Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

Η προβολή μέσω μέσω ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες ενέργεις που πρέπει να σχεδιάζει ο επιχειρηματίας ή στέλεχος της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing είναι οτι προσφέρει απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι σε περίπτωση που σκοπεύεται να διενεργήσετε κάποια διαφημιστική ενέργεια στο Facebook σας συστήνουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook Pixel.

Τι είναι το Facebook Pixel 

Το Facebook pixel είναι κομμάτι κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα σας. Ενεργοποιείται με την επίσκεψη των χρηστών στην ιστοσελίδα σας και μας βοηθάει να:

  • να αξιολογούμε την επίδοση (και μετατροπές/πωλήσεις) που επιτυγχάνει η διαφήμιση μας
  • να δημιουργούμε στοχευμένες διαφημίσεις βάση του κοινού που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας
  • να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις με βάση τα δεδομένα που συλλέγετε, 
  • να δημιουργείτε στοχευμένα είδη κοινού για μελλοντικές διαφημίσεις και
  •  να εκτελούμε retargeting καμπάνιες σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας επαναληπτικά μάρκετινγκ σε κατάλληλους υποψήφιους χρήστες - άτομα που έχουν ήδη λάβει κάποια ενέργεια στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το retargeting, προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο "Τι είναι το retargeting και πως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων".

Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Facebook Pixel

Το Facebook παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την απόδοση των καμπανιών με 9 προκαθορισμένους στόχους/αποτελέσματα ή παραμετροποιώντας σύμφωνα με το τι θέλουμε να μετρήσουμε. Ας δούμε ποιοί είναι τα 9 standard events όπως τα ονομάζει το Facebook:

View content: Καταμετρά τις επισκέψεις των χρηστών προερχόμενοι από το Facebook.

Add to cart: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που προχωρήσαν σε προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι αγορών που βρίσκεται στον ιστότοπο.

Add to wishlist: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που έχουν προσθέσει ένα προϊόν στη wishlist του ιστότοπου. 

Initiate checkout: Καταμετρά τους χρήστες που ξεκινήσαν την διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος από τον ιστότοπο σας.

Add payment info: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που εισάγουν τα στοιχεία πληρωμής στη διαδικασία αγοράς στον ιστότοπο.

Make purchase: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που ολοκληρώσαν την αγορά τους από τον ιστότοπο.

Lead: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που εγγράφηκαν μέσω του ιστότοπου.

Complete registration: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που ολοκλήρωσαν την διαδικασία συμπλήρωσης μιας φόρμας εγγραφής στον ιστότοπο.

Όπως ανέφερα και νωρίτερα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης του τι θα μετράει το Facebook pixel. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να επικοινωνήσετε με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να σας βοηθήσει.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Facebook Pixel

Με την χρήση του Facebook Pixel έχουμε την δυνατότητα να μετράμε και να αξιολογούμε τις Facebook καμπάνιες μας άλλα και να λαμβάνουμε περαιτέρω δεδομένα που μπορούμε να αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερο το κοινό μας. Συγκεκριμένα:

Παρακολούθηση και καταμέτρηση των μετατροπών

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορούμε να παρακολουθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπ  μετά την προβολή της διαφήμισής στο Facebook.

Επίσης μπορούμε να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν στην αναπροσαρμογή της Digital Marketing στρατηγικής όπως για παράδειγμα εάν οι χρήστες τείνουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά, αλλά να μετακινούνται σε ένα desktop υπολογιστή πριν κάνουν μια αγορά.

Remarket / Retargeting

Μια από τις πλέον δυνατές εφαρμογής του Facebook Pixel είναι ότι μας επιτρέπει να προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό μας και να τους εμφανίζουμε προεπιλεγμένες και συγεκριμένες διαφημίσεις όπως για παράδειγμα μια διαφήμιση με το ακριβές προϊόν που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι αγορών ή την λίστα επιθυμιών στον ιστότοπό.

Δημιουργία lookalike audiences

Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορουμε να στοχεύσουμε σε χρήστες του Facebook που έχουν παρεμφερή ενδιαφέροντα, δημογραφικά με άτομα που έχουν ήδη επισκευτεί τον ιστότοπο.

Ο λόγος που αναφέρω τα παραπάνω είναι γιατί θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφημιστικό budget που δαπανάτε στο Facebook και βέβαια σε περίπτωση που δεν έχετε προϋπολογίσει κάποια σχετική διαφημιστική δαπάνη, να αρχίσετε να το σκέπτεστε σοβαρά.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 16/12 11:21

    Έλλειμμα σερβιτόρων και μαγείρων στη Γερμανία

  2. 16/12 11:15

    Το 37% των Ελλήνων αγοράζει online τα δώρα των εορτών

  3. 16/12 11:09

    Κοινόχρηστα ποδήλατα στη Ναύπακτο

  4. 16/12 11:06

    Καινοτόμες δράσεις για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό στην Άρτα

  5. 16/12 11:04

    Επιτροπή Τουριστικής Προβολής στην Κόρινθο

  6. 15/12 10:58

    Έξυπνος ψηφιακός ξεναγός για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

  7. 15/12 10:55

    Τα Φεστιβάλ δυνατό τουριστικό χαρτί για την Αν. Μακεδονία - Θράκη

  8. 15/12 10:50

    Αγώνας δρόμου Run the Lake στη Λίμνη Βουλιαγμένης

  9. 14/12 14:23

    ΣΕΤΚΕ: Απατεώνες υπόσχονται επιδοτήσεις στα τουριστικά καταλύματα

  10. 14/12 12:47

    Μ.Κόνσολας: Το στρατηγικό σχέδιο της Ν.Δ. για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας

  11. 14/12 12:19

    Γεμάτος ελαστικά αυτοκινήτων ο βυθός στο λιμάνι Πάχης στα Μέγαρα

  12. 14/12 12:14

    Βραβείο Umwelt Champion 2019 της TUI στο Apollonia Beach Resort & Spa

  13. 14/12 11:55

    Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

  14. 14/12 11:46

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων στη Μήλο

  15. 14/12 11:39

    Τουρκικός τουρισμός | Έσπασαν το ρεκόρ των 35 εκατ. οι αφίξεις στο 10μηνο

  16. 14/12 11:10

    Εγκαίνια του 14ου καταστήματος για τον Όμιλο Πορτοκαλίδη Istikbal

  17. 14/12 10:35

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι καυτοί προορισμοί και οι τάσεις για το 2019

  18. 14/12 09:58

    Προβολή της Αλοννήσου στη Φινλανδία

  19. 14/12 09:54

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων για το 2019

  20. 14/12 09:48

    Δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  21. 14/12 09:44

    Skyscanner: Εκτός η Ελλάδα, μέσα η Κύπρος στους top ηλιόλουστους προορισμούς το Χειμώνα

  22. 14/12 09:31

    Η υπερφορολόγηση ναρκοθετεί και τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα

  23. 13/12 21:47

    Το αεροδρόμιο της Αθήνας #Hubofstories

  24. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  25. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  26. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  27. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  28. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  29. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  30. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  31. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  32. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  33. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  34. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  35. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  36. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  37. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  38. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  39. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  40. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  41. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  42. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  43. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  44. 12/12 16:50

    Τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  45. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  46. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  47. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  48. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  49. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  50. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  51. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  52. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  53. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  54. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  55. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  56. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  57. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  58. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  59. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  60. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  61. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  62. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  63. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  64. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  65. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  66. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  67. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  68. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  69. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  70. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  71. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  72. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  73. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  74. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  75. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  76. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  77. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  78. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  79. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  80. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  81. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  82. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  83. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  84. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  85. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  86. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  87. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  88. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  89. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  90. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  91. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  92. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  93. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  94. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  95. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  96. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  97. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  98. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  99. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  100. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι