Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Σε προηγούμενο άρθρο μας παρουσιάσαμε πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης. Σήμερα θα αναλύσουμε ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί αρκετούς επιχειρηματίες και marketeers του τουριστικού κλάδου όταν πρόκειται να διαφημιστούν στο internet. Συγκεκριμένα, δεν μπορούν να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να διαφημιστούν μέσω του δικτύου της Google ή του Facebook. Mήπως ο συνδυασμός και των δύο είναι πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τελικά;
Είναι όμως απαραίτητο να επιλέξουμε μόνο μια από τις δύο πλατφόρμες; Μήπως μπορούμε να συνδυάσουμε και τις δύο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα εργαλεία τpης κάθε μιας, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος;
Παρακάτω θα δούμε τα δύο πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και στο τέλος θα συζητήσουμε πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε συνδυαστικά τα πλεονεκτήματα της κάθε μιας.
Γιατί να επιλέξουμε τα Facebook Ads ;
Ξεκινώντας από το γεγονός ότι το Facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, έχουμε τη δυνατότητα διαφήμισης για πολλούς σκοπούς (Objectives), και τη χρήση διαφορετικών δημιουργικών, από μια απλή φωτογραφία μέχρι και βίντεο. Το πιο πιθανό είναι ότι έχετε ήδη μια σελίδα με κοινό που ενδιαφέρεται για την ξενοδοχειακή ή τουριστική επιχείρηση σας και έχετε κάνει ήδη μια επένδυση στη δημιουργία περιεχομένου. Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, είναι μια στρατηγική κίνηση που θα βελτιώσει τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας. Γνωρίζοντας πόσο δημοφιλές μέσο είναι το Facebook, τις προωθητικές δυνατότητες που μας δίνει και έχοντας ήδη μια ενεργή σελίδα, έχετε κάνει τη μισή δουλειά.
Α. Η σωστή στόχευση και η αναγνώριση του προφίλ του πελάτη
Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Facebook, είναι η στόχευση. Η διαφημιστική πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύουμε πόλη, ενδιαφέροντα, ηλικίες, επαγγέλματα ακόμα και προσωπική κατάσταση. Η στόχευση μπορεί να γίνει πολύ συγκεκριμένη, πράγμα που κάνει τη διαφήμιση λιγότερο κοστοβόρα και περισσότερο αποτελεσματική, καθώς το κοινό που θα τη δει θα είναι μικρό αλλά πολύ σχετικό. Είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία των διαφημίσεων μέσω Facebook, να έχουμε κατανοήσει καλά το κοινό μας. Ποιο είναι το προφίλ του και τα δημογραφικά του στοιχεία; Γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει πελατών μας, τους προσεγγίζουμε ξυπνώντας το ενδιαφέρον τους για το brand μας.
Β. Εργαλεία στόχευσης
Πιο συγκεκριμένα, μπορούμε να τρέχουμε διαφημίσεις σε Custom Audience, το οποίο εμείς δημιουργούμε για παράδειγμα από προηγούμενους επισκέπτες στην ιστοσελίδα, ή και επισκέπτες συγκεκριμένων σελίδων της σελίδας μας. Επίσης, ένα πολύ καλό εργαλείο στόχευσης είναι τα Lookalike Audiences. Αυτή η επιλογή στόχευσης μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανιστούμε σε κοινό που έχει κοινά χαρακτηριστικά με το κοινό που μας ακολουθεί στο Facebook Page. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να διαφημιστούμε σε κοινά, που είναι πιο εύκολο να μετατρέψουμε σε μελλοντικούς πελάτες, καθώς διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά με τους πελάτες μας ή με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για κάποιο λόγο για το brand μας. Ο συνδυασμός διαφόρων τακτικών στόχευσης με το σκοπό της διαφήμισης μας, μειώνει κατά πολύ το κόστος, αυξάνοντας την προβολή του ξενοδοχείου σε “high intent” χρήστες που θα ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο Campaign Objective που θέσαμε αρχικά.
Γ. Bonus
Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο, είναι πως οποιαδήποτε διάδραση μεταξύ του προφίλ ενός χρήστη και της διαφήμισης του Page σας, είναι πιθανό να εμφανιστεί και στους λογαριασμούς των φίλων τους. Συνεπώς, η έκθεση που δέχεται το brand είναι ακόμα μεγαλύτερη από αυτή που ενδεχομένως που πληρώνεται.
Γιατί να επιλέξουμε Google Ads;
Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, καλό είναι να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε συγκεκριμένα σε Google Search Network, και όχι σε Google Display network, Gmail Ads ή YouTube ads. Πρώτον, η συγκεκριμένη επιλογή είναι η πιο δημοφιλής, δεύτερον έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων, και τρίτον η επένδυση σε όλες τις διαφημιστικές δυνατότητες θα ήταν σαφώς η πιο αποτελεσματική αλλά εξαιρετικά κοστοβόρα.
Α. Είναι όλοι εκεί
Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Αυτό μπορεί να κάνει το περιβάλλον πιο ανταγωνιστικό αλλά επίσης σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε αυτό το κανάλι. Όλοι και όλα βρίσκονται εκεί. Όποιος επιθυμεί να αναζητήσει για κάτι, θα μπει στη Google να το κάνει. Πράγμα το οποίο σημαίνει, πως όλες οι εταιρείες θα είναι εκεί να δώσουν το παρόν οργανικά αλλά και διαφημιστικά. Τα ξενοδοχεία όπως αναφέραμε και παραπάνω έχουν να ανταγωνιστούν τα τεράστια budget που θα διαθέσουν κολοσσοί όπως Booking.com, TripAdvisor, Expedia etc. Για ποιόν λόγο λοιπόν να παίξουν ένα παιχνίδι που φαίνεται χαμένο; Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς.
Β. Η ευκαιρία
Το μεγάλο πλεονέκτημα της Google, εν συγκρίσει με το Facebook, είναι ότι εδώ προσπαθούμε να προσελκύσουμε κάποιον που ήδη ψάχνει για κάτι πολύ σχετικό με εμάς, άρα οι πιθανότητες να τον κάνουμε πελάτη μας αυξάνονται. Για αρχή προσπαθήστε να δημιουργήσετε διαφημίσεις με σκοπό να πιάσετε τον χρήστη στην αρχή του αγοραστικού του ταξιδιού. Τη στιγμή που ψάχνει για τον προορισμό, τις καλοκαιρινές του διακοπές ή ακόμα και τη μετακίνηση, δηλαδή τις πτήσεις προς τον προορισμό στον οποίο βρίσκεστε. Ένας ταξιδιώτης περνάει από πολλές συσκευές και πολλών ειδών αναζητήσεις μέχρι να καταλήξει να κλείσει τη διαμονή μου ή να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη τουριστική υπηρεσία.
Σε αυτή τη φάση μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο (blog articles) με πληροφορίες και tips για όλα όσα ο ταξιδιώτης θα έψαχνε κατά τη διάρκεια της αναζήτησης για τον τέλειο προορισμό και το ιδανικό μέρος διαμονής. Όταν ο χρήστης θα ψάχνει για πληροφορίες και εσείς τις προσφέρεται θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, θα θυμάται ή θα έχει αποθηκεύσει που βρήκε τις πληροφορίες, η ακόμα μπορεί και την ίδια στιγμή να αποφασίσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο ή την υπηρεσία σας.
Γ. Remarketing στο Search Network
Αλλά ακόμα και αν δε γίνουν τα παραπάνω στην επόμενη αναζήτηση του θα του θυμίσετε την ύπαρξη σας με RLSA (Remarketing Lists for Search Ads, η δυνατότητα remarketing πλεον δίνεται και στο Search Network εκτός από Display με διάφορους τρόπους ) διαφήμιση στη Google. Αρχικά επενδύστε σε long-tail-keywords, καθώς οι χρήστες ψάχνουν πληροφορίες για τον προορισμό, εσείς θα είστε εκεί να τις δώσετε. Οι μεγάλοι ανταγωνιστές δε θα διαφημίζονται τόσο πολύ σε αυτές τις κατηγορίες Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα (1.000 cookies), επενδύστε πιο έντονα σε αυτό το κοινό που ήδη εξέφρασε κάποιο ενδιαφέρον για τον προορισμό ή και το ξενοδοχείο σας. Με Remarketing Campaigns στο Search Network (RLSA) μπορείτε να κάνετε διαφημίσεις πιο οικονομικά, μιας και η στόχευση σας γίνεται πιο συγκεκριμένη, η σχετικότητα σας μεγαλύτερη και είστε ήδη πιο κοντά στην αναγνώριση του “high-intent” χρήστη, ο οποίος θα καταλήξει σε κάποιο conversion.
Η μηχανή αναζήτησης έχει γίνει ένα τρομερά ανταγωνιστικό πεδίο, αλλά με την κατάλληλη προσαρμογή των διαφημίσεων και τη χρήση εργαλείων μπορούμε να προσεγγίσουμε τους εν δυνάμει πελάτες από την αρχή του αγοραστικού τους ταξιδιού.
Ο συνδυασμός των δυο βασικών πλεονεκτημάτων φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα
Η πιο χρήσιμη τακτική είναι να συνδυάσετε τις δυο πλατφόρμες και να χρησιμοποιήστε την κάθε μια για διαφορετικό σκοπό.
Βήμα Πρώτο
Δημιουργήστε δύο καμπάνιες στο Facebook με σκοπό το Website Traffic. H μια καμπάνια θα στοχεύει σε κοινό που μοιάζει με το κοινό που ήδη έχετε στο Page σας, ή στο κοινό που αναγνωρίζεται ότι σας ταιριάζει. Μια τέτοια διαφήμιση, θα έχει Destination URL, το Homepage ή κάποιο landing page.
Βήμα Δεύτερο
Διαφημίστε στο Search Network τα Blog Articles που έχετε δημιουργήσει και είναι σχετικά με πληροφορίες για τον προορισμό σας και συγχρόνως να δημιουργήσετε αντίστοιχες διαφημίσεις στο Facebook με Custom Audiences, έτσι ώστε να αυξήσετε τα visits. Έπειτα μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις πάνω στους χρήστες που διάβασαν τα άρθρα σας, για να τους θυμίσετε το Brand σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. O στόχος εδώ είναι να αυξήσετε ακόμα περισσότερο την κίνηση στην ιστοσελίδα σας.
Βήμα Τρίτο
Αναλύστε το κοινό που ανταποκρίθηκε στις διαφημίσεις σας, τις ενέργειες που έκανε στην ιστοσελίδα σας και τα keywords που σας έδωσαν το πιο ποιοτικό traffic. Με αυτά τα στοιχεία προχωρήστε στο επόμενο βήμα.
Βήμα Τέταρτο
Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον ικανοποιητικό αριθμό επισκέψεων, έχετε αναλύσει το κοινό σας και ποια είναι τα ακόμα πιο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των χρηστών σας, ήρθε η ώρα για το Remarketing. Με την μέθοδο Remarketing Lists for Search Ads (RLSA), αυξήστε τα bids σε λέξεις κλειδιά που αναγνωρίσατε ως πολύ ισχυρά από τις προηγούμενες ενέργειες και δείξτε τις διαφημίσεις για αυτές τις λέξεις στους επισκέπτες της σελίδας σας τις τελευταίες 30 ημέρες, οι πιθανότητες για conversion αυξάνονται , οπότε επενδύστε και σε ένα σωστό Landing Page με δυνατό CTA (Call-To-Action), για να προσφέρεται στο χρήστη την καλύτερη δυνατή εμπειρία . Δημιουργήστε διαφημίσεις που στόχο έχουν την κράτηση και στο Facebook, απευθυνόμενοι στο κοινό που σας επισκέφθηκε το διάστημα των ημερών που κάνατε τις παραπάνω προωθητικές κινήσεις.
Παραπάνω συζητήσαμε για τα βασικά και πλέον χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και καταλήξαμε σε έναν γενικό συνδυασμό που θα μπορούσε να αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί και δημιουργικοί τρόποι να συνδυαστούν οι δύο πλατφόρμες χρησιμοποιώντας το μέγιστο όφελος από την κάθε μια με το λιγότερο δυνατό κέρδος. Ανάλογα την επιχείρηση, τις ανάγκες της, το περιεχόμενο και την αναγνώριση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα σχεδιασμού πιο απλών ή και πιο περίπλοκων συνδυασμών.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
20/03 07:41
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
20/03 07:20
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
20/03 07:10
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
20/03 07:10
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
20/03 06:13
20/03 06:10
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
19/03 21:30
19/03 18:31
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
19/03 16:05
19/03 15:46
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
19/03 14:00
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
19/03 13:47
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
19/03 12:43
19/03 11:48
+6,1% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2025
19/03 11:24
Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία
19/03 11:15
Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη
19/03 10:32
19/03 10:07
Εντυπωσίασε η Χίος στην έκθεση στη Σόφια- "Παντρειά" Μαστίχας Χίου και Μπουγάτσας Σερρών
19/03 08:31
Γρ. Τάσιος | Περισσότερες εθινικότητες περιμένει φέτος η Χαλκιδική
19/03 08:30
Οροπέδιο της Νίδας, Ο μυστικός παράδεισος στα υψίπεδα της Κρήτης
19/03 07:55
Ερμούπολη: Διαγωνισμός για τη μίσθωση πρώην καφετέριας επί της πλατείας Μιαούλη
19/03 07:54
ΓΑΙΟΣΕ: Πολλαπλές χρήσεις, ακόμη και ξενοδοχεία, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς
19/03 07:45
Διαγωνισμός για τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Ανάπτυξης Δωδεκανήσου
19/03 07:38
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενώνα Μεσενικόλα στη Λίμνη Πλαστήρα
19/03 07:05
19/03 07:00
19/03 06:18
Μια Ελληνική ατραξιόν στις κορυφαίες της Ευρώπης με το καλύτερο value for money
19/03 06:15
19/03 06:15
Δημοπρασία για 15ετή μίσθωση ορειβατικού καταφυγίου στo Λιτόχωρο
18/03 20:58
Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Ελπίζουμε οι ενδείξεις για καλή χρονιά να επαληθευτούν
18/03 18:07
Ενεργός συμμετοχή των πολιτών και αντίσταση - η απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις
18/03 17:49
Στο Λονδίνο τις επόμενες μέρες η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
18/03 17:42
ΕΛΙΜΕ: Χρονιά ρεκόρ για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2024 - Περίπου 8 εκατ. επισκέπτες
18/03 15:58
18/03 15:05
18/03 14:51
Κρητικά Προϊόντα στα Κρητικά Ξενοδοχεία | Ραντεβού στο 13ο Παγκρήτιο Forum
18/03 14:37
Ανέλαβε τα καθήκοντά της η υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή
18/03 14:13
Γερμανικός Τύπος |«Η Ελλάδα υποφέρει από την κλιματική αλλαγή»
18/03 14:05
18/03 14:00
18/03 12:03
Ξενοδοχειακές συναλλαγές στην Ευρώπη το 2024 | +294% στην Ελλάδα!
18/03 10:58
18/03 10:23
To πλάνο δράσεων του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού της Περιφέρειας Αττικής
18/03 08:46
Σαντορίνη 2025: Έτος Υποστήριξης και Ανάδειξης της Αυθεντικότητας
18/03 08:45
Άγιος Νικόλαος: Το κοσμοπολίτικο στολίδι της Κρήτης με τη μυθική λίμνη
18/03 08:40
Ντοκιμαντέρ για τα Ελγίνεια Μάρμαρα και γυρίσματα στη Λέσβο από τη Μιμή Ντενίση
18/03 08:05
Εγκρίσεις ενισχύσεων για 9 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις και 1 κάμπινγκ
18/03 07:51
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Συνεδριάζει η Επιτροπή Περιβάλλοντος για 5 ξενοδοχειακά θέματα
18/03 07:44
Το θερινό πρόγραμμα πτήσεων της Croatia Airlines και οι συνδέσεις με την Αθήνα
18/03 07:33
Ανάδειξη της ορεινής Αχαΐας σε προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου
18/03 06:30
Γιατί τα διεθνή ξενοδοχειακά brands προτιμούν να επενδύουν στην Ελλάδα
18/03 06:10
17/03 19:22
Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες
17/03 16:22
Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη
17/03 16:05
Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson
17/03 15:57
Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων
17/03 15:48
17/03 14:52
17/03 12:52
Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες
17/03 12:01
Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα
17/03 11:46
ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται
17/03 11:22
Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων
17/03 11:14
Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου
17/03 10:04
Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού
17/03 09:58
Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου
17/03 08:45
17/03 08:33
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
17/03 07:17
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
17/03 07:05
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
17/03 07:00
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
17/03 06:45
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
17/03 06:45
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
17/03 06:10
17/03 06:00
16/03 22:26
ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025
16/03 18:16
16/03 17:50
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
16/03 07:05
Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα
16/03 07:00
Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
16/03 06:30
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
14/03 14:39
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
14/03 14:21
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
14/03 13:36
14/03 13:25
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία
+6,1% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2025
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη
( 0 )