Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Η προβολή μέσω μέσω ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες ενέργεις που πρέπει να σχεδιάζει ο επιχειρηματίας ή στέλεχος της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing είναι οτι προσφέρει απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι σε περίπτωση που σκοπεύεται να διενεργήσετε κάποια διαφημιστική ενέργεια στο Facebook σας συστήνουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook Pixel.

Τι είναι το Facebook Pixel 

Το Facebook pixel είναι κομμάτι κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα σας. Ενεργοποιείται με την επίσκεψη των χρηστών στην ιστοσελίδα σας και μας βοηθάει να:

  • να αξιολογούμε την επίδοση (και μετατροπές/πωλήσεις) που επιτυγχάνει η διαφήμιση μας
  • να δημιουργούμε στοχευμένες διαφημίσεις βάση του κοινού που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας
  • να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε, 
  • να δημιουργείτε στοχευμένα είδη κοινού για μελλοντικές διαφημίσεις και
  •  να εκτελούμε retargeting καμπάνιες σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας επαναληπτικά μάρκετινγκ σε κατάλληλους υποψήφιους χρήστες - άτομα που έχουν ήδη λάβει κάποια ενέργεια στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το retargeting, προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο "Τι είναι το retargeting και πως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων".

Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Facebook Pixel

Το Facebook παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την απόδοση των καμπανιών με 9 προκαθορισμένους στόχους/αποτελέσματα ή παραμετροποιώντας σύμφωνα με το τι θέλουμε να μετρήσουμε. Ας δούμε ποιοί είναι τα 9 standard events όπως τα ονομάζει το Facebook:

View content: Καταμετρά τις επισκέψεις των χρηστών προερχόμενοι από το Facebook.

Add to cart: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που προχωρήσαν σε προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι αγορών που βρίσκεται στον ιστότοπο.

Add to wishlist: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που έχουν προσθέσει ένα προϊόν στη wishlist του ιστότοπου. 

Initiate checkout: Καταμετρά τους χρήστες που ξεκινήσαν την διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος από τον ιστότοπο σας.

Add payment info: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που εισάγουν τα στοιχεία πληρωμής στη διαδικασία αγοράς στον ιστότοπο.

Make purchase: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που ολοκληρώσαν την αγορά τους από τον ιστότοπο.

Lead: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που εγγράφηκαν μέσω του ιστότοπου.

Complete registration: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που ολοκλήρωσαν την διαδικασία συμπλήρωσης μιας φόρμας εγγραφής στον ιστότοπο.

Όπως ανέφερα και νωρίτερα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης του τι θα μετράει το Facebook pixel. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να επικοινωνήσετε με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να σας βοηθήσει.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Facebook Pixel

Με την χρήση του Facebook Pixel έχουμε την δυνατότητα να μετράμε και να αξιολογούμε τις Facebook καμπάνιες μας άλλα και να λαμβάνουμε περαιτέρω δεδομένα που μπορούμε να αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερο το κοινό μας. Συγκεκριμένα:

Παρακολούθηση και καταμέτρηση των μετατροπών

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορούμε να παρακολουθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπ  μετά την προβολή της διαφήμισής στο Facebook.

Επίσης μπορούμε να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν στην αναπροσαρμογή της Digital Marketing στρατηγικής όπως για παράδειγμα εάν οι χρήστες τείνουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά, αλλά να μετακινούνται σε ένα desktop υπολογιστή πριν κάνουν μια αγορά.

Remarket / Retargeting

Μια από τις πλέον δυνατές εφαρμογής του Facebook Pixel είναι ότι μας επιτρέπει να προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό μας και να τους εμφανίζουμε προεπιλεγμένες και συγεκριμένες διαφημίσεις όπως για παράδειγμα μια διαφήμιση με το ακριβές προϊόν που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι αγορών ή την λίστα επιθυμιών στον ιστότοπό.

Δημιουργία lookalike audiences

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορουμε να στοχεύσουμε σε χρήστες του Facebook που έχουν παρεμφερή ενδιαφέροντα, δημογραφικά με άτομα που έχουν ήδη επισκευτεί τον ιστότοπο.

Ο λόγος που αναφέρω τα παραπάνω είναι γιατί θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφημιστικό budget που δαπανάτε στο Facebook και βέβαια σε περίπτωση που δεν έχετε προϋπολογίσει κάποια σχετική διαφημιστική δαπάνη, να αρχίσετε να το σκέπτεστε σοβαρά.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 22/02 14:58

    Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στην Κω

  2. 22/02 14:54

    Aεροδρόμιο Αθηνών: 1,4 δισ. ευρώ για 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης

  3. 22/02 13:56

    Διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  4. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  5. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  6. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  7. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  8. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  9. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  10. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  11. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  12. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  13. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  14. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  15. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  16. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  17. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  18. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  19. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  20. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  21. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  22. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  23. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  24. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  25. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  26. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  27. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  28. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  29. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  30. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  31. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  32. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  33. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  34. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  35. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  36. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  37. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  38. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  39. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  40. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  41. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  42. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  43. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  44. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  45. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  46. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  47. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  48. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  49. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  50. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  51. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  52. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  53. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  54. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  55. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  56. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  57. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  58. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  59. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  60. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  61. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  62. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  63. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  64. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  65. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  66. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  67. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  68. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  69. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  70. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  71. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  72. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  73. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  74. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  75. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  76. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  77. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  78. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  79. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  80. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  81. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  82. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  83. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  84. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  85. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  86. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  87. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  88. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  89. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  90. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  91. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  92. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  93. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  94. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  95. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  96. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  97. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  98. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  99. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  100. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες