Ποια τα touch points στο customer journey των πελατών μας

Ποια τα touch points στο customer journey των πελατών μας

Ένα από τα πιο βασικά στοιχεία για την επιτυχία των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε το ψηφιακό ταξίδι ή αλλιώς το digital customer journey των πιθανών πελατών μας. Με την αποτύπωση αυτού μπορούμε να διακρίνουμε τα πιθανά σημεία επαφής (touch points) που μπορούμε να έχουμε με τους υποψήφιους πελάτες μας και βέβαια να εφαρμόσουμε τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για την επίτευξη του στόχου μας. 

Για να ξεκινήσουμε και να βάζουμε τα πράγματα σε μια σειρά, θα πάρουμε ως αρχή τα 5 στάδια του ταξιδιού όπως τα έχει ορίσει η Google και έχουμε αναπτύξει στο σχετικό άρθρο μας. Είναι ξεκάθαρο πως για το δυνητικό μας πελάτη μας ενδιαφέρουν οι άμεσες ενέργειες για την Φάση 1 "Dreaming" και φάση 2 "Organizing". Ακόμη μας ενδιαφέρει και η φάση 5 "Sharing the experience". Ας δούμε λοιπόν τι ενέργειες μπορούσε να κάνουμε για την κάθε φάση.

Στάδιο 1 "Έμπνευση"

Στο στάδιο αυτό, δεν θα χαρακτηρίζαμε πως ο υποψήφιος πελάτης μας εκτελεί συνειδητά την αναζήτηση του επόμενου ταξιδιωτικού του προορισμού. Είναι ένα στάδιο που είναι "ανοιχτός" σε διάφορετικές προτάσεις. Γιατ το λόγο αυτό θα πρέπει να έχουμε φροντίσει να εμφανίζουμε την επιχείρηση μας στην οθόνη του υπολογιστή και του κινητού του υποψήφιου πελάτη μας. Αυτό επιτυγχάνεται με:

  • Διαφημίσεις σε Social Media
  • Διαφημίσεις με Banner
  • Native διαφημίσεις
  • Blog articles σχετικά με τον προορισμό 

Στάδιο 2 "Οργάνωση Ταξιδιού"

Στο στάδιο αυτό, ο υποψήφιος μας χρήστης βρίσκεται σε μια διαδικασία συλλογής πληροφοριών σχετικά με τον προορισμό που επέλεξε. Στη περίπτωση που η κύρια πηγή έμπνευσης για την τελική επιλογή του προορισμού αποτέλεσε κάποιο ερέθισμα σχετικά με την επιχείρηση μας έχουμε ένα βασικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Επειδή όμως το σύνολο των πληροφοριών βρίσκεται ένα κλίκ μακριά από τον υποψήφιο πελάτη μας, δεν θα πρέπει να περιοριζόμαστε σε εντυπωσιακές και μόνο παρουσιάσεις της επιχείρησης μας και του προορισμού. Συγκεκριμένα στο στάδιο αυτό ο υποψήφιος πελάτης θα αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με εμάς και πιο συγκεκριμένα:

  • Παρουσία στα Social Media 
  • Website του ξενοδοχείου μας 
  • Αξιολογήσεις πελατών σε διάφορες πλατφόρμες
  • Blog άρθρα σχετικά με τον προορισμό
  • Ευκολία στη λειτουργία του μηχανισμού online κράτησης για την αναζήτηση ημερομηνιών διαθεσιμότητας

Για να επιτύχουμε τους στόχους μας θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε και τακτικές remarketing άλλα και χρήσης άλλων widgets με σκοπό την επίτευξη της απευθείας κράτησης.

Στάδιο 3: Η online κράτηση 

Στο στάδιο αυτό θα πρέπει να παρέχουμε την πιο εύκολη και άνετη εμπειρία στον υποψήφιο πελάτη μας. Μεγάλη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε:

  • στο μηχανισμό online κράτητης
  • ξεκάθαρη παρουσίαση των παροχών και amenities

Στάδιο 4: Διαμονή στο ξενοδοχείο

Ο στόχος επετεύχθει και ο πελάτης μας έχει έρθει στο ξενοδοχείο μας. Ο ρόλος του digital marketing δεν σταματά εδώ. Στο παρόν στάδιο πρέπει να "ιντριγγάρουμε" τον πελάτη μας να μοιρασθεί την εμπειρία του μέσα από τους social media λογαριασμούς του. (μην ξεχνάτε ότι το 94% των ανθρώπων θέλουν να επιδεικνύουν ότι περνάνε καλύτερα από τους άλλους ανθρώπους. Από την πλευρά μας θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο που θα μοιρασθεί από τους χρήστες θα βοηθήσει στην προώθηση του ξενοδοχείου μας. Αυτό θα το πετύχουε με:

  • την χρήση και επικοινωνία συγκεκριμένων hashtags
  • παρότρυνση για geotagging των αναρτήσεων
  • δημιουργία φωτογραφικών booth και ανάδειξη ιδιαίτερων φωτογραφικών θέσεων του ξενοδοχείου

Στάδιο 5: Μοιράζοντας και αξιολογώντας την εμπειρία

Αφού ο πελάτης μας έχει ολοκληρώσει τη διαμονή του θα πρέπει να ζητήσουμε να αξιολογήσει την εμπειρία διαμονής στο ξενοδοχείο μας. Τα καταλληλότερα εργαλεία είναι:

  • αποστολή email
  • χρήση εργαλείων που προσφέρουν οι πλατφόρμες των ΟΤΑ (όπως π.χ. η Booking)
  • πλατφόρμες διαχείρησης wifi πρόσβασης (οι οποίες έχουν τη δυνατότητα αποστολής ερωτηματολογίων και αξιολογήσεων)
  • εργαλεία διαχείρησης online reputation όπως π.χ. revinate κλπ

Έτσι όπως φαίνεται το digital marketing έχει εφαρμογή σε όλα τα σημεία του customer journey ενός πελάτη. Άρα η στρατηγική και οι τακτικές που θα εφαρμόσουμε θα πρέπει να είναι πάρα πολυ καλά σχεδιασμένες προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα

** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 17/03 19:22

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες

  2. 17/03 16:22

    Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη

  3. 17/03 16:05

    Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson

  4. 17/03 15:57

    Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων

  5. 17/03 15:48

    Β. Κικίλιας: Μάχη για φτηνά ακτοπλοϊκά εισιτήρια

  6. 17/03 14:52

    Πρώτο Τουριστικό Συνέδριο Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης για την συμβολή του τουρισμού στην τοπική οικονομία

  7. 17/03 12:52

    Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες

  8. 17/03 12:01

    Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα

  9. 17/03 11:46

    ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται

  10. 17/03 11:22

    Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων

  11. 17/03 11:14

    Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου

  12. 17/03 10:04

    Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

  13. 17/03 09:58

    Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου

  14. 17/03 08:45

    Δήμος Πειραιά: Έμφαση στις συναρπαστικές εμπειρίες

  15. 17/03 08:33

    Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο

  16. 17/03 07:17

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο

  17. 17/03 07:05

    Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη

  18. 17/03 07:00

    Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού

  19. 17/03 06:45

    H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%

  20. 17/03 06:45

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα

  21. 17/03 06:10

    Ο Oliver Grosse-Kleimann του Alltours στο Tornos News: Ρόδος και Κρήτη απογειώνονται στη γερμανική αγορά

  22. 17/03 06:00

    47ος Ποδηλατικός Γύρος Θυσίας σε Πάτρα και Καλάβρυτα

  23. 16/03 22:26

    ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025

  24. 16/03 18:16

    Η λαμπρή γιορτή της αγκινάρας και ο ...Δίας!

  25. 16/03 17:50

    Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη

  26. 16/03 07:05

    Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα

  27. 16/03 07:00

    Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

  28. 16/03 06:30

    Τουρισμός | Το 44% των Βρετανών έχουν κλείσει ήδη τις διακοπές τους- Το Αλγκάρβε ο φθηνότερος προορισμός

  29. 15/03 08:52

    ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα

  30. 15/03 07:58

    «Άνοιγμα» της Σάμου στις διεθνείς αγορές

  31. 15/03 07:32

    Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός

  32. 15/03 07:05

    TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair

  33. 14/03 21:20

    Προήλθε ο κορωνοϊός από κινεζικό εργαστήριο;

  34. 14/03 18:24

    Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν

  35. 14/03 15:28

    AEGEAN | Παραγγελία ακόμη 8 αεροσκαφών Airbus A321neo

  36. 14/03 15:18

    Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά

  37. 14/03 14:54

    ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς

  38. 14/03 14:39

    H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger

  39. 14/03 14:21

    M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»

  40. 14/03 13:36

    H Περιφέρεια Θεσσαλίας στην Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο

  41. 14/03 13:25

    Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  42. 14/03 13:09

    Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων

  43. 14/03 13:06

    Γερμανικός Τύπος | Από πού προήλθε τελικά ο κορωνοϊός;

  44. 14/03 11:05

    Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου

  45. 14/03 10:34

    “Εβδομάδα Κρητικής Γαστρονομίας” στη Βιέννη

  46. 14/03 10:28

    Σπάει τα ρεκόρ της ζήτησης η μαγευτική Υδρα και φέτος

  47. 14/03 08:24

    Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης

  48. 14/03 08:02

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο

  49. 14/03 08:00

    Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας

  50. 14/03 07:24

    Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης

  51. 14/03 07:10

    Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου

  52. 14/03 07:05

    Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας Cycling Greece

  53. 14/03 07:00

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά

  54. 14/03 06:58

    Φεστιβάλ Λιμνών 2025 στην Καρδίτσα

  55. 14/03 06:10

    Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού

  56. 13/03 16:12

    Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Καναδά στον Τουρισμό

  57. 13/03 14:24

    Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)

  58. 13/03 13:40

    Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση

  59. 13/03 13:32

    Eurobank | 15 χρόνια Business Banking Τουρισμός

  60. 13/03 12:56

    Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης

  61. 13/03 12:32

    Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια

  62. 13/03 12:08

    Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή

  63. 13/03 11:53

    Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο

  64. 13/03 11:34

    Η Τουρκία αναμένει 7,5 εκατ. Γερμανούς τουρίστες το 2025

  65. 13/03 10:45

    Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς

  66. 13/03 10:42

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου

  67. 13/03 10:33

    Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική

  68. 13/03 07:29

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο

  69. 13/03 07:15

    Ryanair: Οι νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2025

  70. 13/03 07:00

    Ο Γρ. Τάσιος για τη Χαλκιδική στο Tornos News | Σε επίπεδα 2024 και φέτος – Ανάγκη για νέες ποιοτικές κλίνες

  71. 13/03 07:00

    Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης

  72. 13/03 06:57

    Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών

  73. 13/03 06:45

    Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου

  74. 13/03 06:15

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη

  75. 13/03 06:10

    Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας

  76. 12/03 21:29

    Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"

  77. 12/03 21:27

    Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο

  78. 12/03 19:49

    Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover

  79. 12/03 18:05

    Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα

  80. 12/03 16:43

    Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας

  81. 12/03 16:19

    Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  82. 12/03 14:24

    H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ

  83. 12/03 14:13

    Ο ΟΗΕ υιοθετεί νέο δείκτη απασχόλησης στον τουρισμό

  84. 12/03 13:46

    Έναρξη εμπορικού πολέμου ΕΕ-ΗΠΑ

  85. 12/03 13:34

    Το mega project για την αποτίμηση 36.000 ακινήτων της ΕΤΑΔ

  86. 12/03 13:07

    Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%

  87. 12/03 12:47

    Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία

  88. 12/03 11:28

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης

  89. 12/03 10:53

    Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο

  90. 12/03 10:28

    Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators

  91. 12/03 09:52

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Χάλκη

  92. 12/03 09:47

    Πού θα προβληθεί τη θερινή περίοδο το Γεωπάρκο Νισύρου

  93. 12/03 09:36

    Ονειρεμένη ζωή στη Σύρο για αμερικανική οικογένεια

  94. 12/03 09:01

    Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025

  95. 12/03 09:00

    Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο

  96. 12/03 08:30

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο

  97. 12/03 08:24

    Δρομολογούνται σημαντικά έργα για τη λειψυδρία στα νησιά

  98. 12/03 07:19

    2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός

  99. 12/03 07:15

    Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο

  100. 12/03 07:15

    Χίος | Την 31η Μαρτίου ανοίγει η τουριστική σεζόν