Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Α Decrease font Enlarge font
Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Σε προηγούμενο άρθρο μας παρουσιάσαμε πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης. Σήμερα θα αναλύσουμε ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί αρκετούς επιχειρηματίες και marketeers του τουριστικού κλάδου όταν πρόκειται να διαφημιστούν στο internet. Συγκεκριμένα, δεν μπορούν να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να διαφημιστούν μέσω του δικτύου της Google ή του Facebook. Mήπως ο συνδυασμός και των δύο είναι πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τελικά;

Είναι όμως απαραίτητο να επιλέξουμε μόνο μια από τις δύο πλατφόρμες; Μήπως μπορούμε να  συνδυάσουμε και τις δύο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα εργαλεία τpης κάθε μιας, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος;

Παρακάτω θα δούμε τα δύο πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και στο τέλος θα συζητήσουμε πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε συνδυαστικά τα πλεονεκτήματα της κάθε μιας.

Γιατί να επιλέξουμε τα Facebook Ads ;

Ξεκινώντας από το γεγονός ότι το Facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, έχουμε τη δυνατότητα διαφήμισης για πολλούς σκοπούς (Objectives), και τη χρήση διαφορετικών δημιουργικών, από μια απλή φωτογραφία μέχρι και βίντεο. Το πιο πιθανό είναι ότι έχετε ήδη μια σελίδα με κοινό που ενδιαφέρεται για την ξενοδοχειακή ή τουριστική επιχείρηση σας και έχετε κάνει ήδη μια επένδυση στη δημιουργία περιεχομένου.  Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, είναι μια στρατηγική κίνηση που θα βελτιώσει τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας. Γνωρίζοντας πόσο δημοφιλές μέσο είναι το Facebook, τις προωθητικές δυνατότητες που μας δίνει και έχοντας ήδη μια ενεργή σελίδα, έχετε κάνει τη μισή δουλειά.

Α. Η σωστή στόχευση και η αναγνώριση του προφίλ του πελάτη

Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Facebook, είναι η στόχευση. Η διαφημιστική πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύουμε πόλη, ενδιαφέροντα, ηλικίες, επαγγέλματα ακόμα και προσωπική κατάσταση. Η στόχευση μπορεί να γίνει πολύ συγκεκριμένη, πράγμα που κάνει τη διαφήμιση λιγότερο κοστοβόρα και περισσότερο αποτελεσματική, καθώς το κοινό που θα τη δει θα είναι μικρό αλλά πολύ σχετικό.  Είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία των διαφημίσεων μέσω Facebook, να έχουμε κατανοήσει καλά το κοινό μας. Ποιο είναι το προφίλ του και τα δημογραφικά του στοιχεία; Γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει πελατών μας, τους προσεγγίζουμε ξυπνώντας το ενδιαφέρον τους για το brand μας.

Β. Εργαλεία στόχευσης

Πιο συγκεκριμένα, μπορούμε να τρέχουμε διαφημίσεις σε Custom Audience, το οποίο εμείς δημιουργούμε για παράδειγμα από προηγούμενους επισκέπτες στην ιστοσελίδα, ή και επισκέπτες συγκεκριμένων σελίδων της σελίδας μας. Επίσης, ένα πολύ καλό εργαλείο στόχευσης είναι τα Lookalike Audiences. Αυτή η επιλογή στόχευσης μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανιστούμε σε κοινό που έχει κοινά χαρακτηριστικά με το κοινό που μας ακολουθεί στο Facebook Page. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να διαφημιστούμε σε κοινά, που είναι πιο εύκολο να μετατρέψουμε σε μελλοντικούς πελάτες, καθώς διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά με τους πελάτες μας ή με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για κάποιο λόγο για το brand μας. Ο συνδυασμός διαφόρων τακτικών στόχευσης με το σκοπό της διαφήμισης μας, μειώνει κατά πολύ το κόστος, αυξάνοντας την προβολή του ξενοδοχείου σε “high intent” χρήστες που θα ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο Campaign Objective που θέσαμε αρχικά.

Γ. Bonus

Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο, είναι πως οποιαδήποτε διάδραση μεταξύ του προφίλ ενός χρήστη και της διαφήμισης του Page σας, είναι πιθανό να εμφανιστεί και στους λογαριασμούς των φίλων τους. Συνεπώς, η έκθεση που δέχεται το brand είναι ακόμα μεγαλύτερη από αυτή που ενδεχομένως που πληρώνεται.

Γιατί να επιλέξουμε Google Ads;

Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, καλό είναι να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε συγκεκριμένα σε Google Search Network, και όχι σε Google Display network, Gmail Ads ή YouTube ads. Πρώτον, η συγκεκριμένη επιλογή είναι η πιο δημοφιλής, δεύτερον έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων, και τρίτον η επένδυση σε όλες τις διαφημιστικές δυνατότητες θα ήταν σαφώς η πιο αποτελεσματική αλλά εξαιρετικά κοστοβόρα.

Α. Είναι όλοι εκεί

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Αυτό μπορεί να κάνει το περιβάλλον πιο ανταγωνιστικό αλλά επίσης σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε αυτό το κανάλι. Όλοι και όλα βρίσκονται εκεί. Όποιος επιθυμεί να αναζητήσει για κάτι, θα μπει στη Google να το κάνει. Πράγμα το οποίο σημαίνει, πως όλες οι εταιρείες θα είναι εκεί να δώσουν το παρόν οργανικά αλλά και διαφημιστικά. Τα ξενοδοχεία όπως αναφέραμε και παραπάνω έχουν να ανταγωνιστούν τα τεράστια budget που θα διαθέσουν κολοσσοί όπως Booking.com, TripAdvisor, Expedia etc. Για ποιόν λόγο λοιπόν να παίξουν ένα παιχνίδι που φαίνεται χαμένο; Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς. 

Β. Η ευκαιρία

Το μεγάλο πλεονέκτημα της Google, εν συγκρίσει με το Facebook, είναι ότι εδώ προσπαθούμε να προσελκύσουμε κάποιον που ήδη ψάχνει για κάτι πολύ σχετικό με εμάς, άρα οι πιθανότητες να τον κάνουμε πελάτη μας αυξάνονται. Για αρχή προσπαθήστε να δημιουργήσετε διαφημίσεις με σκοπό να πιάσετε τον χρήστη στην αρχή του αγοραστικού του ταξιδιού. Τη στιγμή που ψάχνει για τον προορισμό, τις καλοκαιρινές του διακοπές ή ακόμα και τη μετακίνηση, δηλαδή τις πτήσεις προς τον προορισμό στον οποίο βρίσκεστε. Ένας ταξιδιώτης περνάει από πολλές συσκευές και πολλών ειδών αναζητήσεις μέχρι να καταλήξει να κλείσει τη διαμονή μου ή να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη τουριστική υπηρεσία.

Σε αυτή τη φάση μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο (blog articles) με πληροφορίες και tips για όλα όσα ο ταξιδιώτης θα έψαχνε κατά τη διάρκεια της αναζήτησης για τον τέλειο προορισμό και το ιδανικό μέρος διαμονής. Όταν ο χρήστης θα ψάχνει για πληροφορίες και εσείς τις προσφέρεται θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, θα θυμάται ή θα έχει αποθηκεύσει που βρήκε τις πληροφορίες, η ακόμα μπορεί και την ίδια στιγμή να αποφασίσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο ή την υπηρεσία σας.

Γ. Remarketing στο Search Network

Αλλά ακόμα και αν δε γίνουν τα παραπάνω στην επόμενη αναζήτηση του θα του θυμίσετε την ύπαρξη σας με RLSA  (Remarketing Lists for Search Ads, η δυνατότητα remarketing πλεον δίνεται και στο Search Network εκτός από Display με διάφορους τρόπους ) διαφήμιση στη Google.  Αρχικά επενδύστε σε long-tail-keywords, καθώς οι χρήστες ψάχνουν πληροφορίες για τον προορισμό, εσείς θα είστε εκεί να τις δώσετε. Οι μεγάλοι ανταγωνιστές δε θα διαφημίζονται τόσο πολύ σε αυτές τις κατηγορίες Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα (1.000 cookies), επενδύστε πιο έντονα σε αυτό το κοινό που ήδη εξέφρασε κάποιο ενδιαφέρον για τον προορισμό ή και το ξενοδοχείο σας. Με Remarketing Campaigns στο Search Network (RLSA) μπορείτε να κάνετε διαφημίσεις  πιο οικονομικά, μιας και η στόχευση σας γίνεται πιο συγκεκριμένη, η σχετικότητα σας μεγαλύτερη και είστε ήδη πιο κοντά στην αναγνώριση του “high-intent” χρήστη, ο οποίος θα καταλήξει σε κάποιο conversion.

Η μηχανή αναζήτησης έχει γίνει ένα τρομερά ανταγωνιστικό πεδίο, αλλά με την κατάλληλη προσαρμογή των διαφημίσεων και τη χρήση εργαλείων μπορούμε να προσεγγίσουμε τους εν δυνάμει πελάτες από την αρχή του αγοραστικού τους ταξιδιού. 

Ο συνδυασμός των δυο βασικών πλεονεκτημάτων φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα

Η πιο χρήσιμη τακτική είναι να συνδυάσετε τις δυο πλατφόρμες και να χρησιμοποιήστε την κάθε μια για διαφορετικό σκοπό. 

Βήμα Πρώτο

Δημιουργήστε δύο καμπάνιες στο Facebook με σκοπό το Website Traffic.  H μια καμπάνια θα στοχεύει σε κοινό που μοιάζει με το κοινό που ήδη έχετε στο Page σας, ή στο κοινό που αναγνωρίζεται ότι σας ταιριάζει. Μια τέτοια διαφήμιση, θα έχει Destination URL, το Homepage ή κάποιο landing page.

Βήμα Δεύτερο

Διαφημίστε στο Search Network τα Blog Articles που έχετε δημιουργήσει και είναι σχετικά με πληροφορίες για τον προορισμό σας και συγχρόνως να δημιουργήσετε αντίστοιχες διαφημίσεις στο Facebook με Custom Audiences, έτσι ώστε να αυξήσετε τα visits. Έπειτα μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις πάνω στους χρήστες που διάβασαν τα άρθρα σας, για να τους θυμίσετε το Brand  σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. O στόχος εδώ είναι να αυξήσετε ακόμα περισσότερο την κίνηση στην ιστοσελίδα σας.

Βήμα Τρίτο

Αναλύστε το κοινό που ανταποκρίθηκε στις διαφημίσεις σας, τις ενέργειες που έκανε στην ιστοσελίδα σας και τα keywords που σας έδωσαν το πιο ποιοτικό traffic. Με αυτά τα στοιχεία προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Βήμα Τέταρτο

Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον ικανοποιητικό αριθμό επισκέψεων, έχετε αναλύσει το κοινό σας και ποια είναι τα ακόμα πιο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των χρηστών σας, ήρθε η ώρα για το Remarketing. Με την μέθοδο Remarketing Lists for Search Ads (RLSA), αυξήστε τα bids σε λέξεις κλειδιά που αναγνωρίσατε ως πολύ ισχυρά από τις προηγούμενες ενέργειες και δείξτε τις διαφημίσεις για αυτές τις λέξεις στους επισκέπτες της σελίδας σας τις τελευταίες 30 ημέρες, οι πιθανότητες για conversion αυξάνονται , οπότε επενδύστε και σε ένα σωστό Landing Page με δυνατό CTA (Call-To-Action), για να προσφέρεται στο χρήστη την καλύτερη δυνατή εμπειρία . Δημιουργήστε διαφημίσεις που στόχο έχουν την κράτηση και στο Facebook, απευθυνόμενοι στο κοινό που σας επισκέφθηκε το διάστημα των ημερών που κάνατε τις παραπάνω προωθητικές κινήσεις.

Παραπάνω συζητήσαμε για τα βασικά και πλέον χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και καταλήξαμε σε έναν γενικό συνδυασμό που θα μπορούσε να αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί και δημιουργικοί τρόποι να συνδυαστούν οι δύο πλατφόρμες χρησιμοποιώντας το μέγιστο όφελος από την κάθε μια με το λιγότερο δυνατό κέρδος. Ανάλογα την επιχείρηση, τις ανάγκες της, το περιεχόμενο και την αναγνώριση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα σχεδιασμού πιο απλών ή και πιο περίπλοκων συνδυασμών.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 10/12 14:42

    Σεμινάριο για τον τουρισμό παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  2. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  3. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  4. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  5. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  6. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  7. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  8. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  9. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  10. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  11. 10/12 11:27

    Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τον θεματικό τουρισμό

  12. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  13. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  14. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  15. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  16. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  17. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  18. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  19. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  20. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον

  21. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  22. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  23. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  24. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  25. 08/12 12:36

    International Tourism Expo 2018: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  26. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  27. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  28. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  29. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  30. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  31. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  32. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  33. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  34. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  35. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα

  36. 07/12 13:39

    Σε διαβούλευση σχέδιο Κανονισμού Καζίνο

  37. 07/12 13:29

    Η FedHATTA στηρίζει τον οινικό τουρισμό της Νάουσας

  38. 07/12 13:15

    Περισσότερο σεξ στις διακοπές θέλουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  39. 07/12 12:51

    Virtuoso: Οι 9 εμπειρίες πολυτελών διακοπών που δεν πρέπει να χάσει κανείς το 2019

  40. 07/12 12:01

    +12,3% η επιβατική κίνηση στην Αθήνα το Νοέμβριο

  41. 07/12 11:41

    Fraport Greece: Διψήφια αύξηση των επιβατών το Νοέμβριο

  42. 07/12 11:41

    Επενδύσεις: Προκαταβολή του 25% της επιχορήγησης

  43. 07/12 11:38

    Σε διαβούλευση το σ/ν για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων

  44. 07/12 11:22

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία το 2019

  45. 07/12 11:15

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το θεματικό τουρισμό - Τι περιλαμβάνει

  46. 07/12 10:38

    1,5 εκατ. Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα το 2019

  47. 07/12 10:24

    Διεθνής διάκριση για το ξενοδοχείο Liostasi Hotel & Suites

  48. 07/12 10:16

    Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Προβολή παραγωγών σε 30 ξενοδοχεία

  49. 07/12 10:14

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πολιτιστική διαδρομή "Δρόμοι Υγείας"

  50. 07/12 10:12

    Δήμος Πόρου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  51. 07/12 10:09

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στην Κίνα

  52. 07/12 10:05

    Δυο νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  53. 06/12 16:17

    Ο Δήμος Χερσονήσου στην Grecak Panorama και Greek Food Show

  54. 06/12 14:38

    Στην Κέρκυρα το βραβείο καλύτερης ευρωπαϊκής τοποθεσίας για κινηματογραφικά γυρίσματα

  55. 06/12 14:17

    ΠΟΤ- UNESCO: Ο πολιτιστικός τουρισμός οδηγεί στην ευημερία των κοινοτήτων

  56. 06/12 13:41

    Αίτηση πτώχευσης από την ελβετική αεροπορική εταιρεία PrivatΑir

  57. 06/12 13:26

    Η Ρόδος ιδανικός τουριστικός προορισμός για τους Πολωνούς

  58. 06/12 13:23

    Η γαστρονομία της Αστυπάλαιας προβάλλεται στην Ινδία

  59. 06/12 12:54

    Αυτό το αθηναϊκό ξενοδοχείο είναι ανάμεσα στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  60. 06/12 12:35

    Αγωγή εκατομμυρίων δολαρίων στη Hilton για βιντεοσκόπηση επισκέπτριας στο ντουζ

  61. 06/12 12:11

    Ο ελληνικός τουρισμός υγείας και η κληρονομιά του Ιπποκράτη προβάλλεται στη Ρωσία

  62. 06/12 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Σύγχρονη ταυτότητα, με στόχο τα 50 εκατ. τουρίστες το 2019

  63. 06/12 11:56

    Αμερικανικός τουρισμός | Απογείωση της ζήτησης για Μύκονο το 2018- Οι top τάσεις στα ταξίδια

  64. 06/12 11:29

    Σειρά ριάλιτι στο MTV για το Beach Club της Lindsay Lohan στη Μύκονο (video)

  65. 06/12 10:45

    Δράσεις για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Κρήτη

  66. 06/12 10:43

    Ο τουριστικός χάρτης της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  67. 06/12 10:41

