Xenia Digi Hotel - Aπολογισμός: Τί συζητήθηκε για τις ψηφιακές τεχνολογίες και τα ξενοδοχεία

Για τρεις ημέρες, η καρδιά των ψηφιακών εξελίξεων χτυπούσε στην Xenia, στο μοντέρνο stage του Digi Hotel στο Hall 2 του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo. Με ένα πλούσιο πλήρες πρόγραμμα, 7 ωρών καθημερινά, με 50 κορυφαίους ομιλητές, founders, partners, ceo’s, managing directors και υψηλά στελέχη των καλύτερων εταιρειών ψηφιακών τεχνολογιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με 40 ομιλίες και 5 θεματικά πάνελς, χαρτογραφήθηκε, αναλύθηκε και παρουσιάστηκε η παγκόσμια σύγχρονη πραγματικότητα του ξενοδοχειακού digital.
Είχε προηγηθεί πολύμηνος σχεδιασμός, της κάθε λεπτομέρειας του προγράμματος, από μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελούνταν από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και των ξενοδοχείων.
Το κοινό, στην συντριπτική του πλειονότητα ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, αλλά και στελέχη του κλάδου από όλη τη χώρα, αγκάλιασαν την εκδήλωση, κατακλύζοντας το stage του Digi Hotel όχι μόνο με την παρουσία τους, αλλά και τις ερωτήσεις τους. Δεν ήταν δε, λίγοι εκείνοι που παρακολούθησαν σχεδόν το σύνολο του προγράμματος.
Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, κάλυψαν όλο το φάσμα των ψηφιακών εξελίξεων στα ξενοδοχεία και ανέδειξαν το θέμα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο της φιλοξενίας, αφού αποκάλυψαν ότι ακόμα και οι πιο παλιοί και παραδοσιακοί «παίχτες» του παγκόσμιου τουρισμού, μπαίνουν δυναμικά στην ψηφιακή εποχή της πώλησης.
Κάθε θεματική ενότητα ξεκινούσε με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου αναλύθηκε με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια στοχευμένες παρουσιάσεις από τους ειδικούς της αγοράς έδιναν τις λεπτομέρειες και αποκάλυπταν λύσεις και πρακτικές.
Ενότητες με συναρπαστικό περιεχόμενο
Στη θεματική ενότητα, Content as hotel asset παρουσιάστηκαν όλα τα στοιχεία που απέδειξαν ότι το περιεχόμενο αποτελεί σήμερα ένα από τα βασικότερα όπλα του ξενοδοχείου για την σωστή παρουσίαση του με στόχο την προσέλκυση της επιθυμητής πελατείας. Οι εκλεκτοί ομιλητές, ο καθένας στον τομέα του, εξήγησε την έννοια του κάθε είδους περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση, την προβολή και την προώθηση, ενός ξενοδοχείο, δηλαδή τα κείμενα, το βίντεο, οι φωτογραφίες, τα newsletters και η τοποθέτηση αυτών με το σωστό τρόπο, σε ψηφιακά και μη εργαλεία, όπως websites, social media, μπροσούρες, κλπ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σπουδαιότητα του SEO-Search Engine Optimization. Αναλύθηκε η σωστή παραγωγή, η χρήση και η σημασία όλων των στοιχείων, ώστε να μπορούν να λειτουργούν σωστά και να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, ενώ στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με το περιεχόμενο του, να αυξήσει την πελατεία του.
Στη θεματική ενότητα Social media αναδείχτηκε αρχικά η χρήση τους ως κορυφαία ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση και την προβολή του ξενοδοχείου. Οι ομιλητές στις παρουσιάσεις τους ανάλυσαν τις διαφορετικές λειτουργίες τους, τους ξεχωριστούς χειρισμούς και χρήσεις τους, αλλά και την κρισιμότητα τους ως κανάλια πώλησης των ξενοδοχείων. Επι χάρτου τέθηκαν τα μεγαλύτερα social media, το Facebook, το Instagram, το Google my Business κ.α. Παρουσιάστηκαν παραδείγματα για συχνά λάθη αλλά και σωστές πρακτικές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο marketing μέσω social media. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε μέσω των Social Media, να ενδυναμώσει τη σχέση με την πελατεία του και να την αυξήσει.
Στη θεματική ενότητα Strategy, Sales & Distribution, το ενδιαφέρον των ακροατών κορυφώθηκε καθώς η στρατηγική, οι πωλήσεις και τα κανάλια διανομής είναι σήμερα το απόλυτο ζητούμενο για τον ξενοδόχο. Όπως αναλύθηκε από τους ομιλητές, η ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής είναι αυτή που θα οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις, που θα επιτευχθούν μέσω των σωστών καναλιών. Οι ειδικοί έδωσαν οδηγίες και λύσεις για την σωστή τιμή και τιμολόγηση των δωματίων, παρουσίασαν τις μεγάλες δυνατότητες των online booking engines, που οδηγούν σε απευθείας κρατήσεις, ενώ σε επιμέρους ομιλίες εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς των καναλιών διανομής, παρουσίασαν τη δική τους στρατηγική και την ελληνική αγορά. , ενώ θα παρουσιαστούν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με την σωστή στρατηγική πωλήσεων, να αυξήσει την πελατεία του.
Στη θεματική ενότητα Innovative Startups & Applications παρουσιάστηκαν στο κοινό οι πλέον καινοτόμες και πρωτοπόρες ελληνικές start up επιχειρήσεις οι οποίες εξήγησαν τα προϊόντα τους που βρίσκουν εφαρμογή και δίνουν λύσεις στις σύγχρονες ανάγκες του ξενοδοχείου. Παρουσιάστηκαν applications για τον ιδανικό virtual concierge για το σύγχρονο ταξιδιώτη, έξυπνες εφαρμογές για τη διαχείριση απαντήσεων σε απευθείας αιτήματα των πελατών ξενοδοχείων, εργαλεία που έχει στα χέρια του ένα μικρό ή μεσαίο ξενοδοχείο, καθώς και αυτοματισμοί και ψηφιακές λύσεις για τους ταξιδιώτες του μέλλοντος.
Στη θεματική ενότητα Hotel Digital Presence αναλύθηκε με λεπτομέρεια η ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία ενός ξενοδοχείου, αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία που πρέπει να αναπτύξει ώστε να θεωρείται ψηφιακά επαρκές. Παρουσιάστηκαν τα εργαλεία και οι τεχνικές για το πως μπορεί να βελτιώσει τις αποδόσεις στην ιστοσελίδα του, πως μπορεί να προβάλει τον προορισμό, πως μπορεί να εμπλουτίσει και να διευκολύνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τον πελάτη του. Επιπλέον παρουσιάστηκαν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς της ολοκληρωμένης παρουσίας, με παραδείγματα για city και resort hotels.
Στη θεματική ενότητα Hotel promotion & advertising παρουσιάστηκε με εντυπωσιακό τρόπο, ο απέραντος κόσμος της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης και οι πάμπολλες λύσεις για τον ξενοδόχο. Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει με στοιχεία τις ραγδαίες εξελίξεις, αλλά και τα καινούρια προϊόντα και εργαλεία της αγοράς. Αναλυτικά χαρτογραφήθηκε η σύγχρονη πελατεία που σήμερα σερφάρει στον παγκόσμιο ιστό αναζητώντας το ιδανικό κατάλυμα για το γούστο και τον σκοπό του ταξιδιού, την ίδια ώρα που ο ξενοδόχος αναζητά τον πελάτη – στόχο, επενδύοντας χρήματα στην προώθηση και τη διαφήμιση. Οι ομιλητές εξήγησαν πως η νέα πραγματικότητα των δημοσιογράφων, bloggers και influencers τους θέλει ταξιδεύουν, να γράφουν, να μεταδίδουν και να επηρεάζουν καθοριστικά τους ακόλουθους τους στις επιλογές τους. Αναλύθηκαν οι τρόποι και οι σωστές πρακτικές με τα οποία ο ξενοδόχος θα τους χρησιμοποιήσει σωστά. Έμφαση δόθηκε και στην εμπειρία έξω από τα ξενοδοχεία που πρέπει ο ξενοδόχος να προβάλει και να προσφέρει. Ειδικά θέματα για τη διαφήμιση μέσω Google, email marketing και social media, κ.α. εκπαίδευσαν το κοινό στις τελευταίες του εξελίξεις.
05/10 20:53
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
05/10 07:10
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
05/10 06:45
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
05/10 06:15
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
05/10 06:10
04/10 20:31
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
04/10 06:52
04/10 06:33
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
04/10 06:17
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
04/10 06:13
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
04/10 06:13
04/10 04:25
04/10 04:23
04/10 04:15
03/10 18:44
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
03/10 16:18
Η Ryanair ζητεί προστασία των υπερπτήσεων όταν απεργούν οι ελεγκτές – Πυρά κατά της Κομισιόν
03/10 16:11
Σχολή Αρτοποιίας Κρήτης (Ηράκλειο) | Νέο Τμήμα -Έναρξη 11/11/2025
03/10 15:53
Air Serbia | Νέα οπτική ταυτότητα με την Παράδοση στο επίκεντρο
03/10 15:49
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο
03/10 15:43
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
03/10 14:27
Νέα βραβεία UN Tourism και FIA για βιώσιμη ανάπτυξη στον αθλητικό τουρισμό
03/10 14:01
ΕΟΤ: Προβολή «άγνωστων» ελληνικών προορισμών στη γαλλική τουριστική αγορά
03/10 13:31
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
03/10 13:07
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027
03/10 10:43
03/10 10:03
03/10 08:18
03/10 07:38
Μήνυμα Airbnb προς τους οικοδεσπότες: Λάβετε μέρος στη διαβούλευση της ΕΕ για τη στέγη
03/10 07:15
Λέσβος: Σταυροδρόμι εθελοντισμού και τουρισμού μέσα από τη Συνάντηση του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού
03/10 07:05
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Μουσαμά καταγράφει θετικά αποτελέσματα το 2024
03/10 06:53
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εκατοντάδες ακίνητα εκτός - Οι νέες προδιαγραφές και τα... γκρίζα σημεία
03/10 06:52
Ο τουρισμός στηρίζει τα προϊόντα της ελληνικής γαστρονομίας στην αγορά του Βελγίου
03/10 06:35
03/10 06:15
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία
03/10 06:15
03/10 06:12
03/10 06:10
03/10 06:09
Οι διμερείς τουριστικές σχέσεις Ελλάδας - Βοσνίας και Ερζεγοβίνης
02/10 22:58
Η μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας στην Ελλάδα έσπασε ρεκόρ προσέλευσης
02/10 20:15
6ο Διεθνές Φεστιβάλ Παράδοσης “FOLKWAY” στον Δήμο Χερσονήσου
02/10 20:12
Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Αρμενίας – Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας
02/10 18:03
Να σωθεί η ισορροπία της Αθήνας – Όχι τουριστικό mall γύρω από την Ακρόπολη
02/10 16:13
Οι ξενοδοχειακές επενδύσεις ο μεγάλος κερδισμένος της ελληνικής κτηματαγοράς
02/10 15:55
FORUM Πολωνικού Επιμελητηρίου Τουρισμού | Γνωριμία με τον πολιτισμό της Θεσσαλονίκης
02/10 15:49
TASTE ZAKYNTHOS – Η Ζάκυνθος ανέδειξε τον γαστρονομικό και διατροφικό πλούτο της
02/10 15:46
02/10 15:36
Έρευνα Yougov | Πώς οι «τσιμπημένες» τιμές αλλάζουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Γερμανών
02/10 15:20
10ο Παγκόσμιο Κύπελλο Γκολφ της Turkish Airlines στο Γκολφ Γλυφάδας
02/10 15:10
Selene Vedema 2025: Η Σαντορίνη στο επίκεντρο του παγκόσμιου οινικού στερεώματος
02/10 14:12
TUI | Φθινοπωρινή "τρέλα" των Γερμανών για την Κρήτη – Ποιοι Ελληνικοί προορισμοί είναι περιζήτητοι
02/10 13:46
02/10 13:43
Η Μούσα Καλλιόπη «ξεναγεί» στην Πιερία με 2D και 3D animation
02/10 13:40
Η DKG Development παραδίδει Safe House για θύματα ενδοοικογενειακής βίας στον Πειραιά
02/10 13:38
02/10 10:37
Ανεβαίνει η εμπιστοσύνη των Βρετανών για ταξίδια στο εξωτερικό – Πρωταγωνιστούν οι νεότερες ηλικίες
02/10 10:34
Jet2.com και Jet2holidays: Επεκτείνουν τη θερινή σεζόν στην Κεφαλονιά έως το τέλος Οκτωβρίου 2026
02/10 10:24
Συνεργασία SΤΑΜΑ – MOBIAK για την πυρασφάλεια στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης
02/10 10:17
Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας: Αίτημα για «πάγωμα» νέων αδειών βραχυχρόνιων μισθώσεων στο νησί
02/10 10:11
Η Wyndham ενισχύει την παρουσία της στην Κωνσταντινούπολη με ακόμη 2 ξενοδοχεία
02/10 08:15
Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της
02/10 07:15
Ενισχύσεις για προσβάσιμες παραλίες σε Κόρινθο, Κύμη και Ρέθυμνο
02/10 07:12
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Προώθηση του εναλλακτικού και πολιτιστικού τουρισμού
02/10 07:10
02/10 07:08
Air Arabia | Με το ολοκαίνουριο Airbus A320neo οι πτήσεις Σάρτζα - Αθήνα
02/10 07:05
02/10 07:05
02/10 07:02
Δήμος Μαλεβιζίου: Aγορά για την αξιοποίηση ακινήτου που ήταν το 1900 ξενοδοχείο
02/10 07:02
Στο ΣτΕ οι προσφυγές κατά του master plan της COSCO - Γίνεται λόγος για παραλείψεις και κινδύνους
02/10 07:00
Συνέδριο ΠΟΞ | Τουρισμός τεσσάρων εποχών και slow tourism το στοίχημα για Λέσβο και Χίο
02/10 06:56
Περίπτερα τουριστικής πληροφόρησης σε Αρχαία Κόρινθο, Σπάρτη και Ναύπλιο
02/10 06:45
Βραχυχρόνια μίσθωση | Άλμα στις διανυκτερεύσεις στην Ελλάδα την τελευταία τριετία
02/10 06:30
02/10 06:25
Orbis Vini Η πρώτη ελληνική έκθεση εισαγόμενων κρασιών που γίνεται εργαλείο για τη φιλοξενία
02/10 06:24
02/10 06:15
02/10 06:11
01/10 17:53
A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
01/10 15:54
01/10 15:45
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
01/10 15:34
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
01/10 15:29
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
01/10 13:40
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
01/10 13:36
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
01/10 13:29
01/10 13:13
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
01/10 11:00
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι
01/10 10:38
Η τροφή αναγνωρίζεται ως πολιτιστικός πόρος στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γαστρονομίας του IGCAT
01/10 10:29
01/10 10:19
Πώς επηρεάζει ένα κυβερνητικό shutdown τον τουρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες;
01/10 10:13
Αξιολόγηση του Ολύμπου ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς της UNESCO
01/10 10:05
01/10 08:26
01/10 07:33
01/10 07:05
Μαρίνα Αλίμου: Ανοίγει ο δρόμος της ανάπλασης 100 εκατ. ευρώ για τον τουρισμό και το yachting
01/10 07:00
Καθυστερήσεις, τριγμοί και αερομαχίες υπουργείου-ελεγκτών στα αεροδρόμια
01/10 06:52
01/10 06:45
01/10 06:26
01/10 06:24
01/10 06:21
Καρέτα-Καρέτα και βιώσιμος τουρισμός: Όροι για τη νέα κατασκήνωση Camping Thelia
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι έδειξε η πρώτη σεζόν στα ξενοδοχεία
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Κοζάνη: Η Αθήνα της Δυτικής Μακεδονίας αποκαλύπτει τα μυστικά της
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
Εγκρίσεις αλλά και αναβολές για ξενοδοχειακές επενδύσεις από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Μουσαμά καταγράφει θετικά αποτελέσματα το 2024
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
Jet2.com και Jet2holidays: Επεκτείνουν τη θερινή σεζόν στην Κεφαλονιά έως το τέλος Οκτωβρίου 2026
( 0 )