στο Ισραήλ και σε όλο τον κόσμο. Αναφορικά με τους εταίρους του σε αυτή την προσπάθεια, ανέφερε ότι πρόκειται για δύο κορυφαίες δυτικές εταιρείες που διαχειρίζονται 50 λιμάνια και ασχολούνται με τη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων και επιβατών. Καθώς επιφυλάχθηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, ανέφερε ότι και οι δύο τέτοιες εταιρείες, που δεν έχουν επενδύσει ποτέ στο Ισραήλ, είναι έτοιμες να αναλάβουν αυτή την επιχειρηματική δράση στο Ισραήλ και μάλιστα εν μέσω της σοβαρής οικονομικής κρίσης, ενώ προσέθεσε ότι είναι και ο ίδιος εταίρος στην κοινοπραξία και σκοπεύει να παραμείνει σε αυτήν μέχρι να κερδίσει το διαγωνισμό και να υλοποιήσει το πρόγραμμα δημιουργίας ανταγωνιστικού λιμένα.
Η πώληση του λιμένα της Χάιφα είναι μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα στο Ισραήλ. Έχει κεντρικό ρόλο στα αναπτυξιακά σχέδια της πόλης της Χάιφα και διατηρεί πλεονέκτημα στρατηγικής σημασίας για την ισραηλινή οικονομία.
Στην ισραηλινή κυβέρνηση υπάρχουν μέλη της που, σύμφωνα με αναλυτές, εκτιμούν ότι το λιμάνι μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση εμπορικών σχέσεων με την Παλαιστινιακή Αρχή, με την Ιορδανία, ακόμη και με πιο απομακρυσμένες χώρες. Το σχέδιο αποτελεί μέρος του προγράμματος «Tracks for Regional Peace» που διακηρύχθηκε αρχικά το 2017 από τον πρώην Υπ. Εξωτερικών και νυν Υπ. Οικονομίας κ. Yisrael Katz που τότε ήταν Υπ. Μεταφορών. Η ιδέα είναι να δημιουργηθεί μια εμπορική οδός που θα παρακάμπτει την Ερυθρά Θάλασσα συνδέοντας πρώτα το λιμάνι της Χάιφα με το Ιρμπίντ στην Ιορδανία και από εκεί με τα Εμιράτα, το Ομάν, τη Σαουδική Αραβία και στο μέλλον με τη Συρία και το Ιράκ.
Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμένα της Χάιφα, η οποία μέχρι τώρα έχει εξελιχθεί δίχως μεγάλη προβολή, αναμένεται να επιταχυνθεί τις προσεχείς εβδομάδες.
Ανάμεσα στα προβλήματα του λιμένα της Χάιφα η παρούσα πανδημία εκτιμάται ως η υποδεέστερη, καθώς κατά το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου της πανδημίας, το λιμάνι λειτούργησε στο 100% της κανονικής παραγωγής και μερικές φορές ακόμη περισσότερο. Τα λιμάνια υπήρξαν μια από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες κατά τη διάρκεια της κρίσης, σε πλήρη αντίθεση με την δυσμενέστατη κρίση που έπληξε τις αεροπορικές εταιρείες. Αυτό είναι πιθανό να αυξήσει την ελκυστικότητα του λιμανιού της Χάιφα για επενδυτές που έχουν εγκαταλείψει την ενασχόληση με αερομεταφορές.
Η κύρια απειλή για το λιμάνι της Χάιφα είναι, όπως αναφέρθηκε, το λιμάνι Bay που κατασκευάζεται βορειοανατολικά του. Τα σχέδια της κινεζικής SIPG, η οποία θα λειτουργεί το λιμάνι από τα μέσα του 2021 και για τα επόμενα 25 χρόνια, δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά πιστεύεται ότι στο νέο λιμάνι δεν θα απασχολούνται περισσότεροι από 300 εργαζόμενοι. Το λιμάνι της Χάιφα απασχολεί επί του παρόντος 1.070 εργαζόμενους.
Ο νέος κινεζικός λιμένας θα ασχολείται αποκλειστικά με τη φόρτωση και εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων. Σε αντίθεση με το σχετικά ρηχό λιμάνι της Χάιφα, το Bay Port θα είναι σε θέση να χειριστεί πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τελευταίας γενιάς, τα οποία είναι πολύ μεγάλα για να εισέλθουν στο λιμάνι της Χάιφα. Αυτό το κρίσιμο πλεονέκτημα, παράλληλα με το χαμηλό κόστος του ανθρώπινου δυναμικού, την εκτεταμένη εμπειρία στη λειτουργία του λιμένα και τον νέο εξοπλισμό, θα οδηγήσει σε σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το χειρισμό εμπορευματοκιβωτίων υπέρ του νέου λιμανιού, προκαλώντας ένα σοβαρό πλήγμα στα έσοδα από τα εμπορευματοκιβώτια παλαιού λιμένα της Χάιφα.
Το λιμάνι της Χάιφα θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με το κινεζικό Bay Port σε εμπορευματοκιβώτια μόνο σε διάστημα δέκα ετών, όταν ολοκληρωθεί το έργο για την κατασκευή αποβάθρας βαθέων υδάτων που επιτρέπει στο λιμάνι της Χάιφα να δέχεται και γιγαντιαία πλοία.
Μέχρι να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με το λιμένα Bay στη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, το λιμάνι της Χάιφα θα προσπαθήσει να αναπτύξει άλλες λιμενικές δραστηριότητες που δεν μπορούν να αναληφθούν από τον λιμένα Bay υπό τους τρέχοντες όρους παραχώρησης χρήσης. Μεταξύ άλλων, αυτό σημαίνει επιβατηγά πλοία και αποστολή οχημάτων. Σε γενικές γραμμές, επίσης, το χύδην φορτίο (δηλαδή αυτό που δεν περιέχεται σε εμπορευματοκιβώτια) μπορεί να εξυπηρετηθεί από τον παλαιό λιμένα Χάιφα και μάλιστα έχει περιθώρια ανάπτυξης και αποκατάστασης των ρυθμών εξυπηρέτησης που τα τελευταία χρόνια απωλέσθηκε υπέρ ιδιωτικών λιμένων.
Ένας άλλος τομέας που αναμένεται να αποφέρει έσοδα στο λιμάνι της Χάιφα είναι η ακίνητη περιουσία. Το έργο Waterfront, που προωθείται από την κυβέρνηση σε συνεργασία με την Αρχή Γης του Ισραήλ και τον Δήμο της Χάιφα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστικά έργα που σχεδιάζονται στο Ισραήλ για τα επόμενα χρόνια και η λιμενική εταιρεία της Χάιφα είναι ανάδοχος υλοποίησής του. Το έργο είναι ένα μείγμα οικιστικών και εμπορικών περιοχών, παρόμοιο με αυτό που βρίσκεται στη Βαρκελώνη και σε άλλες παράκτιες πόλεις.
Πίσω από τα παρασκήνια, διεξάγονται συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκομένων μερών σχετικά με την ουσιαστική επέκταση του έργου. Στο σχεδιασμό έχει ενταχθεί η κατασκευή 2.000 κατοικιών πέραν των 500 που έχουν ήδη προγραμματιστεί, μια προσθήκη που θα διευκολύνει τη χρηματοδότηση του σχεδίου για την μεταφορά κάτω από την επιφάνεια του σιδηροδρόμου που επί του παρόντος διασχίζει το λιμάνι και το διαχωρίζει από την υπόλοιπη ακτή και την πόλη. Η προοπτική υλοποίησης του εν λόγω σχεδιασμού θα επιφέρει σημαντική αναβάθμιση των υπεραξιών στην ακίνητη περιουσία της περιοχής.
- 1) Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
- 2) Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
- 3) Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
- 4) Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
29/04 10:47
29/04 10:30
29/04 10:10
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
28/04 07:21
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
28/04 07:16
28/04 07:12
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
( 0 )