Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 24/01 15:50

    Ημαθία: Ένας μοναδικός συνδυασμός των θησαυρών της φύσης και της ιστορίας

  2. 24/01 15:45

    LG και Creta Maris Beach Resort αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής των επισκεπτών στην Κρήτη

  3. 24/01 13:43

    Η «έξω από τα δόντια» άποψη του πρώην «μεγάλου αφεντικού» του T. Cook για το μέλλον του τουρισμού

  4. 24/01 12:53

    Νέο ντοκιμαντέρ από το WWF Ελλάς για τον αλιευτικό τουρισμό

  5. 24/01 12:42

    ΞΕΕ | ΙΤΕΠ: -35% ο τζίρος των ξενοδοχείων το 2021 έναντι του 2019 | Ίδιες τιμές το 2022 από την πλειονότητα

  6. 24/01 11:45

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Συνάντηση εργασίας με τον Βουλευτή Σταύρο Καλογιάννη για τις υποδομές και τον τουρισμό

  7. 24/01 11:34

    Τα μνημεία UNESCO της Θεσσαλονίκης στην πλατφόρμα Τεχνών και Πολιτισμού Google

  8. 24/01 11:28

    «Με λένε Κόβιντ και δεν είμαι ιός»...

  9. 24/01 11:03

    Βρετανία: Περιορίζεται ο κίνδυνος για πτήσεις - φαντάσματα

  10. 24/01 10:44

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για οικογενειακές διακοπές το 2022

  11. 24/01 10:42

    Συνάντηση Ξενοδόχων Καστοριάς - Ζαχαράκη | Δύο σημαντικές δράσεις για την μετεξέλιξη του τουρισμού της Καστοριάς

  12. 24/01 10:32

    Easyjet: Nέα σύνδεση με Ηράκλειο από την Ελβετία

  13. 24/01 09:58

    Παράταση αεροπορικών οδηγιών πτήσεων εξωτερικού έως τις 7 Φεβρουαρίου

  14. 24/01 08:31

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων για τη λειτουργία ως ενοικιαζόμενα δωμάτια και ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  15. 24/01 08:27

    Airbnb: Δωρεάν διαμονή για ένα χρόνο στη Σαμπούκα της Σικελίας

  16. 24/01 08:25

    Ολλανδία: Μέτρα για τη στεγαστική κρίση με 100.000 νέες κατοικίες προσιτές σε κατοίκους με χαμηλά εισοδήματα

  17. 24/01 08:22

    Ριζικές μεταρρυθμίσεις στην εργατική νομοθεσία της Ισπανίας

  18. 24/01 08:20

    To ελληνικό γιαούρτι κατακτά την ιταλική αγορά

  19. 23/01 09:05

    Ένα μήλο την ημέρα: Καλές πρακτικές ανάπτυξης και προώθησης καλλιεργειών από το Πανεπιστήμιο Cornell

  20. 23/01 09:05

    Four Seasons: Τρία νέα πολυτελή ταξίδια Private Jet για το 2023

  21. 23/01 08:16

    Ο όμιλος Davidson Hospitality θα λειτουργήσει τη συλλογή Davenport Hotel της KSL Capital Partners

  22. 22/01 12:02

    Επιμήκυνση σεζόν: Τι δείχνει η εξέλιξη του κύκλου εργασιών σε εστίαση και τουρισμό σε νησιά των Κυκλάδων

  23. 22/01 11:55

    Β.Κικίλιας | Ο τουρισμός θα πρωταγωνιστήσει το 2022

  24. 22/01 11:53

    Ιαπωνία: Πως επηρεάζονται τα εστιατόρια από τα νέα περιοριστικά μέτρα

  25. 22/01 11:50

    Έρευνα GBTA: Η Omicron μειώνει την ορμή των παγκόσμιων επαγγελματικών ταξιδιών

  26. 22/01 11:48

    Σε άνοδο ο τουρισμός στη Στρούγκα της Β.Μακεδονίας

  27. 22/01 11:44

    Μήλος, Κερκίνη και Πίνδος ανάμεσα στα "κρυμμένα θαύματα της Ευρώπης" του National Geographic

  28. 21/01 15:55

    Αύξηση 167% του τζίρου στα καταλύματα της χώρας το Νοέμβριο - Έσπασε τα ρεκόρ η Μύκονος

  29. 21/01 15:48

    Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας στα υδατοδρόμια Κέρκυρας και Παξών

  30. 21/01 15:28

    Αύξηση 144,6% των ταξιδιωτικών εισπράξεων το 11μηνο του 2021

  31. 21/01 15:19

    ΕΠΟΤ | Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού

  32. 21/01 14:26

    Condor: Περισσότεροι προορισμοί στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι μέσω της Sky Express

  33. 21/01 13:46

    WTTC: Απογείωση των κρατήσεων στα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια το Πάσχα και το καλοκαίρι - Οι top προορισμοί

  34. 21/01 13:10

    Έρευνα: Μηδενική η χρησιμότητα των τεστ στη μείωση διασποράς των παραλλαγών COVID

  35. 21/01 12:54

    Κύπρος: Σχέδιο Δράσης για την ομαλή διεξαγωγή των πτήσεων από την 1η Μαρτίου

  36. 21/01 12:51

    Η Τουρκία πρωτοπόρος στην οργάνωση εθνικού σχεδίου αειφόρου τουρισμού

  37. 21/01 12:40

    Ο πλανήτης ετοιμάζεται για άρση των περιοριστικών μέτρων την Άνοιξη

  38. 21/01 12:15

    Ην. Βασίλειο: Αύξηση των διεθνών πτήσεων αυτό το Φεβρουάριο έναντι του 2021, μείωση από το 2020

  39. 21/01 12:11

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα στο Δήμο Ναυπλιέων – Πρόβλεψη και για Ηλεκτρικά Ποδήλατα ΑμεΑ

  40. 21/01 12:05

    ΕΟΤ Κάτω Χωρών | Οnline επαγγελματική πλατφόρμα για δικτύωση με τουριστικούς πράκτορες

  41. 21/01 11:56

    Aποκατάσταση του Αρχαίου Διόλκου και διαμόρφωσή του σε οργανωμένο αρχαιολογικό χώρο

  42. 21/01 10:50

    Έρευνα της ΕΕ | Αμφιβολίες για την αυθεντικότητα των αξιολογήσεων και σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων

  43. 21/01 10:36

    Ε.Ξ. Ηρακλείου: Συνάντηση με την Σοφία Ζαχαράκη για την έλλειψη προσωπικού στα ξενοδοχεία και την εκπαίδευση

  44. 21/01 10:27

    Τουριστικά λεωφορεία και γραφεία | Παρέμβαση Μητσοτάκη για ένταξή τους στον αναπτυξιακό ζητεί η ΓΕΠΟΕΤ

  45. 21/01 08:45

    Marriott Bonvoy: Ο γύρος του κόσμου σε 300 ημέρες για 3 τυχερούς ταξιδιώτες

  46. 21/01 08:30

    Συνεργασία Hilton με Guild Education για τη συνεχή εκπαίδευση των ομάδων της

  47. 21/01 08:17

    Επιχορηγήσεις για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Αθήνα και Μύκονο

  48. 21/01 08:12

    Κυνηγοί διαμαντιών: Μία ενδιαφέρουσα τουριστική προοπτική για περιοχές με φυσικά πετρώματα

  49. 21/01 08:05

    Βόρεια Μακεδονία: Tαξιδιωτικό ενδιαφέρον από Ουκρανία και Μολδαβία

  50. 20/01 19:32

    «Διαδικτυακές Ημέρες Καριέρας» για τα ξενοδοχεία της Metaxa Hospitality Group

  51. 20/01 18:47

    Στην εταιρεία «Ορεινός Τουρισμός» μισθώθηκε το Χιονοδρομικό Κέντρο «3-5 Πηγάδια»

  52. 20/01 18:35

    Β. Κικίλιας | Υπόδειγμα βιώσιμου τουριστικού προορισμού η Ρόδος, που θα αντιγράψει όλος ο κόσμος

  53. 20/01 15:37

    Έγκριση μελέτης για ανέγερση πεντάστερου ξενοδοχείου στην Κέρκυρα

  54. 20/01 14:18

    Το αποτύπωμα στα social media επηρεάζει την επαγγελματική ζωή

  55. 20/01 14:09

    Παρέμβαση Λ. Τσιλίδη στη Βουλή για τον Αναπτυξιακό Νόμο και την ανάγκη ένταξης των τουριστικών γραφείων

  56. 20/01 14:06

    Marco Polo: Δεκαήμερο πακέτο διακοπών στην Ελλάδα το 2022

  57. 20/01 14:01

    H Emirates συνεχίζει κανονικά τις πτήσεις της στις ΗΠΑ

  58. 20/01 13:29

    Ο CEO της DER Touristik νέος πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Ένωσης Τουρισμού Γερμανίας

  59. 20/01 13:19

    Κ.Νοτοπούλου | Επιτακτική η ανάγκη στήριξης των τουριστικών γραφείων

  60. 20/01 13:12

    Μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Skippers και ναυλομεσιτών και διαχειριστών σκαφών

  61. 20/01 13:04

    «The Rhodes Co-Lab»: Συνεργασία με την TUI για την ανάδειξη της Ρόδου σε πρότυπο βιώσιμου τουρισμού

  62. 20/01 12:47

    Oλοκληρωμένη διαχείριση των βιοαποβλήτων από μεγάλες μονάδες εστίασης στο Ηράκλειο

  63. 20/01 12:44

    Iκανοποίηση ΙΑΤΑ για την καθυστέρηση έναρξης των 5G υπηρεσιών κοντά σε αεροδρόμια

  64. 20/01 12:13

    Κομμώσεις και περιποίηση νυχιών μέσα σε μουσεία στην Ολλανδία σε ένδειξη διαμαρτυρίας

  65. 20/01 11:39

    Στο 60% του 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 11μηνο του 2021

  66. 20/01 11:18

    Το Kalimera Kriti στο θερινό πρόγραμμα του Vtours

  67. 20/01 11:06

    DOT Hotels: Οι κυριότερες τάσεις στον κλάδο των ξενοδοχείων το 2022

  68. 20/01 10:48

    ΕΤΑΔ | Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του ακινήτου «Ιαματική Πηγή και Λίμνη Καϊάφα»

  69. 20/01 10:21

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κνωσσός" | Απαξιωτική η αντιμετώπιση της κυβέρνησης στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  70. 20/01 09:26

    Άδειες για ανακαινίσεις ξενοδοχείων σε Ζάκυνθο και Χανιά

  71. 20/01 09:24

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Τρίκαλα

  72. 20/01 09:22

    Ισπανία: Βαρύ το πλήγμα και στον χώρο της μόδας

  73. 20/01 09:20

    Συνεχίζεται η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στη Γαλλία

  74. 20/01 09:16

    Etihad και CWT: Αποκλειστική συνεργασία αντιστάθμισης άνθρακα

  75. 19/01 20:07

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Γενναία μέτρα ως "ανάχωμα" στο επερχόμενο σάρωμα των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων

  76. 19/01 19:43

    TUI | Διπλάσιοι τουρίστες το 2022 στην Ελλάδα - Καλύτερη από το 2019 η νέα χρονιά | Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη - Joussen (video)

  77. 19/01 19:35

    Σύσκεψη Κικίλια - Πλακιωτάκη για την βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας

  78. 19/01 19:29

    Ομοσπονδίες "Κύκλος" και "Αριστοτέλης": Απογοήτευση για τον αποκλεισμό των καταλυμάτων από τον αναπτυξιακό νόμο

  79. 19/01 19:25

    ΓΕΠΟΕΤ: Έντονη δυσφορία για τον αποκλεισμό τουριστικών γραφείων και λεωφορείων από τον αναπτυξιακό νόμο

  80. 19/01 16:47

    Συνάντηση ΠΑΣΥΞΕ με τον πρέσβη του Ισραήλ

  81. 19/01 16:25

    Brussels Airlines: Νέες πτήσεις προς Αθήνα και ελληνικά νησιά το καλοκαίρι του 2022

  82. 19/01 15:15

    ΥΠΑ: Στο - 44,2% έναντι του 2019 η επιβατική κίνηση το 2021 στα ελληνικά αεροδρόμια

  83. 19/01 13:54

    Η Grant Thornton καλωσορίζει τον Ernesto Di Giorgio στο τμήμα Financial Services

  84. 19/01 13:51

    ΠΟΤ: Αύξηση από 30% έως 78% των διεθνών αφίξεων το 2022 έναντι του 2021

  85. 19/01 13:16

    Έρευνα | Επιβαρυμένη η Ψυχική Υγεία και η Κοινωνικότητα των Ελλήνων από την Πανδημία

  86. 19/01 13:09

    Συνεργασία ΕΟΤ – Πολεμικού Μουσείου για την προβολή του στρατιωτικού τουρισμού 

  87. 19/01 13:00

    Tripadvisor: Ρόδος και Σαντορίνη στους 10 πιο "in" προορισμούς στον κόσμο το 2022 - Διακρίσεις για Αθήνα, Κρήτη και Κέρκυρα

  88. 19/01 12:30

    Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Μουσείου Εναλίων Αρχαιοτήτων στον Πειραιά

  89. 19/01 12:03

    Seabourn: Το Ην. Βασίλειο η αγορά με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης κρουαζιέρας το 2022

  90. 19/01 11:35

    Βαλεαρίδες: Πρόστιμο 24.000 στη Ryanair επειδή χρέωνε τις χειραποσκευές

  91. 19/01 11:32

    Δημόσια συγνώμη και μεγάλη αποζημίωση για αρνητική κριτική απαιτεί από πελάτισσα ξενοδοχείο στην Ταϊλάνδη

  92. 19/01 11:15

    ΔΩΔΕΚΑ: Επτά χρόνια Ελλάδα | Η πρωτοβουλία της FedHATTA για 12μηνο και θεματικό τουρισμό ανανεώνεται

  93. 19/01 10:24

    Βρετανικός τουρισμός | jet2: Η άρση των περιορισμών φέρνει άλμα στις κρατήσεις

  94. 19/01 09:10

    Εγκρίσεις για ανέγερση νέων ξενοδοχείων σε Θάσο και Άνω Κουφονήσι

  95. 19/01 09:00

    ΟΣΕ: Διαγωνισμός 190.000 ευρώ για μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχείο της Αθήνας

  96. 19/01 09:00

    Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας

  97. 19/01 09:00

    Οι 9 χώρες της ΕΕ που μείωσαν την περίοδο ισχύος των πιστοποιητικών

  98. 19/01 08:55

    Θετική γνωμοδότηση για καταφύγιο σκαφών μπροστά από ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

  99. 19/01 08:16

    Η Όμικρον μετέθεσε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις και στην Ιταλία

  100. 18/01 22:06

    Να ενταχθούν τα τουριστικά λεωφορεία στον αναπτυξιακό νόμο, ζητεί ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Κρήτης