Οι 7 κυριότερες νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2022

Οι 7 κυριότερες νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2022

Η φετινή σεζόν για τον ελληνικό εισερχόμενο τουρισμό έχει φτάσει στο το τέλος της. Η πανδημία του Covid-19 φαίνεται πως έχει μια πολυεπίπεδη επίπτωση στην παγκόσμια την ταξιδωτική αγορά επηρεάζοντας την με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Αναμφίβολα άλλαξε τις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν να κάνουν διακοπές.

Αυτή είναι η σωστή χρονική στιγμή για τα ξενοδοχεία, καταλύματα και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν την digital marketing στρατηγική για την σεζόν 2022 προκειμένου να έχουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Ποια είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο digital marketing για ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις τo 2022

1. Ενδυνάμωση του καναλιού των online κρατήσεων

Η πρώτη επίπτωση ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες. Είναι αρκετά λογικό πως αρκετοί επισκέπτες εξαιτίας της πανδημίας προτίμησαν να κάνουν την κράτηση τους από την οθόνη του υπολογιστή τους αποφεύγοντας να επισκεφτούν κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο.

Επίσης υπήρξε ενδυνάμωση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων (διαβάστε εδώ τι είναι οι απευθείας κρατήσεις) που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα της GlobalData που έγινε το 2021, σύμφωνα με την οποία το 39% των ταξιδιωτών απάντησε ότι προτιμάει να προχωρήσει σε απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα ενώ το 17% απάντησε ότι θα επιλέξει να κάνει την κράτηση μέσω ενός ΟΤΑ

2. Παρουσία στο Tik Tok

To Tik Tok έχει καταφέρει σε μικρό χρονικό διάστημα να διεκδικήσει πολύ μεγάλο μερίδιο ανάμεσα στις διάφορες Social Media πλατφόρμες. Η δημοφιλία του έχει φτάσει τους 1δις ενεργούς χρήστες καθιστώντας ένα απαραίτητο εργαλείο για την παρουσία και προώθηση του ξενοδοχείου και της τουριστικής επιχείρησης. Σε αρκετές συναντήσεις που παρουσιάζω το ενδεχόμενο παρουσίας της επιχείρησης στην πλατφόρμα του Tik Tok, αρκετοί είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν με δυσπιστία αυτό το ενδεχόμενο. Το πιο συχνό επιχείρημα είναι ότι το Tik Tok απευθύνεται σε μικρές ηλικίες. Αυτό όμως είναι λάθος. Το Tik Tok απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και βέβαια ο αλγόριθμος του φροντίζει να “σερβίρει” περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο προφίλ του κάθε χρήστη. Επίσης η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη από αρκετούς επιτυχημένους travel bloggers.

3. Κυριαρχιά του Instagram ως το κύριο Social Media μέσο

Το instagram έχει αρχίσει και λαμβάνει την πρωτοκαθεδρία σε ότι αφορά την digital marketing στρατηγική για το ξενοδοχείο στα social media. Κυριότερος ρυθμιστής αυτής της εξέλιξης είναι η μετακίνηση των νεότερων ηλικιακών γκρούπ από το Facebook προς το Instagram. Αυτό είναι εμφανές από το παρακάτω διάγραμμα από την έκθεση τωv Socialbakers για την περίοδο 2019-2020

μετακίνηση χρηστών από facebook σε instagram
Instagram vs Facebook, 2020 vs 2019. Πηγή: SocialBakers

Ένα ακόμα εξαιρετικά ενδιαφέρον εύρημα αυτής της έρευνας, είναι η διαφορά των interaction των χρηστών μεταξύ Facebook και Instagram (μην ξεχνάτε πως αφορά τα οργανικά post, δηλαδή τα μη χορηγούμενα)

Η κυριότερη δύναμη του Instagram είναι τα Stories, εκεί που απέτυχε το Facebook να κυριαρχίσει. Από ότι φαίνεται το βάρος της εταιρείας έχει πέσει σε αυτά και για αυτό πρόσφατα ανακοίνωσε δύο νέες λειτουργικότητες των instagram stories. που βοηθάνε στην προώθηση των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.

Συμπεράσματα από τα σημεία 1 και 2

Η digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου στα social media θα πρέπει να είναι ένα μείγμα που να εκμεταλλεύεται όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Σε καμμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε τη χρήση ενός κοινωνικού δικτύου όπως το Facebook επειδή παρατηρείται μείωση των χρηστών ή του interactivity με τα business pages των ξενοδοχείων.

4. Προσωποποιημένη επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη

Μια ακόμα επιρροή της πανδημίας ήταν η επίδραση στην ψυχολογία των ταξιδιωτών. Δημιουργήθηκε μια αυξημένη ανάγκη για επικοινωνία με τα ξενοδοχεία και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις. Ο κυριότερος λόγος ήταν ότι οι υποψήφιοι πελάτες ήθελαν να λάβουν περισσότερες διευκρινιστικές πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό, τα μέτρα κλπ. Επειδή από ότι διαφαίνεται το 2022 δεν θα έχουμε επανέλθει στην πλήρη κανονικότητα, εξαιτίας της πανδημίας, θα πρέπει να δώσουμε στους υποψήφιους πελάτες την δυνατότητα επικοινωνίας με την επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η προσθήκη chat bubbles στο website της επιχείρησης, όπως το facebook messenger ή το Tidio. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί ο υποψήφιος πελάτες να επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας και να τον καθοδηγήσετε μέχρι και την πώληση. Η επικοινωνία είναι και αυτή μέρος της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη.

Πέρα των chat bubbles εκμεταλλευτείτε το email. Αποτελεί τον οικονομικότερο τρόπο για να επικοινωνήσετε με τους παλαιότερους πελάτες σας άλλα και να προσελκύσετε νέους με τους οποίους να διατηρήσετε επαφή. Εάν θέλετε να μάθετε πως, κλείστε μια δωρεάν online συνάντηση μαζί μας πατώντας εδώ.

5. Ανάλυση των στατιστικών

Data is the Queen. Έχουμε περάσει στην εποχή της ανάλυσης των στατιστικών που έχουμε στην διάθεση μας. Η συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση τους μπορεί να μας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να διαμορφώσουν την digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου.  Τα εργαλεία υπάρχουν αρκεί να τα επισκεφτούμε και να τα χρησιμοποιήσουμε. Διαβάστε τα στατιστικά επισκεψιμότητας του website του ξενοδοχείου και μάθετε ποιο είναι το κοινό σας. Το 2020 είναι η τέλεια απόδειξη οτι άλλαξε το κοινό που επισκέφθηκε την Ελλάδα, ως προορισμό.

Πέραν των στατιστικών του website, μπορείτε να “διαβάσετε” τις αναζητήσεις των επισκεπτών μέσω του δωρεάν εργαλείου της Google που ονομάζεται Google Trends. Επίσης ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάζονται και στο Παρατηρητήριο Τουρισμού που ξεκίνησε την λειτουργία τον Απρίλιο του 2020 και δημοσιεύει στοιχεία σχετικά με τις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία άλλα και μέσω OTA, κρατήσεις σε βραχυχρόνιες μισθώσεις και άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

6. Δημιουργία Περιεχομένου

Content is the King. Η δημιουργία περιεχομένου, οποιασδήποτε μορφής, είναι αυτή που θα προσδώσει κύρος και αξία στο website σας. Επιμένω να αναφέρω πως τα ξενοδοχεία άλλα και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα. Το περιεχόμενο είναι το σύγχρονο SEO (Search Engine Optimization) δηλαδή ο τρόπος για την κατάκτηση υψηλότερων θέσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Πέραν του περιεχομένου σε μορφή blog articles, επενδύστε στην δημιουργία και άλλων μορφής περιεχομένου όπως φωτογραφίες, video και podcasts (ηχητικό περιεχόμενο) που είναι πολύ διαδεδομένο στα κοινά του εξωτερικού

Μην μένετε στατικοί και στα τετριμμένα. Δώστε αξία στον υποψήφιο πελάτη σας με τον διαμοιρασμό χρήσιμης πληροφορίας σχετικά με τον προορισμό σας.

7. Διαφημιστικές καμπάνιες

Το πεδίο είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό. Για να μπορέσει το ξενοδοχείο ή τουριστική να ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό θα πρέπει να επενδύσει στην διαφημιστική του προβολή. Είναι πλήρως κατανοητό ότι η συγκεκριμένη επένδυση να προκαλεί μια σειρά ερωτημάτων του τύπου “θα δουλέψει για μένα;”, “μα θα πρέπει να επενδύσω τόσο πολλά χρήματα;” άλλα με την κατάλληλη επιλογή συνεργάτη είναι σίγουρο ότι τα χρήματα που θα δαπανήσετε θα πιάσουν τόπο και θα μεταφραστούν σε κρατήσεις και πωλήσεις.

Αναλόγως του κοινό, σχεδιάστε και υλοποιήστε καμπάνιες που θα το στοχεύουν. Και σε καμμία περίπτωση μην δημιουργήσετε μια καμπάνια στην αρχή της σεζόν που θα την κρατήσετε μέχρι το τέλος. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που εγγυάται το αποτέλεσμα. Όλα είναι θέμα συνεχών δοκιμών και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων. Μόνο έτσι θα πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, θα ήθελα να αναφέρω εντελώς επιγραμματικά άλλα στο πλήρως αυτονόητο ότι η σύγχρονη ξενοδοχειακή και τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει ένας πλήρες λειτουργικό responsive website που θα πρέπει να απλοποεί τη ζωή του επισκέπτη παρουσιάζοντας με εύκολο τρόπο τις πληροφορίες του.

Θεωρώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξει μια ισχυρή μετάβαση στα Virtual Reality περιβάλλοντα και απόδειξη αυτή είναι και η πρόσφατη ανακοίνωση, και rebranding, του Facebook σε Meta.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

Πηγή: Άρθρο στα Nea Mesa Blog

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 06/12 18:29

    Περιφέρεια Κρήτης | Μελέτη για την ανακατασκευή και επανάχρηση του «Μεγάρου Κοθρή» σε Δημοτική Πινακοθήκη

  2. 06/12 18:01

    Ο Πειραιάς homeport για το MSC Lirica από το καλοκαίρι του 2022

  3. 06/12 17:13

    Καμιά σχέση με την πραγματικότητα οι δήθεν υψηλές πληρότητες τα Χριστούγεννα

  4. 06/12 16:07

    Η Praktiker ενθουσίασε τους επισκέπτες στη φετινή Xenia 2021

  5. 06/12 15:52

    Anex Croup | Δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά το 2022 με 353 ξενοδοχεία

  6. 06/12 15:20

    «Το Ελληνικό θα επηρεάσει καθοριστικά το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας» | Άρθρο του Δημήτρη Ποτηρόπουλου

  7. 06/12 15:16

    Συνεργασία ΗΑΤΤΑ - SUSTOUR: Πρακτικές βιώσιμου τουρισμού για τα ταξιδιωτικά γραφεία

  8. 06/12 15:11

    Αλβανία: Κατασκευή νέου διεθνούς αεροδρομίου

  9. 06/12 14:35

    Ιταλία: Σε εφαρμογή από σήμερα το «Super Green Pass»

  10. 06/12 14:27

    ΗΠΑ: Υποχρεωτικό τεστ προ της αναχώρησης

  11. 06/12 13:42

    Κύπρος: Όλες οι αλλαγές στο πρωτόκολλο τουρισμού για τη παραλλαγή Όμικρον

  12. 06/12 13:33

    Στην Everty το ξενοδοχείο Iconic Santorini

  13. 06/12 13:00

    Δήμος Αθηναίων: Νέα εποχή με δωρεάν Wi-fi σε 11 σημεία της πόλης

  14. 06/12 12:56

    IAPCO: Παγκόσμια διάκριση στην AFEA για θέματα βιωσιμότητας στον συνεδριακό τουρισμό

  15. 06/12 12:54

    Ο Μπ. Τζόνσον κατά της άποψης των επιστημόνων ότι τα μέτρα δεν θα περιορίσουν την Όμικρον

  16. 06/12 12:40

    Βρετανία: Έντονες αντιδράσεις για την επιστροφή των τεστ προ της αναχώρησης

  17. 06/12 12:08

    Δρομολόγηση έργων υποδομών ύδρευσης μέσω συγχρηματοδοτούμενης δαπάνης 5 εκατ. ευρώ

  18. 06/12 12:07

    Ισπανικός τουρισμός: Ισχυρή επιστροφή στην κορυφή της νότιας Ευρώπης στο τέλος της σεζόν

  19. 06/12 12:05

    Προχωρά η διαδικασία δημοπράτησης του έργου του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό

  20. 06/12 12:03

    Πληρωμές μέρους επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  21. 06/12 12:01

    Άδειες για 2 νέα πολυτελή ξενοδοχεία σε Σέρρες και Κω

  22. 06/12 12:01

    Χειμερινός τουρισμός στη Βουλγαρία: Πού ζητούνται πιστοποιητικά και τεστ και πού όχι

  23. 06/12 11:58

    Celebrity Cruises: Νέες κρουαζιέρες για Καναδά, Βερμούδες και άλλους προορισμούς

  24. 06/12 11:42

    Τουρκικός τουρισμός | 9 εκατ. τουρίστες στην Αττάλεια το 11μηνο- Ρώσοι το 40%

  25. 06/12 10:56

    Xenia 2021: Εντυπωσιακό restart με 17.000 επισκέπτες!

  26. 06/12 10:24

    Θα δούμε νέα τουριστική έκρηξη τα επόμενα χρόνια - H Ελλάδα έχει το πέμπτο ισχυρότερο brand παγκοσμίως

  27. 06/12 09:38

    Κύπρος | Μοριακό PRC test στο αεροδρόμιο από σήμερα 6 Δεκεμβρίου στους επιβάτες

  28. 06/12 09:22

    Δυναμική η συμβολή της 8ης Athens International Tourism & Culture Expo 2021 στον εισερχόμενο τουρισμό

  29. 05/12 17:13

    Β.Κικίλιας: Δημιουργούνται Φορείς Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού από Δήμους και Περιφέρειες

  30. 05/12 10:50

    Δυναμική είσοδος της Σερβίας στις ΑΠΕ

  31. 05/12 10:43

    Ιαπωνία: Πήρε πίσω την απόφαση για αναστολή νέων κρατήσεων για τις εισερχόμενες πτήσεις λόγω Όμικρον

  32. 05/12 09:42

    Νέα αύξηση του μέσου μισθού στην Ισπανία

  33. 04/12 17:41

    IATA: Οι περιορισμοί απειλή για την ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών

  34. 04/12 17:39

    Four Seasons Private Jet 2023: Τα νέα ταξίδια απαντούν στη ζήτηση- από την Αθήνα η έναρξη

  35. 04/12 17:38

    Η Σελήνη προσγειώνεται στο Λας Βέγκας

  36. 04/12 15:22

    30 χρόνια μετά την Pan Am: Ο μύθος ζει

  37. 03/12 16:35

    Β. Κικίλιας: Θεσμοθετούμε σήμα προσβάσιμης τουριστικής επιχείρησης

  38. 03/12 15:46

    Οι 3 βασικοί "σκόπελοι" για τον ελληνικό τουρισμό το 2022

  39. 03/12 15:17

    Η KLM βραβεύεται με το World Class Award ως η Καλύτερη Αεροπορική για επιβάτες

  40. 03/12 15:13

    Κύπρος: Υποχρεωτικό PCR σε όλους τους επιβάτες 12 ετών και άνω έως 10 Ιανουαρίου 2022

  41. 03/12 14:39

    Αθήνα: -53% έναντι του 2019 η επιβατική κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος το 11μηνο

  42. 03/12 14:37

    Γενική Συνέλευση HOTREC: Η ευρωπαϊκή φιλοξενία απαιτεί επείγουσα υποστήριξη

  43. 03/12 14:26

    ΥΠΑ: notam πτήσεων εξωτερικού - τι ισχύει για τους επιβάτες από το Μεξικό

  44. 03/12 13:45

    Συνάντηση Κικίλια - Μπακογιάννη για την ενίσχυση του τουρισμού της Αθήνας

  45. 03/12 13:19

    Ο ΗΑΤΤΑ σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την προώθηση της βιωσιμότητας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  46. 03/12 13:17

    ΙΝΣΕΤΕ: Πρόγραμμα Κατάρτισης για 6000 εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα

  47. 03/12 13:08

    Η Όμικρον μπορεί να κυριαρχήσει στην Ευρώπη μέσα σε μερικούς μήνες

  48. 03/12 12:56

    ΠΟΥ για Όμικρον: Με τους ελέγχους στα σύνορα απλώς κερδίζουμε χρόνο

  49. 03/12 12:35

    Celebrity Cruises: Επανεκκίνηση κρουαζιέρα στη Ν. Αμερική το 2023

  50. 03/12 12:30

    ΤUI Γερμανίας: Συρρικνώνεται το τμήμα επαγγελματικών ταξιδιών

  51. 03/12 12:24

    Ryanair: Δύο νέες συνδέσεις με Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2022

  52. 03/12 12:16

    ΗΠΑ: Νέα ενισχυμένα μέτρα στα ταξίδια για την παραλλαγή Όμικρον

  53. 03/12 11:48

    Cannabis Travel: Now and Next, η Σύνοδος Κορυφής της Διεθνούς Ένωσης Ταξιδιών Κάνναβης

  54. 03/12 11:48

    Τουρισμός | Η ανάγκη για ασφάλεια δίνει προβάδισμα στον ταξιδιωτικό πράκτορα

  55. 03/12 11:47

    Δημοσκόπηση | Οι φόβοι της Omicron δεν θα επηρεάσουν σημαντικά τα ταξίδια

  56. 03/12 11:46

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Κάρπαθο και Κέα

  57. 03/12 11:46

    Τα προγράμματα Golden Visa σε Ελλάδα και Πορτογαλία εγείρουν ανησυχίες ασφαλείας στην ΕΕ

  58. 03/12 11:45

    Εγκρίσεις για 2 νέες τουριστικές επενδύσεις σε Σαντορίνη και Μύκονο

  59. 03/12 11:28

    Xαρτογράφηση 8 διαδρομών στην Αθήνα για ανθρώπους με κινητική ή οπτική αναπηρία

  60. 03/12 10:38

    «Global Traveler» | Η Ελλάδα καλύτερος τουριστικός προορισμός του 2021 στα αμερικανικά Tested Reader Survey Awards

  61. 03/12 10:31

    Κοντά στα επίπεδα του 2019 η κίνηση το Νοέμβριο στην Πάρο

  62. 03/12 10:18

    ΣΕΤΕ - ΙΝΣΕΤΕ Workshop: Βιωσιμότητα και ενεργειακή μετάβαση στον Τουρισμό

  63. 03/12 09:49

    Νέα Ξεκινήματα με Νέες Απαιτήσεις

  64. 03/12 09:22

    Πώς να δημιουργήσετε το τέλειο γραφείο στο σπίτι σας

  65. 02/12 16:29

    Το Σουφλί επιλέχθηκε από τον ΠΟΤ ανάμεσα στα Best Tourism Villages

  66. 02/12 15:38

    Συνάντηση Κικίλια - Πλακιωτάκη για κρουαζιέρα και υποβρύχια πάρκα

  67. 02/12 15:30

    Συνέντευξη | Πώς πετύχαμε το Success Story της Lamway Hotel Management Group

  68. 02/12 14:55

    Επαγγελματικά ταξίδια: Δύσκολος χειμώνας για τα ξενοδοχεία πόλης λόγω της Όμικρον - "Ανάσα" οι ΜμΕ

  69. 02/12 13:38

    Επιδημιολόγος: «Δεν έπρεπε να πανικοβληθούμε εξ αρχής για τον κορωνοϊό ή για την Όμικρον»

  70. 02/12 12:54

    Ιταλία: Υποχρεωτικές οι μάσκες και σε εξωτερικούς χώρους;

  71. 02/12 12:48

    WTTC: Συστάσεις στις κυβερνήσεις για ψηφιακή απλοποίηση των διαδικασιών στα ταξίδια

  72. 02/12 12:42

    Ανοιχτά σύνορα θέλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρά την εξάπλωση της "Όμικρον"

  73. 02/12 11:58

    Όμικρον: Ποια αεροδρόμια είχαν τις περισσότερες αφίξεις από τη Ν. Αφρική

  74. 02/12 11:46

    Τουρισμός | Έρευνα FUR: Με κριτήρια προστασίας από τον ιό οι κρατήσεις διακοπών των Γερμανών

  75. 02/12 11:29

    ΗΠΑ: Προς πιο αυστηρά μέτρα στα ταξίδια μετά το πρώτο κρούσμα της Όμικρον

  76. 02/12 11:17

    Στα Χανιά το πρώτο κρούσμα της μετάλλαξης Ομικρον στη χώρα

  77. 02/12 11:16

    B. Κικίλιας: Σε Φλώρινα, Ζαγόρι, Καρπενήσι και Δημητσάνα τα πρώτα σποτ της καμπάνιας χειμερινού τουρισμού

  78. 02/12 11:12

    Βελτίωση της πρόσβασης στον Πολιτισμό για όλους, χωρίς αποκλεισμούς

  79. 02/12 11:02

    K. Nοτοπούλου: «Άλλη μια "επιτελική" καινοτομία του Υπουργού Τουρισμού να συστήσει επιτροπή που ήδη υπάρχει»

  80. 02/12 10:59

    Έρευνα PwC: Η συμβατότητα των επιχειρησιακών δεξιοτήτων βασικός παράγοντας επιτυχίας για εξαγορές & συγχωνεύσεις

  81. 02/12 10:50

    Ολλανδία: Επιδότηση 100% για ακύρωση εκδηλώσεων

  82. 02/12 10:49

    Επαγγελματικά ταξίδια | Έκκληση για σαφή προσέγγιση στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς λόγω της μετάλλαξης Omicron

  83. 02/12 10:49

    Στα κινηματογραφικά στούντιο της Θέρμης και στο πλατό των «Αναλώσιμων 4» ο κ.Τζιτζικώστας

  84. 02/12 10:42

    Προγράμματα πιστότητας self service: Μία νέα καινοτομία για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις

  85. 02/12 10:42

    Κοινό Πρόγραμμα Δράσης για τον Τουρισμό Ελλάδας- Ρωσίας

  86. 02/12 10:41

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρέθυμνο Κρήτης

  87. 02/12 10:40

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Ρόδο

  88. 01/12 15:10

    Β. Κικίλιας στο France 24: Πάνω από 10 δισ. ευρώ τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού το 2021

  89. 01/12 14:27

    Ο ΠΟΥ καλεί τους ταξιδιώτες άνω των 60 να αναβάλουν τα ταξίδια τους λόγω Όμικρον

  90. 01/12 14:12

    Global Blue | H Ελλάδα πρώτη σε ανάκαμψη στην Ευρώπη στην αγορά Tax Free Shopping

  91. 01/12 14:10

    Η Ρόδος, οι Ιππότες και η Μεσαιωνική Πόλη, γράφουν ιστορία στους Times και το περιοδικό Wanderlust

  92. 01/12 14:03

    ΤΑΙΠΕΔ: Ξεκινά η αξιοποίηση της μαρίνας Πύλου

  93. 01/12 13:55

    Συνάντηση Συλλόγου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου με τον Περιφερειάρχη Κρήτης για θέματα του κλάδου

  94. 01/12 13:46

    ΞΕΕ: Επανεκλογή Αλ. Βασιλικού στη θέση του προέδρου - Το νέο ΔΣ

  95. 01/12 13:41

    Οι δραστηριότητες της TUI στα πακέτα διακοπών της icelolly.com

  96. 01/12 13:03

    Expedia | Η νέα μεγάλη τάση στα ταξίδια λέγεται GOAT: Μοναδικές διακοπές με εμπειρίες που έχουν νόημα

  97. 01/12 12:56

    ΣΥΡΙΖΑ: Αμετακίνητο το υπουργείο Πολιτισμού στο εισιτήριο των 50 ευρώ για το ναυάγιο στην Αλόννησο

  98. 01/12 12:15

    Περιφέρεια Κρήτης: Στήριξη Αρναουτάκη στα δίκαια αιτήματα των ξενοδοχοϋπαλλήλων

  99. 01/12 11:46

    Έλλειμμα για την Ελλάδα στο διμερές εμπόριο με την Τουρκία

  100. 01/12 11:44

    ΗΠΑ: Ρεκόρ 2,4 εκατ. αεροπορικών επιβατών μέσα σε μια μέρα