Vavoulas.com

Πώς τα chatbots υποστηρίζουν τα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας

Πώς τα chatbots υποστηρίζουν τα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας

Καθώς οι ηλεκτρονικές εφαρμογές συνεχίζουν να βελτιώνονται και να επεκτείνονται στην τουριστική βιομηχανία, οι πελάτες-χρήστες φαίνεται να τις προτιμούν περισσότερο ως επιλογή εξυπηρέτησης πελατών αντί της ανθρώπινης εξυπηρέτησης.

Σε πρόσφατες σχετικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν 4 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παρά να μιλούν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.

Εντωμεταξύ, τα ερωτήματα επισκεπτών των είναι επαναλαμβανόμενα: Μελέτες έχουν δείξει ότι το 63% των εισερχόμενων ερωτήσεων προέρχονται από τις ίδιες οκτώ ερωτήσεις, ενώ το 91% αντιστοιχεί σε 1 από τις ίδιες 18 ερωτήσεις.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι νιώθουν ασφαλέστεροι με τη χρήση της τεχνολογίας και αναμένουν προσωποποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα. Σύμφωνα με την Statista, η χρήση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων αυξήθηκε κατά 45% παγκοσμίως. Τα εν λόγω εργαλεία εξοικονομούν χρόνο προσωπικού ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε άλλες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου. Παράλληλα, υποστηρίζει την κοινωνική απόσταση και βοηθά στην αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ανθρώπων σε ένα σημείο ταυτόχρονα, τηρώντας ένα από τα κυριότερα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του κορωνοϊού.

Όσον αφορά στα ταξίδια, το chatbot είναι ένα εργαλείο που υπάρχει σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των επισκεπτών:  Ξεκινά στη διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείου, όπου το chatbot απαντά στις ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες όταν ερευνούν το εκάστοτε κατάλυμα. Οι ερωτήσεις, για παράδειγμα, μπορεί να είναι οι εξής: «Επιτρέπετε τα κατοικίδια ζώα; Έχετε δωμάτια χωρίς αλλεργιογόνα; Είναι ανοιχτό το παιδικό κλαμπ; Ποιες είναι οι πολιτικές που εφαρμόζετε κατά του κορωνοϊού;» 

Το επόμενο στάδιο είναι όταν ο πελάτης είναι έτοιμος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο. Το εργαλείο αυτό είναι χρήσιμο επειδή αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις καθοδηγώντας τον επισκέπτη στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Ερωτήσεις όπως «Έχετε δίκλινο δωμάτιο το επόμενο Σαββατοκύριακο; Ποιες είναι οι καλοκαιρινές προσφορές σας για οικογένειες;», απαντώνται αυτόματα από το chatbot.

Μετά την πραγματοποίηση της κράτησης, το αυτοματοποιημένο chatbot θα στείλει ένα μήνυμα λίγες ημέρες πριν από την άφιξη, ρωτώντας εάν υπάρχουν ειδικά αιτήματα που να αφορούν στη διαμονή. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί στις εκάστοτε καταστάσεις, όπως στην τρέχουσα πανδημία. Μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στον επισκέπτη κατά την άφιξή του για να περιμένει στο χώρο του μπαρ και ότι θα ενημερωθεί  μόλις το δωμάτιό του είναι έτοιμο. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον πελάτη μια εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να έρθει σε άμεση επαφή με κανέναν.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής, το εργαλείο αυτό μπορεί να συνδεθεί με τους επισκέπτες μέσω της προτιμώμενης υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων (SMS, Whatsapp, Messenger κ.λπ.) και θα ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες και τις ερωτήσεις τους. Διευκολύνει την επικοινωνία των επισκεπτών με το προσωπικό, συντονίζοντας ερωτήσεις όπως, «Μπορώ να κάνω check out αργά; Τι ώρα ανοίγει η πισίνα; Μπορώ να έχω ένα επιπλέον μαξιλάρι; Παρακαλώ διορθώστε το ντους μου, έχει διαρροή.»

Μελλοντικές διαμονές

Όμως οι υπηρεσίες των chatbot δεν περιορίζονται στη διαμονή, αφού η εμπειρία του επισκέπτη μετά το πέρας των διακοπών του, είναι εξίσου σημαντική. Για παράδειγμα, υπάρχει στη διάθεση του πελάτη ένα αυτοματοποιημένο chatbot , όπου σε περίπτωση που ξεχάσει κάποιο προσωπικό του αντικείμενο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του μετά το check-out, μπορεί να στείλει ένα άμεσο μήνυμα για να ρωτήσει αν το βρήκε η υπηρεσία καθαρισμού. Επίσης, χρησιμεύει ως ένα καλό εργαλείο για μελλοντικές κρατήσεις, αφού οι επισκέπτες μπορούν πάντα να βασίζονται στο chatbot για ερωτήσεις σχετικά με μελλοντικές διαμονές. Όσον αφορά στις πρακτικές παραμέτρους του εργαλείου, οι βασικότερες έχουν ως εξής:

-Λειτουργεί με απευθείας με μηνύματα μέσω του προτιμώμενου καναλιού ανταλλαγής μηνυμάτων.

-Τα καλύτερα chatbots είναι προ-εκπαιδευμένα και δημιουργούν ελάχιστη πίεση στις λειτουργίες, επιτρέποντας την αποστολή των απαντήσεων στις ερωτήσεις των επισκεπτών από την πρώτη ημέρα.

-Υποστηρίζει το προσωπικό, φιλτράροντας επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.

-Βοηθά στη  διαχείριση των εμπειριών των επισκεπτών - η γρήγορη απάντηση αιτημάτων και η απελευθέρωση του χρόνου του προσωπικού ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών, η συλλογή δεδομένων για επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις μέσω αυτοματισμού διασφαλίζει ότι υπάρχει άριστη παρακολούθηση, ενώ επισημαίνονται οι τυχόν βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.

-Παρέχει απόδοση επένδυσης (ROI), αφού ενισχύει τις άμεσες κρατήσεις, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λήψη καλύτερων επιχειρησιακών αποφάσεων στο ξενοδοχείο.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

This is Athens agopra

Επενδύσεις
  1. 25/03 20:46

    Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο

  2. 25/03 12:21

    ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025

  3. 25/03 12:04

    WTTC: Στη Ρώμη η 25η Παγκόσμια Σύνοδος για τον Τουρισμό

  4. 25/03 11:07

    Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη

  5. 25/03 10:58

    Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού

  6. 25/03 08:15

    Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι

  7. 25/03 07:50

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ

  8. 25/03 07:38

    URBAN Film LUX 2025: Ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος στην Πάτρα

  9. 25/03 07:37

    Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025

  10. 25/03 07:05

    Ο Αλ. Αγγελόπουλος στο Tornos News: Επενδύσεις και σε παραθεριστικές κατοικίες με φόντο την άνοδο της Πελοποννήσου

  11. 25/03 06:52

    55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας

  12. 25/03 06:13

    ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις

  13. 24/03 17:56

    Νέοι κανόνες αποσκευών και επιβίβασης από τη Ryanair

  14. 24/03 15:47

    Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα

  15. 24/03 15:30

    Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες

  16. 24/03 13:34

    «Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη

  17. 24/03 13:26

    Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα

  18. 24/03 12:24

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Κροατία και Σλοβενία

  19. 24/03 12:03

    Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)

  20. 24/03 11:35

    Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών

  21. 24/03 10:42

    Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com

  22. 24/03 10:29

    Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν

  23. 24/03 10:16

    Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025

  24. 24/03 10:11

    Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων

  25. 24/03 09:57

    Το NJV Athens Plaza ολοκλήρωσε την ανακαίνισή του

  26. 24/03 09:54

    Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki

  27. 24/03 09:49

    Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Φως και Πολιτισμός» στη Ρόδο

  28. 24/03 09:16

    Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media

  29. 24/03 09:00

    Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού

  30. 24/03 08:53

    Ινδία, η νέα μεγάλη αγορά εξερχόμενου τουρισμού

  31. 24/03 07:58

    Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα

  32. 24/03 07:22

    Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές

  33. 24/03 07:15

    Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής

  34. 24/03 07:15

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας

  35. 24/03 06:30

    Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025

  36. 24/03 06:14

    Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα

  37. 23/03 19:11

    TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω

  38. 23/03 15:36

    Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)

  39. 23/03 13:45

    Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ

  40. 23/03 13:45

    WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας

  41. 23/03 13:40

    Tα ταξίδια υποστηρίζουν τη μακροζωία και την καλή υγεία

  42. 23/03 08:37

    ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες

  43. 23/03 08:03

    Επιχειρηματικά Ταξίδια: Τάσεις και Προβλέψεις για το 2025

  44. 23/03 08:00

    Lufthansa: Πολυτελής εμπειρία στη νέα First Class

  45. 23/03 07:20

    Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό

  46. 23/03 07:01

    Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών

  47. 22/03 22:25

    Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια

  48. 22/03 18:31

    Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς

  49. 22/03 18:00

    Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024

  50. 22/03 13:34

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο

  51. 22/03 11:59

    Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  52. 22/03 11:50

    Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων

  53. 22/03 09:37

    Marriott και Hilton οι κυρίαρχοι της παγκόσμιας βιομηχανίας φιλοξενίας αλλά η Booking είναι πιο ακριβή

  54. 22/03 08:26

    Αρχάνες Κρήτης: Ένα στολίδι παράδοσης και πολιτισμού

  55. 22/03 07:53

    Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου

  56. 22/03 07:26

    Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό

  57. 22/03 07:10

    Σταθερά στους 10 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως η Ελλάδα – Τι είπε στέλεχος της RateHawk στο Tornos News

  58. 22/03 07:10

    Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων

  59. 22/03 07:05

    Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ

  60. 22/03 07:04

    Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη

  61. 21/03 22:50

    Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος

  62. 21/03 16:48

    “Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece

  63. 21/03 16:46

    Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin

  64. 21/03 15:46

    Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη

  65. 21/03 15:38

    Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference

  66. 21/03 14:47

    Συνάντηση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων με τον κ.Τζιτζικώστα

  67. 21/03 14:20

    Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο

  68. 21/03 14:15

    Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων

  69. 21/03 12:21

    Το Αεροδρόμιο Αθηνών συμμετέχει στην «Ώρα της Γης»

  70. 21/03 12:07

    ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού

  71. 21/03 11:49

    TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων

  72. 21/03 11:30

    Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο

  73. 21/03 11:17

    Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται 

  74. 21/03 10:30

    Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο

  75. 21/03 10:24

    Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου

  76. 21/03 10:17

    Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Μουσικό Φεστιβάλ Μυτιλήνης

  77. 21/03 10:10

    Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος

  78. 21/03 09:59

    Συνεντεύξεις σε διεθνή ΜΜΕ της κ.Κεφαλογιάννη | Η Σαντορίνη είναι απολύτως έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες

  79. 21/03 08:45

    Fly One: Νέα σύνδεση Γερεβάν – Ηράκλειο το 2025

  80. 21/03 08:30

    Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου

  81. 21/03 08:13

    Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών

  82. 21/03 08:00

    Η πίεση στους τουριστικούς κλάδους και η ανάγκη για έμπρακτη στήριξη

  83. 21/03 07:57

    Η τουρκική Global Ports Holding επεκτείνει την παρουσία της στη Σκωτία

  84. 21/03 07:49

    Γυρίσματα της γαλλικής εκπομπής Voyage en Cuisine στην Κρήτη

  85. 21/03 07:45

    Blend Development: Το τέταρτο ξενοδοχείο της στην Αθήνα

  86. 21/03 07:39

    Βόρεια Μακεδονία: Ακύρωση του φόρου αλληλεγγύης από το Συνταγματικό Δικαστήριο

  87. 21/03 07:31

    ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής

  88. 21/03 06:10

    Πώς κινούνται οι πωλήσεις για Ελλάδα στη Δυτική Ευρώπη – Τι λέει η επικεφαλής της Peakpoint Travel στο TN

  89. 20/03 21:17

    Gen Z & Ψηφιακές Πληρωμές: Νέα Έρευνα Visa – Ινστιτούτου ΕΣΕΕ

  90. 20/03 20:03

    Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας

  91. 20/03 19:43

    Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον

  92. 20/03 19:31

    Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός

  93. 20/03 19:11

    HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη

  94. 20/03 12:44

    Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα

  95. 20/03 12:09

    Τελικά τι συμβαίνει με το κλίμα;

  96. 20/03 11:09

    Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου

  97. 20/03 11:00

    Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας

  98. 20/03 10:55

    Η Ferrari διαφημίζει την Αρτα

  99. 20/03 10:43

    Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες

  100. 20/03 08:25

    Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο