Τι είναι το Facebook engagement και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε;

Ένας από τους όρους που ακούγονται ολοένα και πιο συχνά στη digital marketing στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων είναι το engagement, και πιο συγκεκριμένα το engagement των χρηστών με τη Facebook σελίδα του.
Ως Facebook engagement εννοούμε την αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω συγκεκριμένων ενεργειών όπως like, comment, share και click στα post της Facebook σελίδας (page) μας
Τι μετράμε και διαπιστώνουμε με το engagement;
Όπως αναφέραμε και στον ορισμό με το engagement μετράμε την αλληλεπίδραση των χρηστών με τη Facebook σελίδα όπως αυτή προκύπτει από τα like, comment, share άλλα και click που κάνουν οι χρήστες στα διάφορα post που κάνουμε.
Τι επηρεάζει το engagement στην επίδοση της Facebook σελίδας;
Καθότι οι χρήστες του Facebook τείνουν να ακολουθούν (δηλαδή να κάνουν like) σε όλο και μεγαλύτερο αριθμών σελίδων (pages), το Facebook έπρεπε να δημιουργήσει τους “κανόνες”, μέσω αλγορίθμων, που θα ορίζουν ποιά post και ποιών σελίδων θα εμφανίζονται στο newsfeed ενός χρήστη. Διαφορετικά το newsfeed των χρηστών θα “γέμιζε” με τα posts των διαφόρων σελίδων και θα χανόντουσαν τα updates των πραγματικών φίλων που ακολουθεί ο χρήστης και έχουν μεγαλύτερη αξία για αυτόν. Εάν οι χρήστες αλληλοεπιδράσουν με το post της facebook σελίδας ενός ξενοδοχείου ή όποιας άλλης επιχείρησης, αυτό θα καταμετρηθεί και θα βοηθήσει στο συντελεστή που προσμετρά τους παράγοντες εμφάνισης ενός μελλοντικού post από το ίδιο ξενοδοχείο ή επιχείρηση. Είναι αυτονόητο πως όσο μεγαλύτερο το πλήθος των χρηστών (reach) στο οποίο εκτίθονται τα post μας τόσο πλησιάζουμε τους στόχους που έχει θέσει το ξενοδοχείο ή η επιχείρηση.
Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement των Facebook post;
Για την βελτίωση του engagement των post δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη “συνταγή” η οποία να έχει απήχηση σε όλα τα είδη επιχειρήσεων. Ειδικά στο τουριστικό κλάδο γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά πως υπάρχει μια πληθώρα παραγόντων που επηρεάζουν την επίδοση των post των ξενοδοχείων. Αν και οι παράγοντες αυτοί προκύπτουν μέσα από προσεκτική μελέτη και ανάλυση των στατιστικών, μπορούμε να προτείνουμε κάποιους γενικευμένους τρόπους βελτίωσης του engagement των post.
Φωτογραφίες / Εικόνες / Video. Επιλέγουμε εικόνες οι οποίες θα ενεργοποιήσουν συναισθηματικά και υποσυνείδητα και θα οδηγήσουν τους χρήστες στο να κάνουν like, share ή να σχολιάσουν. Πάντως τα video δείχνουν να έχουν ένα μεγαλύτερο αριθμό engagement και αυτό ίσως να οφείλεται στο γεγονός πως το Facebook πριμοδοτεί, με μεγαλύτερο reach, τη χρήση video.
Κείμενα. Χρησιμοποιούμε κείμενα που να συνοδεύουν τη φωτογραφία. Αποφεύγουμε τα μεγάλα και μακροσκελή post καθώς και τη χρήση λέξεων που δεν απευθύνονται στο μέσο όρο επιπέδου γνώσης της γλώσσας στην οποία απευθυνόμαστε.
Γλώσσα του post. Ως τουριστική επιχείρηση ενδεχομένως να απευθυνόμαστε σε περισσότερα από ένα γλωσσικά group. Για το λόγο αυτό προτιμάμε να δημιουργούμε post σε όσες περισσότερες γλώσσες μπορούμε Το facebook μας δίνει την δυνατότητα να κάνουμε το ίδιο post σε διαφορετικές γλώσσες (και με αυτόματη μετάφραση, την οποία δεν συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε όμως)
Ώρα και ημέρες δημοσίευσης. Μεγάλο ρόλο παίζει και το πότε δημοσιεύουμε τα post μας. Τα στατιστικά εργαλεία που μας παρέχει το Facebook, μας βοηθούν να διαπιστώσουμε ποιές είναι καλύτερες ώρες και ημέρες ώστε να αποφασίσουμε αναλόγως.
Hashtags. Αν και τα hashtags δεν επηρεάζουν άμεσα το engagement του post μπορεί να οδηγήσει ένα χρήστη σε κάποιο άλλο post μας που να του “κεντρίσει” το ενδιαφέρον και να τον οδηγήσει σε έναν από τους παράγοντες που βελτιώνουν το engagement (like, comment, share και click).
Σας προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο που επαναλαμβάνουμε τον με τρόπο άλλα και κατά πόσο βελτιώσαμε την απόδοση των Facebook Post μας.
Επαναλαμβάνουμε οτι τα παραπάνω είναι γενικευμένοι κανόνες και η πραγματική βελτιστοποίηση του engagement των post έρχεται μέσα από την ανάλυση διαφόρων παραγόντων που σχετίζονται με την τουριστική επιχείρηση μας.
24/03 17:56
24/03 15:47
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
24/03 15:30
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
24/03 13:34
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
24/03 13:26
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
24/03 12:24
24/03 12:03
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
24/03 11:35
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
24/03 10:42
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
24/03 10:29
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
24/03 10:16
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
24/03 10:11
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
24/03 09:57
24/03 09:54
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
24/03 09:49
24/03 09:16
Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media
24/03 09:00
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
24/03 08:53
24/03 07:58
Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα
24/03 07:22
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
24/03 07:15
Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής
24/03 07:15
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας
24/03 06:30
Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025
24/03 06:14
Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα
23/03 19:11
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
23/03 15:36
Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)
23/03 13:45
Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ
23/03 13:45
WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας
23/03 13:40
23/03 08:37
ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες
23/03 08:03
23/03 08:00
23/03 07:20
Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό
23/03 07:01
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών
22/03 22:25
Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια
22/03 18:31
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς
22/03 18:00
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
21/03 08:30
Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου
21/03 08:13
Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών
21/03 08:00
Η πίεση στους τουριστικούς κλάδους και η ανάγκη για έμπρακτη στήριξη
21/03 07:57
Η τουρκική Global Ports Holding επεκτείνει την παρουσία της στη Σκωτία
21/03 07:49
Γυρίσματα της γαλλικής εκπομπής Voyage en Cuisine στην Κρήτη
21/03 07:45
21/03 07:39
Βόρεια Μακεδονία: Ακύρωση του φόρου αλληλεγγύης από το Συνταγματικό Δικαστήριο
21/03 07:31
ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής
21/03 06:10
20/03 21:17
Gen Z & Ψηφιακές Πληρωμές: Νέα Έρευνα Visa – Ινστιτούτου ΕΣΕΕ
20/03 20:03
Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας
20/03 19:43
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον
20/03 19:31
Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
20/03 19:11
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
20/03 07:41
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
20/03 07:20
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
20/03 07:10
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
20/03 07:10
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
20/03 06:13
20/03 06:10
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
19/03 21:30
19/03 18:31
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
19/03 16:05
19/03 15:46
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
19/03 14:00
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
19/03 13:47
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
( 0 )