Έρευνα: Η δύναμη των εντύπων στον τουρισμό

Έρευνα: Η δύναμη των εντύπων στον τουρισμό

Το 70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, καθώς ταξιδεύουν.

Η διαπίστωση αυτή αναδεικνύεται σε εκτενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Visitor International, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Bentley University Center for Marketing Technology.

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, η Visitor International, διανέμει κάθε χρόνο πάνω από 530 εκατ. έντυπα, χάρτες και τουριστικούς οδηγούς για λογαριασμό των πελατών της, επιβεβαιώνοντας ότι, παρ’ όλη την τεχνολογία, ο ταξιδιώτης αναζητά την ασφάλεια του χειροπιαστού μέσου πληροφόρησης, ιδιαίτερα όταν περιηγείται σε εντελώς άγνωστα μέρη ή σε πολλαπλούς προορισμούς. Εξάλλου, από την  πανδημία και μετά, οι συμπεριφορές ταξιδιωτών αναψυχής και εργασίας μεταβλήθηκαν, με αποτέλεσμα τα έντυπα να γίνουν ακόμη πιο απαραίτητα στον τουριστικό κλάδο.

Η εξαιρετική σημασία των εντύπων για τους ταξιδιώτες

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι τουρίστες αναζητούν τα έντυπα και τα προμηθεύονται από διάφορα σημεία, όπως είναι τα Κέντρα Πληροφόρησης/ info centers σε ποσοστό 49%, τα ξενοδοχεία σε ποσοστό 45%, τα αξιοθέατα σε ποσοστό 31%, τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε ποσοστό 17%, καθώς και σε άλλους χώρους εστίασης και λιανικής σε ποσοστό 7%. Η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, σε ποσοστό 87%, κρίνει ότι τα έντυπα είναι πολύ χρήσιμα, ενώ από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 90% των Μillennials, ηλικίας 18-24 θεωρούν τα έντυπα πολύ σημαντικά στα ταξίδια τους.

Περαιτέρω, τα στοιχεία που εκτιμούν περισσότερο οι τουρίστες σε έντυπα, χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς, είναι η αξιοπιστία κατά 46%, το ότι είναι απτό υλικό κατά 42%, η πληροφόρηση σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις και αξιοθέατα σε ποσοστό 44%, το ότι είναι πάντα διαθέσιμα κατά 30%, για τα κουπόνια προσφορών σε αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλα, σε ποσοστό 30%, ενώ ένα 25% απάντησε ότι το έντυπο μπορεί κανείς να το μοιραστεί άνετα και να το δώσει εύκολα σε κάποιον άλλο. Επίσης, το 73% των τουριστών, δηλαδή σχεδόν 3 στους 4, μοιράζονται τις πληροφορίες των εντύπων με άλλους τουρίστες, ενώ το 27%, διαβάζοντας τις πληροφορίες του τουριστικού εντύπου, θυμήθηκε να αξιοποιήσει μια υπηρεσία ή να επισκεφθεί ένα αξιοθέατο.  

Η αποτελεσματικότητα των εντύπων για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Αθροιστικά, τα ανωτέρω στοιχεία εύλογα αποδεικνύουν την εξαιρετική αποτελεσματικότητα των εντύπων στα ταξίδια. Εξάλλου, τα ταξιδιωτικά έντυπα δεν προκύπτουν από περιοδικά ή ταχυδρομικές αποστολές, είναι μία προσωπική επιλογή η οποία απευθύνεται μόνο σε εκείνους που ενδιαφέρονται πραγματικά.

Eνδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, το 86% των ταξιδιωτών παραδέχτηκε πως τα έντυπα επηρέασαν το ταξίδι του, είτε γιατί επισκέφθηκε περιοχές και επιχειρήσεις που ανακάλυψε σε αυτά και που δεν τις είχε στο μυαλό του πριν, είτε άλλαξε τα σχέδιά του από νέες πληροφορίες, ή ανακάλυψε καινούριες υπηρεσίες και αξιοθέατα. Επιπλέον, το 68% των ταξιδιωτών διατηρεί τα έντυπα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, ενώ το 32% τα παίρνει μαζί του και τα φυλάσσει σαν ενθύμιο.

Τα έντυπα προωθούν τις ιστοσελίδες

Ποια όμως είναι η αλληλεπίδραση με την τεχνολογία; Ακόμη ένα εντυπωσιακό εύρημα της έρευνας, είναι ότι οι ερωτηθέντες χρησιμοποίησαν το κινητό τους, αφού πρώτα συμβουλεύτηκαν το έντυπο, είτε για να βρουν περισσότερες πληροφορίες για όσα διάβασαν, είτε για να κάνουν κρατήσεις και αγορές, πράγμα που σημαίνει ότι το έντυπο είναι εκείνο που ωθεί τον επισκέπτη να αναζητήσει περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο, γεγονός που, όπως αποδεικνύεται, δεν αναφέρεται στα αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας του διαδικτύου. Περαιτέρω, οι επισκέπτες που διαβάζουν τα έντυπα, επεσήμαναν ότι απορροφούν τις πληροφορίες καλύτερα από ότι αν τις διάβαζαν online, πράγμα που σημαίνει ότι θυμούνται πολύ πιο εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρουσιάζονται στα έντυπα, παρά εκείνα που αναφέρονται σε πυκνές και ατέλειωτες ιστοσελίδες.

Το έντυπο ως κορυφαίο εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ

Συνεπώς, ένα καλά σχεδιασμένο έντυπο, παρέχει αρκετούς τρόπους διασύνδεσης με τις προτεινόμενες επιχειρήσεις. Οι 5 κυριότεροι τρόποι, είναι η φυσική επίσκεψη, η τηλεφωνική επικοινωνία, το email, η ιστοσελίδα και ο κωδικός QRCode. Άρα ο πιο έξυπνος τρόπος για την προσέγγιση επισκεπτών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι η ενσωμάτωση εντύπων και ψηφιακών φυλλαδίων στις εκάστοτε καμπάνιες. Εξάλλου, οι τουρίστες δεν φτάνουν σε ένα κατάλυμα απλά για να μείνουν, αλλά επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν μια συνολική εμπειρία. Οπότε εάν η επιχείρηση τους καθοδηγήσει σε κορυφαίες τοπικές εμπειρίες, θα κερδίσει επιπλέον εύνοια και πελάτες. Αυτό συμβαίνει γιατί τα έντυπα ανανεώνονται συχνά και παρέχουν δωρεάν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, δημιουργώντας μία επιπρόσθετη ασφάλεια. Γι’ αυτό και προτιμώνται από το προσωπικό στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και γιατί του εξοικονομούν χρόνο.

Εάν οι πελάτες μείνουν ευχαριστημένοι από τη συνολική εμπειρία και τις προτάσεις των εντύπων προβολής, θα γίνουν επαναλαμβανόμενοι, επιδεικνύοντας μεγαλύτερες σε διάρκεια διαμονές, ξοδεύοντας κατ' επέκταση περισσότερα χρήματα. Στη συνέχεια, οι ταξιδιώτες θα συζητήσουν την εμπειρία τους με τους φίλους και την οικογένειά τους, ενώ το πιθανότερο είναι να αφήσουν μία πολύ καλή online κριτική και τελικά να γίνουν “πρεσβευτές” του προορισμού και του χώρου διαμονής.

Ακόμη ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα, είναι η υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες, μέσω των ταξιδιωτικών εντύπων, αλληλοεπιδρούν με τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, δημιουργώντας επιπλέον ροή πελατών.

Maps and Guides | Ο σύμβουλος του τουρίστα της Αθήνας για περιηγήσεις και ψώνια

Στην Ελλάδα τα Maps & Guides  είναι η μοναδική υπηρεσία που παρέχει οργανωμένη διανομή ενημερωτικών τουριστικών εντύπων (Guides, Maps και άλλα έντυπα), σε εκατοντάδες σημεία (ξενοδοχεία, μουσεία, Airbnb, εστιατόρια, κ.ά.) στις πιο τουριστικές περιοχές της χώρας. Στα σημεία αυτά, με τα Info Stand® που τοποθετεί η εταιρεία, οι τουρίστες με δική τους πρωτοβουλία επιλέγουν τα έντυπα που επιθυμούν για την ενημέρωσή τους. Κάθε χρόνο πάνω από 1,5 εκατ. τουρίστες ενημερώνονται από τους ταξιδιωτικούς οδηγούς, χάρτες και τα άλλα έντυπα που διανέμονται καθημερινά.

Κατεβάστε την έρευνα και να δείτε πως μπορείτε και εσείς να προβληθείτε στους τουρίστες.

Είναι η μοναδική Ελληνική εταιρεία μέλος της Visitor International. 

Σχετικά με την έρευνα

Η ανωτέρω έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2022 από τη Visitor International, σε συνεργασία με το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό και Ευρώπη. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 986 άτομα, εκ των οποίων το 78% ήταν σε ταξίδι αναψυχής, το 7% σε επαγγελματικό ταξίδι και το 15% σε συνδυασμό και των δύο.

Επιπλέον, το 60% έμεινε στον προορισμό για 4 ημέρες ή λιγότερο, ενώ το 40% για πάνω από 4 ημέρες. Το 49% διέμενε σε ξενοδοχείο, το 20% σε ενοικιαζόμενο δωμάτιο/σπίτι/VRBO/AirBnB, το 12% με φίλους ή οικογένεια, το 16% σε δικό τους σπίτι, το 6% δεν έμενε στην περιοχή, και το 3% απάντησε ότι έμενε αλλού. Τέλος, το 59% των ερωτηθέντων ήταν γυναίκες, το 39% άνδρες, 1% non-binary και 2% απροσδιόριστου φύλου.  

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 01/04 18:49

    Διάρρηξη στο Λαογραφικό Μουσείο Στεμνίτσας - Πωλούν αντικειμένα του 19ου αιώνα στο Μοναστηράκι

  2. 01/04 11:42

    Επίσκεψη του Κινέζου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού στο Μουσείο Καζαντζάκη

  3. 01/04 11:28

    5ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  4. 01/04 11:27

    Πανελλήνια Ανιχνευτική Πολιτιστική Ενημέρωση στη Χίο

  5. 31/03 19:00

    Κλειστός κάθε Τρίτη ο Αρχαιολογικός Χώρος των Φιλίππων - έντονη διαμαρτυρία των ταξιδιωτικών γραφείων

  6. 31/03 18:53

    Συνάντηση Κικίλια με τον Πρέσβη του Καναδά | Ξεκίνησαν οι πτήσεις από Τορόντο και Μόντρεαλ στην Αθήνα

  7. 31/03 15:58

    Σύντομα η Lufthansa θα αποκτήσει την Ita Airways;

  8. 31/03 15:39

    ΣΕΤΚΕ: Εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ Πράσινης Μετάβασης ΜμΕ τα τουριστικά καταλύματα

  9. 31/03 15:21

    ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ

  10. 31/03 15:12

    Ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής για τη μαρίνα Πύλου

  11. 31/03 14:58

    Στην τουριστική αξιοποίηση του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε6 στοχεύει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  12. 31/03 14:21

    Ένα νέο ξενοδοχειακό κόνσεπτ γεννιέται στη Μαγιόρκα

  13. 31/03 13:34

    O by Myconian Collection: Το νέo 5στερο ξενοδοχείο της Μυκόνου ανοίγει τις πύλες του στις 21 Απριλίου

  14. 31/03 12:58

    Ο όμιλος FTI σχεδιάζει νέο brand-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία του

  15. 31/03 12:25

    Πρεσβευτές της Ρόδου οι ψηφιακοί νομάδες που ζουν στο νησί τα τελευταία χρόνια

  16. 31/03 12:06

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ζάκυνθο – Οι 4 ελληνικοί προορισμοί από το Βερολίνο για το καλοκαίρι

  17. 31/03 11:55

    Πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι με καζίνο, ξενοδοχείο και χώρους ψυχαγωγίας

  18. 31/03 10:44

    Όμιλος Mitsis Hotels | 36 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του Μεγάρου Σλήμαν σε 5άστερο ξενοδοχείο στην Αθήνα

  19. 31/03 10:30

    Τουρισμός | Αυξάνονται κατά 50% οι πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας αυτό το καλοκαίρι

  20. 31/03 10:13

    Πώς τρέφονται οι αιωνόβιοι; Έξι καθηγητές του ΕΚΠΑ δίνουν διατροφικές συμβουλές

  21. 31/03 09:51

    Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»

  22. 31/03 07:30

    Αποπεράτωση ξενοδοχείου στη Μύκονο - Αλλαγή χρήσης κτιρίου από ξενοδοχείο σε κατοικίες στην παραλία Κατερίνης

  23. 31/03 07:28

    Πώς θα γίνει ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Σύμης

  24. 31/03 07:12

    Πλούσια αθλητική σκηνή με ανεμόπτερα στη Λάρισα

  25. 31/03 07:10

    Το νέο ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Πληροφοριών του ΕΟΤ

  26. 31/03 07:05

    Πρώτο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών Σκιάθου

  27. 30/03 23:01

    Σε αναζήτηση επενδυτή για την αξιοποίηση των θερμοπηγών και του πρώην ξενοδοχείου «ΣΑΡΛΙΤΖΑ» στη Λέσβο

  28. 30/03 16:57

    Τέλος στο απόρρητο των αμοιβών: Οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τις αμοιβές των συναδέλφων τους της ίδιας κατηγορίας

  29. 30/03 16:52

    Διεθνής διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» | Εμπόριο και Τουρισμός ενώνουν δυνάμεις

  30. 30/03 16:02

    50 χρόνια TUI fly - Περισσότερες από τις μισές αεροπορικές θέσεις για το 2023 αφορούν τα ελληνικά νησιά

  31. 30/03 15:48

    Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν από τις 5 Απριλίου με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών

  32. 30/03 15:45

    Emirates και United: Πτήσεις κοινού κωδικού για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ 

  33. 30/03 15:43

    Η KLM πετά σε 165 προορισμούς φέτος το καλοκαίρι

  34. 30/03 15:30

    O θρύλος του τένις στη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελβετίας

  35. 30/03 15:10

    Όλοι οι "κρίκοι" του τουρισμού, δεν μπορεί να βασίζονται σε ένα "κλειδί"

  36. 30/03 14:25

    Μ. Παπαδόπουλος: Ενισχύουμε το εξειδικευμένο προσωπικό στα αεροδρόμια της χώρας

  37. 30/03 14:12

    Ενισχύονται με επιπλέον 600 εργαζόμενους οι ελληνικές Προξενικές Αρχές σε τρίτες χώρες

  38. 30/03 14:08

    Jet2: Νέος προορισμός city break η Αθήνα το καλοκαίρι του 2023

  39. 30/03 13:46

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου | Τεράστιο το κόστος από την σπατάλη τροφίμων - καθοριστικό για τις κρατήσεις το περιβαλλοντικό αποτύπωμα

  40. 30/03 13:35

    Springer Reisen: Περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023 χάρη σε νέα πλατφόρμα

  41. 30/03 12:23

    AEGEAN και CAE δημιουργούν το πρώτο σύγχρονο Κέντρο Προσομοιωτών Πτήσεων και Εκπαίδευσης Πληρωμάτων στην Ελλάδα

  42. 30/03 12:01

    Περιβάλλον, πανδημία και τουρισμός | Νέο ευρωπαϊκό έργο στην Κρήτη από το ΜΑΙΧ και την Περιφέρεια

  43. 30/03 11:50

    Ο Κώστας Μπακογιάννης επισκέφθηκε το «Chabad House» στου Ψυρρή: «Η Αθήνα είναι μια ασφαλής πόλη»

  44. 30/03 11:41

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | ¨Η βέλτιστη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία της Κρήτης¨

  45. 30/03 11:33

    Ψηφιακή πλατφόρμα για το κρητικό κρασί από τον Δήμο Ηρακλείου

  46. 30/03 11:28

    Η Καλαμάτα έγινε προορισμός για όλο το χρόνο με Έλληνες και ξένους επισκέπτες

  47. 30/03 11:17

    Οι μέλισσες, δίνουν πληροφορίες για την υγεία των κατοίκων των πόλεων

  48. 30/03 11:09

    Η Κέρκυρα αποκαλύπτει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της

  49. 30/03 10:14

    Ελεγχόμενη τεχνητή νοημοσύνη ζητούν ο Έλον Μασκ και άλλοι 1.000 ειδικοί - επικαλούνται κινδύνους για την κοινωνία

  50. 30/03 07:56

    Λήμνος: Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους πεσόντες στη μάχη της Καλλίπολης

  51. 30/03 07:55

    Οι εκτιμήσεις για την ελβετική οικονομία στη διετία 2023-24

  52. 30/03 07:49

    Kissavos Road Tour στον Κίσσαβο

  53. 30/03 07:46

    26ος Αγώνας Ανώμαλου Δρόμου και Πεζοπορίας Κουδουμά Ηρακλείου

  54. 29/03 18:17

    EasyJet holidays | Μείωση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

  55. 29/03 17:11

    Hotelplan Suisse: Μικρότερες του αναμενόμενου οι αυξήσεις των διακοπών στη Μεσόγειο - Αύξηση της μέσης δαπάνης των Ελβετών

  56. 29/03 14:54

    Τουρισμός: Γιατί ένας στους 5 Βρετανούς μετανιώνει αμέσως μετά την κράτηση διακοπών

  57. 29/03 14:22

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Θετικές οι επιδόσεις το α΄δίμηνο του 2023- Υστερούν οι τιμές έναντι των ανταγωνιστριών πόλεων

  58. 29/03 12:56

    Κομισιόν κατά του greenwashing για πιο αξιόπιστες διαφημίσεις πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών

  59. 29/03 12:35

    Σ.Ζαχαράκη | Βιώσιμη ανάπτυξη στη Στερεά Ελλάδα μέσα από τις ειδικές μορφές τουρισμού

  60. 29/03 12:14

    Σε τροχιά αξιοποίησης τα Λουτρά Θέρμης στη Θεσσαλονίκη

  61. 29/03 11:56

    ΠΟΥ: Τέλος στις επιπλέον δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού για τους υγιείς ενήλικες

  62. 29/03 11:47

    The Travel: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα Ελληνικά νησιά για όσους ταξιδεύουν μόνοι το 2023

  63. 29/03 11:17

    Τα θέματα του κλάδου στη Συνέλευση της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ»

  64. 29/03 10:12

    Σαρωτικοί έλεγχοι από τους «Ράμπο» της Επιθεώρησης Εργασίας σε όλη την Ελλάδα - Ποιες επιχειρήσεις μπαίνουν στο στόχαστρο

  65. 29/03 07:45

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική και Σαντορίνη

  66. 29/03 07:43

    Airbnb | Η πλειονότητα των οικοδεσποτών της Ευρώπης καλωσορίζουν τους νέους ενιαίους κανόνες

  67. 29/03 07:41

    Διαγωνισμός 95.000 ευρώ για διαμονή και σίτιση διακοπών ΚΑΠΗ

  68. 29/03 07:37

    Νέο πρόγραμμα για τους ηγέτες της φιλοξενίας από EEA και King's Business School

  69. 29/03 07:31

    Πολιτιστική εκδήλωση στη μνήμη του Γιώργου Σεφέρη στο Ηράκλειο

  70. 28/03 21:37

    Τ. Θεοδωρικάκος | Ισχυρό μήνυμα η σύλληψη των τρομοκρατών: Ασφαλής προορισμός η Ελλάδα - 100 επιπλέον αστυνομικοί στη Μύκονο

  71. 28/03 15:58

    Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο

  72. 28/03 15:48

    Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα

  73. 28/03 15:36

    Νέα εποχή για το Patmos Aktis Suites & Spa μετά την επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ του Επενδυτικού Ταμείου SMERC

  74. 28/03 15:26

    Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας

  75. 28/03 14:36

    ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά

  76. 28/03 14:33

    SKY express: Eμπλουτίζει το θερινό της πρόγραμμα με 12 χώρες, 29 πόλεις εξωτερικού και το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού 

  77. 28/03 13:22

    Τα 12 πιο «καυτά» νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023

  78. 28/03 11:57

    Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα

  79. 28/03 11:27

    National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023

  80. 28/03 11:17

    Κ.Μητσοτάκης | Στις 21 Μαΐου οι εκλογές

  81. 28/03 11:02

    Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου

  82. 28/03 11:00

    Disney Cruise Line: Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τα Ελληνικά νησιά το 2024

  83. 28/03 10:31

    Tο «Μουσείο της Ακρόπολης» στα 100 με την υψηλότερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως το 2022

  84. 28/03 10:21

    Handelsblatt | Ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια

  85. 28/03 07:42

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κέρκυρα

  86. 28/03 07:40

    Νέο ξενοδοχείο στο Μαυροβούνιο από τη Meliá Hotels International

  87. 28/03 07:37

    Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων

  88. 28/03 07:35

    Δήμος Τήνου: Προτάσεις επί της Περιβαλλοντικής Μελέτης της περιοχής NATURA στο νησί

  89. 28/03 07:33

    Αλβανία | Επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ στις σιδηροδρομικές μεταφορές το 2022

  90. 27/03 19:44

    Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας | Ξεκίνησε η σεζόν με αισιοδοξία για μια καλή χρονιά στο νησί

  91. 27/03 15:54

    Sotheby’s International Realty: Η Ελλάδα στους πιο ελκυστικούς προορισμούς στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ακινήτων το 2023

  92. 27/03 14:15

    Για πλημμύρα τουριστών προετοιμάζεται η Μαγιόρκα το Πάσχα – Τα ξενοδοχεία δεν δέχονται νέες κρατήσεις

  93. 27/03 13:38

    Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023

  94. 27/03 13:20

    The Social Athens Hotel: Νέα είσοδος της Radisson στην Ελλάδα με έκτο ξενοδοχείο στο Κολωνάκι

  95. 27/03 12:39

    Nammos | Από ταβέρνα στην Ψαρού σε διεθνές brand πολυτελών ξενοδοχείων – Έρχεται το πρώτο Nammos Hotel στη Μύκονο

  96. 27/03 12:33

    Πώς οι υπάλληλοι ξενοδοχείων μπορούν να καταλάβουν ένα παιδί - θύμα trafficking | «Κόκκινες σημαίες» και «καμπανάκια»

  97. 27/03 12:19

    The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς

  98. 27/03 11:48

    Εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα «Γνωρίζοντας την Κάσο»

  99. 27/03 11:13

    Ολλανδία: Καμπάνια κατά του πλαφόν στις πτήσεις που θα εκτοξεύσει τις τιμές – «Η μέση οικογένεια θα αποφεύγει τα ταξίδια»

  100. 27/03 10:55

    To Ην. Βασίλειο απέκτησε νέο tour operator κρουαζιέρας και είναι Ελληνικός! Πακέτα με διαμονή σε Αθηναϊκά ξενοδοχεία