Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Google ή Facebook; Που είναι καλύτερα να διαφημίσουμε την τουριστική μας επιχείρηση;

Σε προηγούμενο άρθρο μας παρουσιάσαμε πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης. Σήμερα θα αναλύσουμε ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί αρκετούς επιχειρηματίες και marketeers του τουριστικού κλάδου όταν πρόκειται να διαφημιστούν στο internet. Συγκεκριμένα, δεν μπορούν να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να διαφημιστούν μέσω του δικτύου της Google ή του Facebook. Mήπως ο συνδυασμός και των δύο είναι πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τελικά;

Είναι όμως απαραίτητο να επιλέξουμε μόνο μια από τις δύο πλατφόρμες; Μήπως μπορούμε να  συνδυάσουμε και τις δύο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα εργαλεία τpης κάθε μιας, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος;

Παρακάτω θα δούμε τα δύο πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και στο τέλος θα συζητήσουμε πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε συνδυαστικά τα πλεονεκτήματα της κάθε μιας.

Γιατί να επιλέξουμε τα Facebook Ads ;

Ξεκινώντας από το γεγονός ότι το Facebook έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, έχουμε τη δυνατότητα διαφήμισης για πολλούς σκοπούς (Objectives), και τη χρήση διαφορετικών δημιουργικών, από μια απλή φωτογραφία μέχρι και βίντεο. Το πιο πιθανό είναι ότι έχετε ήδη μια σελίδα με κοινό που ενδιαφέρεται για την ξενοδοχειακή ή τουριστική επιχείρηση σας και έχετε κάνει ήδη μια επένδυση στη δημιουργία περιεχομένου.  Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, είναι μια στρατηγική κίνηση που θα βελτιώσει τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας. Γνωρίζοντας πόσο δημοφιλές μέσο είναι το Facebook, τις προωθητικές δυνατότητες που μας δίνει και έχοντας ήδη μια ενεργή σελίδα, έχετε κάνει τη μισή δουλειά.

Α. Η σωστή στόχευση και η αναγνώριση του προφίλ του πελάτη

Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Facebook, είναι η στόχευση. Η διαφημιστική πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύουμε πόλη, ενδιαφέροντα, ηλικίες, επαγγέλματα ακόμα και προσωπική κατάσταση. Η στόχευση μπορεί να γίνει πολύ συγκεκριμένη, πράγμα που κάνει τη διαφήμιση λιγότερο κοστοβόρα και περισσότερο αποτελεσματική, καθώς το κοινό που θα τη δει θα είναι μικρό αλλά πολύ σχετικό.  Είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία των διαφημίσεων μέσω Facebook, να έχουμε κατανοήσει καλά το κοινό μας. Ποιο είναι το προφίλ του και τα δημογραφικά του στοιχεία; Γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει πελατών μας, τους προσεγγίζουμε ξυπνώντας το ενδιαφέρον τους για το brand μας.

Β. Εργαλεία στόχευσης

Πιο συγκεκριμένα, μπορούμε να τρέχουμε διαφημίσεις σε Custom Audience, το οποίο εμείς δημιουργούμε για παράδειγμα από προηγούμενους επισκέπτες στην ιστοσελίδα, ή και επισκέπτες συγκεκριμένων σελίδων της σελίδας μας. Επίσης, ένα πολύ καλό εργαλείο στόχευσης είναι τα Lookalike Audiences. Αυτή η επιλογή στόχευσης μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανιστούμε σε κοινό που έχει κοινά χαρακτηριστικά με το κοινό που μας ακολουθεί στο Facebook Page. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να διαφημιστούμε σε κοινά, που είναι πιο εύκολο να μετατρέψουμε σε μελλοντικούς πελάτες, καθώς διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά με τους πελάτες μας ή με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για κάποιο λόγο για το brand μας. Ο συνδυασμός διαφόρων τακτικών στόχευσης με το σκοπό της διαφήμισης μας, μειώνει κατά πολύ το κόστος, αυξάνοντας την προβολή του ξενοδοχείου σε “high intent” χρήστες που θα ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο Campaign Objective που θέσαμε αρχικά.

Γ. Bonus

Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο, είναι πως οποιαδήποτε διάδραση μεταξύ του προφίλ ενός χρήστη και της διαφήμισης του Page σας, είναι πιθανό να εμφανιστεί και στους λογαριασμούς των φίλων τους. Συνεπώς, η έκθεση που δέχεται το brand είναι ακόμα μεγαλύτερη από αυτή που ενδεχομένως που πληρώνεται.

Γιατί να επιλέξουμε Google Ads;

Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, καλό είναι να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε συγκεκριμένα σε Google Search Network, και όχι σε Google Display network, Gmail Ads ή YouTube ads. Πρώτον, η συγκεκριμένη επιλογή είναι η πιο δημοφιλής, δεύτερον έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων, και τρίτον η επένδυση σε όλες τις διαφημιστικές δυνατότητες θα ήταν σαφώς η πιο αποτελεσματική αλλά εξαιρετικά κοστοβόρα.

Α. Είναι όλοι εκεί

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Αυτό μπορεί να κάνει το περιβάλλον πιο ανταγωνιστικό αλλά επίσης σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε αυτό το κανάλι. Όλοι και όλα βρίσκονται εκεί. Όποιος επιθυμεί να αναζητήσει για κάτι, θα μπει στη Google να το κάνει. Πράγμα το οποίο σημαίνει, πως όλες οι εταιρείες θα είναι εκεί να δώσουν το παρόν οργανικά αλλά και διαφημιστικά. Τα ξενοδοχεία όπως αναφέραμε και παραπάνω έχουν να ανταγωνιστούν τα τεράστια budget που θα διαθέσουν κολοσσοί όπως Booking.com, TripAdvisor, Expedia etc. Για ποιόν λόγο λοιπόν να παίξουν ένα παιχνίδι που φαίνεται χαμένο; Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς. 

Β. Η ευκαιρία

Το μεγάλο πλεονέκτημα της Google, εν συγκρίσει με το Facebook, είναι ότι εδώ προσπαθούμε να προσελκύσουμε κάποιον που ήδη ψάχνει για κάτι πολύ σχετικό με εμάς, άρα οι πιθανότητες να τον κάνουμε πελάτη μας αυξάνονται. Για αρχή προσπαθήστε να δημιουργήσετε διαφημίσεις με σκοπό να πιάσετε τον χρήστη στην αρχή του αγοραστικού του ταξιδιού. Τη στιγμή που ψάχνει για τον προορισμό, τις καλοκαιρινές του διακοπές ή ακόμα και τη μετακίνηση, δηλαδή τις πτήσεις προς τον προορισμό στον οποίο βρίσκεστε. Ένας ταξιδιώτης περνάει από πολλές συσκευές και πολλών ειδών αναζητήσεις μέχρι να καταλήξει να κλείσει τη διαμονή μου ή να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη τουριστική υπηρεσία.

Σε αυτή τη φάση μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο (blog articles) με πληροφορίες και tips για όλα όσα ο ταξιδιώτης θα έψαχνε κατά τη διάρκεια της αναζήτησης για τον τέλειο προορισμό και το ιδανικό μέρος διαμονής. Όταν ο χρήστης θα ψάχνει για πληροφορίες και εσείς τις προσφέρεται θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, θα θυμάται ή θα έχει αποθηκεύσει που βρήκε τις πληροφορίες, η ακόμα μπορεί και την ίδια στιγμή να αποφασίσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο ή την υπηρεσία σας.

Γ. Remarketing στο Search Network

Αλλά ακόμα και αν δε γίνουν τα παραπάνω στην επόμενη αναζήτηση του θα του θυμίσετε την ύπαρξη σας με RLSA  (Remarketing Lists for Search Ads, η δυνατότητα remarketing πλεον δίνεται και στο Search Network εκτός από Display με διάφορους τρόπους ) διαφήμιση στη Google.  Αρχικά επενδύστε σε long-tail-keywords, καθώς οι χρήστες ψάχνουν πληροφορίες για τον προορισμό, εσείς θα είστε εκεί να τις δώσετε. Οι μεγάλοι ανταγωνιστές δε θα διαφημίζονται τόσο πολύ σε αυτές τις κατηγορίες Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα (1.000 cookies), επενδύστε πιο έντονα σε αυτό το κοινό που ήδη εξέφρασε κάποιο ενδιαφέρον για τον προορισμό ή και το ξενοδοχείο σας. Με Remarketing Campaigns στο Search Network (RLSA) μπορείτε να κάνετε διαφημίσεις  πιο οικονομικά, μιας και η στόχευση σας γίνεται πιο συγκεκριμένη, η σχετικότητα σας μεγαλύτερη και είστε ήδη πιο κοντά στην αναγνώριση του “high-intent” χρήστη, ο οποίος θα καταλήξει σε κάποιο conversion.

Η μηχανή αναζήτησης έχει γίνει ένα τρομερά ανταγωνιστικό πεδίο, αλλά με την κατάλληλη προσαρμογή των διαφημίσεων και τη χρήση εργαλείων μπορούμε να προσεγγίσουμε τους εν δυνάμει πελάτες από την αρχή του αγοραστικού τους ταξιδιού. 

Ο συνδυασμός των δυο βασικών πλεονεκτημάτων φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα

Η πιο χρήσιμη τακτική είναι να συνδυάσετε τις δυο πλατφόρμες και να χρησιμοποιήστε την κάθε μια για διαφορετικό σκοπό. 

Βήμα Πρώτο

Δημιουργήστε δύο καμπάνιες στο Facebook με σκοπό το Website Traffic.  H μια καμπάνια θα στοχεύει σε κοινό που μοιάζει με το κοινό που ήδη έχετε στο Page σας, ή στο κοινό που αναγνωρίζεται ότι σας ταιριάζει. Μια τέτοια διαφήμιση, θα έχει Destination URL, το Homepage ή κάποιο landing page.

Βήμα Δεύτερο

Διαφημίστε στο Search Network τα Blog Articles που έχετε δημιουργήσει και είναι σχετικά με πληροφορίες για τον προορισμό σας και συγχρόνως να δημιουργήσετε αντίστοιχες διαφημίσεις στο Facebook με Custom Audiences, έτσι ώστε να αυξήσετε τα visits. Έπειτα μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις πάνω στους χρήστες που διάβασαν τα άρθρα σας, για να τους θυμίσετε το Brand  σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. O στόχος εδώ είναι να αυξήσετε ακόμα περισσότερο την κίνηση στην ιστοσελίδα σας.

Βήμα Τρίτο

Αναλύστε το κοινό που ανταποκρίθηκε στις διαφημίσεις σας, τις ενέργειες που έκανε στην ιστοσελίδα σας και τα keywords που σας έδωσαν το πιο ποιοτικό traffic. Με αυτά τα στοιχεία προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Βήμα Τέταρτο

Εφόσον έχετε συγκεντρώσει τον ικανοποιητικό αριθμό επισκέψεων, έχετε αναλύσει το κοινό σας και ποια είναι τα ακόμα πιο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των χρηστών σας, ήρθε η ώρα για το Remarketing. Με την μέθοδο Remarketing Lists for Search Ads (RLSA), αυξήστε τα bids σε λέξεις κλειδιά που αναγνωρίσατε ως πολύ ισχυρά από τις προηγούμενες ενέργειες και δείξτε τις διαφημίσεις για αυτές τις λέξεις στους επισκέπτες της σελίδας σας τις τελευταίες 30 ημέρες, οι πιθανότητες για conversion αυξάνονται , οπότε επενδύστε και σε ένα σωστό Landing Page με δυνατό CTA (Call-To-Action), για να προσφέρεται στο χρήστη την καλύτερη δυνατή εμπειρία . Δημιουργήστε διαφημίσεις που στόχο έχουν την κράτηση και στο Facebook, απευθυνόμενοι στο κοινό που σας επισκέφθηκε το διάστημα των ημερών που κάνατε τις παραπάνω προωθητικές κινήσεις.

Παραπάνω συζητήσαμε για τα βασικά και πλέον χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας και καταλήξαμε σε έναν γενικό συνδυασμό που θα μπορούσε να αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί και δημιουργικοί τρόποι να συνδυαστούν οι δύο πλατφόρμες χρησιμοποιώντας το μέγιστο όφελος από την κάθε μια με το λιγότερο δυνατό κέρδος. Ανάλογα την επιχείρηση, τις ανάγκες της, το περιεχόμενο και την αναγνώριση του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα σχεδιασμού πιο απλών ή και πιο περίπλοκων συνδυασμών.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  2. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  3. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  4. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  5. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  6. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  7. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  8. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  9. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  10. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  11. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  12. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  13. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  14. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  15. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  16. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  17. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  18. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  19. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  20. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  21. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  22. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  23. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  24. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  25. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  26. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  27. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  28. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  29. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  30. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  31. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  32. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  33. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  34. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  35. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  36. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  37. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  38. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  39. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  40. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  41. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  42. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  43. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  44. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  45. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  46. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  47. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  48. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  49. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  50. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  51. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  52. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  53. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  54. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  55. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  56. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  57. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  58. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  59. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  60. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  61. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  62. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  63. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  64. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  65. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  66. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  67. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  68. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  69. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  70. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  71. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  72. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  73. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  74. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  75. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  76. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  77. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  78. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  79. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  80. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  81. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  82. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  83. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  84. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  85. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  86. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  87. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  88. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  89. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  90. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  91. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  92. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  93. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  94. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  95. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  96. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  97. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  98. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  99. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  100. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας