Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 07/08 08:47

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Πόρτο Ράφτη και Ηγουμενίτσα

  2. 07/08 08:40

    Στη Σάμη το Συνέδριο της Πανελλήνιας Σπηλαιολογικής Εταιρείας

  3. 07/08 08:38

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Πάργας

  4. 06/08 12:53

    Η προκήρυξη για το καθεστώς ενίσχυσης τουριστικών επενδύσεων του νέου Αναπτυξιακού Νόμου

  5. 06/08 08:39

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Κεφαλονιά

  6. 06/08 08:34

    6ο Φεστιβάλ Ρεμπέτικου στη Σύρο

  7. 06/08 08:32

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Μεσολογγίου

  8. 05/08 15:19

    Υπουργείο Ανάπτυξης: Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για δύο ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Σαντορίνη

  9. 05/08 13:32

    SKY express: Νέες συνδέσεις της Αθήνας με Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια

  10. 05/08 12:34

    Η Google καταργεί τις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων – «Οι ταξιδιώτες προτιμούν τις απευθείας κρατήσεις»

  11. 05/08 12:03

    Η Ισπανία ξεμένει από πάγο – Γιατί ο τουρισμός δε μπορεί να λειτουργήσει χωρίς... παγάκια!

  12. 05/08 11:16

    Σοφία Ζαχαράκη: Για πρώτη φορά μειωμένο εισιτήριο στα ΜΜΜ για τους σπουδαστές των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης

  13. 05/08 11:02

    Η αλυσίδα RIU προσφέρει 100% πράσινη ενέργεια στα ξενοδοχεία και τα γραφεία της στην Ισπανία

  14. 05/08 10:52

    8ο Φεστιβάλ Κρητικής Κουζίνας

  15. 05/08 09:37

    Lufthansa | Συμφωνία με τους εργαζόμενους στο έδαφος- στο 80% του 2019 η χωρητικότητα το θερινό τρίμηνο

  16. 05/08 09:19

    Πώς επηρεάζει o τουρισμός την κλιματική αλλαγή; Το παράδειγμα της Μαγιόρκα

  17. 05/08 08:30

    Δήμος Τρικκαίων | Απόφαση για αξιοποίηση του Ιαματικού Φυσικού Πόρου στην «Παναγιά» Ριζώματος

  18. 05/08 08:28

    Εγκρίσεις για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Πάρο

  19. 05/08 08:26

    Η Κρήτη σε πρόγραμμα ενισχύσεων για τους ελκυστικούς νησιωτικούς προορισμούς της Μεσογείου

  20. 05/08 08:17

    Ισπανία | Προτεραιότητα η ισχυρή στήριξη του οινικού τομέα – Σχέδιο για εξαγωγές ύψους 4,3 δισ. ευρώ

  21. 05/08 08:05

    Γιορτή Κρεμμυδιού στο Παλαιομονάστηρο Τρικάλων

  22. 04/08 17:21

    Αεροδρόμιο Αθήνας | -5,1% η επιβατική κίνηση τον ιούλιο έναντι του 2019, -17,1% στο 7μηνο

  23. 04/08 15:53

    Συνεργασία Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος και myPOS για ανέπαφες δωρεές

  24. 04/08 15:28

    Oι εργαζόμενοι είναι η ψυχή των ξενοδοχείων| Συνεχίζονται οι βραβεύσεις από την Ε.Ξ. Ρόδου

  25. 04/08 15:20

    Διώρυγα της Κορίνθου | Διελεύσεις πλοίων από 45 χώρες τον πρώτο μήνα επαναλειτουργίας

  26. 04/08 15:14

    Η Χαλκιδική στις πρώτες επιλογές των Ιταλών

  27. 04/08 15:10

    Συνάντηση Κικίλια με την Πρέσβυ της Αυστρίας για την προσέλκυση τουριστών το φθινόπωρο και χειμώνα

  28. 04/08 15:00

    Κοινωνικός τουρισμός: Αναρτήθηκαν οι πίνακες δικαιούχων για συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες της ΔΥΠΑ

  29. 04/08 13:51

    ΣΣΕ επισιτισμού: Η απόφαση για την προσθήκη σχετικά με το χρόνο εργασίας

  30. 04/08 13:30

    Ισπανία: Νέος νόμος για εξοικονόμηση ενέργειας στα κλιματιστικά των ξενοδοχείων - Ποια είναι τα όρια θερμοκρασίας

  31. 04/08 13:20

    6 στους 10 Έλληνες δεν μπορούν να αποχωριστούν το κινητό στις διακοπές

  32. 04/08 13:12

    Telegraph: Αυτά είναι τα 20 νησιά της Μεσογείου που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθεί κανείς – Τα 7 είναι Ελληνικά!

  33. 04/08 12:22

    Ποιος είναι ο μεγιστάνας που κατάφερε να "εκθρονίσει" το Γερμανικό δημόσιο από τον έλεγχο της Lufthansa:

  34. 04/08 12:07

    Αεροδρόμιο Άμστερνταμ: Με ημερήσιο πλαφόν οι πτήσεις και το φθινόπωρο – Ποιοί προορισμοί επηρεάζονται

  35. 04/08 11:50

    Από το Μάιο του 2023 το ΕΤΙΑS για είσοδο τουριστών από τρίτες χώρες στην ΕΕ

  36. 04/08 10:55

    Φιλανθρωπικό τουρνουά γκολφ στην Costa Navarino σε συνεργασία με τον πρωταθλητή José María Olazábal

  37. 04/08 10:10

    Ελλάδα: Όταν οι τουρίστες ζητούν apόdixi

  38. 04/08 09:34

    Tουρισμός | 20% περισσότερες αφίξεις τον Ιούλιο στο Νότιο Αιγαίο σε σχέση με το 2019

  39. 04/08 09:27

    Νέες δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 

  40. 04/08 09:25

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Μήλο και Λευκάδα

  41. 04/08 09:18

    Μία σημαντική επένδυση στο Αστεροσκοπείο Κρυονερίου που θα αποτελέσει πόλος έλξης επισκεπτών

  42. 04/08 09:16

    Φεστιβάλ Γεύσεων και Τέχνης στην Κίσσαμο Κρήτης

  43. 04/08 09:14

    Ισπανία: O αριθμός των απασχολούμενων αυξήθηκε κατά 383.300 άτομα το δεύτερο τρίμηνο του έτους

  44. 03/08 20:05

    Λάμψα | Πώληση του Sheraton Rhodes Resort στο ισπανικό fund Azora - ενδιαφέρον και για άλλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  45. 03/08 15:35

    Στέλεχος της Περιφέρειας Κρήτης επιλέχθηκε από τον ΠΟΥ ως εκπαιδευτής επιθεωρητών πλοίων και  κρουαζιερόπλοιων 

  46. 03/08 13:49

    Mastercard: Ο πληθωρισμός μπορεί να βάλει φρένο στο "ράλι" των ταξιδιωτικών δαπανών

  47. 03/08 11:55

    Καταγράφεται και προστατεύεται η σπάνια τοπική βιοποικιλότητα 20 αρχαιολογικών χώρων

  48. 03/08 11:34

    Ο Attika Reisen φέρνει τον τουρισμό πολυτελείας στην Αθήνα με το Attika Premium

  49. 03/08 11:22

    Toυρισμός: 2,4 εκατ. τουρίστες στην Αττάλεια τον Ιούλιο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι

  50. 03/08 11:09

    Airbnb: Ιστορικό ρεκόρ κρατήσεων και εσόδων το β’ τρίμηνο του 2022 – «Η επιβράδυνση της οικονομίας μας ωφελεί»

  51. 03/08 11:06

    Διακοπές στην παραλία με κριτήριο το χαμηλό κόστος και παρέα την τεχνολογία θέλουν οι Έλληνες το 2022

  52. 03/08 10:34

    Τα έργα υποδομής "ανεβάζουν" το ενδιαφέρον για αγορά εξοχικής κατοικίας σε ελληνικούς προορισμούς

  53. 03/08 09:25

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  54. 03/08 09:22

    Hilton | 10 τρόποι για να εξαλείψετε το ταξιδιωτικό άγχος από τα ζώα συντροφιάς

  55. 03/08 09:19

    Πέφτει η ανεργία στην Ισπανία λόγω τουρισμού

  56. 03/08 09:17

    Άνοδος του πληθωρισμού τον Ιούνιο και μείωση ανεργίας στο Ηνωμένο Βασίλειο

  57. 03/08 09:15

    Γιορτή Σταφυλιού στη Βασιλική Τρικάλων

  58. 03/08 09:13

    Η Autohellas εξαγόρασε την «HR Αutomóveis», Hertz Franchisee της Πορτογαλίας

  59. 02/08 18:37

    Περιφέρεια Ηπείρου: Ενίσχυση για επέκταση ξενοδοχείου στην Ηγουμενίτσα

  60. 02/08 16:56

    Πρωτιά στην ικανοποίηση των επισκεπτών για τα Ξενοδοχεία της Ηπείρου

  61. 02/08 16:46

    Ιστορικό ρεκόρ για το αεροδρόμιο Ηρακλείου τον Ιούλιο!

  62. 02/08 16:45

    Αυστηρή κριτική στις αεροπορικές από τον DER Touristik: "Ήταν ένας απλός κανόνας των τριών!"

  63. 02/08 16:32

    Λιγότερες διακοπές με λιγότερα χρήματα κάνουν οι Ιταλοί

  64. 02/08 13:41

    Το 1/3 των εταιρειών εστίασης “έτρεξε” επενδύσεις στην τεχνολογία

  65. 02/08 13:08

    Οι σύγχρονοι Γερμανοί επιλέγουν διακοπές με ηθικά κριτήρια – Ποιους προορισμούς αποφεύγουν

  66. 02/08 12:55

    Διεθνείς προσωπικότητες στο συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής το Νοέμβριο στο Ρέθυμνο

  67. 02/08 12:48

    Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τις αθλητικές εγκαταστάσεις που θα έχει το Ελληνικό

  68. 02/08 12:15

    Πρωτοφανής απόφαση της British Airways: Σταματάει νέες κρατήσεις από το Χίθροου στην κορυφή της σεζόν!

  69. 02/08 11:28

    Βασίλης Κικίλιας | Ρεκόρ τον Ιούνιο με 3,5 εκατ. αφίξεις ταξιδιωτών στα αεροδρόμια της χώρας

  70. 02/08 10:16

    Τουρισμός | Η Τουρκία προσβλέπει σε 37 δισ. δολ. έσοδα και 47 εκατ. τουρίστες το 2022

  71. 02/08 09:32

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στο "Holy Land Uncovered" και την τουριστική αγορά του Ισραήλ

  72. 02/08 09:18

    WTTC: Οι 130.000 κενές θέσεις στον τουρισμό απειλούν την οικονομική ανάκαμψη του Ηνωμένου Βασιλείου

  73. 02/08 09:16

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για δύο νέα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε Ηράκλειο και Λευκάδα

  74. 02/08 09:14

    Δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων σε Ζάκυνθο και Σαντορίνη

  75. 02/08 09:11

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείου στη Ναύπακτο και την ίδρυση 5άστερου στα Χανιά

  76. 02/08 09:06

    Δήμος Δωδώνης: Διαγωνισμός για τη μελέτη αξιοποίησης παραποτάμιας περιοχής και πηγών Λούρου

  77. 02/08 08:57

    Υποχρεωτική η προσθήκη για τον χρόνο εργασίας στην κλαδική ΣΣΕ Επισιτισμού

  78. 01/08 15:33

    Αναβάθμιση και επέκταση του Κρατικού Αερολιμένα της Χίου «Όμηρος»

  79. 01/08 15:29

    SKY express: Έκπτωση 25% σε νέους και νέες για ταξίδια στην Ελλάδα και το εξωτερικό

  80. 01/08 15:21

    Αναστέλλονται τα αξιόγραφα των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται σε Ρωσία-Ουκρανία

  81. 01/08 15:03

    Η Κρήτη στο επενδυτικό πλάνο της Hellenic Seaplanes - Συναντήσεις για νέα υδατοδρόμια

  82. 01/08 13:54

    Ισπανία: Στροφή στην ποιότητα - Το 80% των ξενοδοχειακών επενδύσεων αφορά τετράστερα και πεντάστερα

  83. 01/08 13:45

    ΠΟΥ: «Να μην ταξιδέψουν όσοι έχουν μολυνθεί με ευλογιά των πιθήκων»

  84. 01/08 13:34

    Περισσότεροι από 16.000 τουρίστες κάθε ημέρα στην Ακρόπολη

  85. 01/08 13:08

    Η Corendon ακυρώνει το 15% των πτήσεών της προς Ισπανία, Τουρκία, Ελλάδα και Πορτογαλία

  86. 01/08 12:06

    Επισκέψιμοι τρεις νέοι ενάλιοι αρχαιολογικοί χώροι στη Μαγνησία

  87. 01/08 11:58

    Κίνητρα για την αύξηση της χωρητικότητας του συστήματος της εναέριας κίνησης

  88. 01/08 11:18

    Psyche: Nέο wine bar στο κέντρο της Αθήνας

  89. 01/08 11:13

    Άνοιξε το ξενοδοχείο Casa Cook Mykonos

  90. 01/08 11:04

    easyJet: Εννέα ημέρες απεργία μέσα στον Αύγουστο ετοιμάζουν οι πιλότοι στην Ισπανία

  91. 01/08 10:30

    Γερμανικός τουρισμός | Η κρίση περιορίζει τις επόμενες διακοπές - το 73% επιλέγει προορισμό χωρίς αεροπλάνο

  92. 01/08 09:37

    Τουρισμός | Η Ισπανία πρώτος προορισμός των Γερμανών αυτό το καλοκαίρι, με επιδόσεις 2019

  93. 01/08 09:24

    Lufthansa | Το 99% των πτήσεων διακοπών θα πραγματοποιηθούν κανονικά το καλοκαίρι

  94. 01/08 08:56

    Τότε το λέγαμε καλοκαίρι, σήμερα κλιματική αλλαγή

  95. 01/08 08:42

    Δράση για τον αγροτουρισμό στην Κρήτη

  96. 01/08 08:30

    Επέκταση του Ομίλου Μήτση στον Πειραιά με 4άστερο ξενοδοχείο 150 κλινών

  97. 01/08 08:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Μύκονο

  98. 01/08 08:26

    Επιστροφή στα κέρδη για την ισπανική εταιρεία διαχείρισης υποδομών αεροδρομίων AENA

  99. 01/08 08:23

    Aπόφαση για το πάρκινγκ στο κτίριο των 53 ορόφων στο Ελληνικό

  100. 01/08 08:16

    Γιορτή Μαστίχας στη Χίο