Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

Ακούω συχνά τον όρο «παραδοσιακό marketing» να χρησιμοποιείται ως αντίποδας του «digital marketing» με το πρώτο να συνοδεύεται από απαξιωτικό μορφασμό και το τελευταίο να παρουσιάζεται με δέος σαν να είναι κάτι μεταφυσικό. Τον έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ τον όρο, για να καταλαβαινόμαστε, αφού οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί από όλους εμάς τους “γκουρού” σχετικά με αυτό τον διαχωρισμό στη προσπάθειά μας, παλαιότερα, να πείσουμε για τα προφανή, την αναγκαιότητα του ψηφιακού marketing.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το marketing είναι ένα. Είναι μια επιστήμη η οποία εξελίσσεται, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το έχει κάνει εντάσσοντας και το ψηφιακό marketing. 

Πρακτικά, το συνολικό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης εκφράζεται με το marketing plan, το οποίο  θα πρέπει να περιέχει και τα στοιχεία του digital marketing plan και έχει ως σκοπό να χτίσει το brand μας, την προσέλκυση νέων επισκεπτών, και τη διατήρηση της πιστότητας.  

Ο υπεύθυνος για το Μarketing θα πρέπει να αποτυπώσει γραπτά τη στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης σε ετήσια βάση. Είναι κατανοητό ότι σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις δεν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται αποκλειστικά με το Marketing, αλλά κάποιος θα πρέπει να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει γραπτό Marketing Plan για να ξέρουμε που βαδίζουμε και όταν κάνουμε αλλαγές να βλέπουμε τι άλλο πιθανώς να επηρεάζουν.  

Τα βασικά στοιχεία ενός Marketing Plan περιλαμβάνουν: 

Έρευνα Αγοράς

Συγκεντρώνουμε πληροφορίες σχετικά με την αγορά μας, το κοινό μας και τον ανταγωνισμό με σκοπό να μπορούμε να πάρουμε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις όπως ενδεικτικά:  

  • Να κατανοήσουμε τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του κοινού μας.
  • Να εντοπίσουμε ευκαιρίες για ποσοτικές και ποιοτικές αυξήσεις των πωλήσεών μας.
  • Να εντοπίσουμε προβλήματα στην αγορά και την οικονομία.
  • Να παρακολουθούμε καλύτερα τον ανταγωνισμό μας.

Αν είμαστε ήδη οργανωμένοι, τα καλύτερα στοιχεία είναι τα δικά μας ιστορικά στοιχεία για να ξεκινήσουμε να κάνουμε μια έρευνα αγοράς. Υπάρχουν πολλά ψηφιακά εργαλεία τα οποία μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε την έρευνά μας.   

Στοχευμένο Κοινό

Ποιο είναι το κομμάτι της αγοράς που μας ενδιαφέρει; Ποιο είναι το κοινό μας;  Αναφερθήκαμε στο ιδανικό κοινό μας σε προηγούμενο άρθρο το οποίο μας φέρνει τουλάχιστον τη δεκαπλάσια αξία από το μέσο κοινό.  Αυτό το στοιχείο, επηρεάζει τα δεδομένα πολλών δεικτών, όπως για παράδειγμα αυτό της πληρότητας: μπορεί μεν να είμαστε fully booked αλλά να παίρνουμε πίσω ένα κλάσμα της αξίας την οποία θα μπορούσαμε να έχουμε, γιατί δεν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε το κοινό που θα θέλαμε.

Θα μιλήσουμε περισσότερο για το ιδανικό κοινό μας, πως να το ορίσουμε και πως να το προσελκύσουμε,
 σε επόμενα άρθρα. 

Τοποθέτηση (Strategic Positioning)

Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών της τουριστικής επιχείρησης τα οποία προσφέρονται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις του ιδανικού κοινού μας. Που μας κατατάσσει το κοινό μας;  Γιατί να προτιμήσει κάποιος εμάς; 

Η σωστή τοποθέτηση, μας βοηθά να πάρουμε μερίδιο της στοχευμένης αγοράς μας. 

Ανάλυση του Ανταγωνισμού

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιοι είναι πραγματικά οι ανταγωνιστές μας αλλά και ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά τα οποία θα συγκρίνουμε. 

Εδώ καλό είναι να ξεκινήσουμε απλά και να κάνουμε μια εμπειρική έρευνα online. Αν έχουμε για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Οία της Σαντορίνης, καλό είναι να κάνουμε κάποιες αναζητήσεις στη Google, τις οποίες θα έκανε το κοινό μας πριν καταλήξει σ εμάς και να δούμε ποιοι άλλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα. Βλέπουμε τι γίνεται στα OTA, στις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται και το ξενοδοχείο μας. Κοιτάζουμε τι λέει το Tripadvisor για την περιοχή μας και ποια είναι η κατάταξή μας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να κάνουμε μια λεπτομερή έρευνα με τα online εργαλεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας. 

Αφού ολοκληρώσουμε την έρευνά μας και έχουμε καταλήξει σε κάποιους ανταγωνιστές μπορεί να αρχίσει η ανάλυση και η σύγκριση. Πως μοιάζει το site τους σε σχέση με το δικό μας, πόσες γλώσσες εξυπηρετούν,  πόσους followers έχουν σε κάποια social media και πόσο ασχολούνται μαζί τους, με ποια OTA συνεργάζονται, είναι πάρα πολλοί οι δείκτες τους οποίους πρέπει να κοιτάξουμε, αλλά θα μας δώσουν μια πολύ πιο καθαρή εικόνα από μια εμπειρική ανάλυση η οποία γίνεται στο πόδι. Γνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας, μπορούμε να χτίσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. 

Στρατηγική Marketing

Είναι ο δρόμος για να πετύχουμε τους εμπορικούς μας στόχους και απαντά στο ερώτημα «πως μπορώ να βρω και να προσελκύσω το ιδανικό κοινό της τουριστικής μου επιχείρησης;».  

Παίρνει στοιχεία από την ανάλυση αγοράς, και αποφασίζει τις τεχνικές και τα κανάλια τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε στη συνέχεια. 

Προϋπολογισμός

Εδώ καλό είναι να υπάρχει μια πολύ καθαρή εικόνα. Τι δίνουμε στο Marketing κάθε μήνα για να είμαστε αποτελεσματικοί. Χρειάζεται τόλμη και πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη στις μετρήσεις. Τόλμη για να βάλουμε τόσα όσα μας βοηθούν να πετύχουμε τους στόχους μας και εμπιστοσύνη στις μετρήσεις για να μάθουμε από  τα αποτελέσματα.   

Πρέπει να μπορούμε να παρακολουθούμε λεπτομερώς το ROI για να γνωρίζουμε τι μας φέρνει πίσω. Ενισχύουμε δράσεις οι οποίες έχουν θετικό ROI, βελτιώνουμε, η διακόπτουμε δράσεις με αρνητικό ROI. 

Μέτρηση Αποτελεσμάτων

Το ROI το οποίο αναφέραμε αμέσως παραπάνω είναι ένας από τους πολλούς δείκτες τους οποίους θα πρέπει να παρακολουθούμε για να βλέπουμε την πρόοδο της εκτέλεσης του Marketing Plan. 

Εδώ θέλει λίγη προσοχή να έχουμε βρει ποιοι είναι οι δείκτες οι οποίοι είναι σημαντικό να πηγαίνουν καλά.  Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το Marketing δεν είναι η πώληση, αλλά φέρνει την πώληση. 

Συνοψίζοντας λοιπόν, τo marketing plan είναι ένα εργαλείο το οποίο μας βοηθά να ευθυγραμμιστούν οι στόχοι μας με τη στρατηγική μας, να αποτυπώνουμε τις ιδέες μας και να μπορούμε να εργαζόμαστε με προγραμματισμό για την υλοποίηση του πλάνου μας.

Το Ψηφιακό
Marketing δεν είναι κάτι ξεχωριστό που έρχεται και “κολλάει” στο πλάνο. Αν χρησιμοποιούμε εξωτερικό συνεργάτη για τα digital, θα πρέπει να έχει καλή γνώση και εμπειρία Marketing και να υπάρχει στενή συνεργασία με την τουριστική επιχείρηση για την κατάστρωση και την υλοποίηση του Marketing Plan. Θα δούμε σε επόμενα άρθρα πολλές επιμέρους λεπτομέρειες σχετικά με το πως τα digital μπορούν να κάνουν τη διαφορά. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/06 09:09

    Σε καθεστώς χρονομεριστικής μίσθωσης 128 κλίνες στο One & Only Aesthesis Athens στη Γλυφάδα

  2. 25/06 07:56

    Νέος Τόπος, Ίδια Ψυχή στη Νεοκαισάρεια Ιωαννίνων

  3. 25/06 06:50

    Γιορτή Μπακάλικης Πιπεριάς στις Σέρρες

  4. 25/06 06:47

    Φεστιβάλ Λίμνης Πλαστήρα

  5. 25/06 06:01

    Δήμος Λευκάδας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  6. 24/06 18:45

    FTI | Αίτηση πτώχευσης από τις δύο Meeting Point - Tι αναφέρεται για την εταιρεία στην Ελλάδα

  7. 24/06 15:30

    Τουρισμός | Γάλλοι ξενοδόχοι μήνυσαν την Airbnb για αθέμιτο ανταγωνισμό

  8. 24/06 14:51

    SZ: To ελληνικό Σάββατο είναι του εργοδότη

  9. 24/06 13:05

    Ισπανία: Μηδενικός ΦΠΑ στο ελαιόλαδο από την 1η Ιουλίου

  10. 24/06 12:42

    Επίσκεψη στο νέο, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent της Celebrity Cruises στον Πειραιά

  11. 24/06 07:57

    Πορτογαλία: Οι υπηρεσίες τουρισμού και ταξιδίων υπερδιπλασιάστηκαν μεταξύ 2014 και 2023

  12. 24/06 07:52

    Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

  13. 24/06 07:49

    Συνέδριο Euroclassica της Ομηρικής Ακαδημίας στη Χίο

  14. 23/06 13:47

    Ιταλία | Ανοίγει ξανά το Κάπρι για τους τουρίστες – Επιλύθηκε το πρόβλημα με την υδροδότηση

  15. 23/06 11:55

    Τουρισμός | Τέλος στα Airbnb στη Βαρκελώνη σε 5 χρόνια ανακοίνωσε ο δήμαρχος

  16. 23/06 11:38

    Η κατασκευή του αεροδρομίου Αυλώνα φτάνει το 40% της ολοκλήρωσης

  17. 23/06 11:36

    Γιορτή Σταριού στο Ευύδριο Λάρισας

  18. 23/06 11:30

    Γιορτή Χρυσόμηλου στη Ρόδο

  19. 22/06 12:28

    Ποιες επιπτώσεις έχει ο καύσωνας για την υγεία μας;

  20. 22/06 12:21

    Κοινωνικός τουρισμός | Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα

  21. 22/06 07:53

    Ισπανία: Στα 570 ευρώ από 480 ευρώ το επίδομα ανεργίας

  22. 22/06 07:36

    Γυναικολιχουδιές στη Γλαύκη της Λάρισας

  23. 21/06 20:09

    Στα 1,8 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α' 4μηνο | +36% από τις ΗΠΑ, +31% από Γερμανία

  24. 21/06 19:57

    2η Γιορτή Μπύρας στον Πύργο Ηλείας

  25. 21/06 17:42

    CapsuleT Accelerator: Δικτύωση και Ανάπτυξη για Τουριστικές Startups

  26. 21/06 16:28

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Roger Bernat The Rite of Spring / Η ιεροτελεστία της άνοιξης | Πειραιώς 260 / 28-30 Ιουνίου

  27. 21/06 13:25

    Εταιρεία του Δ.Μελισσανίδη μεταξύ των 3 ενδιαφερομένων για την Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας στη Θεσσαλονική

  28. 21/06 13:23

    Η Turespaña προωθεί τον LGBTQI+ τουρισμό στο Europride 2024 της Θεσσαλονίκης

  29. 21/06 12:50

    TUI: Άνευ προηγουμένου επέκταση της σεζόν σε Κρήτη, Ρόδο, Κω

  30. 21/06 12:04

    Στην Ευρώπη οι μεγαλύτερες δυνατότητες στρατηγικών επενδύσεων στον τουρισμο στον κόσμο

  31. 21/06 11:43

    Expedia: Οι Αμερικανοί παίρνουν τις λιγότερες ημέρες διακοπών στον κόσμο

  32. 21/06 11:23

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι δεν αντέχουν 20 εκατ. τουρίστες- χρειάζονται όρια, με απόφαση και των κατοίκων

  33. 21/06 10:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Chamber Orchestra of Europe – Simon Rattle – Magdalena Kožená | Ηρώδειο - 30 Ιουνίου 2024

  34. 21/06 10:44

    Booking.com | Καθοριστικός ο ρόλος των καταλυμάτων στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων

  35. 21/06 10:36

    flydubai: Νέες συνδέσεις με τρία Ελληνικά νησιά

  36. 21/06 09:52

    «The Ilisian» | Η αναγέννηση του Hilton διαμορφώνει ένα νέο τοπόσημο για την Αθήνα του αύριο

  37. 21/06 08:43

    Δήμος Χανίων: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  38. 21/06 08:39

    Γιορτή Κρητικής Διατροφής στο Ρέθυμνο

  39. 21/06 07:36

    1η φάση Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κωπηλασίας στη λίμνη Παμβώτιδα

  40. 21/06 07:33

    Γιορτή της Καραγκούνικης Πίτας στο Μασχολούρι Καρδίτσας

  41. 21/06 07:29

    Φεστιβάλ Μελιτζάzz 2024 Νόστος στο Λεωνίδιο

  42. 20/06 21:26

    Αρνητική γνωμοδότηση σε ΜΠΕ ξενοδοχείου στην περιοχή Ιεράπετρας

  43. 20/06 18:35

    Focus Bari | Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social....

  44. 20/06 18:31

    Ημερίδα Κινηματογραφικός Τουρισμός

  45. 20/06 13:53

    Το Hilton της Αθήνας γίνεται «The Ilisian» - Επένδυση 340 εκατ. ευρώ που θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025

  46. 20/06 13:50

    Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!)

  47. 20/06 13:10

    Τουρισμός | Mastercard: Μετατόπιση της ζήτησης στους εκτός αιχμής μήνες στη Μεσόγειο- και στην Ελλάδα

  48. 20/06 13:08

    Άνοιξαν οι Ιαματικές Πηγές της ΕΤΑΔ για το φετινό καλοκαίρι

  49. 20/06 12:09

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | + 22% τα έσοδα και +20% οι αφίξεις στο α' τετράμηνο

  50. 20/06 11:59

    FTI: Αίτηση πτώχευσης από θυγατρική με αντικείμενο τα αεροπορικά εισιτήρια

  51. 20/06 11:48

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Signal to noise - Forced Entertainment | 26-27 Ιουνίου Πειραιώς 260 Χώρος Δ

  52. 20/06 10:46

    Αμερικανικός τουρισμός | 71 εκατ. ταξίδια την εβδομάδα της Ημέρας της Ανεξαρτησίας - 5,7 εκατ. αεροπορικώς

  53. 20/06 10:07

    ΥΠΑ | +13% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' πεντάμηνο

  54. 20/06 10:01

    Β. Μακεδονία: Ακυρώσεις και χάος λόγω... διαβατηρίων

  55. 20/06 09:52

    Μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ μόνιμα σε ταξί και στην παράδοση καφέ | Συνεισφορά Αλληλεγγύης 33% στις εταιρίες διύλισης

  56. 20/06 09:40

    Λαμπρά εγκαίνια στο Μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα

  57. 20/06 09:34

    Πρωτόκολλο συνεργασίας για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό

  58. 20/06 07:13

    Νέα δωρεά του Σταύρου Ανδρεάδη στη Θεσσαλονίκη

  59. 20/06 07:10

    Δήμος Αλεξανδρούπολης: 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  60. 20/06 07:06

    Εκδήλωση Συρράκο και Λέρος – Αιγαίο και Τζουμέρκα. Μια Ελλάδα Πολιτισμός

  61. 20/06 07:02

    Γεύσεις Αμβρακικού στην Αμφιλοχία

  62. 20/06 07:00

    Σε ποιο σημείο θα σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία στην Αθήνα τους επόμενους μήνες

  63. 19/06 17:33

    Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία

  64. 19/06 17:20

    HAPCO & DES: Εκτόξευση του τζίρου στον τουρισμό MICE στην Ελλάδα εάν ο κλάδος στηριχθεί – Χάνονται πάνω από 120 εκδηλώσεις το χρόνο

  65. 19/06 16:06

    FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

  66. 19/06 15:14

    AEGEAN | Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο της Λάρνακας

  67. 19/06 15:08

    Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης

  68. 19/06 13:27

    Τουρισμός | Υπερπόντιες αγορές: Ασφάλεια και οικονομική προσιτότητα τα κριτήρια επιλογής προορισμών στην Ευρώπη

  69. 19/06 12:14

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη

  70. 19/06 11:44

    ΙΝΣΕΤΕ | Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ οι 3 πλέον υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

  71. 19/06 11:36

    Ελλάδα: Γιατί χάνουν τη ζωή τους τόσοι τουρίστες;

  72. 19/06 11:04

    Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express

  73. 19/06 10:01

    Τουρισμός | Αποχωρεί ο ιδρυτής και CEO της Alltours - Μέτοχος το Alltours Foundation

  74. 19/06 07:04

    Υπουργείο Πολιτισμού: Stop σε ανέγερση ξενοδοχείου στην Καλαμπάκα

  75. 19/06 07:03

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο cult LGBTQ περιοδικό Vangardist

  76. 19/06 07:02

    Δήμος Καρύστου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  77. 19/06 07:00

    Πάτρα | Ημερίδα: Η Άγνωστη Μυθολογική Παράδοση του τόπου -Σπήλαιο Λιμνών και Ναός της Αρτέμιδος Ημερασίας

  78. 19/06 07:00

    Παραδοσιακό Τσιγγάνικο Γλέντι στον Νέο Οικισμό Ρομά στους Σοφάδες

  79. 18/06 18:31

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση αναψυκτηρίου στη Νέα Επίδαυρο

  80. 18/06 18:10

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κατάλληλα για κολύμβηση τα νερά στις ακτές της περιοχής

  81. 18/06 17:04

    Προβλήματα με την έκδοση βίζας σε Τούρκους επισκέπτες στη Ρόδο

  82. 18/06 15:47

    TUI: 300.000 επιπλέον θέσεις για Τουρκία, Αίγυπτο, Ελλάδα και Ισπανία

  83. 18/06 15:15

    +9% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Απρίλιο - μεγαλύτερη αύξηση στη Ζάκυνθο και μείωση στην Κέρκυρα

  84. 18/06 14:42

    Ευεξία, Μακροζωία, Γαστρονομία στο Navarino Challenge 2024 | Το μεγαλύτερο multi-sport event παρουσίασε τις φετινές του δράσεις

  85. 18/06 14:19

    Το Utopia of the Seas εντάσσεται επίσημα στον στόλο της Royal Caribbean

  86. 18/06 14:08

    Vision Omonia: Ανοίγει τον Σεπτέμβριο το εστιατοριο BENEDICT

  87. 18/06 12:27

    Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο

  88. 18/06 12:12

    Η Meliá Hotels επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιo με το νέο INNSiDE by Meliá στην Ελούντα

  89. 18/06 11:57

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Προβολή στην Αγγλική αγορά σε συνεργασία με την Jet2

  90. 18/06 11:37

    Nέο πολυτελές ξενοδοχείο της Bulgari Hotels & Resorts στην Αλικαρνασσό

  91. 18/06 11:30

    «Η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής»

  92. 18/06 11:18

    Meliá και Ναδάλ ανακοινώνουν νέο ξενοδοχείο στην Αλβανία

  93. 18/06 11:12

    ΞΕΕ | 23 διεθνείς επαγγελματίες του ψηφιακού περιεχομένου στο πρόγραμμα Boutique Hotel

  94. 18/06 10:52

    easyJet: Νέα σύνδεση Λονδίνο – Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμα

  95. 18/06 10:37

    Παγκόσμιος τουρισμός | Google και Deloitte: Ποιες θα είναι οι μεγάλες δυνάμεις το 2040- οι τάσεις και οι προορισμοί

  96. 18/06 10:00

    Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών | Το υπουργείο Τουρισμού απαξιώνει το επάγγελμα του ξεναγού

  97. 18/06 09:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Philharmonia Orchestra – Santtu-Matias Rouvali – Patricia Kopatchinskaja | Ηρώδειο - 18 Ιουνίου

  98. 18/06 07:34

    Διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΟΤ

  99. 18/06 07:28

    Άνδρος: Παλιά σεντόνια καταλυμάτων μετατρέπονται σε πάνινες τσάντες

  100. 18/06 07:24

    Μύκονος: Πώς απορρίφθηκε η παράταση ωραρίου χρήσης μουσικής έως τις 1.30 π.μ, σε κατάστημα