Τουρισμός ευεξίας κι όχι... «ευελιξίας»

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός ευεξίας  κι όχι... «ευελιξίας»Photo Source: pixabay.com

Μπορεί οι ειδικοί να προβληματίζονται εάν ο ελληνικός τουρισμός θα καταφέρει να διατηρήσει και φέτος το ανοδικό σερί των τελευταίων ετών, συνολικά ως κλάδος, ωστόσο, κανείς τους δεν αμφιβάλει ότι ο υποκλάδος του τουρισμού ευεξίας θα συνεχίσει να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα  της Ένωσης Τουρισμού Ευεξίας (Wellness Tourism Association) ο τζίρος του τουρισμού ευεξίας σε όλο τον πλανήτη, αναμένεται να φθάσει το ιλιγγιώδες μέγεθος του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων μέχρι το 2020.

Όπως αποκαλύπτει στην έρευνα της η WTA, οι τάσεις του 2019 που σύμφωνα με την WTA θα σημειώσουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, είναι οι εξής:

1. Μοναχικά ταξίδια | Το 25% περίπου των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές ευεξίας επιλέγει μοναχικό ταξίδι. Στο ξενοδοχείο Fairmont Chateau Lake Louise στην Αλμπέρτα, το 50% των επισκεπτών με πακέτο ευεξίας είναι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 75% για τρεις ή τέσσερις διανυκτερεύσεις.  Αν και οι γυναίκες προτιμούν περισσότερο τα ταξίδια ευεξίας, καταγράφεται αύξηση στα μοναχικά ταξίδια και από άνδρες που επιθυμούν σε ανακτήσουν την αίσθηση σκοπού και να ασχοληθούν με τη φροντίδα του εαυτού.

2. Περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν για πρώτη φορά διακοπές ευεξίας| Το 2018 σχεδόν το 50% των επισκεπτών του κέντρου ευεξίας του Μαϊάμι ήταν νέοι επισκέπτες. Η διάδοση του τουρισμού ευεξίας στα social media και το αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια υγείας και ευεξίας έχουν κάνει τις διακοπές του είδους τάση. Πάνω από το 60% των ερωτηθέντων στην έρευνα της WTA είπαν οτι δεν είχαν κάνει διακοπές ευεξίας στο παρελθόν όμως επιθυμούν να κάνουν στο μέλλον και αναζητούν πληροφορίες.

3. Μεγαλύτερη ευελιξία στη διάρκεια της διαμονής | Τα μέλη της WTA καταγράφουν αύξηση της ζήτησης για διακοπές ευεξίας μεγαλύτερης διάρκειας. Στο New Life Hiking Spa στο Βερμόντ, την τελευταία τριετία, ο αριθμός των επισκεπτών με διαμονή άνω των 2 εβδομάδων αυξήθηκε κατά 90%. Στο Hilton Head Health, πέρα από τις ετήσιες επισκέψεις, καταγράφεται αύξηση στον αριθμό των ταξιδίων ευεξίας μικρότερης διάρκειας (τρία ή τέσσερα ανά έτος), ενώ άλλοι επισκέπτες επιλέγουν διαμονή 8 έως 12 εβδομάδων για μεγαλύτερο αντίκτυπο στην υγεία τους.

Επιπλέον, το 20% των επισκεπτών του Hilton Head Health προγραμματίζουν τις επόμενες επισκέψεις τους πριν την τελευταία αναχώρηση.

4. Ψυχική υγεία | Χαρακτηρίζεται ως η πιο εντυπωσιακή τάση στον τουρισμό ευεξίας. Στο Retreats Unlimited οι επισκέπτες συχνά απομονώνονται για μερικές ημέρες, κάνουν ουσιαστικές συζητήσεις και νιώθουν οτι δεν είναι οι μόνοι που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Συχνά προτιμούν γιόγκα και γυμναστική και αποχωρούν από τις διακοπές με βελτίωση στην ψυχική τους υγεία.

Για το λόγο αυτό, στο Retreats Unlimited υπάρχουν ψυχολόγοι στην ιατρική ομάδα ειδικών ευεξίας, εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες.

5. Ζήτηση για συγκεκριμένες λύσεις | Οι ταξιδιώτες συνειδητοποιούν την αξία των πραγματικών διακοπών ευεξίας με συγκεκριμένο στόχο και επιθυμούν να εντοπίσουν τις κατάλληλες υπηρεσίες για αυτούς πριν προβούν σε κράτηση.

Στο Kamalaya, καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να αποβάλλουν το άγχος και τα συμπτώματά του. Αναζητούν τη λύση σε θέματα υγείας και μια προσέγγιση που εστιάζει στα αποτελέσματα στη διαχείριση του άγχους, της αϋπνίας και του σωματικού βάρους.

Σε ανάλογα συμπεράσματα κατέληξε πρόσφατα και η κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Airbnb, η οποία ανακοίνωσε ότι ο τζίρος του τουρισμού ευεξίας παγκοσμίως ανέρχεται ήδη σε 639 δισεκατομμύρια δολάρια, κερδίζοντας συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια στις προτιμήσεις ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι κρατήσεις Εμπειριών (Experiences) στην Airbnb που σχετίζονται με την ευεξία  κατέγραψαν άνοδο 500% το 2018 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Ακόμη ισχυρότερη είναι η δυναμική στους ταξιδιώτες άνω των 60 ετών, αλλά και στους Gen Z και Μillennials (18-24 ετών), όπου η ανοδική τάση ξεπέρασε το +800% για τις συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες.

Σε παγκόσμια βάση, οι εμπειρίες ευεξίας κατέγραψαν αύξηση 572% το 2018. Η χώρα με την ισχυρότερη αύξηση της ζήτησης (+2.100%) ήταν το Μεξικό ενώ το Μπαλί βρίσκεται πρώτο στη λίστα πόλεων που ευδοκιμούν στην προσφορά εμπειριών ευεξίας, με πάνω από 7.400% ανάπτυξη σε ετήσια βάση.

Το 2018 μάλιστα κατέστη προφανές ότι ο τουρισμός ευεξίας προτιμάται όχι απλώς από τους millennial αλλά αποτέλεσε κυρίαρχη τάση για όλες τις ηλικιακές ομάδες ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο. Οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας (άνω των 60 ετών) είναι η μεγαλύτερη βάση ταξιδιωτών που προτιμούν εμπειρίες ευεξίας, με αύξηση των κρατήσεων κατά 887% σε σύγκριση με το 2017.

Όσον αφορά δε στην γεωγραφία προέλευσης της ζήτησης, εξαιρετικά αυξημένη διάθεση για ταξίδια ευεξίας παρατηρείται σε χώρες όπως η Γαλλία, ο Καναδάς και η Γερμανία.

Τέλος, αναδείχθηκε ότι ο συγχρόνος τουρισμός ευεξίας αφορά όχι μόνο τη διατροφή και την άσκηση αλλά το νου και το πνεύμα, ιδιαίτερα για τις γυναίκες. Εμπειρίες όπως ο διαλογισμός βρίσκονται στις 15 κορυφαίες εμπειρίες ευεξίας για το «ασθενές φύλο» ενώ οι άνδρες φαίνεται να δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στην ποδηλασία.

Καθίσταται σαφές λοιπόν ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να βρεί στον τουρισμό ευεξίας το «αντίδοτο» στην κόπωση που τον απειλεί αλλά και το «ελιξήριο» για την διατήρηση και ενίσχυση της ανοδικής δυναμικής του.

Όπως έχει κατα κόρον τονισθεί σε όλα τα σχετικά fora των τελευταίων ετών, για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, απαιτείται μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική ανάπτυξης του τομέα αυτού, προκειμένου να προωθηθεί, η δημιουργία ενός νέου κλάδου που θα συμβάλει καθοριστικά στην εθνική οικονομία. 

Η Ελλάδα, χάρη στο βιοκλίμα της, στο άριστο επιστημονικό δυναμικό της που πλαισιώνει τις σύγχρονες υποδομές υγείας, το συγκριτικά χαμηλό κόστος των υπηρεσιών και την πληθώρα των ιαματικών της πηγών, με ποιότητα υδάτων ανώτερη ακόμα και από τα πιο φημισμένα κέντρα του εξωτερικού, διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να καταστεί κορυφαίος διεθνής προορισμός Wellness Tourism. 

Όπως επισημαίνουν οι εγκυρότεροι αναλυτές του χώρου, η χώρα μας διαθέτει εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, που ευνοούν την αποκατάσταση και την αποθεραπεία, προσφέρει άρτιες υλικοτεχνικές υποδομές με αρκετές διεθνείς πιστοποιήσεις, εξειδικευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, άριστο ξενοδοχειακό δυναμικό και ανταγωνιστικές τιμές στις ιατρικές πράξεις, ενώ εξακολουθεί να είναι μια χώρα ασφαλής.

Ωστόσο, στερείται εθνικής στρατηγικής και για το λόγο αυτό επιβάλλεται συνένωση, των δυνάμεων και ανάληψη πρωτοβουλιών, τόσο από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όσο και από τους επιστημονικούς και επιχειρηματικούς φορείς.

Τι διαπιστώνομυμε, δηλαδή, κι εδώ; Απλούστατα, ότι απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας. Η λογική της «αρπαχτής» του τύπου «χώσε κι ένα τζακουζάκι στο υπόγειο για να βάλουμε στον τίτλο του καταλύματος και το spa resort» δεν θα μας πάει μακριά.

Όπως φαίνεται κι από τις προαναφερθείσες έρευνες, οι ανταγωνιστές μας κάνουν συστηματική δουλειά εδώ και δεκαετίες και οι πελάτες του συγκεκριμένου τομέα θεματικού τουρισμού έχουν «εκπαιδευθεί» στο τι να περιμένουν, ώστε να μπορούν αμέσως να κάνουν την σύγκριση.

Ναι λοιπόν στη σοβαρή και μεθοδική δουλειά, στην καινοτομία, στην εξωστρέφεια, στην βιωματική αυθεντικότητα, στην ποιοτική αναβάθμιση, στις επενδύσεις με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, στην δια βίου μάθηση, στην αειφορία και στον διαρκή εκσυγχρονισμό.

Όχι στορωμέικο «αρπα-κόλλα», στα τερτίπια, στις κομπίνες και στα πονηρά μονοπάτια, τα οποία δείχνουν μεν να κόβουν δρόμο πρόσκαιρα, αλλά τελικά δεν οδηγούν πουθενά.

Ζητούμενο άλλωστε είναι η πραγματική ευεξία κι όχι η κακώς εννοούμενη... «ευελιξία», που τόσο ακριβά έχει πληρώσει - κι εξακολουθεί να πληρώνει - τούτος εδώ ο τόπος.

 

 

  1. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  2. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  3. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  4. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  5. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  6. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  7. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  8. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  9. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  10. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  11. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  12. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  13. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  14. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  15. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  16. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  17. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  18. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  19. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  20. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  21. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  22. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  23. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)

  24. 18/03 12:37

    ΙΤΒ Berlin 2019: H Ρόδος στις πρώτες προτιμήσεις των Γερμανών για διακοπές το 2019

  25. 18/03 12:26

    Οι νέοι 18-30 ετών εξερευνούν το Αιγαίο

  26. 18/03 12:26

    TUI: Πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού της στην Corsair

  27. 18/03 11:49

    Nelios: Συνεργασία με ξενοδοχεία σε Ισπανία και Κύπρο

  28. 18/03 11:43

    Ρωσικός τουρισμός 2019: Στα περυσινά επίπεδα η Ελλάδα- Πρώτη επιλογή η Τουρκία

  29. 18/03 11:23

    Hotels.com: Κουραστική η αναζήτηση διακοπών για τους Αμερικανούς

  30. 18/03 11:12

    Ινδοί τουριστικοί πράκτορες ανακαλύπτουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

  31. 18/03 10:01

    Αρνητικές επιδόσεις για τα ελληνικά ξενοδοχεία τον Ιανουάριο

  32. 18/03 09:43

    Στην Αθήνα η «Ολυμπιάδα» του Διαστήματος

  33. 18/03 09:39

    Κάμπινγκ 5 αστέρων στο δημοτικό κάμπινγκ Ζαγοράς - Μουρεσίου

  34. 18/03 09:35

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για τη Λευκάδα

  35. 18/03 09:32

    Ανακαινίσεις για αναβάθμιση κατηγορίας σε ξενοδοχεία της Σαντορίνης και της Κω

  36. 18/03 09:28

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για διαμονή σε ξενοδοχείο μελών ΚΑΠΗ

  37. 18/03 09:24

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζάκυνθο, Άνδρο και Αν. Μάνη

  38. 17/03 10:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Χαλκιδική

  39. 17/03 10:39

    Άδειες για την επέκταση 2 ξενοδοχείων στη Ρόδο

  40. 17/03 10:35

    Δωρεές από ξενοδοχεία για κοινωνικό σκοπό

  41. 16/03 11:08

    Θρησκευτικός τουρισμός και μύθοι στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Ξυλοκάστρου

  42. 16/03 11:05

    Έξυπνος τουρισμός αυθεντικότητας στην Καστοριά

  43. 16/03 11:00

    Τρίτος Μαραθώνιος Κισσάβου

  44. 15/03 16:51

    Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στις τουριστικές εκθέσεις της Μόσχας και του Παρισιού

  45. 15/03 15:58

    Κυριαρχούν οι τουριστικές επενδύσεις στον αναπτυξιακό νόμο

  46. 15/03 15:42

    Eπενδυτικό ενδιαφέρον για τα ακίνητα της ΕΤΑΔ

  47. 15/03 15:14

    Lufthansa: Παραγγελία 40 αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας

  48. 15/03 15:04

    Τήνος: Σημαντικές επαφές στην έκθεση τουρισμού του Παρισιού

  49. 15/03 14:31

    Νωρίτερα φέτος οι κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  50. 15/03 13:58

    Έρευνα IHG: Χάνουν τον ύπνο τους οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  51. 15/03 12:52

    Hotels.com: 11 ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα στον κόσμο για το 2019

  52. 15/03 12:42

    Οργή στην Ελλάδα για το Airbnb

  53. 15/03 12:17

    Κ. Μακεδονία: Ισχυρή αύξηση των τουριστικών ροών από τη Γερμανία

  54. 15/03 12:14

    Στενεύουν τα περιθώρια για τη διάσωση της Germania

  55. 15/03 12:03

    Προώθηση της Μήλου στη γαλλική και ισπανική τουριστική αγορά

  56. 15/03 11:03

    Νέες τιμές στα εισιτήρια των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων από το 2020

  57. 15/03 10:59

    Το κορυφαίο τριαθλητικό γεγονός ΙRONMAN στο Costa Navarino

  58. 15/03 10:43

    Jet2: Νέες πτήσεις προς Κεφαλονιά και Κω το 2020

  59. 15/03 10:24

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες στην ITB Berlin 2019

  60. 15/03 10:14

    Αναπτύσσεται ο αθλητικός τουρισμός στην Ισπανία

  61. 15/03 10:12

    Eπεκτάσεις ξενοδοχείων σε Πάργα και Σκόπελο

  62. 15/03 10:04

    4ος Μαραθώνιος Κρήτης

  63. 15/03 10:00

    Σειρά εκδηλώσεων στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ν. Κυνουρίας

  64. 15/03 09:58

    Παράταση ωραρίου των καταστημάτων στην Κίμωλο

  65. 14/03 16:17

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι μακρινές αγορές απογείωσαν τις αφίξεις το δ’ τρίμηνο του 2018

  66. 14/03 15:56

    Ανακαίνιση δύο ακόμα ορόφων στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ

  67. 14/03 15:09

    Thomas Cook Airlines: Έρχεται η οικονομική θέση που γίνεται κρεβάτι εν ώρα πτήσης

  68. 14/03 14:59

    Ρέτσος προς Τσακαλώτο: Καταργήστε το φόρο διαμονής, μειώστε τον ΦΠΑ στον τουρισμό

  69. 14/03 14:54

    H Κάρτα Πόλης Έδεσσας στη Google

  70. 14/03 14:51

    Όμιλος Lufthansa: 2,7 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2018

  71. 14/03 13:54

    Τουρισμός: Κυριαρχία Google και TripAdvisor στις αναζητήσεις δραστηριοτήτων στους προορισμούς

  72. 14/03 13:07

    Αύξηση των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές το γ' τρίμηνο του 2018

  73. 14/03 12:57

    Ο τουρισμός στα Χανιά: Συνεργασία Marketing Greece με την Ένωση ξενοδόχων και τη Fraport

  74. 14/03 12:55

    1,7 εκατ. επισκέπτες στο Μουσείο Ακρόπολης το 11μηνο του 2018

  75. 14/03 12:45

    Σημαντικές επαφές για τον αθηναϊκό τουρισμό στην έκθεση ITB

  76. 14/03 12:39

    TUI: Μεταφορά κρατήσεων από τις πτήσεις με Boeing 737 Max 8 σε εναλλακτικά αεροσκάφη

  77. 14/03 12:13

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Πάρο στην ΙΤΒ

  78. 14/03 12:10

    Γερμανικός τουρισμός: Ανάκαμψη των κρατήσεων τον Φεβρουάριο

  79. 14/03 11:54

    Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

  80. 14/03 11:34

    Κρήτη: 2,8 εκατ. ευρώ για ηλεκτρονικές υπηρεσίες Πολιτισμού-Τουρισμού στο Δημόσιο

  81. 14/03 10:50

    Αυτά είναι τα 11 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Ρωσία για τους πελάτες του Coral Travel

  82. 14/03 10:42

    British Airways: Πολυτελείς υπηρεσίες και προϊόντα στην πρώτη θέση

  83. 14/03 10:30

    Ποια τα touch points στο customer journey των πελατών μας

  84. 14/03 10:21

    409.000 περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2019

  85. 14/03 09:39

    25.000 δρομείς την Κυριακή στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

  86. 14/03 09:32

    Ο ισπανικός τουρισμός θα χάσει θέσεις εργασίας από ένα σκληρό Brexit

  87. 14/03 09:26

    Τουρισμός: Η ισοτιμία της στερλίνας κλειδί για τις επιλογές προορισμού των Βρετανών

  88. 14/03 09:20

    Ανάδειξη του σπηλαίου Ανεμότυπα Πραμάντων στα Τζουμέρκα

  89. 14/03 09:17

    Έξυπνες παρουσιάσεις του τουρισμού των Ιονίων Νήσων

  90. 14/03 09:09

    Σύμβουλος για τον τουρισμό στο Επιμελητήριο Λευκάδας- Διαγωνισμός

  91. 13/03 16:41

    Απαγόρευση πτήσεων αεροσκαφών Boeing 737-8 MAX και 737-9 MAX και στην Ελλάδα

  92. 13/03 15:57

    Τουρισμός ευεξίας / Έρευνα: Οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών

  93. 13/03 15:30

    Στρατηγική πολιτιστικής και τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Αμφίπολης

  94. 13/03 15:12

    Brexit χωρίς συμφωνία: Τι προτείνει το ΕΚ για να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις στα ταξίδια

  95. 13/03 15:05

    Ενισχυμένους έλεγχους στα δεδομένα ευρωπαϊκής βίζα προτείνει το ευρωκοινοβούλιο

  96. 13/03 15:03

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin 2019

  97. 13/03 14:18

    Η Airbnb εξαγόρασε την πλατφόρμα ξενοδοχειακών κρατήσεων HotelTonight

  98. 13/03 13:06

    Διεθνής καμπάνια προβολής της Τήνου

  99. 13/03 13:05

    Καλύτερος προορισμός κρουαζιέρας παγκοσμίως η Ελλάδα

  100. 13/03 12:50

    TUI Blue: Το νέο mega-brand για τα ξενοδοχεία της TUI