Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Σε προηγούμενο άρθρο μας παρουσιάσαμε πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης. Σήμερα θα αναλύσουμε ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί αρκετούς επιχειρηματίες και marketeers του τουριστικού κλάδου όταν πρόκειται να διαφημιστούν στο internet. Συγκεκριμένα, δεν μπορούν να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να διαφημιστούν μέσω του δικτύου της Google ή του Facebook. Mήπως ο συνδυασμός και των δύο είναι πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τελικά;
Είναι όμως απαραίτητο να επιλέξουμε μόνο μια από τις δύο πλατφόρμες; Μήπως μπορούμε να συνδυάσουμε και τις δύο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα εργαλεία τpης κάθε μιας, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος;
Παρακάτω θα δούμε τα δύο πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και στο τέλος θα συζητήσουμε πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε συνδυαστικά τα πλεονεκτήματα της κάθε μιας.
Γιατί να επιλέξουμε τα Facebook Ads ;
Ξεκινώντας από το γεγονός ότι το Facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, έχουμε τη δυνατότητα διαφήμισης για πολλούς σκοπούς (Objectives), και τη χρήση διαφορετικών δημιουργικών, από μια απλή φωτογραφία μέχρι και βίντεο. Το πιο πιθανό είναι ότι έχετε ήδη μια σελίδα με κοινό που ενδιαφέρεται για την ξενοδοχειακή ή τουριστική επιχείρηση σας και έχετε κάνει ήδη μια επένδυση στη δημιουργία περιεχομένου. Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, είναι μια στρατηγική κίνηση που θα βελτιώσει τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας. Γνωρίζοντας πόσο δημοφιλές μέσο είναι το Facebook, τις προωθητικές δυνατότητες που μας δίνει και έχοντας ήδη μια ενεργή σελίδα, έχετε κάνει τη μισή δουλειά.
Α. Η σωστή στόχευση και η αναγνώριση του προφίλ του πελάτη
Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Facebook, είναι η στόχευση. Η διαφημιστική πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύουμε πόλη, ενδιαφέροντα, ηλικίες, επαγγέλματα ακόμα και προσωπική κατάσταση. Η στόχευση μπορεί να γίνει πολύ συγκεκριμένη, πράγμα που κάνει τη διαφήμιση λιγότερο κοστοβόρα και περισσότερο αποτελεσματική, καθώς το κοινό που θα τη δει θα είναι μικρό αλλά πολύ σχετικό. Είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία των διαφημίσεων μέσω Facebook, να έχουμε κατανοήσει καλά το κοινό μας. Ποιο είναι το προφίλ του και τα δημογραφικά του στοιχεία; Γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει πελατών μας, τους προσεγγίζουμε ξυπνώντας το ενδιαφέρον τους για το brand μας.
Β. Εργαλεία στόχευσης
Πιο συγκεκριμένα, μπορούμε να τρέχουμε διαφημίσεις σε Custom Audience, το οποίο εμείς δημιουργούμε για παράδειγμα από προηγούμενους επισκέπτες στην ιστοσελίδα, ή και επισκέπτες συγκεκριμένων σελίδων της σελίδας μας. Επίσης, ένα πολύ καλό εργαλείο στόχευσης είναι τα Lookalike Audiences. Αυτή η επιλογή στόχευσης μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανιστούμε σε κοινό που έχει κοινά χαρακτηριστικά με το κοινό που μας ακολουθεί στο Facebook Page. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να διαφημιστούμε σε κοινά, που είναι πιο εύκολο να μετατρέψουμε σε μελλοντικούς πελάτες, καθώς διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά με τους πελάτες μας ή με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για κάποιο λόγο για το brand μας. Ο συνδυασμός διαφόρων τακτικών στόχευσης με το σκοπό της διαφήμισης μας, μειώνει κατά πολύ το κόστος, αυξάνοντας την προβολή του ξενοδοχείου σε “high intent” χρήστες που θα ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο Campaign Objective που θέσαμε αρχικά.
Γ. Bonus
Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο, είναι πως οποιαδήποτε διάδραση μεταξύ του προφίλ ενός χρήστη και της διαφήμισης του Page σας, είναι πιθανό να εμφανιστεί και στους λογαριασμούς των φίλων τους. Συνεπώς, η έκθεση που δέχεται το brand είναι ακόμα μεγαλύτερη από αυτή που ενδεχομένως που πληρώνεται.
Γιατί να επιλέξουμε Google Ads;
Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, καλό είναι να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε συγκεκριμένα σε Google Search Network, και όχι σε Google Display network, Gmail Ads ή YouTube ads. Πρώτον, η συγκεκριμένη επιλογή είναι η πιο δημοφιλής, δεύτερον έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων, και τρίτον η επένδυση σε όλες τις διαφημιστικές δυνατότητες θα ήταν σαφώς η πιο αποτελεσματική αλλά εξαιρετικά κοστοβόρα.
Α. Είναι όλοι εκεί
Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Αυτό μπορεί να κάνει το περιβάλλον πιο ανταγωνιστικό αλλά επίσης σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε αυτό το κανάλι. Όλοι και όλα βρίσκονται εκεί. Όποιος επιθυμεί να αναζητήσει για κάτι, θα μπει στη Google να το κάνει. Πράγμα το οποίο σημαίνει, πως όλες οι εταιρείες θα είναι εκεί να δώσουν το παρόν οργανικά αλλά και διαφημιστικά. Τα ξενοδοχεία όπως αναφέραμε και παραπάνω έχουν να ανταγωνιστούν τα τεράστια budget που θα διαθέσουν κολοσσοί όπως Booking.com, TripAdvisor, Expedia etc. Για ποιόν λόγο λοιπόν να παίξουν ένα παιχνίδι που φαίνεται χαμένο; Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς.
Β. Η ευκαιρία
Το μεγάλο πλεονέκτημα της Google, εν συγκρίσει με το Facebook, είναι ότι εδώ προσπαθούμε να προσελκύσουμε κάποιον που ήδη ψάχνει για κάτι πολύ σχετικό με εμάς, άρα οι πιθανότητες να τον κάνουμε πελάτη μας αυξάνονται. Για αρχή προσπαθήστε να δημιουργήσετε διαφημίσεις με σκοπό να πιάσετε τον χρήστη στην αρχή του αγοραστικού του ταξιδιού. Τη στιγμή που ψάχνει για τον προορισμό, τις καλοκαιρινές του διακοπές ή ακόμα και τη μετακίνηση, δηλαδή τις πτήσεις προς τον προορισμό στον οποίο βρίσκεστε. Ένας ταξιδιώτης περνάει από πολλές συσκευές και πολλών ειδών αναζητήσεις μέχρι να καταλήξει να κλείσει τη διαμονή μου ή να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη τουριστική υπηρεσία.
Σε αυτή τη φάση μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο (blog articles) με πληροφορίες και tips για όλα όσα ο ταξιδιώτης θα έψαχνε κατά τη διάρκεια της αναζήτησης για τον τέλειο προορισμό και το ιδανικό μέρος διαμονής. Όταν ο χρήστης θα ψάχνει για πληροφορίες και εσείς τις προσφέρεται θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, θα θυμάται ή θα έχει αποθηκεύσει που βρήκε τις πληροφορίες, η ακόμα μπορεί και την ίδια στιγμή να αποφασίσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο ή την υπηρεσία σας.
Γ. Remarketing στο Search Network
Αλλά ακόμα και αν δε γίνουν τα παραπάνω στην επόμενη αναζήτηση του θα του θυμίσετε την ύπαρξη σας με RLSA (Remarketing Lists for Search Ads, η δυνατότητα remarketing πλεον δίνεται και στο Search Network εκτός από Display με διάφορους τρόπους ) διαφήμιση στη Google. Αρχικά επενδύστε σε long-tail-keywords, καθώς οι χρήστες ψάχνουν πληροφορίες για τον προορισμό, εσείς θα είστε εκεί να τις δώσετε. Οι μεγάλοι ανταγωνιστές δε θα διαφημίζονται τόσο πολύ σε αυτές τις κατηγορίες Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα (1.000 cookies), επενδύστε πιο έντονα σε αυτό το κοινό που ήδη εξέφρασε κάποιο ενδιαφέρον για τον προορισμό ή και το ξενοδοχείο σας. Με Remarketing Campaigns στο Search Network (RLSA) μπορείτε να κάνετε διαφημίσεις πιο οικονομικά, μιας και η στόχευση σας γίνεται πιο συγκεκριμένη, η σχετικότητα σας μεγαλύτερη και είστε ήδη πιο κοντά στην αναγνώριση του “high-intent” χρήστη, ο οποίος θα καταλήξει σε κάποιο conversion.
Η μηχανή αναζήτησης έχει γίνει ένα τρομερά ανταγωνιστικό πεδίο, αλλά με την κατάλληλη προσαρμογή των διαφημίσεων και τη χρήση εργαλείων μπορούμε να προσεγγίσουμε τους εν δυνάμει πελάτες από την αρχή του αγοραστικού τους ταξιδιού.
Ο συνδυασμός των δυο βασικών πλεονεκτημάτων φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα
Η πιο χρήσιμη τακτική είναι να συνδυάσετε τις δυο πλατφόρμες και να χρησιμοποιήστε την κάθε μια για διαφορετικό σκοπό.
Βήμα Πρώτο
Δημιουργήστε δύο καμπάνιες στο Facebook με σκοπό το Website Traffic. H μια καμπάνια θα στοχεύει σε κοινό που μοιάζει με το κοινό που ήδη έχετε στο Page σας, ή στο κοινό που αναγνωρίζεται ότι σας ταιριάζει. Μια τέτοια διαφήμιση, θα έχει Destination URL, το Homepage ή κάποιο landing page.
Βήμα Δεύτερο
Διαφημίστε στο Search Network τα Blog Articles που έχετε δημιουργήσει και είναι σχετικά με πληροφορίες για τον προορισμό σας και συγχρόνως να δημιουργήσετε αντίστοιχες διαφημίσεις στο Facebook με Custom Audiences, έτσι ώστε να αυξήσετε τα visits. Έπειτα μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις πάνω στους χρήστες που διάβασαν τα άρθρα σας, για να τους θυμίσετε το Brand σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. O στόχος εδώ είναι να αυξήσετε ακόμα περισσότερο την κίνηση στην ιστοσελίδα σας.
Βήμα Τρίτο
Αναλύστε το κοινό που ανταποκρίθηκε στις διαφημίσεις σας, τις ενέργειες που έκανε στην ιστοσελίδα σας και τα keywords που σας έδωσαν το πιο ποιοτικό traffic. Με αυτά τα στοιχεία προχωρήστε στο επόμενο βήμα.
Βήμα Τέταρτο
Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον ικανοποιητικό αριθμό επισκέψεων, έχετε αναλύσει το κοινό σας και ποια είναι τα ακόμα πιο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των χρηστών σας, ήρθε η ώρα για το Remarketing. Με την μέθοδο Remarketing Lists for Search Ads (RLSA), αυξήστε τα bids σε λέξεις κλειδιά που αναγνωρίσατε ως πολύ ισχυρά από τις προηγούμενες ενέργειες και δείξτε τις διαφημίσεις για αυτές τις λέξεις στους επισκέπτες της σελίδας σας τις τελευταίες 30 ημέρες, οι πιθανότητες για conversion αυξάνονται , οπότε επενδύστε και σε ένα σωστό Landing Page με δυνατό CTA (Call-To-Action), για να προσφέρεται στο χρήστη την καλύτερη δυνατή εμπειρία . Δημιουργήστε διαφημίσεις που στόχο έχουν την κράτηση και στο Facebook, απευθυνόμενοι στο κοινό που σας επισκέφθηκε το διάστημα των ημερών που κάνατε τις παραπάνω προωθητικές κινήσεις.
Παραπάνω συζητήσαμε για τα βασικά και πλέον χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και καταλήξαμε σε έναν γενικό συνδυασμό που θα μπορούσε να αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί και δημιουργικοί τρόποι να συνδυαστούν οι δύο πλατφόρμες χρησιμοποιώντας το μέγιστο όφελος από την κάθε μια με το λιγότερο δυνατό κέρδος. Ανάλογα την επιχείρηση, τις ανάγκες της, το περιεχόμενο και την αναγνώριση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα σχεδιασμού πιο απλών ή και πιο περίπλοκων συνδυασμών.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
13/07 12:14
Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο
13/07 12:08
Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030
13/07 07:57
«Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70
13/07 07:22
Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica
13/07 07:09
Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden
12/07 08:55
12/07 07:57
12/07 07:39
Airbnb: Πιο ευέλικτες ακυρώσεις από τον Οκτώβριο – Αντιδράσεις από οικοδεσπότες
12/07 07:15
Η Air France–KLM πρωτοπορεί στις αερομεταφορές με την Ετικέτα Εκπομπών Πτήσεων της ΕΕ
12/07 07:12
Έλληνας στο «τιμόνι» F&B της Pacifica Hotels στην Καλιφόρνια
12/07 06:51
12/07 06:46
Φεστιβάλ τοπικών προϊόντων στη Νέα Μάκρη: Μια γιορτή γεύσεων και πολιτισμού
12/07 06:43
12/07 06:11
Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο
11/07 16:05
11/07 15:37
11/07 12:47
Στον... «αέρα» η αεροπορική σύνδεση Ιωάννινα – Ηράκλειο | Τι απαντά η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας
11/07 11:52
11/07 11:32
Οι Αμερικανοί συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρά την αβεβαιότητα – Τι δείχνει νέα έρευνα της MMGY
11/07 11:18
Η Ισπανία αναμένει μείωση των εσόδων από τον τουρισμό το 2025
11/07 10:49
Νέα εποχή για τα κρατικά αεροδρόμια: Ολιστική στρατηγική αναβάθμισης από την ΥΠΑ
11/07 09:59
11/07 08:17
11/07 07:40
Τα Ιωάννινα στο στόχαστρο του Bollywood – Ανοίγουν δίαυλοι συνεργασίας με την Ινδία
11/07 07:33
Mylos Hotel | Νέο ξενοδοχείο στο πιο αυθεντικά ελληνικό χωριό της Κορσικής
11/07 07:22
Η Radisson διευρύνει την παρουσία της σε Μ. Ανατολή, Κύπρο και Ελλάδα
11/07 07:10
«Πράσινο φως» για το Golf Αφάντου – Ξεκινά η επένδυση των 400 εκατ. του Ομίλου Μήτση
11/07 06:59
Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας | Συνεργασία με την πόλη Trani της Ιταλίας
11/07 06:55
Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου: Μουσική, φύση και πολιτισμός σε απόλυτη αρμονία
11/07 06:23
Το Ν. Αιγαίο o πιο κορεσμένος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη
11/07 06:22
Ακριβή μου Ελλάδα... | + 12% οι τιμές των πακέτων για τους Βρετανούς - Φθηνότεροι οι ανταγωνιστές
11/07 06:21
Προσεχώς ξενοδοχείο | Διαγωνισμός για διατηρητέο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6
10/07 18:18
ΠΟΞ προς Τ. Θεοδωρικάκο: Στρατηγική επιλογή η απουσία του τουρισμού από τον νέο Αναπτυξιακό νόμο
10/07 16:44
10/07 14:23
Nao: Ο πιο σύγχρονος προορισμός μακροζωίας στην Ελλάδα του Minos Palace Resort
10/07 12:09
Τουρκία: Εκρηκτική άνοδος στην κρουαζιέρα με διπλασιασμό της ζήτησης
10/07 11:39
10/07 11:24
Η Πόπη Ξυνοπούλου νέα Πρόεδρος στην Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης
10/07 11:03
ΕΕ | Προειδοποίηση για ρεκόρ καθυστερήσεων πτήσεων στην Ευρώπη το φετινό καλοκαίρι
10/07 10:36
Αφιέρωμα στη Σαντορίνη από το γαλλικό περιοδικό Désirs de Voyages
10/07 10:30
Άντζελα Γκερέκου | Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι της βιωσιμότητας και της καινοτομίας
10/07 10:20
10/07 08:29
10/07 07:57
Telegraph: Ποια είναι τα δύο ξενοδοχεία που "φέρνουν" τις Μαλδίβες στην Ελλάδα
10/07 07:07
10/07 07:05
Δήμος Χερσονήσου | Ξεκινά το "Πληρώνω όσο πετάω" με τη συμμετοχή 28 ξενοδοχείων
10/07 07:05
Πειραιάς–Κίνα: Γέφυρες πολιτισμού και τουρισμού από το Qingdao ως το Πεκίνο
10/07 07:02
Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων
10/07 06:59
Μεσόγειος | Οι πρωταθλητές καύσωνα: Στην Ελλάδα πιο "καυτή" η Κέρκυρα, πιο "δροσερή" η Ρόδος
10/07 06:38
jet2 | Ξενώνες και φθηνά καταλύματα για την προσέλκυση νεαρών τουριστών
10/07 06:35
Δημιουργία πάρκου ελιάς με υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα στη Ρόδο
10/07 06:11
Ιεράπετρα: "Γλυτώσαμε τα χειρότερα..."- Ο Γ.Τζαράκης στο TN | Στο -30% η ροή των κρατήσεων
10/07 06:10
Το Αζερμπαϊτζάν έρχεται... Ελλάδα! Στρατηγική συνεργασία της Danaos με την Pasha Travel
09/07 18:08
Η SKY express υποδέχεται το 11ο Airbus A320neo, ενισχύοντας τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα
09/07 14:34
Οι ιδιαιτερότητες των τουριστικών γραφείων στο επίκεντρο για το Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων
09/07 13:04
Χανιά: Πρόσβαση για όλους στη θάλασσα | Νέο Sea Trac στη Νέα Χώρα - Οι προσβάσιμες παραλίες
09/07 12:34
Ελλάδα | Σταθερά ψηλά και το 2025 στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια
09/07 12:28
Erasmus+ του ΜΑΙΧ: Κατάρτιση Ιταλών σπουδαστών στον τουρισμό
09/07 12:09
09/07 11:56
ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό (video)
09/07 11:34
09/07 11:30
09/07 11:24
09/07 11:09
09/07 10:51
Γρ. Τάσιος για τον Αναπτυξιακό Νόμο | «Ο τουρισμός χρειάζεται δίκαιη στήριξη»
09/07 10:33
Το ιστορικό κέντρο των Χανίων μεταμορφώνεται σε “Chania Open Mall”
09/07 10:11
jet2 | Κυριαρχούν οι καθυστερημένες κρατήσεις και οι ... ελκυστικές τιμές
09/07 09:58
Το Arctic Sunrise της Greenpeace καταπλέει στην Κρήτη – Μήνυμα κατά των εξορύξεων
09/07 09:54
09/07 07:39
Δικαστική δικαίωση στη Γερμανία: Επιστροφή χρημάτων για ακύρωση ταξιδιού λόγω κακοκαιρίας
09/07 07:35
09/07 07:11
Πάνω από 3.500 εβδομαδιαίες αεροπορικές θέσεις από Κίνα προς Αθήνα
09/07 07:06
ΕΡΓΑΝΗ: Ο τουρισμός πρώτος κλάδος στις καταγεγραμμένες υπερωρίες το Μάιο
09/07 07:02
Χορευτική παράσταση στο Θέατρο Φλόκα για τα 100 χρόνια Χατζιδάκι και Θεοδωράκη
09/07 06:44
10 τουριστικοί οργανισμοί της Ευρώπης ανανεώνουν τις δεσμεύσεις τους για τη βιωσιμότητα
09/07 06:15
09/07 06:15
Αγώνας για τη σταγόνα: Τι κάνουν Σάμη και Κασσάνδρα για να αντιμετωπίσουν τη λειψυδρία
09/07 06:10
Τουρισμός 2034: Προκλήσεις και ευκαιρίες σε μια αγορά 16 τρισ. δολ. με 30 δισ. ταξίδια
09/07 06:10
Στην Domes Resorts το Ξενία Ουρανούπολης: Νέο κεφάλαιο για το ιστορικό ξενοδοχείο της Χαλκιδικής
09/07 06:05
Γιατί πολλοί Αμερικανοί αναβάλλουν τις κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές
08/07 18:25
08/07 17:29
Στόχος η τουρκική αγορά: Press και fam trips από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης
08/07 17:21
Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου
08/07 17:13
UNESCO | Αναβολή για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς
08/07 17:09
Υδατοδρόμια | Υπ.Ναυτιλίας: Θετική γνωμοδότηση για 29 – Σε εξέλιξη η διαδικασία για ακόμη 5
08/07 13:15
Η Κίμωλος «πρωταθλήτρια» στα πιο καθαρά νερά του κόσμου – Παγκόσμια διάκριση για την παραλία Πράσσα
08/07 13:03
Αθήνα, η πρώτη πόλη που εντάσσεται στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων
08/07 13:01
Δωρεάν μεταφορά επισκεπτών στην παραλία του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα
08/07 11:49
Γαστρονομικός Τουρισμός στην Κρήτη: Η Elounda Collection στο επίκεντρο της διεθνούς προσοχής
08/07 11:23
Πρόστιμο-σοκ στην Ισπανία για τους Βρετανούς τουρίστες, που δεν έχουν Ασφάλιση Υγείας
08/07 11:02
Πτώχευση Thomas Cook στη Γερμανία: Οι πιστωτές των Sentido Hotels αποζημιώνονται πλήρως
08/07 10:36
Ryanair κατά von der Leyen | «Προστατέψτε τις πτήσεις πάνω από τη Γαλλία ή παραιτηθείτε»
08/07 10:31
Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη
08/07 10:25
Καστέλι: Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης χρειάζεται υποδομές – Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου
08/07 10:23
ΚΕΔΕ: Πρόταση για χρηματοδοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των ιαματικών πηγών
08/07 10:17
Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία
08/07 08:21
08/07 08:14
Marriott: Πιο απαιτητικοί από ποτέ οι ταξιδιώτες πολυτελείας από την Ασία-Ειρηνικό
08/07 08:06
Εξαιρετικοί τουρίστες οι Αυστριακοί: Ταξιδεύουν και ξοδεύουν πολλά...
08/07 08:06
Διαφημιστική προβολή Κυκλάδων, Μυκόνου και Σαντορίνης στους πελάτες της ΤUI Ολλανδίας
Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica
Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden
«Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70
Έλληνας στο «τιμόνι» F&B της Pacifica Hotels στην Καλιφόρνια
Η Air France–KLM πρωτοπορεί στις αερομεταφορές με την Ετικέτα Εκπομπών Πτήσεων της ΕΕ
Airbnb: Πιο ευέλικτες ακυρώσεις από τον Οκτώβριο – Αντιδράσεις από οικοδεσπότες
Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο
Φεστιβάλ τοπικών προϊόντων στη Νέα Μάκρη: Μια γιορτή γεύσεων και πολιτισμού
Γιατί πολλοί Αμερικανοί αναβάλλουν τις κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές
Το Ν. Αιγαίο o πιο κορεσμένος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη
Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030
Ακριβή μου Ελλάδα... | + 12% οι τιμές των πακέτων για τους Βρετανούς - Φθηνότεροι οι ανταγωνιστές
Νέα εποχή για τα κρατικά αεροδρόμια: Ολιστική στρατηγική αναβάθμισης από την ΥΠΑ
Στον... «αέρα» η αεροπορική σύνδεση Ιωάννινα – Ηράκλειο | Τι απαντά η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας
Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο
Οι Αμερικανοί συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρά την αβεβαιότητα – Τι δείχνει νέα έρευνα της MMGY
( 0 )