Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις

Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις
Mια αισιόδοξη εικόνα για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές αναζητήσεις των Ελλήνων καθώς και για τις προοπτικές των ενεργειών digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίες εφόσον ξεκινήσουν άμεσα, μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα στο υπόλοιπο της χρονιάς αλλά κυρίως το 2021, μεταφέρουν ειδικοί του χώρου. Επιπλέον, το πιο επιτυχημένο target group της εποχής που διανύουμε φαίνεται να είναι ο εσωτερικός τουρισμός ενώ τονίζουν ότι η προσοχή των ανθρώπων σε πρότυπα υγιεινής θα παραμείνουν ακόμη και μετά την εποχή του κορωνοϊού, επιτάσσοντας αντίστοιχες πολιτικές και στη στρατηγική marketing.
Σε αυτό συμφώνησαν τρεις ειδικοί από το χώρο του Digital Marketing στον Τουρισμό, στο δεύτερο Τοrnos News Webinar με θέμα: "Πως θα προσαρμοστούν οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο την Τρίτη, 2 Ιουνίου.

Το Webinar συντόνισε ο κ. Κύρος Ασφής, (Managing Director Nea Mesa Hotel Tourism Digital Marketing Agency) και συμμετείχαν οι κ.κ. Πάνος Λαδάς, (Managing Director ON.marketing), Δημήτρης Αξιώτης, (Content Marketer) και Γιάννης Δεβελέκος (Managing Director, iNous Marketing Labs).

Αύξηση των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στην Ελλάδα

Ο κ. Δεβελέκος τόνισε ότι το τελευταίο 2μηνο πραγματοποιείται μεγάλος αριθμός διαδικτυακών αναζητήσεων στην Ελλάδα για ταξίδια. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο παρατηρείται μια σταθερή αύξηση των αναζητήσεων, όμως, ακόμα και σε περίοδο πανδημίας τον προηγούμενο μήνα, οι αναζητήσεις κορυφώθηκαν και διαμορφώθηκαν σε υψηλά πενταετίας (ταξίδια στην Ελλάδα).
Επιπλέον, υψηλότερη από τα προηγούμενα χρόνια είναι και η συχνότητα αναζητήσεων από το εξωτερικό για την Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία για τον όρο αναζήτησης «travel to Greece», ενώ την τελευταία πενταετία οι αναζητήσεις αυτές ήταν σταθερές.

Επομένως, όπως επισήμανε, το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο και δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά του για τον τουρισμό.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν 850 φορές το διαδίκτυο πριν το ταξίδι

Σε έρευνα που επικαλέστηκε ο ίδιος, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 7.000 ατόμων, σε βάθος 3 μηνών το 13% του χρόνους τους αφιερωνόταν στην αναζήτηση ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η απόφαση για τον προορισμό, το κατάλυμα κτλ, λαμβάνεται βάσει συναισθηματικών και λειτουργικών αναγκών τους και η τιμή έχει πάψει να αποτελεί το βασικό κριτήριο. Αυτό, τόνισε ο κ. Δεβελέκος, σημαίνει ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι που θα ρίξουν τις τιμές στην προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, δεν θα βγουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, αφού κλείσουν τις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες δεν σταματούν την έρευνα στο διαδίκτυο αλλά συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό, επομένως αυτό επιτρέπει στις τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.

Ενδεικτικά, η ίδια έρευνα έδειξε ότι σε βάθος τριμήνου, οι ταξιδιώτες περνούν από 850 touchpoints πριν το ταξίδι, δηλαδή χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο 850 φορές κατά την έρευνά τους για το ταξίδι. Εξ αυτών, τα 166 προέρχονταν από αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία του google search.

Βάσει αυτών των στοιχείων, επισήμανε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός της διαδρομής αυτής των ταξιδιωτών στις διαδικτυακές αναζητήσεις πριν το ταξίδι, που διαρκούν ένα τρίμηνο.

Εκπληκτική άνοδος του Youtube

Επιπλέον τόνισε τη σημασία του youtube ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μαρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς όπως δείχνουν οι έρευνες, ο όγκος των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στη Google έχουν φθίνουσα πορεία, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με το Youtube.

O κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκε με την τεχνολογία και το διαδίκτυο ακόμη περισσότερο, αφού είχε το χρόνο να το κάνει, είπε ο κ. Λαδάς. Πολλά ξενοδοχεία, είπε, πάγωσαν κάθε ενέργεια εξαιτίας του κορωνοϊού για να μειώσουν τα έξοδα, όμως αυτή η στιγμή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει κανείς ενέργειες μάρκετινγκ.

Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων θα πρέπει να έχουν περιεχόμενο που αφορά τις πολιτικές ακύρωσης, ζήτημα που καίει τον κλάδο, και δεν αρκεί να αναδεικνύονται απλώς τα μέτρα προστασίας των επισκεπτών σε επίπεδο υγιεινής.

Υγιεινή - Ενσυναίσθηση - Ευτυχία

Ο κ. Αξιώτης υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν επικαιροποιημένο περιεχόμενο από το μηδέν και να κτιστεί η εμπιστοσύνη με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και δυνητικούς.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βίντεο, ιστορίες που απαντούν στις έγνοιες των πελατών, και να βασίζεται στο τρίπτυχο Υγιεινή (μέτρα προστασίας)-Ενσυναίσθηση (όχι ξύλινη γλώσσα)-Ευτυχία (από τη συνολική εμπειρία).

Το περιεχόμενο, είπε ο κ. Αξιώτης, θα πρέπει να είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, αστείο και να προκαλεί συναισθήματα, να έχει δηλαδή πραγματική αξία για τον πελάτη της επιχείρησης.
Θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο και για πλοήγηση από φορητές συσκευές και ανάλογα με τα κανάλια στα οποία θα χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό.

Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό

Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν τώρα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περιεχόμενο για κοινωφελείς πρωτοβουλίες τους ώστε να δείξουν ότι νοιάζονται για τους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο.
Η αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στους ταξιδιώτες είναι τεράστιας σημασίας αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα, τόνισε ο κ. Αξιώτης, ένα ξενοδοχείο να κάνει μια καμπάνια προσκαλώντας τους επισκέπτες του στην φανταστική του πισίνα. Το σημαντικό είναι να τους προσκαλεί στην ασφαλή πισίνα του που ελέγχεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Έτσι, δίνεται η αίσθηση στους επισκέπτες ότι η επιχείρηση τους καταλαβαίνει λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ότι έχει κατανοήσει τις ανησυχίες τους, και τελικά θα νιώσουν ευτυχισμένοι που επέλεξαν την υπηρεσία.

«Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Δεβελέκος παρατήρησε επίσης τη στροφή των ταξιδιωτών από τα κινητά στους σταθερούς υπολογιστές για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αναζητήσεων. Αυτό αποδίδεται στο ότι αρέσκονται στη μεγάλη οθόνη για τους σκοπούς αναζήτησης ταξιδίων και αυτές πραγματοποιούνται ακόμα και στο εργασιακό περιβάλλον. 

Αυτό σημαίνει ότι τα touchpoints στο κινητό μειώνονται και πολλές από τις ενέργειες αυτές μεταφέρονται στο Youtube.

Κερδισμένοι όσοι ξεκινήσουν άμεσα digital marketing

Ο κ. Λαδάς υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει από τώρα να ενθαρρύνουν τις αναζητήσεις και όχι την τελευταία στιγμή, στα τέλη Ιουνίου ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό, όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό ο οποίος θα ξεκινήσει να κινείται πρώτος.
Σε αυτό, ο κ. Δεβελέκος υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στραφούν γρήγορα στην προβολή τους με το σωστό τρόπο και με το μέγιστο δυνατό των δαπανών χωρίς να μπουν σε διαδικασία ρίσκου.

Oι ειδικοί συμφώνησαν ότι απαιτείται Integrated Marketing, δηλαδή παρουσία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, εάν μια επιχείρηση θέλει να αξιοποιήσει κάθε τρόπο ώστε να βρεθεί κοντά στον υποψήφιο πελάτη της σε όλα τα touchpoint.

Ο κ. Λαδάς είπε επάνω σε αυτό ότι θα πρέπει να δοθεί στα κανάλια που έχουν δουλέψει προτεραιότητα στο παρελθόν. 

Όσον αφορά τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού στα ξενοδοχεία, ο κ. Αξιώτης σημείωσε ότι θα πρέπει αυτό να επικοινωνείται στους επισκέπτες, θα πρέπει η επιχείρηση να τους εξηγεί τι ακριβώς θα γίνει εάν κάποιο μέλος της οικογένειας αρρωστήσει, ποιος θα καλύψει τα έξοδα, τι σημαίνει αυτό σε οικονομικό επίπεδο για τον πελάτη. Μεγαλύτερη σιγουριά από αυτήν, από την άποψη των πελατών, δεν υπάρχει, τόνισε.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι τα θέματα υγιεινής ήρθαν για να μείνουν. Ο κορωνοϊός μπορεί να σταματήσει να υπάρχει κάποια στιγμή αλλά οι καταναλωτές, που επιμορφώθηκαν σε αυτά τα ζητήματα, θα ζητούν από τις επιχειρήσεις τον εφησυχασμό και την κατάλληλη πληροφόρηση.
Όπως είπε, το περιεχόμενο με άξονα την υγιεινή δεν είναι απλά μια λύση για την παρούσα συγκυρία αλλά μια πραγματική επένδυση για το μέλλον.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 14/02 06:30

    Η κατάρα των υποδομών: Οδύσσεια για ένα λιμάνι στην Πάρο

  2. 14/02 06:26

    Η επιβατική κίνηση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων το 2024: Ανάκαμψη και νέες προκλήσεις

  3. 13/02 19:50

    Χρήστος Στυλιανίδης | Τα Καρνάγια θα συνεχίσουν να υπάρχουν

  4. 13/02 16:23

    Χαλκιδική: Ο Ελληνικός παράδεισος που γοητεύει την Ιταλία

  5. 13/02 14:08

    Η Dertour εξαγόρασε το Hotelplan Group χωρίς την Interhome

  6. 13/02 12:39

    Σαντορίνη | Άρχισαν να παγώνουν οι κρατήσεις- κρας τεστ το Πάσχα

  7. 13/02 11:57

    Συναντήσεις της Όλγας Κεφαλογιάννη με τις Πρέσβειρες Αλγερίας - Ρουμανίας

  8. 13/02 11:41

    Πώς η Volkswagen επιμηκύνει την τουριστική σαιζόν στην Ελλάδα - ποιο ξενοδοχείο άνοιξε για χάρη της

  9. 13/02 11:32

    Αθηναϊκή Αποκριά με πλήθος δράσεων στις επτά δημοτικές κοινότητες

  10. 13/02 11:27

    Με εισιτήριο φέτος η πρόσβαση στο Κουρταλιώτικο φαράγγι στο Ρέθυμνο

  11. 13/02 11:24

    Εγκαινιάζεται ο νέος Πολυχώρος Έρευνας και Πολιτισμού του ΙΤΕ στο Ηράκλειο

  12. 13/02 11:24

    Sun d’Or: 5 εβδομαδιαίες συνδέσεις με Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  13. 13/02 11:18

    O Έλληνας, νέος γενικός διευθυντής της IHG για το Ομάν, Κατάρ και Μπαχρέιν

  14. 13/02 11:12

    ΕΤΑΔ | Νέοι διαγωνισμοί για την Ακτή Βουλιαγμένης, το Ξενία Ουρανούπολης και το ιστορικό κτίριο Ασάνη στην Κέρκυρα.

  15. 13/02 08:30

    Βραβεία Forbes σε 15 Ελληνικά ξενοδοχεία – Οι 3 τάσεις που αλλάζουν την πολυτέλεια στα ταξίδια

  16. 13/02 08:20

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζαγόρι, Ξυλόκαστρο και Σύβοτα

  17. 13/02 08:00

    Το Βαρούσι: Η αρχοντική συνοικία των Τρικάλων

  18. 13/02 07:52

    Thanos Hotels & Resorts: Ανοίγει τρίτο ξενοδοχείο στην Κύπρο, ψάχνει για Αθήνα

  19. 13/02 07:46

    Αμφιλοχία: Aνάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για τουριστική προβολή

  20. 13/02 06:55

    Δίκτυο συνεργασίας δήμων Ανατολικής Μάνης και Γαύδου και για τον τουρισμό

  21. 13/02 06:21

    ΕΟΤ: Ορίστηκαν τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου

  22. 13/02 06:20

    Έκθεση για το Εργοστάσιο Εμαγιέ στην Κέα

  23. 12/02 19:50

    Olympic Holidays | Nέος προορισμός η Αλβανία αυτό το καλοκαίρι- προσθήκες σε Ελλάδα και Κύπρο

  24. 12/02 19:48

    Τον Αλέξανδρο Βασιλικό τίμησε σήμερα η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

  25. 12/02 18:41

    Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης | Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων - Ξεναγήσεις για οικογένειες

  26. 12/02 16:54

    Royal Caribbean: Mε homeporting στον Πειραιά το 2025 – Καμία ακύρωση λόγω Σαντορίνης

  27. 12/02 15:08

    Στο Επιμελητήριο Ηρακλείου ο πρέσβης του Ισραήλ

  28. 12/02 14:05

    Royal Caribbean International | Κρουαζιέρες από τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2025

  29. 12/02 13:54

    Ο θρησκευτικός τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της Έλενας Ράπτη με τον πατέρα Νεκτάριο

  30. 12/02 13:48

    Smartwings Poland: Νέες πτήσεις τσάρτερ προς Καβάλα το 2025

  31. 12/02 12:38

    Νέος τουρ οπερέιτορ στη Γερμανία από την Eurowings - Στόχος να φτάσει στο top10 της αγοράς

  32. 12/02 12:18

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Να εξαιρεθούν rent a car και δίκυκλα από την διασύνδεση με το ψηφιακό πελατολόγιο

  33. 12/02 11:53

    Τουρισμός | Η Χαλκιδική στους σταθερά αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα

  34. 12/02 11:37

    Η Θεσσαλονίκη κύριος λιμένας των Βαλκανίων - Το Master Plan του λιμένα

  35. 12/02 11:17

    Για 2 στους 3 Έλληνες η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλά άλλη μια μέρα

  36. 12/02 11:02

    Πατρινό Καρναβάλι | Στα ύψη οι τιμές και η πληρότητα στα καταλύματα - Ενδεικτικό "τιμολόγιο"

  37. 12/02 10:54

    Το Elatos Resort εντάσσεται στο exclusive brand Emblems Collection της Accor

  38. 12/02 10:30

    Γενέθλια για το Discovergreece.com - 11 χρόνια συνεχούς πληροφόρησης για τους προορισμούς και τις εμπειρίες στην Ελλάδα

  39. 12/02 10:20

    Γιατί η ΕΣΕΕ επιθυμεί διακαώς τη συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού;

  40. 12/02 10:12

    H Choose Greece – Crete απλώνει χέρι βοηθείας στη Σαντορίνη

  41. 12/02 06:55

    Επέκταση, προβολή και προώθηση της εφαρμογής Explore Ionian Islands

  42. 12/02 06:48

    Ταξίδι εξοικείωσης για Γερμανό δημοσιογράφο στην Αθήνα

  43. 12/02 06:45

    Η οικονομία της Σαντορίνης αγγίζει τα 2.5 δισ ευρώ - Η ακτινογραφία της φιλοξενίας σε νούμερα

  44. 12/02 06:30

    Η ακτινογραφία των 5 βασικών τουριστικών αγορών της Κέρκυρας

  45. 12/02 06:21

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη

  46. 12/02 06:10

    Limnos Resort: Η mega-επένδυση 171 εκατ. ευρώ από την οικογένεια Μπούμπουρα

  47. 12/02 06:10

    Τουρισμός: Πού θα ταξιδέψουν το 2025 οι Γερμανοί - η θέση της Ελλάδας

  48. 12/02 06:05

    Τα μέλη των Επιτροπών Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Δράμας, Νέστου και Σιντικής

  49. 11/02 19:41

    Ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Νότιας Κορέας

  50. 11/02 16:45

    Ανανεώθηκε η συνεργασία Barclays και Wyndham στις πιστωτικές κάρτες συνεπωνυμίας

  51. 11/02 16:33

    Το Radisson Blu Park Hotel Athens γιορτάζει τα 50 χρόνια αθηναϊκής φιλοξενίας

  52. 11/02 16:16

    Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών γιορτάζει τα 80 χρόνια της

  53. 11/02 15:58

    Δρομολογείται το εμβληματικό έργο «Αστική Ανάπλαση τμημάτων Ανατολικής Καλαμαριάς»

  54. 11/02 15:40

    Κι όμως η Σαντορίνη έχει ΤΩΡΑ Κινέζους τουρίστες!

  55. 11/02 15:25

    Κομισιόν: Σε δημόσια διαβούλευση η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την ανθεκτικότητα των υδάτων

  56. 11/02 15:14

    Έκτακτα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των επιχειρήσεων της Σαντορίνης

  57. 11/02 14:42

    Ελληνικός τουρισμός: Πλώρη για νέα ρεκόρ το 2025 από τις 5 μεγάλες αγορές, εκτός απροόπτων

  58. 11/02 14:37

    Zeus International: Στρατηγικό rebranding με έναρξη την αναβάθμιση του Mirabello Bay Luxury Resort

  59. 11/02 14:18

    ΠΟΞ για ψηφιακή κάρτα: Δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι ιδιαιτερότητες των ξενοδοχείων

  60. 11/02 14:12

    Ο πρώτος Έλληνας Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης για τη Μοριακή Βιολογία

  61. 11/02 11:44

    Etihad: Με το νέο Airbus A321neo LR η σύνδεση Άμπου Ντάμπι - Αθήνα το 2026

  62. 11/02 11:17

    Επαναλειτουργεί η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αθήνας

  63. 11/02 11:05

    Ευχή για λήξη του συναγερμού στην Σαντορίνη από την διευθύντρια του ΕΟΤ στην Αγγλία

  64. 11/02 11:00

    Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας 

  65. 11/02 10:27

    ΤUI | Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των θερινών κρατήσεων - Ο οδικός χάρτης για την παγκόσμια ανάπτυξη

  66. 11/02 10:25

    Προς ενίσχυση η απευθείας σύνδεση του αεροδρομίου των Χανίων με το Ισραήλ

  67. 11/02 07:05

    Η Κως ως πρωτοποριακό κέντρο για τη βιώσιμη νησιωτική ανάπτυξη

  68. 11/02 07:05

    Ψαρά: Τουριστική ανάπτυξη με έμφαση στην πλούσια ιστορική κληρονομιά

  69. 11/02 06:45

    Αγώνας Lycabettus Run στον Λυκαβηττό

  70. 11/02 06:30

    Μονάδα αφαλάτωσης σε ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μύκονο

  71. 11/02 06:10

    Κροατία | 9 διεθνή αεροδρόμια στηρίζουν την τουριστική ανάπτυξη- η συνδεσιμότητα με Ελλάδα

  72. 11/02 00:51

    Έναρξη εργασιών για το πολυτελές θέρετρο Six Senses Porto Heli

  73. 11/02 00:31

    Τι συζήτησε στο Επιμελητήριο Χανίων ο πρέσβης του Ισραήλ

  74. 10/02 16:15

    Δ.Καραλής: Γιατί η Πελοπόννησος παραμένει «κοιμώμενος γίγαντας» στον τουρισμό

  75. 10/02 15:55

    Saudia: Νέα εποχική σύνδεση Τζέντα – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  76. 10/02 15:45

    Τρεις δράσεις από την Περιφέρεια Αττικής για τη Σαντορίνη

  77. 10/02 15:36

    Bluegr Hotels - Οδύσσεια | Σεμινάρια για εργασία στην εστίαση σε μετανάστες και πρόσφυγες

  78. 10/02 15:08

    Α. Τζιτζικώστας: DMOs, branding και ΜμΕ στο επίκεντρο της στρατηγικής για τον ευρωπαϊκό τουρισμό το 2030

  79. 10/02 14:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Στοχευμένες δράσεις για τη στήριξη της Σαντορίνης

  80. 10/02 14:28

    Λαμπρή τελετή έναρξης για το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025

  81. 10/02 13:40

    1 στους 4 ερωτεύεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού- έρευνα για την Ημέρα του Βαλεντίνου

  82. 10/02 13:01

    Άνοιγμα της Κρήτης στην τουριστική αγορά της Ινδίας και της Ασίας

  83. 10/02 12:12

    EOT | Μέτρα στήριξης της Σαντορίνης σε συνεργασία με τους φορείς

  84. 10/02 12:02

    Αγαπημένος προορισμός των Τούρκων τουριστών η Θεσσαλονίκη

  85. 10/02 11:51

    Σαντορίνη: Η έλλειψη εργαζομένων είναι η επόμενη πρόκληση για τον τουρισμό

  86. 10/02 11:00

    Σημαντική ευκαιρία το «Shopping in Greece» για Εμπόριο και Τουρισμό

  87. 10/02 10:54

    Σχέδιο δράσης για τη Σαντορίνη επεξεργάζεται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  88. 10/02 10:44

    Χανιά θα πηγαίνουν τα κρουαζιερόπλοια που δεν θα προσεγγίζουν Σαντορίνη;

  89. 10/02 10:24

    Αττάλεια και Τουρκία πρώτη δύναμη στις κρατήσεις στη Γερμανία για τις οικογενειακές θερινές διακοπές

  90. 10/02 08:00

    Expedia Group: 12% περισσότερες διανυκτερεύσεις το 2024

  91. 10/02 07:52

    Γαλλία | Φόρος αλληλεγγύης στα αεροπορικά εισιτήρια- Νέοι φόροι σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

  92. 10/02 07:46

    Στο ΣτΕ οι Δήμοι Αλίμου και Γλυφάδας για τη μαρίνα στο Ελληνικό

  93. 10/02 07:30

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Σπέτσες, Κρήτη, Καλαμάτα και Αγία Μαρίνα Φθιώτιδας

  94. 10/02 07:06

    Μελέτη για τη φέρουσα τουριστική ικανότητα της Ζαχάρως

  95. 10/02 07:00

    Γρίφος για δυνατούς λύτες η εξεύρεση προσωπικού στα ξενοδοχεία - Μ.Σταματάκης: Προβληματίζει η ψηφιακή κάρτα

  96. 10/02 06:58

    To ελληνικό γιώτινγκ στην έκθεση ΒΟΟΤ

  97. 10/02 06:48

    Βόρεια Μακεδονία: Aύξηση τουριστών το 2024 | Νέο δρομολόγιο Σκόπια- Ζυρίχη από τη Air Canada

  98. 10/02 06:10

    Μελέτη ΙΤΕΠ: Η ελληνική ξενοδοχία στυλοβάτης της οικονομίας και της απασχόλησης

  99. 09/02 19:34

    Συνέδριο ΞΕΕ: Το καλύτερο αύριο για την Ελλάδα περνάει μέσα από τη φιλοξενία

  100. 09/02 19:26

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Φαντασμαγορική η εκδήλωση της θεματικής «Έλα στο Φως»