Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις
Mια αισιόδοξη εικόνα για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές αναζητήσεις των Ελλήνων καθώς και για τις προοπτικές των ενεργειών digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίες εφόσον ξεκινήσουν άμεσα, μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα στο υπόλοιπο της χρονιάς αλλά κυρίως το 2021, μεταφέρουν ειδικοί του χώρου. Επιπλέον, το πιο επιτυχημένο target group της εποχής που διανύουμε φαίνεται να είναι ο εσωτερικός τουρισμός ενώ τονίζουν ότι η προσοχή των ανθρώπων σε πρότυπα υγιεινής θα παραμείνουν ακόμη και μετά την εποχή του κορωνοϊού, επιτάσσοντας αντίστοιχες πολιτικές και στη στρατηγική marketing.
Σε αυτό συμφώνησαν τρεις ειδικοί από το χώρο του Digital Marketing στον Τουρισμό, στο δεύτερο Τοrnos News Webinar με θέμα: "Πως θα προσαρμοστούν οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο την Τρίτη, 2 Ιουνίου.

Το Webinar συντόνισε ο κ. Κύρος Ασφής, (Managing Director Nea Mesa Hotel Tourism Digital Marketing Agency) και συμμετείχαν οι κ.κ. Πάνος Λαδάς, (Managing Director ON.marketing), Δημήτρης Αξιώτης, (Content Marketer) και Γιάννης Δεβελέκος (Managing Director, iNous Marketing Labs).

Αύξηση των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στην Ελλάδα

Ο κ. Δεβελέκος τόνισε ότι το τελευταίο 2μηνο πραγματοποιείται μεγάλος αριθμός διαδικτυακών αναζητήσεων στην Ελλάδα για ταξίδια. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο παρατηρείται μια σταθερή αύξηση των αναζητήσεων, όμως, ακόμα και σε περίοδο πανδημίας τον προηγούμενο μήνα, οι αναζητήσεις κορυφώθηκαν και διαμορφώθηκαν σε υψηλά πενταετίας (ταξίδια στην Ελλάδα).
Επιπλέον, υψηλότερη από τα προηγούμενα χρόνια είναι και η συχνότητα αναζητήσεων από το εξωτερικό για την Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία για τον όρο αναζήτησης «travel to Greece», ενώ την τελευταία πενταετία οι αναζητήσεις αυτές ήταν σταθερές.

Επομένως, όπως επισήμανε, το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο και δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά του για τον τουρισμό.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν 850 φορές το διαδίκτυο πριν το ταξίδι

Σε έρευνα που επικαλέστηκε ο ίδιος, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 7.000 ατόμων, σε βάθος 3 μηνών το 13% του χρόνους τους αφιερωνόταν στην αναζήτηση ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η απόφαση για τον προορισμό, το κατάλυμα κτλ, λαμβάνεται βάσει συναισθηματικών και λειτουργικών αναγκών τους και η τιμή έχει πάψει να αποτελεί το βασικό κριτήριο. Αυτό, τόνισε ο κ. Δεβελέκος, σημαίνει ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι που θα ρίξουν τις τιμές στην προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, δεν θα βγουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, αφού κλείσουν τις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες δεν σταματούν την έρευνα στο διαδίκτυο αλλά συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό, επομένως αυτό επιτρέπει στις τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.

Ενδεικτικά, η ίδια έρευνα έδειξε ότι σε βάθος τριμήνου, οι ταξιδιώτες περνούν από 850 touchpoints πριν το ταξίδι, δηλαδή χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο 850 φορές κατά την έρευνά τους για το ταξίδι. Εξ αυτών, τα 166 προέρχονταν από αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία του google search.

Βάσει αυτών των στοιχείων, επισήμανε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός της διαδρομής αυτής των ταξιδιωτών στις διαδικτυακές αναζητήσεις πριν το ταξίδι, που διαρκούν ένα τρίμηνο.

Εκπληκτική άνοδος του Youtube

Επιπλέον τόνισε τη σημασία του youtube ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μαρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς όπως δείχνουν οι έρευνες, ο όγκος των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στη Google έχουν φθίνουσα πορεία, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με το Youtube.

O κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκε με την τεχνολογία και το διαδίκτυο ακόμη περισσότερο, αφού είχε το χρόνο να το κάνει, είπε ο κ. Λαδάς. Πολλά ξενοδοχεία, είπε, πάγωσαν κάθε ενέργεια εξαιτίας του κορωνοϊού για να μειώσουν τα έξοδα, όμως αυτή η στιγμή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει κανείς ενέργειες μάρκετινγκ.

Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων θα πρέπει να έχουν περιεχόμενο που αφορά τις πολιτικές ακύρωσης, ζήτημα που καίει τον κλάδο, και δεν αρκεί να αναδεικνύονται απλώς τα μέτρα προστασίας των επισκεπτών σε επίπεδο υγιεινής.

Υγιεινή - Ενσυναίσθηση - Ευτυχία

Ο κ. Αξιώτης υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν επικαιροποιημένο περιεχόμενο από το μηδέν και να κτιστεί η εμπιστοσύνη με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και δυνητικούς.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βίντεο, ιστορίες που απαντούν στις έγνοιες των πελατών, και να βασίζεται στο τρίπτυχο Υγιεινή (μέτρα προστασίας)-Ενσυναίσθηση (όχι ξύλινη γλώσσα)-Ευτυχία (από τη συνολική εμπειρία).

Το περιεχόμενο, είπε ο κ. Αξιώτης, θα πρέπει να είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, αστείο και να προκαλεί συναισθήματα, να έχει δηλαδή πραγματική αξία για τον πελάτη της επιχείρησης.
Θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο και για πλοήγηση από φορητές συσκευές και ανάλογα με τα κανάλια στα οποία θα χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό.

Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό

Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν τώρα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περιεχόμενο για κοινωφελείς πρωτοβουλίες τους ώστε να δείξουν ότι νοιάζονται για τους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο.
Η αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στους ταξιδιώτες είναι τεράστιας σημασίας αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα, τόνισε ο κ. Αξιώτης, ένα ξενοδοχείο να κάνει μια καμπάνια προσκαλώντας τους επισκέπτες του στην φανταστική του πισίνα. Το σημαντικό είναι να τους προσκαλεί στην ασφαλή πισίνα του που ελέγχεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Έτσι, δίνεται η αίσθηση στους επισκέπτες ότι η επιχείρηση τους καταλαβαίνει λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ότι έχει κατανοήσει τις ανησυχίες τους, και τελικά θα νιώσουν ευτυχισμένοι που επέλεξαν την υπηρεσία.

«Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Δεβελέκος παρατήρησε επίσης τη στροφή των ταξιδιωτών από τα κινητά στους σταθερούς υπολογιστές για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αναζητήσεων. Αυτό αποδίδεται στο ότι αρέσκονται στη μεγάλη οθόνη για τους σκοπούς αναζήτησης ταξιδίων και αυτές πραγματοποιούνται ακόμα και στο εργασιακό περιβάλλον. 

Αυτό σημαίνει ότι τα touchpoints στο κινητό μειώνονται και πολλές από τις ενέργειες αυτές μεταφέρονται στο Youtube.

Κερδισμένοι όσοι ξεκινήσουν άμεσα digital marketing

Ο κ. Λαδάς υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει από τώρα να ενθαρρύνουν τις αναζητήσεις και όχι την τελευταία στιγμή, στα τέλη Ιουνίου ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό, όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό ο οποίος θα ξεκινήσει να κινείται πρώτος.
Σε αυτό, ο κ. Δεβελέκος υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στραφούν γρήγορα στην προβολή τους με το σωστό τρόπο και με το μέγιστο δυνατό των δαπανών χωρίς να μπουν σε διαδικασία ρίσκου.

Oι ειδικοί συμφώνησαν ότι απαιτείται Integrated Marketing, δηλαδή παρουσία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, εάν μια επιχείρηση θέλει να αξιοποιήσει κάθε τρόπο ώστε να βρεθεί κοντά στον υποψήφιο πελάτη της σε όλα τα touchpoint.

Ο κ. Λαδάς είπε επάνω σε αυτό ότι θα πρέπει να δοθεί στα κανάλια που έχουν δουλέψει προτεραιότητα στο παρελθόν. 

Όσον αφορά τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού στα ξενοδοχεία, ο κ. Αξιώτης σημείωσε ότι θα πρέπει αυτό να επικοινωνείται στους επισκέπτες, θα πρέπει η επιχείρηση να τους εξηγεί τι ακριβώς θα γίνει εάν κάποιο μέλος της οικογένειας αρρωστήσει, ποιος θα καλύψει τα έξοδα, τι σημαίνει αυτό σε οικονομικό επίπεδο για τον πελάτη. Μεγαλύτερη σιγουριά από αυτήν, από την άποψη των πελατών, δεν υπάρχει, τόνισε.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι τα θέματα υγιεινής ήρθαν για να μείνουν. Ο κορωνοϊός μπορεί να σταματήσει να υπάρχει κάποια στιγμή αλλά οι καταναλωτές, που επιμορφώθηκαν σε αυτά τα ζητήματα, θα ζητούν από τις επιχειρήσεις τον εφησυχασμό και την κατάλληλη πληροφόρηση.
Όπως είπε, το περιεχόμενο με άξονα την υγιεινή δεν είναι απλά μια λύση για την παρούσα συγκυρία αλλά μια πραγματική επένδυση για το μέλλον.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 02/07 20:57

    Πτήση τσάρτερ από την Στοκχόλμη στη Ρόδο με ειδική άδεια

  2. 02/07 18:09

    Ryanair: Σύνδεση της Θεσσαλονίκης με 30 προορισμούς

  3. 02/07 17:54

    Γερμανικός τουρισμός/ DRV: Αυξάνονται οι κρατήσεις για διακοπές στη Μεσόγειο - Στους top προορισμούς η Ελλάδα

  4. 02/07 15:03

    Ο κ.Θεοχάρης στο Sky News: Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί τουρίστες στην Ελλάδα- πιθανό άνοιγμα στα μέσα Ιουλίου

  5. 02/07 14:58

    Ryanair: Ξεκινά πάλι τις πτήσεις από Αθήνα σε 30 προορισμούς

  6. 02/07 13:35

    Γερμανικά ΜΜΕ: Η Ελλάδα άνοιξε αλλά με… αρρυθμίες

  7. 02/07 13:23

    U.S. Travel Association: Απίστευτα απογοητευτική η απαγόρευση Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη

  8. 02/07 13:17

    Θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό, αλλά περιμένουμε ανάκαμψη το 2021

  9. 02/07 12:53

    Πρόβλημα συμπίεσης σε πτήση της EasyJet προς τη Θεσσαλονίκη

  10. 02/07 12:37

    Lufthansa: Κύμα ακυρώσεων πτήσεων στο θερινό πρόγραμμα που ανακοινώθηκε

  11. 02/07 12:36

    ΟΑΕΔ: Μέχρι τις 7 Ιουλίου οι αιτήσεις καταλυμάτων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού

  12. 02/07 12:27

    Το ελληνικό πρότυπο για την είσοδο των τουριστών εφαρμόζει η Ισπανία

  13. 02/07 12:02

    Μικρές Αποδράσεις στην Κύπρο

  14. 02/07 11:58

    Όλο και περισσότεροι πεζοί και ποδηλάτες στις προσωρινές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου

  15. 02/07 11:47

    Ανοίγει το Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού

  16. 02/07 10:58

    Deutsche Bank: Έως 16 δισ. ευρώ λιγότερα θα ξοδέψουν φέτος οι Γερμανοί τουρίστες, που θα λείψουν από τις μεσογειακές χώρες

  17. 02/07 10:47

    Alitalia: Από σήμερα επανέρχονται οι πτήσεις από Αθήνα για Ρώμη

  18. 02/07 10:41

    Στην Πάτρα και την Ολυμπία ο Μάνος Κόνσολας

  19. 02/07 10:40

    Αυξάνονται κατά 25.000 οι νέες πτήσεις από την United Airlines

  20. 02/07 10:38

    Aπό ποιες χώρες εκτός ΕΕ δέχονται τουρίστες η Γερμανία και η Τσεχία

  21. 02/07 10:37

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Μυτιλήνη

  22. 02/07 10:35

    Μεγάλο το πλήγμα στον τουρισμό και στη Σιγκαπούρη

  23. 02/07 10:33

    Ατμομηχανή για την οικονομική ανάκαμψη ο κατασκευαστικός κλάδος στη Γερμανία

  24. 02/07 10:28

    ΞΕΕ: Διαγωνιστικό πρόγραμμα Idea Platform από τον CapsuleT

  25. 02/07 10:15

    Ο κ.Θεοχάρης σε 4 αεροδρόμια: Η εφετινή χρονιά εφαλτήριο για το μέλλον

  26. 02/07 09:08

    Το χωριό της Νάξου που σε πάει πίσω στο χρόνο

  27. 02/07 09:05

    Δραγονέρα: Η εξωτική παραλία στο Αγκίστρι, δίπλα στην Αθήνα

  28. 01/07 23:22

    «Και τι δεν θα ‘δινα να ήμουν εκεί!»

  29. 01/07 16:49

    Άνοιξε το Sofitel Athens Airport με ενισχυμένα υγειονομικά πρωτόκολλα

  30. 01/07 16:45

    Στην Κρήτη ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης

  31. 01/07 16:18

    Περιφέρεια Κρήτης: Και άλλα τουριστικά επαγγέλματα στο πρόγραμμα επιμόρφωσης για προφύλαξη από τον ιό

  32. 01/07 16:09

    Γερμανικά ΜΜΕ: Η Ελλάδα αιφνιδιάζει τους τουρίστες- Η απειλή της TUI

  33. 01/07 16:01

    Από την Γερμανία, Ελβετία και Τσεχία τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στη Ρόδο

  34. 01/07 15:42

    Πανδημική ρήτρα ζητεί η DRV στην ευρωπαϊκή οδηγία για τα ταξίδια

  35. 01/07 14:28

    Έφθασαν οι πρώτες διεθνείς πτήσεις στα νησιά του Νότιου Αιγαίου

  36. 01/07 13:56

    Ryanair: Ισχυρή ζήτηση για τις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου - Pεκόρ μείωσης τιμών το 12μηνο

  37. 01/07 13:45

    Επιστολή απελπισίας από τουριστικό γραφείο της Ουγγαρίας: Επειγόντως λύση για τη φόρμα εντοπισμού επιβατών στον οδικό τουρισμό

  38. 01/07 13:00

    TripAdvisor: Η καθαριότητα βασικό κριτήριο επιλογής καταλύματος

  39. 01/07 12:55

    Επαγγελματικό Επιμελητήριο: Σχέδιο για την αναγέννηση της ιστορικής αγοράς στην Πλάκα και το Μοναστηράκι

  40. 01/07 12:27

    Ηρώδειο: Αφιέρωμα στον Θάνο Μικρούτσικο στις 15 και 16 Ιουλίου

  41. 01/07 12:20

    Ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  42. 01/07 11:54

    Διχασμένοι οι Γερμανοί στην πρόθεση διακοπών για το 2020

  43. 01/07 11:05

    Γ. Πλακιωτάκης: Ο εκσυγχρονισμός των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών συνεχίζεται - Ποιες νέες γραμμές εισάγονται

  44. 01/07 11:04

    Άδειες για τρία νέα 4άστερα ξενοδοχεία σε Χανιά, Κέρκυρα και Μύκονο

  45. 01/07 11:02

    Eπισκευή παλαιού κτίσματος προς τουριστική χρήση στη Σαντορίνη - Αλλαγή χρήσης οικοδομής σε ξενοδοχείο στην Κατερίνη

  46. 01/07 11:01

    Κοινωνικός Τουρισμός: Πάνω από 300.000 αιτήσεις - Άμεση αποπληρωμή φέτος για τις επιχειρήσεις

  47. 01/07 11:00

    Αναγνωρίστηκαν άλλες 2 Πηγές ως ιαματικές σε Αιδηψό και Καμένα Βούρλα

  48. 01/07 10:57

    Ματαιώθηκε οριστικά η σημαντικότερη Διεθνής Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών στην Ισπανία

  49. 01/07 10:56

    HΠΑ-Έρευνα: H μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα έχει μόνιμα χαρακτηριστικά

  50. 01/07 10:53

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δωρεάν πλατφόρμα εκπαίδευσης εργαζομένων στις τουριστικές επιχειρήσεις για τον Covid-19

  51. 01/07 10:45

    "Κάθε μέρα θάλασσα" στις ακτές της Θεσσαλονίκης με το Karavaki Άγιος Γεώργιος

  52. 01/07 10:41

    Το μοντέλο του μαζικού τουρισμού έφτασε στο τέλος του

  53. 01/07 10:32

    Η τελική λίστα: Σε 75 περιοχές καταλύματα καραντίνας

  54. 01/07 10:22

    Η πρώτη διεθνής πτήση στην Κέρκυρα σήμερα- Δηλώσεις Θεοχάρη

  55. 01/07 10:19

    ΥΠΑ: Μέχρι τις 15 Ιουλίου η αναστολή πτήσεων από Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία και Τουρκία

  56. 01/07 09:00

    Τηλεϊατρική: χτίζοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον τουρισμό

  57. 01/07 08:51

    Ο Έβρος και οι παραλίες του: Μπάνιο στην άκρη του Θρακικού Πελάγους

  58. 01/07 08:49

    Παξοί: Το νησί που νομίζεις ότι κολυμπάς σε νερά πισίνας

  59. 30/06 17:19

    Ανοίγουν τον Ιούλιο δύο ξενοδοχεία της αλυσίδας Koullias στην Κω

  60. 30/06 16:47

    Το υγειονομικό πρωτόκολλο του Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa

  61. 30/06 16:39

    Επιτυχές το πιλοτικό πρότζεκτ επανεκκίνησης στις Βαλεαρίδες, λέει η TUI

  62. 30/06 16:24

    Seajets: Στις 3 Ιουλίου 2020 ξεκινούν τα δρομολόγια

  63. 30/06 16:11

    Παράταση στην κατάθεση πινακίδων από τουριστικά οχήματα

  64. 30/06 15:51

    Τα υγιή ξενοδοχεία μπορούν να αντέξουν τον δανεισμό

  65. 30/06 15:45

    Aποπληρωμή των απαιτήσεων των τουριστικών γραφείων από την πτώχευση της MALEV

  66. 30/06 15:42

    Celestyal Cruises: Αναστολή των κρουαζιέρων έως το Μάρτιο του 2021

  67. 30/06 15:23

    Ιταλία: Υποχρεωτικά κάτω από το μπροστινό κάθισμα οι χειραποσκευές στις πτήσεις

  68. 30/06 15:07

    Στρατηγική συνεργασία TUI με υπουργείο Τουρισμού, με στόχο το 50% των περυσινών αφίξεων- Οι δηλώσεις

  69. 30/06 14:59

    Στο 27% οι πτήσεις από Γερμανία τον Ιούλιο

  70. 30/06 14:46

    FedHATTA: Προβλήματα από την εφαρμογή των Πρωτοκόλλων άφιξης

  71. 30/06 14:24

    Οριστικό: Η ΕΕ ανοίγει τα σύνορα για τουρίστες από 14 χώρες και 4 κρατίδια

  72. 30/06 14:05

    Η Αθήνα στις 4 ευρωπαϊκές πόλεις με τις περισσότερες κρατήσεις πτήσεων το α’ μισό του Ιουνίου

  73. 30/06 13:41

    Επιταχύνεται ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήρας

  74. 30/06 13:35

    HAPCO: Διεξαγωγή φυσικών συνεδρίων χωρίς ειδικά πρωτόκολλα!

  75. 30/06 13:29

    Η διευθύντρια της Springer Reisen ταξίδεψε στην Ελλάδα – Τι διαπίστωσε για την εμπειρία διακοπών

  76. 30/06 12:55

    Αυξάνονται οι πτήσεις από τη Γερμανία τον Ιούλιο – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  77. 30/06 12:32

    Έρευνα προβλέπει λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια ακόμα και μετά την κρίση κορωνοϊού

  78. 30/06 12:29

    Στ.Πέτσας: Υπογράφεται σήμερα στρατηγική συνεργασία υπουργείου Τουρισμού- TUI

  79. 30/06 12:18

    Παραγωγή ταινίας μικρού μήκους στην Πάρο

  80. 30/06 12:12

    Στα χέρια των αδελφών Comer πέρασε το Καζίνο Λουτρακίου

  81. 30/06 12:02

    Δεν θα επιτρέπονται απευθείας πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία μέχρι τις 15 Ιουλίου

  82. 30/06 11:37

    Τελευταίες πληροφορίες: Η ΕΕ ανοίγει τα σύνορα για 14 χώρες

  83. 30/06 11:32

    Η ερημική παραλία με το παράξενο όνομα στα Κύθηρα

  84. 30/06 11:30

    Παραλίες με εύκολη πρόσβαση και άνετο πάρκινγκ στην Αττική

  85. 30/06 11:11

    Όμιλος Lufthansa: Το πρόγραμμα πτήσεων μέχρι το τέλος Οκτωβρίου- Νέα πτήση για Ρόδο από Μόναχο

  86. 30/06 10:58

    Handelsblatt: Προβληματική η «φόρμα εντοπισμού τουριστών» στην Ελλάδα

  87. 30/06 10:35

    Ισπανία: Η οικονομία δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 έως τουλάχιστον και το 2022

  88. 30/06 10:34

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Κεφαλονιά και Σύβοτα

  89. 30/06 10:31

    Δήμος Κέας: Διαγωνισμός για εφαρμογές ψηφιακού πολιτισμού

  90. 30/06 10:28

    Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείου σε μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων στην Αθήνα και αγροτικής αποθήκης σε ξενοδοχείο στην Κεφαλονιά

  91. 30/06 10:25

    Πύργος Ηλείας: Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  92. 30/06 10:22

    Άνοιξε η πλατφόρμα για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους

  93. 29/06 16:49

    Τουρκία: Δεκάδες πτήσεις από το Ντίσελντορφ παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς της Γερμανίας

  94. 29/06 16:36

    Ισπανία και Ελλάδα πρωταγωνιστούν στις κρατήσεις σε τ. γραφεία της Γερμανίας

  95. 29/06 15:33

    Tι ισχύει με τη νέα ΚΥΑ για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά οχήματα δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης

  96. 29/06 15:29

    Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου για τα τεστ, τα πρωτόκολλα και τις χώρες εισερχόμενου τουρισμού

  97. 29/06 14:59

    Alltours: Υποχρεωτικό αρνητικό τεστ κορωνοϊού στα ελληνικά ξενοδοχεία για μερίδα Γερμανών

  98. 29/06 14:58

    ΠΟΞ: Σε 30 ημέρες η πληρωμή της επιδότησης στους παρόχους για τον κοινωνικό τουρισμό

  99. 29/06 14:50

    Συμβολική η πρώτη πτήση της TUI στην Κω, με 170 Γερμανούς από το χώρο της υγείας

  100. 29/06 14:35

    Στην Κω για διακοπές Γερμανοί γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό