Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Η προβολή μέσω μέσω ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες ενέργεις που πρέπει να σχεδιάζει ο επιχειρηματίας ή στέλεχος της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing είναι οτι προσφέρει απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι σε περίπτωση που σκοπεύεται να διενεργήσετε κάποια διαφημιστική ενέργεια στο Facebook σας συστήνουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook Pixel.
Τι είναι το Facebook Pixel
Το Facebook pixel είναι κομμάτι κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα σας. Ενεργοποιείται με την επίσκεψη των χρηστών στην ιστοσελίδα σας και μας βοηθάει να:
- να αξιολογούμε την επίδοση (και μετατροπές/πωλήσεις) που επιτυγχάνει η διαφήμιση μας
- να δημιουργούμε στοχευμένες διαφημίσεις βάση του κοινού που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας
- να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε,
- να δημιουργείτε στοχευμένα είδη κοινού για μελλοντικές διαφημίσεις και
- να εκτελούμε retargeting καμπάνιες σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας επαναληπτικά μάρκετινγκ σε κατάλληλους υποψήφιους χρήστες - άτομα που έχουν ήδη λάβει κάποια ενέργεια στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το retargeting, προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο "Τι είναι το retargeting και πως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων".
Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Facebook Pixel
Το Facebook παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την απόδοση των καμπανιών με 9 προκαθορισμένους στόχους/αποτελέσματα ή παραμετροποιώντας σύμφωνα με το τι θέλουμε να μετρήσουμε. Ας δούμε ποιοί είναι τα 9 standard events όπως τα ονομάζει το Facebook:
View content: Καταμετρά τις επισκέψεις των χρηστών προερχόμενοι από το Facebook.
Add to cart: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που προχωρήσαν σε προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι αγορών που βρίσκεται στον ιστότοπο.
Add to wishlist: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που έχουν προσθέσει ένα προϊόν στη wishlist του ιστότοπου.
Initiate checkout: Καταμετρά τους χρήστες που ξεκινήσαν την διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος από τον ιστότοπο σας.
Add payment info: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που εισάγουν τα στοιχεία πληρωμής στη διαδικασία αγοράς στον ιστότοπο.
Make purchase: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που ολοκληρώσαν την αγορά τους από τον ιστότοπο.
Lead: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που εγγράφηκαν μέσω του ιστότοπου.
Complete registration: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που ολοκλήρωσαν την διαδικασία συμπλήρωσης μιας φόρμας εγγραφής στον ιστότοπο.
Όπως ανέφερα και νωρίτερα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης του τι θα μετράει το Facebook pixel. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να επικοινωνήσετε με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να σας βοηθήσει.
Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Facebook Pixel
Με την χρήση του Facebook Pixel έχουμε την δυνατότητα να μετράμε και να αξιολογούμε τις Facebook καμπάνιες μας άλλα και να λαμβάνουμε περαιτέρω δεδομένα που μπορούμε να αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερο το κοινό μας. Συγκεκριμένα:
Παρακολούθηση και καταμέτρηση των μετατροπών
Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορούμε να παρακολουθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπ μετά την προβολή της διαφήμισής στο Facebook.
Επίσης μπορούμε να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν στην αναπροσαρμογή της Digital Marketing στρατηγικής όπως για παράδειγμα εάν οι χρήστες τείνουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά, αλλά να μετακινούνται σε ένα desktop υπολογιστή πριν κάνουν μια αγορά.
Remarket / Retargeting
Μια από τις πλέον δυνατές εφαρμογής του Facebook Pixel είναι ότι μας επιτρέπει να προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό μας και να τους εμφανίζουμε προεπιλεγμένες και συγεκριμένες διαφημίσεις όπως για παράδειγμα μια διαφήμιση με το ακριβές προϊόν που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι αγορών ή την λίστα επιθυμιών στον ιστότοπό.
Δημιουργία lookalike audiences
Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορουμε να στοχεύσουμε σε χρήστες του Facebook που έχουν παρεμφερή ενδιαφέροντα, δημογραφικά με άτομα που έχουν ήδη επισκευτεί τον ιστότοπο.
Ο λόγος που αναφέρω τα παραπάνω είναι γιατί θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφημιστικό budget που δαπανάτε στο Facebook και βέβαια σε περίπτωση που δεν έχετε προϋπολογίσει κάποια σχετική διαφημιστική δαπάνη, να αρχίσετε να το σκέπτεστε σοβαρά.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
25/03 20:46
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
25/03 12:21
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
25/03 12:04
25/03 11:07
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
25/03 10:58
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
25/03 08:15
25/03 07:50
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
25/03 07:38
25/03 07:37
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
25/03 07:05
25/03 06:52
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
25/03 06:13
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
24/03 17:56
24/03 15:47
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
24/03 15:30
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
24/03 13:34
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
24/03 13:26
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
24/03 12:24
24/03 12:03
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
24/03 11:35
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
24/03 10:42
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
24/03 10:29
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
24/03 10:16
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
24/03 10:11
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
24/03 09:57
24/03 09:54
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
24/03 09:49
24/03 09:16
Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media
24/03 09:00
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
24/03 08:53
24/03 07:58
Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα
24/03 07:22
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
24/03 07:15
Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής
24/03 07:15
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας
24/03 06:30
Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025
24/03 06:14
Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα
23/03 19:11
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
23/03 15:36
Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)
23/03 13:45
Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ
23/03 13:45
WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας
23/03 13:40
23/03 08:37
ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες
23/03 08:03
23/03 08:00
23/03 07:20
Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό
23/03 07:01
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών
22/03 22:25
Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια
22/03 18:31
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς
22/03 18:00
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
21/03 08:30
Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου
21/03 08:13
Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών
21/03 08:00
Η πίεση στους τουριστικούς κλάδους και η ανάγκη για έμπρακτη στήριξη
21/03 07:57
Η τουρκική Global Ports Holding επεκτείνει την παρουσία της στη Σκωτία
21/03 07:49
Γυρίσματα της γαλλικής εκπομπής Voyage en Cuisine στην Κρήτη
21/03 07:45
21/03 07:39
Βόρεια Μακεδονία: Ακύρωση του φόρου αλληλεγγύης από το Συνταγματικό Δικαστήριο
21/03 07:31
ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής
21/03 06:10
20/03 21:17
Gen Z & Ψηφιακές Πληρωμές: Νέα Έρευνα Visa – Ινστιτούτου ΕΣΕΕ
20/03 20:03
Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας
20/03 19:43
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον
20/03 19:31
Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
20/03 19:11
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
( 0 )