Ξενοδοχεία | Η επιρροή των προγραμμάτων αφοσίωσης στην καθημερινότητα του ταξιδιώτη
![Ξενοδοχεία | Η επιρροή των προγραμμάτων αφοσίωσης στην καθημερινότητα του ταξιδιώτη](https://www.tornosnews.gr/files/hotel_reception_pixabay_214568442.jpg)
Μία νέα έκθεση για το πώς θα μπορούσαν τα ξενοδοχεία να διαχειριστούν καλύτερα τα προγράμματα αφοσίωσης, συνέταξαν η Accor με τη Skift.
Ειδικότερα, στην έκθεση αναφέρονται μεταξύ άλλων τρόποι με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, να προσελκύσουν νέους συνεργάτες και να αγκαλιάσουν την ιδέα ότι, η σύσταση της νέας αφοσίωσης, έγκειται στον νέο τρόπο ζωής.
Από το 2018 και για να ευθυγραμμίσει το brand της με τολμηρές τάσεις στη φιλοξενία και τα ταξίδια, η Accor συνεργάζεται σταθερά με τη Skift, στο πλαίσιο ενός προγράμματος το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει άρθρα που αποτελούν τροφή για σκέψη και εις βάθος αποκλειστικές εκθέσεις.
Αυτή τη φορά, Accor και Skift αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην αφοσίωση, λόγω του ότι η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις φιλοξενίας να γίνουν πιο έξυπνες σχετικά με τη χρήση των προγραμμάτων αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, ακόμα και όταν εκείνοι δεν ταξιδεύουν ή δεν μένουν στα αντίστοιχα ξενοδοχεία. Τώρα που τα ταξίδια ανακάμπτουν, η οικοδόμηση και η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των πελατών, είναι πιο σημαντική από ποτέ. Εστιάζοντας στην εμπειρία του πελάτη και στο ταξίδι, πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, οι επιχειρήσεις επανεξετάζουν προγράμματα πόντων και προσπάθειες αφοσίωσης, με στόχο την εμβάθυνση των σχέσεων με τους προηγούμενους και μελλοντικούς πελάτες και κατ’ επέκταση την κατάκτηση μεριδίου αγοράς.
Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών με στρατηγικές συνεργασίες, νέους τύπους προνομίων, πιο εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τα μέλη του προγράμματος και κάρτες πληρωμών που φέρει το ίδιο το brand.
Κρισιμότερη όλων, είναι η ενεργοποίηση νέων και περισσότερων εμπειριών, με στόχο τη βιωσιμότητα των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία, ειδικά καθώς η γραμμή μεταξύ επιχειρήσεων και αναψυχής θολώνει.
Δημιουργώντας έναν πλούσιο κόσμο μοναδικών πλεονεκτημάτων, υπηρεσιών και εμπειριών και βοηθώντας τους πελάτες να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πιο εύκολα πόντους, ακόμη και όταν δεν ταξιδεύουν, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας τοποθετούνται ως brands της καθημερινότητας.
Όπως αναφέρει η έκθεση, τα ταξίδια ανακάμπτουν, αλλά πηγαίνοντας από το σημείο Α στο σημείο Β , τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η κατάσταση δεν είναι εύκολη. Το 2022, σχεδόν 4 στους 5 Αμερικανούς ταξιδιώτες αντιμετώπισαν τουλάχιστον ένα άμεσο ή έμμεσο ταξιδιωτικό πρόβλημα.
Προς το παρόν, η ζήτηση και ο ενθουσιασμός για τα ταξίδια, συνεχίζουν να τροφοδοτούν την ανάκαμψη, αλλά η διατηρήσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη θα απαιτήσει από τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς να κάνουν μεγαλύτερα βήματα προς τη μείωση της τριβής σε βασικά σημεία επαφής ταξιδιών.
Για τα ξενοδοχεία, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αφοσίωσης μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους, να κάνουν κράτηση για επιπλέον διανυκτερεύσεις και να ανακτήσουν τη χαρά και τη μαγεία του ταξιδιού. Με τη σειρά τους, τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης, αποφέρουν σημαντικά έσοδα για τα ξενοδοχεία. Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης συνεισφέρουν μεταξύ 30% και 60% των συνολικών διανυκτερεύσεων.
Τα επαγγελματικά ταξίδια, δεν αποτελούν πλέον τον κορυφαίο τύπο ταξιδιού στα προγράμματα αφοσίωσης. Στη θέση τους, μπαίνει ένα υβρίδιο, καθώς η γραμμή μεταξύ εργασίας και αναψυχής είναι θολή και οι επιχειρήσεις φιλοξενίας επικεντρώνονται στην προσθήκη νέων εμπορικών σημάτων και εμπειριών στα χαρτοφυλάκιά τους, για να αντιμετωπίσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες, προσδοκίες και ταξιδιωτικές συνήθειες αυτού του μικτού τομέα.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, το 2019, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες κατείχαν το 60% των διανυκτερεύσεων της Accor και οι ταξιδιώτες αναψυχής το 40%, ενώ σήμερα, τα ποσοστά αυτά έχουν μεταβληθεί σε 47% και 53% αντίστοιχα.
Για να εμβαθύνουν τις σχέσεις και να σφυρηλατήσουν μόνιμες συναισθηματικές διασυνδέσεις με τους σημερινούς επισκέπτες, οι εταιρείες φιλοξενίας πρέπει να προσθέτουν καθημερινή αξία και χρησιμότητα στο ταξίδι του πελάτη πέρα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο. Με άλλα λόγια, πρέπει να γίνουν περισσότερο σαν lifestyle brands. Για να επιτευχθεί αυτό, σύμφωνα με την έρευνα, διακρίνονται τρία σημαντικά σημεία: Η ανάπτυξη μοναδικών συνεργασιών με άλλες εταιρείες για να συνεχιστεί το ταξίδι των πελατών πέρα από τη διαμονή, η απλούστευση και εξατομίκευση των διαδικασιών επιβράβευσης και η εκτίμηση της αντικειμενικής και άυλης αξίας. Εν κατακλείδι, απλούστερες διαδικασίες που να απευθύνονται σε κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά και πραγματική αξία των ανταλλασσόμενων εμπειριών. Οι βασικοί τρόποι για να επιτευχθούν τα ανωτέρω, είναι οι καλές πρακτικές άλλων τομέων, όπως είναι για παράδειγμα οι τηλεοπτικές πλατφόρμες: Το Netflix έχει αποδείξει ότι οι εταιρείες μπορούν να εξατομικεύουν τη σχέση μεταξύ επιχείρησης-πελάτη, να είναι «έξυπνες» και να αναγνωρίζουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες του όσον αφορά στο περιεχόμενο.
- 1) Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
- 2) ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
- 3) Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
- 4) Ξενοδοχεία | Το The Lynx Mountain Resort στη Φλώρινα στα 50 καλύτερα του National Geographic «Lakes & Mountains 2024»
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )