Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

Η χρήση των εργαλείων της Google αποτελεί μέρος για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας, την δημιουργία blog articles, την δημοσίευση video, τη δημιουργία καμπανιών και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδας μας για την περαιτέρω αξιολόγηση τηων ενεργειών μας. Στο digital marketing υπάρχουν εργαλεία για τα οποία θα πρέπει να διαθέσουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη χρήση τους. Η Google όμως μας παρέχει δωρεάν τα παρακάτω εργαλεία και η αποτελεσματική τους αξιοποίηση βοηθάει στη λειτουργία μια σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής παρουσίας της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.
Google Analytics
Το Google Analytics μας βοηθούν στο να παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπό μας. Για να ενεργοποιηθούν θα πρέπει ο προγραμματιστής μας να συμπεριλάβει ένα μικρό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπο μας. Η ανάλυση περιλαμβάνει νέους χρήστες, χρήστες που επιστρέφουν, χρόνο που αφιερώνεται στις μεμονωμένες σελίδες, προβολή σελίδας και πολύ περισσότερες λεπτομέρειες. Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων μπορούν να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του ιστότοπου μας.
Google Trends
Τα Google Trends λειτουργούν στη βάση ότι αναλύουν ένα μέρος των αναζητήσεων της Google προκειμένου να υπολογίσει πόσες αναζητήσεις έχουν γίνει για τους όρους που έχουν εισαχθεί, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στην Google ταυτόχρον. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε τους όρους αναζήτησης που ταιριάζουν και στην τουριστική μας επιχείρηση και βέβαια να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας του ιστότοπου μας.
Google My Business
Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να έχει καταχωρήθεί στον κατάλογο της Google μέσω του Google My Business. Προσθέτοντας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, θα βοηθήσουμε τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google να ταξινομήσουν τη σελίδα μας καλύτερα από αυτές των ανταγωνιστών μας.
Testmysite
Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναφερθεί σχετικά με την mobile first στρατηγική για τον ιστότοπό μας. Περίπου το 40% των ερωτημάτων αναζήτησης στην Google γίνεται από smartphone. Η λειτοουργία φιλικού προς κινητά ιστότοπου όχι μόνο παρέχει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και δίνει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Testmysite είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που μας βοηθάει να μάθουμε πόσο mobile friendly είναι ο ιστότοπος μας καθώς και υποδεικνύει τυχόν σημεία που επιδέχονται κάποιας διόρθωσης.
Google Keyword Planner
Τα Google AdWords μας παρέχουν ένα εργαλείο για την αναζήτηση και προγραμματισμό διαφόρων λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, μπορούμε να αναζητήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστότοπου μας προκειμένου να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης σχετικά με την τουριστική επιχείρηση μας.
Youtube
Τα video αποτελούν ένα από τα πιο συγχρονα trends του digital marketing την τελευταία διετία. Το YouTube, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε και να διανείμετε ένα video. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνε με μελέτες ότι σελίδες που φιλοξενούν video περιεχόμενο μπορεί να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) μέχρι και 80%. Τέλος τα video που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του Youtube εμφανίζονται και στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων βοηθώντας ακόμα περισσόερο την επιχείρηση σας σε θέματα προβολής.
Google Alerts
Με την εγγραφή στα Google Alerts μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις και να λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε φορά που η Google ανακαλύπτει μια δημοσίευση σχετικά με τον όρο αναζήτησης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα ενήμεροι σχετικά τις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρηση μας ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές μας.
Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία της Google που είναι δωρεάν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και μια πληθώρα άλλων εργαλείων που μας βοηθούν στην βαθύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με την digital marketing στρατηγική μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
26/03 21:01
To Επιμελητήριο Ηρακλείου για την πυρκαγιά στη ΒΙ.ΠΕ. | Άμεση διερεύνηση των υποδομών πυρασφάλειας
26/03 17:04
ΙΤΕΠ | Ελληνικά ξενοδοχεία: 1 δισ.ευρώ σε ανακαινίσεις το 2024 - αναλυτικά οι επιδόσεις της χρονιάς
26/03 16:11
Ελληνικός τουρισμός | +111% οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, -11% από τις ΗΠΑ τον Ιανουαρίο
26/03 13:31
Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες
26/03 12:55
Ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο; Χρειάζεστε ΕΤΑ από τις 2 Απριλίου
26/03 12:35
FedHATTA: Ενημέρωση των τουριστικών γραφείων και επιχειρηματιών Ρεθύμνης για κλαδικά ζητήματα
26/03 12:13
Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας
26/03 12:03
26/03 10:05
Ημέρα Καριέρας στα Χανιά - ΔΥΠΑ: 800 θέσεις εργασίας σε 25 επιχειρήσεις
26/03 10:00
26/03 09:53
Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή
26/03 08:02
26/03 07:21
26/03 07:19
Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία
26/03 07:13
Celestyal Discovery: Επιστροφή στις κρουαζιέρες μετά την ανακαίνιση με νέες καμπίνες και σουίτες
26/03 07:05
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά
26/03 07:00
Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη
26/03 06:57
Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025
26/03 06:45
Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης
26/03 06:37
20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας
26/03 06:30
25/03 20:46
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
25/03 12:21
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
25/03 12:04
25/03 11:07
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
25/03 10:58
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
25/03 08:15
25/03 07:50
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
25/03 07:38
25/03 07:37
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
25/03 07:05
25/03 06:52
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
25/03 06:13
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
24/03 17:56
24/03 15:47
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
24/03 15:30
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
24/03 13:34
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
24/03 13:26
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
24/03 12:24
24/03 12:03
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
24/03 11:35
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
24/03 10:42
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
24/03 10:29
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
24/03 10:16
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
24/03 10:11
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
24/03 09:57
24/03 09:54
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
24/03 09:49
24/03 09:16
Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media
24/03 09:00
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
24/03 08:53
24/03 07:58
Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα
24/03 07:22
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
24/03 07:15
Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής
24/03 07:15
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας
24/03 06:30
Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025
24/03 06:14
Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα
23/03 19:11
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
23/03 15:36
Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)
23/03 13:45
Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ
23/03 13:45
WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας
23/03 13:40
23/03 08:37
ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες
23/03 08:03
23/03 08:00
23/03 07:20
Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό
23/03 07:01
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών
22/03 22:25
Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια
22/03 18:31
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς
22/03 18:00
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη
Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης
Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά
Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία
Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες
20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας
Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας
Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025
Ημέρα Καριέρας στα Χανιά - ΔΥΠΑ: 800 θέσεις εργασίας σε 25 επιχειρήσεις
Ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο; Χρειάζεστε ΕΤΑ από τις 2 Απριλίου
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
Celestyal Discovery: Επιστροφή στις κρουαζιέρες μετά την ανακαίνιση με νέες καμπίνες και σουίτες
FedHATTA: Ενημέρωση των τουριστικών γραφείων και επιχειρηματιών Ρεθύμνης για κλαδικά ζητήματα
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
ΙΤΕΠ | Ελληνικά ξενοδοχεία: 1 δισ.ευρώ σε ανακαινίσεις το 2024 - αναλυτικά οι επιδόσεις της χρονιάς
Ελληνικός τουρισμός | +111% οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, -11% από τις ΗΠΑ τον Ιανουαρίο
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
To Επιμελητήριο Ηρακλείου για την πυρκαγιά στη ΒΙ.ΠΕ. | Άμεση διερεύνηση των υποδομών πυρασφάλειας
( 0 )