Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 27/05 17:15

    Την Κυριακή η Σαντορίνη θα κατακλυστεί από Σαουδάραβες

  2. 27/05 14:55

    Πάνω από τα επίπεδα 2019 η ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  3. 27/05 14:01

    Συνάντηση Σ. Ζαχαράκη και Ο. Αναστασοπούλου με μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Νοτίου Κορέας

  4. 27/05 13:35

    ForwardKeys | Ανεβαίνει ο Ισπανικός τουρισμός για την Ελλάδα – Στο +23% των επιπέδων 2019 αυτό το καλοκαίρι

  5. 27/05 13:11

    Το οικολογικό παραμύθι της Ελένης Ανδρεάδη συμπυκνώνει το μήνυμα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος

  6. 27/05 12:55

    Γ. Αμυράς: Το σύνθημα του νέου κλιματικού νόμου είναι ‘’Ηλεκτροκίνηση παντού»

  7. 27/05 12:00

    Βενετία: Αναβάλλεται για το 2023 η επιβολή χρέωσης εισόδου για τους τουρίστες χωρίς διανυκτέρευση

  8. 27/05 11:44

    Αμερικανικός τουρισμός | Το δολάριο επιστρέφει δυναμικά - Ξεπερνά το 2019 η ζήτηση για Ελλάδα

  9. 27/05 11:44

    Τουρισμός | O ποιοτικός χρόνος με τους δικούς τους και όχι ο προορισμός το ζητούμενο φέτος στις διακοπές των Αμερικανών

  10. 27/05 11:15

    Jet2: Νέες συνδέσεις από το Εδιμβούργο με Σαντορίνη, Σκιάθο, Πρέβεζα - «Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα»

  11. 27/05 10:56

    Lufthansa: Νέα θυγατρική για να μειωθεί το κόστος προσωπικού

  12. 27/05 10:31

    Δήμος Πάρου: 3 νέα video παρουσιάζoυν τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό

  13. 27/05 10:01

    Μπαμπινιώτης: Μείγμα παραφροσύνης και επαίσχυντης προπαγάνδας το τουριστικό video της Τουρκίας «Turkaegean»

  14. 27/05 10:00

    Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο ΚOSTA PALACE 820 κλινών στην Κω

  15. 27/05 09:42

    To νέο video τουριστικής προβολής του Δήμου Οροπεδίου Λασιθίου

  16. 27/05 09:35

    Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης! | ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ

  17. 27/05 09:23

    Reactivate Music στην Πειραιώς 260 (Η) | 6 & 7 Ιουνίου, 20:00

  18. 27/05 09:14

    Μέτρα προστασίας των ακτών από πιθανή διάβρωση λόγω κατασκευής νέων υποδομών

  19. 27/05 09:05

    Φεστιβάλ Κερασιού στον ‘Ιασμο Ροδόπης

  20. 27/05 09:03

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Μήλο και Μύκονο

  21. 27/05 09:02

    40.000 οι αφίξεις στην Αθήνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα το 2021

  22. 26/05 18:09

    Επιμελητήριο Ελληνο – Κινεζικής Οικονομικής Συνεργασίας | Η Κίνα παραμένει ένας ισχυρός εταίρος για την Ελλάδα

  23. 26/05 17:40

    EasyJet: Πάνω από 200 πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω βλάβης ΙΤ - Επηρεάστηκαν δρομολόγια προς Ρόδο, Σαντορίνη, Μύκονο

  24. 26/05 17:25

    Εγκαίνια για το Porto Myrina Palace στη Λήμνο | Δεύτερο ξενοδοχείο του Apollo στην Ελλάδα για αθλητικό τουρισμό

  25. 26/05 15:30

    ΕΟΤ: Fam trip για προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου στο κοινό της Ρουμανίας

  26. 26/05 14:43

    Θαλάσσιος τουρισμός/ ΣΙΤΕΣΑΠ: Ανάγκη για επενδύσεις σε πλωτούς τουριστικούς λιμένες - Στο 90% των επιπέδων 2019 η ζήτηση το 2022

  27. 26/05 14:14

    FedHATTA | Πολύτιμες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό χάνονται... στο δρόμο για τις visa

  28. 26/05 13:27

    Μπορεί ακόμη να σωθεί η παγκοσμιοποίηση;

  29. 26/05 12:37

    Ισπανία: Η ευλογιά των πιθήκων απειλή για τον τουρισμό; Τι δήλωσε η υπουργός Τουρισμού

  30. 26/05 12:31

    Aπόφαση | Τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα τουριστικά καταλύματα, πλην κάμπινγκ

  31. 26/05 12:09

    Tαξίδια με το τρένο | Σύντομα Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά

  32. 26/05 11:42

    Hilton - Έρευνα: Πώς επιλέγουν διακοπές οι Βρετανικές οικογένειες το 2022

  33. 26/05 11:27

    Δ. Φραγκάκης: «Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες»

  34. 26/05 11:26

    Κικίλιας | «342% αυξημένα τα έσοδα από τον τουρισμό σε σχέση με πέρυσι»

  35. 26/05 11:02

    ΕΞΑ-ΑΑ | Μακριά από τις επιδόσεις του 2019 η απόδοση των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' 4μηνο

  36. 26/05 10:40

    DW | Να γιατί η Ελλάδα είναι τόσο δημοφιλής στους τουρίστες

  37. 26/05 10:00

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Eπιχορηγήσεις για ξενοδοχείο και οινοποιείο σε Ναύπλιο και Ζευγολατιό

  38. 26/05 09:39

    Οι Οινοποιοί της Κρήτης στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Κρασιού - με την στήριξη της Περιφέρειας

  39. 26/05 09:30

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Πρώτο Φόρουμ βιώσιμης φιλοξενίας

  40. 26/05 09:21

    Οι δρόμοι του κρασιού στην Ηλεία

  41. 26/05 09:19

    Δήμος Κομοτηνής: Δημοπρασία για επανεκμίσθωση 5 μπάνγκαλόους στην Τουριστική Ακτή Φαναρίου

  42. 26/05 09:17

    Φυλάκιο στην ελληνοβουλγαρική Μεθόριο μετατρέπεται σε χώρος φιλοξενίας

  43. 26/05 09:15

    Στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 40 ετών ο πληθωρισμός στη Βρετανία

  44. 25/05 17:58

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για την μίσθωση του εμβληματικού τουριστικού ακινήτου «Ωκεανίδα» στην Ακτή Βουλιαγμένης

  45. 25/05 17:31

    Γιάννης Χουβαρδάς | Η άλλη πλευρά της Καταιγίδας | 1 - 7 Ιουνίου 2022

  46. 25/05 16:55

    Γιατί η Airbnb αποχωρεί από την Κίνα

  47. 25/05 15:58

    Fam trip ΕΟΤ | Απευθείας πτήσεις charter Σεούλ-Αθήνα το φθινόπωρο

  48. 25/05 15:35

    Άλλαξε ριζικά η εικόνα της Βαρβακείου - Νέοι σύγχρονοι χώροι πώλησης παραδίδονται σε επαγγελματίες και καταναλωτές 

  49. 25/05 15:32

    Η Uber επεκτείνεται στη Σαντορίνη - Προοπτικές και για άλλα ελληνικά νησιά

  50. 25/05 15:20

    Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου "έπνιξε" στον καπνό την Πάλμα – Έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων

  51. 25/05 14:10

    TUI: 12 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κέρκυρα από το Linz

  52. 25/05 13:42

    Air France-KLM | Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 2,26 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή της κρατικής βοήθειας

  53. 25/05 13:23

    Η Ρόδος μέσα από το φακό της τηλεόρασης της Τουρκίας

  54. 25/05 13:16

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Το 2023 εφαρμογή και στον Τουρισμό

  55. 25/05 13:14

    Το Hyatt Regency Thessaloniki βραβεύεται με το Travelers’ Choice Award για το 2022 από το Tripadvisor

  56. 25/05 13:09

    ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»

  57. 25/05 13:04

    Ναύπλιο | Το Σάββατο 28 Μαΐου 2022 η μεγάλη γιορτή της αγκινάρας Ιρίων

  58. 25/05 12:52

    Sabre: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε μετά την πανδημία

  59. 25/05 12:50

    Ανοιχτές Πόρτες στα Οινοποιεία της Κρήτης | Ένα διήμερο γεμάτο Κρητικό κρασί (28 & 29 Μαΐου 2022)

  60. 25/05 12:35

    Επίσημη πρώτη από ΕΡΤ και ERTFLIX για το τουριστικό video της Σαντορίνης

  61. 25/05 12:21

    ETC/ Τουρισμός: Πώς σκοράρει η Eυρώπη και η Ελλάδα στις μακρινές αγορές το καλοκαίρι του 2022

  62. 25/05 11:35

    Jet2 | Αυξημένη ζήτηση για το καλοκαίρι του 2023 | Πτήσεις για Αθήνα από το αεροδρόμιο Στάνστεντ του Λονδίνου

  63. 25/05 11:21

    H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό εργαστήριο στη Ντόχα του Κατάρ

  64. 25/05 10:52

    Κάλεσμα Κικίλια στην Emirates για απευθείας πτήση από Ντουμπάι και Νέα Υόρκη προς Θεσσαλονίκη

  65. 25/05 10:49

    Τουρισμός | 390.000 εργαζόμενους αναζητεί η βιομηχανία φιλοξενίας στην Ιταλία

  66. 25/05 10:28

    Schauinsland Travel Partner | Ελλάδα και ισπανικά νησιά στο επίκεντρο της ζήτησης

  67. 25/05 10:00

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για νέο ξενοδοχείο στην Κορώνη και επέκταση οινοποιείου στη Νεμέα

  68. 25/05 08:13

    Nobu Hospitality: Συνέχεια στη στρατηγική ευρωπαϊκή επέκταση με το Nobu Hotel Madrid

  69. 25/05 08:11

    20.000 ξενοδοχεία συνδυάζονται για να υπολογίσουν το αποτύπωμα άνθρακα των διαμονών

  70. 25/05 08:05

    Ξενοδοχεία | Συνεργασία του EverΕden Βeach Resort με την ισπανική αλυσίδα Vincci Hotels

  71. 25/05 08:00

    To 25o Πανελλήνιο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών στα Τρίκαλα

  72. 24/05 20:33

    Διαφορετικές ταχύτητες μέχρι τώρα στις αφίξεις σε Νότια και Βόρεια Ελλάδα

  73. 24/05 19:53

    Β.Κικίλιας | Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε το brand “Ελλάδα”

  74. 24/05 17:16

    Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών: Δεν υπάρχει ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την ευλογιά των πιθήκων

  75. 24/05 16:37

    Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο διάσημο γυναικείο περιοδικό Vrouw

  76. 24/05 16:26

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | «Έξω από το κάδρο»

  77. 24/05 15:52

    TUI fly: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023 – Πάνω από 1,5 εκατ. θέσεις στα ελληνικά νησιά

  78. 24/05 15:11

    Βαλεαρίδες | Σε απόγνωση για εργαζομένους τα ξενοδοχεία: Φέρτε έναν φίλο σας να εργασθεί και κερδίστε 200 ευρώ!

  79. 24/05 14:50

    Βρετανικός τουρισμός: Η Ελλάδα τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός για ταξίδια κατά την εθνική εορτή Platinum Jubilee

  80. 24/05 13:45

    Fedhatta: Ώθηση στην εξοικείωση των φοιτητών τουριστικών επαγγελμάτων με το πραγματικό τουριστικό περιβάλλον

  81. 24/05 13:37

    Πόλεμος ταλέντων: Το 1/3 των νέων αναζητά την επόμενη επαγγελματική «στέγη»

  82. 24/05 13:09

    Lufthansa και MSC ενδιαφέρονται για την εξαγορά του διαδόχου της Alitalia

  83. 24/05 12:34

    ACI Europe: Πιο κοντά στο "καλό σενάριο" η επιβατική κίνηση στις Ευρωπαϊκές αερομεταφορές το 2022

  84. 24/05 12:08

    Το WTTC παρουσιάζει ένα ενιαίο Ψηφιακό Ταξιδιωτικό Πόρταλ για τη διευκόλυνση των ταξιδιών

  85. 24/05 11:35

    Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο α' τριμήνου | Θεαματική αύξηση σε αφίξεις και έσοδα

  86. 24/05 11:26

    ΕΤΑΔ | Ικανοποίηση για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

  87. 24/05 10:42

    Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως

  88. 24/05 09:59

    Ο Τουρισμός επέστρεψε στην Αθήνα και δίνει μεγάλη ανάσα στη μικρομεσαία επιχείρηση

  89. 24/05 09:34

    Κομισιόν| Συμφωνία για την αναγνώριση της COVID-19 ως επαγγελματικής ασθένειας

  90. 24/05 09:22

    Τουρισμός | Γερμανία: Εξαιρετικό καλοκαίρι, αλλά χωρίς προσφορές

  91. 24/05 09:12

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νεμέα και Πολύγυρο

  92. 24/05 09:09

    Εγκρίσεις για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και νέο ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη

  93. 24/05 09:06

    Εγκρίσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Τρίπολη και Γύθειο

  94. 24/05 09:00

    Το 72% των Αμερικανών αφαιρεί χρήματα από τις αποταμιεύσεις διακοπών για να τα βγάλει πέρα

  95. 24/05 08:57

    Γιατί τα άτομα άνω των 50 ετών δεν προσλαμβάνονται στα ξενοδοχεία

  96. 24/05 08:53

    Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  97. 23/05 16:56

    5ος κύκλος επιτάχυνσης του CapsuleT | Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

  98. 23/05 16:24

    Συνάντηση Κικίλια - Χατζημάρκου στη Ρόδο: 6,5% αύξηση στις αφίξεις τον Μάιο συγκριτικά με το 2019

  99. 23/05 15:56

    Aυτό είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian που θα προσεγγίσει Ελλάδα αυτή τη σεζόν (video)

  100. 23/05 14:48

    Η δέσμευση του κλάδου του travel retail στη βιωσιμότητα | workshop στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών