Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:

 

AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action

Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη

Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.

 

BR- Bounce Rate

Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.

 

Conversion

Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.

 

CLV – Customer lifetime value

Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.

 

CMS – Content management system

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

 

CPA – Cost per acquisition / action

Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.

 

CPC – Cost per click

Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.

 

CPL – Cost per lead

Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.

 

CPM – Cost per mille

Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας

 

CPV – Cost per view

Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action

 

CR – Conversion rate

Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.

 

CRM – Customer relationship management

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.

 

CTA – Call to action

Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.

 

CTR – Click-through rate

Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.

 

GA – Google Analytics

Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.

 

HTTP – Hyper Text Transfer Protocol

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.

 

HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.

 

KPI – Key performance indicator

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.

 

PPC – Pay per click

Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.

 

PPL – Pay per lead

Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)

 

PPV – Pay per view

Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)

 

PR – PageRank

Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.

 

PV – Pageviews

Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.

 

QS – Quality score

Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.

 

ROI – Return on investment

Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση

 

Session

 

Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.

 

SEM- Search Engine Marketing

Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.

 

SERP- Search Engine Results Page

Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.

 

SEO-Search Engine Optimization

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).

 

SMM – Social media marketing

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

SMO – Social media optimisation

Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.

 

SMP – Social media platform

Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)

 

UGC – User-generated content

Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.

 

Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION