Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους
Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:
AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action
Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη
Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.
BR- Bounce Rate
Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.
Conversion
Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.
CLV – Customer lifetime value
Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.
CMS – Content management system
Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.
CPA – Cost per acquisition / action
Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.
CPC – Cost per click
Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.
CPL – Cost per lead
Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.
CPM – Cost per mille
Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας
CPV – Cost per view
Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action
CR – Conversion rate
Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.
CRM – Customer relationship management
Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.
CTA – Call to action
Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.
CTR – Click-through rate
Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.
GA – Google Analytics
Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.
HTTP – Hyper Text Transfer Protocol
Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.
HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure
Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.
KPI – Key performance indicator
Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.
PPC – Pay per click
Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.
PPL – Pay per lead
Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)
PPV – Pay per view
Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)
PR – PageRank
Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.
PV – Pageviews
Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.
QS – Quality score
Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.
ROI – Return on investment
Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση
Session
Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.
SEM- Search Engine Marketing
Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.
SERP- Search Engine Results Page
Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.
SEO-Search Engine Optimization
Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).
SMM – Social media marketing
Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.
SMO – Social media optimisation
Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.
SMP – Social media platform
Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)
UGC – User-generated content
Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.
Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
26/01 06:10
26/01 06:10
25/01 12:17
Ρόδος | Άμεση αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία "Bora" ζητούν οι ξενοδόχοι
25/01 11:17
25/01 10:49
Ο ρόλος της πιστοποίησης στη βιωσιμότητα του κλάδου των ταξιδιών
25/01 07:23
Το τουριστικό μοντέλο Ήλιος-Θάλασσα αυξάνει τις πωλήσεις ελληνικών ενδυμάτων στην Ισπανία
25/01 07:18
24/01 20:26
Πολλούς νέους προορισμούς στην Ελλάδα προσθέτει το 2025 ο Olimar Reisen
24/01 17:16
Tο Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος βράβευσε τον Γιώργο Βερνίκο
24/01 17:13
Πιστοποίηση EASA στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης
24/01 14:28
Το AI αναδιαμορφώνει την εμπειρία των πελατών: Οι νέες τάσεις το 2025
24/01 14:16
24/01 14:10
Οι απευθείας πτήσεις Σανγκάη - Αθήνα φέρνουν περισσότερους Κινέζους
24/01 14:04
Νέοι προορισμοί, 12μηνος και εναλλακτικός τουρισμός στην Ευρώπη
24/01 13:59
24/01 13:54
24/01 12:29
24/01 12:15
Μαγιόρκα | Το 30% των ξενοδοχείων ανοίγουν τον Φεβρουάριο για τη σεζόν
24/01 11:02
Χανιά | Θλίψη για τον αδόκητο θάνατο του επιχειρηματία Μανώλη Μαθιουλάκη
24/01 10:46
Edelweiss: Το Ηράκλειο στα 7 κορυφαία αεροδρόμια για το πρώτο 6μηνο του 2025
24/01 10:31
Φινλανδία: Αύξηση 7,4% των πακέτων διακοπών για Ελλάδα το 2024
24/01 10:22
Ενημερωτική επίσκεψη του τουρ οπερέιτορ «Sunweb» στην Πιερία
24/01 10:14
24/01 06:15
24/01 06:15
Ενισχύσεις για 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Νάξο, Άνδρο, Χανιά και Ηγουμενίτσα
24/01 06:12
24/01 06:05
Ρέθυμνο | Όχι σε μπάρα στάθμευσης ποδηλάτων στην είσοδο του ενετικού λιμανιού
24/01 06:00
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αριστοτέλη και Σιθωνίας
23/01 22:03
23/01 21:51
HAPCO & DES: Μονόδρομος η δημιουργία Συνεδριακού Κέντρου μεγάλης χωρητικότητας στην Αθήνα
23/01 21:18
Προ των πυλών απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας- Αυστραλίας
23/01 20:59
50 χρόνια Creta Maris Resort, 50 χρόνια αφοσίωσης στην Κρητική φιλοξενία
23/01 20:42
23/01 15:32
23/01 15:02
Ο τουρισμός στις Κυκλάδες | Πώς διαμορφώνεται η σεζόν στα βασικά νησιά - οι κλίνες ανά προορισμό
23/01 14:42
23/01 14:07
23/01 13:57
Πρωτιά των ελληνικών ξενοδοχείων στη Μεσόγειο στις αξιολογήσεις των πελατών
23/01 13:36
6.378 ξενοδοχειακές επενδύσεις υπό κατασκευή ή στα σχέδια προγραμματίζονται στις ΗΠΑ
23/01 13:10
23/01 12:13
ForwardKeys | Οι 8 τάσεις στα ταξίδια των Κινέζων για τη δική τους Πρωτοχρονιά
23/01 11:47
23/01 11:35
23/01 11:27
WTTC: Η τιμή και και η ποιότητα πάνω από τη βιωσιμότητα στην επιλογή ταξιδιών
23/01 11:20
23/01 11:12
Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου
23/01 10:31
Israir Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση με την Αθήνα στο α’ τρίμηνο του 2025
23/01 06:10
Ανεβαίνει ο χειμερινός τουρισμός στην Ελλάδα – Οι αγορές και οι επενδύσεις που τον στηρίζουν
23/01 06:05
23/01 06:05
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Σπετσών και Κύθνου
23/01 06:05
Καταδυτικός τουρισμός | Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στη Νότια Κέρκυρα
23/01 06:05
6 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας σε Κρήτη, Σκύρο, Μεσσήνη, Ναύπλιο και Καλαμπάκα
23/01 06:05
23/01 06:00
22/01 23:10
Βραχυχρόνια μίσθωση: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και ο Stama Greece
22/01 22:15
Μητσοτάκης - Έμπελ στο Μαξίμου | Η TUI θα φέρνει τουρίστες και από Ασία και Λατινική Αμερική
22/01 17:53
22/01 15:42
Ολοκληρώνεται το νέο πωλητήριο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης
22/01 15:01
22/01 12:16
Τέταρτο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | Στο επίκεντρο η καινοτομία και οι νέες τάσεις
22/01 11:49
Αυστρία | +25% οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2025, +18% περισσότερες πτήσεις
22/01 11:38
Η Θεσσαλονίκη ελκύει το ενδιαφέρον των Αυστριακών για city break ταξίδια
22/01 11:22
Alltours: Αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα Alltoura
22/01 10:59
Χαλκιδική | Θετικά μηνύματα από τις αγορές της Φινλανδίας και Αυστρίας
22/01 10:56
22/01 10:51
22/01 10:42
Τουρισμός | Τhis is Athens - Agora: Ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο
22/01 10:22
H νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τη μοναδική φυσική ομορφιά του και τις εμπειρίες
22/01 10:20
Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025
22/01 10:19
Η πρόοδος στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών αεροπορικών αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων
22/01 06:10
22/01 06:05
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δελφών και Ζαγοράς-Μουρεσίου
22/01 06:00
Διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων για το αεροδρόμιο του Σεράγεβο το 2025 και το 2026
21/01 21:05
Τουλάχιστον 66 νεκροί από πυρκαγιά σε ξενοδοχείο σε τουρκικό χιονοδρομικό κέντρο
21/01 20:55
Καταδυτικός τουρισμός | Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στο Δήμο Αριστοτέλη
21/01 20:45
Επέκταση της σεζόν σε νησιά των Κυκλάδων δείχνουν οι αεροπορικές αφίξεις
21/01 16:30
21/01 15:25
Να είμαστε προετοιμασμένοι να ζήσουμε με τον υπερτουρισμό, είναι αναπόφευκτος
21/01 15:22
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Μειωμένες εισπράξεις από τους Γάλλους και τους Βρετανούς στο 11μηνο
21/01 15:11
21/01 15:02
ΕasyJet: Εκπτώσεις έως 20% για 20.000 θέσεις σε όλα τα δρομολόγια από και προς Ελλάδα
21/01 13:52
FITUR: Επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας Xάρη Θεοχάρη ως γ.γ. του UN Tourism
21/01 12:58
ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες επιδόσεις στα ξενοδοχεία, δωμάτια και κάμπινγκ τον Νοέμβριο
21/01 11:44
Δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό η πλειονότητα των εργοδοτών στην Ελλάδα
21/01 11:25
Stama Greece | Οι προδιαγραφές αναβαθμίζουν το επίπεδο φιλοξενίας στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
21/01 10:31
Οι μεγάλες αλυσίδες επενδύουν σε ξενοδοχεία με... θέα τα αστέρια
21/01 06:13
Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ερμιονίδας και Σουλίου
21/01 06:10
Αναπτυξιακή Αθήνας | Μετεξελίσσεται και σε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού
21/01 06:10
Δήμος Καρύστου: Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα με 19 τεχνητούς υφάλους
21/01 06:10
Ελληνικός τουρισμός 2024 | 7 στις 10 διανυκτερεύσεις το 2024 πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία
21/01 06:10
Παγκόσμιος τουρισμός | UN Tourism: Πλήρης ανάκαμψη των αφίξεων το 2024 - Οι 5 απειλές για το 2025
21/01 06:00
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Αύξηση επισκεπτών και εσόδων ξενοδοχείων το 2024
20/01 18:42
Επιδότηση έως 200.000 ευρώ για την «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»
20/01 18:20
5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα
20/01 15:50
Ευρωπαϊκός τουρισμός | Προσέγγισαν τα 3 δισεκατομμύρια οι διανυκτερεύσεις το 2024
20/01 15:20
Λάμψα: Συμφωνία με την Accor για τη διαχείριση του Elatos Resort στη Φωκίδα
20/01 14:42
20/01 14:23
Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota | Nτεμπούτο του σήματος της Accor στην Ελλάδα
20/01 14:03
To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime
20/01 12:44
Ενδιαφέρον από τον αμερικανικό κολοσσό Chevron για έρευνα υδρογονανθράκων στη νότια Πελοπόννησο
Ο ρόλος της πιστοποίησης στη βιωσιμότητα του κλάδου των ταξιδιών
Ρόδος | Άμεση αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία "Bora" ζητούν οι ξενοδόχοι
Το τουριστικό μοντέλο Ήλιος-Θάλασσα αυξάνει τις πωλήσεις ελληνικών ενδυμάτων στην Ισπανία
Πολλούς νέους προορισμούς στην Ελλάδα προσθέτει το 2025 ο Olimar Reisen
Πιστοποίηση EASA στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης
Tο Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος βράβευσε τον Γιώργο Βερνίκο
Το AI αναδιαμορφώνει την εμπειρία των πελατών: Οι νέες τάσεις το 2025
Χανιά | Θλίψη για τον αδόκητο θάνατο του επιχειρηματία Μανώλη Μαθιουλάκη
Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025
Edelweiss: Το Ηράκλειο στα 7 κορυφαία αεροδρόμια για το πρώτο 6μηνο του 2025
Οι απευθείας πτήσεις Σανγκάη - Αθήνα φέρνουν περισσότερους Κινέζους
Μαγιόρκα | Το 30% των ξενοδοχείων ανοίγουν τον Φεβρουάριο για τη σεζόν
Νέοι προορισμοί, 12μηνος και εναλλακτικός τουρισμός στην Ευρώπη
Προ των πυλών απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας- Αυστραλίας
( 0 )