Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

To digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του τρόπου προώθησης και αύξησης πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Θα θέλαμε να επισημάνουμε 7 λάθη που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση και την εικόνα του ξενοδοχείου σας καθώς και τον όγκο των direct bookings σας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι πρέπει να αποφεύγετε:

1. Αποφύγετε την αγορά fake likes και followers

Γνωρίζουμε πως δεν είναι ευχάριστο να βλέπετε τον ανταγωνιστή σας να διαθέτει ένα μεγαλύτερο αριθμό likes στο Facebook ή και μεγαλύτερο αριθμός followers στο Twitter. Δεν γνωρίζετε όμως πόσο αρνητικά θα σας επηρεάσει η αγορά ψεύτικων likes και followers. Σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τις αρνητικές επιδράσεις:

Edgerank ονομάζεται ο αλγόριθμος του Facebook  που καθορίζει τι περιεχόμενο θα εμφανιστεί στο newsfeed ή χρονολόγιο των χρηστών. To facebook μετράει συνεχώς το engagement των posts του ξενοδοχείου σας, για να μπορέσει να καθορίσει πόσο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο σας ώστε να επιλέξει σε πόσους από τους  υφιστάμενους fans σας θα το εμφανίσει. Όσοι περισσότεροι fans σας αλληλοεπιδρούν με τα posts σας, τόσο αυξάνετε η προβολή των post σας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αρνητικό θα είναι για τον αλγόριθμο του Facebook να έχετε χιλιάδες fans οι οποίοι ποτέ δεν αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο σας.  Σχετικό άρθρο:  Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement στα social media του ξενοδοχείου

Μεγαλύτερη σπατάλη διαφημιστικού budget Στην επόμενο boost ενός post σας, θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για να εμφανιστεί η δημοσίευση σας και στους ανενεργούς fans σας (μην ξεχνάτε πως μετριούνται ως fans σας και ας μην συνεισφέρουν σε τίποτα άλλο).

Αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας Μπορεί να παινεύεστε οτι το ξενοδοχείο σας διαθέτει μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες fans άλλα όταν κάνετε ένα post καταλήγετε με 4 likes. Αυτό συμβαίνει διότι οι σύγχρονοι χρήστες του Facebook είναι πιο εξικοιωμένοι και σίγουρα θα υποπτευθούν οτι κάτι δεν πάει καλά εδώ (σχέση fans/followers με likes σε posts/tweets). Επίσης αρκετοί χρήστες γνωρίζουν οτι είναι μια ανήθικη πρακτική. Μην καταστρέφετε λοιπόν την εικόνα του ξενοδοχείου σας απλά για να ικανοποιήσετε την επιθυμία για εμφάνιση μεγάλου αριθμού fans. Επιλέξτε άλλους τρόπους υγιούς αύξησης του fan base σας. Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναπτύξουμε τακτικές σχετικά με το πως μπορείτε να το επιτύχετε.

Τα στατιστικά σας στοιχεία δεν θα είναι “καθαρά” Με την αγορά ψεύτικων likes και followers θα καταστρέψετε την εικόνα των στατιστικών και δεν θα μπορείτε πλεόν να εξακριβώνετε τη σαφή ηλικία, γεωγραφική τοποθεσία, φύλο  καθώς και άλλα χαρακτηριστικά των fans σας.

2. Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital media στρατηγική

Κατά καιρούς σε διάφορες συναντήσεις που έχουμε κάνει με υποψήφιους πελάτες ακούμε το επιχείρημα  “το ξενοδοχείο μας διαθέτει σελίδα στο Facebook”. Αυτό αρκεί όμως; To σύγχρονο digital marketing διαθέτει μια πλειάδα πλατφορμών και εργαλείων με σκοπό να αυξήσετε τα direct bookings σας άλλα και να επιτύχετε όποιο άλλο στόχο θέσετε. Μην περιορίζεστε λοιπόν σε μια μόνο πλατφόρμα (συνήθως αυτή του Facebook) άλλα εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας δίνονται. Σύμφωνα με το προφίλ του κοινού σας σχεδιάστε την στρατηγική και τις τακτικές για να βελτιστοποιήσετε την απόδοση των ενεργειών και των χρημάτων σας. Θέστε ξεκάθαρους στόχους και υλοποιήστε.

3. Αντικοινωνικότητα στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) ονομάστηκαν κοινωνικά γιατι απλά φέρνουν σε επαφή ανθρώπους. Τηρήστε τους κανόνες ευγενίας και επικοινωνίας απαντώντας στα σχόλια των χρηστών σας (είτε θετικά ή αρνητικά) καθώς και να κάνετε like στις δημοσιεύσεις που κάνουν με αναφορά το ξενοδοχείο σας. Στο κάτω κάτω της γραφής δωρεάν διαφήμιση για το ξενοδοχείο σας κάνουν. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε σε σύντομο χρονικό διαστήμα (σχεδόν άμεσα) στα όποια προσωπικά μηνύματα που αποστέλλουν οι χρήστες προς το ξενοδοχείο σας.

4. Οι δημοσιευσεις δεν έχουν σταθερή συχνότητα

Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι οτι με το κλείσιμο της τουριστικής σαιζόν, το ξενοδοχείο παύει να ενημερώνει και τους social media λογαριασμούς του. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθότι:

- Δίνετε μια αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Φανταστείτε τον χρήστη που μπαίνει στο social media λογαριασμό του ξενοδοχείου σας και διαπιστώνει οτι η τελευταία ενημέρωση σας ήταν πριν 2 μήνες. Αυτόματα και υποσυνείδητα επηρεάζετε αρνητικά τον υποψήφιο πελάτη σας που μπορεί να συσχετίσει αυτή τη μορφή “εγκατάλειψης” παραδείγματος χάρην και με την συντήρηση των κτιρίων (μπορεί να είναι ακραίο το παράδειγμα άλλα θέλουμε να αναδείξουμε τον παραλληλισμό).

- Επηρεάζεται το edgerank του Facebook και η εμφάνιση σε άλλα social media. Όπως προαναφέραμε ο αλγόριθμος του Facebook προσμετρά το engagement των χρηστών για να καθορίσει τον αριθμό εμφάνισης περιεχομένου στους fans σας. Εφόσον λοιπόν διατηρείται ανενεργό για μεγάλο χρονικό διάστημα τον λογαριασμό σας μειώνετε την πιθανότητα αλληλοεπίδρασης των fans άρα και την πιθανότητα εμφάνισης του μελλοντικού σας post. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει πλέον και στο Instagram (μετά την εξαγορά του από το Facebook) που άρχισε να επηρεάζει την εμφάνιση των posts μέσω αλγόριθμου.

5. Μη παρακολούθηση των στατιστικών και άλλων report

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι οτι μας παρέχει την δυνατότητα να μετράμε και παρακολουθούμε την απόδοση των ενεργειών μας. Αγοράζοντας μια θέση διαφήμισης σε κάποιο inflight περιοδικό ή σε κάποια ξένη εφημερίδα, δεν μπορούμε να προσμετρήσουμε τον επακριβή αριθμό κρατήσεων που ήρθε στο ξενοδοχείο σας. Με την παρακολούθηση των online ενεργειών, μπορείτε να διαπιστώσετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση σας και βέβαια να προχωρήσετε σε όποιες αλλαγές απαιτούνται για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα.

6. Μη παρακολούθηση των νέων τάσεων και εφαρμογών της τεχνολογίας

Ο κλάδος του digital marketing αναπτύσετε με ραγδαίους ρυθμούς καθημερινά. Τακτικές οι οποίες επιφέραν τα βέλτιστα πριν λίγο καιρό, ενδεχομένως να μην έχουν τα ίδια αποτελέσματα σήμερα. Για παράδειγμα, παλαιότερα για την βελτιστοποίηση του site (την κατάκτηση των υψηλότερων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης) μια συνήθη τακτική ήταν το keyword stuffing. Δηλαδή, την πολλάπλη εισαγωγή των λέξεων κλειδιά στο κείμενο. Τώρα πλεόν, η τακτική αυτή όχι μόνο θεωρείται παρωχημένη και αναποτελεσματική άλλα ενδεχομένως να επιφέρει και ποινή (χαμηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων) από τις μηχανές αναζήτησης

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η διάδοση των website με resposive design (είναι η αλλαγή του τρόπου εμφάνισης του website ανάλογα με τη συσκευή του επισκέπτη). Ειδικά στο ξενοδοχειακό κλάδο παρατηρείται μεγάλη άνοδος στις επισκέψεις των website από κινητά και tablet. Η μη ύπαρξη site με responsive σχεδιασμός επιφέρει:

  • Δυσκολία πλοήγησης και ανάγνωσης του site από τον επισκέπτη
  • Χαμηλή κατάταξη στις σελίδες αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (η θέση κατάταξης διαφέρει ανά μέσο επίσκεψης)

Επίσης τα διάφορα social networks καθώς και οι μηχανές αναζήτησης κατά καιρούς αλλάζουν τους αλγόριθμους, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα των post του ξενοδοχείου.

7.  Δημοσιεύσεις που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα του ξενοδοχείου

Είναι πολύ σημαντικό οι δημοσιεύσεις να είναι προσαρμοσμένες στο κοινό που στοχεύει το ξενοδοχείο. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την έκφραση, τις περιγραφές και το κυριότερο τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε. Στο Facebook προτείνουμε να δημοσιεύετε σε περισσότερο από μια γλώσσες κάνοντας το χρήστη να νοιώθει οτι τον περιμένει ένα οικείο προς αυτόν περιβάλλον.

8. Επιλογή μη σωστού συνεργάτη

Το digital marketing του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευτείτε σε κάποιο άτομο το οποίο θα απλά διαχειρίζεται το φωτογραφικό σας υλικό στο ένα και μοναδικό facebook λογαριασμό. Το χαμηλότερο τίμημα δεν εγγυάται τη σωστή λειτουργία και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Μπορεί να συντηρείτε μια πολύ καλή facebook παρουσία άλλα δεν θα έχετε ενεργοποιήσει όλους αυτούς τους μηχανισμούς που θα επιφέρουν τα μέγιστα όπως αναγνωρισιμότητα και αύξηση των direct bookings.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  2. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  3. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  4. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  5. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  6. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  7. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  8. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  9. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  10. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  11. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  12. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  13. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου

  14. 26/04 07:18

    Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα

  15. 26/04 07:14

    Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο

  16. 26/04 07:10

    Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο

  17. 25/04 22:42

    Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος

  18. 25/04 22:20

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν

  19. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  20. 25/04 15:25

    Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  21. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  22. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  23. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  24. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  25. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  26. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  27. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  28. 25/04 12:11

    Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  29. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  30. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  31. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  32. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  33. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  34. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  35. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  36. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  37. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  38. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  39. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  40. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  41. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  42. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  43. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  44. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  45. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  46. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  47. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  48. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  49. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  50. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  51. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  52. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  53. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  54. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  55. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  56. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  57. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  58. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  59. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  60. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  61. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  62. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  63. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  64. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  65. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  66. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  67. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  68. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  69. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  70. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  71. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  72. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  73. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  74. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  75. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  76. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  77. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  78. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  79. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  80. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  81. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  82. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  83. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  84. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  85. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  86. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  87. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  88. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  89. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  90. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  91. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  92. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  93. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  94. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  95. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  96. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  97. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  98. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  99. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  100. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας