Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις

Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις
Mια αισιόδοξη εικόνα για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές αναζητήσεις των Ελλήνων καθώς και για τις προοπτικές των ενεργειών digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίες εφόσον ξεκινήσουν άμεσα, μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα στο υπόλοιπο της χρονιάς αλλά κυρίως το 2021, μεταφέρουν ειδικοί του χώρου. Επιπλέον, το πιο επιτυχημένο target group της εποχής που διανύουμε φαίνεται να είναι ο εσωτερικός τουρισμός ενώ τονίζουν ότι η προσοχή των ανθρώπων σε πρότυπα υγιεινής θα παραμείνουν ακόμη και μετά την εποχή του κορωνοϊού, επιτάσσοντας αντίστοιχες πολιτικές και στη στρατηγική marketing.
Σε αυτό συμφώνησαν τρεις ειδικοί από το χώρο του Digital Marketing στον Τουρισμό, στο δεύτερο Τοrnos News Webinar με θέμα: "Πως θα προσαρμοστούν οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο την Τρίτη, 2 Ιουνίου.

Το Webinar συντόνισε ο κ. Κύρος Ασφής, (Managing Director Nea Mesa Hotel Tourism Digital Marketing Agency) και συμμετείχαν οι κ.κ. Πάνος Λαδάς, (Managing Director ON.marketing), Δημήτρης Αξιώτης, (Content Marketer) και Γιάννης Δεβελέκος (Managing Director, iNous Marketing Labs).

Αύξηση των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στην Ελλάδα

Ο κ. Δεβελέκος τόνισε ότι το τελευταίο 2μηνο πραγματοποιείται μεγάλος αριθμός διαδικτυακών αναζητήσεων στην Ελλάδα για ταξίδια. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο παρατηρείται μια σταθερή αύξηση των αναζητήσεων, όμως, ακόμα και σε περίοδο πανδημίας τον προηγούμενο μήνα, οι αναζητήσεις κορυφώθηκαν και διαμορφώθηκαν σε υψηλά πενταετίας (ταξίδια στην Ελλάδα).
Επιπλέον, υψηλότερη από τα προηγούμενα χρόνια είναι και η συχνότητα αναζητήσεων από το εξωτερικό για την Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία για τον όρο αναζήτησης «travel to Greece», ενώ την τελευταία πενταετία οι αναζητήσεις αυτές ήταν σταθερές.

Επομένως, όπως επισήμανε, το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο και δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά του για τον τουρισμό.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν 850 φορές το διαδίκτυο πριν το ταξίδι

Σε έρευνα που επικαλέστηκε ο ίδιος, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 7.000 ατόμων, σε βάθος 3 μηνών το 13% του χρόνους τους αφιερωνόταν στην αναζήτηση ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η απόφαση για τον προορισμό, το κατάλυμα κτλ, λαμβάνεται βάσει συναισθηματικών και λειτουργικών αναγκών τους και η τιμή έχει πάψει να αποτελεί το βασικό κριτήριο. Αυτό, τόνισε ο κ. Δεβελέκος, σημαίνει ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι που θα ρίξουν τις τιμές στην προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, δεν θα βγουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, αφού κλείσουν τις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες δεν σταματούν την έρευνα στο διαδίκτυο αλλά συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό, επομένως αυτό επιτρέπει στις τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.

Ενδεικτικά, η ίδια έρευνα έδειξε ότι σε βάθος τριμήνου, οι ταξιδιώτες περνούν από 850 touchpoints πριν το ταξίδι, δηλαδή χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο 850 φορές κατά την έρευνά τους για το ταξίδι. Εξ αυτών, τα 166 προέρχονταν από αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία του google search.

Βάσει αυτών των στοιχείων, επισήμανε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός της διαδρομής αυτής των ταξιδιωτών στις διαδικτυακές αναζητήσεις πριν το ταξίδι, που διαρκούν ένα τρίμηνο.

Εκπληκτική άνοδος του Youtube

Επιπλέον τόνισε τη σημασία του youtube ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μαρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς όπως δείχνουν οι έρευνες, ο όγκος των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στη Google έχουν φθίνουσα πορεία, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με το Youtube.

O κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκε με την τεχνολογία και το διαδίκτυο ακόμη περισσότερο, αφού είχε το χρόνο να το κάνει, είπε ο κ. Λαδάς. Πολλά ξενοδοχεία, είπε, πάγωσαν κάθε ενέργεια εξαιτίας του κορωνοϊού για να μειώσουν τα έξοδα, όμως αυτή η στιγμή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει κανείς ενέργειες μάρκετινγκ.

Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων θα πρέπει να έχουν περιεχόμενο που αφορά τις πολιτικές ακύρωσης, ζήτημα που καίει τον κλάδο, και δεν αρκεί να αναδεικνύονται απλώς τα μέτρα προστασίας των επισκεπτών σε επίπεδο υγιεινής.

Υγιεινή - Ενσυναίσθηση - Ευτυχία

Ο κ. Αξιώτης υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν επικαιροποιημένο περιεχόμενο από το μηδέν και να κτιστεί η εμπιστοσύνη με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και δυνητικούς.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βίντεο, ιστορίες που απαντούν στις έγνοιες των πελατών, και να βασίζεται στο τρίπτυχο Υγιεινή (μέτρα προστασίας)-Ενσυναίσθηση (όχι ξύλινη γλώσσα)-Ευτυχία (από τη συνολική εμπειρία).

Το περιεχόμενο, είπε ο κ. Αξιώτης, θα πρέπει να είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, αστείο και να προκαλεί συναισθήματα, να έχει δηλαδή πραγματική αξία για τον πελάτη της επιχείρησης.
Θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο και για πλοήγηση από φορητές συσκευές και ανάλογα με τα κανάλια στα οποία θα χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό.

Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό

Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν τώρα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περιεχόμενο για κοινωφελείς πρωτοβουλίες τους ώστε να δείξουν ότι νοιάζονται για τους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο.
Η αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στους ταξιδιώτες είναι τεράστιας σημασίας αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα, τόνισε ο κ. Αξιώτης, ένα ξενοδοχείο να κάνει μια καμπάνια προσκαλώντας τους επισκέπτες του στην φανταστική του πισίνα. Το σημαντικό είναι να τους προσκαλεί στην ασφαλή πισίνα του που ελέγχεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Έτσι, δίνεται η αίσθηση στους επισκέπτες ότι η επιχείρηση τους καταλαβαίνει λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ότι έχει κατανοήσει τις ανησυχίες τους, και τελικά θα νιώσουν ευτυχισμένοι που επέλεξαν την υπηρεσία.

«Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Δεβελέκος παρατήρησε επίσης τη στροφή των ταξιδιωτών από τα κινητά στους σταθερούς υπολογιστές για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αναζητήσεων. Αυτό αποδίδεται στο ότι αρέσκονται στη μεγάλη οθόνη για τους σκοπούς αναζήτησης ταξιδίων και αυτές πραγματοποιούνται ακόμα και στο εργασιακό περιβάλλον. 

Αυτό σημαίνει ότι τα touchpoints στο κινητό μειώνονται και πολλές από τις ενέργειες αυτές μεταφέρονται στο Youtube.

Κερδισμένοι όσοι ξεκινήσουν άμεσα digital marketing

Ο κ. Λαδάς υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει από τώρα να ενθαρρύνουν τις αναζητήσεις και όχι την τελευταία στιγμή, στα τέλη Ιουνίου ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό, όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό ο οποίος θα ξεκινήσει να κινείται πρώτος.
Σε αυτό, ο κ. Δεβελέκος υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στραφούν γρήγορα στην προβολή τους με το σωστό τρόπο και με το μέγιστο δυνατό των δαπανών χωρίς να μπουν σε διαδικασία ρίσκου.

Oι ειδικοί συμφώνησαν ότι απαιτείται Integrated Marketing, δηλαδή παρουσία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, εάν μια επιχείρηση θέλει να αξιοποιήσει κάθε τρόπο ώστε να βρεθεί κοντά στον υποψήφιο πελάτη της σε όλα τα touchpoint.

Ο κ. Λαδάς είπε επάνω σε αυτό ότι θα πρέπει να δοθεί στα κανάλια που έχουν δουλέψει προτεραιότητα στο παρελθόν. 

Όσον αφορά τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού στα ξενοδοχεία, ο κ. Αξιώτης σημείωσε ότι θα πρέπει αυτό να επικοινωνείται στους επισκέπτες, θα πρέπει η επιχείρηση να τους εξηγεί τι ακριβώς θα γίνει εάν κάποιο μέλος της οικογένειας αρρωστήσει, ποιος θα καλύψει τα έξοδα, τι σημαίνει αυτό σε οικονομικό επίπεδο για τον πελάτη. Μεγαλύτερη σιγουριά από αυτήν, από την άποψη των πελατών, δεν υπάρχει, τόνισε.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι τα θέματα υγιεινής ήρθαν για να μείνουν. Ο κορωνοϊός μπορεί να σταματήσει να υπάρχει κάποια στιγμή αλλά οι καταναλωτές, που επιμορφώθηκαν σε αυτά τα ζητήματα, θα ζητούν από τις επιχειρήσεις τον εφησυχασμό και την κατάλληλη πληροφόρηση.
Όπως είπε, το περιεχόμενο με άξονα την υγιεινή δεν είναι απλά μια λύση για την παρούσα συγκυρία αλλά μια πραγματική επένδυση για το μέλλον.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 29/07 16:28

    Στον Πειραιά η πρώτη ονοματοδοσία κρουαζιερόπλοιου μετά την εμφάνιση της πανδημίας

  2. 29/07 16:22

    ΠΟΞ: Να υπάρξει ειδικός τηλεφωνικός αριθμός για τη διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού στα καταλύματα

  3. 29/07 14:55

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

  4. 29/07 14:10

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού | Το PLF μπορεί να υποβληθεί και πριν από την πτήση

  5. 29/07 13:37

    Έρευνα Focus Bari | YouGov σε 18 χώρες: Η Ελλάδα πρώτη σε επιφυλακτικότητα προς τα δίκτυα 5G

  6. 29/07 13:00

    Εσωτερικός τουρισμός: 17,7% λιγότεροι Έλληνες ταξίδεψαν το 2020 έναντι του 2019

  7. 29/07 12:53

    Προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία το Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας

  8. 29/07 12:40

    Εξαιρετικές οι επιδόσεις και στις αεροπορικές αφίξεις στην Πάρο

  9. 29/07 12:20

    «WWF Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία» | Ακόμα 11 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων

  10. 29/07 12:03

    Η TUI AG επέκτεινε την πιστωτική γραμμή των 4,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2024

  11. 29/07 12:02

    Διεξαγωγή του air-show Athens Flying Week στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2021

  12. 29/07 11:53

    Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Αυγούστου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  13. 29/07 11:45

    Αυτή είναι η νέα ΣΣΕ για τους Διπλωματούχους ξεναγούς Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων

  14. 29/07 11:21

    ΞΕΕ: Πάνω από το 50% των ελληνικών καταλυμάτων που προβάλλονται στο διαδίκτυο ως ξενοδοχεία δεν είναι ξενοδοχεία!

  15. 29/07 11:11

    Η πρώτη μεγάλη μελέτη διαχείρισης προορισμού για την Αθήνα

  16. 29/07 10:48

    Βρετανία: Πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς τις ΗΠΑ

  17. 29/07 10:35

    Η μετάλλαξη Δ μεταδίδεται και σε ανοιχτό χώρο

  18. 29/07 10:25

    ΣΕΤΚΕ: Διαμονή με έκπτωση έως και 50% στα μέλη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος

  19. 29/07 08:58

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ή επέκταση σε δύο 5άστερα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  20. 29/07 08:57

    Συνεχίζονται οι αρχαιολογικές έρευνες στα Αστέρια Γλυφάδας

  21. 29/07 08:55

    Δήμος Σαμοθράκης: Έναρξη λειτουργίας Μονάδας Ιαματικής Θεραπείας

  22. 29/07 08:52

    Περιπατητικές περιηγήσεις στη Ρόδο

  23. 29/07 08:45

    Ιστιοπλοϊκός αγώνας ανοιχτής θαλάσσης Evia Island Regatta 2021

  24. 28/07 17:47

    Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής: Εγκρίθηκε η ανέγερση δύο πεντάστερων ξενοδοχείων στην Κεφαλονιά και στην Εύβοια

  25. 28/07 17:46

    Ρώσοι t.o’s: Χωρίς τσάρτερ η Ελλάδα αλλά με εκπτώσεις έως 40% στα ξενοδοχεία

  26. 28/07 17:39

    Η πρόταση της FedHATTA για την εξυπηρέτηση τουριστών από τουριστικά και διώροφα λεωφορεία στο Σύνταγμα

  27. 28/07 13:56

    Τον Ιούλιο άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία με μέση πληρότητα 60-85% πανελλαδικά

  28. 28/07 13:44

    Η Κομισιόν ενέκρινε την γερμανική κρατική ενίσχυση στην Condor

  29. 28/07 13:10

    Βρετανία: Σχέδιο για απελευθέρωση των ταξιδιών για τους πλήρως εμβολιασμένους από ΕΕ και ΗΠΑ

  30. 28/07 13:10

    Ρωσία: Αυξάνεται η ζήτηση για Ελλάδα, λείπουν οι τσάρτερ πτήσεις

  31. 28/07 12:44

    Τουρισμός: Η τιμή δεν αποτελεί πλέον κριτήριο επιλογής κράτησης για τους ταξιδιώτες - Τι προσέχουν

  32. 28/07 11:48

    Γερμανία: Το 10% των κρουσμάτων είναι εισαγόμενα – Πόσοι επιστρέφουν με τον ιό από την Ελλάδα

  33. 28/07 11:37

    British Airways: Μεγάλες προσφορές για Κέρκυρα, Κρήτη, Κω και Σκιάθο το Σεπτέμβριο

  34. 28/07 10:59

    PANADVERT: Νέα Συνεργασία με Cyprus Airways και Hermes Airports

  35. 28/07 10:54

    Υποχρεωτικό τεστ για όσους επιστρέφουν στη Γερμανία από την 1η Αυγούστου

  36. 28/07 10:21

    Επιστολή: Η ανεκμετάλλευτη τουριστική αγορά των Ελλήνων του εξωτερικού και των φιλελλήνων

  37. 28/07 10:14

     3 νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ρόδο και Ρέθυμνο

  38. 28/07 10:12

    Πράσινο φως για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Κέρκυρα

  39. 28/07 10:10

    Πληρωμές υπολοίπου επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  40. 28/07 10:09

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Ξάνθη

  41. 28/07 10:07

    Το δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου στη Ρόδο

  42. 27/07 21:04

    Διόρθωση Τεχνικού Σφάλματος στον πίνακα απορριφθεισών αιτήσεων δικαιούχων στο «Τουρισμός για Όλους»

  43. 27/07 16:13

    Zeus International: Εξαγορά της μισθώτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton Garden Inn στο Μιλάνο

  44. 27/07 16:09

    Έρευνα: Το 75% των Γερμανών θα δαπανούσε τις οικονομίες του σε διακοπές

  45. 27/07 15:16

    Καταγγελία για δεκάδες ενοικιαζόμενα οχήματα που κυκλοφορούν ληγμένα

  46. 27/07 13:16

    Κατακραυγή για την απόφαση των ΗΠΑ να μην ανοίξουν τα υπερατλαντικά ταξίδια

  47. 27/07 12:54

    Κυπριακός τουρισμός: Νέο λογότυπο και brand

  48. 27/07 12:50

    Στο χαρτοφυλάκιο της Meliá Hotels International το Cosmopolitan Hotel στη Ρόδο

  49. 27/07 12:33

    ΗΠΑ: Αναθεώρηση συστάσεων για ταξίδια σε Κύπρο, Ισπανία, Ισραήλ και άλλες χώρες

  50. 27/07 12:26

    Υποχρέωση υποβολής των εργαζόμενων σε εστίαση και τουρισμό σε δύο εβδομαδιαία τεστ

  51. 27/07 12:05

    Γερμανία | Εμβολιασμός: Με το ζόρι ή όχι;

  52. 27/07 11:58

    Press trip ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Χίου στο Ισραήλ

  53. 27/07 11:57

    Λιθουανία: Στο κόκκινο τα ελληνικά νησιά, πλην ενός - Υποχρεωτική καραντίνα για τους ανεμβολίαστους

  54. 27/07 11:43

    Δεν ακυρώνουν τις διακοπές τους στην ΕΕ οι Βέλγοι – Γεμάτες οι πτήσεις για Κρήτη

  55. 27/07 11:19

    Telegraph: Στην πορτοκαλί plus λίστα η Ελλάδα;

  56. 27/07 10:54

    ΥΠΑ: Και με self test θα ταξιδεύουν οι επιβάτες από 12 έως 17 ετών προς τα νησιά

  57. 27/07 10:34

    Tο πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό» μπαίνει σε αρτοποιία, καφέ, επιχειρήσεις takeaway

  58. 27/07 09:59

    Προσωρινή προστασία από τους πιστωτές χορηγήθηκε στη Mouzenidis Travel

  59. 27/07 09:37

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Νάξο και Σίφνο

  60. 27/07 09:29

    Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού σε εύρος 200 χλμ. στο Πάρκο των Φιλίππων

  61. 27/07 09:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  62. 27/07 09:26

    Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Καστελόριζο

  63. 27/07 09:24

    Υποχρεωτική αργία τις Κυριακές στη Βόρεια Μακεδονία

  64. 27/07 09:18

    Όμιλος HotelBrain: 14 νέες μισθώσεις ξενοδοχείων μέσα στο 2021

  65. 26/07 17:14

    Επίσκεψη της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στη Μυτιλήνη

  66. 26/07 16:24

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ρομαντικά εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  67. 26/07 15:53

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα πολυτελή εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  68. 26/07 15:27

    Φόρεσε τα ρούχα της συζύγου του και ταξίδεψε με το αρνητικό της τεστ

  69. 26/07 13:48

    Norwegian Cruise Line: Επιστροφή στις κρουαζιέρες με εκκίνηση από Αθήνα και νέο λιμάνι επιβίβασης το Κατάκολο

  70. 26/07 13:44

    Νιώσε το αυθεντικό στην Κρήτη | «Crete, Sense the Authentic»

  71. 26/07 13:41

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τrivago

  72. 26/07 13:09

    Έρευνα: Πόσο ακριβές είναι φέτος οι διακοπές των Βρετανών στην Ελλάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό

  73. 26/07 12:55

    Γερμανία: Περιοχή υψηλής συχνότητας η Ισπανία από τις 27 Ιουλίου- σε καραντίνα οι ανεμβολίαστοι και οι οικογένειες

  74. 26/07 12:37

    Η TUI Bρετανίας επαναφέρει ακυρωμένες διακοπές στην Ελλάδα

  75. 26/07 11:58

    Πορτοκαλί plus: Η νέα κατηγοριοποίηση χωρών για τους Βρετανούς που απειλεί τις διακοπές τους στην Ελλάδα

  76. 26/07 11:40

    Αυξάνονται οι αφίξεις τουριστών – Είμαστε στο 60% του 2019 έως τώρα

  77. 26/07 11:31

    Ανοίγει σήμερα η διαδικασία ενστάσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός Για Όλους»

  78. 26/07 11:23

    Chapter ASTA Ελλάδας και Κύπρου: Αποχαιρετισμός στον Bob Duglin...

  79. 26/07 08:53

    Το Minos Beach art hotel διατηρητέο μνημείο της νεότερης ελληνικής ξενοδοχειακής αρχιτεκτονικής

  80. 26/07 08:51

    Διαγωνισμός 118.000 ευρώ για υπηρεσίες διαμονής και σίτισης μελών ΚΑΠΗ

  81. 26/07 08:48

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα διαμερίσματα σε Ζάκυνθο, Κρήτη και Καβάλα

  82. 26/07 08:39

    Kέντρο πληροφόρησης τουριστών και σημείο έναρξης περιηγήσεων το πρώην αναψυκτήριο στο Σύνταγμα

  83. 26/07 08:14

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέα και Κουφονήσια

  84. 25/07 20:35

    Διαβατήριο εμβολιασμού και στην Αγγλία;

  85. 25/07 08:04

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στο Ρέθυμνο

  86. 25/07 08:03

    Γιορτή Χαλβά στα Φάρσαλα

  87. 25/07 08:00

    Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε: Διαγωνισμός για παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας  

  88. 24/07 20:37

    ΥΠΑ: Νέα παράταση notam για πτήσεις προς νησιά

  89. 24/07 12:23

    Τουρισμός | Μεγάλο «χτύπημα» για τα Χανιά από τη Νορβηγία, έρχονται ακυρώσεις

  90. 24/07 12:06

    Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης: Δυσαρέσκεια για τη μη πρόσκληση στη συνάντηση φορέων με τον κ.Θεοχάρη

  91. 24/07 11:56

    Έρευνα CWT: Τα τρία βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η βιομηχανία του τουρισμού τα επόμενα χρόνια

  92. 24/07 11:55

    Επιστημονικό Συνέδριο για την ανθρώπινη φωνή στα Τρίκαλα

  93. 24/07 11:53

    Πώς διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές επιθυμίες ανά κατηγορία ταξιδιωτών

  94. 24/07 11:51

    Άνοιξαν και πάλι για τους επισκέπτες τα Σπήλαια Διρού

  95. 24/07 10:15

    Ο κ. Μητσοτάκης στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας με αφορμή την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων

  96. 23/07 17:27

    Ελληνικός τουρισμός 2021: +286% οι εισπράξεις και +414% οι αφίξεις τον Μάιο (έναντι του 2020)

  97. 23/07 17:11

    LUKUMAΔΕΣ: Από το κέντρο της Αθήνας, στη Βουλιαγμένη και το River West Mall

  98. 23/07 17:01

    Τι αποφάσισε η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσης του Δήμου Πάρου

  99. 23/07 13:52

    ΟΑΕΔ: Ανοικτό το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού για τα τουριστικά καταλύματα και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες

  100. 23/07 12:45

    Τουρισμός: Ποια μέτρα έλαβαν Ελλάδα και Κύπρος για να διευκολύνουν τις αφίξεις Ρώσων