Τηλεφωνικές κλήσεις στα 30.000 πόδια: Πού βρίσκεται η συζήτηση για τη χρήση του κινητού στα αεροπλάνα

Επανέρχεται κατά καιρούς η συζήτηση για την ελεύθερη χρήση του κινητού τηλεφώνου στο αεροπλάνο, κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Ενώ οι αεροσυνοδοί και οι περισσότεροι επιβάτες δεν το επιθυμούν, οι business ταξιδιώτες έχουν άλλη άποψη. Σε κάθε περίπτωση, είναι τρομακτικό εάν φανταστεί κανείς 400 επιβάτες να μιλούν ταυτόχρονα στο κινητό τους, σε έναν πολύ περιορισμένο χώρο και μάλιστα στα 30.000 πόδια!
Ούτως ή άλλως, το να επιτραπούν οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσω κινητού στα αεροπλάνα, είναι ένα εφικτό σενάριο, που όμως δεν φαίνεται να ισχύσει σύντομα και σίγουρα ο λόγος δεν είναι οι πιθανές παρεμβολές του κινητού στα όργανα του αεροσκάφους. Η τεχνολογία για την υποστήριξη κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου υπάρχει. Σχεδόν κάθε αεροπλάνο που προσφέρει WiFi, μπορεί να υποστηρίξει κλήσεις μέσω διαδικτύου και αρκετές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες ήδη επιτρέπουν φωνητικές κλήσεις σε ορισμένες πτήσεις. Ωστόσο, στις περισσότερες πτήσεις, οι φωνητικές κλήσεις απαγορεύονται για τέσσερις βασικούς λόγους: Την σθεναρή αντίθεση των αεροσυνοδών, την αντίθεση των επιβατών, τις ανησυχίες για την ασφάλεια και τη νομοθεσία.
Στην πλειοψηφία τους, οι αεροπορικές εταιρείες επισημαίνουν ότι δεν θα εξετάσουν καν το θέμα των κλήσεων κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της πτήσης, έως ότου αισθανθούν ότι υπάρχει συντριπτική ζήτηση από τους πελάτες, όμως ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται να μην το επιτρέψουν. Προς το παρόν, σε σχετικές έρευνες, μόνο το 8%-11% των επιβατών απάντησε ότι θα ήθελε να μπορεί να χρησιμοποιεί το κινητό του για τηλεφωνικές κλήσεις εν ώρα πτήσης.
Διατηρώντας την ηρεμία στην καμπίνα του αεροσκάφους
Χωρίς αμφιβολία, οι αεροσυνοδοί είναι το μεγαλύτερο «εμπόδιο» για να δοθεί το πράσινο φως στις φωνητικές κλήσεις.
Σε γενικές γραμμές, οι αεροσυνοδοί αναφέρουν ότι η ιδέα να επιτραπεί στους επιβάτες απεριόριστη χρήση τηλεφώνου κατά την πτήση, θα οδηγούσε σε χάος, συγκρούσεις και απόλυτη τρέλα. Ως εκ τούτου, αντιτίθενται δυναμικά στη χρήση του τηλεφώνου. ‘Ήδη, η δουλειά τους είναι πιεστική, αφού αναλαμβάνουν επιβάτες ασθενείς, επιβάτες που έχουν καταναλώσει μεγάλες ποσότητες αλκοόλ ή απείθαρχους επιβάτες, ενώ πολλές φορές καλούνται να διαχειριστούν καυγάδες και διενέξεις μεταξύ των επιβατών, μαζί με τα υπόλοιπα καθήκοντά τους.
Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Αεροσυνοδών, η οποία εκπροσωπεί 50.000 αεροσυνοδούς σε 20 αεροπορικές εταιρείες, σχολίασε ότι οι συνάδελφοί της δεν θέλουν να ασχολούνται πλέον με την κοινωνική συμπεριφορά των επιβατών, ως εκ τούτου αντιτίθενται στις τηλεφωνικές κλήσεις στον αέρα. Οι επιβάτες αναπόφευκτα θα ενοχλούν τους συνεπιβάτες τους με το να μιλάνε συνεχώς ή δυνατά και σίγουρα θα ακολουθούσαν διενέξεις. Ακόμη πιο σημαντικό, η απεριόριστη χρήση κινητού τηλεφώνου στον αέρα ενδέχεται να εμποδίσει τους επιβάτες να συμμορφωθούν με τις οδηγίες των αεροσυνοδών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, όπου τα χρονικά περιθώρια, εκκένωσης λόγου χάριν, δεν υπερβαίνουν τα 90 δευτερόλεπτα και η συγκέντρωση είναι πολύ βασική για την επιβίωσή τους.
Όπως και οι αεροσυνοδοί, έτσι και αρκετοί επιβάτες είναι κατά του θορύβου, υποστηρίζοντας ότι εάν επιτραπούν οι τηλεφωνικές κλήσεις κατά την πτήση, θα δημιουργηθεί χάος. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα εκτιμήθηκε ότι λιγότερο από το 5% των επιβατών εσωτερικών πτήσεων θα ήθελαν να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για κλήσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης, ενώ δεν θα ήθελαν να εξαναγκάζονται να ακούν τις συνομιλίες των άλλων. Όπως επισημαίνουν, δεν είναι το ίδιο όπως σε ένα εστιατόριο ή στο λόμπι ενός ξενοδοχείου. Στο αεροπλάνο, σε τέτοιο υψόμετρο και με τόσο περιορισμένο χώρο, κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει.
Τι υποστηρίζουν οι business ταξιδιώτες
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, ωστόσο, φαίνεται να έχουν διαφορετική άποψη. Για κάποιον που ταξιδεύει συνεχώς, το να μπορεί να καλέσει τους συναδέλφους του σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, είναι σημαντικό- μόνο όμως όταν πρόκειται για κάτι που δεν μπορεί να σταλεί με email ή άλλου είδους γραπτό μήνυμα και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα γίνεται κατάχρηση της ελευθερίας αυτής.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών που διεξάγουν εταιρείες παροχής υπηρεσιών σε αεροσκάφη, οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να επιτρέψουν κλήσεις κινητής τηλεφωνίας κατά την πτήση, μόνο εάν χωρίσουν την καμπίνα του αεροσκάφους σε χρήστες και μη χρήστες, όπως γινόταν παλαιότερα με το κάπνισμα, όταν αυτό επιτρεπόταν.
Είναι ασφαλής η χρήση του κινητού εν πτήσει;
Τα νεότερα αεροπλάνα έχουν σχεδιαστεί για να μην επηρεάζονται από την τεχνολογία των κινητών.
Στη δεκαετία του 1980 και 1990, όταν διαδόθηκε ευρέως η κυψελοειδής τεχνολογία, η χρήση των κινητών στα αεροπλάνα ήταν σχετικά ανεξέλεγκτη. Ακόμη και μετά την αλλαγή της χιλιετίας, οι κλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων ήταν ως επί το πλείστον άναρχες. Επίσης, ένα θλιβερό παράδειγμα,είναι τα θύματα των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου τα οποία μπόρεσαν να καλέσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα πριν συντριβούν τα αεροπλάνα. Η άνοδος των smartphone άλλαξε τα πάντα.
Καθώς τα τηλέφωνα έγιναν πιο εξελιγμένα, οι ειδικοί της βιομηχανίας ανησυχούσαν για την πιθανότητα παρεμβολής ενός τηλεφώνου με συγκεκριμένο εξοπλισμό στο πιλοτήριο και, συνεπώς, καθιστώντας μέρος του εξοπλισμού αναξιόπιστο.
Πολλές από αυτές τις ανησυχίες τροφοδοτήθηκαν από εργασίες σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών στα συστήματα πλοήγησης και επικοινωνίας. Η ουσία αυτών των αναφορών: Ορισμένες συσκευές είχαν τη δυνατότητα να παρέμβουν σε κάποια όργανα του πιλοτηρίου και οι παρεμβολές αυτές θα μπορούσαν να επηρεάσουν, επουσιωδώς όμως, τη λειτουργία του αεροπλάνου.
Στη συνέχεια, οι εμπειρογνώμονες των αεροπορικών εταιρειών σημείωσαν ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν παλαιότερες συσκευές, σε παλαιότερα αεροσκάφη. Σύμφωνα με μελέτες, τα νεότερα τηλέφωνα λειτουργούν σε πολύ υψηλότερες συχνότητες και τα νεότερα αεροσκάφη έχουν σχεδιαστεί για να μην επηρεάζονται από την ποσότητα των ηλεκτρονικών που φέρνουν οι επιβάτες όταν πετούν. Συνεπώς, δεν υπάρχει πλέον τεχνικός λόγος για τη μη χρήση κινητών τηλεφώνων στα αεροπλάνα.
Τι προβλέπεται ότι θα γίνει τελικά;
Σήμερα, κάποιες αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν δορυφορικές υπηρεσίες διαδικτύου που υποστηρίζουν φωνητικές κλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων. Όντως, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν τις φωνητικές κλήσεις αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν, σε ορισμένες μόνο εταιρείες, επιτρέπονται τα γραπτά μηνύματα. Φυσικά από τον νόμο εξαιρούνται τα πληρώματα και οι αστυνομικοί.
Ομολογουμένως, η σκέψη για την πραγματοποίηση φωνητικών κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να υποχωρήσει από μόνη της. Εξάλλου, ήδη επιτρέπεται η αποστολή γραπτών μηνυμάτων και όλο και περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες υιοθετούν ομαδικές υπηρεσίες κειμένου, σε αντικατάσταση των τηλεδιασκέψεων. Μεταξύ άλλων, υπάρχει και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο για τους επιβάτες που αγοράζουν πρόσβαση σε WiFi κατά την πτήση. Κι αν το καλοσκεφτεί κανείς, οι νεότερες γενιές σπάνια μιλούν στο τηλέφωνο.
23/09 22:15
23/09 22:09
23/09 22:05
Mουσική εκδήλωση αφιερωμένη στην ελληνική ιστορία και στη σημασία του Φωτός στη Δήλο
23/09 12:43
Καταστροφική η αύξηση του Φόρου Διαμονής - Ναι σε ένα τοπικό "Πράσινο Τέλος" επί του τζίρου
22/09 17:15
ΞΕΕ | Το Ελληνικό Πρωινό της Αττικής στο Φεστιβάλ Γαίας Αττικής Νέα Θεσμοφόρια
22/09 17:10
«Στοίχημα για εμάς το πρώτο πλωτό αιολικό πάρκο να είναι έτοιμο το 2030»
22/09 17:05
22/09 16:00
22/09 15:16
1,3 εκατ. οι επισκέπτες της Ακρόπολης το α’ 5μηνο – Αύξηση 54,5% στα Μουσεία της χώρας
22/09 14:51
Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Διαχρονικού Μουσείου Τρικάλων στη Θεσσαλία
22/09 14:20
KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο
22/09 13:34
HATTA - FedHATTA: Νέα ψηφιακή έκδοση iGreece για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα
22/09 13:23
Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας
22/09 13:06
Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google
22/09 12:47
Ανανεωμένη η ΙΤΒ 2024: Αλλαγές στην αισθητική των περιπτέρων – Επιμένει στο κόνσεπτ b2b
22/09 12:47
22/09 12:35
Ομοσπονδία φοροτεχνικών | Προσοχή: Απάτες εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων
22/09 12:23
Επενδύσεις | Σε διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το ακίνητο Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας
22/09 12:20
Ευρωκοινοβούλιο: Πρόταση για δωρεάν χειραποσκευή σε όλες τις Ευρωπαϊκές πτήσεις
22/09 12:07
Τουρισμός | Η EasyJet προσθέτει τη Σκιάθο στο πρόγραμμα διακοπών στην Ελλάδα το 2024
22/09 11:22
22/09 11:10
Accor | Η Julie White Chief Commercial Officer για την Ευρώπη και Β.Αφρική
22/09 11:03
Μύκονος | Πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για καταλύματα, εστιατόρια και δραστηριότητες
22/09 10:54
Το Four Seasons Astir Palace στην 35η θέση των 50 καλύτερων ξενοδοχείων στον κόσμο
22/09 10:40
Ρόδος | Την παρέμβαση των τοπικών βουλευτών ζητούν οι φορείς για τον Φόρο Διαμονής
22/09 10:34
22/09 10:30
Kοινές δράσεις μεταξύ Υπουργείου Τουρισμού, ΕΟΤ και ΕΣΕΕ για την προβολή των τοπικών αγορών
21/09 17:13
Η Selected Hideaways συμμετέχει στην IFTM Διεθνής & Γαλλική αγορά
21/09 17:05
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον ειδικό σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας
21/09 16:13
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Πρόσθετος φόρος διαμονής: νομοθέτηση στο πόδι ή συνειδητή επιλογή;
21/09 16:10
ΙΝΣΕΤΕ: 9η Σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τον σύγχρονο επαγγελματία του τουρισμού
21/09 16:04
21/09 15:16
Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια
21/09 14:27
Απειλή για τον Ελληνικό τουρισμό το «πράσινο» τέλος στα καταλύματα
21/09 13:42
Γερμανικός τουρισμός: Κυριαρχία του all inclusive στις διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών
21/09 13:28
Τουρκικός τουρισμός | Τα ξενοδοχεία στην Αλικαρνασσό μείωσαν τις τιμές και αύξησαν τις πληρότητες
21/09 12:37
Τουρισμός | Παρουσίαση ελληνικών προορισμών στην αγορά της Νότιας Αφρικής
21/09 12:22
ΠΟΤ | Παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση της βιωσιμότητας του τουρισμού
21/09 12:08
ΣΔΟΕ: Παράνομες επιχορηγήσεις ύψους 2,6 εκατ. ευρώ σε 3 ξενοδοχεία στην Κω, τη Ρόδο και τα Τρίκαλα
21/09 11:23
EasyJet holidays: Για πρώτη φορά επέκταση της σεζόν μέχρι το Νοέμβριο
21/09 11:11
Transavia: Νέα καλοκαιρινή σύνδεση με Θεσσαλονίκη από τις Βρυξέλλες το 2024
21/09 10:54
Εκατομμύρια άνθρωποι θα εγκαταλείψουν τα σπίτια τους μέχρι το 2050 εξαιτίας της κλιματικής κρίσης
21/09 10:50
ΠΟΤ: Ανάκαμψη στο 80% έως 95% των επιπέδων 2019 στον παγκόσμιο τουρισμό το 2023
21/09 10:40
Να μην χαθεί η ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων | Μανώλης Γιαννούλης
21/09 10:26
21/09 10:14
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες στην ΕΕ- Χαιρετίζει η Airbnb
21/09 09:53
20/09 17:03
20/09 15:26
Η Μαγιόρκα θα εντοπίζει τις παράνομες μισθώσεις μέσω του οικολογικού φόρου
20/09 14:24
Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου | Ζημιογόνα τα περισσότερα ξενοδοχεία - δεν αντέχουν άλλα βάρη!
20/09 13:41
Αυτά είναι τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2023 – Ένα είναι Ελληνικό!
20/09 13:06
IPK / ITB | Κινεζικός τουρισμός: Ανάκαμψη των εξερχόμενων ταξιδιών το 2024
20/09 12:41
20/09 12:34
20/09 12:29
20/09 12:17
Contiki: Νέα προγράμματα διακοπών στην Ελλάδα το 2024 για νέους και LGBTQIA+
20/09 12:02
Ελληνικός τουρισμός 2023 | Στα 10,3 δισ. ευρώ οι εισπράξεις το 7μηνο, +13,2% έναντι του 2019
20/09 11:38
Ηράκλειο: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ οι «Μέρες Γαστρονομίας 2023
20/09 11:19
ΤΑΙΠΕΔ: Ηλεκτρονική δημοπρασία για την πώληση ακινήτων σε Ιεράπετρα και Θεσσαλονίκη
20/09 10:52
JG Travel Group | Χειμερινές διακοπές 15, 22 και 29 ημερών σε ελκυστικές τιμές σε Κύπρο και Τουρκία
20/09 10:49
Το Skiathos Palace Hotel φιλοξενεί το 6o Παγκόσμιο Συνέδριο Ογκολογίας ACTC2023
20/09 10:32
TUI | Προειδοποίηση για αλλαγές στα ταξίδια στην Ευρώπη λόγω έντονων καιρικών φαινομένων
19/09 19:54
Η οριζόντια αύξηση του φόρου διαμονής υπονομεύει την Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό
19/09 19:41
Κυβέρνηση | Ποια μέτρα οικονομικής και φορολογικής πολιτικής αποφασίστηκαν
19/09 19:16
Ελληνικός Τουρισμός | Εξειδικεύτηκαν τα μέτρα: Τι πληρώνουν ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και Airbnb
19/09 19:04
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό πρέσβη - Δρομολογείται η υπογραφή συμφωνίας
19/09 15:46
ΥΠΑ | Ρεκόρ επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια τον Αύγουστο και το 8μηνο
19/09 14:49
19/09 13:49
19/09 12:25
19/09 12:08
19/09 12:05
19/09 12:00
19/09 11:42
Τα Αρχαιολογικά Μουσεία Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου στον πολιτισμό της αμπέλου και του κρασιού
19/09 11:40
19/09 11:32
Παρουσιάζεται το Ψηφιακό Αποθετήριο Τουριστικού και Πολιτισμικού Περιεχομένου Δήμου Ηρακλείου
19/09 11:22
19/09 10:20
TUI: Στο 95% του 2019 κλείνει το φετινό καλοκαίρι - Επέκταση σεζόν για Ελλάδα και Τουρκία
19/09 09:58
Πρώτο βήμα για ίσους όρους ανταγωνισμού οι εξαγγελίες για τα Airbnb | Όχι οριζόντια το Πράσινο Τέλος
18/09 21:24
10 Urban Roof @ Radisson Blu Park | Η νέα all day φυσική επιλογή του αθηναϊκού lifestyle
18/09 19:04
Το νέο Θέατρο του Λυκαβηττού αποκαλύπτεται μέσα από ένα ατμοσφαιρικό Timelapse 80 δευτερολέπτων
18/09 18:53
18/09 18:44
18/09 16:03
«Democracy & Wellbeing Weekend» στην Costa Navarino, στo πλαίσιo του Athens Democracy Forum
18/09 14:19
FedHATTA: Συνάντηση με Γ. Αποστολόπουλο και Ν.Κελαϊδίτη για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας
18/09 14:09
18/09 12:38
ForwardKeys | Ελληνικός τουρισμός 2023: Καλύτερες επιδόσεις το καλοκαίρι από το 2019 και το 2022
18/09 12:25
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των Ενώσεων Μαρινών Ελλάδας και Λιμένων Ελλάδας
18/09 12:11
18/09 11:58
Τουρίστες νοσηλεύονται μετά από κατανάλωση μολυσμένων ψαριών στη Γαλλία - η ασθένεια αλλαντίαση
18/09 11:48
Πληγέντες: Παράταση και αναστολή καταβολής φορολογικών οφειλών για πολίτες και επιχειρήσεις
18/09 11:22
18/09 11:18
ΕΕ | Ρεκόρ διανυκτερεύσεων στα τουριστικά καταλύματα το α΄εξάμηνο του 2023
18/09 10:46
18/09 10:14
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Άμεσα μέτρα στήριξης των ξενοδοχείων- εκατοντάδες ακυρώσεις πολύ μεγάλων ποσών
18/09 10:09
Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων | Συναντήσεις στην Αθήνα με ΞΕΕ και Κεφαλογιάννη
18/09 10:00
Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του ξενώνα Αγίου Γεωργίου Μακρακώμης
18/09 07:57
18/09 07:54
17/09 14:03
ΠΟΜΙΔΑ | Το σχόλιο για τις εξαγγελίες Μητσοτάκη σχετικά με τα ακίνητα και τα Airbnb
Καταστροφική η αύξηση του Φόρου Διαμονής - Ναι σε ένα τοπικό "Πράσινο Τέλος" επί του τζίρου
«Στοίχημα για εμάς το πρώτο πλωτό αιολικό πάρκο να είναι έτοιμο το 2030»
1,3 εκατ. οι επισκέπτες της Ακρόπολης το α’ 5μηνο – Αύξηση 54,5% στα Μουσεία της χώρας
KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο
ΞΕΕ | Το Ελληνικό Πρωινό της Αττικής στο Φεστιβάλ Γαίας Αττικής Νέα Θεσμοφόρια
Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Διαχρονικού Μουσείου Τρικάλων στη Θεσσαλία
Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google
HATTA - FedHATTA: Νέα ψηφιακή έκδοση iGreece για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα
Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας
Να μην χαθεί η ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων | Μανώλης Γιαννούλης
Ελληνικός Τουρισμός | Εξειδικεύτηκαν τα μέτρα: Τι πληρώνουν ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και Airbnb
Τουρισμός | Η EasyJet προσθέτει τη Σκιάθο στο πρόγραμμα διακοπών στην Ελλάδα το 2024
Ομοσπονδία φοροτεχνικών | Προσοχή: Απάτες εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων
TUI: Στο 95% του 2019 κλείνει το φετινό καλοκαίρι - Επέκταση σεζόν για Ελλάδα και Τουρκία
Η Selected Hideaways συμμετέχει στην IFTM Διεθνής & Γαλλική αγορά
Επενδύσεις | Σε διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το ακίνητο Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας
Ανανεωμένη η ΙΤΒ 2024: Αλλαγές στην αισθητική των περιπτέρων – Επιμένει στο κόνσεπτ b2b
Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου | Ζημιογόνα τα περισσότερα ξενοδοχεία - δεν αντέχουν άλλα βάρη!
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες στην ΕΕ- Χαιρετίζει η Airbnb
Ρόδος | Την παρέμβαση των τοπικών βουλευτών ζητούν οι φορείς για τον Φόρο Διαμονής
( 0 )