Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Α Decrease font Enlarge font
Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 07/12 16:03

    Ε.Ξ. Ηρακλείου: Ξεκίνησε η συζήτηση για την έγκαιρη καταβολή πληρωμών από τους t.o's στα ξενοδοχεία

  2. 07/12 12:26

    Εκδηλώσεις προβολής από τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης

  3. 07/12 12:18

    Άρωμα Αλεξανδρούπολης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος τα Χριστούγεννα

  4. 07/12 12:16

    O ΕΟΤ σε εκδηλώσεις προβολής στην Ιταλία και το Λουξεμβούργο

  5. 06/12 20:40

    Εγκαίνια για την έκθεση Athens International Tourism Expo

  6. 06/12 17:27

    Google: Τι δείχνουν οι online αναζητήσεις για τον ελληνικό τουρισμό

  7. 06/12 13:26

    Ελβετία: Η Ελλάδα στο 30% του προγράμματος του Hotelplan

  8. 06/12 13:18

    Θεσσαλονίκη| Σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ από το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab»

  9. 06/12 12:57

    Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

  10. 06/12 12:44

    ΕΟΤ: Ο Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα σε έκθεση στη Ρωσία

  11. 06/12 12:13

    Συνάντηση Μενδώνη- Κόνσολα | Ανάδειξη και αποκατάσταση της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  12. 06/12 11:52

    ΞΕΕ: Βραβεία στους 3 μεγάλους νικητές startup στον τουρισμό

  13. 06/12 11:43

    ΕΤΙ: 4 ξενοδοχεία της Grecotel στο πρόγραμμα του 2020- πρώτο Maxi Kids Club στην Κρήτη

  14. 06/12 11:39

    Κυπριακός τουρισμός: Προορισμός και το χειμώνα η Πάφος- Πτήσεις ανακοίνωσε η Condor

  15. 06/12 11:26

    32.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας στην Xenia 2019

  16. 06/12 09:37

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Στα δικαστήρια εάν δεν γίνουν αλλαγές στους δασικούς χάρτες

  17. 06/12 09:35

    Πτώση στις αεροπορικές αφίξεις εξωτερικού σε Λέσβο, Σάμο και Χίο

  18. 06/12 09:33

    Ανανέωση μίσθωσης 20 διαμερισμάτων για πρόσφυγες στο Δήμο Βόλβης

  19. 06/12 09:29

    Πρόσκληση για βίντεο - ντοκιμαντέρ στους Λειψούς

  20. 06/12 09:27

    Θετική γνωμοδότηση για καταδυτικό πάρκο με τεχνητούς υφάλους στην Κρήτη

  21. 05/12 19:23

    Κ.Λούλης: Διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν και "Γαλάζια Οικονομία"

  22. 05/12 17:33

    Αλληλεγγύη των τ. γραφείων Κέρκυρας στους πληγέντες της Αλβανίας από το σεισμό

  23. 05/12 16:37

    Επιστρέφει ο Αστερόκοσμος στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

  24. 05/12 16:26

    Άγονος ο διαγωνισμός για το «Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου»

  25. 05/12 16:24

    Η Ρωσική Πρεσβεία τίμησε τον Νίκο Δασκαλαντωνάκη

  26. 05/12 16:14

    Οι θέσεις της Ε.Ξ. Ηρακλείου στον υπουργό Τουρισμού

  27. 05/12 16:10

    Πυρκαγιά στο ξενοδοχείο Αthenaeum Palace στη Λ.Συγγρού

  28. 05/12 15:57

    Υπό πτώχευση η South African Airways – Οι πτήσεις θα συνεχιστούν

  29. 05/12 14:50

    Νέα ταυτότητα για το Amada Colossos Resort στη Ρόδο

  30. 05/12 14:27

    Μ. Κόνσολας: Πολυκεντρική τουριστική ανάπτυξη μέσα από τις θεματικές μορφές τουρισμού

  31. 05/12 14:06

    Booking.com: Προβληματισμός για τις αλλαγές που σχεδιάζει στο τμήμα Εμπειριών

  32. 05/12 14:02

    Διακεκριμένοι ομιλητές στα foroum της 6ης Athens International Tourism Expo 2019

  33. 05/12 13:54

    Χ.Θεοχάρης | Ελληνικός τουρισμός: Στροφή στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα

  34. 05/12 13:37

    ΙΝΣΕΤΕ| Η ακτινογραφία της Airbnb στην Ελλάδα- Πάνω από 1 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα από τις μισθώσεις σπιτιών

  35. 05/12 13:34

    Η Βιοχάλκο θα δημιουργήσει τον πρώτο πόλο τουρισμού και πολιτισμού της Αθήνας

  36. 05/12 13:23

    Expedia: Παραιτήθηκαν τα 2 κορυφαία στελέχη, λόγω διαφωνιών στη στρατηγική

  37. 05/12 12:50

    Εκατοντάδες ακυρώσεις πτήσεων στη Γαλλία

  38. 05/12 12:38

    Ryanair: Κλείνει βάσεις και περιορίζει χωρητικότητες το 2020

  39. 05/12 12:25

    Transavia: Τρεις νέες συνδέσεις με Ελλάδα από τις Βρυξέλλες

  40. 05/12 12:13

    O EOT στις εορταστικές εκδηλώσεις του γυναικείου περιοδικού Margriet στην Ολλανδία

  41. 05/12 11:55

    Στην DER Touristik τα ξενοδοχεία Sentido - Συνεργασία με νέα ξενοδοχεία

  42. 05/12 11:42

    Συγκίνηση και προσδοκία για το μέλλον στην τελετή αποφοίτησης του Alba

  43. 05/12 11:26

    Η Αθήνα πιο λαμπερή από ποτέ αυτά τα Χριστούγεννα - Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  44. 05/12 11:15

    FedHATTA: Νέο τουριστικό προϊόν με υπεραξία για τον ελληνικό τουρισμό τα υδροπλάνα

  45. 05/12 10:10

    Νέα ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, τα Athens Starlight Hotel και Athens Green Suites

  46. 05/12 10:08

    Ισπανικός τουρισμός: Nέο ρεκόρ αφίξεων και εσόδων στο 10μηνο

  47. 05/12 10:04

    Κύπρος: 300.000 επιπλέον τουρίστες ετησίως από το καζίνο

  48. 05/12 10:02

    RUN The LAKE 2019 στη Λίμνη Βουλιαγμένης

  49. 05/12 09:59

    Υπουργείο Τουρισμού: Aναγνώριση 2 ιαματικών πηγών σε Αγιά Λάρισας και Κυλλήνη

  50. 04/12 16:55

    Συνάντηση στο Υπ. Τουρισμού για θέματα visa και τουριστικής αστυνομίας

  51. 04/12 16:37

    H ΣΕΤΚΕ στη συνέλευση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Λευκάδας

  52. 04/12 16:18

    Χάος στις πτήσεις στη Γαλλία την Πέμπτη

  53. 04/12 15:21

    ΠΟΤ: SOS για τις εμπομπές άνθρακα από τον τουρισμό την ερχόμενη δεκαετία

  54. 04/12 15:02

    Αεροδρομιακή Κοινότητα Αθήνας: Ημερίδα για την καταπολέμηση εμπορίας ανθρώπων

  55. 04/12 14:47

    Νέος προορισμός της Jet2 η Σαντορίνη

  56. 04/12 13:29

    Βρετανικός τουρισμός | Συνεργασία-ορόσημο της EasyJet Holidays με την Hotelbeds

  57. 04/12 13:22

    Teletext Holidays: Αναζητήσεις ταξιδιών με φωνητική εντολή μέσω της Alexa

  58. 04/12 13:15

    WWF Hotel Kitchen: Τα ξενοδοχεία μείωσαν τη σπατάλη τροφίμων

  59. 04/12 13:12

    Τουρκικός τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ στο 10μηνο - Έσπασε το φράγμα των 40 εκατ. αφίξεων (πίνακας)

  60. 04/12 12:53

    Explorer of the Seas: Κρουαζιέρες στην Α. Μεσόγειο & τα ελληνικά νησιά το 2020

  61. 04/12 12:46

    Ramada by Wyndham: Νέο πρόγραμμα δραστηριοτήτων στα ξενοδοχεία- Ποιο ελληνικό συμμετέχει

  62. 04/12 12:31

    HOTREC| Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ίσοι όροι ανταγωνισμού στο χώρο της φιλοξενίας

  63. 04/12 12:21

    Όμιλος Μεταξά| Τουρισμός: Η επένδυση των 150 εκατ. ευρώ στην Ιεράπετρα, με 3 ξενοδοχεία και 208 κατοικίες

  64. 04/12 12:07

    Transavia France: Συνδέσεις με 2 ελληνικούς προορισμούς από το Μονπελιέ

  65. 04/12 12:05

    Volotea: Νέες πτήσεις για Ελλάδα το 2020 - Δείτε τις

  66. 04/12 11:58

    "Καμπανάκι" από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού για την κλιματική αλλαγή

  67. 04/12 11:45

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση - Τι περιλαμβάνει

  68. 04/12 11:40

    Αιγίδα EOT στο Σχολείο Επιμόρφωσης Τουρισμού Λευκάδας και «Christmas Factory» στην Αθήνα

  69. 04/12 11:34

    Cruise Critic: Αυτές ήταν οι καλύτερες εταιρίες κρουαζιέρας το 2019- Η Ρόδος top προορισμός

  70. 04/12 11:19

    Στυλοβάτης του τουρισμού στην Αττάλεια η SunExpress- 5 εκατ. θέσεις το 2020

  71. 04/12 11:07

    Εγκαίνια της 6ης Athens International Tourism Expo 2019 από τον Υπουργό Τουρισμού

  72. 04/12 10:08

    Τουρισμός | Απορρίφθηκε η χρηματοδότηση 2 ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Καβάλα και Χαλκιδική

  73. 04/12 10:06

    Τι είναι τα Φρούτα και Λαχανικά «Τέταρτης Γκάμας» και πως κερδίζουν έδαφος στην αγορά της Ισπανίας

  74. 04/12 10:05

    Νέο τουριστικό σήμα για τη Σκιάθο

  75. 04/12 09:56

    Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Θάλασσας γίνεται το κτίριο Δίας στη Ν.Μηχανιώνα

  76. 03/12 20:56

    Απεβίωσε ο Βασίλης Καμπουράκης, από τους σκαπανείς του ροδιακού τουρισμού- Συλλυπητήρια μηνύματα

  77. 03/12 16:09

    ΠΟΞ: Συνεργασία με την ΑΜΚΕ για τον προσβάσιμο τουρισμό

  78. 03/12 16:05

    Χ. Θεοχάρης: Σχέδιο για 500.000 Κινέζους τουρίστες το 2021 - Αναβαθμίζονται οι μαρίνες

  79. 03/12 15:58

    Η μαγεία των γιορτών στο Hyatt Regency Thessaloniki

  80. 03/12 15:54

    Γεννιέται η μεγαλύτερη online πλατφόρμα κράτησης εστιατορίων στον κόσμο

  81. 03/12 15:20

    Οι μισοί ταξιδιώτες θα πλήρωναν περισσότερα για εξατομικευμένα προγράμματα

  82. 03/12 14:55

    H Turkish Airlines καλεί τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν την Αθήνα

  83. 03/12 14:48

    Aqua Vista Hotels | Ένα ακόμη ξενοδοχείο στο Ημεροβίγλι

  84. 03/12 14:43

    Διάκριση για τον συνεργάτη της LGHellas, MasterClima

  85. 03/12 14:09

    Euromonitor: Αυτοί είναι οι top προορισμοί πόλης το 2019- στην 43η θέση η Αθήνα

  86. 03/12 13:35

    Τουρισμός | Πώς η TripAdvisor προστατεύει τους ταξιδιώτες από τις ψεύτικες κριτικές

  87. 03/12 12:47

    Ποιες είναι οι σημαντικότερες τάσεις στο digital marketing ξενοδοχείων για το 2020

  88. 03/12 12:37

    Δήμος Ρόδου: Δράση για την ευαισθητοποίηση των μαθητών στην ανακύκλωση

  89. 03/12 12:13

    Γερμανία: Καμπάνια για τα οργανωμένα πακέτα

  90. 03/12 12:01

    Εξατομίκευση διαμονών ξενοδοχείου για διάφορους τύπους ταξιδιώτη

  91. 03/12 11:49

    Διαδικτυακό σεμινάριο ΕΟΤ για προώθηση των city breaks στη βρετανική αγορά

  92. 03/12 11:44

    ΙΝΣΕΤΕ: Στοχευμένη γνώση σε σπουδαστές και επαγγελματίες στις ανάγκες της τουριστικής αγοράς

  93. 03/12 11:33

    FedHATTA: Οι προκλήσεις στη διανομή αεροπορικού εισιτηρίου

  94. 03/12 10:34

    Απόφαση – βόμβα για Airbnb διαμέρισμα στο Ναύπλιο

  95. 03/12 10:03

    President: Τριετές επενδυτικό πρόγραμμα αναμόρφωσης του ξενοδοχείου

  96. 03/12 10:01

    Πράσινο φως για 5άστερο ξενοδοχείο 304 κλινών στη Σκιάθο

  97. 03/12 09:58

    Διαγωνισμός για ακίνητο-φιλέτο στην Αμαλίας

  98. 03/12 09:56

    640.000 ευρώ σε 9 ξενοδοχεία στα Γρεβενά που φιλοξενούν μετανάστες-πρόσφυγες

  99. 03/12 09:53

    Yποβρύχια έρευνα για τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της Ελούντας

  100. 02/12 20:25

    Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στο ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία"