Tα 10 πράγματα, που δεν πρέπει να κάνει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας
![Tα 10 πράγματα, που δεν πρέπει να κάνει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας](https://www.tornosnews.gr/files/praktores_589879853.jpg)
Τα 10 στοιχεία που καθιστούν έναν τουριστικό πράκτορα κακό, αναδεικνύει ο ταξιδιωτικός συντάκτης, James Shillinglaw.
Στη λίστα καταγράφονται όλα όσα αποφεύγει ο επιτυχημένος τουριστικός πράκτορας, εξηγώντας ταυτόχρονα τους παράγοντες που οδηγούν ορισμένα πρακτορεία σε μικρότερους τζίρους.
Δείτε τη λίστα:
1. Δεν ακούει τους πελάτες του: Ο κακός ταξιδιωτικός πράκτορας συναντά τον πελάτη του με έτοιμη ατζέντα. Θέλει απλώς να παρουσιάσει επιλογές ταξιδίου, πιθανόν βάσει της πιο επικερδούς επιλογής, ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα και να ελαχιστοποιήσει τον χρόνο που δαπανά εξυπηρετώντας τον πελάτη.
Ο καλός πράκτορας δαπανά χρόνο στη συνάντησή του με τον πελάτη, ρωτώντας για τις προηγούμενες διακοπές του, την οικογενειακή του κατάσταση, τους προτιμώμενους προορισμούς, τον τρόπο ζωής του, τον διαθεσιμο προϋπολογισμό κτλ. Ο καλός πράκτορας κάνει την ίδια διαδικασία ανά τακτά χρονικά διαστήματα όταν ο πελάτης του πρόκειται να κάνει ένα ταξίδι ζωής.
2. Δεν επιδίδεται σε ενεργητικό μάρκετινγκ: Ο κακός πράκτορας μπορεί να διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρισή του και να κάνει μια βασική χρήση των social media, όμως δεν αναπτύσσεται ακριβές πλάνο για τη προσέγγιση νέων πελατών διασφαλίζοντας οτι οι νέοι πελάτες του δεν θα κάνουν τελικά κράτηση με άλλον πράκτορα.
Ο καλός πράκτορας έχει πλάνο. Στέλνει απευθείας email, αλληλογραφία, newsletter, τηλεφωνεί σε περιοδική βάση προκειμένου να αιφνιδιάσει πιθανούς νέους πελάτες και να προσεγγίσει εκ νέου τους υπάρχοντες πελάτες.
3. Δεν γνωρίζει τα προϊόντα: Είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς όλα τα προϊόντα της αγοράς, γι αυτό και οι πράκτορες εξειδικεύονται σε μερικά μόνο.
Ο κακός πράκτορας θα προσπαθήσει να πωλήσει τα πάντα και μπορεί να καταλήξει να μην πουλήσει τίποτα. Επίσης, δεν προσπαθεί να έχει εμπειρία από τα προϊόντα που πουλάει, επομένως συναντά δυσκολίες στην αποτελεσματική διάθεσή τους στην αγορά. Επίσης, δεν εκμεταλλεύεται πλήρως τα ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στη σύγχρονη αγορά.
4. Δεν γνωρίζει προορισμούς: Ο κακός πράκτορας μπορεί να μην έχει εμπειρία από τους προορισμούς που πουλάει, τουλάχιστον όχι στην έκταση που απαίτείται για να μεταδόσουν τις εμπειρίες τους στους πελάτες. Ο κακός πράκτορας επίσης δεν εκμεταλλεύεται τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους προορισμούς προκειμένου να βελτιώσει τη γνώση του για μια χώρα, περιοχή ή πόλη. Είναι αδύνατο να πωλήσει κανείς έναν προορισμό χωρίς να έχει προσωπική εμπειρία από αυτόν.
5. Δεν πουλάει ομαδικά ταξίδια: Μια από τις πιο επικερδείς πωλήσεις που μπορεί να κάνει ένα πρακτορείο είναι τα γκρουπ ταξιδιωτών, σε αντίθεση με τα ατομικά ταξίδια. Επομένως ένας καλός πράκτορας κυνηγάει τα ομαδικά ταξίδια παράγοντας μεγαλύτερο πλούτο και έσοδα. Ο κακός πράκτορας δεν ξέρει πώς να προσεγγίσει τα γκρουπ.
6. Δεν προωθεί προτιμώμενους συνεργάτες: Κάθε τουριστικός πράκτορας συνεργάζεται με προτιμώμενους παρόχους με συμφωνημένες προμήθειες και εξατομικευμένες υπηρεσίες. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να προωθήσει προτιμώμενους συνεργάτες επιλέγοντας παρόχους που δεν σχετίζονται με το πρακτορείο του. Ο λόγος είναι γιατί ο πελάτης θέλει να έχει εμπειρία ενός συγκεκριμένου προϊόντος και το καθήκον του πράκτορα είναι να προσφέρει αυτό το προϊόν. Όμως, ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να ξεχωρίσει τα οφέλη της συνεργασίας με έναν προτιμώμενο πάροχο, ο οποίος μπορεί να προσφέρει ευνοϊκές τιμές, αναβαθμίσεις, ειδικές υπηρεσίες κτλ.
7. Δεν απαντά στις ταξιδιωτικές ανάγκες του πελάτη: Ένας κακός πράκτορας υπόσχεται επιλογές ταξιδίου και τιμές, όμως αποτυγχάνει να τις προσφέρει έγκαιρα στον πελάτη, ο οποίος στη συνέχεια αλλάζει πράκτορα. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει επίσης να αντιμετωπίσει έναν πελάτη μετά από το ταξίδι για να διερευνήσει πώς πήγε. Επίσης δεν επικοινωνεί συχνά με τον πελάτη προκειμένου να τον βοηθήσει στις ανάγκες που παρουσιάζονται στο ταξίδι.
8. Δεν εκπαιδεύεται: Ο κακός πράκτορας δεν βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση εκπαίδευσης σχετικά με τους παρόχους, τους προορισμούς και τους τροπους με τους οποίους μπορεί να διοικήσει την επιχείρησή του καλύτερα. Συχνά διαμαρτύρεται οτι δεν υπάρχει χρόνος, επειδή υπάρχει αμείωτο ενδιαφέρον για κρατήσεις. Χωρίς την εκπαίδευση, ωστόσο, οι επιχειρήσεις μπορεί να απομονωθούν και η αναβάθμισή τους γίνεται δύσκολη.
9. Δεν αναζητά στήριξη: Ο κακός πράκτορες δεν εξαρτάται από άλλους πράκτορες ή προτιμώμενους συνεργάτες όταν χρειάζεται βοήθεια στην κράτηση διακοπών για λογαριασμό των πελατών του. Αντί να χρησιμοποιεί τις διαθέσιμες πηγές για την καλύτερη πληροφόρησή του, προσπαθεί να λειτουργήσει μόνος του, αρνούμενος τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει η ομαδική δουλειά στην κράτηση του πελάτη του.
10. Δεν αναπτύσσει σχέσεις: Ένας από τους λόγους που οι πράκτορες είναι επιτυχημένοι σήμερα είναι τοι αναπτυσσουν στενές σχέσεις με τους πελάτες τους και τους παρόχους. Είναι μεσολαβητές, διαπραγματευτές και εντεταλμένοι για τα ταξίδια. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να αναπτύξει τέτοιες σχέσεις με ουσιαστικό τρόπο.
- 1) Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
- 2) Η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου - ADAC αγόρασε 70 ταξιδιωτικά γραφεία της Galeria
- 3) «Βέλη» Booking κατά της ΕΕ: «Ανόητοι κανονισμοί, μας τοποθετούν σε μειονεκτική θέση στον ανταγωνισμό»
- 4) Schmetterling: Αθέμιτες πρακτικές ξενοδόχων στην Τουρκία προς τους πελάτες του FTI - Ποια μπαίνουν σε "μαύρη λίστα"
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )