Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Α Decrease font Enlarge font
Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:

 

AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action

Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη

Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.

 

BR- Bounce Rate

Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.

 

Conversion

Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.

 

CLV – Customer lifetime value

Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.

 

CMS – Content management system

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

 

CPA – Cost per acquisition / action

Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.

 

CPC – Cost per click

Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.

 

CPL – Cost per lead

Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.

 

CPM – Cost per mille

Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας

 

CPV – Cost per view

Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action

 

CR – Conversion rate

Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.

 

CRM – Customer relationship management

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.

 

CTA – Call to action

Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.

 

CTR – Click-through rate

Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.

 

GA – Google Analytics

Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.

 

HTTP – Hyper Text Transfer Protocol

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.

 

HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.

 

KPI – Key performance indicator

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.

 

PPC – Pay per click

Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.

 

PPL – Pay per lead

Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)

 

PPV – Pay per view

Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)

 

PR – PageRank

Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.

 

PV – Pageviews

Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.

 

QS – Quality score

Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.

 

ROI – Return on investment

Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση

 

Session

 

Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.

 

SEM- Search Engine Marketing

Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.

 

SERP- Search Engine Results Page

Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.

 

SEO-Search Engine Optimization

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).

 

SMM – Social media marketing

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

SMO – Social media optimisation

Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.

 

SMP – Social media platform

Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)

 

UGC – User-generated content

Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.

 

Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

  1. 10/12 14:42

    Σεμινάριο για τον τουρισμό παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  2. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  3. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  4. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  5. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  6. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  7. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  8. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  9. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  10. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  11. 10/12 11:27

    Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τον θεματικό τουρισμό

  12. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  13. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  14. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  15. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  16. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  17. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  18. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  19. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  20. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον

  21. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  22. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  23. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  24. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  25. 08/12 12:36

    International Tourism Expo 2018: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  26. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  27. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  28. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  29. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  30. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  31. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  32. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  33. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  34. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  35. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα

  36. 07/12 13:39

    Σε διαβούλευση σχέδιο Κανονισμού Καζίνο

  37. 07/12 13:29

    Η FedHATTA στηρίζει τον οινικό τουρισμό της Νάουσας

  38. 07/12 13:15

    Περισσότερο σεξ στις διακοπές θέλουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  39. 07/12 12:51

    Virtuoso: Οι 9 εμπειρίες πολυτελών διακοπών που δεν πρέπει να χάσει κανείς το 2019

  40. 07/12 12:01

    +12,3% η επιβατική κίνηση στην Αθήνα το Νοέμβριο

  41. 07/12 11:41

    Fraport Greece: Διψήφια αύξηση των επιβατών το Νοέμβριο

  42. 07/12 11:41

    Επενδύσεις: Προκαταβολή του 25% της επιχορήγησης

  43. 07/12 11:38

    Σε διαβούλευση το σ/ν για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων

  44. 07/12 11:22

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία το 2019

  45. 07/12 11:15

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το θεματικό τουρισμό - Τι περιλαμβάνει

  46. 07/12 10:38

    1,5 εκατ. Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα το 2019

  47. 07/12 10:24

    Διεθνής διάκριση για το ξενοδοχείο Liostasi Hotel & Suites

  48. 07/12 10:16

    Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Προβολή παραγωγών σε 30 ξενοδοχεία

  49. 07/12 10:14

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πολιτιστική διαδρομή "Δρόμοι Υγείας"

  50. 07/12 10:12

    Δήμος Πόρου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  51. 07/12 10:09

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στην Κίνα

  52. 07/12 10:05

    Δυο νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  53. 06/12 16:17

    Ο Δήμος Χερσονήσου στην Grecak Panorama και Greek Food Show

  54. 06/12 14:38

    Στην Κέρκυρα το βραβείο καλύτερης ευρωπαϊκής τοποθεσίας για κινηματογραφικά γυρίσματα

  55. 06/12 14:17

    ΠΟΤ- UNESCO: Ο πολιτιστικός τουρισμός οδηγεί στην ευημερία των κοινοτήτων

  56. 06/12 13:41

    Αίτηση πτώχευσης από την ελβετική αεροπορική εταιρεία PrivatΑir

  57. 06/12 13:26

    Η Ρόδος ιδανικός τουριστικός προορισμός για τους Πολωνούς

  58. 06/12 13:23

    Η γαστρονομία της Αστυπάλαιας προβάλλεται στην Ινδία

  59. 06/12 12:54

    Αυτό το αθηναϊκό ξενοδοχείο είναι ανάμεσα στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  60. 06/12 12:35

    Αγωγή εκατομμυρίων δολαρίων στη Hilton για βιντεοσκόπηση επισκέπτριας στο ντουζ

  61. 06/12 12:11

    Ο ελληνικός τουρισμός υγείας και η κληρονομιά του Ιπποκράτη προβάλλεται στη Ρωσία

  62. 06/12 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Σύγχρονη ταυτότητα, με στόχο τα 50 εκατ. τουρίστες το 2019

  63. 06/12 11:56

    Αμερικανικός τουρισμός | Απογείωση της ζήτησης για Μύκονο το 2018- Οι top τάσεις στα ταξίδια

  64. 06/12 11:29

    Σειρά ριάλιτι στο MTV για το Beach Club της Lindsay Lohan στη Μύκονο (video)

  65. 06/12 10:45

    Δράσεις για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Κρήτη

  66. 06/12 10:43

    Ο τουριστικός χάρτης της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  67. 06/12 10:41

    Οργανισμός Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού στο Β.Αιγαίο

  68. 06/12 10:37

    Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019

  69. 06/12 10:33

    Πινακίδες τουριστικής πληροφόρησης στη Σπάρτη- Λεύκωμα για τη Δ.Μακεδονία

  70. 05/12 19:59

    Τουρισμός υπαίθριων δραστηριοτήτων: Τρίτος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

  71. 05/12 19:39

    SETE Workshop: «To κρασί συναντά τον τουρισμό»

  72. 05/12 19:31

    Aegean: Προσύμφωνο με την Pratt & Whitney για κινητήρες GTF στα Α320neo

  73. 05/12 19:25

    Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  74. 05/12 15:57

    Χριστούγεννα στην Αθήνα: 230 εκδηλώσεις στο εορταστικό πρόγραμμα του δήμου

  75. 05/12 14:43

    ΕΞΑ-ΑΑ: Τα προβλήματα της Αθήνας στους υποψήφιους δημάρχους

  76. 05/12 14:32

    Αλλοδαπός νοίκιαζε ανύπαρκτα διαμερίσματα στο εξωτερικό μέσω του διαδικτύου

  77. 05/12 14:16

    Στη Ελλάδα η απονομή των Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards 2019

  78. 05/12 13:53

    Πέμπτος μεγαλύτερος προορισμός για τους Αυστριακούς η Ελλάδα

  79. 05/12 13:18

    Η γαστρονομία της Τήνου σε εκδήλωση στο Μαρούσι

  80. 05/12 13:16

    Προσλήψεις στην Emirates | Open Day σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  81. 05/12 13:13

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς θα επηρεάσει το Brexit τις διακοπές στη Μεσόγειο

  82. 05/12 12:31

    Αθλητικός τουρισμός | Διεθνής διάκριση για το Santorini Experience

  83. 05/12 12:26

    Ο τουρισμός ενεργοποίησε την ελληνική αγορά ακινήτων

  84. 05/12 12:02

    Παραπλάνηση των ταξιδιωτών από την Trivago στην Αυστραλία

  85. 05/12 11:41

    Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης 2019 στη Μπρέντα της Ολλανδίας

  86. 05/12 11:22

    Τουρισμός: Ποιες πόλεις ήταν οι πιο περιζήτητες στους διεθνείς ταξιδιώτες το 2018

  87. 05/12 11:06

    Blu Express: 5 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2019

  88. 05/12 11:00

    Ν. Ηγουμενίδης: Να προστατευθεί η θέση των ξεναγών ως πρεσβευτών της χώρας

  89. 05/12 10:48

    Φαντασμαγορική γιορτή για τα Χριστούγεννα στη μαρίνα Φλοίσβου

  90. 05/12 09:27

    ΣΕΤΕΥΔ: Οι υπαίθριες δραστηριότητες δεν είναι "τουρισμός αθλητικής αναψυχής"- Ο κλάδος θα γυρίσει πίσω 40 χρόνια

  91. 05/12 09:21

    Δήμος Ιλίου: Όχι σε μονάδα επεξεργασίας λυμάτων

  92. 05/12 09:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για επενδύσεις σε ξενοδοχεία

  93. 05/12 09:17

    Δράσεις για τον τουρισμό σε Ναύπακτο και Λουτράκι

  94. 05/12 09:14

    Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Σύστημα διαχείρισης προορισμού

  95. 05/12 09:10

    ΕΛΣΤΑΤ: Χωρίς αναλυτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό και το 2019

  96. 05/12 09:03

    Ξενοδοχεία: Παράταση του διαγωνισμού για τη μίσθωση του κτιρίου στη Ζαλοκώστα

  97. 04/12 17:53

    Κορυφαία στελέχη αεροδρομίων στο συμπόσιο του ΔΑΑ

  98. 04/12 15:00

    Απάτη 43.000 ευρώ από ταξιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα

  99. 04/12 14:26

    The Best for the Guest | Συνέδριο Οικονομίας Διαμοιρασμού & Βραχυχρόνιας Μίσθωσης

  100. 04/12 14:21

    Το Discover North Athens προσέλκυσε Kινεζικές συμμετοχές στο Olympic Stadium Run