5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO για τουριστικές επιχειρήσεις
![5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO για τουριστικές επιχειρήσεις](https://www.tornosnews.gr/files/Digital/seo__1__278884294.png)
Σε προηγούμενο άρθρο μας εξηγήσαμε τι σημαίνει το SEO για τουριστικές επιχειρήσεις. Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρουμε τα 5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO για τουριστικές επιχειρήσεις. Με αυτό το τρόπο θα βοηθήσουμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης μας να “σκαρφαλώσει” στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών.
Τι είναι οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης;
Ως οργανικά αποτελέσματα ορίζονται όλα τα αποτελέσματα κάτω και πάνω από τις διαφημίσεις της μηχανής αναζήτησης όπως εμφανίζονται στην εικόνα παρακάτω.
Ποια είναι τα 5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO;
Όπως είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο μας, το SEO είναι κάτι που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Παλαιότερα αποτελούσε μια πολύ τεχνική εργασία που απευθυνόταν κυρίως σε προγραμματιστές και τους δημιουργούς των ιστοσελίδων. Αυτό πλέον έχει αλλάξει και οι προγραμματιστές απαιτείται να εφαρμόσουν κάποιες βασικές κατευθυντήριες οδηγίες προκειμένου να διευκολύνουν τις μηχανές αναζήτησης να “ερευνήσουν” την ιστοσελίδα και τα περιεχόμενα της. Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει πλέον στους digital marketeers ή αυτούς που ασχολούνται με την διάδοση της επιχείρησης σε ψηφιακό επίπεδο. Ας δούμε όμως πιο προσεκτικά ποια είναι αυτά τα 5 βασικά σημεία που θα μας κάνουν να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό μας.
1. Links προς την ιστοσελίδα σας (backlinking)
Τα backlinks αποτελούν από τις παλαιότερες αρχές που ισχύουν για το SEO και παραμένουν σημαντικές ως και σήμερα. Ως backlinks εννοούμε τα link που φιλοξενούνται σε διάφορες άλλες ιστοσελίδες και κατευθύνουν τους χρήστες προς την δική μας ιστοσελίδα.
Προσοχή!
Τα links αυτά θα πρέπει να φιλοξενούνται σε ιστοσελίδες σχετικές με την βασική μας ενασχόληση (δηλαδή τον τουρισμό) και να είναι ιστοσελίδες με καλή επισκεψιμότητα και ποιότητα.
2. Καλής ποιότητα περιεχόμενο
Σε σχετικό μας άρθρο εξηγήσαμε τους 3 λόγους για τους οποίους θα πρέπει να φιλοξενούμε ένα blog στην ιστοσελίδα μας.
Παρόλα αυτά τα blog άρθρα μας θα πρέπει:
- Να χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Οι μηχανές αναζήτησης για την κατανόηση και ταξινόμηση της ιστοσελίδας στηρίζονται ακόμα αρκετά στις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούμε στο κείμενο μας.
- Να χρησιμοποιούμε σωστούς τίτλους, meta descriptions, ALT κείμενα, H1 tags, και SEO φιλικά URL’s. Εάν όλα αυτά σας ακούγονται ακατανόητα, θα σας παρακαλούσαμε να επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook και να υποβάλλετε όποιο ερώτημα έχετε. Οι administrators είναι πάντα στη διάθεση σας.
3. Προσφέρουμε καλή εμπειρία πλοήγησης
Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών. Όσο και να μας φαίνεται περίεργο, τα στατιστικά “προδίδουν” την ιστοσελίδα μας. Για παράδειγμα, ο χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα μας καθώς και ο αριθμός σελίδων που επισκέπτονται οι χρήστες δείχνουν πόσο ενδιαφέρον βρίσκουν το περιεχόμενο μας. Η σωστή αρχιτεκτονική των πληροφοριών είναι κάτι που και πάλι το “προδίδει” το sitemap. Για άλλη μια φορά εάν γεννιούνται απορίες, οι administrators της ομάδας μας στο Facebook θα χαρούν να σας τις απαντήσουν. Τέλος ένας ακόμα παράγοντας για μια καλή εμπερία πλοήγησης είναι και η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας μας.
4. Προσαρμόζουμε την ιστοσελίδα σας για κινητά
Στο άρθρο με τίτλο “Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας” ως πρώτο σημείο είχαμε αναφέρει τον responsive σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας. Καθότι σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία περί το 50% των αναζητήσεων από κινητές συσκευές, είναι πολύ σημαντικό η ιστοσελίδα μας να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις εμφάνισης αυτών. Αυτό σημαίνει:
- Καλό σχεδιασμό για κινητές συσκευές.
- Το περιεχόμενο να είναι προσαρμοσμένο για ανάγνωση από κινητές συσκευές.
- “Ελαφριές” σελίδες προκειμένου να “φορτώνουν” γρήγορα στις κινητές συσκευές.
5. Χρησιμοποιούμε long tail keywords
Τα long tail keywords είναι η χρησιμοποίηση μεγαλύτερων φράσεων που εμπεριέχουν και τις λέξεις κλειδιά. Για να σας βοηθήσουμε στην κατανόηση, φανταστείτε οτι οι φωνητικές αναζητήσεις αυξάνονται διαρκώς. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης δεν εκφωνεί μια απλή λέξη-κλειδί, άλλα μια ολόκληρη φράση που περιέχει τη λέξη κλειδί.
Για να βοηθήσετε την ιστοσελίδα σας φιλοξενήστε και μια FAQ ενότητα, στην οποία θα δίνετε απαντήσεις σε διάφορα ερωτήματα που σχετίζονται με την τουριστική επιχείρηση και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την Google 41% των Αμερικανών ενηλίκων χρησιμοποιούν την φωνητική αναζήτηση (μέσω κινητών συσκευών φυσικά)
Όπως παρατηρήσατε και εσείς, από τα παραπάνω 5 σημεία ένα μόνο αφορά τον τεχνικό που ασχολείται με την ιστοσελίδα σας. Τα υπόλοιπα αφορούν κυρίως το άτομο ή την εταιρεία που έχει αναλάβει την προώθηση της ψηφιακής μας παρουσίας. Και ακολουθώντας αυτά τα 5 βασικά σημεία, θα μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις.
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
( 0 )