Έρευνα της Panadvert καταδεικνύει τα πιο δημοφιλή Brands της Μυκόνου
Έρευνα σχετικά με τα κορυφαία brand στον κλάδο του τουρισμού (ξενοδοχεία και club/εστιατόρια) στη Μύκονο διεξήγαγε πρόσφατα, η ομάδα Performance and Data Analysis της εταιρείας Panadvert.
Όπως αναφέρει η εταιρία, ανέλυσε δεδομένα για τα τελευταία τέσσερα χρόνια από περίπου 7 εκατομμύρια αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του brand της κάθε επιχείρησης. Με αυτά τα δεδομένα, δημιούργησε ένα λογαριθμικό δείχτη Σχετικής Δύναμης (PRSI) ο οποίος αντανακλά την δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand.
Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στη Μύκονο?
Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Δείκτη, είναι προφανές ότι ένα ισχυρό brand στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο σε ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και club έχουν επίσης δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/club, η τελική κατάταξη των πιο δημοφιλών brand έχει ως εξής:
1. Cavo Tagoo Mykonos
2. Scorpios Mykonos
3. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort
4. Nammos Mykonos
5. Mykonos Grand Hotel & Resort
6. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos
7. Tropicana Club)
8. Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World
9. Branco Mykonos
10. Cavo Paradiso
11. Super Paradise Beach Club
Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brand στη Μύκονο
Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της Panadvert αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εμφανίζει στην έρευνα μια διαφορετική κατάταξη με τα καταλύματα μόνο:
Ξενοδοχείο |
Βαθμολογία PRSI |
Cavo Tagoo Mykonos |
985 |
Mykonos Blu - Grecotel Boutique Resort |
249 |
Mykonos Grand Hotel & Resort |
167 |
Santa Marina - A Luxury Collection Resort - Mykonos |
138 |
Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World |
121 |
Branco Mykonos |
121 |
Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη, σύμφωνα με τον PRSi, σε σύγκριση με το δεύτερο σε κατάταξη brand, το Mykonos Blu. Το Cavo Tagoo έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2 εκατομμύρια followers. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση ενός brand. Παράλληλα και, το Bill & Coo Suites and Lounge ή το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.
Οι Movers
Εντυπωσιακό σε αυτή την μελέτη είναι ότι η δύναμη του brand awareness μπορεί να αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου, με ορισμένα brands να κερδίζουν ή να χάνουν τη δημοτικότητά τους. Επίσης στην έρευνα καταδεικνύεται η σημαντικότητα της δαπάνης σε digital marketing, οπως επίσης και της παλαιότητας ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου ή το αν ανήκει σε κάποια γνωστή αλυσίδα που και αυτό του προσδίδει άλλο ένα πλεονέκτημα, χωρίς όμως αυτό να είναι πανάκειο εφόσον παρουσιάζονται και παραδείγματα από ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων, που χωρίς σοβαρές ενέργειες Marketing δεν καταφέρνουν να ανέβουν ψηλά στη λίστα.
Όπως μας τόνισε ο κ. Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert, “Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου”.
Απαραίτητη πλέον η ισχυρή επωνυμία
H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ για ισχυρό brand awareness. Με απαραίτητο στοιχείο στις επιχειρήσεις του τουρισμού, να παραμένουν ενήμερες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη δημιουργία μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.
Αυτό θα τους δώσει αφενός πλεονέκτημα για καλύτερη τιμολογιακή πολιτική αλλά και ασφάλεια σε περιόδους που ο τουρισμός δεν θα πηγαίνει τόσο καλά.
Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert στο παρακάτω link https://bit.ly/43iDO8w
- 1) Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο
- 2) Mabrian | Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του
- 3) Oι προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια των Αμερικανών το 2025 - Οι 6 κορυφαίες τάσεις
- 4) Τουρισμός | Βαρόμετρο ETC: Λιγότεροι διεθνείς τουρίστες στην Ευρώπη αυτό το φθινόπωρο - Πόσοι επιλέγουν Ελλάδα
21/10 17:31
Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025
21/10 17:01
21/10 16:03
21/10 15:22
10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece
21/10 15:11
21/10 14:28
Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli
21/10 14:07
FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ
21/10 13:53
21/10 11:55
Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο
21/10 11:20
21/10 07:25
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης
21/10 07:23
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο
20/10 23:18
Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia
20/10 14:32
Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού
20/10 14:04
550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort
20/10 13:49
Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας
20/10 12:51
Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau
20/10 12:45
Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο
20/10 12:45
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης
20/10 12:06
Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες
20/10 11:21
20/10 07:46
20/10 07:35
19/10 17:54
Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση
19/10 14:16
Δύο νέα χωροταξικά σχέδια για ΑΠΕ και Βιομηχανία/Logistics στην Ηλεία
19/10 14:08
19/10 10:42
Σύσκεψη στην ΠΕ Λασιθίου για το «Νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό»
19/10 07:46
19/10 07:44
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην έκθεση PLMA CHICAGO 2024 των ΗΠΑ
18/10 17:36
18/10 16:06
Θ. Σκυλακάκης | Στρατηγικές για την λειψυδρία - Ολοκληρωμένη διαχείριση νερού
18/10 15:37
18/10 15:29
ΕΛΣΤΑΤ | Ανακατανομή των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό
18/10 15:04
ΥΠΑ | + 6,1% η επιβατική κίνηση στα 24 αεροδρόμια στο 9μηνο του 2024
18/10 14:03
Ο τουρισμός στη Μαγιόρκα | "From hospitality to hostility" ("Από τη φιλοξενία στην εχθρότητα")
18/10 13:17
18/10 12:09
18/10 10:19
Μεγάλη τουριστική επένδυση στον Πόρο 475 εκατ. ευρώ του Γιάννη Βαρδινογιάννη
18/10 06:41
Έρευνα ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών της Καρπάθου
18/10 06:39
Ρεκόρ διανυκτερεύσεων την περίοδο Μαΐου – Ιουλίου 2024 στην Αυστρία
18/10 06:37
i-Eastpelion: Η νέα εφαρμογή για την τουριστική προβολή Ζαγοράς-Μουρεσίου
18/10 06:32
Άδειες για πισίνες σε 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη και στα Σύβοτα
18/10 06:30
Ειδική Επιτροπή Τουρισμού στη "Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε."
17/10 22:54
Ryanair | Συνεχίζονται οι πτήσεις Θεσσαλονίκη – Πόζναν και το χειμώνα
17/10 22:45
Δήμος Ηρακλείου | Αυθεντική κρητική φιλοξενία σε Άραβες τουριστικούς πράκτορες
17/10 22:04
17/10 16:44
Alltours: Νέες πτήσεις προς Ηράκλειο καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα μέσω Aegean και Discover
17/10 15:50
17/10 15:13
17/10 14:40
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Δράσεις προβολής στην ιταλική αγορά
17/10 14:36
17/10 14:14
Τα Ελληνικά νησιά στους 4 κορυφαίους προορισμούς του 2025 για διακοπές αστροπαρατήρησης
17/10 13:37
Τουριστική προβολή της Πιερίας μέσω πολύγλωσσου εικονογραφημένου εντύπου
17/10 12:38
Aegean: Νέα απευθείας σύνδεση Λάρνακα – Ρώμη από τον Απρίλιο του 2025
17/10 12:29
17/10 12:16
17/10 11:49
17/10 11:28
Ακούμε τους νέους στον τουρισμό; Τι λένε οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχειακή αλυσίδα της Κω
17/10 11:12
17/10 11:09
Oι προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια των Αμερικανών το 2025 - Οι 6 κορυφαίες τάσεις
17/10 10:49
Mabrian | Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του
17/10 10:36
2ο Reimagine Tourism in Greece | Βιωσιμότητα, υποδομές και επιχειρηματικότητα καθορίζουν το μέλλον
17/10 10:13
Uber for Teens: Η νέα υπηρεσία για ασφαλείς μετακινήσεις εφήβων
17/10 10:08
Wyndham Hotels & Resorts: Συμφωνία για 40 ξενοδοχεία Microtel έως το 2031 στην Ινδία
17/10 06:59
17/10 06:16
17/10 06:13
Εκδηλώσεις Ελληνο-Τουρκικής επιχειρηματικής, πολιτιστικής και τουριστικής συνεργασίας στη Λέσβο
17/10 06:09
17/10 06:06
16/10 16:14
Lufthansa | Πρόστιμο 4 εκατ. δολ. για διακρίσεις σε επιβάτες- η απάντηση της εταιρείας
16/10 15:39
Στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας η διαχείριση του τουριστικού Καταφυγίου Τσούτσουρα
16/10 15:13
Χειμερινή έκδοση της Airbnb | Δίκτυο Συνοικοδεσποτών για τη διαχείριση ακινήτων
16/10 14:08
Τα ακριβά αεροπορικά τέλη αποδυναμώνουν τη Γερμανία ως προορισμό
16/10 13:10
300 Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες στο συνέδριο της ΑΒΤΑ στο Costa Navarino - Οι τάσεις της αγοράς
16/10 12:49
16/10 12:24
Οι Βαλεαρίδες Νήσοι παραμένουν δημοφιλείς στη Γερμανία, παρά τις διαδηλώσεις για υπερτουρισμό
16/10 12:12
16/10 11:44
SZ-Reisen: Νέες, αποκλειστικές πτήσεις τσάρτερ προς Σαντορίνη και Χαλκιδική για το 2025
16/10 10:53
«Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συναντούν τη Νέα Υόρκη και τον Νέο Κόσμο»
16/10 10:07
16/10 09:41
Υπ. Τουρισμού | Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης καταδυτικού τουρισμού
16/10 06:54
Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματικοί Όμιλοι στην Αλβανία
16/10 06:50
Μη έγκριση αίτησης προσθήκης σε υφιστάμενο διατηρητέο και αλλαγή χρήσης σε ξενοδοχείο στην Αθήνα
16/10 06:45
Άδειες για 3 γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία και τουριστικές κατοικίες σε Πάρο και Ρόδο
16/10 06:41
16/10 06:37
15/10 16:55
Brussels Airlines | Πτήσεις μεταξύ Βρυξελλών και Αθήνας όλο το έτος
15/10 16:48
Royal Caribbean | Ο επόμενος προορισμός Perfect Day στις ακτές του Μεξικού στην Καραϊβική το 2027
15/10 16:04
Marriott: Πρόστιμο 52 εκατ. δολαρίων για 3 περιπτώσεις κλοπής προσωπικών δεδομένων από το 2014
15/10 15:44
Ο δημοφιλής ταξιδιωτικός οδηγός της Γαλλίας Routard σε Ήπειρο και Θεσσαλία
15/10 14:55
Metaxa Hospitality Group: Ολοκληρωμένη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης με ορίζοντα το 2030
15/10 14:50
Συνάντηση στο υπουργείο Τουρισμού | Η ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη
15/10 14:20
15/10 13:52
15/10 13:25
15/10 12:15
15/10 11:46
15/10 11:42
Γερμανικός Τύπος | Χιλιάδες μετανάστες καταφθάνουν σε Κρήτη και Γαύδο
15/10 11:26
15/10 11:17
Τουρισμός | Η Uber φέρεται να εξετάζει την εξαγορά της Expedia
Proxy Foods | Η καινοτομία και το πάθος είναι τα κλειδιά της επιχειρηματικής επιτυχίας
Ελληνικός Τουρισμός 2024 | Μειωμένες οι ταξιδιωτικές εισπράξεις και τον Αύγουστο
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κω και Λιτόχωρο
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του ξενοδοχείου KYKNOS HOTEL στα Μάλια Κρήτης
Οι πτήσεις της Ryanair διαθέσιμες από τις πλατφόρμες του ομίλου Etraveli
Ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Πέλκας έγινε ξενοδόχος - οι ξενοδοχειακές μπίζνες από παίκτες και ομάδες
Νέος Γενικός Διευθυντής στη City Contact από 1η Ιανουαρίου 2025
10 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις παγωμένες επί 18 μήνες στο Enterprise Greece
550 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες στο συνέδριο του Best Travel στο Grecotel Riviera Olympia Resort
Αναγκαίο ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα πιστοποίησης του βιώσιμου τουρισμού
FedHATTA: Άμεση ανάγκη για μόνιμη εξίσωση των τελών κυκλοφορίας τουριστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ
Από την Ποντώρεια στον Αρχάγγελο: Iστορικές, αρχαιολογικές και γλωσσολογικές όψεις στη Ρόδο
Συνεδριακός τουρισμός στην Πιερία | Συνεργασία ΠΟΤΑΠ με το Thessaloniki Convention Bureau
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα Επισκεφθείτε την Οροσειρά της Ροδόπης
Διαχείριση υδάτων | Κλίμακα κατανάλωσης με σταθερή τιμή, penalty και επιβράβευση
( 0 )