Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:

 

AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action

Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη

Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.

 

BR- Bounce Rate

Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.

 

Conversion

Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.

 

CLV – Customer lifetime value

Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.

 

CMS – Content management system

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

 

CPA – Cost per acquisition / action

Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.

 

CPC – Cost per click

Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.

 

CPL – Cost per lead

Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.

 

CPM – Cost per mille

Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας

 

CPV – Cost per view

Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action

 

CR – Conversion rate

Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.

 

CRM – Customer relationship management

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.

 

CTA – Call to action

Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.

 

CTR – Click-through rate

Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.

 

GA – Google Analytics

Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.

 

HTTP – Hyper Text Transfer Protocol

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.

 

HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.

 

KPI – Key performance indicator

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.

 

PPC – Pay per click

Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.

 

PPL – Pay per lead

Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)

 

PPV – Pay per view

Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)

 

PR – PageRank

Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.

 

PV – Pageviews

Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.

 

QS – Quality score

Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.

 

ROI – Return on investment

Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση

 

Session

 

Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.

 

SEM- Search Engine Marketing

Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.

 

SERP- Search Engine Results Page

Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.

 

SEO-Search Engine Optimization

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).

 

SMM – Social media marketing

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

SMO – Social media optimisation

Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.

 

SMP – Social media platform

Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)

 

UGC – User-generated content

Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.

 

Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/01 06:10

    Βαυαρία: Κλιματική ουδετερότητα με ορίζοντα το 2255;

  2. 26/01 06:10

    Προώθηση οίνων ΠΟΠ Γουμένισσα σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ

  3. 25/01 12:17

    Ρόδος | Άμεση αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία "Bora" ζητούν οι ξενοδόχοι

  4. 25/01 11:17

    Τουρισμός | Ακριβότερα τα πακέτα διακοπών για τους Βρετανούς το 2025 - η θέση της Ελλάδος - γιατί ξεχωρίζει η Ζάκυνθος

  5. 25/01 10:49

    Ο ρόλος της πιστοποίησης στη βιωσιμότητα του κλάδου των ταξιδιών

  6. 25/01 07:23

    Το τουριστικό μοντέλο Ήλιος-Θάλασσα αυξάνει τις πωλήσεις ελληνικών ενδυμάτων στην Ισπανία

  7. 25/01 07:18

    Ελληνικό μέλι στην Ιταλία: Προκλήσεις και ευκαιρίες

  8. 24/01 20:26

    Πολλούς νέους προορισμούς στην Ελλάδα προσθέτει το 2025 ο Olimar Reisen

  9. 24/01 17:16

    Tο Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος βράβευσε τον Γιώργο Βερνίκο

  10. 24/01 17:13

    Πιστοποίηση EASA στα αεροδρόμια Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης 

  11. 24/01 14:28

    Το AI αναδιαμορφώνει την εμπειρία των πελατών: Οι νέες τάσεις το 2025

  12. 24/01 14:16

    Κλείνει το ιστορικό ελληνικό εστιατόριο Filos στην Κολωνία

  13. 24/01 14:10

    Οι απευθείας πτήσεις Σανγκάη - Αθήνα φέρνουν περισσότερους Κινέζους

  14. 24/01 14:04

    Νέοι προορισμοί, 12μηνος και εναλλακτικός τουρισμός στην Ευρώπη

  15. 24/01 13:59

    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Sani/Ikos επενδύει στην εκπαίδευση και την ενίσχυση της απασχόλησης στον τουρισμό

  16. 24/01 13:54

    O όμιλος webhotelier | primalres μετονομάζεται σε Revplus

  17. 24/01 12:29

    Επένδυση για το μέλλον η πολιτιστική μας κληρονομιά

  18. 24/01 12:15

    Μαγιόρκα | Το 30% των ξενοδοχείων ανοίγουν τον Φεβρουάριο για τη σεζόν

  19. 24/01 11:02

    Χανιά | Θλίψη για τον αδόκητο θάνατο του επιχειρηματία Μανώλη Μαθιουλάκη

  20. 24/01 10:46

    Edelweiss: Το Ηράκλειο στα 7 κορυφαία αεροδρόμια για το πρώτο 6μηνο του 2025

  21. 24/01 10:31

    Φινλανδία: Αύξηση 7,4% των πακέτων διακοπών για Ελλάδα το 2024

  22. 24/01 10:22

    Ενημερωτική επίσκεψη του τουρ οπερέιτορ «Sunweb» στην Πιερία

  23. 24/01 10:14

    Η Hilton επενδύει σε τεχνολογία ευεξίας στα δωμάτια

  24. 24/01 06:15

    Superyachts στη μαρίνα της Βόνιτσας

  25. 24/01 06:15

    Ενισχύσεις για 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Νάξο, Άνδρο, Χανιά και Ηγουμενίτσα

  26. 24/01 06:12

    Ελληνικός τουρισμός | Διευρύνεται τελικά η σεζόν; Τι δείχνει η εξέλιξη των πτήσεων τσάρτερ στην Ελλάδα

  27. 24/01 06:05

    Ρέθυμνο | Όχι σε μπάρα στάθμευσης ποδηλάτων στην είσοδο του ενετικού λιμανιού

  28. 24/01 06:00

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αριστοτέλη και Σιθωνίας

  29. 23/01 22:03

    Συνεντεύξεις Όλγας Κεφαλογιάννη σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης

  30. 23/01 21:51

    HAPCO & DES: Μονόδρομος η δημιουργία Συνεδριακού Κέντρου μεγάλης χωρητικότητας στην Αθήνα

  31. 23/01 21:18

    Προ των πυλών απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας- Αυστραλίας

  32. 23/01 20:59

    50 χρόνια Creta Maris Resort, 50 χρόνια αφοσίωσης στην Κρητική φιλοξενία

  33. 23/01 20:42

    Δήμος Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης | Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής ακύρωσε την απόφαση για το ειδικό τέλος

  34. 23/01 15:32

    Η Ελλάδα πρώτος προορισμός διακοπών για τους Φινλανδούς

  35. 23/01 15:02

    Ο τουρισμός στις Κυκλάδες | Πώς διαμορφώνεται η σεζόν στα βασικά νησιά - οι κλίνες ανά προορισμό

  36. 23/01 14:42

    Θετικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το 2024

  37. 23/01 14:07

    Αδελφοποίηση Αθήνας – Σαγκάης | Χ. Δούκας: «Καλούμε τους φίλους Κινέζους να βιώσουν τη μοναδική Αθηναϊκή εμπειρία»

  38. 23/01 13:57

    Πρωτιά των ελληνικών ξενοδοχείων στη Μεσόγειο στις αξιολογήσεις των πελατών

  39. 23/01 13:36

    6.378 ξενοδοχειακές επενδύσεις υπό κατασκευή ή στα σχέδια προγραμματίζονται στις ΗΠΑ

  40. 23/01 13:10

    Παγκρήτια Ημέρα Καριέρας στα ξενοδοχεία με αθρόα συμμετοχή

  41. 23/01 12:13

    ForwardKeys | Οι 8 τάσεις στα ταξίδια των Κινέζων για τη δική τους Πρωτοχρονιά

  42. 23/01 11:47

    Σε τουριστικές εκδηλώσεις στο Παρίσι η Όλγα Κεφαλογιάννη

  43. 23/01 11:35

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Ενότητα, αλληλεγγύη και καινοτόμες λύσεις

  44. 23/01 11:27

    WTTC: Η τιμή και και η ποιότητα πάνω από τη βιωσιμότητα στην επιλογή ταξιδιών

  45. 23/01 11:20

    Τεχνητή Νοημοσύνη | Oι επιπτώσεις της πολιτικής Τραμπ στον διεθνή και ελληνικό τουρισμό την προηγούμενη θητεία του

  46. 23/01 11:12

    Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου

  47. 23/01 10:31

    Israir Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση με την Αθήνα στο α’ τρίμηνο του 2025

  48. 23/01 06:10

    Ανεβαίνει ο χειμερινός τουρισμός στην Ελλάδα – Οι αγορές και οι επενδύσεις που τον στηρίζουν

  49. 23/01 06:05

    Προσβάσιμος τουρισμός στο Παγγαίο

  50. 23/01 06:05

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Σπετσών και Κύθνου

  51. 23/01 06:05

    Καταδυτικός τουρισμός | Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στη Νότια Κέρκυρα

  52. 23/01 06:05

    6 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας σε Κρήτη, Σκύρο, Μεσσήνη, Ναύπλιο και Καλαμπάκα

  53. 23/01 06:05

    Τι σημαίνει η προεδρία Τραμπ για τον παγκόσμιο τουρισμό

  54. 23/01 06:00

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία σε νοσοκομεία της χώρας

  55. 22/01 23:10

    Βραχυχρόνια μίσθωση: Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και ο Stama Greece

  56. 22/01 22:15

    Μητσοτάκης - Έμπελ στο Μαξίμου | Η TUI θα φέρνει τουρίστες και από Ασία και Λατινική Αμερική

  57. 22/01 17:53

    Τουρισμός | Jet2holidays: Επέκταση της σεζόν το 2026 για Χανιά και Καλαμάτα - από αρχές Απριλίου οι πρώτες πτήσεις

  58. 22/01 15:42

    Ολοκληρώνεται το νέο πωλητήριο στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης

  59. 22/01 15:01

    ΥΠΑ | Προσλήψεις 97 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας μέσω ΑΣΕΠ

  60. 22/01 12:16

    Τέταρτο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting | Στο επίκεντρο η καινοτομία και οι νέες τάσεις

  61. 22/01 11:49

    Αυστρία | +25% οι προκρατήσεις για Ελλάδα το 2025, +18% περισσότερες πτήσεις

  62. 22/01 11:38

    Η Θεσσαλονίκη ελκύει το ενδιαφέρον των Αυστριακών για city break ταξίδια

  63. 22/01 11:22

    Alltours: Αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα Alltoura

  64. 22/01 10:59

    Χαλκιδική | Θετικά μηνύματα από τις αγορές της Φινλανδίας και Αυστρίας

  65. 22/01 10:56

    Sex and The City: «Σφραγίζουν» το σπίτι της Carrie Bradshaw στη Νέα Υόρκη λόγω... ενοχλητικών τουριστών

  66. 22/01 10:51

    ΠΟΤΑΠ | Προβολή της Πιερίας στην Αυστρία

  67. 22/01 10:42

    Τουρισμός | Τhis is Athens - Agora: Ραντεβού στην Αθήνα τον Απρίλιο

  68. 22/01 10:22

    H νέα καμπάνια του Sani Resort αναδεικνύει τη μοναδική φυσική ομορφιά του και τις εμπειρίες

  69. 22/01 10:20

    Τουρισμός | 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια το 2025

  70. 22/01 10:19

    Η πρόοδος στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών αεροπορικών αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων

  71. 22/01 06:10

    5 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία πολυτελείας στην Κρήτη

  72. 22/01 06:05

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δελφών και Ζαγοράς-Μουρεσίου

  73. 22/01 06:00

    Διευρυμένο δίκτυο δρομολογίων για το αεροδρόμιο του Σεράγεβο το 2025 και το 2026

  74. 21/01 21:05

    Τουλάχιστον 66 νεκροί από πυρκαγιά σε ξενοδοχείο σε τουρκικό χιονοδρομικό κέντρο

  75. 21/01 20:55

    Καταδυτικός τουρισμός | Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στο Δήμο Αριστοτέλη

  76. 21/01 20:45

    Επέκταση της σεζόν σε νησιά των Κυκλάδων δείχνουν οι αεροπορικές αφίξεις

  77. 21/01 16:30

    Αττικό Ζωολογικό Πάρκο | "Η αλήθεια για τα δελφίνια μας"

  78. 21/01 15:25

    Να είμαστε προετοιμασμένοι να ζήσουμε με τον υπερτουρισμό, είναι αναπόφευκτος

  79. 21/01 15:22

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Μειωμένες εισπράξεις από τους Γάλλους και τους Βρετανούς στο 11μηνο

  80. 21/01 15:11

    Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  81. 21/01 15:02

    ΕasyJet: Εκπτώσεις έως 20% για 20.000 θέσεις σε όλα τα δρομολόγια από και προς Ελλάδα

  82. 21/01 13:52

    FITUR: Επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας Xάρη Θεοχάρη ως γ.γ. του UN Tourism

  83. 21/01 12:58

    ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες επιδόσεις στα ξενοδοχεία, δωμάτια και κάμπινγκ τον Νοέμβριο

  84. 21/01 11:44

    Δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό η πλειονότητα των εργοδοτών στην Ελλάδα

  85. 21/01 11:25

    Stama Greece | Οι προδιαγραφές αναβαθμίζουν το επίπεδο φιλοξενίας στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  86. 21/01 10:31

    Οι μεγάλες αλυσίδες επενδύουν σε ξενοδοχεία με... θέα τα αστέρια

  87. 21/01 06:13

    Οι επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ερμιονίδας και Σουλίου

  88. 21/01 06:10

    Αναπτυξιακή Αθήνας | Μετεξελίσσεται και σε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού

  89. 21/01 06:10

    Δήμος Καρύστου: Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα με 19 τεχνητούς υφάλους

  90. 21/01 06:10

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 7 στις 10 διανυκτερεύσεις το 2024 πραγματοποιήθηκαν σε ξενοδοχεία

  91. 21/01 06:10

    Παγκόσμιος τουρισμός | UN Tourism: Πλήρης ανάκαμψη των αφίξεων το 2024 - Οι 5 απειλές για το 2025

  92. 21/01 06:00

    Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Αύξηση επισκεπτών και εσόδων ξενοδοχείων το 2024

  93. 20/01 18:42

    Επιδότηση έως 200.000 ευρώ για την «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

  94. 20/01 18:20

    5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα

  95. 20/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | Προσέγγισαν τα 3 δισεκατομμύρια οι διανυκτερεύσεις το 2024

  96. 20/01 15:20

    Λάμψα: Συμφωνία με την Accor για τη διαχείριση του Elatos Resort στη Φωκίδα

  97. 20/01 14:42

    FREENOW Ελλάδας | Εξαιρετικές επιδόσεις το 2024

  98. 20/01 14:23

    Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota | Nτεμπούτο του σήματος της Accor στην Ελλάδα

  99. 20/01 14:03

    To προφίλ του Αυστραλιανού τουρίστα - αναξιοποίητη αγορά από την Ελλάδα, λέει η Square Lime

  100. 20/01 12:44

    Ενδιαφέρον από τον αμερικανικό κολοσσό Chevron για έρευνα υδρογονανθράκων στη νότια Πελοπόννησο