Τηλεφωνικές κλήσεις στα 30.000 πόδια: Πού βρίσκεται η συζήτηση για τη χρήση του κινητού στα αεροπλάνα

Επανέρχεται κατά καιρούς η συζήτηση για την ελεύθερη χρήση του κινητού τηλεφώνου στο αεροπλάνο, κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Ενώ οι αεροσυνοδοί και οι περισσότεροι επιβάτες δεν το επιθυμούν, οι business ταξιδιώτες έχουν άλλη άποψη. Σε κάθε περίπτωση, είναι τρομακτικό εάν φανταστεί κανείς 400 επιβάτες να μιλούν ταυτόχρονα στο κινητό τους, σε έναν πολύ περιορισμένο χώρο και μάλιστα στα 30.000 πόδια!
Ούτως ή άλλως, το να επιτραπούν οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσω κινητού στα αεροπλάνα, είναι ένα εφικτό σενάριο, που όμως δεν φαίνεται να ισχύσει σύντομα και σίγουρα ο λόγος δεν είναι οι πιθανές παρεμβολές του κινητού στα όργανα του αεροσκάφους. Η τεχνολογία για την υποστήριξη κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου υπάρχει. Σχεδόν κάθε αεροπλάνο που προσφέρει WiFi, μπορεί να υποστηρίξει κλήσεις μέσω διαδικτύου και αρκετές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες ήδη επιτρέπουν φωνητικές κλήσεις σε ορισμένες πτήσεις. Ωστόσο, στις περισσότερες πτήσεις, οι φωνητικές κλήσεις απαγορεύονται για τέσσερις βασικούς λόγους: Την σθεναρή αντίθεση των αεροσυνοδών, την αντίθεση των επιβατών, τις ανησυχίες για την ασφάλεια και τη νομοθεσία.
Στην πλειοψηφία τους, οι αεροπορικές εταιρείες επισημαίνουν ότι δεν θα εξετάσουν καν το θέμα των κλήσεων κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια της πτήσης, έως ότου αισθανθούν ότι υπάρχει συντριπτική ζήτηση από τους πελάτες, όμως ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται να μην το επιτρέψουν. Προς το παρόν, σε σχετικές έρευνες, μόνο το 8%-11% των επιβατών απάντησε ότι θα ήθελε να μπορεί να χρησιμοποιεί το κινητό του για τηλεφωνικές κλήσεις εν ώρα πτήσης.
Διατηρώντας την ηρεμία στην καμπίνα του αεροσκάφους
Χωρίς αμφιβολία, οι αεροσυνοδοί είναι το μεγαλύτερο «εμπόδιο» για να δοθεί το πράσινο φως στις φωνητικές κλήσεις.
Σε γενικές γραμμές, οι αεροσυνοδοί αναφέρουν ότι η ιδέα να επιτραπεί στους επιβάτες απεριόριστη χρήση τηλεφώνου κατά την πτήση, θα οδηγούσε σε χάος, συγκρούσεις και απόλυτη τρέλα. Ως εκ τούτου, αντιτίθενται δυναμικά στη χρήση του τηλεφώνου. ‘Ήδη, η δουλειά τους είναι πιεστική, αφού αναλαμβάνουν επιβάτες ασθενείς, επιβάτες που έχουν καταναλώσει μεγάλες ποσότητες αλκοόλ ή απείθαρχους επιβάτες, ενώ πολλές φορές καλούνται να διαχειριστούν καυγάδες και διενέξεις μεταξύ των επιβατών, μαζί με τα υπόλοιπα καθήκοντά τους.
Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, η εκπρόσωπος του Συνδέσμου Αεροσυνοδών, η οποία εκπροσωπεί 50.000 αεροσυνοδούς σε 20 αεροπορικές εταιρείες, σχολίασε ότι οι συνάδελφοί της δεν θέλουν να ασχολούνται πλέον με την κοινωνική συμπεριφορά των επιβατών, ως εκ τούτου αντιτίθενται στις τηλεφωνικές κλήσεις στον αέρα. Οι επιβάτες αναπόφευκτα θα ενοχλούν τους συνεπιβάτες τους με το να μιλάνε συνεχώς ή δυνατά και σίγουρα θα ακολουθούσαν διενέξεις. Ακόμη πιο σημαντικό, η απεριόριστη χρήση κινητού τηλεφώνου στον αέρα ενδέχεται να εμποδίσει τους επιβάτες να συμμορφωθούν με τις οδηγίες των αεροσυνοδών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, όπου τα χρονικά περιθώρια, εκκένωσης λόγου χάριν, δεν υπερβαίνουν τα 90 δευτερόλεπτα και η συγκέντρωση είναι πολύ βασική για την επιβίωσή τους.
Όπως και οι αεροσυνοδοί, έτσι και αρκετοί επιβάτες είναι κατά του θορύβου, υποστηρίζοντας ότι εάν επιτραπούν οι τηλεφωνικές κλήσεις κατά την πτήση, θα δημιουργηθεί χάος. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα εκτιμήθηκε ότι λιγότερο από το 5% των επιβατών εσωτερικών πτήσεων θα ήθελαν να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για κλήσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης, ενώ δεν θα ήθελαν να εξαναγκάζονται να ακούν τις συνομιλίες των άλλων. Όπως επισημαίνουν, δεν είναι το ίδιο όπως σε ένα εστιατόριο ή στο λόμπι ενός ξενοδοχείου. Στο αεροπλάνο, σε τέτοιο υψόμετρο και με τόσο περιορισμένο χώρο, κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει.
Τι υποστηρίζουν οι business ταξιδιώτες
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, ωστόσο, φαίνεται να έχουν διαφορετική άποψη. Για κάποιον που ταξιδεύει συνεχώς, το να μπορεί να καλέσει τους συναδέλφους του σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, είναι σημαντικό- μόνο όμως όταν πρόκειται για κάτι που δεν μπορεί να σταλεί με email ή άλλου είδους γραπτό μήνυμα και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα γίνεται κατάχρηση της ελευθερίας αυτής.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών που διεξάγουν εταιρείες παροχής υπηρεσιών σε αεροσκάφη, οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να επιτρέψουν κλήσεις κινητής τηλεφωνίας κατά την πτήση, μόνο εάν χωρίσουν την καμπίνα του αεροσκάφους σε χρήστες και μη χρήστες, όπως γινόταν παλαιότερα με το κάπνισμα, όταν αυτό επιτρεπόταν.
Είναι ασφαλής η χρήση του κινητού εν πτήσει;
Τα νεότερα αεροπλάνα έχουν σχεδιαστεί για να μην επηρεάζονται από την τεχνολογία των κινητών.
Στη δεκαετία του 1980 και 1990, όταν διαδόθηκε ευρέως η κυψελοειδής τεχνολογία, η χρήση των κινητών στα αεροπλάνα ήταν σχετικά ανεξέλεγκτη. Ακόμη και μετά την αλλαγή της χιλιετίας, οι κλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων ήταν ως επί το πλείστον άναρχες. Επίσης, ένα θλιβερό παράδειγμα,είναι τα θύματα των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου τα οποία μπόρεσαν να καλέσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα πριν συντριβούν τα αεροπλάνα. Η άνοδος των smartphone άλλαξε τα πάντα.
Καθώς τα τηλέφωνα έγιναν πιο εξελιγμένα, οι ειδικοί της βιομηχανίας ανησυχούσαν για την πιθανότητα παρεμβολής ενός τηλεφώνου με συγκεκριμένο εξοπλισμό στο πιλοτήριο και, συνεπώς, καθιστώντας μέρος του εξοπλισμού αναξιόπιστο.
Πολλές από αυτές τις ανησυχίες τροφοδοτήθηκαν από εργασίες σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών στα συστήματα πλοήγησης και επικοινωνίας. Η ουσία αυτών των αναφορών: Ορισμένες συσκευές είχαν τη δυνατότητα να παρέμβουν σε κάποια όργανα του πιλοτηρίου και οι παρεμβολές αυτές θα μπορούσαν να επηρεάσουν, επουσιωδώς όμως, τη λειτουργία του αεροπλάνου.
Στη συνέχεια, οι εμπειρογνώμονες των αεροπορικών εταιρειών σημείωσαν ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν παλαιότερες συσκευές, σε παλαιότερα αεροσκάφη. Σύμφωνα με μελέτες, τα νεότερα τηλέφωνα λειτουργούν σε πολύ υψηλότερες συχνότητες και τα νεότερα αεροσκάφη έχουν σχεδιαστεί για να μην επηρεάζονται από την ποσότητα των ηλεκτρονικών που φέρνουν οι επιβάτες όταν πετούν. Συνεπώς, δεν υπάρχει πλέον τεχνικός λόγος για τη μη χρήση κινητών τηλεφώνων στα αεροπλάνα.
Τι προβλέπεται ότι θα γίνει τελικά;
Σήμερα, κάποιες αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν δορυφορικές υπηρεσίες διαδικτύου που υποστηρίζουν φωνητικές κλήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων. Όντως, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν τις φωνητικές κλήσεις αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν, σε ορισμένες μόνο εταιρείες, επιτρέπονται τα γραπτά μηνύματα. Φυσικά από τον νόμο εξαιρούνται τα πληρώματα και οι αστυνομικοί.
Ομολογουμένως, η σκέψη για την πραγματοποίηση φωνητικών κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να υποχωρήσει από μόνη της. Εξάλλου, ήδη επιτρέπεται η αποστολή γραπτών μηνυμάτων και όλο και περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες υιοθετούν ομαδικές υπηρεσίες κειμένου, σε αντικατάσταση των τηλεδιασκέψεων. Μεταξύ άλλων, υπάρχει και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο για τους επιβάτες που αγοράζουν πρόσβαση σε WiFi κατά την πτήση. Κι αν το καλοσκεφτεί κανείς, οι νεότερες γενιές σπάνια μιλούν στο τηλέφωνο.
28/05 11:52
Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου | Καταγγελίες για λεκτική και σωματική βία σε βάρος εργαζομένων
28/05 11:13
Σε άνοδο τα λειτουργικά ροφήματα στις καταναλωτικές προτιμήσεις
27/05 17:15
27/05 14:55
Πάνω από τα επίπεδα 2019 η ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι
27/05 14:01
Συνάντηση Σ. Ζαχαράκη και Ο. Αναστασοπούλου με μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Νοτίου Κορέας
27/05 13:35
27/05 13:11
27/05 12:55
Γ. Αμυράς: Το σύνθημα του νέου κλιματικού νόμου είναι ‘’Ηλεκτροκίνηση παντού»
27/05 12:00
Βενετία: Αναβάλλεται για το 2023 η επιβολή χρέωσης εισόδου για τους τουρίστες χωρίς διανυκτέρευση
27/05 11:44
Αμερικανικός τουρισμός | Το δολάριο επιστρέφει δυναμικά - Ξεπερνά το 2019 η ζήτηση για Ελλάδα
27/05 11:44
27/05 11:15
Jet2: Νέες συνδέσεις από το Εδιμβούργο με Σαντορίνη, Σκιάθο, Πρέβεζα - «Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα»
27/05 10:56
Lufthansa: Νέα θυγατρική για να μειωθεί το κόστος προσωπικού
27/05 10:31
Δήμος Πάρου: 3 νέα video παρουσιάζoυν τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό
27/05 10:01
27/05 10:00
Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο ΚOSTA PALACE 820 κλινών στην Κω
27/05 09:42
To νέο video τουριστικής προβολής του Δήμου Οροπεδίου Λασιθίου
27/05 09:35
Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης! | ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ
27/05 09:23
Reactivate Music στην Πειραιώς 260 (Η) | 6 & 7 Ιουνίου, 20:00
27/05 09:14
Μέτρα προστασίας των ακτών από πιθανή διάβρωση λόγω κατασκευής νέων υποδομών
27/05 09:05
27/05 09:03
27/05 09:02
40.000 οι αφίξεις στην Αθήνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα το 2021
26/05 18:09
26/05 17:40
26/05 17:25
26/05 15:30
ΕΟΤ: Fam trip για προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου στο κοινό της Ρουμανίας
26/05 14:43
26/05 14:14
FedHATTA | Πολύτιμες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό χάνονται... στο δρόμο για τις visa
26/05 13:27
26/05 12:37
Ισπανία: Η ευλογιά των πιθήκων απειλή για τον τουρισμό; Τι δήλωσε η υπουργός Τουρισμού
26/05 12:31
Aπόφαση | Τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα τουριστικά καταλύματα, πλην κάμπινγκ
26/05 12:09
Tαξίδια με το τρένο | Σύντομα Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά
26/05 11:42
Hilton - Έρευνα: Πώς επιλέγουν διακοπές οι Βρετανικές οικογένειες το 2022
26/05 11:27
Δ. Φραγκάκης: «Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες»
26/05 11:26
Κικίλιας | «342% αυξημένα τα έσοδα από τον τουρισμό σε σχέση με πέρυσι»
26/05 11:02
ΕΞΑ-ΑΑ | Μακριά από τις επιδόσεις του 2019 η απόδοση των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' 4μηνο
26/05 10:40
26/05 10:00
Περιφέρεια Πελοποννήσου: Eπιχορηγήσεις για ξενοδοχείο και οινοποιείο σε Ναύπλιο και Ζευγολατιό
26/05 09:39
26/05 09:30
26/05 09:21
26/05 09:19
Δήμος Κομοτηνής: Δημοπρασία για επανεκμίσθωση 5 μπάνγκαλόους στην Τουριστική Ακτή Φαναρίου
26/05 09:17
Φυλάκιο στην ελληνοβουλγαρική Μεθόριο μετατρέπεται σε χώρος φιλοξενίας
26/05 09:15
Στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 40 ετών ο πληθωρισμός στη Βρετανία
25/05 17:58
25/05 17:31
Γιάννης Χουβαρδάς | Η άλλη πλευρά της Καταιγίδας | 1 - 7 Ιουνίου 2022
25/05 16:55
25/05 15:58
Fam trip ΕΟΤ | Απευθείας πτήσεις charter Σεούλ-Αθήνα το φθινόπωρο
25/05 15:35
25/05 15:32
Η Uber επεκτείνεται στη Σαντορίνη - Προοπτικές και για άλλα ελληνικά νησιά
25/05 15:20
25/05 14:10
TUI: 12 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κέρκυρα από το Linz
25/05 13:42
25/05 13:23
25/05 13:16
25/05 13:14
25/05 13:09
ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»
25/05 13:04
Ναύπλιο | Το Σάββατο 28 Μαΐου 2022 η μεγάλη γιορτή της αγκινάρας Ιρίων
25/05 12:52
Sabre: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε μετά την πανδημία
25/05 12:50
Ανοιχτές Πόρτες στα Οινοποιεία της Κρήτης | Ένα διήμερο γεμάτο Κρητικό κρασί (28 & 29 Μαΐου 2022)
25/05 12:35
Επίσημη πρώτη από ΕΡΤ και ERTFLIX για το τουριστικό video της Σαντορίνης
25/05 12:21
ETC/ Τουρισμός: Πώς σκοράρει η Eυρώπη και η Ελλάδα στις μακρινές αγορές το καλοκαίρι του 2022
25/05 11:35
25/05 11:21
H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό εργαστήριο στη Ντόχα του Κατάρ
25/05 10:52
Κάλεσμα Κικίλια στην Emirates για απευθείας πτήση από Ντουμπάι και Νέα Υόρκη προς Θεσσαλονίκη
25/05 10:49
Τουρισμός | 390.000 εργαζόμενους αναζητεί η βιομηχανία φιλοξενίας στην Ιταλία
25/05 10:28
Schauinsland Travel Partner | Ελλάδα και ισπανικά νησιά στο επίκεντρο της ζήτησης
25/05 10:00
Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για νέο ξενοδοχείο στην Κορώνη και επέκταση οινοποιείου στη Νεμέα
25/05 08:13
Nobu Hospitality: Συνέχεια στη στρατηγική ευρωπαϊκή επέκταση με το Nobu Hotel Madrid
25/05 08:11
20.000 ξενοδοχεία συνδυάζονται για να υπολογίσουν το αποτύπωμα άνθρακα των διαμονών
25/05 08:05
Ξενοδοχεία | Συνεργασία του EverΕden Βeach Resort με την ισπανική αλυσίδα Vincci Hotels
25/05 08:00
To 25o Πανελλήνιο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών στα Τρίκαλα
24/05 20:33
Διαφορετικές ταχύτητες μέχρι τώρα στις αφίξεις σε Νότια και Βόρεια Ελλάδα
24/05 19:53
24/05 17:16
Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών: Δεν υπάρχει ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την ευλογιά των πιθήκων
24/05 16:37
Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο διάσημο γυναικείο περιοδικό Vrouw
24/05 16:26
24/05 15:52
TUI fly: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023 – Πάνω από 1,5 εκατ. θέσεις στα ελληνικά νησιά
24/05 15:11
24/05 14:50
24/05 13:45
24/05 13:37
Πόλεμος ταλέντων: Το 1/3 των νέων αναζητά την επόμενη επαγγελματική «στέγη»
24/05 13:09
Lufthansa και MSC ενδιαφέρονται για την εξαγορά του διαδόχου της Alitalia
24/05 12:34
ACI Europe: Πιο κοντά στο "καλό σενάριο" η επιβατική κίνηση στις Ευρωπαϊκές αερομεταφορές το 2022
24/05 12:08
Το WTTC παρουσιάζει ένα ενιαίο Ψηφιακό Ταξιδιωτικό Πόρταλ για τη διευκόλυνση των ταξιδιών
24/05 11:35
Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο α' τριμήνου | Θεαματική αύξηση σε αφίξεις και έσοδα
24/05 11:26
ΕΤΑΔ | Ικανοποίηση για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
24/05 10:42
Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως
24/05 09:59
Ο Τουρισμός επέστρεψε στην Αθήνα και δίνει μεγάλη ανάσα στη μικρομεσαία επιχείρηση
24/05 09:34
Κομισιόν| Συμφωνία για την αναγνώριση της COVID-19 ως επαγγελματικής ασθένειας
24/05 09:22
Τουρισμός | Γερμανία: Εξαιρετικό καλοκαίρι, αλλά χωρίς προσφορές
24/05 09:12
Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νεμέα και Πολύγυρο
24/05 09:09
Εγκρίσεις για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και νέο ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη
24/05 09:06
24/05 09:00
Το 72% των Αμερικανών αφαιρεί χρήματα από τις αποταμιεύσεις διακοπών για να τα βγάλει πέρα
24/05 08:57
Γιατί τα άτομα άνω των 50 ετών δεν προσλαμβάνονται στα ξενοδοχεία
24/05 08:53
Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
23/05 16:56
23/05 16:24
Συνάντηση Κικίλια - Χατζημάρκου στη Ρόδο: 6,5% αύξηση στις αφίξεις τον Μάιο συγκριτικά με το 2019
Γιατί τα άτομα άνω των 50 ετών δεν προσλαμβάνονται στα ξενοδοχεία
Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου | Καταγγελίες για λεκτική και σωματική βία σε βάρος εργαζομένων
Η δέσμευση του κλάδου του travel retail στη βιωσιμότητα | workshop στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Schauinsland Travel Partner | Ελλάδα και ισπανικά νησιά στο επίκεντρο της ζήτησης
Γιάννης Χουβαρδάς | Η άλλη πλευρά της Καταιγίδας | 1 - 7 Ιουνίου 2022
40.000 οι αφίξεις στην Αθήνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα το 2021
Δήμος Κομοτηνής: Δημοπρασία για επανεκμίσθωση 5 μπάνγκαλόους στην Τουριστική Ακτή Φαναρίου
Καλή χρονιά για τον τουρισμό το 2022 παρά τις δυσκολίες που υφίστανται οι επιχειρήσεις
Εγκρίσεις για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και νέο ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη
Στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 40 ετών ο πληθωρισμός στη Βρετανία
ETC/ Τουρισμός: Πώς σκοράρει η Eυρώπη και η Ελλάδα στις μακρινές αγορές το καλοκαίρι του 2022
Σε άνοδο τα λειτουργικά ροφήματα στις καταναλωτικές προτιμήσεις
Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
TUI fly: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023 – Πάνω από 1,5 εκατ. θέσεις στα ελληνικά νησιά
Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως
( 0 )