Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Ακούω συχνά τον όρο «παραδοσιακό marketing» να χρησιμοποιείται ως αντίποδας του «digital marketing» με το πρώτο να συνοδεύεται από απαξιωτικό μορφασμό και το τελευταίο να παρουσιάζεται με δέος σαν να είναι κάτι μεταφυσικό. Τον έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ τον όρο, για να καταλαβαινόμαστε, αφού οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί από όλους εμάς τους “γκουρού” σχετικά με αυτό τον διαχωρισμό στη προσπάθειά μας, παλαιότερα, να πείσουμε για τα προφανή, την αναγκαιότητα του ψηφιακού marketing.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το marketing είναι ένα. Είναι μια επιστήμη η οποία εξελίσσεται, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το έχει κάνει εντάσσοντας και το ψηφιακό marketing. 

Πρακτικά, το συνολικό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης εκφράζεται με το marketing plan, το οποίο  θα πρέπει να περιέχει και τα στοιχεία του digital marketing plan και έχει ως σκοπό να χτίσει το brand μας, την προσέλκυση νέων επισκεπτών, και τη διατήρηση της πιστότητας.  

Ο υπεύθυνος για το Μarketing θα πρέπει να αποτυπώσει γραπτά τη στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης σε ετήσια βάση. Είναι κατανοητό ότι σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται αποκλειστικά με το Marketing, αλλά κάποιος θα πρέπει να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει γραπτό Marketing Plan για να ξέρουμε που βαδίζουμε και όταν κάνουμε αλλαγές να βλέπουμε τι άλλο πιθανώς να επηρεάζουν.  

Τα βασικά στοιχεία ενός Marketing Plan περιλαμβάνουν: 

Έρευνα Αγοράς

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες σχετικά με την αγορά μας, το κοινό μας και τον ανταγωνισμό με σκοπό να μπορούμε να πάρουμε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις όπως ενδεικτικά:  

  • Να κατανοήσουμε τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του κοινού μας.
  • Να εντοπίσουμε ευκαιρίες για ποσοτικές και ποιοτικές αυξήσεις των πωλήσεών μας.
  • Να εντοπίσουμε προβλήματα στην αγορά και την οικονομία.
  • Να παρακολουθούμε καλύτερα τον ανταγωνισμό μας.

Αν είμαστε ήδη οργανωμένοι, τα καλύτερα στοιχεία είναι τα δικά μας ιστορικά στοιχεία για να ξεκινήσουμε να κάνουμε μια έρευνα αγοράς. Υπάρχουν πολλά ψηφιακά εργαλεία τα οποία μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε την έρευνά μας.   

Στοχευμένο Κοινό

Ποιο είναι το κομμάτι της αγοράς που μας ενδιαφέρει; Ποιο είναι το κοινό μας;  Αναφερθήκαμε στο ιδανικό κοινό μας σε προηγούμενο άρθρο το οποίο μας φέρνει τουλάχιστον τη δεκαπλάσια αξία από το μέσο κοινό.  Αυτό το στοιχείο, επηρεάζει τα δεδομένα πολλών δεικτών, όπως για παράδειγμα αυτό της πληρότητας: μπορεί μεν να είμαστε fully booked αλλά να παίρνουμε πίσω ένα κλάσμα της αξίας την οποία θα μπορούσαμε να έχουμε, γιατί δεν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε το κοινό που θα θέλαμε.

Θα μιλήσουμε περισσότερο για το ιδανικό κοινό μας, πως να το ορίσουμε και πως να το προσελκύσουμε,
 σε επόμενα άρθρα. 

Τοποθέτηση (Strategic Positioning)

Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών της τουριστικής επιχείρησης τα οποία προσφέρονται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις του ιδανικού κοινού μας. Που μας κατατάσσει το κοινό μας;  Γιατί να προτιμήσει κάποιος εμάς; 

Η σωστή τοποθέτηση, μας βοηθά να πάρουμε μερίδιο της στοχευμένης αγοράς μας. 

Ανάλυση του Ανταγωνισμού

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιοι είναι πραγματικά οι ανταγωνιστές μας αλλά και ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά τα οποία θα συγκρίνουμε. 

Εδώ καλό είναι να ξεκινήσουμε απλά και να κάνουμε μια εμπειρική έρευνα online. Αν έχουμε για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Οία της Σαντορίνης, καλό είναι να κάνουμε κάποιες αναζητήσεις στη Google, τις οποίες θα έκανε το κοινό μας πριν καταλήξει σ εμάς και να δούμε ποιοι άλλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα. Βλέπουμε τι γίνεται στα OTA, στις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται και το ξενοδοχείο μας. Κοιτάζουμε τι λέει το Tripadvisor για την περιοχή μας και ποια είναι η κατάταξή μας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να κάνουμε μια λεπτομερή έρευνα με τα online εργαλεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας. 

Αφού ολοκληρώσουμε την έρευνά μας και έχουμε καταλήξει σε κάποιους ανταγωνιστές μπορεί να αρχίσει η ανάλυση και η σύγκριση. Πως μοιάζει το site τους σε σχέση με το δικό μας, πόσες γλώσσες εξυπηρετούν,  πόσους followers έχουν σε κάποια social media και πόσο ασχολούνται μαζί τους, με ποια OTA συνεργάζονται, είναι πάρα πολλοί οι δείκτες τους οποίους πρέπει να κοιτάξουμε, αλλά θα μας δώσουν μια πολύ πιο καθαρή εικόνα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία γίνεται στο πόδι. Γνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας, μπορούμε να χτίσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. 

Στρατηγική Marketing

Είναι ο δρόμος για να πετύχουμε τους εμπορικούς μας στόχους και απαντά στο ερώτημα «πως μπορώ να βρω και να προσελκύσω το ιδανικό κοινό της τουριστικής μου επιχείρησης;».  

Παίρνει στοιχεία από την ανάλυση αγοράς, και αποφασίζει τις τεχνικές και τα κανάλια τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε στη συνέχεια. 

Προϋπολογισμός

Εδώ καλό είναι να υπάρχει μια πολύ καθαρή εικόνα. Τι δίνουμε στο Marketing κάθε μήνα για να είμαστε αποτελεσματικοί. Χρειάζεται τόλμη και πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη στις μετρήσεις. Τόλμη για να βάλουμε τόσα όσα μας βοηθούν να πετύχουμε τους στόχους μας και εμπιστοσύνη στις μετρήσεις για να μάθουμε από  τα αποτελέσματα.   

Πρέπει να μπορούμε να παρακολουθούμε λεπτομερώς το ROI για να γνωρίζουμε τι μας φέρνει πίσω. Ενισχύουμε δράσεις οι οποίες έχουν θετικό ROI, βελτιώνουμε, η διακόπτουμε δράσεις με αρνητικό ROI. 

Μέτρηση Αποτελεσμάτων

Το ROI το οποίο αναφέραμε αμέσως παραπάνω είναι ένας από τους πολλούς δείκτες τους οποίους θα πρέπει να παρακολουθούμε για να βλέπουμε την πρόοδο της εκτέλεσης του Marketing Plan. 

Εδώ θέλει λίγη προσοχή να έχουμε βρει ποιοι είναι οι δείκτες οι οποίοι είναι σημαντικό να πηγαίνουν καλά.  Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το Marketing δεν είναι η πώληση, αλλά φέρνει την πώληση. 

Συνοψίζοντας λοιπόν, τo marketing plan είναι ένα εργαλείο το οποίο μας βοηθά να ευθυγραμμιστούν οι στόχοι μας με τη στρατηγική μας, να αποτυπώνουμε τις ιδέες μας και να μπορούμε να εργαζόμαστε με προγραμματισμό για την υλοποίηση του πλάνου μας.

Το Ψηφιακό
Marketing δεν είναι κάτι ξεχωριστό που έρχεται και “κολλάει” στο πλάνο. Αν χρησιμοποιούμε εξωτερικό συνεργάτη για τα digital, θα πρέπει να έχει καλή γνώση και εμπειρία Marketing και να υπάρχει στενή συνεργασία με την τουριστική επιχείρηση για την κατάστρωση και την υλοποίηση του Marketing Plan. Θα δούμε σε επόμενα άρθρα πολλές επιμέρους λεπτομέρειες σχετικά με το πως τα digital μπορούν να κάνουν τη διαφορά. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 07/02 17:15

    SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη

  2. 07/02 17:09

    ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο

  3. 07/02 17:05

    H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων

  4. 07/02 14:20

    FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν

  5. 07/02 13:56

    Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη

  6. 07/02 13:50

    Κανονικά η Τελετή Έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  7. 07/02 13:40

    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαντορίνη - Να προστατεύσουμε την τουριστική φήμη του νησιού

  8. 07/02 13:30

    Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες

  9. 07/02 13:04

    Νέος επικεφαλής Αγοράς Ξενοδοχείων στον alltours

  10. 07/02 12:47

    Το ShortStay Conference 2025 επιστρέφει στην Αθήνα

  11. 07/02 12:46

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα Best Tourism Villages το 2025

  12. 07/02 12:07

    Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι

  13. 07/02 11:18

    Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού

  14. 07/02 11:11

    H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025

  15. 07/02 11:03

    Σεισμικότητα Σαντορίνης | Πανεπιστήμιο Αθηνών: Διεπιστημονική Επιτροπή για τη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων

  16. 07/02 10:44

    Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts

  17. 07/02 10:26

    Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»

  18. 07/02 10:05

    Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025

  19. 07/02 06:45

    Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου

  20. 07/02 06:18

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  21. 07/02 06:15

    Ψήφισμα κατά των Πλωτών Αιολικών Πάρκων στον Πατραϊκό Κόλπο

  22. 07/02 06:10

    Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή

  23. 07/02 06:10

    Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής

  24. 07/02 06:10

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για  4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά

  25. 07/02 06:10

    Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν

  26. 07/02 06:05

    Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024

  27. 06/02 17:54

    Με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες για το Flyover Θεσσαλονίκης

  28. 06/02 17:51

    Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025

  29. 06/02 17:20

    29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν

  30. 06/02 15:15

    H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI

  31. 06/02 15:08

    Συνάντηση ΠΟΞ με τον Διοικητή και στελέχη της ΑΑΔΕ

  32. 06/02 14:57

    Ελλάδα, προορισμός διακοπών και επενδύσεων για τους Άραβες - συνάντηση Κεφαλογιάννη με Άραβες διπλωμάτες

  33. 06/02 13:57

    ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη

  34. 06/02 13:17

    Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η

  35. 06/02 12:40

    Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες

  36. 06/02 12:27

    Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις

  37. 06/02 12:14

    Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις

  38. 06/02 12:12

    Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά

  39. 06/02 11:47

    WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα

  40. 06/02 11:00

    Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards

  41. 06/02 10:47

    Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία

  42. 06/02 10:00

    Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία

  43. 06/02 07:10

    Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο

  44. 06/02 07:00

    Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου

  45. 06/02 06:45

    Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές

  46. 06/02 06:30

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα

  47. 06/02 06:30

    Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική

  48. 06/02 06:10

    Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους

  49. 06/02 06:05

    Για χόρτα θα στέλνει η Κρήτη τους επισκέπτες της!

  50. 06/02 06:05

    Πρέβεζα: Ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές

  51. 05/02 18:50

    Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο, με ανάπτυξη και στον ποδηλατικό τουρισμό

  52. 05/02 18:35

    Υπουργείο Ναυτιλίας | 8 μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις Κυκλάδες από τους σεισμούς

  53. 05/02 18:02

    Ο Δήμος Μήλου επιχειρεί να μπλοκάρει και δεύτερη επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο

  54. 05/02 16:05

    Τέλη Ιουλίου το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος

  55. 05/02 15:48

    Aυλαία για το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι του 2025

  56. 05/02 14:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Βρυξέλλες – Βόλος το καλοκαίρι του 2025

  57. 05/02 14:08

    Δήμος Αθηναίων και φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό

  58. 05/02 12:26

    Tο πρώτο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης

  59. 05/02 11:43

    Αεροδρόμιο της Αθήνας: Με το "δεξί" ξεκίνησε και το 2025, +14,5% οι επιβάτες τον Ιανουάριο

  60. 05/02 11:30

    Σαντορίνη: «Δεν φεύγω από το νησί, εδώ είναι το σπίτι μου»

  61. 05/02 11:18

    Πώς οι ξένοι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες θα προωθούν τους ελληνικούς προορισμούς

  62. 05/02 11:14

    Σε δύο χρόνια το νέο ξενοδοχείο του Αντώνη Ηλιόπουλου στην Αθήνα

  63. 05/02 11:04

    Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025

  64. 05/02 06:15

    Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επόμενης 10ετίας για την Aegean

  65. 05/02 06:15

    Φρένο του ΥΠΕΝ στην επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο της Μήλου

  66. 05/02 06:10

    Conde Nast Traveller | Η Κρήτη στα 29 καλύτερα μέρη του πλανήτη για διακοπές πριν από το καλοκαίρι

  67. 05/02 06:10

    Γνωριμία ταξιδιωτικών πρακτόρων με την Καλαμάτα

  68. 05/02 06:10

    Περιορισμό του All Inclusive στα ξενοδοχεία της Κρήτης ζητεί η εστίαση | Ντουφεκιά στον αέρα η πρόταση, λένε οι ξενοδόχοι

  69. 05/02 06:10

    Δήμος Χανίων: Έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού το 2025

  70. 05/02 06:05

    Στις 3 Ιουλίου τα εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου

  71. 05/02 06:05

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για καταφύγιο σκαφών σε Χαλκιδική και για ξενοδοχεία σε Χανιά, Ζαγόρι και Κορώνη

  72. 05/02 06:00

    Επιτροπές πεζοπορικών διαδρομών και τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δωρίδος και Μαρώνειας-Σαπών

  73. 04/02 23:56

    Υπουργείο Τουρισμού: Οργανωμένο σχέδιο για τις εξελίξεις στη Σαντορίνη- επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχουν ακυρώσιες

  74. 04/02 16:45

    Παγκρήτιο Φόρουμ | Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία για 13η χρονιά

  75. 04/02 16:14

    Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη | Σε ετοιμότητα το υπουργείο Τουρισμού - σύσκεψη με τον Παπαζάχο και φορείς

  76. 04/02 16:01

    Αντώνης Ηλιόπουλος στο Tornos News: Καμιά ακύρωση στη Σαντορίνη, στάση αναμονής χωρίς πανικό

  77. 04/02 15:42

    SKY express: Δωρεάν εισιτήρια για παιδιά και εκπαιδευτικούς στις πτήσεις Σαντορίνη - Αθήνα

  78. 04/02 15:15

    Τι θα συνέβαινε στον πλανήτη χωρίς τις μέλισσες;

  79. 04/02 13:33

    SkyUp Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Κέρκυρα από τη Μολδαβία

  80. 04/02 13:26

    Η γοητεία της κρουαζιέρας ενθουσίασε τους "πρωτάρηδες"

  81. 04/02 13:20

    Πτήσεις: Οι δύο νέες συνδέσεις με την Αθήνα που ξεκινούν τον Φεβρουάριο

  82. 04/02 12:08

    Γερμανικές συστάσεις για τις σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη

  83. 04/02 10:43

    Μανώλης Τσακαλάκης | Η επερχόμενη τουριστική σεζόν προμηνύεται "αρκετά καλή"

  84. 04/02 10:38

    AEGEAN: 4 έκτακτες πτήσεις προς Σαντορίνη και σήμερα Τρίτη | από 55-65 ευρώ οι ναύλοι

  85. 04/02 10:33

    Ευρωπαϊκά Ξενοδοχεία: "Στοπ" στις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης από το 2030

  86. 04/02 06:20

    Ελληνικά ξενοδοχεία 2024: 11% επάνω από το 2023 τα έσοδα | Διαβάστε ποιες είναι οι τελευταίες ξενοδοχειακές επενδύσεις

  87. 04/02 06:15

    Σαντορίνη: Εκτοξεύτηκαν οι αναζητήσεις στη Google

  88. 04/02 06:11

    Ιερά Μητρόπολις Ρόδου: Ψηφιακή προβολή του Δικτύου Μουσείων και Επισκέψιμων Μνημείων

  89. 04/02 06:10

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Κω και Χανιά

  90. 04/02 06:10

    5 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  91. 04/02 06:07

    Κινηματογράφηση στο Καλλιμάρμαρο για δημιουργία ηλεκτρονικού χάρτη

  92. 04/02 06:05

    Το φαραωνικό έργο που θα συνδέσει με υποθαλάσσια σήραγγα την Ευρώπη με την Αφρική

  93. 03/02 18:20

    Celestyal: Δωρεάν αναβάθμιση καμπίνας σε επιλεγμένες κρουαζιέρες

  94. 03/02 17:40

    Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη: τι προβλέπουν τα νέα μέτρα

  95. 03/02 16:41

    Χανιά: Έξυπνες μπάρες για την προστασία του Ενετικού λιμανιού και των επισκεπτών του

  96. 03/02 16:29

    Cycladic Shop | Μουσείο: Nέα σειρά αντικειμένων εμπνευσμένη από έκθεση για τις Κυκλαδίτισσες

  97. 03/02 15:02

    Η Ρόδος καλωσόρισε το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για το 2025

  98. 03/02 14:56

    Προβολή της Λέσβου στην Κωνσταντινούπολη - Συμμετοχή στην EMITT 2025

  99. 03/02 14:43

    Ρόδος: Η σεζόν ανοίγει στις 28 Μαρτίου, η "μπόρα" παραμένει

  100. 03/02 13:56

    Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου τιμά τον Αλέξανδρο Βασιλικό