Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης
Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:
1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;
Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες.
2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;
Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.
3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;
Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.
4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.
5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;
Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)
6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;
Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.
7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;
Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.
8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;
Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.
9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;
Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας.
10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι
Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις.
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
( 0 )