Οι 7 κυριότερες νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2022

Οι 7 κυριότερες νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2022

Η φετινή σεζόν για τον ελληνικό εισερχόμενο τουρισμό έχει φτάσει στο το τέλος της. Η πανδημία του Covid-19 φαίνεται πως έχει μια πολυεπίπεδη επίπτωση στην παγκόσμια την ταξιδωτική αγορά επηρεάζοντας την με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Αναμφίβολα άλλαξε τις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν να κάνουν διακοπές.

Αυτή είναι η σωστή χρονική στιγμή για τα ξενοδοχεία, καταλύματα και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν την digital marketing στρατηγική για την σεζόν 2022 προκειμένου να έχουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

Ποια είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο digital marketing για ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις τo 2022

1. Ενδυνάμωση του καναλιού των online κρατήσεων

Η πρώτη επίπτωση ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες. Είναι αρκετά λογικό πως αρκετοί επισκέπτες εξαιτίας της πανδημίας προτίμησαν να κάνουν την κράτηση τους από την οθόνη του υπολογιστή τους αποφεύγοντας να επισκεφτούν κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο.

Επίσης υπήρξε ενδυνάμωση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων (διαβάστε εδώ τι είναι οι απευθείας κρατήσεις) που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα της GlobalData που έγινε το 2021, σύμφωνα με την οποία το 39% των ταξιδιωτών απάντησε ότι προτιμάει να προχωρήσει σε απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα ενώ το 17% απάντησε ότι θα επιλέξει να κάνει την κράτηση μέσω ενός ΟΤΑ

2. Παρουσία στο Tik Tok

To Tik Tok έχει καταφέρει σε μικρό χρονικό διάστημα να διεκδικήσει πολύ μεγάλο μερίδιο ανάμεσα στις διάφορες Social Media πλατφόρμες. Η δημοφιλία του έχει φτάσει τους 1δις ενεργούς χρήστες καθιστώντας ένα απαραίτητο εργαλείο για την παρουσία και προώθηση του ξενοδοχείου και της τουριστικής επιχείρησης. Σε αρκετές συναντήσεις που παρουσιάζω το ενδεχόμενο παρουσίας της επιχείρησης στην πλατφόρμα του Tik Tok, αρκετοί είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν με δυσπιστία αυτό το ενδεχόμενο. Το πιο συχνό επιχείρημα είναι ότι το Tik Tok απευθύνεται σε μικρές ηλικίες. Αυτό όμως είναι λάθος. Το Tik Tok απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και βέβαια ο αλγόριθμος του φροντίζει να “σερβίρει” περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο προφίλ του κάθε χρήστη. Επίσης η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη από αρκετούς επιτυχημένους travel bloggers.

3. Κυριαρχιά του Instagram ως το κύριο Social Media μέσο

Το instagram έχει αρχίσει και λαμβάνει την πρωτοκαθεδρία σε ότι αφορά την digital marketing στρατηγική για το ξενοδοχείο στα social media. Κυριότερος ρυθμιστής αυτής της εξέλιξης είναι η μετακίνηση των νεότερων ηλικιακών γκρούπ από το Facebook προς το Instagram. Αυτό είναι εμφανές από το παρακάτω διάγραμμα από την έκθεση τωv Socialbakers για την περίοδο 2019-2020

μετακίνηση χρηστών από facebook σε instagram
Instagram vs Facebook, 2020 vs 2019. Πηγή: SocialBakers

Ένα ακόμα εξαιρετικά ενδιαφέρον εύρημα αυτής της έρευνας, είναι η διαφορά των interaction των χρηστών μεταξύ Facebook και Instagram (μην ξεχνάτε πως αφορά τα οργανικά post, δηλαδή τα μη χορηγούμενα)

Η κυριότερη δύναμη του Instagram είναι τα Stories, εκεί που απέτυχε το Facebook να κυριαρχίσει. Από ότι φαίνεται το βάρος της εταιρείας έχει πέσει σε αυτά και για αυτό πρόσφατα ανακοίνωσε δύο νέες λειτουργικότητες των instagram stories. που βοηθάνε στην προώθηση των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.

Συμπεράσματα από τα σημεία 1 και 2

Η digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου στα social media θα πρέπει να είναι ένα μείγμα που να εκμεταλλεύεται όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Σε καμμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε τη χρήση ενός κοινωνικού δικτύου όπως το Facebook επειδή παρατηρείται μείωση των χρηστών ή του interactivity με τα business pages των ξενοδοχείων.

4. Προσωποποιημένη επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη

Μια ακόμα επιρροή της πανδημίας ήταν η επίδραση στην ψυχολογία των ταξιδιωτών. Δημιουργήθηκε μια αυξημένη ανάγκη για επικοινωνία με τα ξενοδοχεία και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις. Ο κυριότερος λόγος ήταν ότι οι υποψήφιοι πελάτες ήθελαν να λάβουν περισσότερες διευκρινιστικές πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό, τα μέτρα κλπ. Επειδή από ότι διαφαίνεται το 2022 δεν θα έχουμε επανέλθει στην πλήρη κανονικότητα, εξαιτίας της πανδημίας, θα πρέπει να δώσουμε στους υποψήφιους πελάτες την δυνατότητα επικοινωνίας με την επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η προσθήκη chat bubbles στο website της επιχείρησης, όπως το facebook messenger ή το Tidio. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί ο υποψήφιος πελάτες να επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας και να τον καθοδηγήσετε μέχρι και την πώληση. Η επικοινωνία είναι και αυτή μέρος της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη.

Πέρα των chat bubbles εκμεταλλευτείτε το email. Αποτελεί τον οικονομικότερο τρόπο για να επικοινωνήσετε με τους παλαιότερους πελάτες σας άλλα και να προσελκύσετε νέους με τους οποίους να διατηρήσετε επαφή. Εάν θέλετε να μάθετε πως, κλείστε μια δωρεάν online συνάντηση μαζί μας πατώντας εδώ.

5. Ανάλυση των στατιστικών

Data is the Queen. Έχουμε περάσει στην εποχή της ανάλυσης των στατιστικών που έχουμε στην διάθεση μας. Η συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση τους μπορεί να μας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να διαμορφώσουν την digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου.  Τα εργαλεία υπάρχουν αρκεί να τα επισκεφτούμε και να τα χρησιμοποιήσουμε. Διαβάστε τα στατιστικά επισκεψιμότητας του website του ξενοδοχείου και μάθετε ποιο είναι το κοινό σας. Το 2020 είναι η τέλεια απόδειξη οτι άλλαξε το κοινό που επισκέφθηκε την Ελλάδα, ως προορισμό.

Πέραν των στατιστικών του website, μπορείτε να “διαβάσετε” τις αναζητήσεις των επισκεπτών μέσω του δωρεάν εργαλείου της Google που ονομάζεται Google Trends. Επίσης ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάζονται και στο Παρατηρητήριο Τουρισμού που ξεκίνησε την λειτουργία τον Απρίλιο του 2020 και δημοσιεύει στοιχεία σχετικά με τις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία άλλα και μέσω OTA, κρατήσεις σε βραχυχρόνιες μισθώσεις και άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

6. Δημιουργία Περιεχομένου

Content is the King. Η δημιουργία περιεχομένου, οποιασδήποτε μορφής, είναι αυτή που θα προσδώσει κύρος και αξία στο website σας. Επιμένω να αναφέρω πως τα ξενοδοχεία άλλα και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα. Το περιεχόμενο είναι το σύγχρονο SEO (Search Engine Optimization) δηλαδή ο τρόπος για την κατάκτηση υψηλότερων θέσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Πέραν του περιεχομένου σε μορφή blog articles, επενδύστε στην δημιουργία και άλλων μορφής περιεχομένου όπως φωτογραφίες, video και podcasts (ηχητικό περιεχόμενο) που είναι πολύ διαδεδομένο στα κοινά του εξωτερικού

Μην μένετε στατικοί και στα τετριμμένα. Δώστε αξία στον υποψήφιο πελάτη σας με τον διαμοιρασμό χρήσιμης πληροφορίας σχετικά με τον προορισμό σας.

7. Διαφημιστικές καμπάνιες

Το πεδίο είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό. Για να μπορέσει το ξενοδοχείο ή τουριστική να ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό θα πρέπει να επενδύσει στην διαφημιστική του προβολή. Είναι πλήρως κατανοητό ότι η συγκεκριμένη επένδυση να προκαλεί μια σειρά ερωτημάτων του τύπου “θα δουλέψει για μένα;”, “μα θα πρέπει να επενδύσω τόσο πολλά χρήματα;” άλλα με την κατάλληλη επιλογή συνεργάτη είναι σίγουρο ότι τα χρήματα που θα δαπανήσετε θα πιάσουν τόπο και θα μεταφραστούν σε κρατήσεις και πωλήσεις.

Αναλόγως του κοινό, σχεδιάστε και υλοποιήστε καμπάνιες που θα το στοχεύουν. Και σε καμμία περίπτωση μην δημιουργήσετε μια καμπάνια στην αρχή της σεζόν που θα την κρατήσετε μέχρι το τέλος. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που εγγυάται το αποτέλεσμα. Όλα είναι θέμα συνεχών δοκιμών και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων. Μόνο έτσι θα πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, θα ήθελα να αναφέρω εντελώς επιγραμματικά άλλα στο πλήρως αυτονόητο ότι η σύγχρονη ξενοδοχειακή και τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει ένας πλήρες λειτουργικό responsive website που θα πρέπει να απλοποεί τη ζωή του επισκέπτη παρουσιάζοντας με εύκολο τρόπο τις πληροφορίες του.

Θεωρώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξει μια ισχυρή μετάβαση στα Virtual Reality περιβάλλοντα και απόδειξη αυτή είναι και η πρόσφατη ανακοίνωση, και rebranding, του Facebook σε Meta.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

Πηγή: Άρθρο στα Nea Mesa Blog

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 07/10 09:16

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Κάρπαθο και Λευκάδα

  2. 07/10 09:15

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ρόδο και Αγίους Θεοδώρους

  3. 07/10 09:12

    UNWTO | Έκτο Συνέδριο Οινοτουρισμού: Καινοτομία, Συνεργασίες και Τεχνολογία

  4. 07/10 09:09

    Διήμερο συνέδριο στο Μορφοβούνι για τον εναλλακτικό και βιώσιμο τουρισμό στη Θεσσαλία

  5. 06/10 16:07

    Μαγιόρκα: Αυξήσεις 10% ετοιμάζουν οι ξενοδόχοι στα συμβόλαια του 2023 – Προτιμούν χαμηλότερες πληρότητες παρά μειωμένες τιμές

  6. 06/10 15:41

    O Βόλος ιδανικός προορισμός για city break για Έλληνες και ξένους επισκέπτες

  7. 06/10 15:14

    Ευρωκοινοβούλιο: "Πράσινο φως" για σταδιακή επιστροφή στο καθεστώς slot στις αεροπορικές εταιρίες

  8. 06/10 14:34

    Στα Χανιά το Ετήσιο Φόρουμ των Πολιτιστικών Διαδρομών του Συμβουλίου της Ευρώπης

  9. 06/10 14:09

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Βραβεία στον κ.Αρναουτάκη και στους καλύτερους ξενοδοχοϋπαλλήλους -όλα τα ονόματα

  10. 06/10 13:41

    12η τελετή βράβευσης ξενοδοχοϋπαλλήλων από την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου

  11. 06/10 13:39

    Πρόεδρος της HOTREC εξελέγη ο Προέδρος του ΞΕΕ

  12. 06/10 13:29

    Βρετανία: Συνεργασία των Advantage Travel Partnership και AITO στον οργανωμένο εξερχόμενο τουρισμό

  13. 06/10 13:19

    Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

  14. 06/10 12:25

    Στο γιώτινγκ εισέρχεται η Four Seasons – Πολυτέλεια και σουίτες με πισίνα εν πλω

  15. 06/10 12:12

    Η easyJet άνοιξε σήμερα τις κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2023- αυξημένη χωρητικότητα για Ελλάδα

  16. 06/10 10:20

    Δύο βραβεία για την Αθήνα στα «Όσκαρ» του Τουρισμού | Kορυφαίος πολιτιστικός προορισμός της Ευρώπης

  17. 06/10 10:18

    Βασίλης Κικίλιας | Τουρισμός μαζί με Πολιτισμό το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για το 2023

  18. 06/10 10:01

    Τουρισμός | Κέρκυρα και Κρήτη προτείνει στους Αμερικανούς για διακοπές το 2023 μεγάλο πρακτορείο

  19. 06/10 09:22

    Aποφάσεις για 2 νέες τουριστικές επενδύσεις στην Ερμιονίδα και στην Κάρπαθο

  20. 06/10 09:19

    Κύπρος: Δεύτερες σκέψεις για το θέμα των κινήτρων προσέλκυσης ξένων αεροπορικών εταιρειών

  21. 06/10 09:14

    Δήμος Αλμυρού: Προβολή των αξιοθέατων μέσω εφαρμογής για κινητά

  22. 06/10 09:11

    Δήμος Καρπενησίου: Δημοπρασία για τη μίσθωση ακινήτου με χρήση ως ενοικιαζόμενα δωμάτια

  23. 06/10 09:06

    Οι Βρετανοί αγοράζουν χειμερινά τουριστικά πακέτα σε ζεστές χώρες για να γλιτώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος

  24. 06/10 09:04

    Γ. Βερνίκος: O τουρισμός αναδείχθηκε ως βασικός εκπρόσωπος της «ελευθερίας» μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων

  25. 05/10 16:25

    Καινοτόμο app εντοπίζει τις πτήσεις με τις χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα

  26. 05/10 15:03

    Qatar Airways και αεροδρόμιο Αθηνών γιορτάζουν 25 χρόνια πτήσεων - Εμπορική αναδιοργάνωση της Qatar στην Ευρώπη

  27. 05/10 14:38

    Ανάδειξη των οχυρωματικών μνημείων της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας

  28. 05/10 14:31

    Η Domes Resorts & Reserves κατέκτησε 6 βραβεία στα World Travel Awards 2022

  29. 05/10 13:47

    Βρετανικός τουρισμός: Μεγέθη TUI η Jet2holidays το 2023 ως προς τους αριθμούς διακίνησης τουριστών

  30. 05/10 13:13

    Κύρωση συμφωνίας αεροπορικών μεταφορών μεταξύ της Ελλάδας και Κατάρ

  31. 05/10 12:43

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη από την Δευτέρα

  32. 05/10 12:28

    SkyExpress: Νέα σύνδεση Αθήνα – Μιλάνο τον Οκτώβριο

  33. 05/10 12:04

    Το 87% των ξενοδοχείων στις ΗΠΑ συνεχίζει να έχει έλλειψη προσωπικού

  34. 05/10 11:50

    Τέλος το ημερήσιο όριο των 100.000 επιβατών στο αεροδρόμιο του Χίθροου

  35. 05/10 11:35

    Eurowings | 24ωρη απεργία την Πέμπτη στη Γερμανία

  36. 05/10 11:22

    Alltours | Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023- διευρύνεται η προσφορά για την Ελλάδα

  37. 05/10 10:51

    Με τη στήριξη του ΕΟΤ το Olympic Yacht Show 2022 στο Λαύριο

  38. 05/10 09:48

    Παγκόσμιος τουρισμός | Που θα φτάσουν τα έσοδα το 2022 και 2023 σε ξενοδοχεία, καταλύματα, πακέτα και κρουαζιέρα

  39. 05/10 09:18

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νάξο και Σαντορίνη

  40. 05/10 09:16

    Aλλαγή χρήσης 2 ξενοδοχείων σε μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων και κατοικίες στο Ωραιόκαστρο και στην Καστέλα

  41. 05/10 09:14

    Τρεις άδειες για νέα τουριστικά καταλύματα σε Κρήτη και Εύβοια

  42. 05/10 09:12

    WΤΜ: Η σύνοδος κορυφής των υπουργών Τουρισμού καλεί τον κλάδο σε ολική επανεξέταση

  43. 05/10 09:04

    Κέντρο Ανάδειξης και Αξιοποίησης της Ιστορικής και Πολιτισμικής Κληρονομιάς του Ρήγα Φεραίου

  44. 04/10 18:35

    Η Travelotopos συμμετέχει ως έταιρος υλοποίησης για το Project Smart Island

  45. 04/10 17:05

    Autohellas: Ολοκλήρωση εξαγοράς της «HR Automóveis» (Hertz Franchisee)

  46. 04/10 16:58

    Γυναίκα έπεσε από τον βράχο της Ακρόπολης και έχασε τη ζωή της

  47. 04/10 15:42

    Conde Nast Traveller: Σάρωσαν η Ελλάδα και τα ξενοδοχεία της στα Readers' Choice Awards 2022 - Ποια βραβεύθηκαν

  48. 04/10 15:23

    Ισπανικός τουρισμός: Σχεδόν σε επίπεδα 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Αύγουστο, αλλά με λιγότερους τουρίστες

  49. 04/10 14:48

    Αεροδρόμιο Αθήνας | -16,3% οι διεθνείς επιβάτες έναντι του 2019 στο 9μηνο

  50. 04/10 14:42

    ΕΟΤ | Προβολή της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης στην Κύπρο

  51. 04/10 14:41

    Υποψήφιο για καλύτερο τουριστικό φιλμ στον κόσμο το βίντεο του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό - Πώς να ψηφίσετε

  52. 04/10 14:38

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι πλούσιοι Αμερικανοί τουρίστες απογειώνουν και την αγορά tax free προϊόντων το 2022

  53. 04/10 13:36

    Τουρκία | Η νέα εταιρία κρουαζιέρας που φιλοδοξεί να φέρει ευρωπαϊκό τουρισμό στα ελληνικά νησιά

  54. 04/10 12:46

    Τουρισμός: Με ρυθμούς χελώνας η ανάκαμψη των διεθνών αφίξεων στην Αίγυπτο - 5 εκατ. αφίξεις το α' 6μηνο

  55. 04/10 12:33

    ΑirBaltic: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Ρόδο το καλοκαίρι του 2023

  56. 04/10 12:20

    5.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο - Ξανά «πρωταθλήτρια» η Εύβοια

  57. 04/10 11:59

    Ισπανία: "Τρύπα" 11 εκατ. τουριστών ετησίως ανοίγουν οι πράσινες πτήσεις - "Ολέθριες συνέπειες στον τουρισμό"

  58. 04/10 11:33

    Επίσημη έναρξη λειτουργίας του Sandbox για πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης από τις επιχειρήσεις

  59. 04/10 11:20

    Club Med: Στροφή στη Γερμανική αγορά - Ποιες αλλαγές εξετάζονται για τα ξενοδοχεία

  60. 04/10 11:15

    ΕΟΤ | Δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής ροής από Βέλγιο και Λουξεμβούργο

  61. 04/10 10:42

    To Αρνάκι Λήμνου γίνεται προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  62. 04/10 10:35

    Ε.Ε. | Κατευθυντήριες γραμμές για βίζες και ελέγχους των Ρώσων στα σύνορα

  63. 04/10 09:29

    Τουρισμός Υγείας | Σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για τις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος.

  64. 04/10 09:09

    Ξενοδοχεία | Επενδύσεις για επέκταση και αναβάθμιση κατηγορίας του Santa Marina Beach στο Μαλεβίζι Ηρακλείου

  65. 04/10 09:07

    Άδειες και εγκρίσεις για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Πάργα και Ανατολική Μάνη

  66. 04/10 09:05

    Άδειες για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στη Χαλκίδα

  67. 04/10 09:04

    Aποκατάσταση παραδοσιακού κτίσματος στη Χάλκη για τη στέγαση του Αρχαιολογικού Μουσείου

  68. 04/10 09:01

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος | Προώθηση και προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής «Οιδίπους»

  69. 04/10 08:56

    Τα ιαματικά λουτρά Αιδηψού και Καϊάφα θα λειτουργούν καθημερινά και τον Οκτώβριο

  70. 03/10 15:31

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Τέμπη

  71. 03/10 15:31

    Τουρισμός: Το 76% των Βρετανών δεν αλλάζει τα σχέδια διακοπών του 2023 - Η Μεσόγειος στους top προορισμούς

  72. 03/10 15:00

    Διώρυγα της Κορίνθου: Αύξηση 26% των διελεύσεων κρουαζιερόπλοιων έναντι του 2019 - Στη δεύτερη φάση τα έργα αποκατάστασης

  73. 03/10 14:57

    To αφεντικό της EasyJet προειδοποιεί: Έρχονται λουκέτα το χειμώνα στις αερομεταφορές

  74. 03/10 14:13

    Η Ρόδος βραβεύει φίλους επισκέπτες από Ιταλία, Δανία και Αγγλία 

  75. 03/10 14:02

    ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση της διαδικασίας για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

  76. 03/10 13:50

    Τουρισμός: Αθήνα, Ακρόπολη και ελληνικά νησιά στη λίστα των ονειρικών διακοπών των Βρετανών

  77. 03/10 13:26

    Η εποχή Ebel στην TUI ξεκινά...

  78. 03/10 12:50

    3 στις 4 ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν επενδύσει σε AI για την εξυπηρέτηση πελατών

  79. 03/10 12:35

    Γερμανικός τουρισμός: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο

  80. 03/10 12:12

    World Tourism Awards 2022: Τα διαμάντια του Ελληνικού τουρισμού στα καλύτερα Ευρωπαϊκά brand - Αθήνα, Χαλκιδική και Κυκλάδες κορυφαίοι προορισμοί

  81. 03/10 12:04

    Η Αττική αναδείχθηκε «Europe's Leading Sustainable Tourism Destination 2022» στα World Travel Awards

  82. 03/10 11:28

    Η Άντζελα Γκερέκου στο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίου Δράματος στην Σαλαμίνα

  83. 03/10 10:50

    Στην Panadvert η προώθηση της Κύπρου για λογαριασμό της Hermes Airports

  84. 03/10 10:36

    Τουρισμός | Έρευνα: Γιατί οι Ευρωπαίοι επιλέγουν την Ισπανία για διακοπές - Ποιες είναι οι "ανομίες" τους στα ξενοδοχεία

  85. 03/10 10:16

    Blue Air | Άγνωστο πότε θα επανέλθουν οι πτήσεις- συζητήσεις για κεφαλαιακή αναδιάρθρωση

  86. 03/10 09:34

    Ισπανικό προσκλητήριο για χειμώνα χωρίς θέρμανση- Εκστρατεία για προσέλκυση συνταξιούχων και ψηφιακών νομάδων

  87. 03/10 08:55

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Σέριφο

  88. 03/10 08:53

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Τήνο και Αριστοτέλη Χαλκιδικής

  89. 03/10 08:50

    O δήμος Χαλκίδας αδελφοποιείται με το Ρέτζιο Καλαβρίας μετά τη Γιουχάν της Κίνας

  90. 03/10 08:47

    Η νέα επιτροπή τουριστικής προβολής Τεμπών

  91. 03/10 08:43

    Ταξίδι στην Ξάνθη του Μάνου Χατζιδάκι

  92. 02/10 11:31

    H Κρήτη είναι ένα ακλόνητο ελκυστικό, πανευρωπαϊκό και διεθνές brand

  93. 02/10 11:28

    Κάτω από 10% ο πληθωρισμός στην Ισπανία

  94. 02/10 11:27

    Το 2023 η Γαλλία θα πρέπει να δανειστεί 270 δισ. ευρώ στις διεθνείς αγορές

  95. 01/10 12:01

    Δημοσκόπηση | Η κυβέρνηση έχει την υψηλότερη επίδοση στον τουρισμό- Κικίλιας: Μπράβο στους ανθρώπους του τουρισμού

  96. 01/10 11:59

    1,2 εκατ. τουρίστες επισκέφθηκαν τον Λίβανο τη θερινή περίοδο

  97. 01/10 11:52

    Ισπανία: Αύξηση του αφορολόγητου εισοδήματος εργασίας από 18.000 σε 21.000 ευρώ

  98. 01/10 11:48

    Ο Γιώργος Βερνίκος στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες

  99. 30/09 18:21

    Ανοίγουν οι αιτήσεις στα δημόσια ΙΕΚ Τουρισμού | Ζαχαράκη: Δεύτερη ευκαιρία για δωρεάν σπουδές στους ειδικούς

  100. 30/09 15:52

    Santorini Experience 2022: Πολιτισμός και Αθλητικός Τουρισμός