Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις

Α Decrease font Enlarge font
Πώς το digital marketing μπορεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στις επιχειρήσεις
Mια αισιόδοξη εικόνα για τις διαδικτυακές ταξιδιωτικές αναζητήσεις των Ελλήνων καθώς και για τις προοπτικές των ενεργειών digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίες εφόσον ξεκινήσουν άμεσα, μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα στο υπόλοιπο της χρονιάς αλλά κυρίως το 2021, μεταφέρουν ειδικοί του χώρου. Επιπλέον, το πιο επιτυχημένο target group της εποχής που διανύουμε φαίνεται να είναι ο εσωτερικός τουρισμός ενώ τονίζουν ότι η προσοχή των ανθρώπων σε πρότυπα υγιεινής θα παραμείνουν ακόμη και μετά την εποχή του κορωνοϊού, επιτάσσοντας αντίστοιχες πολιτικές και στη στρατηγική marketing.
Σε αυτό συμφώνησαν τρεις ειδικοί από το χώρο του Digital Marketing στον Τουρισμό, στο δεύτερο Τοrnos News Webinar με θέμα: "Πως θα προσαρμοστούν οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο την Τρίτη, 2 Ιουνίου.

Το Webinar συντόνισε ο κ. Κύρος Ασφής, (Managing Director Nea Mesa Hotel Tourism Digital Marketing Agency) και συμμετείχαν οι κ.κ. Πάνος Λαδάς, (Managing Director ON.marketing), Δημήτρης Αξιώτης, (Content Marketer) και Γιάννης Δεβελέκος (Managing Director, iNous Marketing Labs).

Αύξηση των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στην Ελλάδα

Ο κ. Δεβελέκος τόνισε ότι το τελευταίο 2μηνο πραγματοποιείται μεγάλος αριθμός διαδικτυακών αναζητήσεων στην Ελλάδα για ταξίδια. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο παρατηρείται μια σταθερή αύξηση των αναζητήσεων, όμως, ακόμα και σε περίοδο πανδημίας τον προηγούμενο μήνα, οι αναζητήσεις κορυφώθηκαν και διαμορφώθηκαν σε υψηλά πενταετίας (ταξίδια στην Ελλάδα).
Επιπλέον, υψηλότερη από τα προηγούμενα χρόνια είναι και η συχνότητα αναζητήσεων από το εξωτερικό για την Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία για τον όρο αναζήτησης «travel to Greece», ενώ την τελευταία πενταετία οι αναζητήσεις αυτές ήταν σταθερές.

Επομένως, όπως επισήμανε, το ενδιαφέρον για τη χώρα μας είναι μεγάλο και δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά του για τον τουρισμό.

Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν 850 φορές το διαδίκτυο πριν το ταξίδι

Σε έρευνα που επικαλέστηκε ο ίδιος, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 7.000 ατόμων, σε βάθος 3 μηνών το 13% του χρόνους τους αφιερωνόταν στην αναζήτηση ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η απόφαση για τον προορισμό, το κατάλυμα κτλ, λαμβάνεται βάσει συναισθηματικών και λειτουργικών αναγκών τους και η τιμή έχει πάψει να αποτελεί το βασικό κριτήριο. Αυτό, τόνισε ο κ. Δεβελέκος, σημαίνει ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι που θα ρίξουν τις τιμές στην προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες, δεν θα βγουν κερδισμένοι.

Επιπλέον, αφού κλείσουν τις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες δεν σταματούν την έρευνα στο διαδίκτυο αλλά συνεχίζουν με τον ίδιο ρυθμό, επομένως αυτό επιτρέπει στις τουριστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες.

Ενδεικτικά, η ίδια έρευνα έδειξε ότι σε βάθος τριμήνου, οι ταξιδιώτες περνούν από 850 touchpoints πριν το ταξίδι, δηλαδή χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο 850 φορές κατά την έρευνά τους για το ταξίδι. Εξ αυτών, τα 166 προέρχονταν από αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία του google search.

Βάσει αυτών των στοιχείων, επισήμανε ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν θα πρέπει να μείνουν εκτός της διαδρομής αυτής των ταξιδιωτών στις διαδικτυακές αναζητήσεις πριν το ταξίδι, που διαρκούν ένα τρίμηνο.

Εκπληκτική άνοδος του Youtube

Επιπλέον τόνισε τη σημασία του youtube ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μαρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς όπως δείχνουν οι έρευνες, ο όγκος των ταξιδιωτικών αναζητήσεων στη Google έχουν φθίνουσα πορεία, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με το Youtube.

O κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκε με την τεχνολογία και το διαδίκτυο ακόμη περισσότερο, αφού είχε το χρόνο να το κάνει, είπε ο κ. Λαδάς. Πολλά ξενοδοχεία, είπε, πάγωσαν κάθε ενέργεια εξαιτίας του κορωνοϊού για να μειώσουν τα έξοδα, όμως αυτή η στιγμή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει κανείς ενέργειες μάρκετινγκ.

Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων θα πρέπει να έχουν περιεχόμενο που αφορά τις πολιτικές ακύρωσης, ζήτημα που καίει τον κλάδο, και δεν αρκεί να αναδεικνύονται απλώς τα μέτρα προστασίας των επισκεπτών σε επίπεδο υγιεινής.

Υγιεινή - Ενσυναίσθηση - Ευτυχία

Ο κ. Αξιώτης υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δημιουργήσουν επικαιροποιημένο περιεχόμενο από το μηδέν και να κτιστεί η εμπιστοσύνη με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και δυνητικούς.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βίντεο, ιστορίες που απαντούν στις έγνοιες των πελατών, και να βασίζεται στο τρίπτυχο Υγιεινή (μέτρα προστασίας)-Ενσυναίσθηση (όχι ξύλινη γλώσσα)-Ευτυχία (από τη συνολική εμπειρία).

Το περιεχόμενο, είπε ο κ. Αξιώτης, θα πρέπει να είναι ενημερωτικό, εκπαιδευτικό, αστείο και να προκαλεί συναισθήματα, να έχει δηλαδή πραγματική αξία για τον πελάτη της επιχείρησης.
Θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο και για πλοήγηση από φορητές συσκευές και ανάλογα με τα κανάλια στα οποία θα χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό.

Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό

Τέλος, οι επιχειρήσεις έχουν τώρα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περιεχόμενο για κοινωφελείς πρωτοβουλίες τους ώστε να δείξουν ότι νοιάζονται για τους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο.
Η αποκατάσταση του αισθήματος ασφάλειας στους ταξιδιώτες είναι τεράστιας σημασίας αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα, τόνισε ο κ. Αξιώτης, ένα ξενοδοχείο να κάνει μια καμπάνια προσκαλώντας τους επισκέπτες του στην φανταστική του πισίνα. Το σημαντικό είναι να τους προσκαλεί στην ασφαλή πισίνα του που ελέγχεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό. Έτσι, δίνεται η αίσθηση στους επισκέπτες ότι η επιχείρηση τους καταλαβαίνει λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ότι έχει κατανοήσει τις ανησυχίες τους, και τελικά θα νιώσουν ευτυχισμένοι που επέλεξαν την υπηρεσία.

«Ας μην μιλάμε φέτος για τη μαγευτική Ελλάδα αλλά για έναν ασφαλή προορισμό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Δεβελέκος παρατήρησε επίσης τη στροφή των ταξιδιωτών από τα κινητά στους σταθερούς υπολογιστές για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών αναζητήσεων. Αυτό αποδίδεται στο ότι αρέσκονται στη μεγάλη οθόνη για τους σκοπούς αναζήτησης ταξιδίων και αυτές πραγματοποιούνται ακόμα και στο εργασιακό περιβάλλον. 

Αυτό σημαίνει ότι τα touchpoints στο κινητό μειώνονται και πολλές από τις ενέργειες αυτές μεταφέρονται στο Youtube.

Κερδισμένοι όσοι ξεκινήσουν άμεσα digital marketing

Ο κ. Λαδάς υπογράμμισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει από τώρα να ενθαρρύνουν τις αναζητήσεις και όχι την τελευταία στιγμή, στα τέλη Ιουνίου ώστε να προλάβουν τον ανταγωνισμό, όσον αφορά τον εσωτερικό τουρισμό ο οποίος θα ξεκινήσει να κινείται πρώτος.
Σε αυτό, ο κ. Δεβελέκος υπογράμμισε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να στραφούν γρήγορα στην προβολή τους με το σωστό τρόπο και με το μέγιστο δυνατό των δαπανών χωρίς να μπουν σε διαδικασία ρίσκου.

Oι ειδικοί συμφώνησαν ότι απαιτείται Integrated Marketing, δηλαδή παρουσία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, εάν μια επιχείρηση θέλει να αξιοποιήσει κάθε τρόπο ώστε να βρεθεί κοντά στον υποψήφιο πελάτη της σε όλα τα touchpoint.

Ο κ. Λαδάς είπε επάνω σε αυτό ότι θα πρέπει να δοθεί στα κανάλια που έχουν δουλέψει προτεραιότητα στο παρελθόν. 

Όσον αφορά τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού στα ξενοδοχεία, ο κ. Αξιώτης σημείωσε ότι θα πρέπει αυτό να επικοινωνείται στους επισκέπτες, θα πρέπει η επιχείρηση να τους εξηγεί τι ακριβώς θα γίνει εάν κάποιο μέλος της οικογένειας αρρωστήσει, ποιος θα καλύψει τα έξοδα, τι σημαίνει αυτό σε οικονομικό επίπεδο για τον πελάτη. Μεγαλύτερη σιγουριά από αυτήν, από την άποψη των πελατών, δεν υπάρχει, τόνισε.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι τα θέματα υγιεινής ήρθαν για να μείνουν. Ο κορωνοϊός μπορεί να σταματήσει να υπάρχει κάποια στιγμή αλλά οι καταναλωτές, που επιμορφώθηκαν σε αυτά τα ζητήματα, θα ζητούν από τις επιχειρήσεις τον εφησυχασμό και την κατάλληλη πληροφόρηση.
Όπως είπε, το περιεχόμενο με άξονα την υγιεινή δεν είναι απλά μια λύση για την παρούσα συγκυρία αλλά μια πραγματική επένδυση για το μέλλον.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 29/09 18:33

    Κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff: Αρνητικά όλα τα τεστ- λανθασμένος ο συναγερμός

  2. 29/09 18:22

    Δωρεά του Γρ. Τάσιου σε πολιτιστικό κέντρο και ΚΑΠΗ στη Χαλκιδική

  3. 29/09 18:08

    Κορίνα Λιούτα: Δικαίωμα πρόσβασης στα ΑμεΑ σε κάθε περιοχή και γωνιά της χώρας μας

  4. 29/09 18:03

    Συνεδρίασε το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού- ιδρύεται Εθνικό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

  5. 29/09 17:29

    Άνοιξαν οι συμμετοχές στο «Τουρισμός για όλους» μέσω τουριστικών γραφείων

  6. 29/09 16:33

    FedHATTA: Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του ΤΑΝΤΠ

  7. 29/09 16:30

    Ματαιώνεται το Santorini Experience 2020 - Νέο ραντεβού στις 1-3 Οκτωβρίου 2021

  8. 29/09 16:27

    Πως γίνονται οι συμφωνίες για προαιρετικές μειώσεις ενοικίων

  9. 29/09 16:08

    Βρετανία: Νέο πλήγμα στις αερομεταφορές - Η κυβέρνηση προωθεί αύξηση του δασμού επιβατών στις πτήσεις

  10. 29/09 16:02

    Υπ.Τουρισμού: Πρόσκληση στα τουριστικά γραφεία για το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους"

  11. 29/09 15:46

    TUI: Πιθανώς λανθασμένος ο συναγερμός στο κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 6 - Αρνητικά τα νέα τεστ

  12. 29/09 15:27

    Η Lufthansa αναμένει το «πράσινο φως» για τα γρήγορα τεστ ώστε να ανοίξουν οι πτήσεις με τις ΗΠΑ

  13. 29/09 14:30

    Προκηρύχθηκε ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός για την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  14. 29/09 14:28

    Tax Free αγορές: Πάνω από τους μισούς διεθνείς αγοραστές έτοιμοι να επιστρέψουν στα ταξίδια στο εξωτερικό

  15. 29/09 14:14

    Grandhotel "Hessischer Hof": Κλείνει η “Μ. Βρετανία” της Φρανκφούρτης

  16. 29/09 13:36

    Spies: Ρόδος και Κρήτη οι top προορισμοί των Δανών για διακοπές αυτό το φθινόπωρο – Νέα πτήση για Ρόδο

  17. 29/09 13:33

    Αποδίδεται αύριο Τετάρτη ο νέος φωτισμός της Ακρόπολης (video)

  18. 29/09 12:43

    FedHATTA: Virtual RoadShow για την παρουσίαση της Ελλάδας στην αγορά της Ινδίας

  19. 29/09 12:39

    Η Ελλάδα ξεπέρασε το όριο ρυθμού μετάδοσης COVID της Βρετανίας – Ορατός ο κίνδυνος για καραντίνα

  20. 29/09 12:19

    Νεμέα: Η φθινοπωρινή εξόρμηση που πρέπει να κάνεις

  21. 29/09 12:18

    Το ελληνικό «μυθικό» δάσος που αξίζει να περπατήσεις

  22. 29/09 12:16

    TUI: Ακυρώσεις διακοπών στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

  23. 29/09 12:03

    Live Webinar με κορυφαία στελέχη της Ελληνικής Οικονομίας από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  24. 29/09 11:59

    Η επόμενη μέρα του τουρισμού στην Έδεσσα και την Ορεινή Πέλλα

  25. 29/09 11:53

    EASA: Εξαιρετικά χαμηλός ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού στις πτήσεις

  26. 29/09 11:30

    ΙΝΣΕΤΕ: Ο εισερχόμενος τουρισμός ανά αγορά και περιφέρεια και οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019

  27. 29/09 11:25

    Μόλις το 5% των Γερμανών επιθυμεί διακοπές στο εξωτερικό αυτό το φθινόπωρο

  28. 29/09 11:24

    Διαγωνισμός στα Κοινωνικά Δίκτυα για την προβολή της Ρόδου

  29. 29/09 11:08

    Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται μείωση ενοικίου 40% τον Σεπτέμβριο

  30. 29/09 11:05

    «On sourit pour la photo»: Η γαλλική ταινία - ύμνος για το ελληνικό καλοκαίρι

  31. 29/09 10:49

    "Εργαστείτε από τον Παράδεισο": Πρόσκληση από τον δήμαρχο της πόλης Μπενιντόρμ

  32. 29/09 10:47

    Τυνησία: Έως 70% η μείωση των τουριστικών εσόδων το 2020

  33. 29/09 10:32

    Δήμος Καρπενησίου: Κατά της εγκατάστασης αιολικού σταθμού, υπέρ των προοπτικών τουριστικής ανάπτυξης

  34. 29/09 10:31

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης 4όροφου κτιρίου σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  35. 29/09 10:29

    Νέο χρέος 96 δισ. ευρώ το 2021 για τη γερμανική οικονομία

  36. 28/09 19:22

    Χ.Θεοχάρης: Άμεση ανάγκη η υιοθέτηση κοινών Ευρωπαϊκών μέτρων στον τουρισμό

  37. 28/09 19:15

    Τι λέει η TUI για το κρουαζιερόπλοιο «Mein Schiff 6», με τα κρούσματα κορωνοϊού

  38. 28/09 19:00

    Περιφέρεια Κρήτης: Μη επιστρεπτέα επιχορήγηση από 3.000 έως 40.000 ευρώ στις μικρές επιχειρήσεις

  39. 28/09 16:20

    Άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητεί ο κ.Αρναουτάκης από τον πρωθυπουργό

  40. 28/09 16:10

    ΣΕΤΕ: Αίτημα για συμπληρώσεις στα μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων

  41. 28/09 15:57

    Costa Cruises: Η Ελλάδα στα προγράμματα κρουαζιέρας του 2021

  42. 28/09 14:13

    Νέα δέσμη ενεργειών στην Αθήνα για την πανδημία

  43. 28/09 14:06

    Μεγαλύτερο από πέρυσι το μερίδιο των Ρώσων τουριστών στην Τουρκία τον Αύγουστο

  44. 28/09 13:25

    ECTAA: Ο ευρωπαϊκός κλάδος οργανωμένων ταξιδίων συζητά για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

  45. 28/09 13:23

    Κομισιόν: Ενιαίοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ βάσει εβδομαδιαίου χάρτη

  46. 28/09 13:14

    Ο θρύλος με την πριγκίπισσα σε ένα ελληνικό εκκλησάκι διαφορετικό από τα άλλα

  47. 28/09 13:12

    Ο άγνωστος Λόφος Οχυρού στη Ραφήνα και η ιστορία του

  48. 28/09 13:11

    WTTC: Πώς ο τουρισμός θα περάσει ομαλά στην ανάκαμψη – Οι νέες απαιτήσεις για τους προορισμούς

  49. 28/09 12:50

    Aegean: -88% ο κύκλος εργασιών το β' τρίμηνο

  50. 28/09 12:09

    Η Ελλάδα ο πιο περιζήτητος προορισμός ταξιδίων για τους Γάλλους το 2021

  51. 28/09 12:06

    Συναγερμός σε κρουαζιερόπλοιο σε ελληνικά νησιά: 12 κρούσματα κορωνοϊού στο Mein Schiff!

  52. 28/09 11:43

    TUI: Νέα καμπάνια στις Σκανδιναβικές χώρες (video)

  53. 28/09 10:49

    Airbnb: Νέα πλατφόρμα ειδικά για τη συνεργασία με τις πόλεις

  54. 28/09 10:34

    Δ.Φραγκάκης: Η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων η μεγάλη πρόκληση της επόμενης μέρας -video του ΕΟΤ “Greece. Always Epic”

  55. 28/09 10:25

    Χάρης Θεοχάρης: Εστίαση στην ποιότητα το 2021

  56. 28/09 10:24

    Δήμος Ικαρίας: Aίτημα για εφαρμογή μειωμένου ΦΠΑ

  57. 28/09 10:22

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Μήλο

  58. 28/09 10:21

    Αναγνωρίστηκε άλλη μία ιαματική πηγή στην Αιδηψό

  59. 28/09 10:18

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια

  60. 28/09 10:16

    Ισραήλ: Nέο πακέτο οικονομικής βοήθειας επιχειρήσεων και εργαζομένων έως τον Ιούνιο του 2021

  61. 28/09 10:13

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Πρωτοφανής μείωση στις διανυκτερεύσεις και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στο 8μηνο

  62. 27/09 13:01

    Αποφάσεις για νέο ξενοδοχείο στη Ρεντίνα Βόλβης και για συνένωση ξενοδοχείων στην Κω

  63. 27/09 13:00

    Αυξάνονται οι πτωχεύσεις και η ανεργία στη Γαλλία

  64. 27/09 12:59

    Κορωνοϊός: Τα κίνητρα των εξωτικών προορισμών για την προσέλκυση τηλε-εργαζόμενων

  65. 27/09 12:51

    Γρ.Τάσιος: Οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

  66. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα

  67. 26/09 16:29

    Ηνωμένο Βασίλειο: Παράταση του μειωμένου ΦΠΑ σε τουρισμό και εστίαση

  68. 26/09 16:22

    Κορωνοϊός: Με εικονική συμμετοχή του κοινού η Πρωτοχρονιά στην Times Square της Νέας Υόρκης

  69. 26/09 16:20

    Νέο "υπερεργοστάσιο" κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στο Βερολίνο

  70. 26/09 16:11

    Μ.Κόνσολας: Η Αστυπάλαια μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για το πέρασμα στην πράσινη τουριστική οικονομία

  71. 25/09 15:50

    Γερμανός υπουργός Υγείας: "Μην ταξιδέψετε το χειμώνα και τα Χριστούγεννα στο εξωτερικό"

  72. 25/09 15:28

    ΕasyJet holidays | Δραματικές αλλαγές στις προτιμήσεις των Βρετανών στις διακοπές το 2021

  73. 25/09 14:35

    Lufthansa: Παραδοσιακές βαυαρικές ενδυμασίες για το Oktoberfest σε πτήσεις της Αθήνας και της Σαντορίνης

  74. 25/09 14:29

    Ένωση Ξενοδόχων Κω: Συγκρότηση του νέου ΔΣ σε σώμα

  75. 25/09 14:22

    Ένωση «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου | Μήνυμα συμπαράστασης στους εργαζομένους και επιχειρηματίες του τουρισμού

  76. 25/09 14:02

    DER Touristik: Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου πακέτα διακοπών σε Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  77. 25/09 13:22

    Εγκρίσεις για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο «Ikos Odisia» στην Κέρκυρα, πολυτελές κάμπινγκ στη Βούλα και ανακατασκευή κτιρίου στη Συγγρού

  78. 25/09 12:29

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Συνάντηση για να βρεθεί λύση στη μαρίνα Αλίμου

  79. 25/09 12:19

    Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός της TUI το 2020

  80. 25/09 12:16

    Το The Lynx Mountain Resort άνοιξε στην πόλη της Φλώρινας- Μια νέα εμπειρία στις ορεινές αποδράσεις

  81. 25/09 12:12

    H Global Blue επεκτείνει τη συνεργασία της με την Ant Group - ψηφιακές λύσεις επιστροφής φόρου για Κινέζους

  82. 25/09 12:03

    Αργεί επικίνδυνα το Ταμείο Ανάκαμψης

  83. 25/09 12:00

    FedHATTA | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Επαναπροσδιορίζοντας τον Τουρισμό με δημιουργική αγωνία και όχι πανικό

  84. 25/09 11:56

    Royal Caribbean: Τα ελληνικά νησιά στις κρουαζιέρες του 2021 με το νέο, πολυτελές Odyssey of the Seas (video)

  85. 25/09 11:45

    voyagetips.com: Η Ελαφόνησος στις καλύτερες τοποθεσίες στην Πελοπόννησο

  86. 25/09 11:43

    Σκύλοι εντοπισμού κορωνοϊού στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι

  87. 25/09 11:27

    Sebastian Ebel, TUI: Είμαι αισιόδοξος για τη σεζόν του 2021 στην Ελλάδα- τι συζητήθηκε με τον κ.Θεοχάρη

  88. 25/09 11:12

    Ύμνοι του Βρετανικού National Geographic για Νάξο & Μικρές Κυκλάδες

  89. 25/09 11:05

    Το απόκοσμο ερημικό τοπίο με τους γιγάντιους βράχους στην Ελλάδα

  90. 25/09 11:05

    Τι να κάνουμε: μπορούμε να γίνουμε Σουηδία;

  91. 25/09 11:04

    Ο προορισμός κοντά στην Αθήνα που μοιάζει με νησί ενώ δεν είναι

  92. 25/09 11:00

    Apollo: Δωρεάν τεστ για τις χειμερινές κρατήσεις στην Ευρώπη

  93. 25/09 10:54

    Οι Χάρτες της Google θα ενημερώνουν για τις κατά τόπους εστίες κορωνοϊού

  94. 25/09 10:52

    Ποια αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει πρώτη τεστ κορωνοϊού στους επιβάτες

  95. 25/09 10:51

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Aντιδρά στην εγκατάσταση μεταναστών σε ανενεργή ξενοδοχειακή μονάδα

  96. 25/09 10:46

    Άλλαξε χέρια o ισραηλινός αερομεταφορέας Εl Al -Το παρασκήνιο της μεταβίβασης και η νέα πολιτική

  97. 25/09 10:38

    Κορωνοϊός: Το σχέδιο της Ταϊλάνδης για να προσελκύσει πολύ πλούσιους τουρίστες

  98. 25/09 10:29

    Celestyal Cruises: Το νέο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Experience» ξεκινά δρομολόγια τον Μάρτιο του 2021

  99. 25/09 09:51

    Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS για το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου

  100. 24/09 19:38

    Βρετανία: Δανία, Σλοβακία και Ισλανδία σε καραντίνα