Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Α Decrease font Enlarge font
Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 14/08 12:50

    Bulgaria Air: Νέες συνδέσεις με Αθήνα, Ηράκλειο και Ζάκυνθο τον Αύγουστο - Πότε ξεκινούν

  2. 14/08 12:46

    Smartwings: Όλες οι πτήσεις προς Ελλάδα τον Αύγουστο του 2020 - Νέα πτήση Blue Air προς Αθήνα

  3. 14/08 12:36

    Μπλόκο σε Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα λόγω PLF

  4. 14/08 12:28

    ΕΛΣΤΑΤ: -94,3% ο κύκλος εργασιών στα καταλύματα το β'τρίμηνο | -59% στην εστίαση

  5. 14/08 12:11

    Jet2: Αναστολή πτήσεων στην Ισπανία μέχρι τις 24 Αυγούστου

  6. 14/08 12:00

    Costa Cruises: Έναρξη με κρουαζιέρες μόνο για Ιταλούς και από ιταλικά λιμάνια

  7. 14/08 11:46

    Βρετανικός τουρισμός: Σε καραντίνα και η Γαλλία

  8. 14/08 11:25

    Πότε θα επιστρέψουν οι Ρώσοι τουρίστες στην Ελλάδα;

  9. 14/08 11:01

    Απόφαση: Η διαδικασία κάλυψης των ασφαλιστικών εισφορών για τις επιχειρήσεις στον τουρισμό, εστίαση και μεταφορές

  10. 14/08 10:53

    Ρόδος: +204% οι διεθνείς αφίξεις το α' 10ήμερο του Αυγούστου σε σχέση με το α' 10ημερο του Ιουλίου

  11. 14/08 10:41

    Νέες άδειες για αλλαγή χρήσης και μετατροπή ξενοδοχείων σε Δημητσάνα και Κάρπαθο

  12. 14/08 10:40

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ρόδο και Μύκονο

  13. 14/08 10:39

    Εκπόνηση έρευνας για το προφίλ των ξένων τουριστών στη Δυτική Κρήτη

  14. 14/08 10:38

    Πράσινο φως για 4 νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  15. 14/08 10:36

    Eυάλωτη σε "οικονομικό σοκ" η Τουρκία - Kατακόρυφη αύξηση των πτωχεύσεων στη διετία 2020-21

  16. 14/08 10:27

    Αγκίστρι: Το αυθεντικό και όμορφο νησί δίπλα στην Αθήνα

  17. 14/08 10:23

    Η ανεξερεύνητη παραλία της Αττικής με το παράξενο όνομα

  18. 13/08 16:19

    Ε.Ξ. Ρόδου: Προτάσεις για την πιστωτική πολιτική των ξενοδοχείων το 2021

  19. 13/08 15:40

    Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Καραντίνα σε ξενοδοχείο της Αθήνας

  20. 13/08 15:38

    Alltours: Ελλάδα και Ισπανία θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν τουριστικά

  21. 13/08 15:25

    Ιταλία: Υποχρεωτικό το τεστ για ταξιδιώτες από Ισπανία, Ελλάδα, Κροατία και Μάλτα

  22. 13/08 14:52

    Περιφέρεια Αττικής: Αναστέλλονται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έως 31 Αυγούστου

  23. 13/08 14:51

    Το λιμάνι του Ηρακλείου ετοιμάζεται να υποδεχθεί κρουαζιέρες- Πρεμιέρα αρχές Σεπτεμβρίου από την TUI

  24. 13/08 14:40

    Ασφαλείς οι παραλίες της Αττικής - Γ. Πατούλης: Να κάνουμε την Αθήνα καλοκαιρινό προορισμό για Έλληνες & ξένους

  25. 13/08 14:26

    Τουρισμός: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός των Βρετανών στις αναζητήσεις για διακοπές τον Αύγουστο

  26. 13/08 14:06

    ΕΤΑΔ: Νέα υπηρεσία Web-Ticket στα Σπήλαια Διρού και στο Αχίλλειο Κέρκυρας

  27. 13/08 13:28

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας: Άδικα τα μέτρα, εξαιρέθηκε η Αττική και περιελήφθησαν οι προβεβλημένες τουριστικές περιοχές

  28. 13/08 13:13

    Αστερίς: Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  29. 13/08 13:11

    Οι παραλίες της Αττικής με γαλαζοπράσινα νερά

  30. 13/08 13:10

    MSC Cruises: Ασφαλιστική κάλυψη για κρούσματα κορωνοϊού στις κρουαζιέρες

  31. 13/08 12:59

    Τι ξέρουμε και τι δεν ξέρουμε για το Ρωσικό εμβόλιο COVID-19

  32. 13/08 11:51

    TUI: Ενισχύει τη ρευστότητα με νέο δάνειο 1 δισ. ευρώ- Θεαματική αύξηση των κρατήσεων για το 2021

  33. 13/08 11:24

    Πράσινο φως για ανέγερση ξενοδοχείου σε οικόπεδο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Ρέθυμνο

  34. 13/08 11:22

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Ίο και Μύκονο

  35. 13/08 11:16

    Δήμος Βέροιας: Διαγωνισμός για καινοτόμες υπηρεσίες τουριστικής προβολής

  36. 13/08 11:15

    Δήμος Αριστοτέλη: Άνοιγμα στην τουριστική αγορά του Καζακστάν

  37. 13/08 11:10

    Νέες άδειες για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  38. 12/08 20:16

    ΥΠΑ: Νέες αεροπορικές οδηγίες (notams) που θα ισχύουν έως 31 Αυγούστου

  39. 12/08 20:09

    ΥΠΑ: Πτώση 74,3% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το 7μηνο

  40. 12/08 15:05

    Ανάπτυξη πρωτοβουλιών Κύπρου - Ιταλίας στον τουρισμό και τη φιλοξενία

  41. 12/08 15:02

    Πρωτοβουλία για διευκόλυνση των επενδύσεων μεταξύ Ελλάδας–Βουλγαρίας - Ο Τουρισμός στο επίκεντρο

  42. 12/08 13:57

    FedHATTA: Μέτρα στήριξης των τουριστικών γραφείων με ορίζοντα τον Μάρτιο

  43. 12/08 13:06

    Όμιλος Μουζενίδη: Νέα ξενοδοχεία Bomo στη Ρωσία – Πλάνο για προσθήκη περισσότερων στη χώρα

  44. 12/08 12:49

    Αυτό είναι το ορεινότερο χωριό των Κυκλάδων

  45. 12/08 12:47

    Η κρυφή παραλία της Αττικής που πας… κολυμπώντας

  46. 12/08 12:42

    Τουρκικός τουρισμός: 23.000 Ρώσοι τουρίστες έφτασαν τη Δευτέρα στην Αττάλεια

  47. 12/08 12:32

    Volotea: Ποιες πτήσεις με Ελλάδα αναβάλλονται για το καλοκαίρι του 2021

  48. 12/08 12:08

    LOT: Όλες οι συνδέσεις Πολωνίας - Ελλάδας τον Σεπτέμβριο

  49. 12/08 11:49

    Παραμένει ασφαλής προορισμός η Πάρος

  50. 12/08 11:38

    Ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων στις Βαλεαρίδες - Φόβοι για κήρυξή τους σε περιοχή υψηλού κινδύνου

  51. 12/08 11:31

    Περιφέρεια Αττικής και ΙΣΑ καλούν τους πολίτες και επαγγελματίες να τηρούν τα μέτρα προφύλαξης - Δείτε τα

  52. 12/08 11:30

    Αχ, αυτή η μάσκα!

  53. 12/08 11:25

    Νέα μελέτη για την τουριστική προβολή του Νοτίου Πηλίου

  54. 12/08 11:24

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λέρο

  55. 12/08 11:23

    Άδειες για επέκταση και εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Κω και Ζάκυνθο

  56. 12/08 11:18

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Δράμας

  57. 12/08 11:14

    Νέες άδειες για ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  58. 12/08 11:13

    Συμφωνία ΞΕΕ- Αυτοδιαχείρισης: Εξορθολογίζεται το τοπίο για τα πνευματικά δικαιώματα μουσικής

  59. 12/08 10:58

    Απόφαση: Αναστολές συμβάσεων εργασίας στον τουρισμό, μεταφορές και επισιτισμό τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  60. 12/08 10:37

    Η θερινή σεζόν στη Μαγιόρκα θα ολοκληρωθεί νωρίς εάν δεν αρθούν τα μέτρα για τους Βρετανούς τουρίστες

  61. 11/08 15:44

    Βρέθηκε το εμβόλιο από τη Ρωσία - Τον Σεπτέμβριο ξεκινάει η μαζική παραγωγή

  62. 11/08 14:30

    Πολιτικο-οικονομικό φόρουμ από τη ΔΕΘ-Helexpo τις ημέρες της 85ης ΔΕΘ

  63. 11/08 14:25

    Τουριστικά λεωφορεία: Παρατείνεται η περίοδος ακινησίας και κατάθεσης αδειών και πινακίδων

  64. 11/08 13:53

    Οι Ρώσοι τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  65. 11/08 13:53

    Η Σαβίνα Γιαννάτου και οι Primavera en Salonico στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  66. 11/08 12:57

    Costa Cruises: Στις 6 Σεπτεμβρίου ξεκινούν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο - Προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια

  67. 11/08 12:44

    Cyprus Airways: Τέσσερα δρομολόγια προς Ελλάδα για το υπόλοιπο της θερινής σεζόν

  68. 11/08 12:37

    Η χρήση μάσκας είναι επιβεβλημένη- το μήνυμα μέσα από την ψυχική δύναμη δύο παιδιών

  69. 11/08 12:37

    Διαδικτυακά θα διεξαχθεί η Διεθνής Τουριστική Έκθεση ITB Asia 2020, από 21 έως 23 Οκτωβρίου

  70. 11/08 12:19

    Εγγραφή 16 νέων στοιχείων στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

  71. 11/08 12:11

    Κλειστό για 14 ημέρες το Μουσείο της Στοάς του Αττάλου, λόγω κρούσματος κορωνοϊού

  72. 11/08 11:58

    Ελεύθερη κατάδυση στο αρχαίο ναυάγιο της Περιστέρας Αλοννήσου

  73. 11/08 11:49

    ΕΟΤ: Ψηφιακή καμπάνια στο Bloomberg | «Greek Summer Feeling»

  74. 11/08 11:32

    Βρετανία: Ιστορική αλυσίδα τουριστικών γραφείων κήρυξε πτώχευση

  75. 11/08 11:22

    FTI: Κέντρα για τεστ κορωνοϊού σε ξενοδοχεία του στην Τουρκία

  76. 11/08 11:21

    Αναστέλλονται οι οικοδομικές άδειες για τουριστικά καταλύματα σε Μύκονο και Σαντορίνη

  77. 11/08 11:18

    Το ελληνικό νησί Γάιδαρος και η ιδιαίτερη ιστορία του

  78. 11/08 11:16

    Νησί Ντούνη: Η άγνωστη παραλία της Αττικής με την αφράτη άμμο

  79. 11/08 11:15

    ΙΝΣΕΤΕ: Κατάρτιση εργαζόμενων στην ειδικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και ανάδειξης τουριστικής εμπειρίας

  80. 11/08 11:09

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος μετάδοσης κορωνοϊού στις πτήσεις

  81. 11/08 10:56

    Πώς ο κορωνοϊός «εξαφάνισε» ένα πριγκιπάτο

  82. 11/08 10:53

    Γερμανία: Σοκαριστική εκτίμηση από τουριστικές επιχειρήσεις για διατήρηση των περιοριστικών μέτρων άλλους 13 μήνες

  83. 11/08 10:50

    Εικονικό κυνήγι Γιγάντων στη Μύκονο

  84. 11/08 10:49

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Μύκονο και Χαλκιδική

  85. 10/08 16:56

    Νέα μέτρα: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από Σουηδία, Τσεχία, Βέλγιο, Ισπανία, Ολλανδία και τα χερσαία σύνορα- Ακυρώνεται η ΔΕΘ

  86. 10/08 16:00

    TripAdvisor: Στα 25 καλύτερα "Small Hotel" στην Ελλάδα το Celestia Grand

  87. 10/08 15:36

    EOT: «Greek 4: Για Σένα», η καμπάνια προβολής για Λέσβο, Σάμο, Χίο και Λέρο

  88. 10/08 15:28

    Το ρεκόρ των κρουσμάτων στην Ελλάδα δημιουργεί αβεβαιότητα στους Βρετανούς τουρίστες

  89. 10/08 15:14

    Προληπτικούς ελέγχους για COVID-19 στους υπαλλήλους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ζητεί η ΠΕΥΦΑ

  90. 10/08 14:25

    Νάξος: Η παραλία παράδεισος μέσα στο κεδροδάσος

  91. 10/08 14:21

    Κύθηρα: Η μαγευτική και φημισμένη παραλία Καλαδί

  92. 10/08 14:15

    Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία με όχημα ή ρομπότ Αποστειρωτή – απολυμαντή Υπεριώδους Ακτινοβολίας UVC

  93. 10/08 13:47

    Πώς η Αττάλεια υποδέχθηκε τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ Ρώσων

  94. 10/08 12:49

    Τέλος τα ταξίδια των Γερμανών στη Βουλγαρία; Ταξιδιωτική προειδοποίηση του Γερμανικού ΥΠΕΞ

  95. 10/08 12:27

    Το νέο ΔΣ του ΣΙΤΕΣΑΠ

  96. 10/08 12:26

    Μόνο σε δύο χώρες της Ευρώπης επιτρέπονται Αμερικανοί ταξιδιώτες

  97. 10/08 12:12

    TUI Γερμανίας: Άνοιξε το πρόγραμμα για Τουρκία με προσφορές και 500 ξενοδοχεία

  98. 10/08 12:02

    Ο υπουργός Ανάπτυξης σε ΣΕΤΚΕ: Πρόγραμμα ΕΣΠΑ για τα μικρά καταλύματα και χρηματοδότηση μέσω του ΤΕΠΙΧ

  99. 10/08 11:43

    Υπ.Τουρισμού: Η μαρίνα «Elounda Hills» θα αναβαθμίσει τον τουρισμό της Κρήτης

  100. 10/08 11:36

    Έρευνα: Μόνο το 45% των Ευρωπαίων ξενοδόχων βλέπει πλήρη ανάκαμψη το 2021