Πώς τα chatbots υποστηρίζουν τα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας

Καθώς οι ηλεκτρονικές εφαρμογές συνεχίζουν να βελτιώνονται και να επεκτείνονται στην τουριστική βιομηχανία, οι πελάτες-χρήστες φαίνεται να τις προτιμούν περισσότερο ως επιλογή εξυπηρέτησης πελατών αντί της ανθρώπινης εξυπηρέτησης.
Σε πρόσφατες σχετικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν 4 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παρά να μιλούν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.
Εντωμεταξύ, τα ερωτήματα επισκεπτών των είναι επαναλαμβανόμενα: Μελέτες έχουν δείξει ότι το 63% των εισερχόμενων ερωτήσεων προέρχονται από τις ίδιες οκτώ ερωτήσεις, ενώ το 91% αντιστοιχεί σε 1 από τις ίδιες 18 ερωτήσεις.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι νιώθουν ασφαλέστεροι με τη χρήση της τεχνολογίας και αναμένουν προσωποποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα. Σύμφωνα με την Statista, η χρήση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων αυξήθηκε κατά 45% παγκοσμίως. Τα εν λόγω εργαλεία εξοικονομούν χρόνο προσωπικού ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε άλλες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου. Παράλληλα, υποστηρίζει την κοινωνική απόσταση και βοηθά στην αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ανθρώπων σε ένα σημείο ταυτόχρονα, τηρώντας ένα από τα κυριότερα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του κορωνοϊού.
Όσον αφορά στα ταξίδια, το chatbot είναι ένα εργαλείο που υπάρχει σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των επισκεπτών: Ξεκινά στη διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείου, όπου το chatbot απαντά στις ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες όταν ερευνούν το εκάστοτε κατάλυμα. Οι ερωτήσεις, για παράδειγμα, μπορεί να είναι οι εξής: «Επιτρέπετε τα κατοικίδια ζώα; Έχετε δωμάτια χωρίς αλλεργιογόνα; Είναι ανοιχτό το παιδικό κλαμπ; Ποιες είναι οι πολιτικές που εφαρμόζετε κατά του κορωνοϊού;»
Το επόμενο στάδιο είναι όταν ο πελάτης είναι έτοιμος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο. Το εργαλείο αυτό είναι χρήσιμο επειδή αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις καθοδηγώντας τον επισκέπτη στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Ερωτήσεις όπως «Έχετε δίκλινο δωμάτιο το επόμενο Σαββατοκύριακο; Ποιες είναι οι καλοκαιρινές προσφορές σας για οικογένειες;», απαντώνται αυτόματα από το chatbot.
Μετά την πραγματοποίηση της κράτησης, το αυτοματοποιημένο chatbot θα στείλει ένα μήνυμα λίγες ημέρες πριν από την άφιξη, ρωτώντας εάν υπάρχουν ειδικά αιτήματα που να αφορούν στη διαμονή. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί στις εκάστοτε καταστάσεις, όπως στην τρέχουσα πανδημία. Μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στον επισκέπτη κατά την άφιξή του για να περιμένει στο χώρο του μπαρ και ότι θα ενημερωθεί μόλις το δωμάτιό του είναι έτοιμο. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον πελάτη μια εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να έρθει σε άμεση επαφή με κανέναν.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής, το εργαλείο αυτό μπορεί να συνδεθεί με τους επισκέπτες μέσω της προτιμώμενης υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων (SMS, Whatsapp, Messenger κ.λπ.) και θα ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες και τις ερωτήσεις τους. Διευκολύνει την επικοινωνία των επισκεπτών με το προσωπικό, συντονίζοντας ερωτήσεις όπως, «Μπορώ να κάνω check out αργά; Τι ώρα ανοίγει η πισίνα; Μπορώ να έχω ένα επιπλέον μαξιλάρι; Παρακαλώ διορθώστε το ντους μου, έχει διαρροή.»
Μελλοντικές διαμονές
Όμως οι υπηρεσίες των chatbot δεν περιορίζονται στη διαμονή, αφού η εμπειρία του επισκέπτη μετά το πέρας των διακοπών του, είναι εξίσου σημαντική. Για παράδειγμα, υπάρχει στη διάθεση του πελάτη ένα αυτοματοποιημένο chatbot , όπου σε περίπτωση που ξεχάσει κάποιο προσωπικό του αντικείμενο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του μετά το check-out, μπορεί να στείλει ένα άμεσο μήνυμα για να ρωτήσει αν το βρήκε η υπηρεσία καθαρισμού. Επίσης, χρησιμεύει ως ένα καλό εργαλείο για μελλοντικές κρατήσεις, αφού οι επισκέπτες μπορούν πάντα να βασίζονται στο chatbot για ερωτήσεις σχετικά με μελλοντικές διαμονές. Όσον αφορά στις πρακτικές παραμέτρους του εργαλείου, οι βασικότερες έχουν ως εξής:
-Λειτουργεί με απευθείας με μηνύματα μέσω του προτιμώμενου καναλιού ανταλλαγής μηνυμάτων.
-Τα καλύτερα chatbots είναι προ-εκπαιδευμένα και δημιουργούν ελάχιστη πίεση στις λειτουργίες, επιτρέποντας την αποστολή των απαντήσεων στις ερωτήσεις των επισκεπτών από την πρώτη ημέρα.
-Υποστηρίζει το προσωπικό, φιλτράροντας επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.
-Βοηθά στη διαχείριση των εμπειριών των επισκεπτών - η γρήγορη απάντηση αιτημάτων και η απελευθέρωση του χρόνου του προσωπικού ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών, η συλλογή δεδομένων για επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις μέσω αυτοματισμού διασφαλίζει ότι υπάρχει άριστη παρακολούθηση, ενώ επισημαίνονται οι τυχόν βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.
-Παρέχει απόδοση επένδυσης (ROI), αφού ενισχύει τις άμεσες κρατήσεις, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λήψη καλύτερων επιχειρησιακών αποφάσεων στο ξενοδοχείο.
- 1) Ζητείται εμβόλιο κατά της αυτοκαταστροφής
- 2) Ανερχόμενη τάση για την επόμενη μέρα τα πακέτα ευεξίας στις διακοπές
- 3) Το ξενοδοχείο του χθες και του σήμερα: Ένα οδοιπορικό στις ξενοδοχειακές καινοτομίες των δύο τελευταίων αιώνων
- 4) Τι λένε οι τουρίστες για τα δωμάτια των ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας
27/01 17:07
27/01 16:50
27/01 16:21
27/01 16:15
27/01 16:13
Σύγχυση με τις πτήσεις από Αθήνα προς ΗΠΑ μετά την αλλαγή των κανονισμών τεστ της Ολλανδίας
27/01 15:59
Θ.Κόντες: -94% η κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2020, εκτιμήσεις για αύξηση 20% φέτος
27/01 14:59
Κροατικός τουρισμός: Στο 50% του 2019 οι διανυκτερεύσεις το 2020, στο 60% ο στόχος για φέτος
27/01 14:34
27/01 14:24
27/01 13:35
Ταϊλάνδη: Πιέσεις να επιτρέπεται η είσοδος εμβολιασμένων ταξιδιωτών χωρίς καραντίνα
27/01 13:21
Norwegian: Θα εμβολιαστούν όλα τα μέλη του πληρώματος πριν επιστρέψουν στην εργασία
27/01 13:14
Οι Ολλανδοί είναι πρόθυμοι να εμβολιαστούν εάν αυτό απαιτείται για διακοπές στο εξωτερικό
27/01 12:38
Η ελληνική πόλη που ο Παυσανίας χαρακτήρισε ως την αρχαιότερη του κόσμου
27/01 12:37
Ο εντυπωσιακός καταρράκτης Τρίτωνας στον τόπο που γεννήθηκε η θεά Αθηνά
27/01 12:30
27/01 12:10
Οι αεροπορικές εταιρίες πιέζουν τη Βρετανία να μην «περάσει» το μέτρο των ξενοδοχείων καραντίνας
27/01 11:46
27/01 11:06
Πώς θα δοθεί η κρατική ενίσχυση των 120 εκατ. ευρώ στην Aegean Airlines
27/01 10:41
Συνεργασία ΞΕΕ - Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας
27/01 10:29
27/01 10:28
27/01 10:26
Νέα συμφωνία για τις ισπανικές αεροπορικές Iberia και Air Europa
27/01 10:25
27/01 10:18
Κορωνοϊός: Κλειστά σύνορα για όλο το 2021 εξετάζει η Νέα Ζηλανδία
26/01 18:00
FVW, το Travel Talk λανσάρει την εικονική έκθεση τουρισμού 11-12 Φεβρουαρίου
26/01 17:51
Βραβεία HolidayCheck Special Award στα Atrium Hotels στη Ρόδο
26/01 16:44
26/01 16:20
26/01 15:38
Νέες υγειονομικές απαιτήσεις στα ταξίδια για Ολλανδία και Γαλλία
26/01 15:26
26/01 14:54
Η σημαντική συμβολή της Μarketing Greece για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό
26/01 14:28
WTTC | Τα ξενοδοχεία καραντίνας θα καταστρέψουν τον τουρισμό και τα ταξίδια όπως τα γνωρίζαμε
26/01 14:10
Ryanair: Έως δύο δωρεάν αλλαγές κράτησης για περιορισμένη περίοδο
26/01 13:40
26/01 12:48
26/01 12:46
26/01 12:26
Ξενοδοχεία: Δωρεάν τεστ στο Μεξικό και τη Δομινικανή Δημοκρατία
26/01 12:20
Ξενοδοχεία: Τι προβλέπει η νέα Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους
26/01 12:11
26/01 11:52
Η δεύτερη μεγαλύτερη φυσική ελληνική λίμνη με την καθηλωτική ομορφιά
26/01 11:51
Η τοποθεσία της Ελλάδας που έγινε viral μέσα από την επίσημη σελίδα του Instagram
26/01 11:10
26/01 10:21
Επιστροφή στην κανονικότητα στα τέλη της άνοιξης, αρχές του καλοκαιριού
26/01 09:17
Η πρώτη γάτα θετική στον κορωνοϊό από επαφή με άνθρωπο στη Ν.Κορέα
26/01 09:16
Κορωνοϊός: Και η Πορτογαλία υποστηρίζει το πιστοποιητικό εμβολιασμού για τα ταξίδια
26/01 09:14
26/01 09:13
Αυστρία: Υποχρεωτικές οι ιατρικές μάσκες στους δημόσιους χώρους
26/01 09:06
Σαουδική Αραβία: Mega project με την ίδρυση νέας πόλης και προσέλκυση επενδύσεων ύψους 6 τρισ. δολ.
26/01 09:03
25/01 17:15
25/01 16:08
Ξεκίνησε η διαδικασία αδειοδότησης υδατοδρομίων στα Διαπόντια νησιά
25/01 15:32
ICAO: Η ενιαία πιστοποίηση τεστ & εμβολίων μπορεί να απελευθερώσει τα ταξίδια
25/01 15:08
Ryanair: Απέσυρε διαφημιστική καμπάνια λόγω καταγγελιών για παραπλάνηση
25/01 14:02
25/01 13:15
25/01 13:13
Επιτάχυνση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης το 2021
25/01 13:03
25/01 12:56
Οι Γερμανικές αεροπορικές εταιρίες δεν θα δέχονται επιβάτες με υφασμάτινες μάσκες στις πτήσεις
25/01 12:40
25/01 12:15
25/01 11:49
25/01 11:48
Ο Αιγυπτιακός Φάρος στην Ελλάδα που είναι από τους παλαιότερους στον κόσμο
25/01 11:45
25/01 11:20
Πώς το Μονακό προετοιμάζεται για να «αναστήσει» τον κλάδο MICE
25/01 10:46
American Airlines: Καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα από Ν.Υόρκη το καλοκαίρι
25/01 10:28
Τ.Ο. Πελοποννήσου: Έντονη διαμαρτυρία για τη δημιουργία Αιολικού Πάρκου στο Μαίναλο
25/01 10:21
25/01 10:20
Τυνησία: Ομοιόμορφοι κανόνες για όλους τους ταξιδιώτες ανεξάρτητα από την προέλευσή τους
25/01 10:18
25/01 10:12
25/01 10:10
25/01 10:06
ΥΠΑ: Συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού
24/01 09:19
Τι είναι το συνθετικό κρέας και ποιες χώρες ερίζουν για να μπει στη ζωή μας
24/01 09:17
24/01 08:14
23/01 13:31
23/01 13:08
Τo Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνή διαδικτυακή συνάντηση
23/01 13:05
Tο εντυπωσιακό Ρολόι της Δράμας που όταν το βλέπεις από ψηλά σε αφήνει άφωνο
23/01 13:00
23/01 12:53
23/01 12:51
Η Γαλλία απαιτεί αρνητικό τεστ κορωνοϊού από ταξιδιώτες της ΕΕ
23/01 12:42
Η ΔΟΕ αντικρούει τις φήμες περί ακύρωσης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο
22/01 23:25
Ο Επίτιμος Πρόεδρος της MSC Cruises αναλαμβάνει Πρόεδρος της CLIA
22/01 14:57
22/01 14:52
Η μαύρη λίστα φορολογικών παραδείσων της ΕΕ δεν περιλαμβάνει τους χειρότερους παραβάτες
22/01 14:03
22/01 13:53
Ισπανός πρωθυπουργός: Δεν θα έχουμε διεθνή τουρισμό πριν τα τέλη του καλοκαιριού
22/01 13:02
Σπάνια κειμήλια του Πολεμικού Μουσείου στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
22/01 12:43
22/01 12:32
Βρετανία: Καθολικό κλείσιμο των συνόρων εξετάζει η κυβέρνηση
22/01 12:28
22/01 12:23
Κύπρος: Πρόσκληση για επιπλέον καταλύματα στο «Σχέδιο Ενίσχυσης Εγχώριου Τουρισμού»
22/01 12:05
22/01 12:04
22/01 11:58
Λέσβος: Αίτημα για ένταξη των 63 θετικά αξιολογημένων προτάσεων στο πρόγραμμα Leader
22/01 11:57
22/01 11:24
Η Βρετανία συζητά την ιχνηλάτηση ταξιδιωτών για την τήρηση της καραντίνας
22/01 10:44
E.E .| Αποφυγή των μη απαραίτητων ταξιδιών, ερωτηματικά για το πιστοποιητικό εμβολιασμού
22/01 10:21
«Όχι» της Άγκελα Μέρκελ σε ταξιδιωτικές διευκολύνσεις μέσω πιστοποιητικού εμβολιασμού
22/01 10:05
WTTC | Τα ξενοδοχεία καραντίνας θα καταστρέψουν τον τουρισμό και τα ταξίδια όπως τα γνωρίζαμε
Ξενοδοχεία: Τι προβλέπει η νέα Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους
Norwegian: Θα εμβολιαστούν όλα τα μέλη του πληρώματος πριν επιστρέψουν στην εργασία
Οι αεροπορικές εταιρίες πιέζουν τη Βρετανία να μην «περάσει» το μέτρο των ξενοδοχείων καραντίνας
Πώς θα δοθεί η κρατική ενίσχυση των 120 εκατ. ευρώ στην Aegean Airlines
Νέες υγειονομικές απαιτήσεις στα ταξίδια για Ολλανδία και Γαλλία
Οι Ολλανδοί είναι πρόθυμοι να εμβολιαστούν εάν αυτό απαιτείται για διακοπές στο εξωτερικό
Ταϊλάνδη: Πιέσεις να επιτρέπεται η είσοδος εμβολιασμένων ταξιδιωτών χωρίς καραντίνα
Νέα συμφωνία για τις ισπανικές αεροπορικές Iberia και Air Europa
Συνεργασία ΞΕΕ - Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας
FVW, το Travel Talk λανσάρει την εικονική έκθεση τουρισμού 11-12 Φεβρουαρίου
Κορωνοϊός: Κλειστά σύνορα για όλο το 2021 εξετάζει η Νέα Ζηλανδία
Επιστροφή στην κανονικότητα στα τέλη της άνοιξης, αρχές του καλοκαιριού
( 0 )