Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Η προβολή μέσω μέσω ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες ενέργεις που πρέπει να σχεδιάζει ο επιχειρηματίας ή στέλεχος της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing είναι οτι προσφέρει απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι σε περίπτωση που σκοπεύεται να διενεργήσετε κάποια διαφημιστική ενέργεια στο Facebook σας συστήνουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook Pixel.

Τι είναι το Facebook Pixel 

Το Facebook pixel είναι κομμάτι κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα σας. Ενεργοποιείται με την επίσκεψη των χρηστών στην ιστοσελίδα σας και μας βοηθάει να:

  • να αξιολογούμε την επίδοση (και μετατροπές/πωλήσεις) που επιτυγχάνει η διαφήμιση μας
  • να δημιουργούμε στοχευμένες διαφημίσεις βάση του κοινού που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας
  • να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε, 
  • να δημιουργείτε στοχευμένα είδη κοινού για μελλοντικές διαφημίσεις και
  •  να εκτελούμε retargeting καμπάνιες σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας επαναληπτικά μάρκετινγκ σε κατάλληλους υποψήφιους χρήστες - άτομα που έχουν ήδη λάβει κάποια ενέργεια στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το retargeting, προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο "Τι είναι το retargeting και πως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων".

Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Facebook Pixel

Το Facebook παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την απόδοση των καμπανιών με 9 προκαθορισμένους στόχους/αποτελέσματα ή παραμετροποιώντας σύμφωνα με το τι θέλουμε να μετρήσουμε. Ας δούμε ποιοί είναι τα 9 standard events όπως τα ονομάζει το Facebook:

View content: Καταμετρά τις επισκέψεις των χρηστών προερχόμενοι από το Facebook.

Add to cart: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που προχωρήσαν σε προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι αγορών που βρίσκεται στον ιστότοπο.

Add to wishlist: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που έχουν προσθέσει ένα προϊόν στη wishlist του ιστότοπου. 

Initiate checkout: Καταμετρά τους χρήστες που ξεκινήσαν την διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος από τον ιστότοπο σας.

Add payment info: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που εισάγουν τα στοιχεία πληρωμής στη διαδικασία αγοράς στον ιστότοπο.

Make purchase: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που ολοκληρώσαν την αγορά τους από τον ιστότοπο.

Lead: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που εγγράφηκαν μέσω του ιστότοπου.

Complete registration: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που ολοκλήρωσαν την διαδικασία συμπλήρωσης μιας φόρμας εγγραφής στον ιστότοπο.

Όπως ανέφερα και νωρίτερα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης του τι θα μετράει το Facebook pixel. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να επικοινωνήσετε με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να σας βοηθήσει.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Facebook Pixel

Με την χρήση του Facebook Pixel έχουμε την δυνατότητα να μετράμε και να αξιολογούμε τις Facebook καμπάνιες μας άλλα και να λαμβάνουμε περαιτέρω δεδομένα που μπορούμε να αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερο το κοινό μας. Συγκεκριμένα:

Παρακολούθηση και καταμέτρηση των μετατροπών

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορούμε να παρακολουθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπ  μετά την προβολή της διαφήμισής στο Facebook.

Επίσης μπορούμε να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν στην αναπροσαρμογή της Digital Marketing στρατηγικής όπως για παράδειγμα εάν οι χρήστες τείνουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά, αλλά να μετακινούνται σε ένα desktop υπολογιστή πριν κάνουν μια αγορά.

Remarket / Retargeting

Μια από τις πλέον δυνατές εφαρμογής του Facebook Pixel είναι ότι μας επιτρέπει να προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό μας και να τους εμφανίζουμε προεπιλεγμένες και συγεκριμένες διαφημίσεις όπως για παράδειγμα μια διαφήμιση με το ακριβές προϊόν που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι αγορών ή την λίστα επιθυμιών στον ιστότοπό.

Δημιουργία lookalike audiences

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορουμε να στοχεύσουμε σε χρήστες του Facebook που έχουν παρεμφερή ενδιαφέροντα, δημογραφικά με άτομα που έχουν ήδη επισκευτεί τον ιστότοπο.

Ο λόγος που αναφέρω τα παραπάνω είναι γιατί θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφημιστικό budget που δαπανάτε στο Facebook και βέβαια σε περίπτωση που δεν έχετε προϋπολογίσει κάποια σχετική διαφημιστική δαπάνη, να αρχίσετε να το σκέπτεστε σοβαρά.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  2. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  3. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  4. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  5. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  6. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  7. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  8. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  9. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  10. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  11. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  12. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  13. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  14. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  15. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  16. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  17. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  18. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  19. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  20. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  21. 12/12 16:50

    Ο κ.Καμίνης παρουσίασε τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  22. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  23. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  24. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  25. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  26. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  27. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  28. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  29. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  30. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  31. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  32. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  33. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  34. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  35. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  36. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  37. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  38. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  39. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  40. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  41. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  42. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  43. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  44. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  45. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  46. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  47. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  48. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  49. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  50. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  51. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  52. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  53. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  54. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  55. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  56. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  57. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  58. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  59. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  60. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  61. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  62. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  63. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  64. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  65. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  66. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  67. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  68. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  69. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  70. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  71. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  72. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  73. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  74. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  75. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  76. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  77. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  78. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  79. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  80. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  81. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  82. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  83. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  84. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  85. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον

  86. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  87. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  88. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  89. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  90. 08/12 12:36

    International Tourism Expo 2018: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  91. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  92. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  93. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  94. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  95. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  96. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  97. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  98. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  99. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  100. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα