Έρευνα της Panadvert καταδεικνύει τα πιο δημοφιλή Brands της Μυκόνου

Έρευνα σχετικά με τα κορυφαία brand στον κλάδο του τουρισμού (ξενοδοχεία και club/εστιατόρια) στη Μύκονο διεξήγαγε πρόσφατα, η ομάδα Performance and Data Analysis της εταιρείας Panadvert.
Όπως αναφέρει η εταιρία, ανέλυσε δεδομένα για τα τελευταία τέσσερα χρόνια από περίπου 7 εκατομμύρια αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του brand της κάθε επιχείρησης. Με αυτά τα δεδομένα, δημιούργησε ένα λογαριθμικό δείχτη Σχετικής Δύναμης (PRSI) ο οποίος αντανακλά την δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand.
Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στη Μύκονο?
Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Δείκτη, είναι προφανές ότι ένα ισχυρό brand στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο σε ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και club έχουν επίσης δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/club, η τελική κατάταξη των πιο δημοφιλών brand έχει ως εξής:
1. Cavo Tagoo Mykonos
2. Scorpios Mykonos
3. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort
4. Nammos Mykonos
5. Mykonos Grand Hotel & Resort
6. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos
7. Tropicana Club)
8. Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World
9. Branco Mykonos
10. Cavo Paradiso
11. Super Paradise Beach Club
Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brand στη Μύκονο
Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της Panadvert αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εμφανίζει στην έρευνα μια διαφορετική κατάταξη με τα καταλύματα μόνο:
Ξενοδοχείο |
Βαθμολογία PRSI |
Cavo Tagoo Mykonos |
985 |
Mykonos Blu - Grecotel Boutique Resort |
249 |
Mykonos Grand Hotel & Resort |
167 |
Santa Marina - A Luxury Collection Resort - Mykonos |
138 |
Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World |
121 |
Branco Mykonos |
121 |
Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη, σύμφωνα με τον PRSi, σε σύγκριση με το δεύτερο σε κατάταξη brand, το Mykonos Blu. Το Cavo Tagoo έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2 εκατομμύρια followers. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση ενός brand. Παράλληλα και, το Bill & Coo Suites and Lounge ή το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.
Οι Movers
Εντυπωσιακό σε αυτή την μελέτη είναι ότι η δύναμη του brand awareness μπορεί να αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου, με ορισμένα brands να κερδίζουν ή να χάνουν τη δημοτικότητά τους. Επίσης στην έρευνα καταδεικνύεται η σημαντικότητα της δαπάνης σε digital marketing, οπως επίσης και της παλαιότητας ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου ή το αν ανήκει σε κάποια γνωστή αλυσίδα που και αυτό του προσδίδει άλλο ένα πλεονέκτημα, χωρίς όμως αυτό να είναι πανάκειο εφόσον παρουσιάζονται και παραδείγματα από ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων, που χωρίς σοβαρές ενέργειες Marketing δεν καταφέρνουν να ανέβουν ψηλά στη λίστα.
Όπως μας τόνισε ο κ. Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert, “Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου”.
Απαραίτητη πλέον η ισχυρή επωνυμία
H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ για ισχυρό brand awareness. Με απαραίτητο στοιχείο στις επιχειρήσεις του τουρισμού, να παραμένουν ενήμερες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη δημιουργία μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.
Αυτό θα τους δώσει αφενός πλεονέκτημα για καλύτερη τιμολογιακή πολιτική αλλά και ασφάλεια σε περιόδους που ο τουρισμός δεν θα πηγαίνει τόσο καλά.
Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert στο παρακάτω link https://bit.ly/43iDO8w
- 1) Τουρισμός | Πόλεμος στη Γάζα: Η αντίληψη για την ασφάλεια επηρεάζει τις κρατήσεις στις χώρες της περιοχής - η θέση της Ελλάδας
- 2) Πώς επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών
- 3) Το 36% όσων αναζητούν εργασία στην Ελλάδα θεωρεί χρήσιμο το ChatGPT
- 4) Mabrian | Κερδίζει έδαφος ο βιωματικός τουρισμός - το top 10 των προορισμών στην Ευρώπη γι αυτήν την τάση
09/12 06:45
Electra Palace | Δωρεά στο Δήμο Θεσσαλονίκης του Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου μπροστά στο ξενοδοχείο
08/12 19:50
Ξενοδοχεία | Πράσινο φως για το IKOS Kissamos - Επένδυση άνω των 125 εκατ. ευρώ
08/12 19:47
08/12 19:38
08/12 15:12
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για 7 πρακτορεία της Αρμενίας στην Αθήνα
08/12 14:15
08/12 13:36
Ξενοδόχοι Αράχωβας | Δεν συγκαλύπτουμε κακουργηματικές πράξεις σε ζωάκια
08/12 13:18
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης
08/12 12:33
Κανάρια Νησιά | Καμπάνια για την προσέλκυση Ευρωπαίων άνω των 55 το χειμώνα
08/12 12:00
08/12 11:31
08/12 11:20
08/12 10:52
Γερμανικός τουρισμός | Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το 2024 θα είναι μια ισχυρή χρονιά
08/12 10:28
Ταφόπλακα για τον τουρισμό των Διαποντίων Νήσων η τοποθέτηση ανεμογεννητριών
08/12 10:07
08/12 07:57
08/12 07:56
Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα με 5 influencers από τη Βρετανία
08/12 07:53
ΙΤΒ Berlin Convention: Πρωτοπορία στη μετάβαση στα ταξίδια και τον τουρισμό
08/12 07:51
08/12 07:49
07/12 19:01
Πώς επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών
07/12 16:52
07/12 16:28
Κοινή Διακήρυξη Συνεργασίας Ελλάδας- Τουρκίας για τον τουρισμό
07/12 15:08
07/12 14:33
07/12 14:20
Το 36% όσων αναζητούν εργασία στην Ελλάδα θεωρεί χρήσιμο το ChatGPT
07/12 14:12
Συνέδριο ΑΙΤ'23 | Πώς οι τουριστικές επιχειρήσεις θα προσελκύσουν ικανούς εργαζομένους
07/12 13:48
ΕΟΤ Ην.Βασίλείου: Η Ελλάδα προσελκύει τον τουρισμό πολυτελείας
07/12 13:06
Τουρισμός | Βίζα στους Τούρκους για διακοπές σε 10 ελληνικά νησιά
07/12 12:38
Ένταξη του Ηρακλείου στο διεθνές Δίκτυο Creative Cities της UNESCO- σήμερα η επίσημη τελετή
07/12 10:18
IATA | Ιστορικό ρεκόρ 4,7 δισ. επιβατών το 2024 - Μόλις 5,45 δολ. το καθαρό κέρδος ανά επιβάτη (!)
07/12 10:01
Πάνω από 60 κορυφαίοι ομιλητές στο Front Runners in Sports Management 5.0 στις 7-9 Δεκεμβρίου
07/12 09:43
Τουρισμός | 14 εκατ. Βρετανοί έχουν κάνει ήδη κράτηση για διακοπές το 2024- το 10% στην Ελλάδα
07/12 08:09
Η Καστοριά στην εκδήλωση Διπλωματία Πόλεων Εξωτερικού στο Παρίσι
07/12 07:21
07/12 07:16
07/12 07:14
Παράταση παραχώρησης για καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Λήμνο
07/12 07:01
Kempinski Hotels: Νέο ski resort 5 αστέρων στην Poiana Brasov της Ρουμανίας
06/12 17:56
Ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης ξεναγών (και) από το Ιόνιο και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
06/12 17:50
Volotea: Νέα πτήση από Αθήνα προς Ανκόνα - 24 δρομολόγια από Αθήνα το 2024
06/12 15:11
Ryanair: Κατακεραυνώνει με νέα έρευνα για το Δεκέμβριο τους "πειρατές ΟΤΑ"
06/12 14:00
06/12 13:56
Costa Navarino: Μείωση 80% των λειτουργικών εκπομπών ρύπων από το 2019
06/12 13:08
Στο συντελεστή ΦΠΑ 24% τα σερβιριζόμενα μη αλκοολούχα ποτά στην εστίαση
06/12 13:00
Νέα ΚΥΑ με τροποποιήσεις στον κανονισμό λειτουργίας των Σχολών Ξεναγών Υπουργείου Τουρισμού
06/12 12:40
06/12 12:36
06/12 12:11
06/12 12:01
SeaDream Yacht Club: 4 νέα Ελληνικά λιμάνια στο πρόγραμμα του 2026
06/12 11:41
Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιος πρωταγωνιστής στον αλιευτικό τουρισμό
06/12 11:40
Ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις από την πλατφόρμα OCG360 στην Xenia 2023
06/12 11:27
LOT Polish Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Πρέβεζα και Σαντορίνη
06/12 11:23
06/12 10:45
Τουρισμός | TUI: Έσοδα ρεκόρ το 2023 - Ισχυρή σεζόν προδιαγράφουν οι κρατήσεις για το 2024
06/12 10:41
'Το Αθηνοκεντρικό κράτος αποκλείει την Ελληνική περιφέρεια από τους οδηγούς Michelin"
06/12 09:40
Δημιουργώντας το σύγχρονο ξενοδοχείο με τις ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις της Globalsat
06/12 07:34
06/12 07:31
Μυτιλήνη: Μητρώα για ξενοδοχεία και εστίαση ως μέτρο προστασίας για πληγέντες από καταστροφές
06/12 07:28
Σέρρες: Διαμόρφωση επικοινωνιακής στρατηγικής για τουριστική προβολή
06/12 07:27
05/12 17:00
Ανοίγει το Χ.Κ. Παρνασσού - Επενδύσεις επέκτασης και εκσυγχρονισμού τα επόμενα χρόνια
05/12 14:38
Αεροδρόμιο Αθήνας | 8,7% περισσότεροι ξένοι επιβάτες από το 2019 στο 11μηνο του 2023
05/12 14:03
Πώς οι χάκερ εξαπατούν τους πελάτες ξενοδοχείων από την εφαρμογή της Booking.com
05/12 13:53
05/12 13:12
05/12 12:43
Booking.com και ΠΟΤ λανσάρουν σειρά εκπαιδευτικών βίντεο για πιο βιώσιμα ξενοδοχεία
05/12 12:43
Ουραγός ανάπτυξης στην Ευρωζώνη η Γερμανία | Eγκρατείς στις δαπάνες τους οι Γερμανοί
05/12 12:17
05/12 11:59
TUI: Λεπτομερής καταγραφή των υποδομών προσβάσιμου τουρισμού σε 200 ξενοδοχεία
05/12 10:50
Παγκόσμιος Τουρισμός | Στο 90% των επιπέδων του 2019 η ανάκαμψη το 2023 - οι επιδόσεις στην Ευρώπη
05/12 07:16
05/12 07:09
Ποια είδη πολυτελείας θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά το 2024
05/12 07:07
Η κυριαρχία της Αιγύπτου στις εξαγωγές φρέσκου πορτοκαλιού και ο ανταγωνισμός με Ελλάδα και Τουρκία
05/12 07:01
Το Αρχαίο Δέντρο του ‘Εβρου αναδεικνύει τους διαχρονικούς ελαιώνες
04/12 18:55
Ειδικά σήματα προσβάσιμων τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων
04/12 17:07
Smartwings: Νέο δρομολόγιο Πράγα-Αθήνα το καλοκαίρι του 2024
04/12 16:53
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του τουριστικού περιπτέρου Λούρου Ιωαννίνων
04/12 15:00
04/12 13:57
Airtours: Στροφή σε αποκλειστικά πολυτελείς διακοπές - Προσωπικός σοφέρ και lounge αεροδρομίων
04/12 13:34
04/12 13:15
LOT Polish Airlines | Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις μεταξύ Βαρσοβίας και Αθήνας
04/12 13:12
04/12 12:48
04/12 12:31
Αεροδρόμιο Μονάχου | Συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων μετά το χάος που προκάλεσε η χιονοθύελλα
04/12 12:15
Ξενοδοχεία | Bραβείο Commercial Star Award 2023 στο Athens Capital Hotel - MGallery Collection
04/12 11:56
Που πηγαίνουν τα χρήματα που πετούν οι τουρίστες στη Φοντάνα ντι Τρέβι;
04/12 11:42
Ξενοδοχεία | Η Σαουδική Αραβία αγόρασε το 49% της πολυτελούς αλυσίδας Rocco Forte Hotels
04/12 11:04
Τουρισμός | Η Jet2holidays αναδεικνύει τα βιώσιμα ξενοδοχεία - Βολές κατά της εξάπλωσης της Airbnb
04/12 10:35
Σχεδιάζεται η αποκατάσταση της νότιας πρόσβασης στην Ακρόπολη και της συντήρησης του Ηρώδειου
04/12 07:36
04/12 07:31
Άγιος Νικόλαος - Ελούντα | Ο τουρισμός κινδυνεύει από τα Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα
04/12 07:24
Ισπανία | Πτώση του πληθωρισμού λόγω και της μείωσης των τιμών στα τουριστικά πακέτα
04/12 07:22
ΕΟΤ Γερμανίας | Εκδήλωση τουριστικής προβολής στη Φρανκφούρτη
04/12 07:18
03/12 07:21
Η Αίγυπτος εγκαινιάζει την ηλεκτρονική πύλη χορήγησης «Golden License»
03/12 07:16
Σουηδία: 26% ακριβότερα τα τρόφιμα σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021
02/12 07:16
Η Λευκάδα στους εορτασμούς του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024
02/12 06:18
01/12 21:23
01/12 21:11
Ξενοδοχεία | Πράσινο φως για το IKOS Kissamos - Επένδυση άνω των 125 εκατ. ευρώ
Ξενοδόχοι Αράχωβας | Δεν συγκαλύπτουμε κακουργηματικές πράξεις σε ζωάκια
Κανάρια Νησιά | Καμπάνια για την προσέλκυση Ευρωπαίων άνω των 55 το χειμώνα
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για 7 πρακτορεία της Αρμενίας στην Αθήνα
Electra Palace | Δωρεά στο Δήμο Θεσσαλονίκης του Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου μπροστά στο ξενοδοχείο
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης
Γερμανικός τουρισμός | Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το 2024 θα είναι μια ισχυρή χρονιά
Ταφόπλακα για τον τουρισμό των Διαποντίων Νήσων η τοποθέτηση ανεμογεννητριών
ΙΤΒ Berlin Convention: Πρωτοπορία στη μετάβαση στα ταξίδια και τον τουρισμό
Τουρισμός | 14 εκατ. Βρετανοί έχουν κάνει ήδη κράτηση για διακοπές το 2024- το 10% στην Ελλάδα
Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα με 5 influencers από τη Βρετανία
Τουρισμός | Βίζα στους Τούρκους για διακοπές σε 10 ελληνικά νησιά
Συνέδριο ΑΙΤ'23 | Πώς οι τουριστικές επιχειρήσεις θα προσελκύσουν ικανούς εργαζομένους
Πώς επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών
IATA | Ιστορικό ρεκόρ 4,7 δισ. επιβατών το 2024 - Μόλις 5,45 δολ. το καθαρό κέρδος ανά επιβάτη (!)
( 0 )