Πως χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο τους οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και πως μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε

Α Decrease font Enlarge font
Πως χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο τους οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και πως μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε

Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής άλλα και προσωπικής μας  καθημερινότητας. Είναι φυσικό ακόλουθο οτι μας συνοδεύει και στις διακοπές μας. Πως χρησιμοποιούν οι τουρίστες το κινητό τους και πως επηρεάζουν την ψηφιακή προώθηση του ξενοδοχείου σας; Οι έρευνες της Expedia/Egencia και της Hotels.com αποκαλύπτουν τις τάσεις χρήσης του κινητού από τους επισκέπτες των ξενοδοχείων και αναδεικνύουμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτές τις τάσεις.

Πως χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο οι περισσότεροι επισκέπτες ξενοδοχείων;

Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia/Egencia περίπου το 60% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι δεν “αποσυνδέεται” ποτέ από τον online κόσμο (είτε για επαγγελματική ή προσωπική χρήση) και οτι δεν θα ήθελα να ταξιδεύσει χωρίς αυτό. Μάλιστα το 35% θεωρεί οτι κάνει μεγαλύτερη χρήση του κινητού.  Αυτό είναι φυσιολογικό εάν σκεφτούμε το γεγονός οτι αρκετοί τουρίστες “τραβάνε” πολλές φωτογραφίες για να τις μοιραστούνε με την υπόλοιπη οικογένεια, φίλους και γνωστούς με τους οποίους είναι συνδεδεμένοι στα social media. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το στοιχείο έρευνας της Hotels.com σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ένας ταξιδιώτης μοιράζεται κάποια φωτογραφία με τους υπόλοιπους χρήστες. Το 50% των ταξιδιωτών ανεβάζει φωτογραφίες και video  στα social media απλώς για να κάνει επίδειξη και το 28% κάνει check in προκειμένου να κάνει προκαλέσει την ζήλια των φίλων του.

Πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και να αυξήσετε την ψηφιακή προβολή του ξενοδοχείου σας μέσω των επισκεπτών σας;

Αποδεικνύεται το γεγονός πως οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας εκτός από το να κουβαλάνε το κινητό συνεχώς μαζί τους κάνουν και μεγάλη χρήση μοιράζοντας φωτογραφίες, video και εμπειρίες στους social media λογαριασμούς τους.

Ας εξετάσουμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτή την τάση για να προωθήσετε ακόμα περισσότερο το ξενοδοχείο σας.

1. Ενημερώστε τους επισκέπτες ποιο είναι το πιο δημοφιλές μέρος  του ξενοδοχείου για φωτογραφίες. Με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνεται τους επισκέπτες σας να “τραβήξουν” φωτογραφίες και να τις ανεβάσουν στα social media τους. Επίσης κάνοντας τέτοιας μορφής συζητήσης δείχνετε οτι το ξενοδοχείο σας παρακολουθεί τις νέες τεχνολογίες και συμμετέχει ενεργά.

2. Ενημερώστε τους επισκέπτες για το hashtag του ξενοδοχείου σας και προτρέψτε τους να το χρησιμοποιήσουν. Είναι πολύ σημαντικό να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να ανακαλύψουν και να χρησιμοποιήσουν τα hashtags. Μην παραμελείτε πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη τους για να επιτύχετε την αύξηση διάδοσης του ξενοδοχείου σας.

3. Αναδημοσιεύστε φωτογραφίες και video των επισκεπτών σας αναφέροντας το όνομα του λογαριασμού τους. Είναι μια μορφή επιβράβευσης για τους επισκέπτες σας. Επίσης έχουμε παρατηρήσει οτι η χρήση User Generated Content βελτιώνει το engagement των posts του ξενοδοχείου στα social media (διαβάστε το σχετικό άρθρο είναι εδώ.) Προσοχή: δεν θα πρέπει να δημοσιεύετε φωτογραφίες από private instagram accounts (δηλαδή ο χρήστης έχει επιλέξει οι φωτογραφίες του να μην εμφανίζονται σε χρήστες που δεν έχει δώσει έγκριση να τον ακολουθούν). Για το λόγο αυτό καλό είναι να αποφεύγετε το instagram account του ξενοδοχείου σας να ακολουθεί τους επισκέπτες του.

Πως θα ωφελήσει το ξενοδοχείο και θα επηρεάσει τις απευθείας πωλήσεις του ξενοδοχείου σας;

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Google και της TNS σχετικά με τη χρήση του κινητού στη διαδικασία των ταξιδιωτικών αναζητήσεων και κρατήσεων, διαφαίνεται οτι τα smartphones παίζουν σημαίνοντα ρόλο. Οι χρήστες χρησιμοποιούν περισσότερο το κινητό τους κατά την διάρκεια αναζήτησης ξενοδοχείου και όχι τόσο στη διαδικασία κράτησης.

 

Τα παραπάνω έρχονται να υποστηρίξουν πλήρως την θεωρία της Google σχετικά με τα 5 στάδια του ταξιδιού (διαβάστε το σχετικό άρθρο) και συγκεκριμένα τα στάδια 1 και 2 που αφορούν την έμπνευση για ένα ταξίδι και την φάση αναζήτησης πληροφοριών. Επίσης όταν οι χρήστες ανεβάζουν φωτογραφίες και video συμμετέχουν στη φάση 4 και 5.

Είναι ξεκάθαρο πλέον οτι τα social media παίζουν ένα σημαντικό ρόλο για το ξενοδοχείο σας και θα πρέπει να έχετε μια ξεκάθαρη digital marketing στρατηγική για το ξενοδοχείο σας προκειμένου να μπορέσετε να επιτύχετε τους στόχους σας όπως αύξηση πωλήσεων και direct bookings.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  2. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  3. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  4. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  5. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  6. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  7. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  8. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  9. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  10. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  11. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  12. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  13. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  14. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  15. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  16. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  17. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  18. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  19. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  20. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  21. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  22. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  23. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  24. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  25. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  26. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  27. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  28. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  29. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  30. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  31. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  32. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  33. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  34. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  35. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  36. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  37. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  38. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  39. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  40. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  41. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  42. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  43. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  44. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  45. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  46. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  47. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  48. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  49. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  50. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  51. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  52. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  53. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  54. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  55. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  56. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  57. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα

  58. 17/01 14:07

    Έρευνα: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος στην Ελλάδα

  59. 17/01 13:50

    Η Ryanair αντικαθιστά τα πακέτα διακοπών με τις κρατήσεις πτήσεων και διαμονής

  60. 17/01 13:29

    Αυξάνεται ο αριθμός, μειώνεται η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων

  61. 17/01 12:56

    Θετικά μηνύματα από την Αυστρία για την Κρήτη

  62. 17/01 12:47

    Μ.Κόνσολας: Ακόμη να ξεκινήσει η αποκατάσταση των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω

  63. 17/01 12:31

    TUI Aυστρίας: Κυριαρχία της Τουρκίας το 2019, δεύτερη επιλογή η Ελλάδα

  64. 17/01 12:13

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 5 απόλυτες τάσεις για το 2019- Στο 1 τρισ.δολ. ο ετήσιος τζίρος

  65. 17/01 11:32

    Τι συναρπάζει τους Φινλανδούς τουρίστες στον τόπο διακοπών

  66. 17/01 11:31

    H Zeus International προτιμητέος επενδυτής για το π.ξενοδοχείο "Kάνιγγος 21"- Τρεις ενδιαφερόμενοι για το π."Εσπέρια"

  67. 17/01 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση της αεροπορικής κίνησης προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  68. 17/01 10:40

    Ανερχόμενες αγορές για τη Χαλκιδική Ολλανδία και Αυστρία

  69. 17/01 10:20

    Air France: Θερινή πτήση Παρίσι- Ηράκλειο για πρώτη φορά

  70. 17/01 10:04

    Αποφάσεις για τουριστικά καταλύματα σε Ναύπακτο και Γρεβενά

  71. 17/01 10:01

    Προώθηση της Λέσβου ως προορισμός για μαθητικές εκδρομές

  72. 17/01 09:56

    Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας

  73. 17/01 09:53

    ΕΟΤ: Ομάδα εργασίας για τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις ανανέωσης τουριστικών λεωφορείων

  74. 17/01 09:50

    Συγχωνεύσεις και απορροφήσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  75. 17/01 09:40

    Επίτιμος δημότης Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης

  76. 16/01 16:29

    Emirates: Δεύτερη καθημερινή πτήση προς Αθήνα

  77. 16/01 16:18

    Συνέδριο BnB Guest Conference: Έρευνα για τις επιπτώσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης στους ιδιοκτήτες ακινήτων

  78. 16/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Στις "τάσεις" του 2018 η Ελλάδα- Πώς θα εξελιχθεί το 2019

  79. 16/01 14:32

    Προβολή της Πάρου στην Αυστρία

  80. 16/01 14:25

    Κέρκυρα: Ημερίδα για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προϊόντος

  81. 16/01 14:20

    Μόνιμη τουριστική προβολή της Ελλάδας στη Σαγκάη

  82. 16/01 14:18

    Ελληνικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση των αφίξεων από τη Νορβηγία το 2019

  83. 16/01 13:52

    Nέο πρόγραμμα πιστότητας πελατών στη Marriott από τον Φεβρουάριο

  84. 16/01 13:41

    Το νέο Δ.Σ. στην Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Ηρακλείου

  85. 16/01 13:00

    Μ.Κόνσολας: Επιβεβαιώνεται η παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων στο Υπερταμείο

  86. 16/01 12:26

    Ryanair: Διακόπτει και τις πτήσεις από Αθήνα προς Χανιά, Ρόδο και Μύκονο

  87. 16/01 12:14

    Η Ελλάδα παραμένει ο πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς τουρίστες

  88. 16/01 12:03

    Το τουριστικό προφίλ της Ρόδου και Χαλκιδικής σε συνέδριο του Κολεγίου Ανατόλια

  89. 16/01 11:51

    Κάρπαθος: Νέες δράσεις τουριστικής προβολής το 2019

  90. 16/01 11:33

    Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing

  91. 16/01 11:18

    Booking.com: Γιατί τα εναλλακτικά καταλύματα κερδίζουν τους σύγχρονους τουρίστες

  92. 16/01 10:48

    Saudia: 4 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  93. 16/01 10:39

    Τουρκικός τουρισμός: Ο φιλόδοξος στόχος για 70 εκατ. τουρίστες και 80 δισ.δολ. έσοδα έως το 2023

  94. 16/01 10:37

    Olympic Holidays: Νέα εφαρμογή για τους Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα και την Κύπρο

  95. 16/01 09:47

    8 χρόνια «Μονοπάτια της Ελλάδας»- Paths of Greece

  96. 16/01 09:36

    Σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ Αθήνας και της κινεζικής Chengdu

  97. 16/01 09:33

    Περιφέρεια Κρήτης: Διαγωνισμός για σύμβουλο τουριστικής προβολής

  98. 16/01 09:25

    Άδεια κατεδάφισης τμήματος ξενοδοχείου στη Χερσόνησο

  99. 16/01 09:22

    Μισθώσεις εκτάσεων σε Κεφαλονιά και Παγγαίο για τουριστικές εγκαταστάσεις

  100. 16/01 09:17

    Άδεια δόμησης για το 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική της Μεντεκίδης Κατασκευαστική