Ξενοδοχεία: 4 τρόποι για να ανταγωνιστείτε την Airbnb
![Ξενοδοχεία: 4 τρόποι για να ανταγωνιστείτε την Airbnb](https://www.tornosnews.gr/files/airbnb_595541009.jpg)
Τέσσερις τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να κερδίσουν στον ανταγωνισμό με την κορυφαία πλατφόρμα οικονομίας διαμοιρασμού στον κλάδο της φιλοξενίας Airbnb, αποκαλύπτει σε άρθρο του στο ehotelier ο πρόεδρος και συνιδρυτής της λύσης τεχνολογίας για ξενοδοχεία Alice, Alex Shashou.
Σύμφωνα με έρευνα της CBRE, το 2015 οι δαπάνες των χρηστών της Airbnb για διαμονή σε καταλύματά της, ανήλθαν σε 2,4 δισ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι ο αντίκτυπος της νέας ραγδαία αναπτυσσόμενης πλατφόρμας ενοικίασης σπιτιών έχει διευρυνθεί σημαντικά.
Η Airbnb, με 2 εκατ. εγγραφές σπιτιών σε 34.000 πόλεις σε όλο τον κόσμο, έχει καθιερωθεί ως η νέα κατηγορία στον κλάδο της φιλοξενίας για πολλούς ταξιδιώτες.
Με τη συζήτηση για το αν τελικά η πλατφόρμα αποτελεί απειλή για τη βιωσιμότητα των ξενοδοχείων να συνεχίζεται, ο κ. Shashou διερευνά τι μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι για να ανταγωνιστούν καλύτερα τη νέα τάση.
Βήμα πρώτο: Mετατρέψτε το ξενοδοχείο σε μια πλατφόρμα δεδομένων | χαρτογραφήστε ολόκληρο το ταξίδι
Στην περίπτωση της Airbnb, κάθε φάση της εμπειρίας χρήστη ολοκληρώνεται μέσα από το κανάλι του παρόχου αυτού, που μεσολαβεί στην πρόσωπο με πρόσωπο συναλλαγή. Έτσι, η Airbnb είναι σε θέση να αναβαθμίσει τα δεδομένα προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία πελάτη, να κτίσει το προϊόν της και να βρει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποτελεματική χρήση των δεδομένων έχει εκτοξεύσει την αποτίμηση της Airbnb στα 25 δισ. δολάρια, μετρώντας εκατομμύρια χρήστες της σε όλο τον κόσμο και αφήνοντας πολύτιμα μαθήματα στην δεξαμενή γνώσης του κλάδου.
Οι ξενοδόχοι συνεχίζουν να διαχειρίζονται τόσο πολλές αναλογικές επικοινωνίες και ξεπερασμένες τεχνολογίες στη διαχείριση των επιχειρήσεών τους που η κατανόηση ολόκληρης της εμπειρίας πελάτη που προκύπτει από το σύνολο των στοιχείων παραμένει άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους. Έτσι, προκειμένου να διασφαλίσουν την καλή εμπειρία διαμονής, καταφεύγουν στην αποτελεσματική εκπαίδευση του προσωπικού.
Τα ξενοδοχεία χρειάζεται να χρησιμοποιούν σε κάθε τμήμα τους ένα επίπεδο επικοινωνίας που βασίζεται στο cloud, το οποίο θα προσφέρει ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το τι ζητούν οι επισκέπτες τους ανεξάρτητα από τη μορφή του αιτήματος (τηλεφώνημα, email, διαδίκτυο, διαπροσωπική επαφή). Ενοποιώντας την επικοινωνία ανάμεσα σε όλους τους επισκέπτες με το προσωπικό και στο προσωπικό με το προσωπικό, τα ξενοδοχεία μπορούν να κατανοούν οτιδήποτε κάνουν οι πελάτες τους, από την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ.
Βήμα δεύτερο: Χρησιμοποιήστε αυτή την πλατφόρμα αυτή για να προωθείτε τις καλές συμπεριφορές μέσω αυτό-διακυβέρνησης
Η πλατφόρμα της Airbnb έχει τη δυνατότητα να ταξινομεί αυτόματα την προσφορά χωρίς κόστος χάρη στην αυτό-διακυβέρνηση που γίνεται μέσω των κριτικών των επισκεπτών στα σπίτια.
Το ξενοδοχείο δε μπορεί να το κάνει αυτό. Εκτός από κάποια περιστατικά αγένειας του προσωπικού που αντιμετωπίζονται λόγω παραπόνων, το προσωπικό του ξενοδοχείου προσφέρει υπηρεσίες που δεν αξιολογούνται.
Ωστόσο, εάν ακολουθηθεί το πρώτο βήμα που συνδέει όλες τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου, τότε το βήμα 2 είναι μια ρεαλιστική πιθανότητα.
Το μικροσκοπικό επίπεδο κριτικών θα προωθούσε τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου που θα ξεπερνούσαν τις προσδοκίες για το πόστο τους. Έτσι, ένας γενικός διευθυντής δεν θα αντιμετώπιζε τυφλά μια κακή κριτική ενώ θα γνώριζε πριν την κακή κριτική πώς διαμορφώνεται η εμπειρία πελάτη, λαμβάνοντας τα αναγκαία προληπτικά μέτρα.
Βήμα 3: Να είστε αυθεντικοί, περάστε πέρα από το μάρκετινγκ για το ξενοδοχειακό δωμάτιο και τις υπηρεσίες
Οι millenials συμβουλεύονται συγγενείς και φίλους πριν αποφασίσουν για το κατάλυμα, αποφεύγουν τα ξενοδοχεία, και προτιμούν να μένουν σε φίλους ή γνωστούς, ενώ μένουν σε σπίτι της Airbnb μόνο εάν έχουν μεγάλη παρέα.
Κάθε εμπειρία διαμονής στην Airbnb δίνει την αίσθηση ότι είναι μοναδική και αυθεντική. Κάθε σπίτι, δωμάτιο και διαμονή είναι μοναδική.
Τα ξενοδοχεία παραδοσιακά κατασκευάζονται για τη συνέπειά τους. Ένα Χίλτον είναι παντού ένα Χίλτον. Όμως οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αλλάξει. Τα ξενοδοχεία μπορούν να γίνουν όσο μοναδικά είναι και τα σπίτια της Airbnb εάν υιοθετήσουν την κουλτούρα της περιοχής στην οποία βρίσκονται (κατανόηση της γειτονιάς και στήριξή της, ντιζάιν και εξαιρετικές υπηρεσίες, προσωπικό που γνωρίζει την περιοχή και έχει εμπειρία από αυτήν).
Δώστε στο προσωπικό σας το χρόνο να έχουν προσωπική εμπειρία από την περιοχή στην οποία βρίσκεται το ξενοδοχείο.
Βήμα 4: Υπηρεσίες, πουλήστε τα ισχυρά σας σημεία ως βιομηχανία
Ρωτήσαμε έναν 34χρονο γενικός διευθυντή ξενοδοχείου για το πώς επιλέγει ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο και ένα σπίτι της airbnb και απάντησε ότι πάντα προτιμά το ξενοδοχείο, επειδή προσφέρει υπηρεσίες (καθάρισμα δωματίου), ασφάλεια, ευκολία χρήσης.
Ήρθε η ώρα η ξενοδοχειακή βιομηχανία να αρχίσει να προωθεί τον εαυτό της και όχι σε αντιδιαστολή προς αλλά σε συνάφεια με την οικονομία διαμοιρασμού.
Ορισμένα ξενοδοχεία ήδη δοκιμάζουν τις πωλήσεις μέσω Airbnb, η οποία αποτελεί πρόκληση για όλα τα κανάλια κρατήσεων ακόμα και των ξενοδοχειακών. Ως επισκέπτης, πρώτα αναζητά κανείς τις τιμές ξενοδοχείων και κατά δεύτερο λόγο της Airbnb, ή αντίστροφα. Δηλαδή συγκρίνει τις 2 αγορές. Γιατί λοιπόν η Airbnb να μην θελήσει να αποτελέσει την ίδια πλατφόρμα προώθησης και των 2 αγορών, προκειμένου να κρατήσει τους καταναλωτές;
Τονίστε το ζήτημα της ασφάλειας που προσφέρετε, τις υπηρεσίες καθαριότητας, επιδείξτε το προσωπικό σας (στην Airbnb ο επισκέπτης γνωρίζει τον ιδιοκτήτη).
- 1) Airbnb | Συμβουλές στους ταξιδιώτες στην Ελλάδα για να κλείσουν τη διαμονή τους με ασφάλεια
- 2) Συνεργασία Aegeo Spas με την [comfort zone] ως αποκλειστικός spa operator στη Σαντορίνη στο Santo Collection Resorts & Villas
- 3) H ακτινογραφία των Airbnb στη Βαρκελώνη | Mabrian: Το 68% στο κέντρο, συν 63% από τα στοιχεία του Δήμου
- 4) Airbnb | +18% οι κρατήσεις για Ελλάδα το 4μηνο Ιουλίου - Οκτωβρίου
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
( 0 )