7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google

Σε προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο "Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;" αναφερθήκαμε στην μεγάλη ενημέρωση του αλγορίθμου της Google που έγινε τον Αύγουστο του 2018 και που επηρέασε είτε θετικά ή αρνητικά τη σειρά κατάταξης ιστοσελίδων στις σελίδες αποτελεσμάτων σε παγκόσμιο επιίπεδο. Ας δούμε ποιά είναι τα 7 σημεία που μπορούν να βελτιώσουν την σειρά κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google.
1. Δημιουργούμε ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο
Όπως είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο μας, η ενημέρωση του αλγορίθμου της Google με την ονομασία Ε.Α.Τ. είναι το ακρωνύμιο των Expertise, Authority και Trustworthiness. Με άλλα λόγια, η ιστοσελίδα μας θα πρέπει να ενημερώνεται συχνά με έγκυρο, μοναδικό και αξιόπιστο περιεχόμενο που σχετίζεται με την τουριστική μας επιχείρηση. Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύμουμε το Expertise, δηλαδή την ανάδειξη της ιστοσελίδας μας και, κατ' επέκταση, της επιχείρησης μας ως ενός ψηφιακού συμβούλου που διαθέτει μεγάλο εύρος γνώσεων σχετικά με το αντικείμενο και τον τόπο που δραστηριοποιείται. Για την σωστή υλοποιήση θα πρέπει να δημιουργήσουμε και υλοποιήσουμε μια ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.
2. Εμπνέουμε ασφάλεια προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας
Παραπάνω αναλύσαμε το Ε και Α και μένει να μιλήσουμε για το Τ που αντιστοιχεί στο Trustworthiness. Για να νοιώσουν ασφάλεια οι επισκέπτες της σελίδας μας θα πρέπει να τους παρέχουμε ένα secure connection. Μια https σελίδα (που διαθέτει ένα secure certifiation). Ετσι θα τους διασφαλίσουμε ότι το site μας είναι ασφαλές και δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφαλείας.
3. Συλλέγουμε περισσότερα Google Reviews
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Google για την διακοπή του κοινωνικού δικτύου της Google+ θεωρούμε πως η Google θα προσπαθήσει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τα δικά της προϊόντα. Επειδη το EAT update επιδιώκει στην ανάξειξη των πιο ισχυρά αξιόπιστων ιστοσελίδων, οι αξιολογήσεις που λαμβάνουν απευθείας στη Google θα παίξουν ένα σημαίνοντα λόγο για την κατάταξη τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Με λίγα λόγια μιια ιστοσελίδα θα πρέπει να επιδιώκει να "μαζεύει" αξιολογήσεις.
4. Διαδίδουμε το περιεχόμενο μας μέσω των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων που λειτουργούμε
Το περιεχόμενο που δημιουργούμε θα πρέπει να το μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε περισσότερο traffic (κίνηση) προς την ιστοσελίδα μας. Η επισκεψιμότητα είναι ακόμα ένας παράγοντας που λαμβάνει υπόψη της η Google για την αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας.
5. Δημιουργούμε μια FAQ σελίδα στην ιστοσελίδα μας
Συλλέγουμε και καταγράφουμε τις κυριότερες ερωτήσεις των επισκεπτών μας. Η δημιουργία μιας FAQ σελίδα αποτελεί μια απόδειξη προς την Google οτι ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας καθότι προσπαθούμε να απαντήσουμε στο μεγαλύτερο μέρος των αποριών τους. Πέρα όμως από την πλευρά της Google, οι ίδιοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα εκτιμήσουν εάν τους βοηθάμε και τους απαντάμε εξ αρχής στα διάφορα ερωτήματα τους χωρίς να τους αναγκάζουμε να έρθουν σε έξτρα επικοινωνία μαζί μας. Σε κάθε περίπτωση η άμεση επικοινωνία με τον εν δυνάμη πελάτη μας ενισχύει την πιθανότητα μετατροπής τους σε κανονικό πελάτη. Σε παλαιότερο άρθρο μας είχαμε αναφθερθεί για το πως βελτιώνεται η εικόνα της επιχείρησης μας σε περίπτωση που δίνουμε τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο ακόμα βελτιώνεται άμα δεν χρειάζεται ο χρήστης να επικοινωνήσει μαζί μας και να μπορέσει να βρει την απάντηση που αναζητά απευθείας στην ιστοσελίδα μας.
6. Παρουσιάζουμε και αναδεικνύουμε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επιχείρηση μας
Η ενότητα "Σχετικά με εμάς" ή "About Us" αποτελεί ένα μοναδικής ευκαιρίας πεδίο για να περιεαυτολογήσουμε σχετικά με την επιχείρηση μας και να παρουσιάσουμε στοιχεία που θα μπορέσουν να "πείσουν" τον επισκέπτη να προτιμήσει εμάς.
7. Ενημερώνουμε και επικαιριοποιούμε την σελίδα Επικοινωνιας με τη επιχείρηση μας
Επειδή το EAT update στοχεύει στιν ανάδειξη ιστοσελίδων που παρέχουν περιεχόμενο που σχετίζονται με την περιοχή δραστηριοποίησης τους, θα πρέπει να παρέχουμε εμφανώς όλα τις πληροφορίες επικοινωνίας με την επιχείρηση. Αυτά τα στοιχεία δεν περιορίζονται σε ένα email και τηλέφωνο άλλα μπορεί να παρουσιάζεται την επιχείρηση μας σε ένα Google Map.
Όπως συνηθίζουμε να τονίζουμε δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να αναλύουμε τις ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google, για τον απλούστατο λόγο πως δεν είναι διαθέσιμοι και γνωστοί όλοι οι παράμετροι του αλγορίθμου (είναι ένα επτασφράγιστο μυστικό όπως η συνταγή της Coca Cola) καθώς επίσης και ότι γίνονται συνεχώς μικρό επεμβάσεις και αλλαγές σε αυτόν. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε και να έχουμε κατά νου είναι οτι χρειαζόμαστε μια καλή και ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.
Στη φετινή Digi Xenia και συγκεκριμένα το Σάββατο 24/11 και στις 13:10 θα έχω την χαρά να παρουσιάσω γιατί το blog του ξενοδοχείου είναι το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Θα είναι μια παρουσίαση σχετικά με τα οφέλη του content marketing και γιατί θα πρέπει να τα εντάξουμε στην digital marketing στρατηγική μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
11/02 11:44
Etihad: Με το νέο Airbus A321neo LR η σύνδεση Άμπου Ντάμπι - Αθήνα το 2026
11/02 11:17
11/02 11:05
Ευχή για λήξη του συναγερμού στην Σαντορίνη από την διευθύντρια του ΕΟΤ στην Αγγλία
11/02 11:00
Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας
11/02 10:27
ΤUI | Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των θερινών κρατήσεων - Ο οδικός χάρτης για την παγκόσμια ανάπτυξη
11/02 10:25
Προς ενίσχυση η απευθείας σύνδεση του αεροδρομίου των Χανίων με το Ισραήλ
11/02 07:05
Η Κως ως πρωτοποριακό κέντρο για τη βιώσιμη νησιωτική ανάπτυξη
11/02 07:05
Ψαρά: Τουριστική ανάπτυξη με έμφαση στην πλούσια ιστορική κληρονομιά
11/02 06:45
11/02 06:30
11/02 06:10
Κροατία | 9 διεθνή αεροδρόμια στηρίζουν την τουριστική ανάπτυξη- η συνδεσιμότητα με Ελλάδα
11/02 00:51
Έναρξη εργασιών για το πολυτελές θέρετρο Six Senses Porto Heli
11/02 00:31
10/02 16:15
Δ.Καραλής: Γιατί η Πελοπόννησος παραμένει «κοιμώμενος γίγαντας» στον τουρισμό
10/02 15:55
Saudia: Νέα εποχική σύνδεση Τζέντα – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
10/02 15:45
10/02 15:36
Bluegr Hotels - Οδύσσεια | Σεμινάρια για εργασία στην εστίαση σε μετανάστες και πρόσφυγες
10/02 15:08
10/02 14:57
Όλγα Κεφαλογιάννη: Στοχευμένες δράσεις για τη στήριξη της Σαντορίνης
10/02 14:28
10/02 13:40
1 στους 4 ερωτεύεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού- έρευνα για την Ημέρα του Βαλεντίνου
10/02 13:01
Άνοιγμα της Κρήτης στην τουριστική αγορά της Ινδίας και της Ασίας
10/02 12:12
EOT | Μέτρα στήριξης της Σαντορίνης σε συνεργασία με τους φορείς
10/02 12:02
10/02 11:51
Σαντορίνη: Η έλλειψη εργαζομένων είναι η επόμενη πρόκληση για τον τουρισμό
10/02 11:00
Σημαντική ευκαιρία το «Shopping in Greece» για Εμπόριο και Τουρισμό
10/02 10:54
Σχέδιο δράσης για τη Σαντορίνη επεξεργάζεται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
10/02 10:44
Χανιά θα πηγαίνουν τα κρουαζιερόπλοια που δεν θα προσεγγίζουν Σαντορίνη;
10/02 10:24
Αττάλεια και Τουρκία πρώτη δύναμη στις κρατήσεις στη Γερμανία για τις οικογενειακές θερινές διακοπές
10/02 08:00
10/02 07:52
Γαλλία | Φόρος αλληλεγγύης στα αεροπορικά εισιτήρια- Νέοι φόροι σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά
10/02 07:46
Στο ΣτΕ οι Δήμοι Αλίμου και Γλυφάδας για τη μαρίνα στο Ελληνικό
10/02 07:30
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Σπέτσες, Κρήτη, Καλαμάτα και Αγία Μαρίνα Φθιώτιδας
10/02 07:06
10/02 07:00
10/02 06:58
10/02 06:48
Βόρεια Μακεδονία: Aύξηση τουριστών το 2024 | Νέο δρομολόγιο Σκόπια- Ζυρίχη από τη Air Canada
10/02 06:10
Μελέτη ΙΤΕΠ: Η ελληνική ξενοδοχία στυλοβάτης της οικονομίας και της απασχόλησης
09/02 19:34
Συνέδριο ΞΕΕ: Το καλύτερο αύριο για την Ελλάδα περνάει μέσα από τη φιλοξενία
09/02 19:26
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Φαντασμαγορική η εκδήλωση της θεματικής «Έλα στο Φως»
09/02 15:01
Η αυθαιρεσία της βουλιμίας στη Μύκονο θα σταματήσει – Μόνιμοι ελεγκτές στο νησί
09/02 12:17
Αντώνης Παγώνης | Σταθερή και ελεγχόμενη η εικόνα των κρατήσεων για Σαντορίνη
09/02 12:03
Στο QUEENS Room Club η τελετή έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού
09/02 07:00
Πώς μπορεί ο τουρισμός να συμβάλλει στην αύξηση των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων στη Βρετανία
09/02 06:42
Μελετητές κάστρων από όλο τον κόσμο προβάλλουν το Φρογκακάστελλο στην Κρήτη
08/02 13:33
08/02 13:11
08/02 12:44
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Έναρξη με την έκθεση των φετινών στολών
08/02 07:59
Chris Nassetta, Hilton: Αισιοδοξία για το 2025 παρά τις προκλήσεις της αγοράς
08/02 07:10
Δήμος Αστυπάλαιας: Νέα έργα και υπηρεσίες για επισκέπτες και κατοίκους
08/02 06:22
07/02 17:15
SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη
07/02 17:09
ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο
07/02 17:05
H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων
07/02 14:20
FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν
07/02 13:56
Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη
07/02 13:50
07/02 13:40
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαντορίνη - Να προστατεύσουμε την τουριστική φήμη του νησιού
07/02 13:30
Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες
07/02 13:04
07/02 12:47
07/02 12:46
07/02 12:07
Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι
07/02 11:18
Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού
07/02 11:11
H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025
07/02 11:03
07/02 10:44
Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts
07/02 10:26
Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»
07/02 10:05
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
07/02 06:45
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
07/02 06:18
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
07/02 06:15
07/02 06:10
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
07/02 06:10
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
07/02 06:10
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
07/02 06:10
Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
07/02 06:05
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
06/02 17:54
06/02 17:51
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
06/02 17:20
29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν
06/02 15:15
H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI
06/02 15:08
06/02 14:57
06/02 13:57
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
06/02 13:17
Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η
06/02 12:40
Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες
06/02 12:27
Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις
06/02 12:14
Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις
06/02 12:12
Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά
06/02 11:47
WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
06/02 11:00
Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards
06/02 10:47
Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία
06/02 10:00
Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία
06/02 07:10
Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο
06/02 07:00
Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου
06/02 06:45
Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές
06/02 06:30
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα
06/02 06:30
Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική
06/02 06:10
Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους
06/02 06:05
Έναρξη εργασιών για το πολυτελές θέρετρο Six Senses Porto Heli
Η Κως ως πρωτοποριακό κέντρο για τη βιώσιμη νησιωτική ανάπτυξη
Κροατία | 9 διεθνή αεροδρόμια στηρίζουν την τουριστική ανάπτυξη- η συνδεσιμότητα με Ελλάδα
Ψαρά: Τουριστική ανάπτυξη με έμφαση στην πλούσια ιστορική κληρονομιά
Δ.Καραλής: Γιατί η Πελοπόννησος παραμένει «κοιμώμενος γίγαντας» στον τουρισμό
Saudia: Νέα εποχική σύνδεση Τζέντα – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
ΤUI | Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις των θερινών κρατήσεων - Ο οδικός χάρτης για την παγκόσμια ανάπτυξη
Προς ενίσχυση η απευθείας σύνδεση του αεροδρομίου των Χανίων με το Ισραήλ
Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας
Όλγα Κεφαλογιάννη: Στοχευμένες δράσεις για τη στήριξη της Σαντορίνης
Bluegr Hotels - Οδύσσεια | Σεμινάρια για εργασία στην εστίαση σε μετανάστες και πρόσφυγες
Ευχή για λήξη του συναγερμού στην Σαντορίνη από την διευθύντρια του ΕΟΤ στην Αγγλία
Etihad: Με το νέο Airbus A321neo LR η σύνδεση Άμπου Ντάμπι - Αθήνα το 2026
Σαντορίνη: Η έλλειψη εργαζομένων είναι η επόμενη πρόκληση για τον τουρισμό
EOT | Μέτρα στήριξης της Σαντορίνης σε συνεργασία με τους φορείς
Άνοιγμα της Κρήτης στην τουριστική αγορά της Ινδίας και της Ασίας
1 στους 4 ερωτεύεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού- έρευνα για την Ημέρα του Βαλεντίνου
( 0 )