Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 02/12 17:13

    Η Celestyal εγκαινιάζει την πρώτη της σεζόν στον Αραβικό Κόλπο από το Κατάρ

  2. 02/12 17:08

    Αφιέρωμα στα Χανιά στο Γαλλικό περιοδικό Desires de Voyages

  3. 02/12 16:31

    Η Χαλκιδική επανασυστήνεται μέσα από τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία της

  4. 02/12 16:03

    Η Ελλάδα παρούσα στη Διεθνή Έκθεση διαστημικής τεχνολογίας SPACE TECH EXPO

  5. 02/12 15:49

    ΠΟΤ: 3ο Παγκόσμιο Συνέδριο για τον Αθλητικό Τουρισμό - Πώς μπορούν οι προορισμοί να επωφεληθούν από τις αθλητικές διοργανώσεις

  6. 02/12 15:27

    Ο Σταύρος Καφούνης νέος Πρόεδρος της ΕΣΕΕ

  7. 02/12 15:02

    Herodion Hotel: Jacuzzi με θέα την Ακρόπολη και εκδηλώσεις ενόψει των εορτών

  8. 02/12 14:13

    Παρίσι: Πλαφόν στις 90 ημέρες ετησίως για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις - Μεγάλα πρόστιμα και για τις άδειες

  9. 02/12 13:20

    Η ΕΕ ενέκρινε την είσοδο της Lufthansa στην ITA Airways

  10. 02/12 13:01

    ΞΕΕ | Tα Boutique Hotels υποδέχονται την Τεχνητή Νοημοσύνη

  11. 02/12 12:26

    Ε. Ξ. Ρόδου: Δωρεάν διαμονή στους πληγέντες από τις ισχυρές βροχοτπώσεις

  12. 02/12 12:14

    Aegean: Νέα εποχική σύνδεση του Ηρακλείου με τη Γαλλία το 2025

  13. 02/12 12:13

    Στον όμιλο Καράτζη το ξενοδοχείο Knossos Royal της Aldemar

  14. 02/12 12:04

    Accor: Το 16% των Ευρωπαίων σκοπεύει να ταξιδέψει στην Ελλάδα το 2025 – Οι 5 νέες τάσεις στα ταξίδια

  15. 02/12 11:03

    Ο Όμιλος Mitsis ανέλαβε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Alexander the Great στη Χαλκιδική

  16. 02/12 10:49

    Τουρισμός | Απόλυτη κυριαρχία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στην Ευρώπη - Μερίδιο άνω του 60% (!)

  17. 02/12 10:01

    Wyndham Hotels & Resorts | Έρευνα για τη δυναμική επιστροφή και τις νέες τάσεις των ινδικών γάμων

  18. 02/12 07:50

    Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείων σε κατοικίες στην Ολυμπιακή Ακτή Κατερίνης και στο Καστελόριζο

  19. 02/12 07:38

    Δήμος Ικαρίας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  20. 02/12 06:40

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο

  21. 02/12 05:46

    Τρίτο offroad festival lamias

  22. 01/12 12:24

    Το Τορίνο και Μπενιντόρμ Πρωταθλητές Έξυπνου Τουρισμού το 2025 - στους 7 φιναλίστ ο Δήμος Προποντίδας

  23. 01/12 12:19

    Οι πόλεις Γκιμαράες, Άγκεντα και Βάασα νικήτριες στα βραβεία Ευρωπαϊκής Πράσινης Πόλης 2026

  24. 01/12 07:21

    Δωρεά από το Ikos Olivia για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό του Δήμου Πολυγύρου

  25. 01/12 07:19

    Επιτροπή αδελφοποιήσεων δήμου Πάρου

  26. 30/11 19:17

    Η ανθεκτικότητα του τουρισμού σε περιόδους κρίσης

  27. 30/11 11:49

    Ο δήμος Αποκορώνου στο Ελληνικό Δίκτυο Δήμων με Ποτάμια

  28. 30/11 11:47

    Δήμος Καρπάθου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  29. 29/11 23:11

    Τουρισμός όλο το χρόνο και στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και αποκλειστικά για τον πολιτισμό

  30. 29/11 18:58

    Βουλή: Παρέμβαση Γ. Χατζή για το τέλος ανθεκτικότητας και το «επαμφοτερίζον μοντέλο» στα Airbnb

  31. 29/11 18:31

    Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να στοχοποιείται συνέχεια η Μύκονος

  32. 29/11 18:13

    ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 10μηνο, συν 1,9 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις

  33. 29/11 17:36

    Amadeus: Αυτές είναι οι 5 μεγαλύτερες τάσεις στα ταξίδια για το 2025 – Από τη νοσταλγία μέχρι την αναζήτηση φίλων

  34. 29/11 16:22

    Αεροδρόμιο Χανίων: Για πρώτη φορά κοντά στα 4 εκατ. επιβάτες το 2024 – 784.000 θέσεις θα προσφέρει η Aegean το 2025

  35. 29/11 15:41

    AirBaltic: Καθόλη τη διάρκεια του έτους η σύνδεση Ρίγα - Αθήνα

  36. 29/11 13:31

    "Αέναον" | Παρουσιάστηκε το νέο πρότυπο Μητροπολιτικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο - Θα παραδοθεί το 2028

  37. 29/11 13:26

    RBH: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2025

  38. 29/11 13:13

    Handelsblatt | Τα ακίνητα στην Ελλάδα είναι έως και 30% φτηνότερα από ό,τι στην υπόλοιπη Μεσόγειο

  39. 29/11 13:05

    meteo | Έρχεται κακοκαιρία διαρκείας με ισχυρά φαινόμενα και μεγάλα ύψη βροχής

  40. 29/11 12:49

    Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου: Ένα μοναδικό video με τους βραβευθέντες φίλους της Ρόδου

  41. 29/11 12:12

    Volotea: Τρεις νέες συνδέσεις με Άραξο και Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  42. 29/11 11:42

    Air Canada: Περισσότερες εποχικές πτήσεις προς Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2025

  43. 29/11 10:31

    British Airways | Έρχεται η εντυπωσιακή νέα First Class (φωτο)

  44. 29/11 09:59

    Μητροπολιτικό πάρκο Aenao στο Φάληρο | Στα τέλη του 2028 το νέο εμβληματικό τουριστικό αξιοθέατο της Αθήνας

  45. 29/11 09:38

    Φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Σύνταγμα

  46. 29/11 07:32

    Αυξήσεις στα Τέλη Παρεπιδημούντων από το 2025 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  47. 29/11 07:30

    Kόνιτσα | Διαγωνισμός για τη μίσθωση νερόμυλου με δυνατότητα τουριστικών χρήσεων

  48. 29/11 07:27

    Αντιμονοπωλιακή υπόθεση κατά της Google - Πρόταση για πώληση του Chrome

  49. 29/11 07:22

    Καισαριανή | Σε κατοικίες και διαμερίσματα μετατρέπονται Βιομηχανικό Κτήριο και Κτήριο Γραφείων

  50. 29/11 07:16

    Διεθνές Συνέδριο Ελλάδα και Ινδία | Γέφυρες Πολιτισμού, Επιστήμης και Επιχειρηματικότητας στη Θεσσαλονίκη

  51. 28/11 21:03

    Τουρισμός | Εμπειρίες πολυτελείας αναζητούν οι ταξιδιώτες, λέει η Google - συν 37% οι δαπάνες την επόμενη τριετία

  52. 28/11 16:37

    Air Transat: 4 εβδομαδιαίες συνδέσεις Μόντρεαλ – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  53. 28/11 16:24

    Αποκλειστικά πακέτα για τον Μαραθώνιο της TUI στη Ρόδο το 2025

  54. 28/11 16:12

    Τα ψηφιακά έργα και οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμού στο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

  55. 28/11 16:01

    Focus Bari | 9 στους 10 Έλληνες έχουν εμπειρία με κατοικίδιο: Μια ισχυρή σχέση ζωής

  56. 28/11 15:48

    "Τουρισμός για όλους" | Στις 31 Δεκεμβρίου λήγουν τα voucher

  57. 28/11 15:15

    Costa Cruises: Περισσότερες κρουαζιέρες του Costa Fortuna στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2026

  58. 28/11 14:45

    Marriott Bonvoy: Η Ελλάδα στους 5 κορυφαίους προορισμούς διακοπών για το 2025

  59. 28/11 14:25

    Star Clippers: Δύο νέα Ελληνικά λιμάνια στα καλοκαιρινά προγράμματα κρουαζιέρας του 2026

  60. 28/11 13:56

    Εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης: ένα ορόσημο για την πόλη, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

  61. 28/11 13:38

    ΕΞΑΑ | Θετικές επιδόσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Οκτώβριο και το 10μηνο

  62. 28/11 13:19

    Στ. Γκίκας: Η Πάτρα μπορεί να αναδειχθεί σε εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό κρουαζιέρας

  63. 28/11 13:16

    Απεβίωσε ο ιδρυτής της Meliá Hotels International

  64. 28/11 11:59

    Κρίση στη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία: 5.500 απολύσεις ανακοίνωσε η Bosch

  65. 28/11 11:46

    Τουρισμός: Το 30% των Ολλανδών θα κάνει κράτηση διακοπών το Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο

  66. 28/11 11:13

    H Enterprise Greece για δεύτερη χρονιά στην έκθεση American Film Market

  67. 28/11 10:56

    ΙΝΣΕΤΕ | H διαδικτυακή φήμη της χώρας μας το θερινό τρίμηνο

  68. 28/11 09:58

    Steve Heapy, CEO jet2 | Πυρά κατά της Airbnb: αυτή φταίει για τις διαδηλώσεις κατά του υπερτουρισμού !

  69. 28/11 07:24

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Αθήνα και Χανιά

  70. 28/11 07:22

    Δήμος Δυτικής Σάμου: Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα τουρισμού

  71. 28/11 07:20

    Δήμος Καλυμνίων: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  72. 28/11 07:19

    Επιτροπή τουρισμού και προβολής δήμου Αμοργού

  73. 28/11 07:17

    Λαμία | Συνέδριο: «Απασχολούμαι και μένω στον τόπο μου»

  74. 27/11 17:42

    Τουρισμός | Περισσότερη Ελλάδα από τον Όμιλο Jet το 2025: Νέοι προορισμοί ο Πόρος, η Αίγινα και η Λέρος

  75. 27/11 17:27

    Οι δημοφιλείς προορισμοί των Ελλήνων στα ταξίδια στο εξωτερικό- πώς πληρώνουν

  76. 27/11 16:31

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Κέρκυρα – Αυξάνονται οι πτήσεις προς Ρόδο

  77. 27/11 16:20

    Τουρισμός | Περισσότερα διεθνή ταξίδια πολυτελών διακοπών σχεδιάζουν οι Αμερικανοί το 2025

  78. 27/11 15:56

    Ξενοδοχεία: Στροφή των διεθνών αλυσίδων στην ποιότητα υπηρεσιών παρά στην ποσότητα των all-in resort

  79. 27/11 15:24

    Global Hotel Alliance: Οι κορυφαίοι προορισμοί των ταξιδιωτών για το 2025 – Με ποια κριτήρια επιλέγουν ξενοδοχείο

  80. 27/11 14:07

    Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ιεράπετρας και Νοτιοανατολικής Κρήτης

  81. 27/11 13:38

    Καλλιόπη Βέττα | Να μην επιβαρύνονται οι φοιτητές και σπουδαστές με το τέλος ανθεκτικότητας

  82. 27/11 13:31

    Το νέο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων | Πρόεδρος ξανά ο Γιώργος Πελεκανάκης

  83. 27/11 13:15

    Η Uber γιορτάζει 10 χρόνια στην Ελλάδα

  84. 27/11 12:59

    ΕΟΤ: Προώθηση της Δράμας στην τουριστική αγορά της Ρουμανίας

  85. 27/11 12:09

    Brussels Airlines: 9 Ελληνικοί προορισμοί και αυξημένη χωρητικότητα προς Λέσβο και Σάμο το καλοκαίρι του 2025

  86. 27/11 11:53

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση συνεδριακού τουρισμού IBTM World 2024

  87. 27/11 11:24

    Τουρισμός | Η Πελοπόννησος νέος προορισμός του Simpson Travel- περισσότερες βίλες σε Κρήτη και Ιόνιο

  88. 27/11 10:45

    Βρετανικός τουρισμός | Οι ταξιδιωτικές τάσεις της ΑΒΤΑ για το 2025: loving long haul, baecations, 5 star fans και άλλα

  89. 27/11 10:38

    We-Flytour | Πτώχευση χωρίς επιπτώσεις στην Ελλάδα

  90. 27/11 10:04

    World Travel Awards | Η Αθήνα κορυφαίος πολιτιστικός προορισμός στον κόσμο για το 2024

  91. 27/11 06:59

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Έδεσσας

  92. 27/11 06:57

    Εκδήλωση προβολής της Χίου στη Σμύρνη

  93. 27/11 06:56

    Δήμος Σιθωνίας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  94. 27/11 06:49

    Διάλεξη για τη συμβολή της λογοτεχνίας στην έκφραση των συναισθημάτων στην Κόρινθο

  95. 27/11 06:00

    Άδειες για επενδύσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Ρόδο και Πάρο

  96. 26/11 17:22

    Νέα Υόρκη: Μαγνήτης η Ελλάδα για τον τουρισμό υγείας

  97. 26/11 17:04

    Είναι οι Έλληνες τουρίστες έτοιμοι να επενδύσουν στη βιωσιμότητα; | METRON ANALYSIS

  98. 26/11 15:31

    Η Hotel Investment Partners έφτασε στα 10 ξενοδοχεία στην Ελλάδα- Προσθήκες με δύο ξενοδοχεία σε Ρόδο και Χαλκιδική

  99. 26/11 15:25

    Δήμος Ηρακλείου: Πιο κοντά στον στόχο για city break προορισμό 365 ημέρες το χρόνο

  100. 26/11 15:25

    Η Hotel Investment Partners απέκτησε το εμβληματικό ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens