Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών του μέλλοντος; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, τον ηγέτη στο χώρο των analytics.  

Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους. 

Η ευελιξία και ο πλήρης αυτοματισμός θα ηγούνται της εμπειρίας εξυπηρέτησης

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές. 

«Γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο πως την επόμενη δεκαετία θα υπάρξει ραγδαία ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ ανθρώπων και μηχανών,» δήλωσε ο Daniel Newman, Principal Analyst και Founding Partner της Futurum Research. “Οι εταιρείες θα πρέπει να βρουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ της παροχής μιας ανθρώπινης εμπειρίας, γεμάτης κατανόηση, με τα άμεσα αποτελέσματα που έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές. Η τεχνολογία θα αποτελέσει τη γέφυρα για μία πιο ανθρώπινη εμπειρία, όσο δεδομένα, analytics, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη κάνουν τις μηχανές να λειτουργούν με πιο ανθρώπινο τρόπο, έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους καταναλωτές και να φέρνουν υψηλότερη αποδοτικότητα στις επιχειρήσεις.»    

Οι καταναλωτές υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 78% των εταιρειών πιστεύουν πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή τη δυσκολία. Το χάσμα μεταξύ της άποψης των εταιρειών και των καταναλωτών μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξή των επιχειρήσεων, εάν δεν χειριστούν με προσοχή το ζήτημα.   

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:

·      Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κάτ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.

·      Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.

·      Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι.  

·      Το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025.

·      8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.

·      Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables. 

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

«Η παρακολούθηση του «ταξιδιού» του καταναλωτή προϋποθέτει την ολοκληρωμένη κατανόηση του πελάτη μέσα σε αυτή την ατελείωτη αγοραστική διαδικασία – οι καταναλωτές θέλουν να τους θυμούνται και να τους καταλαβαίνουν όσο πηγαινοέρχονται στα αμέτρητα κανάλια, σημεία επαφής και τα διάφορα περιβάλλοντα», δήλωσε ο Wilson Raj, Global Director της SAS Customer Intelligence. «Οι εταιρείες πρέπει να επανασχεδιάσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να ανταποκρίνονται με ταχύτητα. Χρειάζονται μία ολιστική στρατηγική data, την οποία μπορούν να εξατομικεύσουν σε μεγάλη κλίμακα, δυνατότητες analytics που μπορούν να προσαρμόσουν σε πραγματικό χρόνο και να ενεργοποιήσουν τον κύκλο των εξατομικευμένων εμπειριών.»    

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα καθορίσουν την εταιρική επιτυχία μέσα στην επόμενη δεκαετία

Το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η έρευνα ρώτησε επίσης τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030.

«Ο νέος αγοραστής αξιοποιεί τις αναδυόμενες τεχνολογίες και ασκεί τρομερή πίεση στις τεχνολογικές ανάγκες των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών», δήλωσε ο Wilson Raj. «Για τους περισσότερος CMOs, αυτές οι δυνάμεις δημιουργούν ένα πρόβλημα «κινούμενο στόχο»: Είναι δύσκολο να έχεις το προβάδισμα σε κάτι που συνεχώς εξελίσσεται. Αυτό είναι προβληματικό γιατί οι καταναλωτές περιμένουν αδιάκοπη πρόσβαση, εξυπηρέτηση και αλληλεπίδραση με την εταιρεία, πάντα με τους δικούς τους όρους.»

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. 

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Όλες αυτές οι αναδυόμενες και περίπλοκες τεχνολογίες δείχνουν ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης δεδομένων, τις διαδικασίες αναλυτικής βελτίωσης και τις δυνατότητες αυτοματοποιημένων αποφάσεων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες για να πετυχαίνουν συγκεκριμένα και απτά αποτελέσματα. Αυτές οι νέες εφαρμογές θα είναι σε θέση να λαμβάνουν, να επεξεργάζονται, να σχεδιάζουν και να αποφασίζουν τον τρόπο που θα προσφέρουν multi-moment μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσει να έχει μεγάλη απήχηση και στο μέλλον.    

Στοιχεία που θα διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη το 2030

Σήμερα το 58% των εταιρειών θεωρούν την υψηλή ποιότητα τον παράγοντα που διαμορφώνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν πως οι χαμηλές τιμές ή οι εκπτώσεις είναι αυτές που τελικά τους κερδίζουν. Αλλά μέχρι το 2030, οι καταναλωτές αναφέρουν πως οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες που αναμένουν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.

Οι εταιρείες συμφωνούν και πιστεύουν πως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση και τα predictive analytics θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον και βλέπουν το 2030 σαν μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, τόσο για να προσφέρουν πιο ομαλή αλληλεπίδραση, όσο και για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη πληροφόρηση και να προσφέρουν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές πελατειακές σχέσεις, αλλά και να αυξήσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη. 

Ο Daniel Newman προσθέτει: «Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την ανάπτυξη της κάθε εταιρείας και μέσα στα επόμενα 10 χρόνια θα δούμε αύξηση της διαφοροποίησης που θα εκτείνεται πέρα από το παραδοσιακό μείγμα τιμής, ποιότητας και εξυπηρέτησης που κυριαρχούσε για πάρα πολύ καιρό. Στο μέλλον, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις θα υιοθετούν τις τεχνολογίες, θα καθοδηγούν την αγορά (και τον καταναλωτή) και θα μετρούν τον κοινωνικό αντίκτυπο θα παίξει σημαντικότερο ρόλο στην εδραίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Ήδη βλέπουμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει και το 2030 η σημαντικότητά του θα πολλαπλασιαστεί.»

Η εξελισσόμενη σημασία της εμπιστοσύνης

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι η ικανότητα να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει στην εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές, καθώς οι τελευταίοι πολλές φορές είναι επιφυλακτικοί για το τον τρόπο που οι εταιρείες χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν ανίσχυροι να τον αλλάξουν. Μόλις το 54% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες κρατούν τα προσωπικά τους δεδομένα ιδιωτικά. Μάλιστα, το 73% αυτών πιστεύει ότι η χρήση των προσωπικών τους δεδομένων είναι “εκτός ελέγχου”. Αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες, καθώς προσπαθούν να ισορροπήσουν την εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν, αξιοποιώντας τα πλούσια δεδομένα που συλλέγουν από τους χρήστες, με τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την εμπιστοσύνη που μπορούν να δείξουν στις εταιρείες.

Η έρευνα δείχνει όμως ότι οι εταιρείες κατανοούν πράγματι το ρίσκο που αντιμετωπίζουν, καθώς το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ασφάλεια των δεδομένων των καταναλωτών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Παρόλα αυτά, είναι οι εταιρείες έτοιμες; Από την έρευνα προκύπτουν και ορισμένες προκλήσεις, καθώς το 84% των εταιρειών ανησυχεί για τις αλλαγές που προωθούν οι κυβερνήσεις στους κανονισμούς σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ετοιμότητα τους να ανταποκριθούν σε αυτούς.      

«Όσο οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που ανοίγουν τη ζωή τους σε άλλους, έχουν διττές προσδοκίες από τις επιχειρήσεις: Να τους καταλάβουν σαν άτομα και να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους. Εκεί βρίσκεται και η ευκαιρία για να επιτευχθεί η ισορροπία κατά τη δημιουργία των καταναλωτικών εμπειριών,» πρόσθεσε ο Wilson Raj.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 01/08 19:37

    Β. Κικίλιας προς μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες: Ερχόμαστε εμείς σε εσάς για τον εμβολιασμό

  2. 01/08 19:23

    Βρετανία: Μείωση κρουσμάτων κόντρα στις προβλέψεις

  3. 01/08 11:08

    Notam: Τι ισχύει για πτήσεις προς νησιά

  4. 01/08 10:37

    Οι προοπτικές της ολλανδικής οικονομίας και η μείωση των επενδύσεων

  5. 01/08 10:35

    Το ούζο, το τσίπουρο και η τσικουδιά της Αυστραλίας

  6. 01/08 09:28

    Γιορτή αμυγδάλου στη Λάρισα

  7. 31/07 19:05

    Συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΕΤΕ για τον θάνατο του Ανδρέα Ποταμιάνου

  8. 31/07 10:24

    Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ολλανδία - Οι προοπτικές για την προσέλκυση ολλανδικών επενδύσεων

  9. 31/07 10:23

    Σημαντικές απώλειες από τη μείωση των αφίξεων από Ρωσία αλλά και δυνατότητες για σημαντική ανάκαμψη

  10. 31/07 10:22

    1ο Σκακιστικό Φεστιβάλ Καρπάθου

  11. 30/07 18:19

    Ο «Μουτζούρης», το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου υπόσχεται μοναδικές βόλτες κάθε Σαββατοκύριακο

  12. 30/07 18:12

    Έκθεση «1821, Οπτική μιας Επανάστασης» στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών

  13. 30/07 18:08

    Ο οδικός χάρτης για αναστολές συμβάσεων εργασίας και «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» τον Αύγουστο

  14. 30/07 18:02

    ΕΤΑΔ | καύσωνας: Δωρεάν οι παραλίες της Ακτής Βουλιαγμένης, Αστέρα Βουλιαγμένης και Ακτής Α’ Βούλας

  15. 30/07 15:08

    Η TUI πούλησε το χαρτοφυλάκιο των RIU αλλά διατηρεί τη λειτουργία και το μάρκετινγκ

  16. 30/07 14:47

    Αύξηση 95% των ελληνικών ξενοδοχείων με διεθνή brand την τελευταία πενταετία

  17. 30/07 14:15

    Gbr consulting: Αρχή ανάκαμψης ο Ιούνιος για τα ελληνικά ξενοδοχεία – Οι επιδόσεις τους σε σύγκριση με το 2019

  18. 30/07 13:23

    Οι 10 κορυφαίες τάσεις στις υπηρεσίες σπα παγκοσμίως για το 2021

  19. 30/07 12:40

    Τα 3+1 μονοπάτια που οδηγούν σε μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ

  20. 30/07 11:28

    Μ. Βρετανία: Ανάσα για τον βρετανικό τουριστικό κλάδο

  21. 30/07 11:27

    AEGEAN: Πρώτη δοκιμαστική πτήση με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) στην Ελλάδα

  22. 30/07 10:47

    Ευρωπαϊκός χάρτης COVID: Στο "βαθύ κόκκινο" τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου – Εντείνεται η αβεβαιότητα για την εξέλιξη της σεζόν

  23. 30/07 10:28

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Χανιά και Ρέθυμνο 

  24. 30/07 10:27

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Κατερίνη

  25. 30/07 10:24

    Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ στη Ρόδο

  26. 30/07 10:22

    Νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ζίτσα και Λευκάδα και για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα σε Κόνιτσα

  27. 30/07 10:21

    Πράσινο φως για την ανέγερση νέου ξενοδοχείου επί της οδού Καλλιρόης στην Αθήνα

  28. 29/07 21:28

    Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας Λάμψα

  29. 29/07 16:28

    Στον Πειραιά η πρώτη ονοματοδοσία κρουαζιερόπλοιου μετά την εμφάνιση της πανδημίας

  30. 29/07 16:22

    ΠΟΞ: Να υπάρξει ειδικός τηλεφωνικός αριθμός για τη διαχείριση κρουσμάτων κορωνοϊού στα καταλύματα

  31. 29/07 14:55

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

  32. 29/07 14:10

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού | Το PLF μπορεί να υποβληθεί και πριν από την πτήση

  33. 29/07 13:37

    Έρευνα Focus Bari | YouGov σε 18 χώρες: Η Ελλάδα πρώτη σε επιφυλακτικότητα προς τα δίκτυα 5G

  34. 29/07 13:00

    Εσωτερικός τουρισμός: 17,7% λιγότεροι Έλληνες ταξίδεψαν το 2020 έναντι του 2019

  35. 29/07 12:53

    Προσβάσιμο για άτομα με αναπηρία το Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας

  36. 29/07 12:40

    Εξαιρετικές οι επιδόσεις και στις αεροπορικές αφίξεις στην Πάρο

  37. 29/07 12:20

    «WWF Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία» | Ακόμα 11 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων

  38. 29/07 12:03

    Η TUI AG επέκτεινε την πιστωτική γραμμή των 4,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2024

  39. 29/07 12:02

    Διεξαγωγή του air-show Athens Flying Week στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2021

  40. 29/07 11:53

    Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Αυγούστου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  41. 29/07 11:45

    Αυτή είναι η νέα ΣΣΕ για τους Διπλωματούχους ξεναγούς Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων

  42. 29/07 11:21

    ΞΕΕ: Πάνω από το 50% των ελληνικών καταλυμάτων που προβάλλονται στο διαδίκτυο ως ξενοδοχεία δεν είναι ξενοδοχεία!

  43. 29/07 11:11

    Η πρώτη μεγάλη μελέτη διαχείρισης προορισμού για την Αθήνα

  44. 29/07 10:48

    Βρετανία: Πότε θα ανοίξουν τα ταξίδια προς τις ΗΠΑ

  45. 29/07 10:35

    Η μετάλλαξη Δ μεταδίδεται και σε ανοιχτό χώρο

  46. 29/07 10:25

    ΣΕΤΚΕ: Διαμονή με έκπτωση έως και 50% στα μέλη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος

  47. 29/07 08:58

    Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ή επέκταση σε δύο 5άστερα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  48. 29/07 08:57

    Συνεχίζονται οι αρχαιολογικές έρευνες στα Αστέρια Γλυφάδας

  49. 29/07 08:55

    Δήμος Σαμοθράκης: Έναρξη λειτουργίας Μονάδας Ιαματικής Θεραπείας

  50. 29/07 08:52

    Περιπατητικές περιηγήσεις στη Ρόδο

  51. 29/07 08:45

    Ιστιοπλοϊκός αγώνας ανοιχτής θαλάσσης Evia Island Regatta 2021

  52. 28/07 17:47

    Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής: Εγκρίθηκε η ανέγερση δύο πεντάστερων ξενοδοχείων στην Κεφαλονιά και στην Εύβοια

  53. 28/07 17:46

    Ρώσοι t.o’s: Χωρίς τσάρτερ η Ελλάδα αλλά με εκπτώσεις έως 40% στα ξενοδοχεία

  54. 28/07 17:39

    Η πρόταση της FedHATTA για την εξυπηρέτηση τουριστών από τουριστικά και διώροφα λεωφορεία στο Σύνταγμα

  55. 28/07 13:56

    Τον Ιούλιο άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία με μέση πληρότητα 60-85% πανελλαδικά

  56. 28/07 13:44

    Η Κομισιόν ενέκρινε την γερμανική κρατική ενίσχυση στην Condor

  57. 28/07 13:10

    Βρετανία: Σχέδιο για απελευθέρωση των ταξιδιών για τους πλήρως εμβολιασμένους από ΕΕ και ΗΠΑ

  58. 28/07 13:10

    Ρωσία: Αυξάνεται η ζήτηση για Ελλάδα, λείπουν οι τσάρτερ πτήσεις

  59. 28/07 12:44

    Τουρισμός: Η τιμή δεν αποτελεί πλέον κριτήριο επιλογής κράτησης για τους ταξιδιώτες - Τι προσέχουν

  60. 28/07 11:48

    Γερμανία: Το 10% των κρουσμάτων είναι εισαγόμενα – Πόσοι επιστρέφουν με τον ιό από την Ελλάδα

  61. 28/07 11:37

    British Airways: Μεγάλες προσφορές για Κέρκυρα, Κρήτη, Κω και Σκιάθο το Σεπτέμβριο

  62. 28/07 10:59

    PANADVERT: Νέα Συνεργασία με Cyprus Airways και Hermes Airports

  63. 28/07 10:54

    Υποχρεωτικό τεστ για όσους επιστρέφουν στη Γερμανία από την 1η Αυγούστου

  64. 28/07 10:21

    Επιστολή: Η ανεκμετάλλευτη τουριστική αγορά των Ελλήνων του εξωτερικού και των φιλελλήνων

  65. 28/07 10:14

     3 νέες άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Ρόδο και Ρέθυμνο

  66. 28/07 10:12

    Πράσινο φως για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Σαντορίνη και Κέρκυρα

  67. 28/07 10:10

    Πληρωμές υπολοίπου επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  68. 28/07 10:09

    Ομοσπονδία Πάλης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες διαμονής και διατροφής στην Ξάνθη

  69. 28/07 10:07

    Το δεύτερο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου στη Ρόδο

  70. 27/07 21:04

    Διόρθωση Τεχνικού Σφάλματος στον πίνακα απορριφθεισών αιτήσεων δικαιούχων στο «Τουρισμός για Όλους»

  71. 27/07 16:13

    Zeus International: Εξαγορά της μισθώτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton Garden Inn στο Μιλάνο

  72. 27/07 16:09

    Έρευνα: Το 75% των Γερμανών θα δαπανούσε τις οικονομίες του σε διακοπές

  73. 27/07 15:16

    Καταγγελία για δεκάδες ενοικιαζόμενα οχήματα που κυκλοφορούν ληγμένα

  74. 27/07 13:16

    Κατακραυγή για την απόφαση των ΗΠΑ να μην ανοίξουν τα υπερατλαντικά ταξίδια

  75. 27/07 12:54

    Κυπριακός τουρισμός: Νέο λογότυπο και brand

  76. 27/07 12:50

    Στο χαρτοφυλάκιο της Meliá Hotels International το Cosmopolitan Hotel στη Ρόδο

  77. 27/07 12:33

    ΗΠΑ: Αναθεώρηση συστάσεων για ταξίδια σε Κύπρο, Ισπανία, Ισραήλ και άλλες χώρες

  78. 27/07 12:26

    Υποχρέωση υποβολής των εργαζόμενων σε εστίαση και τουρισμό σε δύο εβδομαδιαία τεστ

  79. 27/07 12:05

    Γερμανία | Εμβολιασμός: Με το ζόρι ή όχι;

  80. 27/07 11:58

    Press trip ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Χίου στο Ισραήλ

  81. 27/07 11:57

    Λιθουανία: Στο κόκκινο τα ελληνικά νησιά, πλην ενός - Υποχρεωτική καραντίνα για τους ανεμβολίαστους

  82. 27/07 11:43

    Δεν ακυρώνουν τις διακοπές τους στην ΕΕ οι Βέλγοι – Γεμάτες οι πτήσεις για Κρήτη

  83. 27/07 11:19

    Telegraph: Στην πορτοκαλί plus λίστα η Ελλάδα;

  84. 27/07 10:54

    ΥΠΑ: Και με self test θα ταξιδεύουν οι επιβάτες από 12 έως 17 ετών προς τα νησιά

  85. 27/07 10:34

    Tο πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό» μπαίνει σε αρτοποιία, καφέ, επιχειρήσεις takeaway

  86. 27/07 09:59

    Προσωρινή προστασία από τους πιστωτές χορηγήθηκε στη Mouzenidis Travel

  87. 27/07 09:37

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Νάξο και Σίφνο

  88. 27/07 09:29

    Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού σε εύρος 200 χλμ. στο Πάρκο των Φιλίππων

  89. 27/07 09:28

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Χαλκιδική

  90. 27/07 09:26

    Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Καστελόριζο

  91. 27/07 09:24

    Υποχρεωτική αργία τις Κυριακές στη Βόρεια Μακεδονία

  92. 27/07 09:18

    Όμιλος HotelBrain: 14 νέες μισθώσεις ξενοδοχείων μέσα στο 2021

  93. 26/07 17:14

    Επίσκεψη της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στη Μυτιλήνη

  94. 26/07 16:24

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ρομαντικά εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  95. 26/07 15:53

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα πολυτελή εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2021

  96. 26/07 15:27

    Φόρεσε τα ρούχα της συζύγου του και ταξίδεψε με το αρνητικό της τεστ

  97. 26/07 13:48

    Norwegian Cruise Line: Επιστροφή στις κρουαζιέρες με εκκίνηση από Αθήνα και νέο λιμάνι επιβίβασης το Κατάκολο

  98. 26/07 13:44

    Νιώσε το αυθεντικό στην Κρήτη | «Crete, Sense the Authentic»

  99. 26/07 13:41

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τrivago

  100. 26/07 13:09

    Έρευνα: Πόσο ακριβές είναι φέτος οι διακοπές των Βρετανών στην Ελλάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό