Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Ακούω συχνά τον όρο «παραδοσιακό marketing» να χρησιμοποιείται ως αντίποδας του «digital marketing» με το πρώτο να συνοδεύεται από απαξιωτικό μορφασμό και το τελευταίο να παρουσιάζεται με δέος σαν να είναι κάτι μεταφυσικό. Τον έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ τον όρο, για να καταλαβαινόμαστε, αφού οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί από όλους εμάς τους “γκουρού” σχετικά με αυτό τον διαχωρισμό στη προσπάθειά μας, παλαιότερα, να πείσουμε για τα προφανή, την αναγκαιότητα του ψηφιακού marketing.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το marketing είναι ένα. Είναι μια επιστήμη η οποία εξελίσσεται, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το έχει κάνει εντάσσοντας και το ψηφιακό marketing. 

Πρακτικά, το συνολικό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης εκφράζεται με το marketing plan, το οποίο  θα πρέπει να περιέχει και τα στοιχεία του digital marketing plan και έχει ως σκοπό να χτίσει το brand μας, την προσέλκυση νέων επισκεπτών, και τη διατήρηση της πιστότητας.  

Ο υπεύθυνος για το Μarketing θα πρέπει να αποτυπώσει γραπτά τη στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης σε ετήσια βάση. Είναι κατανοητό ότι σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται αποκλειστικά με το Marketing, αλλά κάποιος θα πρέπει να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει γραπτό Marketing Plan για να ξέρουμε που βαδίζουμε και όταν κάνουμε αλλαγές να βλέπουμε τι άλλο πιθανώς να επηρεάζουν.  

Τα βασικά στοιχεία ενός Marketing Plan περιλαμβάνουν: 

Έρευνα Αγοράς

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες σχετικά με την αγορά μας, το κοινό μας και τον ανταγωνισμό με σκοπό να μπορούμε να πάρουμε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις όπως ενδεικτικά:  

  • Να κατανοήσουμε τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του κοινού μας.
  • Να εντοπίσουμε ευκαιρίες για ποσοτικές και ποιοτικές αυξήσεις των πωλήσεών μας.
  • Να εντοπίσουμε προβλήματα στην αγορά και την οικονομία.
  • Να παρακολουθούμε καλύτερα τον ανταγωνισμό μας.

Αν είμαστε ήδη οργανωμένοι, τα καλύτερα στοιχεία είναι τα δικά μας ιστορικά στοιχεία για να ξεκινήσουμε να κάνουμε μια έρευνα αγοράς. Υπάρχουν πολλά ψηφιακά εργαλεία τα οποία μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε την έρευνά μας.   

Στοχευμένο Κοινό

Ποιο είναι το κομμάτι της αγοράς που μας ενδιαφέρει; Ποιο είναι το κοινό μας;  Αναφερθήκαμε στο ιδανικό κοινό μας σε προηγούμενο άρθρο το οποίο μας φέρνει τουλάχιστον τη δεκαπλάσια αξία από το μέσο κοινό.  Αυτό το στοιχείο, επηρεάζει τα δεδομένα πολλών δεικτών, όπως για παράδειγμα αυτό της πληρότητας: μπορεί μεν να είμαστε fully booked αλλά να παίρνουμε πίσω ένα κλάσμα της αξίας την οποία θα μπορούσαμε να έχουμε, γιατί δεν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε το κοινό που θα θέλαμε.

Θα μιλήσουμε περισσότερο για το ιδανικό κοινό μας, πως να το ορίσουμε και πως να το προσελκύσουμε,
 σε επόμενα άρθρα. 

Τοποθέτηση (Strategic Positioning)

Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών της τουριστικής επιχείρησης τα οποία προσφέρονται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις του ιδανικού κοινού μας. Που μας κατατάσσει το κοινό μας;  Γιατί να προτιμήσει κάποιος εμάς; 

Η σωστή τοποθέτηση, μας βοηθά να πάρουμε μερίδιο της στοχευμένης αγοράς μας. 

Ανάλυση του Ανταγωνισμού

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιοι είναι πραγματικά οι ανταγωνιστές μας αλλά και ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά τα οποία θα συγκρίνουμε. 

Εδώ καλό είναι να ξεκινήσουμε απλά και να κάνουμε μια εμπειρική έρευνα online. Αν έχουμε για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Οία της Σαντορίνης, καλό είναι να κάνουμε κάποιες αναζητήσεις στη Google, τις οποίες θα έκανε το κοινό μας πριν καταλήξει σ εμάς και να δούμε ποιοι άλλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα. Βλέπουμε τι γίνεται στα OTA, στις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται και το ξενοδοχείο μας. Κοιτάζουμε τι λέει το Tripadvisor για την περιοχή μας και ποια είναι η κατάταξή μας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να κάνουμε μια λεπτομερή έρευνα με τα online εργαλεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας. 

Αφού ολοκληρώσουμε την έρευνά μας και έχουμε καταλήξει σε κάποιους ανταγωνιστές μπορεί να αρχίσει η ανάλυση και η σύγκριση. Πως μοιάζει το site τους σε σχέση με το δικό μας, πόσες γλώσσες εξυπηρετούν,  πόσους followers έχουν σε κάποια social media και πόσο ασχολούνται μαζί τους, με ποια OTA συνεργάζονται, είναι πάρα πολλοί οι δείκτες τους οποίους πρέπει να κοιτάξουμε, αλλά θα μας δώσουν μια πολύ πιο καθαρή εικόνα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία γίνεται στο πόδι. Γνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας, μπορούμε να χτίσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. 

Στρατηγική Marketing

Είναι ο δρόμος για να πετύχουμε τους εμπορικούς μας στόχους και απαντά στο ερώτημα «πως μπορώ να βρω και να προσελκύσω το ιδανικό κοινό της τουριστικής μου επιχείρησης;».  

Παίρνει στοιχεία από την ανάλυση αγοράς, και αποφασίζει τις τεχνικές και τα κανάλια τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε στη συνέχεια. 

Προϋπολογισμός

Εδώ καλό είναι να υπάρχει μια πολύ καθαρή εικόνα. Τι δίνουμε στο Marketing κάθε μήνα για να είμαστε αποτελεσματικοί. Χρειάζεται τόλμη και πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη στις μετρήσεις. Τόλμη για να βάλουμε τόσα όσα μας βοηθούν να πετύχουμε τους στόχους μας και εμπιστοσύνη στις μετρήσεις για να μάθουμε από  τα αποτελέσματα.   

Πρέπει να μπορούμε να παρακολουθούμε λεπτομερώς το ROI για να γνωρίζουμε τι μας φέρνει πίσω. Ενισχύουμε δράσεις οι οποίες έχουν θετικό ROI, βελτιώνουμε, η διακόπτουμε δράσεις με αρνητικό ROI. 

Μέτρηση Αποτελεσμάτων

Το ROI το οποίο αναφέραμε αμέσως παραπάνω είναι ένας από τους πολλούς δείκτες τους οποίους θα πρέπει να παρακολουθούμε για να βλέπουμε την πρόοδο της εκτέλεσης του Marketing Plan. 

Εδώ θέλει λίγη προσοχή να έχουμε βρει ποιοι είναι οι δείκτες οι οποίοι είναι σημαντικό να πηγαίνουν καλά.  Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το Marketing δεν είναι η πώληση, αλλά φέρνει την πώληση. 

Συνοψίζοντας λοιπόν, τo marketing plan είναι ένα εργαλείο το οποίο μας βοηθά να ευθυγραμμιστούν οι στόχοι μας με τη στρατηγική μας, να αποτυπώνουμε τις ιδέες μας και να μπορούμε να εργαζόμαστε με προγραμματισμό για την υλοποίηση του πλάνου μας.

Το Ψηφιακό
Marketing δεν είναι κάτι ξεχωριστό που έρχεται και “κολλάει” στο πλάνο. Αν χρησιμοποιούμε εξωτερικό συνεργάτη για τα digital, θα πρέπει να έχει καλή γνώση και εμπειρία Marketing και να υπάρχει στενή συνεργασία με την τουριστική επιχείρηση για την κατάστρωση και την υλοποίηση του Marketing Plan. Θα δούμε σε επόμενα άρθρα πολλές επιμέρους λεπτομέρειες σχετικά με το πως τα digital μπορούν να κάνουν τη διαφορά. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION