Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

Η χρήση των εργαλείων της Google αποτελεί μέρος για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας, την δημιουργία blog articles, την δημοσίευση video, τη δημιουργία καμπανιών και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδας μας για την περαιτέρω αξιολόγηση τηων ενεργειών μας. Στο digital marketing υπάρχουν εργαλεία για τα οποία θα πρέπει να διαθέσουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη χρήση τους. Η Google όμως μας παρέχει δωρεάν τα παρακάτω εργαλεία και η αποτελεσματική τους αξιοποίηση βοηθάει στη λειτουργία μια σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής παρουσίας της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. 

Google Analytics

Το Google Analytics μας βοηθούν στο να παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπό μας. Για να ενεργοποιηθούν θα πρέπει ο προγραμματιστής μας να συμπεριλάβει ένα μικρό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπο μας. Η ανάλυση περιλαμβάνει νέους χρήστες, χρήστες που επιστρέφουν, χρόνο που αφιερώνεται στις μεμονωμένες σελίδες, προβολή σελίδας και πολύ περισσότερες λεπτομέρειες. Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων μπορούν να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του ιστότοπου μας.

Google Trends

Τα Google Trends λειτουργούν στη βάση ότι αναλύουν ένα μέρος των αναζητήσεων της Google προκειμένου να υπολογίσει πόσες αναζητήσεις έχουν γίνει για τους όρους που έχουν εισαχθεί, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στην Google ταυτόχρον. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε τους όρους αναζήτησης που ταιριάζουν και στην τουριστική μας επιχείρηση και βέβαια να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας του ιστότοπου μας.

Google My Business

Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να έχει καταχωρήθεί στον κατάλογο της Google μέσω του Google My Business. Προσθέτοντας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, θα βοηθήσουμε τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google να ταξινομήσουν τη σελίδα μας καλύτερα από αυτές των ανταγωνιστών μας. 

Testmysite

Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναφερθεί σχετικά με την mobile first στρατηγική για τον ιστότοπό μας.  Περίπου το 40% των ερωτημάτων αναζήτησης στην Google γίνεται από smartphone. Η λειτοουργία φιλικού προς κινητά ιστότοπου όχι μόνο παρέχει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και δίνει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Testmysite είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που μας βοηθάει να μάθουμε πόσο mobile friendly είναι ο ιστότοπος μας καθώς και υποδεικνύει τυχόν σημεία που επιδέχονται κάποιας διόρθωσης.

Google Keyword Planner

Τα Google AdWords μας παρέχουν ένα εργαλείο για την αναζήτηση και προγραμματισμό  διαφόρων λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, μπορούμε να αναζητήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες  λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστότοπου μας προκειμένου να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης σχετικά με την τουριστική επιχείρηση μας.

Youtube

Τα video αποτελούν ένα από τα πιο συγχρονα trends του digital marketing την τελευταία διετία. Το YouTube, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε και να διανείμετε ένα video. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνε με μελέτες ότι σελίδες που φιλοξενούν video περιεχόμενο μπορεί να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) μέχρι και 80%.  Τέλος τα video που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του Youtube εμφανίζονται και στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων βοηθώντας ακόμα περισσόερο την επιχείρηση σας σε θέματα προβολής. 

Google Alerts

Με την εγγραφή στα Google Alerts μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις και να  λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε φορά που η Google ανακαλύπτει μια δημοσίευση σχετικά  με τον όρο αναζήτησης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα ενήμεροι σχετικά τις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρηση μας ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές μας.

Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία της Google που είναι δωρεάν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και μια πληθώρα άλλων εργαλείων που μας βοηθούν στην βαθύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με την digital marketing στρατηγική μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 23/01 12:44

    Δημοψήφισμα στο Παλέρμο για το πού θα διατεθούν οι φόροι μέσω της Airbnb

  2. 23/01 12:39

    Πλήθος διακρίσεων για τα ξενοδοχεία της Grecotel

  3. 23/01 12:28

    Το τέλος της πλαστικής σακούλας αποδίδεται με τσάντες και καρότσια σε Δήμους

  4. 23/01 12:22

    Αναβαθμίζεται η premium οικονομική θέση της British Airways

  5. 23/01 12:21

    Ρωσικός τουρισμός: Στροφή στα οργανωμένα πακέτα και τα φθηνότερα ξενοδοχεία το 2019

  6. 23/01 12:14

    Πώς τα ξενοδοχεία της Κρήτης θα έχουν καλύτερες οικονομικές επιδόσεις

  7. 23/01 11:31

    Grecia Panorama: Ο ελληνικός τουρισμός και η γαστρονομία στο Βουκουρέστι

  8. 23/01 11:09

    Εκσκαφέας εισέβαλλε σε ξενοδοχείο στο Λίβερπουλ

  9. 23/01 10:23

    Επτανησιακή εβδομάδα στη Βιέννη τον Φεβρουάριο

  10. 23/01 10:18

    Ο αγροτουρισμός στη Θεσσαλία- Πρόγραμμα εκπαίδευσης

  11. 23/01 10:13

    Πιστοποίηση του 'Ορους Οίτη ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού

  12. 23/01 10:06

    Ενεργειακό σύστημα στο ξενοδοχείο Euphoria Resort μέσω γεωλογικών σχηματισμών

  13. 23/01 10:01

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Αλεξανδρούπολη και Πύλο

  14. 23/01 09:57

    Σιάτιστα: Τουριστική δράση στον ευρωπαϊκό δρόμο των εμπόρων της

  15. 22/01 16:41

    Την Πέμπτη το συνέδριο BnB Guest Conference για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  16. 22/01 16:15

    "Πονοκέφαλος" οι δασικοί χάρτες για τις τουριστικές επενδύσεις στα νησιά

  17. 22/01 15:00

    Lonely Planet: Σε ελληνικό νησί μία από τις 20 καλύτερες ιαματικές πηγές στην Ευρώπη

  18. 22/01 14:45

    Πρωτόκολλο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τον ΕΦΕΤ για την ποιότητα τροφίμων

  19. 22/01 14:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Χρονιά βραβεύσεων το 2018 για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων

  20. 22/01 14:11

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Το 1/4 των εισπράξεων εισέφεραν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες

  21. 22/01 14:05

    Ρωσικός τουρισμός: "Βροχή" προκρατήσεων για Τουρκία παρά την αύξηση των τιμών το 2019

  22. 22/01 13:59

    Το ψηφιακό έγκλημα θα κοστίσει $5,2 τρις στις εταιρείες την επόμενη 5ετία

  23. 22/01 13:48

    Θρίαμβος του Τσιτσιπά: Ιστορική πρόκριση για την Ελλάδα στους 4 του Australian Open

  24. 22/01 13:37

    Η κρουαζιέρα των ονείρων τους έκρυβε μια έκπληξη στην καμπίνα

  25. 22/01 12:50

    Πιστοποίηση Αειφορίας από την Earthcheck στο NJV Athens Plaza

  26. 22/01 12:46

    Μεταφορικό Ισοδύναμο: Η νέα απόφαση για την πλήρη εφαρμογή του

  27. 22/01 12:36

    Η Κρήτη στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs στην Ολλανδία

  28. 22/01 12:32

    Σ. Φάμελλος: Βελτιώσεις της δασικής νομοθεσίας για τα νησιά, μέσω των δασικών χαρτών

  29. 22/01 12:31

    Αλλάζει η Πολιτική Απορρήτου της Airbnb

  30. 22/01 12:22

    Με σκουπίδια η Κέρκυρα και το 2019;

  31. 22/01 12:11

    FedHATTA: Πιο στενή συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

  32. 22/01 12:09

    ΙΤΒ: Η ψηφιοποίηση και ο ανθρώπινος παράγοντας στα συνέδρια στο ITB MICE Forum

  33. 22/01 11:55

    Ξενοδοχεία: Στην Axia Hospitality η διαχείριση των πωλήσεων του Diana Group Hotels στη Ζάκυνθο

  34. 22/01 11:39

    Διεθνής διάκριση της Mideast Group στα Bizz Awards

  35. 22/01 11:31

    Το Αθέατο Μουσείο παρουσιάζει «το ύφασμα του άρχοντα από το Λευκαντί»

  36. 22/01 11:11

    TUI: 13 νέα επώνυμα και κόνσεπτ ξενοδοχεία για οικογένειες το 2019- Τα 2 στην Ελλάδα

  37. 22/01 11:10

    Σε αναζήτηση επενδυτών το ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς

  38. 22/01 10:04

    Έκθεση φωτογραφίας «Εύζωνες: Οι φύλακες των αφανών» στο Ρέθυμνο

  39. 22/01 09:58

    Διαγωνισμός ύψους 5, 9 εκατ.ευρώ για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών

  40. 22/01 09:56

    Δήμος Σαρωνικού: Σε ποια ξενοδοχεία μειώθηκαν τα τέλη ύδρευσης

  41. 22/01 09:54

    Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Ποια αθλήματα στηρίζει για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης

  42. 22/01 09:51

    Tα 10 ξενοδοχεία που χαρακτηρίστηκαν ως εποχικά στο Δήμο Ερμιονίδας

  43. 22/01 09:48

    Πλειοδότης η Korinthian Palace Catering για ακίνητο με τουριστική χρήση στην Κόρινθο

  44. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  45. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  46. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια για το 2019

  47. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  48. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  49. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  50. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  51. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  52. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  53. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  54. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  55. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  56. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  57. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  58. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  59. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  60. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  61. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  62. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  63. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  64. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  65. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  66. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  67. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  68. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  69. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  70. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  71. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  72. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  73. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  74. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  75. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  76. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  77. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  78. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  79. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  80. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  81. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  82. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  83. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  84. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  85. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  86. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  87. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  88. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  89. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  90. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  91. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  92. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  93. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  94. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  95. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  96. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  97. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  98. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  99. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  100. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019