Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing
Η χρήση των εργαλείων της Google αποτελεί μέρος για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας, την δημιουργία blog articles, την δημοσίευση video, τη δημιουργία καμπανιών και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδας μας για την περαιτέρω αξιολόγηση τηων ενεργειών μας. Στο digital marketing υπάρχουν εργαλεία για τα οποία θα πρέπει να διαθέσουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη χρήση τους. Η Google όμως μας παρέχει δωρεάν τα παρακάτω εργαλεία και η αποτελεσματική τους αξιοποίηση βοηθάει στη λειτουργία μια σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής παρουσίας της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.
Google Analytics
Το Google Analytics μας βοηθούν στο να παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπό μας. Για να ενεργοποιηθούν θα πρέπει ο προγραμματιστής μας να συμπεριλάβει ένα μικρό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπο μας. Η ανάλυση περιλαμβάνει νέους χρήστες, χρήστες που επιστρέφουν, χρόνο που αφιερώνεται στις μεμονωμένες σελίδες, προβολή σελίδας και πολύ περισσότερες λεπτομέρειες. Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων μπορούν να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του ιστότοπου μας.
Google Trends
Τα Google Trends λειτουργούν στη βάση ότι αναλύουν ένα μέρος των αναζητήσεων της Google προκειμένου να υπολογίσει πόσες αναζητήσεις έχουν γίνει για τους όρους που έχουν εισαχθεί, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στην Google ταυτόχρον. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε τους όρους αναζήτησης που ταιριάζουν και στην τουριστική μας επιχείρηση και βέβαια να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας του ιστότοπου μας.
Google My Business
Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να έχει καταχωρήθεί στον κατάλογο της Google μέσω του Google My Business. Προσθέτοντας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, θα βοηθήσουμε τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google να ταξινομήσουν τη σελίδα μας καλύτερα από αυτές των ανταγωνιστών μας.
Testmysite
Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναφερθεί σχετικά με την mobile first στρατηγική για τον ιστότοπό μας. Περίπου το 40% των ερωτημάτων αναζήτησης στην Google γίνεται από smartphone. Η λειτοουργία φιλικού προς κινητά ιστότοπου όχι μόνο παρέχει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και δίνει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Testmysite είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που μας βοηθάει να μάθουμε πόσο mobile friendly είναι ο ιστότοπος μας καθώς και υποδεικνύει τυχόν σημεία που επιδέχονται κάποιας διόρθωσης.
Google Keyword Planner
Τα Google AdWords μας παρέχουν ένα εργαλείο για την αναζήτηση και προγραμματισμό διαφόρων λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, μπορούμε να αναζητήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστότοπου μας προκειμένου να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης σχετικά με την τουριστική επιχείρηση μας.
Youtube
Τα video αποτελούν ένα από τα πιο συγχρονα trends του digital marketing την τελευταία διετία. Το YouTube, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε και να διανείμετε ένα video. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνε με μελέτες ότι σελίδες που φιλοξενούν video περιεχόμενο μπορεί να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) μέχρι και 80%. Τέλος τα video που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του Youtube εμφανίζονται και στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων βοηθώντας ακόμα περισσόερο την επιχείρηση σας σε θέματα προβολής.
Google Alerts
Με την εγγραφή στα Google Alerts μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις και να λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε φορά που η Google ανακαλύπτει μια δημοσίευση σχετικά με τον όρο αναζήτησης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα ενήμεροι σχετικά τις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρηση μας ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές μας.
Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία της Google που είναι δωρεάν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και μια πληθώρα άλλων εργαλείων που μας βοηθούν στην βαθύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με την digital marketing στρατηγική μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
( 0 )