John Alarcon: Η Melia Hotels αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέσα στο 2020

Α Decrease font Enlarge font
Η Melia Hotels αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέσα στο 2020

Τα σχέδια της ισπανικής αλυσίδας Melia Hotels για την διεύρυνση της παρουσίας της στην Ελλάδα αποκάλυψε ο επικεφαλής Ανάπτυξης Νότιας Ευρώπης της εταιρίας, κ. John Alarcon σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

O κ. Alarcon τόνισε οτι η Ελλάδα είναι στα άμεσα σχέδια επέκτασης της Melia Hotels στο άμεσο μέλλον και βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση ευκαιριών σε ελληνικούς προορισμούς, ιδιαίτερα στην Αθήνα και τα δημοφιλή ελληνικά νησιά, που θα οδηγήσουν σε συμφωνίες management ή franchise.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να επισημάνει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο όμιλος σε επίπεδο υποδομών και αεροπορικών συνδέσεων στην Ελλάδα, κατά την επιλογή συμφωνιών. Όπως ειπε χαρακτηριστικά ο κ. Alarcon η Ελλάδα, σε επίπεδο υποδομών, θυμίζει Ισπανία 20 χρόνια πριν...

-Υπάρχουν σχέδια επέκτασης της Melia στην Ελλάδα δεδομένης της άνθισης του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια;

-Έχουμε ξεκάθαρο όραμα να επεκταθούμε στην Ελλάδα γιατί η Melia Hotels είναι ένας όμιλος ξενοδοχείων που δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες αναψυχής πάνω από 16 χρόνια και επειδή η σημασία του τουρισμού στην Ελλάδα είναι μεγάλη. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υπάρχουν ευκαιρίες επέκτασής των δραστηριοτήτων μας στην Ελλάδα.

Είμαστε μια Μεσογειακή εταιρία, όπως και η Ελλάδα μια Μεσογειακή χώρα, και δίνουμε έμφαση στις υπηρεσίες προς τους πελάτες μας έχοντας θερμή και φιλόξενη ιδιοσυγκρασία και αυτό πιστεύω ότι θα λειτουργήσει πολύ καλά στην Ελλάδα. Στα σχέδιά μας είναι σίγουρα να λειτουργήσουμε resort στην Ελλάδα.

Όσον αφορά τους προορισμούς οι οποίοι μας ενδιαφέρουν για τη λειτουργία ξενοδοχείων μας, είναι σημαντικό να επισημάνω ότι αυτοί θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αεροπορικές συνδέσεις, κάτι που αποτελεί πρόκληση για την Ελλάδα ως χώρα αλλά βελτιώνεται μετά και τις επενδύσεις της Fraport. Μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα θα δούμε βελτίωση των αεροπορικών συνδέσεων από άλλες ευρωπαϊκές χώρες και αυτό θα μας επιτρέψει να μην χρειάζεται να εξαρτόμαστε υπερβολικά από τους τουρ οπερέιτορ.

Αναζητούμε ευκαιρίες στην Κρήτη, στη Ρόδο, στην Κέρκυρα, στην Κω και στη Ζάκυνθο.

-Επομένως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα για λειτουργία resort και όχι τόσο ξενοδοχείων πόλης από την Melia στην Ελλάδα; Δεδομένης της παρουσίας της εταιρίας στην Αθήνα, με το Athens Melia…

Στην εταιρία μας, το 60% των μονάδων είναι resort και το 40% ξενοδοχεία πόλης. Όμως το σημαντικότερο για εμάς είναι να λειτουργούμε ξενοδοχείο, όπου υπάρχει ικανοποιητική ζήτηση για επαγγελματικά και ταξίδια αναψυχής.

Η Αθήνα αποτελεί είναι εξαιρετικό παράδειγμα της λογικής αυτής. Είναι ένας προορισμός city break επομένως ιδανικός για τις διακοπές διεθνών τουριστών αλλά και Ελλήνων, και την ίδια ώρα, τους μήνες εκτός υψηλής σεζόν υπάρχει η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια.

Επομένως, η Αθήνα είναι ένας προορισμός όπου θα θέλαμε να λειτουργήσουμε νέα ξενοδοχεία, αλλά και η Ελλάδα γενικότερα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι ήδη με το Melia Athens, το οποίο έχει πολύ καλές επιδόσεις εδώ και μια δεκαετία σχεδόν. Παραμένουμε ανοικτοί σε ευκαιρίες.

-Υπάρχει πλάνο για τον αριθμό των νέων ξενοδοχείων Melia που θέλετε να λειτουργήσετε στην Ελλάδα μέσα στην ερχόμενη 5ετία;

Ελπίζω ότι θα είμαστε σε θέση να κλείσουμε συμφωνία για νέο ξενοδοχείο μέσα στη νέα χρονιά. Στόχος μας είναι αυτός, όμως εξερευνούμε ευκαιρίες και δε μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό θα γίνει. Σστόχος μας είναι να έχουμε περισσότερα ξενοδοχεία με μοντέλο management σε Ελληνικούς προορισμούς μέσα στη νέα χρονιά.

-Ποιο είναι το μοντέλο συνεργασίας που αναζητάτε με ξενοδοχεία στην Ελλάδα;

Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική ανάπτυξης με έμφαση στις συμφωνίες management. Συνεργαζόμαστε με επενδυτές που είναι ανοικτοί σε πρότζεκτ στην Ελλάδα, σε αγορές ακινήτων, σε ενοικιάσεις και οι οποίοι δίνουν το management στη Melia. Σε μερικούς επενδυτές μάλιστα προτείνουμε ξενοδοχεία προς πώληση.

Άλλος τρόπος συνεργασίας είναι το franchise, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην Ελλάδα καθώς οι ελληνικές εταιρίες και οι Έλληνες ιδιοκτήτες κάνουν καλά τη δουλειά τους και γνωρίζουν πώς να διοικούν τα ξενοδοχεία. Αυτό που βλέπουμε ότι συμβαίνει, είναι ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία επιδιώκουν να μεταφέρουν το προϊόν τους από τους τουρ οπερέιτορ στις απευθείας κρατήσεις.

Εμείς προσπαθούμε να έχουμε περισσότερες απευθείας κρατήσεις παρά να εξαρτώμαστε από τους τουρ οπερέιτορ. Το 30% των πωλήσεών μας, πολύ ικανοποιητικό ποσοστό, γίνεται μέσω των καναλιών της Melia. Υπάρχει έδαφος ανάπτυξης στις συμφωνίες franchise.

-Ποιο brand του ομίλου είναι πιο πιθανό να εφαρμοσθεί στους ελληνικούς προορισμούς;

Υπάρχει χώρος και για τα 6 διαφορετικά brand μας στην Ελλάδα. Τα brand αυτά ξεκινούν από τη μεσαία κατηγορία και φθάνουν στην ανώτερη και ανώτατη. Διαχειριζόμαστε ξενοδοχεία που εστιάζουν περισσότερο στις οικογένειες που αναζητούν ολοκληρωμένες εμπειρίες διαμονής.

Βλέπουμε αλλαγές στο πώς τα ξενοδοχεία αναβαθμίζονται στην Ελλάδα, καθώς προσπαθούν να εφαρμόζουν καινοτομίες και να εστιάζουν σε πιο lifestyle κόνσεπτ που βασίζονται στις εμπειρίες. Υπάρχουν πολλά success stories ξενοδοχείων που δίνουν έμφαση σε αυτά τα κόνσεπτ, με συγκεκριμένες εμπειρίες, καλό F&B, τοπικά προϊόντα και καινοτομίες.

Στα ελληνικά νησιά όπου βασικοί πελάτες είναι οι οικογένειες, θα εφαρμόζαμε ένα soft brand και σε περιπτώσεις όπως η Μύκονος θα εφαρμόζαμε ένα lifestyle κόνσεπτ, ένα demi brand.

Η μόνη μας πρόκληση είναι ότι το χαρτοφυλάκιό μας δεν περιλαμβάνει τριάστερα ξενοδοχεία αλλά μονάδες τεσσάρων αστέρων και άνω.

Πιο πιθανό brand για την Ελλάδα, λόγω της ωριμότητας της αγοράς, είναι το Melia. Είναι το βασικό μας brand και καλύπτει ανάγκες αναψυχής και επαγγελματικών ταξιδίων. Στη Μύκονο όμως θα προτιμούσαμε ένα πιο χαλαρό κόσεπτ γιατί οι επισκέπτες του νησιού αναζητούν εμπειρίες, πραγματοποιούν μεγάλες δαπάνες και τους αρέσει το στοιχείο του lifestyle.

Το δεύτερο πιθανότερο brand για την Ελλάδα είναι το INNSiDE, το οποίο περιλαμβάνει τετράστερα lifestyle ξενοδοχεία που εστιάζουν στην ιδιοσυγκρασία των millennials και αποτελούν ξενοδοχεία νέας γενιάς, ενώ έχουμε και τα παραδοσιακά τετράστερα ξενοδοχεία για οικογένειες, τα οποία θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε ώστε να αποτελούν κάτι περισσότερο από ξενοδοχεία αλυσίδας.

-Ποιες προκλήσεις συναντάτε στην Ελλάδα κατά την αναζήτηση νέων ξενοδοχείων;

Η απόφασή μας για νέο ξενοδοχείο στην Ελλάδα επηρεάζεται από το επίπεδο των υποδομών και των αεροπορικών συνδέσεων. Κατά την άποψή μου, η Ελλάδα σήμερα έχει την εικόνα της Ισπανίας πριν 15 ή 20 χρόνια. Υπάρχουν μεγάλα περιθώρια προόδου. Όσο ταχύτερα βελτιωθούν οι υποδομές, τόσο ταχύτερα θα ανεβαίνει και ο τουρισμός. Εμπόδιο αποτελεί επίσης και η εποχικότητα των ξενοδοχείων στα νησιά, τα οποία λειτουργούν μόνο 6 μήνες.-

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 22/01 18:12

    Transavia France: Νέες πτήσεις προς Καλαμάτα και Ρόδο

  2. 22/01 18:08

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία “Global Tourism Plastics Initiative”

  3. 22/01 18:06

    Neos: Νέες συνδέσεις με Σκιάθο το 2020

  4. 22/01 16:23

    8 νέες σουίτες στο ξενοδοχείο Calilo στην Ίο

  5. 22/01 16:07

    Ο Πειραιάς homeport για το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica το 2021

  6. 22/01 14:35

    Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Τουρισμού οι αναγνωρισμένοι ιαματικοί πόροι

  7. 22/01 14:32

    Τροποποίηση δρομολογίου του πλοίου ΠΡΕΒΕΛΗΣ από τη Ρόδο

  8. 22/01 14:19

    Airbnb: Ένα ζευγάρι στο σπίτι της Ιουλιέτας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (φωτό)

  9. 22/01 13:55

    Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας: Ο Σταμάτης Γαρδέρης νέος πρόεδρος

  10. 22/01 13:52

    Οι ξεναγοί συμβάλουν ενεργά στο σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

  11. 22/01 13:21

    Finikia Residence: Μια αναπαλαιωμένη «κάναβα» στη Σαντορίνη στα Aria Hotels

  12. 22/01 13:17

    Τουρισμός: Σε άνοδο τα ταξίδια των Ινδών στο εξωτερικό

  13. 22/01 12:50

    Τουρισμός πολυτελείας: Η SLH αποκαλύπτει τις τάσεις για τα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2020

  14. 22/01 12:39

    Αξιοποίηση αναψυκτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους

  15. 22/01 12:01

    Mouzenidis Travel: Ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη από Ρωσία- ανοίγει και Bomo Hotel

  16. 22/01 10:48

    Πρωτιά της Ελλάδας στον δείκτη ικανοποίησης των ξενοδοχείων το 2019

  17. 22/01 10:40

    Οδικός τουρισμός: Μειωμένες κατά 1,6% οι αφίξεις το 2019

  18. 22/01 10:29

    INSETE Intelligence: 803.000 περισσότερες διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019 - Η εικόνα ανά περιοχή

  19. 22/01 10:15

    Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου

  20. 22/01 10:09

    Αύξηση 10% στις αφίξεις Φινλανδών το 2020

  21. 22/01 09:55

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Πράσινο φως για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών

  22. 22/01 09:53

    Τήνος: Πώληση έκτασης 24 στρεμμάτων έναντι 700.000 ευρώ

  23. 22/01 09:50

    Περιφέρεια Ηπείρου: H πολιτιστική διαδρομή στα Αρχαία Θέατρα ως αυτόνομος τουριστικός προορισμός

  24. 22/01 09:46

    Οι 11 στρατηγικοί στόχοι στο υπ. Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας και Θράκης) για το 2020

  25. 22/01 09:42

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 310.000 ευρώ στο BBC

  26. 21/01 20:06

    Ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού στην Κω και στη Νίσυρο

  27. 21/01 20:00

    Transavia: Ενδιάμεσος σταθμός η Αθήνα στις πτήσεις επιστροφής Ντουμπάι - Άμστερνταμ

  28. 21/01 17:13

    Συνάντηση ΟΛΠ με Γ. Πατούλη για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας

  29. 21/01 17:00

    Ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης σε χώρους του υπουργείου Τουρισμού

  30. 21/01 15:09

    PwC: Το 52% των Ελλήνων CEO προβλέπουν επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης το 2020

  31. 21/01 15:00

    Τουρισμός | Οι 6 κορυφαίες τάσεις που θα κυριαρχήσουν τη νέα δεκαετία

  32. 21/01 14:57

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 8,7% έφερε 2 δισ. παραπάνω έσοδα

  33. 21/01 14:49

    5 βραβεία της TUI στον όμιλο H Hotels Collection – Hatzilazarou Group

  34. 21/01 14:34

    Κόνσολας-Βλαστός: Επιτάχυνση της αξιοποίησης των τουριστικών ακινήτων

  35. 21/01 14:21

    Juneyao Airlines: Πτήσεις από Κίνα προς Αθήνα το καλοκαίρι

  36. 21/01 14:04

    Λέσχες Καπνιστών: Ποιες είναι νόμιμες - Πότε κινδυνεύετε με πρόστιμο

  37. 21/01 12:46

    FedHATTA: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη βασικός παράγοντας για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη

  38. 21/01 12:45

    Η κατάρρευση του Thomas Cook απογείωσε τις κρατήσεις στην easyJet

  39. 21/01 12:17

    ΞΕΕ: Παράταση έως 26/1 για την υποβολή αιτήσεων στον CapsuleT

  40. 21/01 12:05

    Ξενοδοχειακή Ημέρα Καριέρας σε συνεργασία με την Ε.Ξ. Ηρακλείου

  41. 21/01 11:51

    Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών προς Ελλάδα το 2020

  42. 21/01 11:48

    TUI: Εκτόξευση της ζήτησης για Ελλάδα από τους Αυστριακούς

  43. 21/01 09:13

    20 καινούργια δωμάτια και σουίτες στο Avaton Luxury Hotel & Villas

  44. 21/01 08:55

    Δυο προσφορές από κινεζικές εταιρείες για την ανέλκυση του Sea Diamond στη Σαντορίνη

  45. 21/01 08:44

    Kινεζικός τουρισμός: Άραγε, είμαστε έτοιμοι;

  46. 21/01 08:39

    Καταβολή επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις

  47. 21/01 08:37

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του ξενοδοχείου ΝΗΡΕΥΣ στη Σύμη

  48. 21/01 08:32

    Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Eιδικά χωρικά σχέδια για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην παράκτια ζώνη

  49. 21/01 08:28

    Σουηδία: Επενδυτικό Ταμείο για κοινωνικές δράσεις στην Ευρώπη με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη

  50. 21/01 08:25

    Χ.Θεοχάρης: Διευθύνουσα Επιτροπή για το στρατηγικό σχέδιο Τουρισμού

  51. 20/01 15:46

    Ελληνικός τουρισμός 2019: 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο

  52. 20/01 15:12

    Βαλεαρίδες: Τέλος στην απεριόριστη κατανάλωση αλκοόλ στα ξενοδοχεία

  53. 20/01 14:40

    ΠΟΤ: Ο παγκόσμιος τουρισμός συνεχίζει ανοδικά και το 2020

  54. 20/01 13:19

    Τουρκικός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων στη Σμύρνη το 2019 (πίνακας)

  55. 20/01 13:01

    H Fosun επαναφέρει το brand Thomas Cook ως ηλεκτρονική ταξιδιωτική εταιρεία

  56. 20/01 12:38

    Αξιοποίηση ακινήτου στον πρώην εργοταξιακό χώρο του έργου ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου

  57. 20/01 12:32

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυξητική τάση και το 2020- Ποιοι είναι οι πιο "καυτοί" προορισμοί της χρονιάς

  58. 20/01 12:16

    Ξεπέρασε την οικονομική κρίση η Ελλάδα;- Οι επενδύσεις στον τουρισμό

  59. 20/01 11:47

    16.300 ευρώ πρόστιμα το Σαββατοκύριακο για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου

  60. 20/01 11:42

    Έτσι θα είναι το ταξιδιωτικό γραφείο του μέλλοντος

  61. 20/01 11:30

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ποια θέματα συζητήθηκαν στην μηνιαία ολομέλεια

  62. 20/01 10:15

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση - workshop για το μοντέλο Consumeless στην Αίγινα

  63. 20/01 10:15

    Ψηφιακή Διπλωματία: Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν παρουσία στην Silicon Valley

  64. 20/01 10:07

    Η ιδέα πίσω από το Σχολείο Τουρισμού OnTour Next Gen- Γράφει η Λία Ζαμπέτογλου

  65. 20/01 10:02

    Yπ.Τουρισμού: Aνάθεση έργου υποστήριξης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

  66. 20/01 10:00

    ΕΦΚΑ: Διαγωνισμός μίσθωσης κτιρίου για ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας

  67. 20/01 09:58

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στην Πάτρα

  68. 20/01 09:53

    Διαγωνισμός για εξοπλισμό και προβολή του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου

  69. 20/01 09:48

    Μ.Κόνσολας: Να ενταχθεί η Διπλή Νησιωτικότητα στην πολιτική κρατικών ενισχύσεων

  70. 20/01 09:45

    Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

  71. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  72. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  73. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  74. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  75. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  76. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  77. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  78. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  79. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  80. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της ένωσης δωματίων «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» του Ηρακλείου

  81. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  82. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  83. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  84. 17/01 14:24

    Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  85. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  86. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  87. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  88. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  89. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  90. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  91. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  92. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  93. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  94. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  95. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  96. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  97. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  98. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  99. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  100. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020