Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 29/03 10:38

    Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα

  2. 29/03 10:31

    Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης

  3. 29/03 10:12

    Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI

  4. 29/03 09:57

    Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται

  5. 29/03 07:59

    Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία

  6. 29/03 07:58

    Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου

  7. 29/03 07:11

    Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία

  8. 29/03 07:08

    Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα

  9. 29/03 07:01

    Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη

  10. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  11. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  12. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  13. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  14. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  15. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  16. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  17. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  18. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  19. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  20. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  21. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  22. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  23. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  24. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  25. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  26. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  27. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  28. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  29. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  30. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  31. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  32. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  33. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  34. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  35. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  36. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  37. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  38. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  39. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  40. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  41. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  42. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  43. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  44. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  45. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  46. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  47. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  48. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  49. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  50. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  51. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  52. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  53. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  54. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  55. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  56. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  57. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  58. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  59. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  60. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  61. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  62. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  63. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  64. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  65. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  66. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  67. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  68. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  69. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  70. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  71. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  72. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  73. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  74. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  75. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  76. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  77. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  78. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  79. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  80. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  81. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  82. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  83. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  84. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  85. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  86. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  87. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  88. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  89. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  90. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  91. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  92. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  93. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  94. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  95. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  96. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  97. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  98. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  99. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  100. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian