Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 22/03 16:50

    Show us your Regina: Η τουριστική καμπάνια που κατέστρεψε οριστικά τη φήμη πρωτεύουσας του Καναδά

  2. 22/03 16:07

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Η Ελλάδα διατηρεί την πρωτιά στις προτιμήσεις των Αυστριακών τουριστών

  3. 22/03 15:40

    Τhe Newel Metaxourgeio | Λαμπερά εγκαίνια στο κέντρο της Αθήνας για το νέο μέλος της αλυσίδας The Newel

  4. 22/03 15:24

    Πώς οι vegan και οι vegetarian αλλάζουν τα ξενοδοχεία – «Βρισκόμαστε ενόψει της 'ευεξιοποίησης' του τουρισμού»

  5. 22/03 14:33

    Ελληνοτουρκική συνάντηση για συνεργασία στον τομέα Τουρισμού

  6. 22/03 13:30

    «Let's TUI it» | Έτσι θα καλύψει τις 950 κενές θέσεις εργασίας ο τουρ οπερέιτορ

  7. 22/03 12:57

    Τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες είναι η νέα μόδα στις οργανωμένες διακοπές – Τι ζητούν οι ταξιδιώτες

  8. 22/03 12:37

    Μητσοτάκης για Μύκονο: Δεν νοείται να υπάρχει νησί, όπου κάποιοι θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου

  9. 22/03 11:54

    Επαναπατρίζονται είκοσι εννέα πολύτιμες αρχαιότητες στην Ελλάδα

  10. 22/03 10:51

    Bill Gates: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η σημαντικότερη τεχνολογική πρόοδος εδώ και δεκαετίες

  11. 22/03 10:34

    Έκθεση της Βιέννης Ferien 2023 | +20% οι κρατήσεις για Ελλάδα

  12. 22/03 09:59

    Η Jet2holidays επαναφέρει το δωρεάν check-in των αποσκευών από το ξενοδοχείο την ημέρα αναχώρησης

  13. 22/03 09:52

    EasyJet | Νέο δρομολόγιο από Μπέλφαστ για Ρόδο

  14. 22/03 09:36

    Νέες συνεργασίες για την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων και βιλλών Selected Hideaways

  15. 22/03 09:19

    Tουρισμός 2023: Περισσότερες αεροπορικές θέσεις από το 2019 στη νοτιοανατολική Ευρώπη | +14,7% η Ελλάδα

  16. 22/03 08:55

    Ταξιδιωτική ‘Ενωση ΗΠΑ | Η εαρινή ζήτηση επιτάσσει επείγουσες αναβαθμίσεις στο σύστημα αεροπορικών ταξιδιών

  17. 22/03 08:53

    Ηνωμένο Βασίλειο: Εκτιμήσεις για μικρή βελτίωση της οικονομικής και δημοσιονομικής προοπτικής το 2023

  18. 22/03 08:51

    Η στεγαστική κρίση στη Γερμανία και οι προσπάθειες επίλυσης

  19. 22/03 08:49

    Wyndham: Ανάπτυξη πάνω από 200 ξενοδοχείων ECHO από το πρώτο έτος

  20. 22/03 08:46

    Οι καλές τουριστικές πρακτικές του Καναδά «σώζουν» τους καταπιεσμένους Νεοϋορκέζους

  21. 21/03 19:08

    Σαν την Χαλκιδική δεν έχει και για τους Αυστριακούς συνταξιούχους | Έρχονται 5.500 το 2023 και άλλοι τόσοι το 2024

  22. 21/03 19:00

    1.188 αστυνομικοί σε αεροδρόμια και πύλες εισόδου | Θεοδωρικάκος: Όμορφη και ασφαλής η Ελλάδα | Κικίλιας: Πάμε για πολύ δυνατή σεζόν

  23. 21/03 18:46

    Κίνητρα για την προσέλκυση Ελλήνων επενδυτών στην Αλβανία

  24. 21/03 16:34

    Eurobank | Business Banking Τουρισμός για 13η χρονιά

  25. 21/03 16:11

    Ο Δήμος Δυτικής Σάμου σε εκδήλωση του ΠΟΤ για τα "Καλύτερα Χωριά Τουρισμού" στη Σαουδική Αραβία

  26. 21/03 15:45

    Νεοσύστατος Αυστριακός αερομεταφορέας σε συζητήσεις με την ελληνική Marathon Airlines

  27. 21/03 14:47

    ΤΑΙΠΕΔ | Στον όμιλο Γκριμάλντι περνά το λιμάνι Ηγουμενίτσας

  28. 21/03 14:26

    Telegraph: Ένας ελληνικός προορισμός στους 10 καλύτερους last minute για τις Πασχαλινές διακοπές των Βρετανών

  29. 21/03 14:17

    Εθνική θεώρηση εισόδου στους αρχηγούς τουριστικών γκρουπ - Τι προβλέπει σ/ν του υπ.Μετανάστευσης

  30. 21/03 13:50

    Τέσσερις μήνες παίρνει στις εταιρίες να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας στη Γερμανία

  31. 21/03 13:42

    Έρευνα | Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2023 – Έως τα 1.000 ευρώ το εβδομαδιαίο budget στις διακοπές

  32. 21/03 13:11

    Έτσι θα μπορούν να εργάζονται οι digital nomads στην Ελλάδα - Νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μετανάστευσης

  33. 21/03 13:06

    ΕΟΤ: Διαδραστική εκδήλωση προβολής της Σάμου στην τουριστική αγορά της Ολλανδίας

  34. 21/03 12:47

    Telegraph: 16 ελληνικές βίλες στις 50 καλύτερες στην Ευρώπη για διακοπές το καλοκαίρι του 2023

  35. 21/03 12:12

    Με μειωμένες ταχύτητες επανεκκινούν τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού από την Τετάρτη

  36. 21/03 11:22

    Politico: Αν η βαρετή Ελβετία δεν μπορεί να σώσει τις τράπεζές της, τότε ποιος μπορεί;

  37. 21/03 11:09

    Καμία νέα πολεοδομική άδεια για εκτός σχεδίου περιοχές στη Μύκονο

  38. 21/03 10:49

    Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΓΕΠΟΕΤ

  39. 21/03 10:27

    Choose Crete | Προβολή της Κρήτης και της γαστρονομίας της στην Πολωνία

  40. 21/03 10:21

    Διετής σύμβαση μεταξύ ξενοδόχων – ξενοδοχοϋπαλλήλων στα Χανιά | Αυξήσεις 6% και 5%

  41. 21/03 10:20

    Ένα ακόμη διεθνές βραβείο για τον όμιλο ξενοδοχείων MELTEMI HOTELS & RESORTS

  42. 21/03 08:18

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κω

  43. 21/03 08:16

    Η Meliá παρουσιάζει το πρώτο «ξενοδοχείο μέσα στο ξενοδοχείο»

  44. 21/03 08:10

    Διαγωνισμός για το έργο Ψηφιακές Πολιτιστικές Δράσεις της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας

  45. 21/03 08:06

    Κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο Ηράκλειο Κρήτης

  46. 20/03 23:57

    O υπερ- τουρισμός στην Αθήνα | Στο μικροσκόπιο η φέρουσα ικανότητα - Μελέτη θα προτείνει παρεμβάσεις

  47. 20/03 19:37

    Η «πόλη των 15 λεπτών»: ουτοπία ή εφικτό μοντέλο;

  48. 20/03 18:49

    Η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται σε σταθερή γέφυρα για την σύνδεση της περιοχής των Βαλκανίων

  49. 20/03 16:39

    Μίλτος Καμπουρίδης | Αβάσιμες, καταχρηστικές και παράνομες οι ενέργειες της DCI

  50. 20/03 16:12

    Chania By Locals: 3 νέα videos αφηγούνται τις ιστορίες της πόλης των Χανίων

  51. 20/03 16:08

    Η Air France επιστρέφει στα επίπεδα πτήσεων του 2019 – Πτήσεις από 4 αεροδρόμια για Ελλάδα

  52. 20/03 15:43

    H Ρόδος γίνεται πανευρωπαϊκός προορισμός εξ αποστάσεως εργασίας | “All roads lead to Rhodes”

  53. 20/03 15:31

    Πρώτη 3ετής κρουαζιέρα στον κόσμο, έχοντας και 8 ελληνικούς προορισμούς | υπηρεσίες για εργαζόμενους εξ αποστάσεως

  54. 20/03 14:43

    Η Ελλάδα στους 10 κορυφαίους προορισμούς της HOTELBEDS - Συνεργασία με τον ΕΟΤ για αύξηση των off-season κρατήσεων

  55. 20/03 14:18

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ανοδική αλλά... απογοητευτική η ζήτηση από την Κίνα - Στροφή σε ΗΠΑ, Ν. Κορέα, Ινδία

  56. 20/03 13:47

    Ρώσοι τουρίστες στην Κύπρο μέσω Αρμενίας και Κουβέιτ

  57. 20/03 13:15

    Άλμα 87% στην επιβατική κίνηση των πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης τον Φεβρουάριο

  58. 20/03 12:45

    Skytrax: Το «Ελ. Βενιζέλος» στα 60 καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο για το 2023

  59. 20/03 12:17

    Star Clippers: Η Μήλος νέος προορισμός κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά για το 2023

  60. 20/03 12:14

    «Επεσε» το ChatGPT

  61. 20/03 11:45

    Παγκρήτιο Φόρουμ | Ρεκόρ επιχειρηματικών συναντήσεων για την προώθηση των τοπικών προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία

  62. 20/03 08:55

    Παραθεριστικές κατοικίες στην COSTA NAVARINO και στην Πύλο από την Potiropoulos+Partners

  63. 20/03 08:45

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πάργα και Νέα Πέραμο

  64. 20/03 08:30

    Αλλαγή χρήσης κτιρίου γραφείων σε διαμερίσματα στα Χανιά - Νέο ξενοδοχείο στην Πάργα

  65. 20/03 08:28

    Διαγωνισμός 333.000 ευρώ για διαμονή σε καταλύματα της Μυτιλήνης

  66. 20/03 08:25

    Ισπανική εταιρεία στην εποπτεία της εναέριας κυκλοφορίας ινδικών αεροδρομίων

  67. 20/03 08:20

    Πολυκαναλική ξενάγηση τεκμηρίων Καϊρείου Βιβλιοθήκης Άνδρου- ψηφιακή ξενάγηση στον λαογραφικό πολιτισμό της Κύθνου

  68. 19/03 18:16

    Βρετανικός τουρισμός |Έρευνα ΑΒΤΑ: Οι διακοπές στο εξωτερικό επιστρέφουν το 2023 σε επίπεδα 2019

  69. 19/03 13:40

    Viral η Γαλλίδα συνταξιούχος με το πλακάτ: «Αν θέλαμε να μας γ@@@@ει η κυβέρνηση, θα είχαμε ψηφίσει τον Μπραντ Πιτ»

  70. 19/03 13:27

    Τελεφερίκ θα συνδέει την Άνω με την Κάτω Πόλη της Μονεμβασίας- Μουσείο το σπίτι του Ρίτσου

  71. 19/03 08:13

    Πώς εταιρεία από το Hong Kong προσπάθησε να εξαπατήσει ελληνικές επιχειρήσεις

  72. 19/03 08:04

    Διερεύνηση δυνατότητας κατασκευής νέου ποδηλατόδρομου στην Κω

  73. 18/03 19:03

    Διευθυντές Ρόδου | Εσπερίδα: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το...περιβάλλον

  74. 18/03 18:57

    Στ. Αρναουτάκης | H συνταγή της επιτυχίας των κρητικών προϊόντων - 1 εκατ. ευρώ για την προβολή τους σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία

  75. 18/03 13:07

    Η Αλβανία νέος τουριστικός προορισμός;

  76. 18/03 08:32

    Ολυμπιάδα Αθλητικής Ρομποτικής στο Ηράκλειο

  77. 18/03 08:24

    Πανευρωπαϊκός Αγώνας Κite στη Ρόδο

  78. 17/03 15:21

    Ethisphere: Η Wyndham ανάμεσα στις Πιο Ηθικές Εταιρίες στον Κόσμο για το 2023

  79. 17/03 13:07

    Χατζηδάκης: Στα 479 ευρώ το επίδομα ανεργίας μετά την αύξηση του κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ - Ανεβαίνουν 19 επιδόματα

  80. 17/03 13:02

    Corendon: "Η Τουρκία μπορεί να φτάσει τα 100 εκατ. τουρίστες ετησίως σε περιβάλλον παγκόσμιας σταθερότητας"

  81. 17/03 12:54

    Αυξημένος τζίρος για καταλύματα και εστίαση τον Ιανουάριο- Πρώτη η Αττική σε αύξηση, χαμηλότερα το Λασίθι

  82. 17/03 11:54

    Πνοή πολυτελούς ευεξίας στην Κρήτη με το νέο ξενοδοχείο Pnoé Breathing Life – Ανοίγει τον Ιούνιο

  83. 17/03 11:39

    Προβολή της Τήνου στο νεανικό κοινό και ζευγάρια σε Βρετανία και Αυστρία

  84. 17/03 11:02

    Στα 780 ευρώ ο κατώτατος μισθός - οι δηλώσεις Μητσοτάκη

  85. 17/03 10:54

    Costa Cruises: Rock 'n' Roll κρουαζιέρα στη Μεσόγειο! Θα προσεγγίσει Σαντορίνη και Αθήνα (φωτο)

  86. 17/03 10:21

    Θέλετε ή δεν θέλετε Βρετανούς τουρίστες; Επίθεση του CEO του ομίλου jet2 στην πρόεδρο του Λανθαρότε

  87. 17/03 09:57

    Η μινωική ταυτότητα της Κρήτης υποψήφια για την Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO

  88. 17/03 08:33

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στην παραλία Πεταλούς και στο Παλιούρι

  89. 17/03 08:30

    Taygetos Challenge: Συναρπαστικές διαδρομές στα αρχαία μονοπάτια του Ταϋγέτου

  90. 17/03 08:28

    Αγώνας Ορεινής Ποδηλασίας Μεγαλόβρυσου

  91. 17/03 08:25

    Η νέα συμφωνία Wyndham και Groups360 δίνει άμεση λύση στις πολλαπλές κρατήσεις

  92. 17/03 00:05

    TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

  93. 16/03 18:50

    DiscoverEU | Δωρεάν ταξιδιωτικό πάσο σε 35.000 νέους για να εξερευνήσουν την Ευρώπη με τρένο

  94. 16/03 16:16

    Credit Suisse: Πώς οδηγήθηκε στην κρίση ένας απο τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλούτου παγκοσμίως

  95. 16/03 16:04

    Η Κ.Νοτοπούλου στο συνέδριο του HAPCO | Εθνική πολιτική για τις εκθέσεις και τα συνέδρια

  96. 16/03 14:43

    Τουρισμός: Οι Κινέζοι επιστρέφουν στην Ευρώπη αλλά με διαφορετικές ανάγκες από το παρελθόν

  97. 16/03 14:11

    Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε την εργασία

  98. 16/03 13:50

    Βραβεία Skytrax | Τα 20 καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου το 2023

  99. 16/03 13:34

    Το 55% των τουριστών της Αθήνας χρησιμοποιούν έντυπους χάρτες και οδηγούς πόλης

  100. 16/03 13:23

    TUI Aυστρίας: H Ελλάδα ο απόλυτος προορισμός διακοπών για το 2023 – Τα 6 ελληνικά νησιά που θα... βουλιάξουν