Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:
AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action
Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη
Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.
BR- Bounce Rate
Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.
Conversion
Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.
CLV – Customer lifetime value
Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.
CMS – Content management system
Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.
CPA – Cost per acquisition / action
Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.
CPC – Cost per click
Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.
CPL – Cost per lead
Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.
CPM – Cost per mille
Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας
CPV – Cost per view
Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action
CR – Conversion rate
Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.
CRM – Customer relationship management
Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.
CTA – Call to action
Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.
CTR – Click-through rate
Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.
GA – Google Analytics
Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.
HTTP – Hyper Text Transfer Protocol
Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.
HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure
Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.
KPI – Key performance indicator
Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.
PPC – Pay per click
Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.
PPL – Pay per lead
Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)
PPV – Pay per view
Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)
PR – PageRank
Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.
PV – Pageviews
Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.
QS – Quality score
Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.
ROI – Return on investment
Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση
Session
Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.
SEM- Search Engine Marketing
Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.
SERP- Search Engine Results Page
Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.
SEO-Search Engine Optimization
Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).
SMM – Social media marketing
Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.
SMO – Social media optimisation
Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.
SMP – Social media platform
Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)
UGC – User-generated content
Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.
Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
15/07 19:24
Velvento Festival 2025: Πολιτιστικό ραντεβού στη φύση της Κοζάνης
15/07 15:24
15/07 15:05
Πράσινο φως σε 2 στρατηγικές επενδύσεις, ύψους 163 εκατ. ευρώ, στον τουρισμό
15/07 14:52
ΥΠΑ | + 7,5% η επιβατική κίνηση στα 24 κρατικά αεροδρόμια το 6μηνο, +5,2% στο σύνολο
15/07 12:30
15/07 11:58
15/07 11:48
2.300 μικροί καλλιτέχνες ζωγράφισαν τη Φιλοξενία | Μαθητικός διαγωνισμός του ΞΕΕ
15/07 11:34
Β. Κικίλιας: Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου
15/07 10:45
15/07 10:41
Γερμανία | Ακριβότερες οι πτήσεις το α' εξάμηνο ειδικά εντός Ευρώπης
15/07 10:34
Άνοιγμα της Πιερίας στην Τουρκική αγορά μέσω των influencers
15/07 10:25
15/07 09:52
Κάστρο Σίφνου: Όταν η ιστορία συναντά τη θάλασσα στο μεσαιωνικό Κάστρο
15/07 09:42
Γ. Χατζημάρκος: Πράξη ευθύνης και ωριμότητας η νέα ΣΣΕ στη Ρόδο
15/07 09:35
Αναστολή λειτουργίας του ΕΟΤ Ρωσίας - Προβολή στις ΗΠΑ μέσω τηλεοπτικής σειράς
15/07 07:51
WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες
15/07 07:48
Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης
15/07 07:27
Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή
15/07 07:06
Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού
15/07 07:00
Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού περνάει μέσα από τις μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
15/07 07:00
Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια
15/07 06:54
Άδειες για πλωτές εξέδρες μπροστά από ξενοδοχεία σε Ανάβυσσο και Χανιά
15/07 06:15
Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν
15/07 06:15
Ο Νίκος Χαλκιαδάκης στο Tornos News: Η Κρήτη δεν αντέχει δομή μεταναστών
14/07 18:56
Ε.Ξ. Ρόδου | Υπογραφή τοπικής ΣΣΕ με αυξήσεις 11% στην τριετία
14/07 18:14
Eurostat: Ένας στους 2 Έλληνες δεν μπορεί να καλύψει το κόστος διακοπών
14/07 14:30
14/07 14:16
Καμπάνια των ξενοδόχων | «Τουρίστες, σας ευχαριστούμε που επισκεφθήκατε τη Μαγιόρκα»
14/07 13:06
Πρωτοβουλία της EasyJet για οικογενειακή επανασύνδεση χωρίς φηφιακές διαταραχές
14/07 12:51
14/07 12:35
Η Ελλάδα Καλύτερος Ευρωπαϊκός Προορισμός στα The Telegraph Travel Awards 2025
14/07 12:01
14/07 11:30
Η Σκιάθος υποψήφια για την διεθνή διάκριση του «Πιο Επιθυμητού Νησιού στην Ευρώπη»
14/07 10:32
Η Jennifer Lopez γιορτάζει τα γενέθλια της στα εγκαίνια ξενοδοχείου στην Αττάλεια
14/07 10:25
Wyndham: Συνεργασία με Cygnett για 60 ξενοδοχεία σε Ινδία, Μπαγκλαντές, Σρι Λάνκα και Νεπάλ
14/07 09:27
ΕΟΔΥ: Διαγωνισμός 455.000 ευρώ για ταξιδιωτικές υπηρεσίες 2 ετών
14/07 07:45
Βαλεαρίδες: Μαύρη η νύχτα για τα μπαρ – Δύσκολο να βρεις προσωπικό, αλλά και πελάτες
14/07 07:25
Χίος | Ομηρικά Ηχοτοπία: Μουσικό Φεστιβάλ με άρωμα κλασικής παιδείας και παγκόσμιας ελληνικότητας
14/07 07:10
14/07 07:00
14/07 06:35
14/07 06:31
Λύκαια 2025: 14η Αναβίωση Αρχαίων Αγώνων Αθλητισμού και Πολιτισμού στο Λύκαιο Όρος
14/07 06:25
Επαγγελματικά ταξίδια 2025: Η διάθεση παραμένει, οι προϋπολογισμοί μειώνονται
13/07 15:44
Ποια ξενοδοχεία αεροδρομίων στην Ευρώπη προσφέρουν αξία και ποια… απλά κοστίζουν
13/07 15:36
Π. Σημανδηράκης: Mεγάλη γιορτή η σημερινή μέρα για την Κρήτη, τον ελληνικό πολιτισμό και τα Χανιά
13/07 15:34
13/07 12:14
Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο
13/07 12:08
Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030
13/07 07:57
«Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70
13/07 07:22
Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica
13/07 07:09
Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden
12/07 08:55
12/07 07:57
12/07 07:39
Airbnb: Πιο ευέλικτες ακυρώσεις από τον Οκτώβριο – Αντιδράσεις από οικοδεσπότες
12/07 07:15
Η Air France–KLM πρωτοπορεί στις αερομεταφορές με την Ετικέτα Εκπομπών Πτήσεων της ΕΕ
12/07 07:12
Έλληνας στο «τιμόνι» F&B της Pacifica Hotels στην Καλιφόρνια
12/07 06:51
12/07 06:46
Φεστιβάλ τοπικών προϊόντων στη Νέα Μάκρη: Μια γιορτή γεύσεων και πολιτισμού
12/07 06:43
12/07 06:11
Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο
11/07 16:05
11/07 15:37
11/07 12:47
Στον... «αέρα» η αεροπορική σύνδεση Ιωάννινα – Ηράκλειο | Τι απαντά η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας
11/07 11:52
11/07 11:32
Οι Αμερικανοί συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρά την αβεβαιότητα – Τι δείχνει νέα έρευνα της MMGY
11/07 11:18
Η Ισπανία αναμένει μείωση των εσόδων από τον τουρισμό το 2025
11/07 10:49
Νέα εποχή για τα κρατικά αεροδρόμια: Ολιστική στρατηγική αναβάθμισης από την ΥΠΑ
11/07 09:59
11/07 08:17
11/07 07:40
Τα Ιωάννινα στο στόχαστρο του Bollywood – Ανοίγουν δίαυλοι συνεργασίας με την Ινδία
11/07 07:33
Mylos Hotel | Νέο ξενοδοχείο στο πιο αυθεντικά ελληνικό χωριό της Κορσικής
11/07 07:22
Η Radisson διευρύνει την παρουσία της σε Μ. Ανατολή, Κύπρο και Ελλάδα
11/07 07:10
«Πράσινο φως» για το Golf Αφάντου – Ξεκινά η επένδυση των 400 εκατ. του Ομίλου Μήτση
11/07 06:59
Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας | Συνεργασία με την πόλη Trani της Ιταλίας
11/07 06:55
Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου: Μουσική, φύση και πολιτισμός σε απόλυτη αρμονία
11/07 06:23
Το Ν. Αιγαίο o πιο κορεσμένος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη
11/07 06:22
Ακριβή μου Ελλάδα... | + 12% οι τιμές των πακέτων για τους Βρετανούς - Φθηνότεροι οι ανταγωνιστές
11/07 06:21
Προσεχώς ξενοδοχείο | Διαγωνισμός για διατηρητέο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6
10/07 18:18
ΠΟΞ προς Τ. Θεοδωρικάκο: Στρατηγική επιλογή η απουσία του τουρισμού από τον νέο Αναπτυξιακό νόμο
10/07 16:44
10/07 14:23
Nao: Ο πιο σύγχρονος προορισμός μακροζωίας στην Ελλάδα του Minos Palace Resort
10/07 12:09
Τουρκία: Εκρηκτική άνοδος στην κρουαζιέρα με διπλασιασμό της ζήτησης
10/07 11:39
10/07 11:24
Η Πόπη Ξυνοπούλου νέα Πρόεδρος στην Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης
10/07 11:03
ΕΕ | Προειδοποίηση για ρεκόρ καθυστερήσεων πτήσεων στην Ευρώπη το φετινό καλοκαίρι
10/07 10:36
Αφιέρωμα στη Σαντορίνη από το γαλλικό περιοδικό Désirs de Voyages
10/07 10:30
Άντζελα Γκερέκου | Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι της βιωσιμότητας και της καινοτομίας
10/07 10:20
10/07 08:29
10/07 07:57
Telegraph: Ποια είναι τα δύο ξενοδοχεία που "φέρνουν" τις Μαλδίβες στην Ελλάδα
10/07 07:07
10/07 07:05
Δήμος Χερσονήσου | Ξεκινά το "Πληρώνω όσο πετάω" με τη συμμετοχή 28 ξενοδοχείων
10/07 07:05
Πειραιάς–Κίνα: Γέφυρες πολιτισμού και τουρισμού από το Qingdao ως το Πεκίνο
10/07 07:02
Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων
10/07 06:59
Μεσόγειος | Οι πρωταθλητές καύσωνα: Στην Ελλάδα πιο "καυτή" η Κέρκυρα, πιο "δροσερή" η Ρόδος
10/07 06:38
jet2 | Ξενώνες και φθηνά καταλύματα για την προσέλκυση νεαρών τουριστών
10/07 06:35
Δημιουργία πάρκου ελιάς με υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα στη Ρόδο
10/07 06:11
Ιεράπετρα: "Γλυτώσαμε τα χειρότερα..."- Ο Γ.Τζαράκης στο TN | Στο -30% η ροή των κρατήσεων
10/07 06:10
Το Αζερμπαϊτζάν έρχεται... Ελλάδα! Στρατηγική συνεργασία της Danaos με την Pasha Travel
09/07 18:08
Η SKY express υποδέχεται το 11ο Airbus A320neo, ενισχύοντας τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα
Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή
Ο Νίκος Χαλκιαδάκης στο Tornos News: Η Κρήτη δεν αντέχει δομή μεταναστών
Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού
Άνοιγμα της Πιερίας στην Τουρκική αγορά μέσω των influencers
Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια
WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες
Γ. Χατζημάρκος: Πράξη ευθύνης και ωριμότητας η νέα ΣΣΕ στη Ρόδο
Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης
Άδειες για πλωτές εξέδρες μπροστά από ξενοδοχεία σε Ανάβυσσο και Χανιά
Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού περνάει μέσα από τις μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν
Γερμανία | Ακριβότερες οι πτήσεις το α' εξάμηνο ειδικά εντός Ευρώπης
Ε.Ξ. Ρόδου | Υπογραφή τοπικής ΣΣΕ με αυξήσεις 11% στην τριετία
Πράσινο φως σε 2 στρατηγικές επενδύσεις, ύψους 163 εκατ. ευρώ, στον τουρισμό
ΥΠΑ | + 7,5% η επιβατική κίνηση στα 24 κρατικά αεροδρόμια το 6μηνο, +5,2% στο σύνολο
Β. Κικίλιας: Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου
Αναστολή λειτουργίας του ΕΟΤ Ρωσίας - Προβολή στις ΗΠΑ μέσω τηλεοπτικής σειράς
2.300 μικροί καλλιτέχνες ζωγράφισαν τη Φιλοξενία | Μαθητικός διαγωνισμός του ΞΕΕ
Βαλεαρίδες: Μαύρη η νύχτα για τα μπαρ – Δύσκολο να βρεις προσωπικό, αλλά και πελάτες
( 0 )