Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις

Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις
Mια αισιόδοξη εικόνα για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές αναζητήσεις των Ελλήνων καθώς και για τις προοπτικές των ενεργειών digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίες εφόσον ξεκινήσουν άμεσα, μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα στο υπόλοιπο της χρονιάς αλλά κυρίως το 2021, μεταφέρουν ειδικοί του χώρου. Επιπλέον, το πιο επιτυχημένο target group της εποχής που διανύουμε φαίνεται να είναι ο εσωτερικός τουρισμός ενώ τονίζουν ότι η προσοχή των ανθρώπων σε πρότυπα υγιεινής θα παραμείνουν ακόμη και μετά την εποχή του κορωνοϊού, επιτάσσοντας αντίστοιχες πολιτικές και στη στρατηγική marketing.
Σε αυτό συμφώνησαν τρεις ειδικοί από το χώρο του Digital Marketing στον Τουρισμό, στο δεύτερο Τοrnos News Webinar με θέμα: "Πως θα προσαρμοστούν οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο την Τρίτη, 2 Ιουνίου.

Το Webinar συντόνισε ο κ. Κύρος Ασφής, (Managing Director Nea Mesa Hotel Tourism Digital Marketing Agency) και συμμετείχαν οι κ.κ. Πάνος Λαδάς, (Managing Director ON.marketing), Δημήτρης Αξιώτης, (Content Marketer) και Γιάννης Δεβελέκος (Managing Director, iNous Marketing Labs).

Αύξηση των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στην Ελλάδα

Ο κ. Δεβελέκος τόνισε ότι το τελευταίο 2μηνο πραγματοποιείται μεγάλος αριθμός διαδικτυακών αναζητήσεων στην Ελλάδα για ταξίδια. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο παρατηρείται μια σταθερή αύξηση των αναζητήσεων, όμως, ακόμα και σε περίοδο πανδημίας τον προηγούμενο μήνα, οι αναζητήσεις κορυφώθηκαν και διαμορφώθηκαν σε υψηλά πενταετίας (ταξίδια στην Ελλάδα).
Επιπλέον, υψηλότερη από τα προηγούμενα χρόνια είναι και η συχνότητα αναζητήσεων από το εξωτερικό για την Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία για τον όρο αναζήτησης «travel to Greece», ενώ την τελευταία πενταετία οι αναζητήσεις αυτές ήταν σταθερές.

Επομένως, όπως επισήμανε, το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο και δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά του για τον τουρισμό.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν 850 φορές το διαδίκτυο πριν το ταξίδι

Σε έρευνα που επικαλέστηκε ο ίδιος, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 7.000 ατόμων, σε βάθος 3 μηνών το 13% του χρόνους τους αφιερωνόταν στην αναζήτηση ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η απόφαση για τον προορισμό, το κατάλυμα κτλ, λαμβάνεται βάσει συναισθηματικών και λειτουργικών αναγκών τους και η τιμή έχει πάψει να αποτελεί το βασικό κριτήριο. Αυτό, τόνισε ο κ. Δεβελέκος, σημαίνει ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι που θα ρίξουν τις τιμές στην προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, δεν θα βγουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, αφού κλείσουν τις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες δεν σταματούν την έρευνα στο διαδίκτυο αλλά συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό, επομένως αυτό επιτρέπει στις τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.

Ενδεικτικά, η ίδια έρευνα έδειξε ότι σε βάθος τριμήνου, οι ταξιδιώτες περνούν από 850 touchpoints πριν το ταξίδι, δηλαδή χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο 850 φορές κατά την έρευνά τους για το ταξίδι. Εξ αυτών, τα 166 προέρχονταν από αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία του google search.

Βάσει αυτών των στοιχείων, επισήμανε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός της διαδρομής αυτής των ταξιδιωτών στις διαδικτυακές αναζητήσεις πριν το ταξίδι, που διαρκούν ένα τρίμηνο.

Εκπληκτική άνοδος του Youtube

Επιπλέον τόνισε τη σημασία του youtube ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μαρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς όπως δείχνουν οι έρευνες, ο όγκος των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στη Google έχουν φθίνουσα πορεία, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με το Youtube.

O κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκε με την τεχνολογία και το διαδίκτυο ακόμη περισσότερο, αφού είχε το χρόνο να το κάνει, είπε ο κ. Λαδάς. Πολλά ξενοδοχεία, είπε, πάγωσαν κάθε ενέργεια εξαιτίας του κορωνοϊού για να μειώσουν τα έξοδα, όμως αυτή η στιγμή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει κανείς ενέργειες μάρκετινγκ.

Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων θα πρέπει να έχουν περιεχόμενο που αφορά τις πολιτικές ακύρωσης, ζήτημα που καίει τον κλάδο, και δεν αρκεί να αναδεικνύονται απλώς τα μέτρα προστασίας των επισκεπτών σε επίπεδο υγιεινής.

Υγιεινή - Ενσυναίσθηση - Ευτυχία

Ο κ. Αξιώτης υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν επικαιροποιημένο περιεχόμενο από το μηδέν και να κτιστεί η εμπιστοσύνη με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και δυνητικούς.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βίντεο, ιστορίες που απαντούν στις έγνοιες των πελατών, και να βασίζεται στο τρίπτυχο Υγιεινή (μέτρα προστασίας)-Ενσυναίσθηση (όχι ξύλινη γλώσσα)-Ευτυχία (από τη συνολική εμπειρία).

Το περιεχόμενο, είπε ο κ. Αξιώτης, θα πρέπει να είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, αστείο και να προκαλεί συναισθήματα, να έχει δηλαδή πραγματική αξία για τον πελάτη της επιχείρησης.
Θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο και για πλοήγηση από φορητές συσκευές και ανάλογα με τα κανάλια στα οποία θα χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό.

Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό

Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν τώρα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περιεχόμενο για κοινωφελείς πρωτοβουλίες τους ώστε να δείξουν ότι νοιάζονται για τους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο.
Η αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στους ταξιδιώτες είναι τεράστιας σημασίας αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα, τόνισε ο κ. Αξιώτης, ένα ξενοδοχείο να κάνει μια καμπάνια προσκαλώντας τους επισκέπτες του στην φανταστική του πισίνα. Το σημαντικό είναι να τους προσκαλεί στην ασφαλή πισίνα του που ελέγχεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Έτσι, δίνεται η αίσθηση στους επισκέπτες ότι η επιχείρηση τους καταλαβαίνει λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ότι έχει κατανοήσει τις ανησυχίες τους, και τελικά θα νιώσουν ευτυχισμένοι που επέλεξαν την υπηρεσία.

«Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Δεβελέκος παρατήρησε επίσης τη στροφή των ταξιδιωτών από τα κινητά στους σταθερούς υπολογιστές για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αναζητήσεων. Αυτό αποδίδεται στο ότι αρέσκονται στη μεγάλη οθόνη για τους σκοπούς αναζήτησης ταξιδίων και αυτές πραγματοποιούνται ακόμα και στο εργασιακό περιβάλλον. 

Αυτό σημαίνει ότι τα touchpoints στο κινητό μειώνονται και πολλές από τις ενέργειες αυτές μεταφέρονται στο Youtube.

Κερδισμένοι όσοι ξεκινήσουν άμεσα digital marketing

Ο κ. Λαδάς υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει από τώρα να ενθαρρύνουν τις αναζητήσεις και όχι την τελευταία στιγμή, στα τέλη Ιουνίου ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό, όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό ο οποίος θα ξεκινήσει να κινείται πρώτος.
Σε αυτό, ο κ. Δεβελέκος υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στραφούν γρήγορα στην προβολή τους με το σωστό τρόπο και με το μέγιστο δυνατό των δαπανών χωρίς να μπουν σε διαδικασία ρίσκου.

Oι ειδικοί συμφώνησαν ότι απαιτείται Integrated Marketing, δηλαδή παρουσία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, εάν μια επιχείρηση θέλει να αξιοποιήσει κάθε τρόπο ώστε να βρεθεί κοντά στον υποψήφιο πελάτη της σε όλα τα touchpoint.

Ο κ. Λαδάς είπε επάνω σε αυτό ότι θα πρέπει να δοθεί στα κανάλια που έχουν δουλέψει προτεραιότητα στο παρελθόν. 

Όσον αφορά τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού στα ξενοδοχεία, ο κ. Αξιώτης σημείωσε ότι θα πρέπει αυτό να επικοινωνείται στους επισκέπτες, θα πρέπει η επιχείρηση να τους εξηγεί τι ακριβώς θα γίνει εάν κάποιο μέλος της οικογένειας αρρωστήσει, ποιος θα καλύψει τα έξοδα, τι σημαίνει αυτό σε οικονομικό επίπεδο για τον πελάτη. Μεγαλύτερη σιγουριά από αυτήν, από την άποψη των πελατών, δεν υπάρχει, τόνισε.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι τα θέματα υγιεινής ήρθαν για να μείνουν. Ο κορωνοϊός μπορεί να σταματήσει να υπάρχει κάποια στιγμή αλλά οι καταναλωτές, που επιμορφώθηκαν σε αυτά τα ζητήματα, θα ζητούν από τις επιχειρήσεις τον εφησυχασμό και την κατάλληλη πληροφόρηση.
Όπως είπε, το περιεχόμενο με άξονα την υγιεινή δεν είναι απλά μια λύση για την παρούσα συγκυρία αλλά μια πραγματική επένδυση για το μέλλον.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  2. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  3. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  4. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  5. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  6. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  7. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  8. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  9. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  10. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  11. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  12. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  13. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  14. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  15. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  16. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  17. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  18. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  19. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  20. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  21. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  22. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  23. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  24. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  25. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  26. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  27. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  28. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  29. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  30. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  31. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  32. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  33. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  34. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  35. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  36. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  37. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  38. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  39. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  40. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  41. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  42. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  43. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  44. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  45. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  46. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  47. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  48. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  49. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  50. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  51. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  52. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  53. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  54. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  55. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  56. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  57. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  58. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  59. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  60. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  61. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  62. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  63. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  64. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  65. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  66. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  67. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  68. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  69. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  70. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  71. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  72. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  73. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  74. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  75. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  76. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  77. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  78. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  79. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  80. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  81. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  82. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  83. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  84. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  85. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  86. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  87. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  88. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  89. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  90. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  91. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  92. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  93. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  94. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  95. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  96. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  97. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  98. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  99. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  100. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα