7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google
![7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google](https://www.tornosnews.gr/files/Digital/googleeatasaking_542426575.png)
Σε προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο "Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;" αναφερθήκαμε στην μεγάλη ενημέρωση του αλγορίθμου της Google που έγινε τον Αύγουστο του 2018 και που επηρέασε είτε θετικά ή αρνητικά τη σειρά κατάταξης ιστοσελίδων στις σελίδες αποτελεσμάτων σε παγκόσμιο επιίπεδο. Ας δούμε ποιά είναι τα 7 σημεία που μπορούν να βελτιώσουν την σειρά κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google.
1. Δημιουργούμε ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο
Όπως είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο μας, η ενημέρωση του αλγορίθμου της Google με την ονομασία Ε.Α.Τ. είναι το ακρωνύμιο των Expertise, Authority και Trustworthiness. Με άλλα λόγια, η ιστοσελίδα μας θα πρέπει να ενημερώνεται συχνά με έγκυρο, μοναδικό και αξιόπιστο περιεχόμενο που σχετίζεται με την τουριστική μας επιχείρηση. Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύμουμε το Expertise, δηλαδή την ανάδειξη της ιστοσελίδας μας και, κατ' επέκταση, της επιχείρησης μας ως ενός ψηφιακού συμβούλου που διαθέτει μεγάλο εύρος γνώσεων σχετικά με το αντικείμενο και τον τόπο που δραστηριοποιείται. Για την σωστή υλοποιήση θα πρέπει να δημιουργήσουμε και υλοποιήσουμε μια ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.
2. Εμπνέουμε ασφάλεια προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας
Παραπάνω αναλύσαμε το Ε και Α και μένει να μιλήσουμε για το Τ που αντιστοιχεί στο Trustworthiness. Για να νοιώσουν ασφάλεια οι επισκέπτες της σελίδας μας θα πρέπει να τους παρέχουμε ένα secure connection. Μια https σελίδα (που διαθέτει ένα secure certifiation). Ετσι θα τους διασφαλίσουμε ότι το site μας είναι ασφαλές και δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφαλείας.
3. Συλλέγουμε περισσότερα Google Reviews
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Google για την διακοπή του κοινωνικού δικτύου της Google+ θεωρούμε πως η Google θα προσπαθήσει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τα δικά της προϊόντα. Επειδη το EAT update επιδιώκει στην ανάξειξη των πιο ισχυρά αξιόπιστων ιστοσελίδων, οι αξιολογήσεις που λαμβάνουν απευθείας στη Google θα παίξουν ένα σημαίνοντα λόγο για την κατάταξη τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Με λίγα λόγια μιια ιστοσελίδα θα πρέπει να επιδιώκει να "μαζεύει" αξιολογήσεις.
4. Διαδίδουμε το περιεχόμενο μας μέσω των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων που λειτουργούμε
Το περιεχόμενο που δημιουργούμε θα πρέπει να το μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε περισσότερο traffic (κίνηση) προς την ιστοσελίδα μας. Η επισκεψιμότητα είναι ακόμα ένας παράγοντας που λαμβάνει υπόψη της η Google για την αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας.
5. Δημιουργούμε μια FAQ σελίδα στην ιστοσελίδα μας
Συλλέγουμε και καταγράφουμε τις κυριότερες ερωτήσεις των επισκεπτών μας. Η δημιουργία μιας FAQ σελίδα αποτελεί μια απόδειξη προς την Google οτι ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας καθότι προσπαθούμε να απαντήσουμε στο μεγαλύτερο μέρος των αποριών τους. Πέρα όμως από την πλευρά της Google, οι ίδιοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα εκτιμήσουν εάν τους βοηθάμε και τους απαντάμε εξ αρχής στα διάφορα ερωτήματα τους χωρίς να τους αναγκάζουμε να έρθουν σε έξτρα επικοινωνία μαζί μας. Σε κάθε περίπτωση η άμεση επικοινωνία με τον εν δυνάμη πελάτη μας ενισχύει την πιθανότητα μετατροπής τους σε κανονικό πελάτη. Σε παλαιότερο άρθρο μας είχαμε αναφθερθεί για το πως βελτιώνεται η εικόνα της επιχείρησης μας σε περίπτωση που δίνουμε τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο ακόμα βελτιώνεται άμα δεν χρειάζεται ο χρήστης να επικοινωνήσει μαζί μας και να μπορέσει να βρει την απάντηση που αναζητά απευθείας στην ιστοσελίδα μας.
6. Παρουσιάζουμε και αναδεικνύουμε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επιχείρηση μας
Η ενότητα "Σχετικά με εμάς" ή "About Us" αποτελεί ένα μοναδικής ευκαιρίας πεδίο για να περιεαυτολογήσουμε σχετικά με την επιχείρηση μας και να παρουσιάσουμε στοιχεία που θα μπορέσουν να "πείσουν" τον επισκέπτη να προτιμήσει εμάς.
7. Ενημερώνουμε και επικαιριοποιούμε την σελίδα Επικοινωνιας με τη επιχείρηση μας
Επειδή το EAT update στοχεύει στιν ανάδειξη ιστοσελίδων που παρέχουν περιεχόμενο που σχετίζονται με την περιοχή δραστηριοποίησης τους, θα πρέπει να παρέχουμε εμφανώς όλα τις πληροφορίες επικοινωνίας με την επιχείρηση. Αυτά τα στοιχεία δεν περιορίζονται σε ένα email και τηλέφωνο άλλα μπορεί να παρουσιάζεται την επιχείρηση μας σε ένα Google Map.
Όπως συνηθίζουμε να τονίζουμε δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να αναλύουμε τις ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google, για τον απλούστατο λόγο πως δεν είναι διαθέσιμοι και γνωστοί όλοι οι παράμετροι του αλγορίθμου (είναι ένα επτασφράγιστο μυστικό όπως η συνταγή της Coca Cola) καθώς επίσης και ότι γίνονται συνεχώς μικρό επεμβάσεις και αλλαγές σε αυτόν. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε και να έχουμε κατά νου είναι οτι χρειαζόμαστε μια καλή και ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.
Στη φετινή Digi Xenia και συγκεκριμένα το Σάββατο 24/11 και στις 13:10 θα έχω την χαρά να παρουσιάσω γιατί το blog του ξενοδοχείου είναι το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Θα είναι μια παρουσίαση σχετικά με τα οφέλη του content marketing και γιατί θα πρέπει να τα εντάξουμε στην digital marketing στρατηγική μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )