Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:

 

AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action

Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη

Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.

 

BR- Bounce Rate

Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.

 

Conversion

Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.

 

CLV – Customer lifetime value

Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.

 

CMS – Content management system

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

 

CPA – Cost per acquisition / action

Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.

 

CPC – Cost per click

Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.

 

CPL – Cost per lead

Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.

 

CPM – Cost per mille

Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας

 

CPV – Cost per view

Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action

 

CR – Conversion rate

Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.

 

CRM – Customer relationship management

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.

 

CTA – Call to action

Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.

 

CTR – Click-through rate

Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.

 

GA – Google Analytics

Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.

 

HTTP – Hyper Text Transfer Protocol

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.

 

HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.

 

KPI – Key performance indicator

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.

 

PPC – Pay per click

Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.

 

PPL – Pay per lead

Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)

 

PPV – Pay per view

Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)

 

PR – PageRank

Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.

 

PV – Pageviews

Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.

 

QS – Quality score

Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.

 

ROI – Return on investment

Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση

 

Session

 

Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.

 

SEM- Search Engine Marketing

Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.

 

SERP- Search Engine Results Page

Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.

 

SEO-Search Engine Optimization

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).

 

SMM – Social media marketing

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

SMO – Social media optimisation

Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.

 

SMP – Social media platform

Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)

 

UGC – User-generated content

Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.

 

Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 03/10 16:28

    CNT: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που αναδείχθηκαν ανάμεσα στα καλύτερα στην Ευρώπη και τον κόσμο για το 2023

  2. 03/10 15:56

    Χωρίς ETIAS τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη και το 2024

  3. 03/10 15:03

    Resonance: Η Αθήνα στην 48η θέση της παγκόσμιας κατάταξης καλύτερων πόλεων για το 2024

  4. 03/10 15:00

    Προς απαγόρευση των κινητών στα βρετανικά σχολεία

  5. 03/10 14:11

    FedHATTA: Συνάντηση με την Μελίνα Δασκαλάκη - "Μόνο οι συνέργειες μπορούν να εγγυηθούν το αύριο"

  6. 03/10 14:03

    Σε διαβούλευση το σ/ν Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης | Νέες προθεσμίες κατάταξης των ξενοδοχείων - Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

  7. 03/10 12:46

    CNT: 9 στα 20 καλύτερα Ευρωπαϊκά νησιά για το 2023 είναι Ελληνικά! Πώς τα αξιολόγησαν οι ταξιδιώτες

  8. 03/10 12:38

    Ζευγάρι συνταξιούχων Αυστραλών επέλεξε τις κρουαζιέρες από τον οίκο ευγηρίας

  9. 03/10 12:11

    Αεροδρόμιο Αθήνας | Η επιβατική κίνηση ξεπέρασε το 2019 τόσο τον Σεπτέμβριο, όσο και στο 9μηνο

  10. 03/10 11:32

    Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα

  11. 03/10 10:34

    Τουρισμός | Διεθνή ταξίδια επιλέγει 1 στους 2 καταναλωτές από 12 χώρες - oι 4 τύποι ταξιδιωτών

  12. 03/10 10:10

    AEGEAN | Το νέο χειμερινό πρόγραμμα 2023/ 2024

  13. 03/10 07:49

    Ενδιαφέρον για απευθείας αεροπορική σύνδεση Μπάνια Λούκα – Αθήνας

  14. 03/10 07:46

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Καναδών για διακοπές στην Ελλάδα

  15. 03/10 07:45

    ΕΑΤΑ: Διεκδίκηση του ετήσιου συνεδρίου του ΙAPCO και του ICCA για το 2027

  16. 03/10 07:42

    Μουσικός Λαβύρινθος στο Σπίτι των Τρικαλινών Μουσικών Δημιουργών

  17. 03/10 07:39

    Αναρριχητικό Φεστιβάλ Ερμιονίδας

  18. 02/10 17:34

    Οι υποψηφιότητες για το νέο Δ.Σ. της ΠΟΞ

  19. 02/10 15:05

    Aurinkomatkat: Καθαρισμός του βορειοδυτικού τμήματος της ακτής της Ρόδου με τη βοήθεια τουριστών

  20. 02/10 14:53

    ΕΛΚΕΘΕ | Έκτακτες δειγματοληψίες στην περιοχή του Παγασητικού και του Θερμαϊκού Κόλπου

  21. 02/10 14:48

    Στο Επιμελητήριο Χανίων ο Πρέσβης της Σουηδίας στην Ελλάδα

  22. 02/10 14:43

    Τουρισμός | Η Ελλάδα σάρωσε στα World Travel Awards - Διακρίσεις για Αθήνα, Μάνη, τουριστικές εταιρίες και ξενοδοχεία

  23. 02/10 12:59

    CHECK24 | Κρήτη, Ρόδος, Κως στο top-10 για διακοπές το φθινόπωρο – Ακριβότερα από πέρυσι τα πακέτα

  24. 02/10 12:00

    Ελληνίδα η νέα διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείου The Ben West Palm

  25. 02/10 11:14

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Συλλυπητήριο μήνυμα για το Νίκο Σκουλά

  26. 02/10 10:58

    Έρευνα | Οι μισοί ξενοδοχοϋπάλληλοι στα ξενοδοχεία της Κρήτης έχουν σκεφτεί να αλλάξουν δουλειά

  27. 02/10 10:46

    Η συμβολή των 10.000 ξενοδοχείων στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού | Μανώλης Γιαννούλης

  28. 02/10 10:23

    Τουρισμός | Booking.com και Statista: Πώς βλέπει ο κλάδος των καταλυμάτων στην Ευρώπη το θέμα της βιωσιμότητας- ανέτοιμοι οι Έλληνες

  29. 02/10 10:00

    Στο Παρίσι για επαφές με τουριστικούς παράγοντες ο Δ. Φραγκάκης

  30. 02/10 07:48

    Πάρος: Διαγωνισμός για την 25ετή εκμίσθωση του ξενώνα Μάρπησσας

  31. 02/10 07:46

    Διαγωνισμός για marketing support σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό

  32. 02/10 07:45

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση 44% στις αφίξεις ξένων τουριστών στο επτάμηνο

  33. 02/10 07:43

    Ισπανία: Στο 3,5 % ο ετήσιος ρυθμός πληθωρισμού τον Σεπτέμβριο

  34. 02/10 07:35

    Μνημόνιο συνεργασίας για το Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου

  35. 01/10 16:33

    H οδική γέφυρα Κήποι – Ύψαλα θα ανοίξει νέα εποχή για τα ταξίδια μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

  36. 01/10 07:48

    Διαγωνισμός για ψηφιακό ξεναγό στην Παροικιά Πάρου

  37. 01/10 07:43

    Συνέδριο Rhodes Model Regional Co-operation 2023 στη Ρόδο

  38. 30/09 18:58

    Tο βιολί του Μότσαρτ μάγεψε τους επισκέπτες στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο

  39. 30/09 07:43

    Summer School του Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών στην Αθήνα

  40. 29/09 22:47

    Το Digital Nomad Couple στη Μεσσηνία

  41. 29/09 18:32

    Στο Δήμο Χανίων παραχωρεί η ΕΤΑΔ το Φρούριο Ιτζεδίν

  42. 29/09 16:32

    Ντρισμπιώτη & Μουρούτσος στη φετινή γιορτή του Navarino Challenge

  43. 29/09 15:13

    Σύλλογος Υπαλλήλων ΕΟΤ: Αποχαιρετιστήριο στο Νίκο Σκουλά

  44. 29/09 13:56

    Βαλεαρίδες: Οι παράνομες μισθώσεις θα σφραγίζονται

  45. 29/09 13:40

    ΕΟΤ: Επιδιώκουμε ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο με έμφαση στην αειφορία - Ομιλίες Α. Γκερέκου και Δ. Φραγκάκη στο συνέδριο της ECTAA

  46. 29/09 13:30

    ΤΑΙΠΕΔ: Προσφορά για την «Ιαματική Πηγή & Κάμπινγκ Κονιαβίτη»

  47. 29/09 13:13

    Τουρισμός: Το 40% αγγίζουν οι αυξήσεις στις τιμές διακοπών στη Μεσόγειο το φθινόπωρο - Οι τιμές σε Κρήτη, Ρόδο και Κω

  48. 29/09 12:00

    Τουρισμός | Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν σε κράτηση

  49. 29/09 11:39

    BeachBound Vacations: Η Κέρκυρα νέος προορισμός στα πακέτα all inclusive

  50. 29/09 11:14

    FedHATTA/ HATTA/ ECTAA: Η Ελλάδα για τέταρτη συνεχή χρονιά στην αιχμή των εξελίξεων στον Ευρωπαϊκό τουρισμό

  51. 29/09 10:44

    Anantara Santorini Abu Dhabi Retreat | Νέο ξενοδοχείο στα Εμιράτα εμπνευσμένο από τη Σαντορίνη

  52. 29/09 10:34

    ΕΟΤ | Προώθηση της Δυτικής Πελοποννήσου στην Αυστρία και Σλοβακία

  53. 29/09 07:40

    Αριστοτέλειο | Στο Ζορπίδης Τράβελ φοιτητικές μετακινήσεις

  54. 29/09 07:37

    Αλβανία: Ραγδαία αύξηση ξένων επενδύσεων σε ακίνητα

  55. 29/09 07:33

    Η μεγάλη επιστροφή των τουριστών στη Γαλλία

  56. 29/09 07:29

    Η καλή πορεία του τουρισμού στον Λίβανο

  57. 29/09 07:27

    Ελληνική συμμετοχή σε Φεστιβάλ κρασιού στη Βουδαπέστη

  58. 28/09 23:44

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κραυγή απόγνωσης: SOS

  59. 28/09 19:02

    ΕΞΑΑΑ | Χαμηλότερες επιδόσεις από το 2019 τόσο τον Αύγουστο όσο και το 8μηνο για τα ξενοδοχεία της Αθήνας

  60. 28/09 15:50

    ΤΑΙΠΕΔ: Ο ΟΛΘ προτιμητέος επενδυτής για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

  61. 28/09 14:33

    Η πόλη της Αθήνας υποδέχεται τον ευρωπαϊκό τουρισμό – Συνάντηση του δημάρχου Κ. Μπακογιάννη με την ECTAA

  62. 28/09 14:31

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση από πέρυσι για ξενοδοχεία στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο

  63. 28/09 14:05

    Με συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου γιόρτασε η Ρόδος την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2023

  64. 28/09 12:27

    Η Ελλάδα είχε τις ακριβότερες βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη το καλοκαίρι - Τιμές... Ελβετίας και Βρετανίας!

  65. 28/09 12:02

    Τουρισμός | Πώς διαμορφώνεται ο φόρος διαμονής στην Ιταλία- τα έσοδα των Δήμων

  66. 28/09 11:44

    Απαγόρευση κυκλοφορίας σε χωριά της Εύβοιας - Χιλιάδες τόνοι νερού έπεσαν από Μαντούδι μέχρι Ιστιαία

  67. 28/09 11:41

    Εικόνες καταστροφής στο Βόλο: Σε ισχύ η απαγόρευση κυκλοφορίας

  68. 28/09 11:31

    Meteo | Βροχές και καταιγίδες σήμερα Πέμπτη στην Αθήνα

  69. 28/09 11:17

    ΙNSETE Intelligence | Μείωση των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στις Κυκλάδες το 8μηνο

  70. 28/09 11:06

    Uber | Έρευνα: Ποια προβλήματα δημιουργούν άγχος στους ταξιδιώτες

  71. 28/09 10:39

    Έφυγε από τη ζωή ο Νίκος Σκουλάς, πρώτος υπουργός Τουρισμού και επί σειρά ετών ΓΓ του ΕΟΤ

  72. 28/09 10:25

    Ρομπότ μπαρίστας στη Νέα Υόρκη

  73. 28/09 07:47

    Εκμισθώθηκε ο Ξενώνας Οινοχωρίου με 51 ευρώ το μήνα

  74. 28/09 07:39

    Συμπεριληπτικά, ελκυστικά και βιώσιμα μουσεία

  75. 28/09 07:34

    Η οικονομία της Ισπανίας παραμένει σε θετική πορεία

  76. 28/09 07:31

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ελαφρά κάμψη του πληθωρισμού

  77. 27/09 19:17

    Θεσμοθετείται το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού - Συνάντηση της ηγεσίας του τουρισμού με τον κ.Χαρδαλιά

  78. 27/09 16:54

    Τεχνητή νοημοσύνη: 2 στους 3 ταξιδιώτες θέλουν να τη δοκιμάσουν – Πιο ικανοποιημένοι από τις διακοπές όσοι τη χρησιμοποιούν

  79. 27/09 16:08

    Η Emirates και η SriLankan προχωρούν σε συνεργασία διασύνδεσης

  80. 27/09 16:07

    Πολιτιστικός τουρισμός: "Να ανησυχούμε περισσότερο για την τεχνητή νοημοσύνη παρά για την κλιματική αλλαγή"

  81. 27/09 14:12

    Χιλιάδες Βρετανοί χάνουν τις πτήσεις τους μέχρι την Κυριακή - Ακυρώσεις 160 πτήσεων στο Γκάτουικ λόγω έξαρσης COVID

  82. 27/09 14:04

    Συνάντηση Ράπτη- Πατουλίδου | H στρατηγική τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο

  83. 27/09 13:33

    Γερμανικός τουρισμός 2024: Το 90% θα ταξιδέψει τουλάχιστον το ίδιο με φέτος – Ισχυροποιείται η τάση για διεθνή ταξίδια

  84. 27/09 13:04

    Independent: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα 20 καλύτερα της Ευρώπης για το 2023

  85. 27/09 12:57

    Γρ. Τάσιος | Το μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  86. 27/09 12:17

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Η βιωσιμότητα καθίσταται το πρόβλημα του παρόντος και του μέλλοντος

  87. 27/09 11:50

    Ομοσπονδία καταλυμάτων «ΚΝΩΣΣΟΣ» | "Πράσινα" κίνητρα εκσυγχρονισμού των επιχειρήσεων

  88. 27/09 11:33

    Ξενοδοχείο στην Πάρο αγόρασε η αραβική Vivium Holding - σχέδια και για άλλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  89. 27/09 11:24

    Balkan Holidays | Τα κατεχόμενα στην Κύπρο νέος προορισμός στην Αγγλία

  90. 27/09 11:10

    Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  91. 27/09 10:54

    Τουρισμός | Τι θέλουν οι Ολλανδοί κατά τις διακοπές τους στην Ελλάδα

  92. 27/09 10:43

    Ανάδειξη της πόλης του Πειραιά ως διεθνούς γαστρονομικού προορισμού | «Piraeus Taste Festival: Sea Food and More»

  93. 27/09 10:38

    Aegean: Νέα σύνδεση Μπρατισλάβα - Αθήνα

  94. 27/09 10:15

    Τουρισμός: Ρεκόρ ζήτησης των Δανών για διακοπές το φθινόπωρο – Κρήτη και Ρόδος στους top προορισμούς

  95. 27/09 09:45

    Κ.Μαρινάκος | Ο ρόλος του τουρισμού στην περιφερειακή ανάπτυξη

  96. 27/09 09:36

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2023 | Η Αθήνα στον παγκόσμιο χάρτη της υψηλής γαστρονομίας

  97. 27/09 07:20

    Διαγωνισμός για την ανέγερση πολυτελούς κάμπινγκ στο Λιτόχωρο

  98. 27/09 07:13

    Άγιοι Θεόδωροι: Διαγωνισμός για τη μίσθωση του αλσυλίου ΛΙΑΝΤΡΟ

  99. 27/09 07:11

    Υπ.Τουρισμού | Σύμβουλος για την «επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τομέα του τουρισμού»

  100. 27/09 07:09

    Το τουριστικό θαύμα της Αλβανίας