Τι είναι το retargeting και πως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων

Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα μας μια σωστή και ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική επιλέγει τα σωστά εργαλεία και τακτικές προκειμένου να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει η επιχείρηση. Στην περίπτωση της αύξησης των απευθείας πωλήσεων / κρατήσεων ενός ξενοδοχείου ή τουριστικής επιχείρησης, το retargeting αναδεικνύεται σε πολυτιμότατο εργαλείο.
Τι είναι το retargeting;
Πριν εξηγήσουμε πως λειτουργεί το retargeting, ας ξεκινήσουμε μια μια απλή παρατήρηση. Σας έχει τύχει ποτέ να έχετε επισκεφθεί μια ιστοσελίδα και στην συνέχεια να βλέπετε διαφημίσεις σχετικά με την επιχείρηση την οποία είχατε επισκεφθεί; Εάν ναι, τότε έχετε αποτελέσει μέρος μιας retargeting καμπάνιας.
Αυτό που ουσιαστικά συμβαίνει είναι πως όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα για την οποία έχουμε προγραμματίσει να εκτελέσουμε retargeting καμπάνια, του εγκαθίσταται ένα μικρό κομμάτι κώδικα που ονομάζεται cookie. Στη συνέχεια εμφανίζουμε διαφημίσεις σχετικά με την επιχείρηση μας.
Ποια είνα τα είδη του retargeting;
Υπάρχουν 5 βασικά είδη retargeting που μπορεί να διαφέρουν ως προς την μεθοδολογία τους άλλα έχουν κοινό στόχο. Ας δούμε λοιπόν ποια είνα αυτα.
1. Site Retargeting
To Site Retargeting είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο retargeting. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το Site Retargeting προορίζεται να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν ήδη επισκεφθεί τον ιστότοπό σας.
2. Email Retargeting
To Email Retargeting γίνεται συνήθως όταν ένας χρήστης έχει ξεκινήσει την διαδικασία κράτησης ή πώλησης άλλα δεν την έχει ολοκληρώσει. Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να ζητάμε και να κρατάμε το email του χρήστη από τα πρώτα βήματα της διαδικασίας κράτησης / πώλησης προκειμένου να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί του.
3. Contextual advertising
Tο contextual advertising είναι μια σχετικά νέα τακτική στην οποιά διαφημίζουμε την επιχείρηση μας στο περιβάλλον μιας συναφούς με την δική μας επιχείρηση περιβάλλον. Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης αναζητά δωμάτια στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου μας και στη συνέχεια το εγκαταλείπει για να αναζητήσει αεροπορικά εισιτήρια, η διαφήμιση του ξενοδοχείου μας θα εμφανιστεί στη σελίδα της αεροπορικής εταιρείας.
4. Social Retargeting
Tο Social Retargeting μας επιτρέπει να εμφανίσουμε διαφημίσεις σχετικά με την επιχείρηση στα social media, αφότου έχει πρώτα επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας.
5. Search Retargeting
Το Search Retargeting διαφέρει από τους προηγούμενους τύπου retargeting. Αντί να εστιάζουμε σε επισκέπτες που επισκέφτηκαν τον ιστότοπό μας, το search retargeting στοχεύει στην προσέγγιση νέων πελατών που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση μας. Λειτουργεί με τη στόχευση χρηστών που αναζητούν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρηση μας, αλλά δεν επισκέφτηκαν ποτέ τον ιστότοπό μας. Για παράδειγμα, η διαφήμισή μας ενδέχεται να εμφανίζεται σε πελάτες που έχουν αναζητήσει "καλύτερο ξενοδοχείο spa" ή "ξενοδοχείο Λουτράκι".
Ποια είναι τα οφέλη του retargeting;
Το πρώτο όφελος που προκύπτει η βελτιστοποίηση του διαφημιστικού budget καθώς το δαπανάμε σε απόλυτα στοχευμένο κοινό. Δηλαδή σε άτομα που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχείρηση μας, τουλάχιστον μια φορά, αφού είχαν επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας. Το δεύτερο άλλα και μεγαλύτερο όφελος που προκύπτει από το retargeting είναι ότι αυξάνονται σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό οι πιθανότητες να επιτύχουμε μια πώληση ή κράτηση για την την επιχείρηση μας.
Εάν πρωταρχικός μας στόχος λοιπόν είναι η αύξηση και κρατήσεων άλλα και η βελτιστοποίηση του ROI μας (διαβάστε το σχετικό άρθρο με το τι είναι το ROI) η χρήση retargeting τακτικών θα βελτιστοποιήσει τα αποτελέσματα μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
25/03 20:46
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
25/03 12:21
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
25/03 12:04
25/03 11:07
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
25/03 10:58
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
25/03 08:15
25/03 07:50
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
25/03 07:38
25/03 07:37
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
25/03 07:05
25/03 06:52
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
25/03 06:13
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
24/03 17:56
24/03 15:47
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
24/03 15:30
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
24/03 13:34
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
24/03 13:26
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
24/03 12:24
24/03 12:03
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
24/03 11:35
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
24/03 10:42
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
24/03 10:29
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
24/03 10:16
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
24/03 10:11
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
24/03 09:57
24/03 09:54
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
24/03 09:49
24/03 09:16
Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media
24/03 09:00
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
24/03 08:53
24/03 07:58
Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα
24/03 07:22
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
24/03 07:15
Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής
24/03 07:15
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας
24/03 06:30
Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025
24/03 06:14
Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα
23/03 19:11
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
23/03 15:36
Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)
23/03 13:45
Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ
23/03 13:45
WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας
23/03 13:40
23/03 08:37
ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες
23/03 08:03
23/03 08:00
23/03 07:20
Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό
23/03 07:01
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών
22/03 22:25
Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια
22/03 18:31
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς
22/03 18:00
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
21/03 08:30
Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου
21/03 08:13
Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών
21/03 08:00
Η πίεση στους τουριστικούς κλάδους και η ανάγκη για έμπρακτη στήριξη
21/03 07:57
Η τουρκική Global Ports Holding επεκτείνει την παρουσία της στη Σκωτία
21/03 07:49
Γυρίσματα της γαλλικής εκπομπής Voyage en Cuisine στην Κρήτη
21/03 07:45
21/03 07:39
Βόρεια Μακεδονία: Ακύρωση του φόρου αλληλεγγύης από το Συνταγματικό Δικαστήριο
21/03 07:31
ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής
21/03 06:10
20/03 21:17
Gen Z & Ψηφιακές Πληρωμές: Νέα Έρευνα Visa – Ινστιτούτου ΕΣΕΕ
20/03 20:03
Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας
20/03 19:43
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον
20/03 19:31
Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
20/03 19:11
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
( 0 )