Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Α Decrease font Enlarge font
Τα βασικά συστατικά του επιτυχημένου marketing για τα ξενοδοχεία- Γράφει η Τίνα Τορίμπαμπα (*)

Τα ξενοδοχεία, όπως και κάθε άλλη επιχείρηση, δεν αρκεί μόνο να προσφέρουν ένα καλό προϊόν· πρέπει και να το προβάλλουν ή αλλιώς να το «επικοινωνούν». Ο σύγχρονος marketer διαθέτει σήμερα πληθώρα εργαλείων για να προσεγγίσει το κοινό του και καλείται σαν ένας «μαέστρος» να τα ενεργοποιεί και να τα συντονίζει, έτσι ώστε να προσεγγίζει, συγκινεί και προσελκύει αποτελεσματικά το κοινό που τον ενδιαφέρει.

Ο υπεύθυνος marketing ενός ξενοδοχείου καλείται όχι μόνο να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για να μπορέσει ν’ ανταποκριθεί, αλλά και αντίληψη των σύγχρονων τάσεων της αγοράς, γνώσεις ψυχολογίας- συμπεριφοράς καταναλωτή, σωστή χρήση της γλώσσας, αισθητική, φαντασία και δημιουργικότητα, προκειμένου  να αφηγηθεί μια ιστορία με την οποία θα συνδεθεί το ακροατήριο (storytelling).

Ξεκινώντας από τα βασικά εργαλεία, κάποια από τα σημαντικότερα είναι τα social media, οι εταιρικές  ιστοσελίδες, το e-mail marketing, τα review sites, οι εφαρμογές virtual reality, τα 360° tours, τα display ads και το Search Engine Optimization (SEO).

Τα social media (π.χ. Facebook, Instagram) προσφέρουν τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες να αλληλεπιδρούν με το κοινό-στόχο τους, να οικοδομούν σχέσεις μαζί τους και παράλληλα να προωθούν τις υπηρεσίες τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών σε μία σελίδα ενός ξενοδοχείου στο Facebook σχετίζεται θετικά με τη «δέσμευση» τους με τη μάρκα. Καθώς το θεμελιώδες συστατικό στοιχείο των κοινωνικών μέσων αποτελεί το περιεχόμενο, τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να δημιουργούν σε συνεχή βάση ποιοτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας π.χ. φωτογραφίες υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα, ιδιαίτερα το Facebook, μέσω της  διαφημιστικής τους πλατφόρμας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης κοινού, π.χ. προβολή του μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε Αμερικάνους πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα.

Όσο για την εταιρική ιστοσελίδα, θεωρείται το κανάλι επικοινωνίας που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός ξενοδοχείου και κατά την τελική απόφαση. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επισκέπτεται ένα μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων ξενοδοχείων προτού λάβει μία απόφαση και αναμένει από αυτές ένα θετικό “user experience”. Προκειμένου οι ιστοσελίδες να πετυχαίνουν τα μέγιστα θετικά αποτελέσματα χρειάζεται να παρέχουν σαφές περιεχόμενο, εύκολη πλοήγηση, να τονίζουν τα USP του ξενοδοχείου, να είναι φιλικές προς κινητές συσκευές, να διαθέτουν υψηλής ποιότητας φωτογραφικό περιεχόμενο και video και να ενσωματώνουν εφαρμογές live chat για άμεση επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο.

Οι κριτικές

Παράλληλα, οι κριτικές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου και θεωρούνται από τους καταναλωτές ως μία εξαιρετικά αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Η σημαντικότερη πλατφόρμα αξιολόγησης στον τουρισμό αποτελεί το TripAdvisor. Τα ξενοδοχεία είναι απαραίτητο να παρακολουθούν στενά και να αξιοποιούν τις δυνατότητες μάρκετινγκ της συγκεκριμένης πλατφόρμας, όπως π.χ. να απαντούν στις κριτικές, να ανεβάζουν κατάλληλες φωτογραφίες, να κρατούν ενήμερα τα προφίλ των ξενοδοχείων κλπ.  

Όσο για την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες στον τουρισμό. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές προσφέρουν τη δυνατότητα στον δυνητικό πελάτη να μεταφερθεί νοερά στο ξενοδοχείο. Η φύση του τουριστικού προϊόντος, όπως και η αβεβαιότητα για την επιλογή αλλά και ο μεγάλος όγκος των πληροφοριών που πρέπει να επεξεργαστεί κάποιος προκειμένου να λάβει μία απόφαση, καθιστούν τις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας εξαιρετικά σημαντικές. Οι εφαρμογές 360° δίνουν μία καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου στους πελάτες, καθώς αυτοί έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εικονικά σε αυτό προτού το επισκεφθούν και να διαπιστώσουν αν όντως ανταποκρίνεται σε αυτό που αναζητούν.

Άλλα σημαντικά εργαλεία είναι: α) οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google (Google AdWords) που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του προβάλλοντας την ιστοσελίδα του τη στιγμή που ο καταναλωτής αναζητά πληροφορίες αναφορικά με το επόμενο ταξίδι του, β) το Search Engine Optimization, που  συντελεί στην κατάταξη ενός ιστότοπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά γ) το μάρκετινγκ μέσω influencers (π.χ. travel και lifestyle bloggers) που μπορεί να διαδώσει το brand ενός ξενοδοχείου σε μεγαλύτερο κοινό, να αξιοποιήσει μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, που έχει χτίσει ένας influencer, και να βελτιώσει το SEO του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης π.χ. μέσω των backlinks (σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μια άλλη).

Το περίφημο «Storytelling»

Τελευταία στην επικαιρότητα είναι το περίφημο «Storytelling», η αφήγηση ιστοριών  γύρω από ένα brand, που δημιουργεί ταύτιση και  ενθαρρύνει τους αναγνώστες. Όταν γίνεται με το σωστό τρόπο, μπορεί όντως να αυξήσει την πελατειακή βάση και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό. Σημαντικά χαρακτηριστικά μιας σπουδαίας ιστορίας είναι η αυθεντικότητα, η σαφήνεια, η ενσυναίσθηση, η πρωτοτυπία, τα οπτικά στοιχεία (visuals), η συνέπεια (κοινό μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες) και η φυσικότητα/αληθοφάνεια. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν ένα λόγο για να δοκιμάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε είναι πιο πιθανό να μοιραστούν το μήνυμα σου στα κοινωνικά μέσα (word of mouth).

Τέλος, στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος, πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τελευταίες τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς, όπως: α) η οικολογία/βιωσιμότητα και οι υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και συγκινούν τον σύγχρονο καταναλωτή/ταξιδιώτη β) οι προσωποποιημένες υπηρεσίες ιδίως μέσω τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), γ)  το νέο προφίλ ταξιδιώτη που συνδυάζει εργασία και αναψυχή (bleisure traveler), δ) οι αυθεντικές εμπειρίες και οι πληροφορίες για το προϊόν εκ των έσω (“insider information”), ε) η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η ισορροπία σώματος και πνεύματος.

Το marketing του τουρισμού είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα απαιτητικός που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, ενημέρωση, συναισθηματική νοημοσύνη και προσαρμοστικότητα από τους ειδικούς της επικοινωνίας. Και βέβαια κοινή λογική,  αίσθηση του μέτρου και ψυχραιμία, ιδίως κατά τη χρήση των social media, όπου ένα λάθος μήνυμα μπορεί ν’ αποβεί μοιραίο για την εικόνα ενός brand, ακόμα κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία και πιο εξελιγμένα τεχνικά μέσα.

(*) Η κυρία Τίνα Τορίμπαμπα είναι Communications Manager του Hilton Athens               

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  2. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  3. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  4. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  5. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  6. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  7. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  8. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  9. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  10. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου

  11. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  12. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  13. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  14. 17/01 14:24

    Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  15. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  16. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  17. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  18. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  19. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  20. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  21. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  22. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  23. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  24. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  25. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  26. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  27. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  28. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  29. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  30. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020

  31. 17/01 10:28

    Ισπανικός τουρισμός: Πόλος έλξης τουριστών οι υπαίθριες αγορές

  32. 17/01 10:25

    Ιατρικός τουρισμός: 20 δισ.δολάρια προσδοκά η Τουρκία έως το 2023

  33. 17/01 10:20

    Στην Αθήνα το Ευρωπαϊκό Φιλοτελικό Φόρουμ της PostEurop

  34. 17/01 10:13

    Μ.Κόνσολας: Ειδικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σάμου

  35. 17/01 10:07

    Θεοχάρης-Μηταράκης: Τουριστική προβολή των νησιών, που σηκώνουν το βάρος του μεταναστευτικού

  36. 16/01 17:54

    «Δυτικά της Ακρόπολης» | Έκθεση από το Μουσείο Ηρακλειδών για το αεροδρόμιο της Αθήνας

  37. 16/01 17:22

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Άμεση σύνδεση της Ελλάδας με τον δυτικό άξονα των Βαλκανίων

  38. 16/01 16:14

    Ατενίζουμε το 2020 με αισιοδοξία

  39. 16/01 16:11

    Aegean: 1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες το 2019, με νέο ρεκόρ 15 εκατ. επιβατών

  40. 16/01 15:54

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 61 ευρώ- Στοιχεία ανά περιφέρεια

  41. 16/01 15:52

    Marketing Greece: Προβολή των ελληνικών προορισμών με έμφαση στις εμπειρίες το 2020

  42. 16/01 14:42

    Emirates: «Open Day» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για Πλήρωμα Θαλάμου

  43. 16/01 14:32

    Άντζελα Γκερέκου: Συνεργασία του Μουσείου Schönbrunn της Βιέννης με το Αχίλλειο

  44. 16/01 13:46

    Επτά αναδυόμενες τάσεις διαμορφώνουν το επιχειρείν στη νέα δεκαετία

  45. 16/01 13:39

    Σύρος, το νησί των φεστιβάλ

  46. 16/01 13:16

    ΣΕΤΚΕ: H Airbnb παίρνει πελάτες από τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα- Αρνητικές επιδόσεις το 2019

  47. 16/01 12:42

    IPK International | Τουρισμός: Η Ευρώπη δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών το 2019- Αύξηση και το 2020

  48. 16/01 12:03

    Ι. Ρέτσος | Thomas Cook: Δικαίωση των προσπαθειών μας η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων από το φόρο εισοδήματος

  49. 16/01 11:47

    Πάρος: Επαφές του δημάρχου στην Αθήνα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας

  50. 16/01 11:40

    Επέστρεψε η αισιοδοξία των Ελλήνων επιχειρηματιών στο δεύτερο εξάμηνο του 2019

  51. 16/01 11:28

    Το πρώτο μη κρατικό μουσείο με σήμα αναγνώρισης από το υπουργείο Πολιτισμού

  52. 16/01 10:28

    Condor: Στα τέλη Ιανουαρίου η ενημέρωση για τις συζητήσεις με τους επενδυτές

  53. 16/01 10:16

    Filming Trip Ισπανικού καναλιού σε Μαγνησία και Μετέωρα

  54. 16/01 10:05

    Νέες εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία της Κω και της Ρόδου

  55. 16/01 10:02

    Εκσυγχρονίζεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού

  56. 16/01 09:59

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Διαγωνισμός για την παρουσίαση του προορισμού εντός και εκτός Ελλάδας

  57. 16/01 09:56

    Δήμος Κυθήρων: Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις το 2020

  58. 16/01 09:55

    Οι Παξοί λένε «όχι» στο πλαστικό

  59. 15/01 17:11

    Myconian Panoptis Escape: Δέκατο ξενοδοχείο στη Μύκονο από την Myconian Collection

  60. 15/01 15:50

    Accor: Είσοδος του brand Mondrian στην Ευρώπη

  61. 15/01 15:13

    Στρατηγική συνεργασία των Argo Travel και Global Marine Travel

  62. 15/01 14:39

    Έξι τουρίστες συνελήφθησαν για ζημιές και ακαθαρσίες στο Μάτσου Πίτσου

  63. 15/01 14:21

    Πάνω απο 3 εκατ. επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 2019

  64. 15/01 14:17

    Η Ομοσπονδία FedHATTA στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  65. 15/01 13:39

    Δύο Ελληνικά νησιά στους top εναλλακτικούς προορισμούς κατά του υπερτουρισμού

  66. 15/01 13:24

    Ψηφίζουμε Αθήνα για καλύτερο ευρωπαϊκό προορισμό!

  67. 15/01 13:02

    Κ.Μητσοτάκης: Κάναμε καλή δουλειά στον τουρισμό

  68. 15/01 12:53

    Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

  69. 15/01 12:47

    Γερμανικός τουρισμός | Με μικρότερο πρόγραμμα επαναλειτουργούν οι Öger Tours και Bucher Reisen

  70. 15/01 12:25

    Booking.com: Η Ελλάδα στους 10 προορισμούς στον κόσμο με τα πιο φιλόξενα καταλύματα | Τι επιλέγουν οι τουρίστες

  71. 15/01 11:55

    Μελέτη: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες

  72. 15/01 11:48

    Τουρισμός: Οι διεθνείς συνεργασίες της TOPOSOPHY το 2020

  73. 15/01 11:26

    Καζίνο Ελληνικού: Συνεχίζει το σχήμα Mohegan-ΓΕΚΤΕΡΝΑ, αποκλεισμός της Hard Rock

  74. 15/01 10:44

    Τουρισμός: 700.000 Τούρκοι τουρίστες στην Αν.Μακεδονία-Θράκη στο 9μηνο

  75. 15/01 10:24

    Νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Μάνη

  76. 15/01 10:20

    O τιμοκατάλογος του Γκολφ Γλυφάδας για το 2020

  77. 15/01 10:15

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: 600.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2020

  78. 15/01 10:05

    Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας: Πώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, ύψους 360.000 ευρώ, για το 2020

  79. 15/01 10:02

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: 500.000 ευρώ για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής το 2020

  80. 14/01 16:32

    ΕΞΘ: Εκπτώσεις έως 60% σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης στα Black Weekends

  81. 14/01 15:02

    Λιγότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους γνωρίζουν τα δικαιώματά τους στις μεταφορές

  82. 14/01 14:45

    Ακόμη πιο θολό θα γίνει το τοπίο των «fake news» το 2020

  83. 14/01 14:15

    Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου ένα χρόνο μετά: Οι 3 στόχοι για το 2019

  84. 14/01 13:53

    «Ελληνικό Απόσταγμα»: Γευστική δοκιμή ελληνικών αποσταγμάτων & ηδύποτων στην Αθήνα

  85. 14/01 13:27

    Υπουργείο Τουρισμού | Εθνικό Παρατηρητήριο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

  86. 14/01 13:22

    Blue Air: Νέα σύνδεση της Αθήνας με Ρουμανία το 2020

  87. 14/01 13:17

    209 εκατ. επιβάτες στα τουρκικά αεροδρόμια το 2019

  88. 14/01 12:51

    TUI: Το Facebook πρόδωσε Βρετανό τουρίστα, που ζητούσε αποζημίωση

  89. 14/01 12:42

    Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων σε Ιταλία και Γαλλία σήμερα

  90. 14/01 12:32

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Ανάπτυξη οπτικοακουστικών μέσων και τουρισμού μέσω Interreg

  91. 14/01 12:27

    ΕΑΔ: Από "κόσκινο" τα καταστήματα που επιτρέπουν το κάπνισμα με τη μορφή καινοφανών νομικών μορφωμάτων

  92. 14/01 12:26

    Ιλιγγιώδη ποσά για το Green Deal της ΕΕ

  93. 14/01 12:11

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Ερώτηση προς Λ. Μενδώνη για την Ακαδημία Πλάτωνος

  94. 14/01 11:54

    Airbnb: Βίλα στη Σαντορίνη στα 5 ομορφότερα μπλε σπίτια της χρονιάς στον κόσμο

  95. 14/01 11:51

    Επενδύσεις: Κέντρο προπονητικού αθλητικού τουρισμού από την εταιρεία του Κυριάκου Σκούρα

  96. 14/01 11:49

    Τουρισμός: Φτηνότερη κατά 21% η Κέρκυρα για τους Βρετανούς τουρίστες το 2020

  97. 14/01 10:55

    PwC: Επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας το 2020

  98. 14/01 10:28

    Τα πλοία γίνονται ενεργειακά πιο καθαρά, αλλά και πιο ακριβά

  99. 14/01 09:38

    Ένα μοναδικό ταξίδι στον μυθικό κόσμο των Λειψών

  100. 14/01 09:33

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Πρωταθλητής ξανά το Νότιο Αιγαίο με νέο ρεκόρ