    Οργανισμός Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού στο Β.Αιγαίο

  68. 06/12 10:37

    Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019

  69. 06/12 10:33

    Πινακίδες τουριστικής πληροφόρησης στη Σπάρτη- Λεύκωμα για τη Δ.Μακεδονία

  70. 05/12 19:59

    Τουρισμός υπαίθριων δραστηριοτήτων: Τρίτος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

  71. 05/12 19:39

    SETE Workshop: «To κρασί συναντά τον τουρισμό»

  72. 05/12 19:31

    Aegean: Προσύμφωνο με την Pratt & Whitney για κινητήρες GTF στα Α320neo

  73. 05/12 19:25

    Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  74. 05/12 15:57

    Χριστούγεννα στην Αθήνα: 230 εκδηλώσεις στο εορταστικό πρόγραμμα του δήμου

  75. 05/12 14:43

    ΕΞΑ-ΑΑ: Τα προβλήματα της Αθήνας στους υποψήφιους δημάρχους

  76. 05/12 14:32

    Αλλοδαπός νοίκιαζε ανύπαρκτα διαμερίσματα στο εξωτερικό μέσω του διαδικτύου

  77. 05/12 14:16

    Στη Ελλάδα η απονομή των Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards 2019

  78. 05/12 13:53

    Πέμπτος μεγαλύτερος προορισμός για τους Αυστριακούς η Ελλάδα

  79. 05/12 13:18

    Η γαστρονομία της Τήνου σε εκδήλωση στο Μαρούσι

  80. 05/12 13:16

    Προσλήψεις στην Emirates | Open Day σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  81. 05/12 13:13

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς θα επηρεάσει το Brexit τις διακοπές στη Μεσόγειο

  82. 05/12 12:31

    Αθλητικός τουρισμός | Διεθνής διάκριση για το Santorini Experience

  83. 05/12 12:26

    Ο τουρισμός ενεργοποίησε την ελληνική αγορά ακινήτων

  84. 05/12 12:02

    Παραπλάνηση των ταξιδιωτών από την Trivago στην Αυστραλία

  85. 05/12 11:41

    Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης 2019 στη Μπρέντα της Ολλανδίας

  86. 05/12 11:22

    Τουρισμός: Ποιες πόλεις ήταν οι πιο περιζήτητες στους διεθνείς ταξιδιώτες το 2018

  87. 05/12 11:06

    Blu Express: 5 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2019

  88. 05/12 11:00

    Ν. Ηγουμενίδης: Να προστατευθεί η θέση των ξεναγών ως πρεσβευτών της χώρας

  89. 05/12 10:48

    Φαντασμαγορική γιορτή για τα Χριστούγεννα στη μαρίνα Φλοίσβου

  90. 05/12 09:27

    ΣΕΤΕΥΔ: Οι υπαίθριες δραστηριότητες δεν είναι "τουρισμός αθλητικής αναψυχής"- Ο κλάδος θα γυρίσει πίσω 40 χρόνια

  91. 05/12 09:21

    Δήμος Ιλίου: Όχι σε μονάδα επεξεργασίας λυμάτων

  92. 05/12 09:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για επενδύσεις σε ξενοδοχεία

  93. 05/12 09:17

    Δράσεις για τον τουρισμό σε Ναύπακτο και Λουτράκι

  94. 05/12 09:14

    Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Σύστημα διαχείρισης προορισμού

  95. 05/12 09:10

    ΕΛΣΤΑΤ: Χωρίς αναλυτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό και το 2019

  96. 05/12 09:03

    Ξενοδοχεία: Παράταση του διαγωνισμού για τη μίσθωση του κτιρίου στη Ζαλοκώστα

  97. 04/12 17:53

    Κορυφαία στελέχη αεροδρομίων στο συμπόσιο του ΔΑΑ

  98. 04/12 15:00

    Απάτη 43.000 ευρώ από ταξιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα

  99. 04/12 14:26

    The Best for the Guest | Συνέδριο Οικονομίας Διαμοιρασμού & Βραχυχρόνιας Μίσθωσης

  100. 04/12 14:21

    Το Discover North Athens προσέλκυσε Kινεζικές συμμετοχές στο Olympic Stadium Run