O ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται στο Bloomberg το 2023 - Έμφαση στον θεματικό και αειφόρο τουρισμό

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στο διεθνές διαδικτυακό μέσο BLOOMBERG κατά το 2023, με κόστος 223.200 ευρώ.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 5 μηνών, εντός του χρονικού διαστήματος Φεβρουαρίου – Ιουλίου 2023. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας (brand awareness) ειδικά στους θεματικούς τομείς: Sustainable Travel, Food, Culture, Arts και VIP experiences σε συνδυασμό με την προβολή της Ελλάδας ως κατάλληλου και αξιόπιστου προορισμού για τους Business Travellers, συμβάλλοντας έμμεσα στην αντιμετώπιση του εντεινόμενου ανταγωνισμού μεταξύ των προορισμών και την ενίσχυση των κρατήσεων προς Ελλάδα.
Οι αγορές-στόχοι του προγράμματος διαφήμισης είναι οι ΗΠΑ, το Ην. Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, το Ντουμπάι, το Άμπου Ντάμπι, το Κατάρ, η Σαουδική Αραβία και η Αυστραλία.
Συγκεκριμένα οι πόλεις στόχευσης για τις Η.Π.Α θα είναι: Νέα Υόρκη, Ατλάντα, Βοστώνη, Νιου Τζέρσεϊ , Ουάσινγκτον, Σικάγο, Φιλαδέλφεια και Καλιφόρνια συμπεριλαμβανομένου του Σαν Φραντσίσκο. Οι παραπάνω πόλεις συνδέονται απευθείας αεροπορικά με την Ελλάδα ή παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδι στην Ελλάδα.
Το κοινό στο οποίο στοχεύει το διαφημιστικό πρόγραμμα μέσω Bloomberg στις παραπάνω αγορές, είναι οι High Net Worth Individuals (HNWIs), Luxury Travelers, Gastronomy και Culture Enthusiasts, Sustainability –Oriented Travelers, Millennials και Business Professionals.
Στόχοι και εργαλεία της διαφημιστικής καμπάνιας θα είναι...
Η υλοποίηση μιας πολύ στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία βασιζόμενη στην ανάλυση και την ερμηνεία των δεδομένων που διαθέτει το Bloomberg, θα προσεγγίζει τα συγκεκριμένα κοινά-στόχους, με το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα. Ειδικότερα το επισυναπτόμενο διαφημιστικό πλάνο περιλαμβάνει τα παρακάτω εργαλεία/ διαφημιστικά formats:
- Brand In-Stream Video: Προβολή των διαφημιστικών videos του ΕΟΤ (pre-roll και mid-roll) ως εξής:
Bloomberg Live TV: 24/7 ζωντανή μετάδοση της Bloomberg TV μέσω του Bloomberg.com, του Bloomberg Mobile App και των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
Bloomberg VOD: On demand video από τη Bloomberg TV καθώς και πρωτότυπο video περιεχόμενο το οποίο μεταδίδεται στο Bloomberg.com, στο Bloomberg Mobile App, στα κανάλια του Bloomberg στο You Tube και μέσω των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
-Sponsored Video “Dark Posts”στους λογαριασμούς @bloombergpursuits, @luxury, @business, στο Twitter, το Facebook και το Instagram, τα οποία θα στοχεύουν σε Luxury Travelers, HNWI, Business Professionals, Millennials. Τα dark posts είναι απολύτως στοχευμένα και εμφανίζονται μόνο στα κοινά τα οποία επιθυμούμε να προσεγγίσουμε, εξασφαλίζοντας κατ’αυτόν τον τρόπο τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Τα dark posts εμπεριέχουν link το οποίο οδηγεί στο site του διαφημιζόμενου.
- Χορηγία του ΕΟΤ (rotational sponsorship) στη σελίδα “Bloomberg Green” καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας με προβολή ad-apt images. Το “Bloomberg Green” δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2020 και το περιεχόμενό της είναι αφιερωμένο εξ ολοκλήρου σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και το κλίμα όπως η αειφορία και οι νέες κανονιστικές ρυθμίσεις. Δεδομένης της βαρύτητας που θα έχει το Sustainability στην νέα επικοινωνία του ΕΟΤ για το 2023, η συγκεκριμένη διαφημιστική τοποθέτηση θα ενισχύσει την εικόνα της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για τους Sustainable Travelers. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τα AIQ (Artificial Intelligence & Technology) δεδομένα που διαθέτει το Bloomberg τα κοινά στα οποία στοχεύουμε μέσω της καμπάνιας μας, είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένα σε θέματα περιβαλλοντικής, εταιρικής και κοινωνικής διακυβέρνησης ( ESG topics). Ειδικότερα:
Οι Business Professionals είναι 2,28 φορές πιο πιθανό να δείξουν ενδιαφέρον για τη σειρά του Bloomberg Green η οποία ερευνά την παγκόσμια βιομηχανία πλαστικού και την μόλυνση που επιφέρει στο περιβάλλον.
β) Οι HNWI/Travel είναι 2,50 φορές πιο πιθανό να διαβάσουν για την κλιματική ουδετερότητα (climate neutrality)
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners (Αd.Apt Images και Social Boost) σε όλο τον ιστότοπο του Bloomberg. Το Social Boost είναι ένα ειδικό διαφημιστικό format, το οποίο μετατρέπει τα organic posts του διαφημιζόμενου σε Twitter, Instagram και Facebook σε mobile display ads. H στόχευση θα πραγματοποιείται βάσει κατηγορίας κοινού και περιεχομένου (audience & context targeting) ως εξής:
Affluent/HNWI, Luxury traveller audiences, travel, arts, luxury, design, culture & food content.
C-suite & Business Decision Maker audiences, Finance, Markets & Technology content .
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners Billboard (970 x 250) & MPU (300 x 250) ως added value.
Για την ανάπτυξη όλων των διαφημιστικών formats θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά υλικά (videos, images, banners κ.α.) του ΕΟΤ από τις καμπάνιες του 2022 και 2023 με την υπογραφή “ALL YOU WANT IS GREECE”, τα οποία θα αφορούν επιλεγμένες θεματικές ενότητες όπως ενδεικτικά αναφέρονται οι Green tourism, Summer activities, Μodern lifestyle, Modern-Ancient culture κ.α.
- 1) ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Κροατία και Σλοβενία
- 2) ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
- 3) ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής
- 4) Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
26/03 16:11
Ελληνικός τουρισμός | +111% οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, -11% από τις ΗΠΑ τον Ιανουαρίο
26/03 13:31
Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες
26/03 12:55
Ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο; Χρειάζεστε ΕΤΑ από τις 2 Απριλίου
26/03 12:35
FedHATTA: Ενημέρωση των τουριστικών γραφείων και επιχειρηματιών Ρεθύμνης για κλαδικά ζητήματα
26/03 12:13
Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας
26/03 12:03
26/03 10:05
Ημέρα Καριέρας στα Χανιά - ΔΥΠΑ: 800 θέσεις εργασίας σε 25 επιχειρήσεις
26/03 10:00
26/03 09:53
Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή
26/03 08:02
26/03 07:21
26/03 07:19
Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία
26/03 07:13
Celestyal Discovery: Επιστροφή στις κρουαζιέρες μετά την ανακαίνιση με νέες καμπίνες και σουίτες
26/03 07:05
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά
26/03 07:00
Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη
26/03 06:57
Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025
26/03 06:45
Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης
26/03 06:37
20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας
26/03 06:30
25/03 20:46
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
25/03 12:21
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
25/03 12:04
25/03 11:07
Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη
25/03 10:58
Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού
25/03 08:15
25/03 07:50
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
25/03 07:38
25/03 07:37
Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025
25/03 07:05
25/03 06:52
55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας
25/03 06:13
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
24/03 17:56
24/03 15:47
Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
24/03 15:30
Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες
24/03 13:34
«Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη
24/03 13:26
Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα
24/03 12:24
24/03 12:03
Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)
24/03 11:35
Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών
24/03 10:42
Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com
24/03 10:29
Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν
24/03 10:16
Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025
24/03 10:11
Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων
24/03 09:57
24/03 09:54
Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki
24/03 09:49
24/03 09:16
Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media
24/03 09:00
Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού
24/03 08:53
24/03 07:58
Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα
24/03 07:22
Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές
24/03 07:15
Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής
24/03 07:15
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας
24/03 06:30
Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025
24/03 06:14
Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα
23/03 19:11
TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω
23/03 15:36
Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)
23/03 13:45
Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ
23/03 13:45
WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας
23/03 13:40
23/03 08:37
ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες
23/03 08:03
23/03 08:00
23/03 07:20
Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό
23/03 07:01
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών
22/03 22:25
Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια
22/03 18:31
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς
22/03 18:00
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
21/03 08:30
Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου
21/03 08:13
Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών
Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη
Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά
20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας
Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία
Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025
Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή
Ημέρα Καριέρας στα Χανιά - ΔΥΠΑ: 800 θέσεις εργασίας σε 25 επιχειρήσεις
Celestyal Discovery: Επιστροφή στις κρουαζιέρες μετά την ανακαίνιση με νέες καμπίνες και σουίτες
Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας
ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις
Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες
Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο
Ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο; Χρειάζεστε ΕΤΑ από τις 2 Απριλίου
FedHATTA: Ενημέρωση των τουριστικών γραφείων και επιχειρηματιών Ρεθύμνης για κλαδικά ζητήματα
Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ
ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025
( 0 )