Έρευνα ΕΞΑ-ΑΑ: Ασφαλής προορισμός η Αθήνα το 2020 για τους τουρίστες- Δραματικές οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της πρωτεύουσας

Α Decrease font Enlarge font
Έρευνα ΕΞΑ-ΑΑ: Ασφαλής προορισμός η Αθήνα το 2020 για τους τουρίστες- Δραματικές οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της πρωτεύουσας

Το 43% των τουριστών, που ήρθαν το 2020 στην Αθήνα, επέλεξαν την ελληνική πρωτεύουσα γιατί την θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες, εξάλλου, δήλωσαν ότι ένοιωσαν πολύ ασφαλείς στο ξενοδοχείο διαμονής τους.

Το συμπέρασμα αυτό αναδεικνύεται από την 16η ετήσια έρευνα «Περί Ικανοποίησης Ξενοδοχείων και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2019», τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάσθηκαν σήμερα διαδικτυακά, μέσω του Tornos News, στο πλαίσιο της 50ής Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ).

Η έρευνα της ΕΞΑ-ΑΑ και GBR Consulting διενεργήθηκε στα εν λειτουργία ξενοδοχεία- μέλη της ΕΞΑ-ΑΑ από τον Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο 2020. Στην παρουσίαση μετείχαν η πρόεδρος της Ένωσης κυρία  Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς, ο γενικός γραμματέας της Ένωσης κ. Ευγένιος Βασιλικός, ο κ. Στέφαν Μέρκενχοφ  της GBR Consulting, που ήταν υπεύθυνος της έρευνας και ο εκδότης του Tornos News κ. Γιάννης Γιαννακάκης, που ήταν ο συντονιστής της εκδήλωσης. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δήμήτρης Φραγκάκης.

Αναλυτικά τα βασικά συμπεράσματα, που παρουσίασε ο κ. Μέρκενχοφ:

* Η πανδημία Covid-19 οδήγησε σε δραματική απώλεια ανθρώπινων ζωών, επηρέασε σοβαρά την κοινωνική ζωή, τη δημόσια υγεία, την εκπαίδευση, τις επιχειρήσεις, την απασχόληση και τις οικονομίες συνολικά. Οι λέξεις “Lockdown”και «κοινωνική απόσταση» έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας. Η Ελλάδα περιόρισε την εξάπλωση του ιού κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος τον Μάρτιο 2020, λαμβάνοντας σε πρώιμο στάδιο αυστηρά μέτρα. Τα μέτρα προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών, οδήγησαν στο άνοιγμα από τον Ιούνιο του 2020. Η χώρα ήταν έτοιμη να δεχτεί τουρίστες με ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα και την εστίαση.

*Η Ελλάδα προβλήθηκε ως ασφαλής προορισμός και αυτό φαίνεται από τα στοιχεία που δήλωσαν οι τουρίστες.

* Ο δεύτερος κύριος λόγος μετά τους αρχαιολογικούς χώρους και τον πολιτισμό της πόλης για την επιλογή της Αθήνας ήταν πράγματι η ασφάλεια σε σχέση με το Covid-19: περίπου το 43% των επισκεπτών που ήρθαν στην Αθήνα από ευρωπαϊκές αγορές (όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία), δήλωσαν ότι την επέλεξαν συνειδητά, επειδή τη θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Μεταξύ των επισκεπτών αναψυχής ηλικίας 18-25 ετών, αυτό το ποσοστό ήταν 60%.  

*Επιπλέον, οι αλλοδαποί αισθάνθηκαν, με βαθμολογία 7,6 στα 10, ότι ήταν αρκετά καλά ενημερωμένοι για τα μέτρα Covid-19 της Ελλάδας. Η ηλικιακή ομάδα άνω των 55 ετών φαίνεται ότι είναι πιο ενημερωμένη για τα μέτρα συγκριτικά με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Αυτό ίσως οφείλεται στο ότι είναι πιο ευάλωτοι στον Covid-19 και επομένως θέλουν να νιώθουν ασφαλείς στον προορισμό που θα ταξιδέψουν.

*Οι ξενοδόχοι κάνοντας συστηματική προσπάθεια εφαρμογής μέτρων ασφαλούς διαμονής είχε ως αποτέλεσμα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί να νιώθουν πολύ ασφαλείς στο ξενοδοχείο βαθμολογώντας με 8,9 και 9,2 αντίστοιχα. 

* Παρόμοια αξιολόγηση έγινε για τα αξιοθέατα, τα εστιατόρια και τα ταξί, όλα με βαθμό υψηλότερο από 8. Μικρότερη βαθμολογία πήραν η ασφάλεια στους δρόμους, στα καταστήματα και στα bar / cafe, ενώ οι αλλοδαποί αξιολόγησαν πολύ χαμηλά, με 6,9 τα ΜΜΜ. Οι Έλληνες δεν ένιωθαν ασφαλείς στις δημόσιες συγκοινωνίες με βαθμολογία 5,6 και επίσης αξιολόγησαν την ασφάλεια στα ταξί σημαντικά χαμηλότερα από τους ξένους με βαθμό 7,2. Από την άλλη πλευρά, οι Έλληνες ένιωθαν ασφαλέστεροι στα εστιατόρια και στους δρόμους.

* Συνολικά, με βαθμό 7,3 οι αλλοδαποί πιστεύουν ότι τα μέτρα Covid-19 δεν επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία τους στην Αθήνα, ενώ η εμπειρία των Ελλήνων επηρεάστηκε περισσότερο από τα μέτρα βαθμολογώντας με  6,9. 

*Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι η πανδημία δεν είχε αντίκτυπο στις δαπάνες στην πόλη, που κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2018 και το 2019, ήτοι € 115 ημερήσια δαπάνη ανά άτομο. Επίσης, η συνολική εμπειρία στην πόλη δεν επηρεάστηκε.

*Στην πραγματικότητα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης αυξήθηκε από 8,1 το 2019 σε 8,2 το 2020.

Τουλάχιστον 700 εκα. ευρώ οι απώλειες των αθηναϊκών ξενοδοχείων

Παρά την υψηλή ικανοποίηση των τουριστών και την ασφάλεια που ένιωσαν από την εμπειρία τους στην Αθήνα, η τουριστική ζήτηση για τον προορισμό παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα. 

Μετά το Lockdown την περίοδο Ιούλιο - Οκτώβριο η ζήτηση αυξήθηκε, αλλά οι διεθνείς αφίξεις κατοίκων του εξωτερικού στο αεροδρόμιο της Αθήνας κυμάνθηκαν στο 35% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το Νοέμβριο του 2020, η ζήτηση κατέρρευσε ξανά με νέα μέτρα που λήφθηκαν στην Ελλάδα και τις κύριες αγορές της. Οι Αμερικανοί, που αποτελούν μακράν τη πιο σημαντική αγορά για την Αθήνα, δεν είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στην Ευρώπη από τον Μάρτιο 2020.

Ένας σημαντικός αριθμός ξενοδόχων αποφάσισε να κρατήσει κλειστή τη μονάδα του για όλο το χρόνο παρά τη δυνατότητα ανοίγματος την 1 η Ιούνιου, λόγω της χαμηλής ζήτησης. Τον Σεπτέμβριο καταγράφηκε το υψηλότερο επίπεδο δωματίων σε λειτουργία που ήταν 78%. Τον Δεκέμβριο μόνο το 56% των αθηναϊκών δωματίων ήταν διαθέσιμα.

Συνολικά το 2020 ήταν καταστροφικό έτος για τον ξενοδοχειακό τομέα. Λαμβάνοντας υπόψη τα ξενοδοχεία που δεν ήταν σε λειτουργία λόγω του Covid-19 (μέθοδος TRI - Total Room Inventory), η πληρότητα το 2020 ήταν μόλις 19,7%. Η απώλεια των συνολικών εσόδων για τον ξενοδοχειακό τομέα της Αττικής εκτιμάται σε € 700 εκατ. Τα επίπεδα πληρότητας σε Βαρκελώνη και Ρώμη, ήταν ακόμη χαμηλότερα από αυτά της Αθήνας με βάση τη μέθοδο TRI με 17% και 15% αντίστοιχα, ενώ η Μαδρίτη έφτασε σε παρόμοιο επίπεδο με την Αθήνα.

Από τις πόλεις της Μεσογείου μόνο η Κωνσταντινούπολη παρουσίασε σχετικά καλύτερη απόδοση, αλλά με πληρότητα μόλις 30% 

Οι αλλαγές στο τουριστικό προφίλ της Αθήνας

Τα δυσάρεστα νέα της έρευνας προκύπτουν από τα στοιχεία απόδοσης των αθηναϊκών ξενοδοχείων. Πέραν της "κάθετης  ελεύθερης  πτώσης" σε ζήτηση, πληρότητα και σε όλα τα επί μέρους στοιχεία που εξετάζονται (μέση τιμή δωματίου, έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο κ.λπ.), είναι ορατές πλέον σοβαρές αλλαγές στο τουριστικό προφίλ της Αθήνας, σε αγορές, πελατεία, κ.ά. τομείς, στους οποίους η πόλη και η ξενοδοχία βασίζονταν παραδοσιακά σε μεγάλο βαθμό, όπως:

α. Η απώλεια τουλάχιστον 700 εκ. Ευρώ για τα ξενοδοχεία, κάτι που σίγουρα αναμένεται να επιδράσει στις επιχειρηματικές αποφάσεις και επενδύσεις,

β. Η ‘εξαφάνιση’ στην κυριολεξία των βασικών παραδοσιακών και μεγάλων αγορών της Αθήνας (Αμερική, Ασία κ.λπ. - όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο) 

γ. Η ‘εξαφάνιση’ (επίσης) του επαγγελματικού - συνεδριακού Τουρισμού, αλλά και της κρουαζιέρας.

Τα ως άνω φαινόμενα (οικονομικές απώλειες, απώλειες αγορών και θεματικών δραστηριοτήτων), όπως τονίστηκε, εκτιμάται ότι θα έχουν διάρκεια και πολύ σοβαρές συνέπειες, καθώς όχι απλώς επηρεάζονται αλλά και καθορίζονται από τον παράγοντα ‘υγεία’ / covid και τα όποια μέτρα  και κανόνες (lockdown, εμβόλια, υγειονομικά πρωτόκολλα, πιστοποιητικά ελεύθερης διακίνησης κ.ά.) θεσπίζουν όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά και όλες οι χώρες από τις οποίες δεχόμαστε επισκέπτες.

Οι δηλώσεις

Η Πρόεδρος της ΕΞΑ-ΑΑ κυρία Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς δήλωσε ότι το brand name της Αθήνας είναι ισχυρό, αλλά πρέπει να προβληθούν και στοιχεία, πέρα από τα πολιτιστικά της, που δεν είναι γνωστά, όπως η δυνατότητα να κάνει ο τουρίστας μπάνιο στις ακτές της Αττικής, αλλά και να επισκεφτεί τα νησιά της. Είπε, επίσης:

“Είναι αναγκαίο να μελετήσουμε πολύ προσεκτικά όλα τα νέα δεδομένα και στοιχεία που προκύπτουν, όχι μόνο από την έρευνα της ΕΞΑ-ΑΑ αλλά και από όλες τις έρευνες που διεξήχθησαν από τους φορείς του Τουρισμού κατά την περίοδο της πανδημίας covid με αντικειμενικότητα, καθώς θα χρειαστεί να συνθέσουμε τα συμπεράσματά τους και να λάβουμε υπόψη μας την πραγματική εικόνα, η οποία και θα καθορίσει τις όποιες κινήσεις, επιλογές  και στρατηγικές αποφάσεις μας για το μέλλον.  

Όλοι οι φορείς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και με αισιοδοξία παρά τις αντίξοες συνθήκες με ένα νέο όραμα: Μια νέα Ελλάδα και μια καινούργια Αθήνα, που θα ‘αναδυθεί’ στα μάτια των επισκεπτών μας. Και θα πρέπει να συνεργαστούμε γι’ αυτό, ξεκινώντας από το χτες και από το σήμερα, για το φετινό καλοκαίρι αλλά και για την ‘επόμενη ημέρα’  στον αθηναϊκό, στον ελληνικό και στον  διεθνή Τουρισμό“.

Απαντώντας σε ερώτηση, η πρόεδρος της ΕΞΑ-ΑΑ είπε ότι η Ένωση έχει ζητήσει να γίνει εμβολιασμός στο προσωπικό των ξενοδοχείων, που το επιθυμεί, ώστε να αισθάνεται περισσότερο ασφαλές στο εργασιακό του περιβ΄σλλον.

 Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑ-ΑΑ κ. Ευγένιος Βασιλικός, τόνισε:

“Ο Δημόσιος και ο Ιδιωτικός τομέας περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη φορά καλούνται να συνεργαστούν, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να επιλύσουν τα πολύ σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν για το τουριστικό και οικονομικό μέλλον της χώρας και της Αθήνας ειδικά, υποστηρίζοντας ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους στην ξενοδοχία και στον Τουρισμό.  Τυχόν προβλέψεις για την πορεία του 2021 είναι απολύτως παρακινδυνευμένες καθώς τα δεδομένα είναι ευμετάβλητα και οι προβλέψεις μάλλον δυσοίωνες. Θα ήταν ευτυχές γεγονός να διασωθεί το β’ εξάμηνο του 2021 ωστόσο, όλες οι ενδείξεις παραπέμπουν στο αντίθετο.

Ο Τουρισμός ωστόσο, πρέπει να επιδείξει αντοχή, υπομονή, αισιοδοξία και να θωρακιστεί με τη συνεργασία και την βοήθεια των μηχανισμών και των ‘εργαλείων’ της πολιτείας, αξιοποιώντας εποικοδομητικά την γνώση και την εμπειρία των επαγγελματιών του Ελληνικού Τουρισμού”.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε ότι η Αττική και τα νησιά της βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας προβολής στο εξωτερικό, καθώς η εικόνα της πρωτεύουσας δρα καθοριστικά για όλον τον ελληνικό τουρισμό. Γι αυτό ο ΕΟΤ θα έχει συνεργασία με την Περιφέρεια και με το This is Athens, με το οποίο θα υπάρξει σύμφωνο συνεργασίας με ένα πλέγμα συγκεκριμένων δραστηριοτήτων.

Ανέφερε ότι ο ΕΟΤ έχει εκπονήσει τριετές σχέδιο προώθησης και προβολής της χώρας, τόνισε ότι η εφετινή χρονιά δεν θα είναι εύκολη και ότι η καμπάνια θα έχει αναπτυχθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Χορηγός και χορηγός επικοινωνίας της έρευνας είναι η City Contact. Μέγας χορηγός είναι η Golden Chemicals και υποστηρικτής ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας.    

Δείτε ολόκληρη την έρευνα

Δείτε το video με την παρουσίαση

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 27/02 13:03

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε Κρήτη και Ζάκυνθο

  2. 27/02 12:52

    Swiss: Νέος προορισμός το καλοκαίρι η Σαντορίνη - Επεκτείνονται οι πτήσεις για Αθήνα, Θεσσαλονίκη

  3. 27/02 12:49

    Αυξήθηκαν εν μέσω πανδημίας οι εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στη Ρουμανία

  4. 27/02 12:43

    Εικόνα του μέλλοντος στο αεροδρόμιο Ντουμπάι: Τα μάτια των επιβατών αντικαθιστούν τα διαβατήρια

  5. 26/02 18:33

    Αλ. Σδούκου: Οι πράσινες μετακινήσεις βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Περιβάλλοντος

  6. 26/02 18:31

    Ο «Τυφώνας» που καθαρίζει τις παραλίες της Ελλάδας

  7. 26/02 15:36

    Οι εφοπλιστές κρουαζιέρας δεν θέλουν εμπλοκή του υπουργείου Τουρισμού στον κλάδο τους

  8. 26/02 13:07

    Διεθνή βραβεία για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής

  9. 26/02 13:01

    Γερμανικός Τύπος: Αργεί ακόμη το διαβατήριο εμβολιασμού

  10. 26/02 12:39

    FedHATTA: Μόνο έτσι θα διασωθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2021 – 4 άξονες δράσης ως προϋπόθεση της επιτυχίας

  11. 26/02 12:24

    Greek Panorama Virtual: Οι κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι θα είναι όλες της τελευταίας στιγμής

  12. 26/02 12:17

    Γερμανική έρευνα: Πιο ασφαλή από τα σούπερ μάρκετ τα μουσεία

  13. 26/02 11:58

    Οι Βαλεαρίδες προσφέρονται για πιλοτική εφαρμογή των διαβατηρίων εμβολιασμού

  14. 26/02 11:50

    Δράσεις του Δήμου Πάρου για προσέλκυση τουρισμού υψηλών προδιαγραφών

  15. 26/02 11:19

    Το εκκλησάκι στα Περτουλιώτικα λιβάδια που θυμίζει Άλπεις

  16. 26/02 11:16

    Ο διάσημος δρόμος της Αθήνας στην Παλιά Αθήνα για τις βόλτες της υψηλής κοινωνίας

  17. 26/02 11:08

    Τηλεδιάσκεψη για το άνοιγμα της κρουαζιέρας Θεοχάρη - Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας

  18. 26/02 11:07

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Εικονική πλατφόρμα προβολής/ εκπαίδευσης των ξένων t.o's

  19. 26/02 11:04

    Από 1/3/2021 οι νέες βεβαιώσεις κίνησης εργαζομένων

  20. 26/02 11:01

    Παρατείνεται έως τις 31 Ιουλίου η προθεσμία για την υποβολή του εντύπου Ε11

  21. 26/02 10:40

    INSETΕ: Βελτιωμένοι οι δείκτες εμπειρίας των πελατών των ελληνικών ξενοδοχείων το 2020, παρά τα περιοριστικά μέτρα

  22. 26/02 10:35

    Ξεκίνησε η υποβολή μονομερών δηλώσεων για Ιανουάριο και Φεβρουάριο για εργαζόμενους στον Τουρισμό

  23. 26/02 10:32

    Οι προθεσμίες για την υποβολή δηλώσεων στο πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»

  24. 26/02 10:29

    Πώς θα υποβληθούν οι δηλώσεις αναστολών συμβάσεων εργασίας για τον Μάρτιο

  25. 26/02 10:25

    ΕΕ: Επιτάχυνση εμβολιασμών και πιστοποητικό

  26. 26/02 09:49

    Επιστολή | Ξεναγοί Δεσμώται ή μια πρώτου μεγέθους κυβερνητική κοινωνική αδικία

  27. 26/02 09:06

    ΕΦΚΑ: Ξεκινούν οι διεργασίες για τη μετατροπή σε πολυτελή ξενοδοχεία δύο ακινήτων-φιλέτων στην καρδιά της Αθήνας

  28. 26/02 09:00

    SunExpress: 23 νέες συνδέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης το καλοκαίρι

  29. 26/02 08:25

    Η Marriott δημιουργεί το Ταμείο Φιλοξενίας Arne M. Sorenson για την υποστήριξη προγράμματος σπουδών

  30. 26/02 08:23

    Φινλανδία: Σε αυστηρό lockdown λόγω των μεταλλάξεων του κορωνοϊού

  31. 26/02 08:21

    Δανία: Παρατείνεται έως τον Απρίλιο η σύσταση αποφυγής ταξιδιών 

  32. 25/02 17:56

    Κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού ζητούν οι Ευρωβουλευτές

  33. 25/02 17:39

    Πρόγραμμα επιδότησης τόκων δανείων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων για το α' 3μηνο του 2021- Αιτήσεις από Δευτέρα

  34. 25/02 16:25

    Website για Πολυτελή Ξενοδοχεία ή Μεγάλες Μονάδες από τη Hotelwize

  35. 25/02 16:22

    Tripadvisor: Δύο ελληνικές παραλίες στις καλύτερες στον κόσμο για το 2021

  36. 25/02 16:11

    Lufthansa: Νέο θερινό πρόγραμμα πτήσεων για το 2021 με έμφαση στην Ελλάδα και τα Κανάρια

  37. 25/02 15:42

    Διευθυντής ΙΤΒ: Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα είναι σύντομα απαραίτητο όσο το διαβατήριο

  38. 25/02 14:52

    Με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στην Αθήνα το World Tunnel Congress 2023

  39. 25/02 14:45

    Εφικτές οι διακοπές των Γερμανών στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  40. 25/02 14:26

    Βρετανός υπ. Μεταφορών: Το άνοιγμα των διεθνών ταξιδιών εξαρτάται από μη ελεγχόμενους παράγοντες

  41. 25/02 13:29

    Νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού στη Νέα Υόρκη

  42. 25/02 13:16

    Ευρωπαϊκή τουριστική συμμαχία: Προτάσεις για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  43. 25/02 13:05

    Διαβατήρια εμβολιασμού: Οι τουριστικές χώρες της ΕΕ πιέζουν για την εφαρμογή του

  44. 25/02 13:00

    Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα επιταχύνει τα ταξίδια- Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί, εμβολιασμένοι και μη

  45. 25/02 12:52

    ΠΟΥ: Τα διαβατήρια εμβολιασμού δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στα διεθνή ταξίδια

  46. 25/02 12:26

    12 νέες ξενοδοχειακές αφίξεις αυτό το καλοκαίρι στα νησιά και στην Αθήνα

  47. 25/02 11:50

    Η ιστορία του Αρχαίου «Λυκείου» της Αθήνας

  48. 25/02 11:47

    Τι σημαίνει Γεντί Κουλέ

  49. 25/02 11:34

    Στόχος να φτάσουμε φέτος τουλάχιστον στο 50% της τουριστικής σεζόν του 2019

  50. 25/02 11:28

    Ένας χρόνος COVID-19 | Πώς άλλαξε η υγεία και η καθημερινότητα των Ελλήνων;

  51. 25/02 11:24

    Στην Αθήνα η 66η Συνάντηση της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  52. 25/02 10:59

    Το 1o digital forum «Taste of Attica» υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  53. 25/02 10:52

    Βραβείο TUI Global Hotel Award στο Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa

  54. 25/02 10:39

    ΞΕΕ: Άνοιξε η περίοδος αιτήσεων για το Idea Platform του CapsuleT

  55. 25/02 10:26

    Βοτανικός Κήπος Δελφών: Καινοτομία, Περιβάλλον, Πολιτισμός

  56. 25/02 10:22

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ιωάννινα, Κορώνη και τουριστική έπαυλη στο Ρέθυμνο

  57. 25/02 10:19

    Πώς η FITUR θα σηματοδοτήσει το άνοιγμα του τουρισμού στην Ισπανία - Αυστηρά μέτρα εισόδου στην έκθεση

  58. 25/02 10:18

    Ολλανδία: Η βιομηχανία της φιλοξενίας δέχθηκε το ισχυρότερο πλήγμα

  59. 25/02 10:16

    Ισπανία: H αύξηση της ανεργίας από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την οικονομία

  60. 25/02 10:13

    Βόρεια Μακεδονία: Eπιδοτήσεις σε αεροπορικές εταιρείες για νέες συνδέσεις

  61. 25/02 09:53

    Παρά την πανδημία, ισχυρoποιήθηκε το 2020 το brand name της Αθήνας και το 77% των τουριστών της θέλει να δει κι άλλα πράγματα (video)

  62. 24/02 18:21

    H ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό

  63. 24/02 15:22

    Ξεκινά τη λειτουργία του ο t.o. που στήθηκε από συντελεστές του πτωχευμένου Thomas Cook - Θα πουλά πακέτα για το 2021

  64. 24/02 15:07

    Συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ ενόψει της παρουσίας της Ελλάδας στην διεθνή virtual έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ)

  65. 24/02 14:11

    Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  66. 24/02 14:08

    Όλα όσα δεν μπορείτε να δείτε στο Google Maps στην Αττική

  67. 24/02 13:55

    Κ.Νοτοπούλου: Ο σχεδιασμός της ασφαλούς επανέναρξης του τουρισμού δεν μπορεί να περιμένει

  68. 24/02 13:09

    Ακριβός τουρισμός για το πολυπόθητο εμβόλιο

  69. 24/02 12:40

    Επιστρεπτέα προκαταβολή και για χιονοδρομικά κέντρα και ιαματικές πηγές

  70. 24/02 12:13

    Trivago: "Τρέλα" για διακοπές από Αμερικανούς και Άγγλους - Θα θυσίαζαν καριέρα, σεξ, ακόμα και σύντροφο για να ταξιδέψουν!

  71. 24/02 11:46

    Θα είναι η Ελλάδα στους πρώτους προορισμούς της Ευρώπης για τους εμβολιασμένους Βρετανούς;

  72. 24/02 11:19

    Jet2: Αύξηση 1000% στις κρατήσεις! Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς

  73. 24/02 11:15

    Ποια χώρα θα αποτελέσει το πρότυπο για τα πιστοποιητικά κορωνοϊού της Βρετανίας

  74. 24/02 11:00

    H τουριστική επίθεση της Τουρκίας ξεκινά από τη Ρωσία

  75. 24/02 10:54

    ΓΕΠΟΕΤ: Ικανοποίηση για τη μείωση κατά 50% στα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων

  76. 24/02 10:29

    ECTAA: Η άρνηση των αερομεταφορέων να επιστρέφουν χρήματα στις ταξιδιωτικές εταιρίες και τους πελάτες τους πρέπει να σταματήσει

  77. 24/02 10:23

    Οι προσπάθειες διάσωσης της ΚLM

  78. 24/02 10:22

    Πράσινο φως για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Νάξο

  79. 24/02 10:16

    Πτώση 40% του τζίρου και των ξενοδοχείων μικρών ζώων στην Ουαλία

  80. 24/02 10:08

    Η μοναξιά την εποχή του κορωνοϊού δημιουργεί νέες κυβερνητικές προτεραιότητες

  81. 24/02 10:04

    Γερμανία: Συγκρατημένη αισιοδοξία για πρώτη φορά από τους επιχειρηματίες για την τουριστική περίοδο

  82. 24/02 10:01

    Πρωτοβουλίες του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση «ψηφιακών νομάδων» στην Ελλάδα

  83. 23/02 20:41

    Πώς μπορεί η Ελλάδα να επεκτείνει τον κλάδο του τουρισμού με το καθεστώς των «nondom»

  84. 23/02 16:51

    Condor: Πτήσεις από 7 γερμανικά αεροδρόμια σε 16 προορισμούς στην Ελλάδα και Λάρνακα

  85. 23/02 15:42

    Aegean: Nέο ψηφιακό περιβάλλον για τα Miles+Bonus μέλη

  86. 23/02 15:40

    Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

  87. 23/02 15:39

    Μπορεί η Ελλάδα να προσελκύσει ψηφιακούς νομάδες;

  88. 23/02 15:37

    ΙΑΤΑ: Σε λίγες εβδομάδες η εφαρμογή για τα διαβατήρια εμβολιασμού

  89. 23/02 15:08

    Η Ελλάδα στους πιο περιζήτητους προορισμούς των Βρετανών μετά τις ανακοινώσεις Μπ. Τζόνσον

  90. 23/02 14:52

    Βρετανός υπουργός Υγείας: Οι μεταλλάξεις μπορεί να καθυστερήσουν τα διεθνή ταξίδια

  91. 23/02 14:35

    Αλέξης Πατέλης: Ελάτε στην Ελλάδα για τον ήλιο, μείνετε για τη φορολογία και την τεχνολογία

  92. 23/02 14:33

    Η Ίος και ο θρύλος με τον γρίφο στον τάφο του Ομήρου

  93. 23/02 14:27

    Ελληνικός τουρισμός 2020: 7,37 εκατ. αφίξεις το 2020

  94. 23/02 14:12

    Το χωριό που κάποτε «βυθίστηκε» αλλά ξαναγεννήθηκε

  95. 23/02 13:31

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να υιοθετήσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού χωρίς καθυστέρηση

  96. 23/02 12:18

    Έρευνα ΕΞΑ-ΑΑ: Ασφαλής προορισμός η Αθήνα το 2020 για τους τουρίστες- Δραματικές οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της πρωτεύουσας

  97. 23/02 11:42

    Βρετανία: Απογείωση των κρατήσεων μετά τις ανακοινώσεις Τζόνσον – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  98. 23/02 10:57

    Σύγχρονες δράσεις προβολής της Ίου στις διεθνείς αγορές

  99. 23/02 10:16

    Η επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για το 2021- τι αναφέρει η απόφαση

  100. 23/02 10:03

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Ανατολική Μάνη