Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/06 07:04

    Υπουργείο Πολιτισμού: Stop σε ανέγερση ξενοδοχείου στην Καλαμπάκα

  2. 19/06 07:03

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο cult LGBTQ περιοδικό Vangardist

  3. 19/06 07:02

    Δήμος Καρύστου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  4. 19/06 07:00

    Πάτρα | Ημερίδα: Η Άγνωστη Μυθολογική Παράδοση του τόπου -Σπήλαιο Λιμνών και Ναός της Αρτέμιδος Ημερασίας

  5. 19/06 07:00

    Παραδοσιακό Τσιγγάνικο Γλέντι στον Νέο Οικισμό Ρομά στους Σοφάδες

  6. 18/06 18:31

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση αναψυκτηρίου στη Νέα Επίδαυρο

  7. 18/06 18:10

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κατάλληλα για κολύμβηση τα νερά στις ακτές της περιοχής

  8. 18/06 17:04

    Προβλήματα με την έκδοση βίζας σε Τούρκους επισκέπτες στη Ρόδο

  9. 18/06 15:47

    TUI: 300.000 επιπλέον θέσεις για Τουρκία, Αίγυπτο, Ελλάδα και Ισπανία

  10. 18/06 15:15

    +9% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Απρίλιο - μεγαλύτερη αύξηση στη Ζάκυνθο και μείωση στην Κέρκυρα

  11. 18/06 14:42

    Ευεξία, Μακροζωία, Γαστρονομία στο Navarino Challenge 2024 | Το μεγαλύτερο multi-sport event παρουσίασε τις φετινές του δράσεις

  12. 18/06 14:19

    Το Utopia of the Seas εντάσσεται επίσημα στον στόλο της Royal Caribbean

  13. 18/06 14:08

    Vision Omonia: Το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας VISION Greece που θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο

  14. 18/06 12:27

    Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο

  15. 18/06 12:12

    Η Meliá Hotels επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιo με το νέο INNSiDE by Meliá στην Ελούντα

  16. 18/06 11:57

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Προβολή στην Αγγλική αγορά σε συνεργασία με την Jet2

  17. 18/06 11:37

    Nέο πολυτελές ξενοδοχείο της Bulgari Hotels & Resorts στην Αλικαρνασσό

  18. 18/06 11:30

    «Η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής»

  19. 18/06 11:18

    Meliá και Ναδάλ ανακοινώνουν νέο ξενοδοχείο στην Αλβανία

  20. 18/06 11:12

    ΞΕΕ | 23 διεθνείς επαγγελματίες του ψηφιακού περιεχομένου στο πρόγραμμα Boutique Hotel

  21. 18/06 10:52

    easyJet: Νέα σύνδεση Λονδίνο – Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμα

  22. 18/06 10:37

    Παγκόσμιος τουρισμός | Google και Deloitte: Ποιες θα είναι οι μεγάλες δυνάμεις το 2040- οι τάσεις και οι προορισμοί

  23. 18/06 10:00

    Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών | Το υπουργείο Τουρισμού απαξιώνει το επάγγελμα του ξεναγού

  24. 18/06 09:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Philharmonia Orchestra – Santtu-Matias Rouvali – Patricia Kopatchinskaja | Ηρώδειο - 18 Ιουνίου

  25. 18/06 07:34

    Διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΟΤ

  26. 18/06 07:28

    Άνδρος: Παλιά σεντόνια καταλυμάτων μετατρέπονται σε πάνινες τσάντες

  27. 18/06 07:24

    Μύκονος: Πώς απορρίφθηκε η παράταση ωραρίου χρήσης μουσικής έως τις 1.30 π.μ, σε κατάστημα

  28. 18/06 07:23

    Απόρριψη απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας σε 2 ξενοδοχεία στη Ρόδο

  29. 17/06 17:20

    Accor: Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές επισκεπτών πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο

  30. 17/06 16:30

    Γαλλία: Ανησυχία για την οικονομία, ανεβαίνουν τα σπρεντ

  31. 17/06 16:20

    Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα στον ξενοδοχειακό κλάδο

  32. 17/06 16:17

    Άνοιξε το InterContinental Crete

  33. 17/06 15:01

    Κυπριακός τουρισμός | Οριακή αύξηση αφίξεων το α' πεντάμηνο- Αυξημένα τα ταξίδια Κυπρίων στην Ελλάδα τον Μάιο

  34. 17/06 14:41

    Ξενοδοχείο St. George Lycabettus | Διαχείριση Εσόδων μέσω της ενσωμάτωσης Τεχνητής Νοημοσύνης

  35. 17/06 13:34

    Lamda Development | Σε εταιρεία της οικογένειας του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου το 2% των μετοχών

  36. 17/06 13:19

    13 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες μυήθηκαν στα μυστικά της Χαλκιδικής

  37. 17/06 12:40

    Ελλάδα: Θα αποδώσει η εξαήμερη εργασία;

  38. 17/06 11:45

    Πτώχευση FTI | Τι θα γίνει με τα ξενοδοχεία Meeting Point Hotels στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα

  39. 17/06 10:49

    Lonely Planet: Ένα Ελληνικό νησί στα 12 καλύτερα στην Ευρώπη για ονειρικές διακοπές το 2024

  40. 17/06 10:10

    ΕΕ | Προς έγκριση η εξαγορά της ITA Airways από τη Lufthansa

  41. 17/06 09:45

    Δράση ΕΟΤ Γερμανίας: Σε ανοδική πορεία οι κρατήσεις για Θεσσαλονίκη- Χαλκιδική

  42. 17/06 07:18

    Δήμος Κιμώλου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  43. 17/06 07:17

    Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή σε δημοφιλές έντυπο και site LGBTQI+ στη Γαλλία

  44. 17/06 07:13

    Μουσικά Μαϊστράλια στην Πρέβεζα

  45. 17/06 07:10

    Καλοκαιρινή Συνάντηση Μοτοσικλετιστών στο Στόμιο Λάρισας

  46. 17/06 07:07

    17ος Φυσιολατρικός Αγώνας Δρόμου Αλοννήσου Alonissos Challenge 2024

  47. 16/06 19:12

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Δωρεά στη μνήμη του π.προέδρου Νίκου Χριστοδούλου

  48. 16/06 07:56

    Διεθνής Γιορτή Πολιτισμού Καραϊσκάκεια στην Καρδίτσα

  49. 15/06 19:58

    Έκτο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κιμώλου

  50. 15/06 19:48

    To νέο Δ.Σ. του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

  51. 15/06 19:45

    Έκθεση Κρητικού Οίνου Wines@Fortezza 2024 στο Ρέθυμνο

  52. 15/06 19:42

    Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου Θόδωρος Αγγελόπουλος

  53. 15/06 12:02

    Πτώχευση FTI | Ακυρώθηκαν όλα τα ταξίδια από τις 6 Ιουλίου και μετά- δεν βρέθηκε λύση- εξασφαλισμένα τα χρήματα των πελατών

  54. 14/06 16:47

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Κρυπτόγαμα του Μιχάλη Αλμπάτη | 17 & 18 Ιουνίου - Πειραιώς 260

  55. 14/06 14:50

    Περιορισμοί στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα το 2025- Σαντορίνη και Μύκονος στο επίκεντρο

  56. 14/06 14:16

    Ποιοι αρχαιολογικοί χώροι θα είναι σήμερα κλειστοί

  57. 14/06 14:16

    Υπ. Τουρισμού | Σε διαβούλευση σ/ν με ρυθμίσεις για πολεοδομικά, αδειοδοτήσεις, ειδικές μορφές, ξεναγούς, κ.ά.

  58. 14/06 14:10

    4.000 πτήσεις από το Ην. Βασίλειο στην Ελλάδα τον Ιούνιο

  59. 14/06 13:56

    Γερμανία: Είναι έτοιμες οι αεροπορικές για το καλοκαίρι

  60. 14/06 13:46

    Η νέα σύνθεση της κυβέρνησης, με αλλαγές στα Υπουργεία Ανάπτυξης, Εργασίας, Γεωργίας και Μεταναστευτικής Πολιτικής

  61. 14/06 12:47

    Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ πολιτιστικές εκδηλώσεις του Ιουνίου

  62. 14/06 12:37

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | EXIT ABOVE – After the tempest

  63. 14/06 11:48

    Πτώχευση FTI: Φόβοι των τουρ οπερέιτορ για αμαύρωση της φήμης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

  64. 14/06 11:13

    Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδια

  65. 14/06 10:52

    Ι. Χατζής: Συνάντηση με νέους ξενοδόχους για το μέλλον της φιλοξενίας

  66. 14/06 07:32

    Δήμος Ηγουμενίτσας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  67. 14/06 07:15

    Πρώτο Αμοργιανό Φεστιβάλ

  68. 14/06 06:28

    Προώθηση της Αττικής ως προορισμός κρουαζιέρας στην Αυστρία

  69. 14/06 06:25

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Συζητούνται οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για δύο ξενοδοχεία

  70. 14/06 06:17

    Εκδήλωση Σαμπαλιώτικα Μπλουγούρια στην Καρδίτσα

  71. 14/06 00:54

    ΣΕΤΕ | Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ξεχωριστές εμπειρίες

  72. 13/06 20:44

    ΣΕΤΕ | Κ. Μητσοτάκης: Εργαζόμενοι στον τουρισμό καλά αμειβόμενοι- τοπικά πολεοδομικά σχέδια- Αirbnb | η τοποθέτηση Παράσχη

  73. 13/06 17:14

    Τρεις προσφορές για την «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας» στη Θεσσαλονίκη

  74. 13/06 16:27

    Η Ελλάδα δεν έχει υπερτουρισμό | Χρειαζόμαστε μαζικές επενδύσεις σε κρίσιμες υποδομές

  75. 13/06 16:23

    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ | Rabih Mroué - Looking for a Missing Employee / Ένας υπάλληλος αγνοείται | Πειραιώς 260 - 17 & 18 Ιουνίου

  76. 13/06 16:10

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Rabih Mroué - Looking for a Missing Employee

  77. 13/06 15:40

    Πτώση της ζήτησης και των κρατήσεων στη Μύκονο το 2024 - Ανάλυση της Panadvert

  78. 13/06 15:38

    Premier Inn: 2 στους 5 Βρετανούς τινάζουν στον αέρα τον προϋπολογισμό διακοπών

  79. 13/06 15:11

    Αυτές είναι οι αεροπορικές εταιρίες με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις

  80. 13/06 14:01

    Συνήγορος του Πολίτη: Σοβαροί περιβαλλοντικοί κίνδυνοι από τον τουρισμό – Καμπανάκι για επείγουσες μεταρρυθμίσεις

  81. 13/06 13:15

    Ποσειδώνια 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με 2.038 εκθέτες από 81 χώρες

  82. 13/06 12:43

    Γενική Συνέλευση ΣΕΤΕ | Όχι σε νέες επιβαρύνσεις στα ξενοδοχεία- 5,1 δισ. ευρώ τουριστικές επενδύσεις το 2023

  83. 13/06 11:47

    WTTC | Τουρκικός τουρισμός: Ρεκόρ επιδόσεων το 2023- αισιόδοξες προοπτικές για την επόμενη 10ετία

  84. 13/06 11:43

    Μνημόνιο συνεργασίας του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

  85. 13/06 11:10

    2ο Πολυπολιτισμικό Φεστιβάλ: Γεύσεις και Μελωδίες του Κόσμου στο Ηράκλειο

  86. 13/06 10:39

    Διακοπή λειτουργίας όλων των Αρχαιολογικών Χώρων ενιαίου εισιτηρίου Αθηνών

  87. 13/06 10:37

    Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τη δήμαρχο Σπετσών

  88. 13/06 10:30

    Aκρόπολη | Κλειστός ο αρχαιολογικός χώρος και σήμερα το μεσημέρι (12.00 - 17.00) - Μετά τις 17.00 όσοι έχουν εισιτήρια

  89. 13/06 10:10

    Βόμβα για τον ελληνικό τουρισμό | Γιατί tour operators απείλησαν να αποσύρουν τουρίστες από περιοχή της Ρόδου

  90. 13/06 10:03

    Εγκρίθηκε η σύσταση του κοινωφελούς ιδρύματος Σπύρου και Ελιάνας Κοκοτού

  91. 13/06 07:53

    Δήμος Λεβαδέων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  92. 13/06 07:49

    Καραγκούνικες γεύσεις στην Κυψέλη Καρδίτσας

  93. 13/06 07:47

    Φεστιβάλ Τριών Φεγγαριών 2024 στη Λέρο

  94. 13/06 07:43

    Πέμπτο Μαστίχαθλον στη Χίο

  95. 13/06 07:00

    Φιλοξενία Ιταλού δημοσιογράφου στη Σίφνο

  96. 12/06 18:35

    Αυτές είναι οι 19 νέες εγγραφές στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

  97. 12/06 18:08

    Η TUI λανσάρει τη νέα ξενοδοχειακή μάρκα "The Mora" | Χαλαρή πολυτέλεια: «Όλα μπορούν, τίποτα δεν πρέπει»

  98. 12/06 16:02

    O Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών εντάσσεται στην Pharma.Aero

  99. 12/06 14:45

    Institute of Travel & Tourism 2024: Στην Ελλάδα και την Χαλκιδική το κορυφαίο βρετανικό τουριστικό συνέδριο

  100. 12/06 14:13

    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ | Emanuel Ax – Λεωνίδας Καβάκος – Yo-Yo Ma | 15 Ιουνίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού