Οι 7 κυριότερες νέες τάσεις για το hotel digital marketing το 2022

Η φετινή σεζόν για τον ελληνικό εισερχόμενο τουρισμό έχει φτάσει στο το τέλος της. Η πανδημία του Covid-19 φαίνεται πως έχει μια πολυεπίπεδη επίπτωση στην παγκόσμια την ταξιδωτική αγορά επηρεάζοντας την με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Αναμφίβολα άλλαξε τις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν να κάνουν διακοπές.
Αυτή είναι η σωστή χρονική στιγμή για τα ξενοδοχεία, καταλύματα και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν την digital marketing στρατηγική για την σεζόν 2022 προκειμένου να έχουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.
Ποια είναι οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο digital marketing για ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις τo 2022
1. Ενδυνάμωση του καναλιού των online κρατήσεων
Η πρώτη επίπτωση ήταν η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες. Είναι αρκετά λογικό πως αρκετοί επισκέπτες εξαιτίας της πανδημίας προτίμησαν να κάνουν την κράτηση τους από την οθόνη του υπολογιστή τους αποφεύγοντας να επισκεφτούν κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο.
Επίσης υπήρξε ενδυνάμωση του καναλιού των απευθείας κρατήσεων (διαβάστε εδώ τι είναι οι απευθείας κρατήσεις) που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα της GlobalData που έγινε το 2021, σύμφωνα με την οποία το 39% των ταξιδιωτών απάντησε ότι προτιμάει να προχωρήσει σε απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα ενώ το 17% απάντησε ότι θα επιλέξει να κάνει την κράτηση μέσω ενός ΟΤΑ.
2. Παρουσία στο Tik Tok
To Tik Tok έχει καταφέρει σε μικρό χρονικό διάστημα να διεκδικήσει πολύ μεγάλο μερίδιο ανάμεσα στις διάφορες Social Media πλατφόρμες. Η δημοφιλία του έχει φτάσει τους 1δις ενεργούς χρήστες καθιστώντας ένα απαραίτητο εργαλείο για την παρουσία και προώθηση του ξενοδοχείου και της τουριστικής επιχείρησης. Σε αρκετές συναντήσεις που παρουσιάζω το ενδεχόμενο παρουσίας της επιχείρησης στην πλατφόρμα του Tik Tok, αρκετοί είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν με δυσπιστία αυτό το ενδεχόμενο. Το πιο συχνό επιχείρημα είναι ότι το Tik Tok απευθύνεται σε μικρές ηλικίες. Αυτό όμως είναι λάθος. Το Tik Tok απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και βέβαια ο αλγόριθμος του φροντίζει να “σερβίρει” περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο προφίλ του κάθε χρήστη. Επίσης η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη από αρκετούς επιτυχημένους travel bloggers.
3. Κυριαρχιά του Instagram ως το κύριο Social Media μέσο
Το instagram έχει αρχίσει και λαμβάνει την πρωτοκαθεδρία σε ότι αφορά την digital marketing στρατηγική για το ξενοδοχείο στα social media. Κυριότερος ρυθμιστής αυτής της εξέλιξης είναι η μετακίνηση των νεότερων ηλικιακών γκρούπ από το Facebook προς το Instagram. Αυτό είναι εμφανές από το παρακάτω διάγραμμα από την έκθεση τωv Socialbakers για την περίοδο 2019-2020
μετακίνηση χρηστών από facebook σε instagram
Instagram vs Facebook, 2020 vs 2019. Πηγή: SocialBakers
Ένα ακόμα εξαιρετικά ενδιαφέρον εύρημα αυτής της έρευνας, είναι η διαφορά των interaction των χρηστών μεταξύ Facebook και Instagram (μην ξεχνάτε πως αφορά τα οργανικά post, δηλαδή τα μη χορηγούμενα)
Η κυριότερη δύναμη του Instagram είναι τα Stories, εκεί που απέτυχε το Facebook να κυριαρχίσει. Από ότι φαίνεται το βάρος της εταιρείας έχει πέσει σε αυτά και για αυτό πρόσφατα ανακοίνωσε δύο νέες λειτουργικότητες των instagram stories. που βοηθάνε στην προώθηση των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.
Συμπεράσματα από τα σημεία 1 και 2
Η digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου στα social media θα πρέπει να είναι ένα μείγμα που να εκμεταλλεύεται όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Σε καμμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε τη χρήση ενός κοινωνικού δικτύου όπως το Facebook επειδή παρατηρείται μείωση των χρηστών ή του interactivity με τα business pages των ξενοδοχείων.
4. Προσωποποιημένη επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη
Μια ακόμα επιρροή της πανδημίας ήταν η επίδραση στην ψυχολογία των ταξιδιωτών. Δημιουργήθηκε μια αυξημένη ανάγκη για επικοινωνία με τα ξενοδοχεία και τις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις. Ο κυριότερος λόγος ήταν ότι οι υποψήφιοι πελάτες ήθελαν να λάβουν περισσότερες διευκρινιστικές πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό, τα μέτρα κλπ. Επειδή από ότι διαφαίνεται το 2022 δεν θα έχουμε επανέλθει στην πλήρη κανονικότητα, εξαιτίας της πανδημίας, θα πρέπει να δώσουμε στους υποψήφιους πελάτες την δυνατότητα επικοινωνίας με την επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η προσθήκη chat bubbles στο website της επιχείρησης, όπως το facebook messenger ή το Tidio. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί ο υποψήφιος πελάτες να επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας και να τον καθοδηγήσετε μέχρι και την πώληση. Η επικοινωνία είναι και αυτή μέρος της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη.
Πέρα των chat bubbles εκμεταλλευτείτε το email. Αποτελεί τον οικονομικότερο τρόπο για να επικοινωνήσετε με τους παλαιότερους πελάτες σας άλλα και να προσελκύσετε νέους με τους οποίους να διατηρήσετε επαφή. Εάν θέλετε να μάθετε πως, κλείστε μια δωρεάν online συνάντηση μαζί μας πατώντας εδώ.
5. Ανάλυση των στατιστικών
Data is the Queen. Έχουμε περάσει στην εποχή της ανάλυσης των στατιστικών που έχουμε στην διάθεση μας. Η συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση τους μπορεί να μας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να διαμορφώσουν την digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου. Τα εργαλεία υπάρχουν αρκεί να τα επισκεφτούμε και να τα χρησιμοποιήσουμε. Διαβάστε τα στατιστικά επισκεψιμότητας του website του ξενοδοχείου και μάθετε ποιο είναι το κοινό σας. Το 2020 είναι η τέλεια απόδειξη οτι άλλαξε το κοινό που επισκέφθηκε την Ελλάδα, ως προορισμό.
Πέραν των στατιστικών του website, μπορείτε να “διαβάσετε” τις αναζητήσεις των επισκεπτών μέσω του δωρεάν εργαλείου της Google που ονομάζεται Google Trends. Επίσης ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάζονται και στο Παρατηρητήριο Τουρισμού που ξεκίνησε την λειτουργία τον Απρίλιο του 2020 και δημοσιεύει στοιχεία σχετικά με τις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία άλλα και μέσω OTA, κρατήσεις σε βραχυχρόνιες μισθώσεις και άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.
6. Δημιουργία Περιεχομένου
Content is the King. Η δημιουργία περιεχομένου, οποιασδήποτε μορφής, είναι αυτή που θα προσδώσει κύρος και αξία στο website σας. Επιμένω να αναφέρω πως τα ξενοδοχεία άλλα και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα. Το περιεχόμενο είναι το σύγχρονο SEO (Search Engine Optimization) δηλαδή ο τρόπος για την κατάκτηση υψηλότερων θέσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Πέραν του περιεχομένου σε μορφή blog articles, επενδύστε στην δημιουργία και άλλων μορφής περιεχομένου όπως φωτογραφίες, video και podcasts (ηχητικό περιεχόμενο) που είναι πολύ διαδεδομένο στα κοινά του εξωτερικού
Μην μένετε στατικοί και στα τετριμμένα. Δώστε αξία στον υποψήφιο πελάτη σας με τον διαμοιρασμό χρήσιμης πληροφορίας σχετικά με τον προορισμό σας.
7. Διαφημιστικές καμπάνιες
Το πεδίο είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό. Για να μπορέσει το ξενοδοχείο ή τουριστική να ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό θα πρέπει να επενδύσει στην διαφημιστική του προβολή. Είναι πλήρως κατανοητό ότι η συγκεκριμένη επένδυση να προκαλεί μια σειρά ερωτημάτων του τύπου “θα δουλέψει για μένα;”, “μα θα πρέπει να επενδύσω τόσο πολλά χρήματα;” άλλα με την κατάλληλη επιλογή συνεργάτη είναι σίγουρο ότι τα χρήματα που θα δαπανήσετε θα πιάσουν τόπο και θα μεταφραστούν σε κρατήσεις και πωλήσεις.
Αναλόγως του κοινό, σχεδιάστε και υλοποιήστε καμπάνιες που θα το στοχεύουν. Και σε καμμία περίπτωση μην δημιουργήσετε μια καμπάνια στην αρχή της σεζόν που θα την κρατήσετε μέχρι το τέλος. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή που εγγυάται το αποτέλεσμα. Όλα είναι θέμα συνεχών δοκιμών και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων. Μόνο έτσι θα πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Κλείνοντας αυτό το άρθρο, θα ήθελα να αναφέρω εντελώς επιγραμματικά άλλα στο πλήρως αυτονόητο ότι η σύγχρονη ξενοδοχειακή και τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει ένας πλήρες λειτουργικό responsive website που θα πρέπει να απλοποεί τη ζωή του επισκέπτη παρουσιάζοντας με εύκολο τρόπο τις πληροφορίες του.
Θεωρώ πως σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξει μια ισχυρή μετάβαση στα Virtual Reality περιβάλλοντα και απόδειξη αυτή είναι και η πρόσφατη ανακοίνωση, και rebranding, του Facebook σε Meta.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
17/02 15:15
Πλάτη για να αυξηθούν τα τουριστικά έσοδα βάζει ο κλάδος του ελληνικού εμπορίου
17/02 15:02
Ανάδειξη των λαϊκών αγορών ως τουριστικού προορισμού | Συνάντηση Συνομοσπονδίας - Έλενας Ράπτη
17/02 11:17
17/02 10:59
Κως: "Πράσινο φως" για επέκταση και αναβάθμιση του ξενοδοχείου Esperia
17/02 10:53
Προϊόντα της θεσσαλικής γης θα προβάλλουν την Ελλάδα στο Μαρόκο
17/02 10:44
Γιατί το κάστρο της Μονεμβασιάς βρίσκεται ανάμεσα στα 14 υπό απειλή μνημεία της Ευρώπης
17/02 10:21
Δήμος Αθηνaίων- Airbnb.org | Δωρεάν στέγαση σε 200 σεισμόπληκτες οικογένειες των Κυκλάδων
17/02 07:26
17/02 07:13
Ξεκίνησαν 5ετείς αποκλεισμοί παραχώρησης παραλιών σε τουριστικές επιχειρήσεις
17/02 07:05
17/02 07:00
17/02 07:00
Βερολίνο 2025: Αισιοδοξία για τον Τουρισμό – Τάσεις και Ευκαιρίες από την ITB
17/02 06:40
Καλαμαριά: Δύο διαγωνισμοί για προσλήψεις προσωπικού και για μίσθωση αναψυκτηρίου
17/02 06:10
Νέος διαγωνισμός του ΕΦΚΑ για ακίνητο με δυνατότητα χρήσης ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας
17/02 06:10
Αμερικανικός τουρισμός: Κύμα αναζητήσεων και πτήσεων για ταξίδια στην Αθήνα την Άνοιξη
16/02 16:50
16/02 13:24
16/02 12:57
16/02 12:05
«ΚΕΛΛΑΡΙ 10 | CELLAR 10» | Ντοκιμαντέρ για την ιστορία της ΑCHAIA CLAUSS
16/02 07:55
Αγώνας ορειβατικού σκι στον Όλυμπο και ποδηλατικός αγώνας στη Λάρισα
15/02 15:16
Ευρωπαϊκές αερομεταφορές | Ποιες αλλαγές έρχονται στα δικαιώματα των επιβατών
15/02 12:05
Easyjet | Πτήσεις από Βερολίνο προς Κρήτη, Κέρκυρα και Ρόδο το καλοκαίρι
15/02 09:00
15/02 08:33
Σε τουριστικό προϊόν εξελίσσεται το ορειβατικό σκι στην Κρήτη
15/02 07:48
Νότης Μαρτάκης | Η τουριστική διαχείριση του φαινομένου των σεισμών στις Κυκλάδες
15/02 07:28
14/02 16:17
ΥΠΑ: Πιστοποιητικά κατά EASA στα αεροδρόμια Κυθήρων, Χίου και Σητείας
14/02 15:54
14/02 15:38
Το ιστορικό "Κυκλαδικόν" γίνεται Διοικητήριο της Περιφέρειας στη Σύρο
14/02 15:06
Λιμεναρχείο Θήρας | Απαγόρευση πρόσβασης σε λιμένες και όρμους- αναλυτικά τα μέτρα
14/02 14:13
«Προορισμός Βιώσιμου Ορεινού Τουρισμού» | Η απόφαση της υπουργού Τουρισμού
14/02 12:48
14/02 12:27
Χρήσιμες συμβουλές για όσους ταξιδέψουν στη Σαντορίνη τις επόμενες ημέρες
14/02 11:21
Δήμος Αθηναίων | Μήνυμα ενσυναίσθησης στους οδηγούς που σταθμεύουν αντικοινωνικά: «Δεν μ’ αγαπάς!»
14/02 11:10
Προβολή της Πιερίας στην ιταλική αγορά - συμμετοχή του ΠΟΤΑΠ στην έκθεση ΒΙΤ
14/02 11:06
H Όλγα Κεφαλογιάννη τιμώμενο πρόσωπο στη δεξίωση για τα γενέθλια του Ιάπωνα αυτοκράτορα
14/02 10:45
Η ψηφιακή κάρτα εργασίας στα ξενοδοχεία δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα
14/02 10:35
Έρωτας με την πρώτη ματιά για τους Λειψούς - δείτε το μουσικό βίντεο κλιπ του Δημάρχου με ράπερ
14/02 10:31
14/02 10:25
Συνάντηση της Greek Meetings Alliance με τον Ανδρέα Φιορεντίνο για τον MICE τουρισμό
14/02 09:30
14/02 08:44
Oι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των δήμων Κιμώλου, Σκιάθου και Σκοπέλου
14/02 08:30
Οινικές διαδρομές στην Πελοπόννησο: Τρεις οικογένειες, τρεις ιστορίες πάθους
14/02 07:47
14/02 07:44
Δήμος Σφακίων: Αίτημα για αποζημιώσεις από την κατολίσθηση στο Φαράγγι του Κοτσυφού
14/02 07:35
Β. Κατσαράς | Αισιοδοξία για τη σεζόν στη Νάξο- "βαριά" η ψηφιακή κάρτα για τα μικρά καταλύματα
14/02 07:15
Το διατηρητέο στο κέντρο της Αθήνας που οδεύει για ξενοδοχείο
14/02 07:00
Aπόβαση Τούρκων τουριστών στη Ρόδο τη φετινή σεζόν | Η Ε.Ξ.Ρ. στην έκθεση ΕΜΙΤΤ
14/02 06:45
Σαντορίνη | Ακυρώσεις και ελλείψεις εργαζομένων σπρώχνουν προς μετατόπιση της σεζόν
14/02 06:30
14/02 06:30
Η εικόνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα το 2024- στα 874 εκατ. ευρώ τα έσοδα
14/02 06:26
Η επιβατική κίνηση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων το 2024: Ανάκαμψη και νέες προκλήσεις
13/02 19:50
13/02 16:23
13/02 14:08
13/02 12:39
Σαντορίνη | Άρχισαν να παγώνουν οι κρατήσεις- κρας τεστ το Πάσχα
13/02 11:57
Συναντήσεις της Όλγας Κεφαλογιάννη με τις Πρέσβειρες Αλγερίας - Ρουμανίας
13/02 11:41
Πώς η Volkswagen επιμηκύνει την τουριστική σαιζόν στην Ελλάδα - ποιο ξενοδοχείο άνοιξε για χάρη της
13/02 11:32
Αθηναϊκή Αποκριά με πλήθος δράσεων στις επτά δημοτικές κοινότητες
13/02 11:27
Με εισιτήριο φέτος η πρόσβαση στο Κουρταλιώτικο φαράγγι στο Ρέθυμνο
13/02 11:24
Εγκαινιάζεται ο νέος Πολυχώρος Έρευνας και Πολιτισμού του ΙΤΕ στο Ηράκλειο
13/02 11:24
Sun d’Or: 5 εβδομαδιαίες συνδέσεις με Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
13/02 11:18
O Έλληνας, νέος γενικός διευθυντής της IHG για το Ομάν, Κατάρ και Μπαχρέιν
13/02 11:12
13/02 08:30
Βραβεία Forbes σε 15 Ελληνικά ξενοδοχεία – Οι 3 τάσεις που αλλάζουν την πολυτέλεια στα ταξίδια
13/02 08:20
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζαγόρι, Ξυλόκαστρο και Σύβοτα
13/02 08:00
13/02 07:52
Thanos Hotels & Resorts: Ανοίγει τρίτο ξενοδοχείο στην Κύπρο, ψάχνει για Αθήνα
13/02 07:46
Αμφιλοχία: Aνάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για τουριστική προβολή
13/02 06:55
Δίκτυο συνεργασίας δήμων Ανατολικής Μάνης και Γαύδου και για τον τουρισμό
13/02 06:21
ΕΟΤ: Ορίστηκαν τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου
13/02 06:20
12/02 19:50
Olympic Holidays | Nέος προορισμός η Αλβανία αυτό το καλοκαίρι- προσθήκες σε Ελλάδα και Κύπρο
12/02 19:48
Τον Αλέξανδρο Βασιλικό τίμησε σήμερα η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
12/02 18:41
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης | Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων - Ξεναγήσεις για οικογένειες
12/02 16:54
Royal Caribbean: Mε homeporting στον Πειραιά το 2025 – Καμία ακύρωση λόγω Σαντορίνης
12/02 15:08
12/02 14:05
Royal Caribbean International | Κρουαζιέρες από τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2025
12/02 13:54
Ο θρησκευτικός τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της Έλενας Ράπτη με τον πατέρα Νεκτάριο
12/02 13:48
12/02 12:38
Νέος τουρ οπερέιτορ στη Γερμανία από την Eurowings - Στόχος να φτάσει στο top10 της αγοράς
12/02 12:18
12/02 11:53
Τουρισμός | Η Χαλκιδική στους σταθερά αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα
12/02 11:37
Η Θεσσαλονίκη κύριος λιμένας των Βαλκανίων - Το Master Plan του λιμένα
12/02 11:17
Για 2 στους 3 Έλληνες η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλά άλλη μια μέρα
12/02 11:02
Πατρινό Καρναβάλι | Στα ύψη οι τιμές και η πληρότητα στα καταλύματα - Ενδεικτικό "τιμολόγιο"
12/02 10:54
Το Elatos Resort εντάσσεται στο exclusive brand Emblems Collection της Accor
12/02 10:30
12/02 10:20
Γιατί η ΕΣΕΕ επιθυμεί διακαώς τη συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού;
12/02 10:12
12/02 06:55
Επέκταση, προβολή και προώθηση της εφαρμογής Explore Ionian Islands
12/02 06:48
12/02 06:45
Η οικονομία της Σαντορίνης αγγίζει τα 2.5 δισ ευρώ - Η ακτινογραφία της φιλοξενίας σε νούμερα
12/02 06:30
Η ακτινογραφία των 5 βασικών τουριστικών αγορών της Κέρκυρας
12/02 06:21
12/02 06:10
Limnos Resort: Η mega-επένδυση 171 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Μπούμπουρα
12/02 06:10
Τουρισμός: Πού θα ταξιδέψουν το 2025 οι Γερμανοί - η θέση της Ελλάδας
12/02 06:05
Τα μέλη των Επιτροπών Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Δράμας, Νέστου και Σιντικής
11/02 19:41
Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Νότιας Κορέας
11/02 16:45
Ανανεώθηκε η συνεργασία Barclays και Wyndham στις πιστωτικές κάρτες συνεπωνυμίας
Ξεκίνησαν 5ετείς αποκλεισμοί παραχώρησης παραλιών σε τουριστικές επιχειρήσεις
Νέος διαγωνισμός του ΕΦΚΑ για ακίνητο με δυνατότητα χρήσης ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας
Καλαμαριά: Δύο διαγωνισμοί για προσλήψεις προσωπικού και για μίσθωση αναψυκτηρίου
Αμερικανικός τουρισμός: Κύμα αναζητήσεων και πτήσεων για ταξίδια στην Αθήνα την Άνοιξη
Βερολίνο 2025: Αισιοδοξία για τον Τουρισμό – Τάσεις και Ευκαιρίες από την ITB
Γιατί το κάστρο της Μονεμβασιάς βρίσκεται ανάμεσα στα 14 υπό απειλή μνημεία της Ευρώπης
Προϊόντα της θεσσαλικής γης θα προβάλλουν την Ελλάδα στο Μαρόκο
Κως: "Πράσινο φως" για επέκταση και αναβάθμιση του ξενοδοχείου Esperia
Δήμος Αθηνaίων- Airbnb.org | Δωρεάν στέγαση σε 200 σεισμόπληκτες οικογένειες των Κυκλάδων
«ΚΕΛΛΑΡΙ 10 | CELLAR 10» | Ντοκιμαντέρ για την ιστορία της ΑCHAIA CLAUSS
Αγώνας ορειβατικού σκι στον Όλυμπο και ποδηλατικός αγώνας στη Λάρισα
Ευρωπαϊκές αερομεταφορές | Ποιες αλλαγές έρχονται στα δικαιώματα των επιβατών
Easyjet | Πτήσεις από Βερολίνο προς Κρήτη, Κέρκυρα και Ρόδο το καλοκαίρι
Σε τουριστικό προϊόν εξελίσσεται το ορειβατικό σκι στην Κρήτη
Νότης Μαρτάκης | Η τουριστική διαχείριση του φαινομένου των σεισμών στις Κυκλάδες
Ανάδειξη των λαϊκών αγορών ως τουριστικού προορισμού | Συνάντηση Συνομοσπονδίας - Έλενας Ράπτη
Πλάτη για να αυξηθούν τα τουριστικά έσοδα βάζει ο κλάδος του ελληνικού εμπορίου
( 0 )