Λίνα Μενδώνη | Πιλοτικά από τις 4 Σεπτεμβρίου οι ζώνες επισκεψιμότητας στην Ακρόπολη- Κανονικά από την 1η Απριλίου 2024
![Λίνα Μενδώνη | Πιλοτικά από τις 4 Σεπτεμβρίου οι ζώνες επισκεψιμότητας στην Ακρόπολη- Κανονικά από την 1η Απριλίου 2024](https://www.tornosnews.gr/files/acropolis2345.jpg)
Πιλοτικά από την 4η Σεπτεμβρίου 2023 και κανονικά από την 1η Απριλίου 2024 θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα των ζωνών επισκεψιμότητας σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους που διαθέτουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, όπως είπε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Realfm και στον Γιώργο Ψάλτη.
Από τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη, τόνισε, αναμένεται να ξεκινήσει, πιλοτικά, το πρόγραμμα ζωνών στην Ακρόπολη, ύστερα από τη σχετική μελέτη που υλοποιήθηκε από τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ). Το πρόγραμμα αυτό θα συμβάλλει στην ασφάλεια του μνημείου αλλά και των εργαζομένων καθώς και στη βελτίωση της εμπειρίας που βιώνει ο επισκέπτης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, το μέγιστο ημερήσιο πλήθος επισκεπτών της Ακρόπολης δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20.000. Θα κατανεμηθεί σε ωριαίες ζώνες, από τις 08:00 π.μ. μέχρι τις 08:00μ.μ., και θα αφορά σε όλους τους επισκέπτες, είτε είναι μεμονωμένοι, είτε ομάδες.
Η Υπουργός Πολιτισμού αναφέρθηκε και στα μέτρα προστασίας των επισκεπτών κατά τη διάρκεια του καύσωνα, σημειώνοντας ότι εγκαταστάθηκαν σκιάδια στις εισόδους, τα οποία πιθανόν να επαναχρησιμοποιηθούν του χρόνου, αλλά με την απαραίτητη προσοχή που απαιτεί ο χώρος.
Η εξαπάτηση με όσους υπόσχονται εισιτήρια χωρίς μεγάλη αναμονή
Σχετικά με το φαινόμενο της διάθεσης εισιτηρίων από επιτήδειους, οι οποίοι υπόσχονται υπηρεσία "skip the line", η Υπουργός επισήμανε ότι πρόκειται για εξαπάτηση του κοινού, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί, λόγω της φύσης του μνημείου. Η Υπουργός σημείωσε ότι διαπιστώθηκε η αλλοίωση στο barcode συγκεκριμένων εισιτηρίων, κάτι που οδήγησε τον ΟΔΑΠ στις απαραίτητες νομικές ενέργειες. «Ακριβώς επειδή είδαμε ότι υπάρχουν αρκετά συχνά τέτοια φαινόμενα, δηλαδή, επισκέπτες να έχουν εισιτήρια, τα οποία πωλούνται, από ιδιώτες, ακριβότερα από το εισιτήριο επίσκεψης στην Ακρόπολη, εκδώσαμε πρόσφατα ανακοίνωση με την οποία επισημαίνουμε ότι λόγω της φύσεως των Προπυλαίων, δεν μπορεί να υπάρξει υπηρεσία "Skip the line"» είπε χαρακτηριστικά η Υπουργός Πολιτισμού.
Σε ερώτηση ακροατή για τη λειτουργία και τις υποδομές για εμποδιζόμενα άτομα, η κ. Μενδώνη τόνισε ότι υπάρχει μεγάλη προσβασιμότητα πλέον στο μνημείο σε σχέση με το παρελθόν. Εχει αναβαθμιστεί η λειτουργία του ανελκυστήρα πλαγιάς και τα εμποδιζόμενα άτομα χρησιμοποιούν τα board cars, τα οποία εξυπηρετούν στην απόσταση που μεσολαβεί από την είσοδο της Ακρόπολης μέχρι τον ανελκυστήρα.
Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης
Γιώργος Ψαλτης: O ιερός βράχος, όπως καταλαβαίνετε, είναι κόρη οφθαλμού. Γιατί είναι ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς ,ένα μνημείο που πολύς κόσμος θέλει να το επισκεφθεί. Κάναμε μια κουβέντα με τους ξεναγούς σχετικά με την συζήτηση που γίνεται και τον προγραμματισμό που θα περπατήσει από Σεπτέμβρη, ή ενδεχομένως από τη νέα χρονιά, για επισκέψεις με ωριαίες ζώνες στην Ακρόπολη, για να μπορέσει να αντιμετωπιστεί ο κόσμος. Να μην επισκέπτονται όλοι την ίδια ώρα…Θα υπάρχει ένας ικανότατος αριθμός επισκέψεων αλλά πάμε να κάνουμε μια κουβέντα μετά των αρμοδίων .Στην παρέα μας είναι- και την ευχαριστώ πολύ για αυτό- η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Καλημέρα κυρία Υπουργέ
Λίνα Μενδώνη: Καλημέρα κύριε Ψάλτη .Καλημέρα σε σας και τους ακροατές σας .
Ψάλτης: Και καλό μήνα να έχουμε κυρία Υπουργέ.
ΛΜ : Επίσης.
Ψάλτης: Φαίνεται ότι ο μεγάλος αριθμός επισκέψεων δημιουργεί ένα ζήτημα το οποίο απ' ό,τι καταλαβαίνω, είναι η αφορμή να ξανασχεδιαστούν οι ώρες επίσκεψης στην Ακρόπολη. Τι έχει στο μυαλό της η Υπηρεσία ?
Λ.Μ : Δυο πράγματα: Το ένα, ότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση και είναι απολύτως φυσιολογικό και κατανοητό .Η Ακρόπολη, όπως είπατε κι εσείς, είναι παγκόσμιο σύμβολο. Επομένως, όποιος έρθει στην Αθήνα θέλει να την επισκεφθεί.
Το άλλο είναι ότι κυρίως οι οργανωμένες επισκέψεις, δηλαδή ομάδες άνω των 10 ατόμων θέλουν να επισκεφτούν την Ακρόπολη τις πρωινές ώρες . Αυτό οδηγεί σε δυο κρίσιμα ζητήματα: Το ένα, πρέπει να δούμε- κι αυτή είναι η πρώτη μέριμνα του ΥΠΠ)- την ασφάλεια και την αντοχή των μνημείων Έχουμε φτάσει κάποιες μέρες τους 22.000 και 23.000 επισκέπτες.
Αριθμός τεράστιος. Προφανώς ο τουρισμός είναι επιθυμητός για την χώρα, για όλους μας. Αλλά πρέπει να δούμε πως δεν θα βλάψει το μνημείο ο υπερτουρισμός.
Έτσι, μετά από μελέτη, η οποία ξεκίνησε πέρσι τον Σεπτέμβριο, ο αρμόδιος οργανισμός, ο ΟΔΑΠ, καταλήγουμε σε μάξιμουμ 20.000 επισκεπτες, ημερησίως. Από εκεί και πέρα, επειδή, όπως σας είπα, περίπου το 50% των επισκεπτών θέλουν να μπουν στον χώρο μεταξύ 8π.μ και 12μ.μ., δημιουργούνται δυσάρεστες συνθήκες τόσο για τον χώρο όσο και για τους ίδιους αλλά και το προσωπικό ,το οποίο θα πρέπει να εξυπηρετήσει την μεγάλη επισκεψιμότητα .Έχει τελειώσει η μελέτη και έχει γίνει αποδεκτό από όλους ,από το ΥΠΠΟ και από τον ΟΔΑΠ, να διαμορφωθούν ωριαίες ζώνες επισκεψιμότητας, προφανώς λαμβάνοντας υπόψη τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων μηνών και ετών.
Έτσι λοιπόν, διαμορφώνεται ένα πρόγραμμα από τις 8 ως τις 9 το πρωί, θα εισέρχονται στο χώρο 3.000 επισκέπτες.
Την δεύτερη ώρα 9-10 οι επισκέπτες γίνονται 2.000 κ.ο.κ.
Κάποιες ώρες ανεβαίνει ο αριθμός επισκεπτών και κάποιες μειώνεται.
Επισημαίνω, ότι δεν έχουμε μόνο το πρόβλημα της εισόδου. Πρέπει να υπολογίσουμε την ιδιαιτερότητα του Αρχαιολογικού Χώρου της Ακρόπολης. Υπάρχουν είσοδοι. Θα μπορούσε κανείς να πει «γιατί δεν τις αυξάνετε;». Δεν έχει νόημα! Διότι όλοι, από όπου κι αν μπουν, από τους πρόποδες του βράχου, από τη νότια κλιτύ, από τη δυτική πλευρά, από τη βόρεια ενδεχομένως, θα καταλήξουν στο ίδιο σημείο, στα Προπύλαια.
Τα Προπύλαια δεν μπορούν να διευρυνθούν, οι είσοδοι είναι συγκεκριμένες. Εισέρχονται το πολύ δύο άτομα, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κατέβουν άλλα δύο. Εκεί λοιπόν, δημιουργείται ένας συνωστισμός.
Γ.Ψ.: Σχηματίζεται «Λαιμός του μπουκαλιού», ουσιαστικά.
Λ.Μ.: Είναι «λαιμός μπουκαλιού». Αυτόν τον όρο έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ.
Νομίζω ότι μόνο με τον τρόπο που σας εξήγησα θα αντιμετωπιστεί και το θέμα της προστασίας του μνημείου, που για μας είναι το κυριότερο, αλλά και η εμπειρία του επισκέπτη.
Γ.Ψ.: Και υποψιάζομαι, κυρία Υπουργέ, ότι, μετά τις 12:00, πάλι θα υπάρχουν ωριαίες ζώνες.
Λ.Μ.: Ωριαίες ζώνες υπάρχουν από τις 08:00πμ έως τις 08:00μμ. Το δωδεκάωρο της επίσκεψης είναι πλέον χωρισμένο σε ζώνες επισκεψιμότητας.
Γ.Ψ: Υπάρχει κι ένα άλλο ζήτημα. Για σκεφτείτε, οι πιο πολλοί που μπαίνουν στις 8 με 9 το πρωί, οι οποίοι είναι περίπου 3.000, δεν φεύγουν όλοι μαζί. Δηλαδή, ο χρόνος που παραμένουν επάνω είναι περισσότερος από αυτόν που αναμένει η υπηρεσία.
Λ.Μ.: Δεν είναι τι αναμένει η υπηρεσία. Είναι τι μας δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία. Τα δεδομένα που αξιοποίησε η μελέτη δείχνουν ότι τα οργανωμένα γκρουπς, είτε προέρχονται από ταξιδιωτικά γραφεία, είτε από κρουαζιέρες και ο χρόνος παραμονής τους κυμαίνεται γύρω στα 45 λεπτά. Οι μεμονωμένοι επισκέπτες, αυτοί δηλαδή που πάνε μόνοι τους, που έχουν τον ηλεκτρονικό ή τον συμβατικό οδηγό στα χέρια και θέλουν να δουν τα μνημεία με μεγαλύτερη προσοχή, η παραμονή τους στον Βράχο, μπορεί να φτάσει και τη μιάμιση ώρα. Όλα έχουν συνεκτιμηθεί. Γι' αυτό και ανετέθη σε ειδικούς η μελέτη και καταλήξαμε στον μάξιμουμ αριθμό επισκεπτών που μπορούν να εισέρχονται, ανά ώρα, στο μνημείο.
Γ.Ψ.: Οι μεμονωμένοι θα μπαίνουν σε συγκεκριμένες ώρες;
Λ.Μ.: Όχι. Δεν υπάρχει καμία εξαίρεση. Καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας μπορούν να μπουν είτε οργανωμένες ομάδες, γ είτε μεμονωμένοι επισκέπτες, αρκεί να μην ξεπερνιέται ο αριθμός που έχει τεθεί. Όλο αυτό είναι προσαρμοσμένο σε ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο ξέρει ότι δεν μπορεί να εκδοθεί κάποιο επιπλέον εισιτήριο, πέρα από το όριο της κάθε ζώνης.
Γ.Ψ.: Το πρωί που έχει πάρα πολύ κόσμο, μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν εγκαταστάσεις ώστε οι άνθρωποι να μην είναι κάτω από τον ήλιο;]
Λ.Μ.: Κατά τη διάρκεια του καύσωνα, είδατε ότι εγκαταστήσαμε σκιάδια, δηλαδή τέντες, στον χώρο έξω από τις εισόδους, ακριβώς για να μην ταλαιπωρούνται οι επισκέπτες στον πολύ καυτό ήλιο. Κάποια τέτοια πράγματα τα κάνουμε. Αυτά τα στέγαστρα είναι ακόμα εκεί και πιθανότητα να ξαναστηθούν την επόμενη περίοδο, όταν χρειαστεί. Καταλαβαίνετε, όμως, ότι σε έναν τόσο σημαντικό αρχαιολογικό χώρο, μπορούν να γίνουν τέτοιες εγκαταστάσεις μέχρι ενός σημείου. Διότι πρέπει να υπάρχει και ο αναγκαίος χώρος, αλλά κυρίως η συμβατότητα αυτών των, έστω, προσωρινών εγκαταστάσεων με το μνημείο, για να μην αλλοιωθεί ο περιβάλλων χώρος. Θέλει πολλή προσοχή.
Γ.Ψ.: Ένα άλλο ζήτημα που υπάρχει, για το οποίο βγήκαν και σχετικές ανακοινώσεις, είναι με αυτά τα περίφημα εισιτήρια, τα οποία, κάποιοι πονηροί τα πουλάν ακριβότερα.
Λ.Μ.: Εννοείτε αυτά τα "Skip the line". Στην ουσία είναι μια εξαπάτηση του επισκέπτη. Οι άνθρωποι μπαίνουν να κλείσουν το ηλεκτρονικό τους εισιτήριο και κάποιες πλατφόρμες τούς παρέχουν δήθεν αυτή την εξυπηρέτηση. Αυτό το οποίο έχουμε δει και φυσικά έχουν γίνει όλες οι κατά νόμον διαδικασίες, είναι ότι τα barcodes των εισιτηρίων έχουν «πειραχτεί». Εκδίδονται αυτά τα εισιτήρια, αλλά όταν πάνε οι επισκέπτες στον έλεγχο για να τα τσεκάρουν, προκύπτει ότι δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν εξαπατηθεί. Ακριβώς, επειδή είδαμε ότι υπάρχουν αρκετά συχνά τέτοια φαινόμενα, με επισκέπτες να κρατούν τέτοια εισιτήρια από ιδιώτες, τα οποία πωλούνται ακριβότερα από το εισιτήριο επίσκεψης στην Ακρόπολη, εκδώσαμε πρόσφατα την ανακοίνωση με την οποία επισημαίνουμε ότι λόγω του προβλήματος στα Προπύλαια, δεν μπορεί να υπάρξει υπηρεσία "Skip the line".
Γ.Ψ.: Δεν πρέπει με κάποιο τρόπο να εντοπιστούν όλοι αυτοί κ. Υπουργέ, δηλαδή με τη συνδρομή της αστυνομίας να γίνονται έλεγχοι;
Λ.Μ.: Γι' αυτό σας είπα ότι ο οργανισμός έχει ήδη προχωρήσει τις διαδικασίες κι εχουμε εντοπίσει κάποια πράγματα.
Γ.Ψ.: Η λογική του νέου τρόπου των επισκέψεων θα ξεκινήσει από την επόμενη σεζόν;
Λ.Μ.: Την επόμενη σεζόν θα είναι πλήρης η εφαρμογή του προγράμματος, έχοντας καταγράψει την εμπειρία αυτής της σεζόν.
Γ.Ψ..: Θα γίνει ένα δοκιμαστικό κομμάτι, δηλαδή;
Λ.Μ.: Θα γίνει η πιλοτική εφαρμογή. Είχαμε, πριν από τρεις εβδομάδες, νομίζω, συνάντηση με όλους τους επαγγελματίες που διακινούν επισκέπτες, τα τουριστικά γραφεία, τους συνδέσμους ξεναγών, των κρουαζιέρων και τους θέσαμε το ζήτημα γιατί εδώ υπάρχει ένα consensus, επειδή βρισκόμαστε στη μέση της τουριστικής περιόδου, στο πικ θα έλεγα, και δεν πρέπει να αναστατώσουμε ιδιαίτερα τον προγραμματισμό τους.. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να γίνει τον Μάιο αλλά δεδομένης της εκλογικής διαδικασίας, η υπηρεσιακή κυβέρνηση δεν έπρεπε και σωστά δεν θέλησε να ανοίξει τέτοια συζήτης. Ετσι, , όλα αυτά ήρθαν λίγο πίσω. Είπαμε να ξεκινήσει 1η Αυγούστου ή 1η Σεπτεμβρίου. Καταλαβαίνω από τη διαβούλευση η οποία έγινε και συνεχίζεται μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού και του οργανισμού Διαχείρισης ότι θα πάμε 1 ή 2 Σεπτεμβρίου.
Γ.Ψ.: Άρα το πιλοτικό κομμάτι θα είναι από τον Σεπτέμβρη και μετά;
Λ.Μ.: Το πιλοτικό κομμάτι θα είναι από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Θα εφαρμοστεί πλήρως από 1ης Απριλίου που αρχίζει η επόμενη τουριστική σεζόν του 2024. Και αυτό το οποίο αν θέλετε, έτσι σας λέω και μία είδηση νέο, είναι ότι από 1ης Απριλίου θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα των ζωνών επισκεψιμότητας και σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους που έχουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Γ.Ψ.: Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται αυτό για να μην πέφτουν όλοι μαζί. Άρα, θα είναι μια εφαρμογή στο σύνολο εκείνων των αρχαιολογικών, της χώρας, όχι μόνο της Αθήνας προφανώς;
Λ.Μ.: Της χώρας. Όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι που έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, σήμερα καλύπτουν περίπου το 90-95 % των επισκεπτών. Σε αυτούς από 1η Απριλίου 2024 θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα των ζωνών επισκεψιμότητας.
Γ.Ψ.: Κλείνοντας να σας πω, υπάρχει ένα ερώτημα να το κάνω να μην το αφήσω γιατί μιλάμε για την Ακρόπολη. Με ρωτάει ένας φίλος ακροατής λειτουργεί ακόμα ο ανελκυστήρας για ΑΜΕΑ κανονικά στην Ακρόπολη;
Λ.Μ.: Ο ανελκυστήρας λειτουργεί απολύτως τις ώρες που είναι ανοιχτός ο αρχαιολογικός χώρος, το δωδεκάωρο από 8 έως 8. Αυτό το οποίο απλώς ήθελα να παρατηρήσω, και το λέω πραγματικά με χαρά, είναι ότι ενώ ο ανελκυστήρας ήταν προγραμματισμένος για έναν αριθμό ανάβασης και κατάβασης έχει υπερδιπλασιαστεί, έχει πολλαπλασιαστεί θα έλεγα.
Γ.Ψ..: Άρα σημαίνει ότι περισσότερα άτομα με ειδικές ανάγκες ε; ,
Λ.Μ.: Γενικά εμποδιζόμενα άτομα θα έλεγα. Μην το περιορίζετε μόνο στα άτομα που έχουν κινητικά προβλήματα και χρησιμοποιούν αμαξίδια. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι, με δυσκολίες, μεγάλοι άνθρωποι, υπέρβαροι, ή γυναίκες που περιμένουν μωρό ή έχουν στα καροτσάκια τα μωρά τους, τώρα ανεβαίνουν στην Ακρόπολη. Στο παρελθόν αυτό ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατον.
Γ.Ψ.: Σωστό είναι αυτό γιατί έχει ιδιορρυθμία το ανέβασμα.
Λ.Μ.: Ακριβώς. Πλέον είναι στην διάθεσή τους ο ανελκυστήρας. Όμως αυτό σημαίνει ότι ο ανελκυστήρας χρειάζεται πιο τακτική συντήρηση. Οπότε κάποιες ώρες, εκ των πραγμάτων και ανά διαστήματα, μένει κλειστός, προφανώς για λόγους ασφάλειας των επισκεπτών. Αλλά, γενικά, ο ανελκυστήρας λειτουργεί τις ώρες επίσκεψης, όπως τα board cars, τα οποία εξυπηρετούν τα εμποδιζόμενα άτομα και τα μεταφέρουν από την είσοδο στην ακρόπολη μέχρι τον ανελκυστήρα, επειδή μεσολαβεί αρκετή απόσταση.
Γ.Ψ.: Ωραία, Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις πληροφορίες κ. Υπουργέ. Καλημέρα, καλό μήνα.
Λ.Μ.: Εγώ σας ευχαριστώ πολύ. Καλή σας μέρα και καλό μήνα.
- 1) Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Signal to noise - Forced Entertainment | 26-27 Ιουνίου Πειραιώς 260 Χώρος Δ
- 2) Λαμπρά εγκαίνια στο Μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα
- 3) ΙΝΣΕΤΕ | Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ οι 3 πλέον υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό
- 4) Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη
20/06 21:26
Αρνητική γνωμοδότηση σε ΜΠΕ ξενοδοχείου στην περιοχή Ιεράπετρας
20/06 18:35
Focus Bari | Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social....
20/06 18:31
20/06 13:53
20/06 13:50
Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!)
20/06 13:10
20/06 13:08
20/06 12:09
Ελληνικός τουρισμός 2024 | + 22% τα έσοδα και +20% οι αφίξεις στο α' τετράμηνο
20/06 11:59
FTI: Αίτηση πτώχευσης από θυγατρική με αντικείμενο τα αεροπορικά εισιτήρια
20/06 11:48
20/06 10:46
20/06 10:07
ΥΠΑ | +13% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' πεντάμηνο
20/06 10:01
20/06 09:52
20/06 09:40
20/06 09:34
Πρωτόκολλο συνεργασίας για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό
20/06 07:13
20/06 07:10
Δήμος Αλεξανδρούπολης: 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
20/06 07:06
Εκδήλωση Συρράκο και Λέρος – Αιγαίο και Τζουμέρκα. Μια Ελλάδα Πολιτισμός
20/06 07:02
20/06 07:00
Σε ποιο σημείο θα σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία στην Αθήνα τους επόμενους μήνες
19/06 17:33
Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία
19/06 17:20
19/06 16:06
FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας
19/06 15:14
19/06 15:08
Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης
19/06 13:27
19/06 12:14
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη
19/06 11:44
19/06 11:36
19/06 11:04
Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express
19/06 10:01
Τουρισμός | Αποχωρεί ο ιδρυτής και CEO της Alltours - Μέτοχος το Alltours Foundation
19/06 07:04
Υπουργείο Πολιτισμού: Stop σε ανέγερση ξενοδοχείου στην Καλαμπάκα
19/06 07:03
ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο cult LGBTQ περιοδικό Vangardist
19/06 07:02
Δήμος Καρύστου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
19/06 07:00
19/06 07:00
Παραδοσιακό Τσιγγάνικο Γλέντι στον Νέο Οικισμό Ρομά στους Σοφάδες
18/06 18:31
18/06 18:10
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κατάλληλα για κολύμβηση τα νερά στις ακτές της περιοχής
18/06 17:04
Προβλήματα με την έκδοση βίζας σε Τούρκους επισκέπτες στη Ρόδο
18/06 15:47
TUI: 300.000 επιπλέον θέσεις για Τουρκία, Αίγυπτο, Ελλάδα και Ισπανία
18/06 15:15
18/06 14:42
18/06 14:19
Το Utopia of the Seas εντάσσεται επίσημα στον στόλο της Royal Caribbean
18/06 14:08
Vision Omonia: Το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας VISION Greece που θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο
18/06 12:27
Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο
18/06 12:12
Η Meliá Hotels επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιo με το νέο INNSiDE by Meliá στην Ελούντα
18/06 11:57
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Προβολή στην Αγγλική αγορά σε συνεργασία με την Jet2
18/06 11:37
Nέο πολυτελές ξενοδοχείο της Bulgari Hotels & Resorts στην Αλικαρνασσό
18/06 11:30
«Η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής»
18/06 11:18
18/06 11:12
ΞΕΕ | 23 διεθνείς επαγγελματίες του ψηφιακού περιεχομένου στο πρόγραμμα Boutique Hotel
18/06 10:52
easyJet: Νέα σύνδεση Λονδίνο – Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμα
18/06 10:37
18/06 10:00
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών | Το υπουργείο Τουρισμού απαξιώνει το επάγγελμα του ξεναγού
18/06 09:21
18/06 07:34
18/06 07:28
Άνδρος: Παλιά σεντόνια καταλυμάτων μετατρέπονται σε πάνινες τσάντες
18/06 07:24
Μύκονος: Πώς απορρίφθηκε η παράταση ωραρίου χρήσης μουσικής έως τις 1.30 π.μ, σε κατάστημα
18/06 07:23
Απόρριψη απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας σε 2 ξενοδοχεία στη Ρόδο
17/06 17:20
Accor: Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές επισκεπτών πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο
17/06 16:30
17/06 16:20
Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα στον ξενοδοχειακό κλάδο
17/06 16:17
17/06 15:01
17/06 14:41
Ξενοδοχείο St. George Lycabettus | Διαχείριση Εσόδων μέσω της ενσωμάτωσης Τεχνητής Νοημοσύνης
17/06 13:34
Lamda Development | Σε εταιρεία της οικογένειας του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου το 2% των μετοχών
17/06 13:19
13 Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες μυήθηκαν στα μυστικά της Χαλκιδικής
17/06 12:40
17/06 11:45
Πτώχευση FTI | Τι θα γίνει με τα ξενοδοχεία Meeting Point Hotels στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα
17/06 10:49
Lonely Planet: Ένα Ελληνικό νησί στα 12 καλύτερα στην Ευρώπη για ονειρικές διακοπές το 2024
17/06 10:10
ΕΕ | Προς έγκριση η εξαγορά της ITA Airways από τη Lufthansa
17/06 09:45
Δράση ΕΟΤ Γερμανίας: Σε ανοδική πορεία οι κρατήσεις για Θεσσαλονίκη- Χαλκιδική
17/06 07:18
Δήμος Κιμώλου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
17/06 07:17
Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή σε δημοφιλές έντυπο και site LGBTQI+ στη Γαλλία
17/06 07:13
17/06 07:10
17/06 07:07
17ος Φυσιολατρικός Αγώνας Δρόμου Αλοννήσου Alonissos Challenge 2024
16/06 19:12
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Δωρεά στη μνήμη του π.προέδρου Νίκου Χριστοδούλου
16/06 07:56
15/06 19:58
15/06 19:48
To νέο Δ.Σ. του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής
15/06 19:45
15/06 19:42
Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου Θόδωρος Αγγελόπουλος
15/06 12:02
14/06 16:47
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Κρυπτόγαμα του Μιχάλη Αλμπάτη | 17 & 18 Ιουνίου - Πειραιώς 260
14/06 14:50
Περιορισμοί στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα το 2025- Σαντορίνη και Μύκονος στο επίκεντρο
14/06 14:16
14/06 14:16
14/06 14:10
14/06 13:56
14/06 13:46
14/06 12:47
14/06 12:37
14/06 11:48
Πτώχευση FTI: Φόβοι των τουρ οπερέιτορ για αμαύρωση της φήμης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
14/06 11:13
Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδια
14/06 10:52
Ι. Χατζής: Συνάντηση με νέους ξενοδόχους για το μέλλον της φιλοξενίας
14/06 07:32
Δήμος Ηγουμενίτσας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
14/06 07:15
14/06 06:28
FTI: Αίτηση πτώχευσης από θυγατρική με αντικείμενο τα αεροπορικά εισιτήρια
Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία
Σε ποιο σημείο θα σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία στην Αθήνα τους επόμενους μήνες
Ελληνικός τουρισμός 2024 | + 22% τα έσοδα και +20% οι αφίξεις στο α' τετράμηνο
ΥΠΑ | +13% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' πεντάμηνο
Πρωτόκολλο συνεργασίας για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό
Δήμος Αλεξανδρούπολης: 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!)
Εκδήλωση Συρράκο και Λέρος – Αιγαίο και Τζουμέρκα. Μια Ελλάδα Πολιτισμός
Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express
Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης
FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας
( 0 )