Πως χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο τους οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και πως μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε
Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής άλλα και προσωπικής μας καθημερινότητας. Είναι φυσικό ακόλουθο οτι μας συνοδεύει και στις διακοπές μας. Πως χρησιμοποιούν οι τουρίστες το κινητό τους και πως επηρεάζουν την ψηφιακή προώθηση του ξενοδοχείου σας; Οι έρευνες της Expedia/Egencia και της Hotels.com αποκαλύπτουν τις τάσεις χρήσης του κινητού από τους επισκέπτες των ξενοδοχείων και αναδεικνύουμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτές τις τάσεις.
Πως χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο οι περισσότεροι επισκέπτες ξενοδοχείων;
Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia/Egencia περίπου το 60% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι δεν “αποσυνδέεται” ποτέ από τον online κόσμο (είτε για επαγγελματική ή προσωπική χρήση) και οτι δεν θα ήθελα να ταξιδεύσει χωρίς αυτό. Μάλιστα το 35% θεωρεί οτι κάνει μεγαλύτερη χρήση του κινητού. Αυτό είναι φυσιολογικό εάν σκεφτούμε το γεγονός οτι αρκετοί τουρίστες “τραβάνε” πολλές φωτογραφίες για να τις μοιραστούνε με την υπόλοιπη οικογένεια, φίλους και γνωστούς με τους οποίους είναι συνδεδεμένοι στα social media. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το στοιχείο έρευνας της Hotels.com σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ένας ταξιδιώτης μοιράζεται κάποια φωτογραφία με τους υπόλοιπους χρήστες. Το 50% των ταξιδιωτών ανεβάζει φωτογραφίες και video στα social media απλώς για να κάνει επίδειξη και το 28% κάνει check in προκειμένου να κάνει προκαλέσει την ζήλια των φίλων του.
Πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και να αυξήσετε την ψηφιακή προβολή του ξενοδοχείου σας μέσω των επισκεπτών σας;
Αποδεικνύεται το γεγονός πως οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας εκτός από το να κουβαλάνε το κινητό συνεχώς μαζί τους κάνουν και μεγάλη χρήση μοιράζοντας φωτογραφίες, video και εμπειρίες στους social media λογαριασμούς τους.
Ας εξετάσουμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτή την τάση για να προωθήσετε ακόμα περισσότερο το ξενοδοχείο σας.
1. Ενημερώστε τους επισκέπτες ποιο είναι το πιο δημοφιλές μέρος του ξενοδοχείου για φωτογραφίες. Με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνεται τους επισκέπτες σας να “τραβήξουν” φωτογραφίες και να τις ανεβάσουν στα social media τους. Επίσης κάνοντας τέτοιας μορφής συζητήσης δείχνετε οτι το ξενοδοχείο σας παρακολουθεί τις νέες τεχνολογίες και συμμετέχει ενεργά.
2. Ενημερώστε τους επισκέπτες για το hashtag του ξενοδοχείου σας και προτρέψτε τους να το χρησιμοποιήσουν. Είναι πολύ σημαντικό να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να ανακαλύψουν και να χρησιμοποιήσουν τα hashtags. Μην παραμελείτε πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη τους για να επιτύχετε την αύξηση διάδοσης του ξενοδοχείου σας.
3. Αναδημοσιεύστε φωτογραφίες και video των επισκεπτών σας αναφέροντας το όνομα του λογαριασμού τους. Είναι μια μορφή επιβράβευσης για τους επισκέπτες σας. Επίσης έχουμε παρατηρήσει οτι η χρήση User Generated Content βελτιώνει το engagement των posts του ξενοδοχείου στα social media (διαβάστε το σχετικό άρθρο είναι εδώ.) Προσοχή: δεν θα πρέπει να δημοσιεύετε φωτογραφίες από private instagram accounts (δηλαδή ο χρήστης έχει επιλέξει οι φωτογραφίες του να μην εμφανίζονται σε χρήστες που δεν έχει δώσει έγκριση να τον ακολουθούν). Για το λόγο αυτό καλό είναι να αποφεύγετε το instagram account του ξενοδοχείου σας να ακολουθεί τους επισκέπτες του.
Πως θα ωφελήσει το ξενοδοχείο και θα επηρεάσει τις απευθείας πωλήσεις του ξενοδοχείου σας;
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Google και της TNS σχετικά με τη χρήση του κινητού στη διαδικασία των ταξιδιωτικών αναζητήσεων και κρατήσεων, διαφαίνεται οτι τα smartphones παίζουν σημαίνοντα ρόλο. Οι χρήστες χρησιμοποιούν περισσότερο το κινητό τους κατά την διάρκεια αναζήτησης ξενοδοχείου και όχι τόσο στη διαδικασία κράτησης.
Τα παραπάνω έρχονται να υποστηρίξουν πλήρως την θεωρία της Google σχετικά με τα 5 στάδια του ταξιδιού (διαβάστε το σχετικό άρθρο) και συγκεκριμένα τα στάδια 1 και 2 που αφορούν την έμπνευση για ένα ταξίδι και την φάση αναζήτησης πληροφοριών. Επίσης όταν οι χρήστες ανεβάζουν φωτογραφίες και video συμμετέχουν στη φάση 4 και 5.
Είναι ξεκάθαρο πλέον οτι τα social media παίζουν ένα σημαντικό ρόλο για το ξενοδοχείο σας και θα πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη digital marketing στρατηγική για το ξενοδοχείο σας προκειμένου να μπορέσετε να επιτύχετε τους στόχους σας όπως αύξηση πωλήσεων και direct bookings.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )