Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 01/08 19:37

    Β. Κικίλιας προς μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες: Ερχόμαστε εμείς σε εσάς για τον εμβολιασμό

  2. 01/08 19:23

    Βρετανία: Μείωση κρουσμάτων κόντρα στις προβλέψεις

  3. 01/08 11:08

    Notam: Τι ισχύει για πτήσεις προς νησιά

  4. 01/08 10:37

    Οι προοπτικές της ολλανδικής οικονομίας και η μείωση των επενδύσεων

  5. 01/08 10:35

    Το ούζο, το τσίπουρο και η τσικουδιά της Αυστραλίας

  6. 01/08 09:28

    Γιορτή αμυγδάλου στη Λάρισα

  7. 31/07 19:05

    Συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΕΤΕ για τον θάνατο του Ανδρέα Ποταμιάνου

  8. 31/07 10:24

    Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ολλανδία - Οι προοπτικές για την προσέλκυση ολλανδικών επενδύσεων

  9. 31/07 10:23

    Σημαντικές απώλειες από τη μείωση των αφίξεων από Ρωσία αλλά και δυνατότητες για σημαντική ανάκαμψη

  10. 31/07 10:22

    1ο Σκακιστικό Φεστιβάλ Καρπάθου

  11. 30/07 18:19

    Ο «Μουτζούρης», το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου υπόσχεται μοναδικές βόλτες κάθε Σαββατοκύριακο

  12. 30/07 18:12

    Έκθεση «1821, Οπτική μιας Επανάστασης» στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών

  13. 30/07 18:08

    Ο οδικός χάρτης για αναστολές συμβάσεων εργασίας και «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» τον Αύγουστο

  14. 30/07 18:02

    ΕΤΑΔ | καύσωνας: Δωρεάν οι παραλίες της Ακτής Βουλιαγμένης, Αστέρα Βουλιαγμένης και Ακτής Α’ Βούλας

  15. 30/07 15:08

    Η TUI πούλησε το χαρτοφυλάκιο των RIU αλλά διατηρεί τη λειτουργία και το μάρκετινγκ

  16. 30/07 14:47

    Αύξηση 95% των ελληνικών ξενοδοχείων με διεθνή brand την τελευταία πενταετία

  17. 30/07 14:15

    Gbr consulting: Αρχή ανάκαμψης ο Ιούνιος για τα ελληνικά ξενοδοχεία – Οι επιδόσεις τους σε σύγκριση με το 2019

  18. 30/07 13:23

    Οι 10 κορυφαίες τάσεις στις υπηρεσίες σπα παγκοσμίως για το 2021

  19. 30/07 12:40

    Τα 3+1 μονοπάτια που οδηγούν σε μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ

  20. 30/07 11:28

    Μ. Βρετανία: Ανάσα για τον βρετανικό τουριστικό κλάδο

  21. 30/07 11:27

    AEGEAN: Πρώτη δοκιμαστική πτήση με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) στην Ελλάδα

  22. 30/07 10:47

    Ευρωπαϊκός χάρτης COVID: Στο "βαθύ κόκκινο" τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου – Εντείνεται η αβεβαιότητα για την εξέλιξη της σεζόν

  23. 30/07 10:28

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Χανιά και Ρέθυμνο 

  24. 30/07 10:27

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Κατερίνη

  25. 30/07 10:24

    Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ στη Ρόδο

  26. 30/07 10:22

    Νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζίτσα και Λευκάδα και για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα σε Κόνιτσα

  27. 30/07 10:21

    Πράσινο φως για την ανέγερση νέου ξενοδοχείου επί της οδού Καλλιρόης στην Αθήνα

  28. 29/07 21:28

    Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας Λάμψα

  29. 29/07 16:28

    Στον Πειραιά η πρώτη ονοματοδοσία κρουαζιερόπλοιου μετά την εμφάνιση της πανδημίας

  30. 29/07 16:22

    ΠΟΞ: Να υπάρξει ειδικός τηλεφωνικός αριθμός για τη διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού στα καταλύματα

  31. 29/07 14:55

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

  32. 29/07 14:10

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού | Το PLF μπορεί να υποβληθεί και πριν από την πτήση

  33. 29/07 13:37

    Έρευνα Focus Bari | YouGov σε 18 χώρες: Η Ελλάδα πρώτη σε επιφυλακτικότητα προς τα δίκτυα 5G

  34. 29/07 13:00

    Εσωτερικός τουρισμός: 17,7% λιγότεροι Έλληνες ταξίδεψαν το 2020 έναντι του 2019

  35. 29/07 12:53

    Προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία το Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας

  36. 29/07 12:40

    Εξαιρετικές οι επιδόσεις και στις αεροπορικές αφίξεις στην Πάρο

  37. 29/07 12:20

    «WWF Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία» | Ακόμα 11 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων

  38. 29/07 12:03

    Η TUI AG επέκτεινε την πιστωτική γραμμή των 4,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2024

  39. 29/07 12:02

    Διεξαγωγή του air-show Athens Flying Week στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2021

  40. 29/07 11:53

    Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Αυγούστου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  41. 29/07 11:45

    Αυτή είναι η νέα ΣΣΕ για τους Διπλωματούχους ξεναγούς Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων

  42. 29/07 11:21

    ΞΕΕ: Πάνω από το 50% των ελληνικών καταλυμάτων που προβάλλονται στο διαδίκτυο ως ξενοδοχεία δεν είναι ξενοδοχεία!

  43. 29/07 11:11

    Η πρώτη μεγάλη μελέτη διαχείρισης προορισμού για την Αθήνα

  44. 29/07 10:48

    Βρετανία: Πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς τις ΗΠΑ

  45. 29/07 10:35

    Η μετάλλαξη Δ μεταδίδεται και σε ανοιχτό χώρο

  46. 29/07 10:25

    ΣΕΤΚΕ: Διαμονή με έκπτωση έως και 50% στα μέλη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος

  47. 29/07 08:58

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ή επέκταση σε δύο 5άστερα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  48. 29/07 08:57

    Συνεχίζονται οι αρχαιολογικές έρευνες στα Αστέρια Γλυφάδας

  49. 29/07 08:55

    Δήμος Σαμοθράκης: Έναρξη λειτουργίας Μονάδας Ιαματικής Θεραπείας

  50. 29/07 08:52

    Περιπατητικές περιηγήσεις στη Ρόδο

  51. 29/07 08:45

    Ιστιοπλοϊκός αγώνας ανοιχτής θαλάσσης Evia Island Regatta 2021

  52. 28/07 17:47

    Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής: Εγκρίθηκε η ανέγερση δύο πεντάστερων ξενοδοχείων στην Κεφαλονιά και στην Εύβοια

  53. 28/07 17:46

    Ρώσοι t.o’s: Χωρίς τσάρτερ η Ελλάδα αλλά με εκπτώσεις έως 40% στα ξενοδοχεία

  54. 28/07 17:39

    Η πρόταση της FedHATTA για την εξυπηρέτηση τουριστών από τουριστικά και διώροφα λεωφορεία στο Σύνταγμα

  55. 28/07 13:56

    Τον Ιούλιο άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία με μέση πληρότητα 60-85% πανελλαδικά

  56. 28/07 13:44

    Η Κομισιόν ενέκρινε την γερμανική κρατική ενίσχυση στην Condor

  57. 28/07 13:10

    Βρετανία: Σχέδιο για απελευθέρωση των ταξιδιών για τους πλήρως εμβολιασμένους από ΕΕ και ΗΠΑ

  58. 28/07 13:10

    Ρωσία: Αυξάνεται η ζήτηση για Ελλάδα, λείπουν οι τσάρτερ πτήσεις

  59. 28/07 12:44

    Τουρισμός: Η τιμή δεν αποτελεί πλέον κριτήριο επιλογής κράτησης για τους ταξιδιώτες - Τι προσέχουν

  60. 28/07 11:48

    Γερμανία: Το 10% των κρουσμάτων είναι εισαγόμενα – Πόσοι επιστρέφουν με τον ιό από την Ελλάδα

  61. 28/07 11:37

    British Airways: Μεγάλες προσφορές για Κέρκυρα, Κρήτη, Κω και Σκιάθο το Σεπτέμβριο

  62. 28/07 10:59

    PANADVERT: Νέα Συνεργασία με Cyprus Airways και Hermes Airports

  63. 28/07 10:54

    Υποχρεωτικό τεστ για όσους επιστρέφουν στη Γερμανία από την 1η Αυγούστου

  64. 28/07 10:21

    Επιστολή: Η ανεκμετάλλευτη τουριστική αγορά των Ελλήνων του εξωτερικού και των φιλελλήνων

  65. 28/07 10:14

     3 νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ρόδο και Ρέθυμνο

  66. 28/07 10:12

    Πράσινο φως για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Κέρκυρα

  67. 28/07 10:10

    Πληρωμές υπολοίπου επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  68. 28/07 10:09

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Ξάνθη

  69. 28/07 10:07

    Το δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου στη Ρόδο

  70. 27/07 21:04

    Διόρθωση Τεχνικού Σφάλματος στον πίνακα απορριφθεισών αιτήσεων δικαιούχων στο «Τουρισμός για Όλους»

  71. 27/07 16:13

    Zeus International: Εξαγορά της μισθώτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton Garden Inn στο Μιλάνο

  72. 27/07 16:09

    Έρευνα: Το 75% των Γερμανών θα δαπανούσε τις οικονομίες του σε διακοπές

  73. 27/07 15:16

    Καταγγελία για δεκάδες ενοικιαζόμενα οχήματα που κυκλοφορούν ληγμένα

  74. 27/07 13:16

    Κατακραυγή για την απόφαση των ΗΠΑ να μην ανοίξουν τα υπερατλαντικά ταξίδια

  75. 27/07 12:54

    Κυπριακός τουρισμός: Νέο λογότυπο και brand

  76. 27/07 12:50

    Στο χαρτοφυλάκιο της Meliá Hotels International το Cosmopolitan Hotel στη Ρόδο

  77. 27/07 12:33

    ΗΠΑ: Αναθεώρηση συστάσεων για ταξίδια σε Κύπρο, Ισπανία, Ισραήλ και άλλες χώρες

  78. 27/07 12:26

    Υποχρέωση υποβολής των εργαζόμενων σε εστίαση και τουρισμό σε δύο εβδομαδιαία τεστ

  79. 27/07 12:05

    Γερμανία | Εμβολιασμός: Με το ζόρι ή όχι;

  80. 27/07 11:58

    Press trip ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Χίου στο Ισραήλ

  81. 27/07 11:57

    Λιθουανία: Στο κόκκινο τα ελληνικά νησιά, πλην ενός - Υποχρεωτική καραντίνα για τους ανεμβολίαστους

  82. 27/07 11:43

    Δεν ακυρώνουν τις διακοπές τους στην ΕΕ οι Βέλγοι – Γεμάτες οι πτήσεις για Κρήτη

  83. 27/07 11:19

    Telegraph: Στην πορτοκαλί plus λίστα η Ελλάδα;

  84. 27/07 10:54

    ΥΠΑ: Και με self test θα ταξιδεύουν οι επιβάτες από 12 έως 17 ετών προς τα νησιά

  85. 27/07 10:34

    Tο πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό» μπαίνει σε αρτοποιία, καφέ, επιχειρήσεις takeaway

  86. 27/07 09:59

    Προσωρινή προστασία από τους πιστωτές χορηγήθηκε στη Mouzenidis Travel

  87. 27/07 09:37

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Νάξο και Σίφνο

  88. 27/07 09:29

    Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού σε εύρος 200 χλμ. στο Πάρκο των Φιλίππων

  89. 27/07 09:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  90. 27/07 09:26

    Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Καστελόριζο

  91. 27/07 09:24

    Υποχρεωτική αργία τις Κυριακές στη Βόρεια Μακεδονία

  92. 27/07 09:18

    Όμιλος HotelBrain: 14 νέες μισθώσεις ξενοδοχείων μέσα στο 2021

  93. 26/07 17:14

    Επίσκεψη της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στη Μυτιλήνη

  94. 26/07 16:24

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ρομαντικά εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  95. 26/07 15:53

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα πολυτελή εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  96. 26/07 15:27

    Φόρεσε τα ρούχα της συζύγου του και ταξίδεψε με το αρνητικό της τεστ

  97. 26/07 13:48

    Norwegian Cruise Line: Επιστροφή στις κρουαζιέρες με εκκίνηση από Αθήνα και νέο λιμάνι επιβίβασης το Κατάκολο

  98. 26/07 13:44

    Νιώσε το αυθεντικό στην Κρήτη | «Crete, Sense the Authentic»

  99. 26/07 13:41

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τrivago

  100. 26/07 13:09

    Έρευνα: Πόσο ακριβές είναι φέτος οι διακοπές των Βρετανών στην Ελλάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό