Έρευνα: Η δύναμη των εντύπων στον τουρισμό

Το 70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, καθώς ταξιδεύουν.
Η διαπίστωση αυτή αναδεικνύεται σε εκτενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Visitor International, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Bentley University Center for Marketing Technology.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, η Visitor International, διανέμει κάθε χρόνο πάνω από 530 εκατ. έντυπα, χάρτες και τουριστικούς οδηγούς για λογαριασμό των πελατών της, επιβεβαιώνοντας ότι, παρ’ όλη την τεχνολογία, ο ταξιδιώτης αναζητά την ασφάλεια του χειροπιαστού μέσου πληροφόρησης, ιδιαίτερα όταν περιηγείται σε εντελώς άγνωστα μέρη ή σε πολλαπλούς προορισμούς. Εξάλλου, από την πανδημία και μετά, οι συμπεριφορές ταξιδιωτών αναψυχής και εργασίας μεταβλήθηκαν, με αποτέλεσμα τα έντυπα να γίνουν ακόμη πιο απαραίτητα στον τουριστικό κλάδο.
Η εξαιρετική σημασία των εντύπων για τους ταξιδιώτες
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι τουρίστες αναζητούν τα έντυπα και τα προμηθεύονται από διάφορα σημεία, όπως είναι τα Κέντρα Πληροφόρησης/ info centers σε ποσοστό 49%, τα ξενοδοχεία σε ποσοστό 45%, τα αξιοθέατα σε ποσοστό 31%, τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε ποσοστό 17%, καθώς και σε άλλους χώρους εστίασης και λιανικής σε ποσοστό 7%. Η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, σε ποσοστό 87%, κρίνει ότι τα έντυπα είναι πολύ χρήσιμα, ενώ από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 90% των Μillennials, ηλικίας 18-24 θεωρούν τα έντυπα πολύ σημαντικά στα ταξίδια τους.
Περαιτέρω, τα στοιχεία που εκτιμούν περισσότερο οι τουρίστες σε έντυπα, χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς, είναι η αξιοπιστία κατά 46%, το ότι είναι απτό υλικό κατά 42%, η πληροφόρηση σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις και αξιοθέατα σε ποσοστό 44%, το ότι είναι πάντα διαθέσιμα κατά 30%, για τα κουπόνια προσφορών σε αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλα, σε ποσοστό 30%, ενώ ένα 25% απάντησε ότι το έντυπο μπορεί κανείς να το μοιραστεί άνετα και να το δώσει εύκολα σε κάποιον άλλο. Επίσης, το 73% των τουριστών, δηλαδή σχεδόν 3 στους 4, μοιράζονται τις πληροφορίες των εντύπων με άλλους τουρίστες, ενώ το 27%, διαβάζοντας τις πληροφορίες του τουριστικού εντύπου, θυμήθηκε να αξιοποιήσει μια υπηρεσία ή να επισκεφθεί ένα αξιοθέατο.
Η αποτελεσματικότητα των εντύπων για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Αθροιστικά, τα ανωτέρω στοιχεία εύλογα αποδεικνύουν την εξαιρετική αποτελεσματικότητα των εντύπων στα ταξίδια. Εξάλλου, τα ταξιδιωτικά έντυπα δεν προκύπτουν από περιοδικά ή ταχυδρομικές αποστολές, είναι μία προσωπική επιλογή η οποία απευθύνεται μόνο σε εκείνους που ενδιαφέρονται πραγματικά.
Eνδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, το 86% των ταξιδιωτών παραδέχτηκε πως τα έντυπα επηρέασαν το ταξίδι του, είτε γιατί επισκέφθηκε περιοχές και επιχειρήσεις που ανακάλυψε σε αυτά και που δεν τις είχε στο μυαλό του πριν, είτε άλλαξε τα σχέδιά του από νέες πληροφορίες, ή ανακάλυψε καινούριες υπηρεσίες και αξιοθέατα. Επιπλέον, το 68% των ταξιδιωτών διατηρεί τα έντυπα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, ενώ το 32% τα παίρνει μαζί του και τα φυλάσσει σαν ενθύμιο.
Τα έντυπα προωθούν τις ιστοσελίδες
Ποια όμως είναι η αλληλεπίδραση με την τεχνολογία; Ακόμη ένα εντυπωσιακό εύρημα της έρευνας, είναι ότι οι ερωτηθέντες χρησιμοποίησαν το κινητό τους, αφού πρώτα συμβουλεύτηκαν το έντυπο, είτε για να βρουν περισσότερες πληροφορίες για όσα διάβασαν, είτε για να κάνουν κρατήσεις και αγορές, πράγμα που σημαίνει ότι το έντυπο είναι εκείνο που ωθεί τον επισκέπτη να αναζητήσει περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο, γεγονός που, όπως αποδεικνύεται, δεν αναφέρεται στα αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας του διαδικτύου. Περαιτέρω, οι επισκέπτες που διαβάζουν τα έντυπα, επεσήμαναν ότι απορροφούν τις πληροφορίες καλύτερα από ότι αν τις διάβαζαν online, πράγμα που σημαίνει ότι θυμούνται πολύ πιο εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρουσιάζονται στα έντυπα, παρά εκείνα που αναφέρονται σε πυκνές και ατέλειωτες ιστοσελίδες.
Το έντυπο ως κορυφαίο εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ
Συνεπώς, ένα καλά σχεδιασμένο έντυπο, παρέχει αρκετούς τρόπους διασύνδεσης με τις προτεινόμενες επιχειρήσεις. Οι 5 κυριότεροι τρόποι, είναι η φυσική επίσκεψη, η τηλεφωνική επικοινωνία, το email, η ιστοσελίδα και ο κωδικός QRCode. Άρα ο πιο έξυπνος τρόπος για την προσέγγιση επισκεπτών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι η ενσωμάτωση εντύπων και ψηφιακών φυλλαδίων στις εκάστοτε καμπάνιες. Εξάλλου, οι τουρίστες δεν φτάνουν σε ένα κατάλυμα απλά για να μείνουν, αλλά επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν μια συνολική εμπειρία. Οπότε εάν η επιχείρηση τους καθοδηγήσει σε κορυφαίες τοπικές εμπειρίες, θα κερδίσει επιπλέον εύνοια και πελάτες. Αυτό συμβαίνει γιατί τα έντυπα ανανεώνονται συχνά και παρέχουν δωρεάν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, δημιουργώντας μία επιπρόσθετη ασφάλεια. Γι’ αυτό και προτιμώνται από το προσωπικό στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και γιατί του εξοικονομούν χρόνο.
Εάν οι πελάτες μείνουν ευχαριστημένοι από τη συνολική εμπειρία και τις προτάσεις των εντύπων προβολής, θα γίνουν επαναλαμβανόμενοι, επιδεικνύοντας μεγαλύτερες σε διάρκεια διαμονές, ξοδεύοντας κατ' επέκταση περισσότερα χρήματα. Στη συνέχεια, οι ταξιδιώτες θα συζητήσουν την εμπειρία τους με τους φίλους και την οικογένειά τους, ενώ το πιθανότερο είναι να αφήσουν μία πολύ καλή online κριτική και τελικά να γίνουν “πρεσβευτές” του προορισμού και του χώρου διαμονής.
Ακόμη ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα, είναι η υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες, μέσω των ταξιδιωτικών εντύπων, αλληλοεπιδρούν με τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, δημιουργώντας επιπλέον ροή πελατών.
Maps and Guides | Ο σύμβουλος του τουρίστα της Αθήνας για περιηγήσεις και ψώνια
Στην Ελλάδα τα Maps & Guides είναι η μοναδική υπηρεσία που παρέχει οργανωμένη διανομή ενημερωτικών τουριστικών εντύπων (Guides, Maps και άλλα έντυπα), σε εκατοντάδες σημεία (ξενοδοχεία, μουσεία, Airbnb, εστιατόρια, κ.ά.) στις πιο τουριστικές περιοχές της χώρας. Στα σημεία αυτά, με τα Info Stand® που τοποθετεί η εταιρεία, οι τουρίστες με δική τους πρωτοβουλία επιλέγουν τα έντυπα που επιθυμούν για την ενημέρωσή τους. Κάθε χρόνο πάνω από 1,5 εκατ. τουρίστες ενημερώνονται από τους ταξιδιωτικούς οδηγούς, χάρτες και τα άλλα έντυπα που διανέμονται καθημερινά.
Κατεβάστε την έρευνα και να δείτε πως μπορείτε και εσείς να προβληθείτε στους τουρίστες.
Είναι η μοναδική Ελληνική εταιρεία μέλος της Visitor International.
Σχετικά με την έρευνα
Η ανωτέρω έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2022 από τη Visitor International, σε συνεργασία με το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό και Ευρώπη. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 986 άτομα, εκ των οποίων το 78% ήταν σε ταξίδι αναψυχής, το 7% σε επαγγελματικό ταξίδι και το 15% σε συνδυασμό και των δύο.
Επιπλέον, το 60% έμεινε στον προορισμό για 4 ημέρες ή λιγότερο, ενώ το 40% για πάνω από 4 ημέρες. Το 49% διέμενε σε ξενοδοχείο, το 20% σε ενοικιαζόμενο δωμάτιο/σπίτι/VRBO/AirBnB, το 12% με φίλους ή οικογένεια, το 16% σε δικό τους σπίτι, το 6% δεν έμενε στην περιοχή, και το 3% απάντησε ότι έμενε αλλού. Τέλος, το 59% των ερωτηθέντων ήταν γυναίκες, το 39% άνδρες, 1% non-binary και 2% απροσδιόριστου φύλου.
23/09 12:43
Καταστροφική η αύξηση του Φόρου Διαμονής - Ναι σε ένα τοπικό "Πράσινο Τέλος" επί του τζίρου
22/09 17:15
ΞΕΕ | Το Ελληνικό Πρωινό της Αττικής στο Φεστιβάλ Γαίας Αττικής Νέα Θεσμοφόρια
22/09 17:10
«Στοίχημα για εμάς το πρώτο πλωτό αιολικό πάρκο να είναι έτοιμο το 2030»
22/09 17:05
22/09 16:00
22/09 15:16
1,3 εκατ. οι επισκέπτες της Ακρόπολης το α’ 5μηνο – Αύξηση 54,5% στα Μουσεία της χώρας
22/09 14:51
Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Διαχρονικού Μουσείου Τρικάλων στη Θεσσαλία
22/09 14:20
KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο
22/09 13:34
HATTA - FedHATTA: Νέα ψηφιακή έκδοση iGreece για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα
22/09 13:23
Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας
22/09 13:06
Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google
22/09 12:47
Ανανεωμένη η ΙΤΒ 2024: Αλλαγές στην αισθητική των περιπτέρων – Επιμένει στο κόνσεπτ b2b
22/09 12:47
22/09 12:35
Ομοσπονδία φοροτεχνικών | Προσοχή: Απάτες εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων
22/09 12:23
Επενδύσεις | Σε διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το ακίνητο Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας
22/09 12:20
Ευρωκοινοβούλιο: Πρόταση για δωρεάν χειραποσκευή σε όλες τις Ευρωπαϊκές πτήσεις
22/09 12:07
Τουρισμός | Η EasyJet προσθέτει τη Σκιάθο στο πρόγραμμα διακοπών στην Ελλάδα το 2024
22/09 11:22
22/09 11:10
Accor | Η Julie White Chief Commercial Officer για την Ευρώπη και Β.Αφρική
22/09 11:03
Μύκονος | Πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για καταλύματα, εστιατόρια και δραστηριότητες
22/09 10:54
Το Four Seasons Astir Palace στην 35η θέση των 50 καλύτερων ξενοδοχείων στον κόσμο
22/09 10:40
Ρόδος | Την παρέμβαση των τοπικών βουλευτών ζητούν οι φορείς για τον Φόρο Διαμονής
22/09 10:34
22/09 10:30
Kοινές δράσεις μεταξύ Υπουργείου Τουρισμού, ΕΟΤ και ΕΣΕΕ για την προβολή των τοπικών αγορών
21/09 17:13
Η Selected Hideaways συμμετέχει στην IFTM Διεθνής & Γαλλική αγορά
21/09 17:05
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον ειδικό σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας
21/09 16:13
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Πρόσθετος φόρος διαμονής: νομοθέτηση στο πόδι ή συνειδητή επιλογή;
21/09 16:10
ΙΝΣΕΤΕ: 9η Σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τον σύγχρονο επαγγελματία του τουρισμού
21/09 16:04
21/09 15:16
Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια
21/09 14:27
Απειλή για τον Ελληνικό τουρισμό το «πράσινο» τέλος στα καταλύματα
21/09 13:42
Γερμανικός τουρισμός: Κυριαρχία του all inclusive στις διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών
21/09 13:28
Τουρκικός τουρισμός | Τα ξενοδοχεία στην Αλικαρνασσό μείωσαν τις τιμές και αύξησαν τις πληρότητες
21/09 12:37
Τουρισμός | Παρουσίαση ελληνικών προορισμών στην αγορά της Νότιας Αφρικής
21/09 12:22
ΠΟΤ | Παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση της βιωσιμότητας του τουρισμού
21/09 12:08
ΣΔΟΕ: Παράνομες επιχορηγήσεις ύψους 2,6 εκατ. ευρώ σε 3 ξενοδοχεία στην Κω, τη Ρόδο και τα Τρίκαλα
21/09 11:23
EasyJet holidays: Για πρώτη φορά επέκταση της σεζόν μέχρι το Νοέμβριο
21/09 11:11
Transavia: Νέα καλοκαιρινή σύνδεση με Θεσσαλονίκη από τις Βρυξέλλες το 2024
21/09 10:54
Εκατομμύρια άνθρωποι θα εγκαταλείψουν τα σπίτια τους μέχρι το 2050 εξαιτίας της κλιματικής κρίσης
21/09 10:50
ΠΟΤ: Ανάκαμψη στο 80% έως 95% των επιπέδων 2019 στον παγκόσμιο τουρισμό το 2023
21/09 10:40
Να μην χαθεί η ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων | Μανώλης Γιαννούλης
21/09 10:26
21/09 10:14
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες στην ΕΕ- Χαιρετίζει η Airbnb
21/09 09:53
20/09 17:03
20/09 15:26
Η Μαγιόρκα θα εντοπίζει τις παράνομες μισθώσεις μέσω του οικολογικού φόρου
20/09 14:24
Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου | Ζημιογόνα τα περισσότερα ξενοδοχεία - δεν αντέχουν άλλα βάρη!
20/09 13:41
Αυτά είναι τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2023 – Ένα είναι Ελληνικό!
20/09 13:06
IPK / ITB | Κινεζικός τουρισμός: Ανάκαμψη των εξερχόμενων ταξιδιών το 2024
20/09 12:41
20/09 12:34
20/09 12:29
20/09 12:17
Contiki: Νέα προγράμματα διακοπών στην Ελλάδα το 2024 για νέους και LGBTQIA+
20/09 12:02
Ελληνικός τουρισμός 2023 | Στα 10,3 δισ. ευρώ οι εισπράξεις το 7μηνο, +13,2% έναντι του 2019
20/09 11:38
Ηράκλειο: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ οι «Μέρες Γαστρονομίας 2023
20/09 11:19
ΤΑΙΠΕΔ: Ηλεκτρονική δημοπρασία για την πώληση ακινήτων σε Ιεράπετρα και Θεσσαλονίκη
20/09 10:52
JG Travel Group | Χειμερινές διακοπές 15, 22 και 29 ημερών σε ελκυστικές τιμές σε Κύπρο και Τουρκία
20/09 10:49
Το Skiathos Palace Hotel φιλοξενεί το 6o Παγκόσμιο Συνέδριο Ογκολογίας ACTC2023
20/09 10:32
TUI | Προειδοποίηση για αλλαγές στα ταξίδια στην Ευρώπη λόγω έντονων καιρικών φαινομένων
19/09 19:54
Η οριζόντια αύξηση του φόρου διαμονής υπονομεύει την Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό
19/09 19:41
Κυβέρνηση | Ποια μέτρα οικονομικής και φορολογικής πολιτικής αποφασίστηκαν
19/09 19:16
Ελληνικός Τουρισμός | Εξειδικεύτηκαν τα μέτρα: Τι πληρώνουν ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και Airbnb
19/09 19:04
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό πρέσβη - Δρομολογείται η υπογραφή συμφωνίας
19/09 15:46
ΥΠΑ | Ρεκόρ επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια τον Αύγουστο και το 8μηνο
19/09 14:49
19/09 13:49
19/09 12:25
19/09 12:08
19/09 12:05
19/09 12:00
19/09 11:42
Τα Αρχαιολογικά Μουσεία Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου στον πολιτισμό της αμπέλου και του κρασιού
19/09 11:40
19/09 11:32
Παρουσιάζεται το Ψηφιακό Αποθετήριο Τουριστικού και Πολιτισμικού Περιεχομένου Δήμου Ηρακλείου
19/09 11:22
19/09 10:20
TUI: Στο 95% του 2019 κλείνει το φετινό καλοκαίρι - Επέκταση σεζόν για Ελλάδα και Τουρκία
19/09 09:58
Πρώτο βήμα για ίσους όρους ανταγωνισμού οι εξαγγελίες για τα Airbnb | Όχι οριζόντια το Πράσινο Τέλος
18/09 21:24
10 Urban Roof @ Radisson Blu Park | Η νέα all day φυσική επιλογή του αθηναϊκού lifestyle
18/09 19:04
Το νέο Θέατρο του Λυκαβηττού αποκαλύπτεται μέσα από ένα ατμοσφαιρικό Timelapse 80 δευτερολέπτων
18/09 18:53
18/09 18:44
18/09 16:03
«Democracy & Wellbeing Weekend» στην Costa Navarino, στo πλαίσιo του Athens Democracy Forum
18/09 14:19
FedHATTA: Συνάντηση με Γ. Αποστολόπουλο και Ν.Κελαϊδίτη για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας
18/09 14:09
18/09 12:38
ForwardKeys | Ελληνικός τουρισμός 2023: Καλύτερες επιδόσεις το καλοκαίρι από το 2019 και το 2022
18/09 12:25
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των Ενώσεων Μαρινών Ελλάδας και Λιμένων Ελλάδας
18/09 12:11
18/09 11:58
Τουρίστες νοσηλεύονται μετά από κατανάλωση μολυσμένων ψαριών στη Γαλλία - η ασθένεια αλλαντίαση
18/09 11:48
Πληγέντες: Παράταση και αναστολή καταβολής φορολογικών οφειλών για πολίτες και επιχειρήσεις
18/09 11:22
18/09 11:18
ΕΕ | Ρεκόρ διανυκτερεύσεων στα τουριστικά καταλύματα το α΄εξάμηνο του 2023
18/09 10:46
18/09 10:14
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Άμεσα μέτρα στήριξης των ξενοδοχείων- εκατοντάδες ακυρώσεις πολύ μεγάλων ποσών
18/09 10:09
Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων | Συναντήσεις στην Αθήνα με ΞΕΕ και Κεφαλογιάννη
18/09 10:00
Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του ξενώνα Αγίου Γεωργίου Μακρακώμης
18/09 07:57
18/09 07:54
17/09 14:03
ΠΟΜΙΔΑ | Το σχόλιο για τις εξαγγελίες Μητσοτάκη σχετικά με τα ακίνητα και τα Airbnb
17/09 12:33
Είσοδος πέντε ευρώ για τη Βενετία | «Δεν είμαστε μουσείο» - λένε οι επικριτές της απόφασης
17/09 12:17
16/09 22:10
KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο
1,3 εκατ. οι επισκέπτες της Ακρόπολης το α’ 5μηνο – Αύξηση 54,5% στα Μουσεία της χώρας
«Στοίχημα για εμάς το πρώτο πλωτό αιολικό πάρκο να είναι έτοιμο το 2030»
ΞΕΕ | Το Ελληνικό Πρωινό της Αττικής στο Φεστιβάλ Γαίας Αττικής Νέα Θεσμοφόρια
Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google
HATTA - FedHATTA: Νέα ψηφιακή έκδοση iGreece για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα
Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Διαχρονικού Μουσείου Τρικάλων στη Θεσσαλία
Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας
Καταστροφική η αύξηση του Φόρου Διαμονής - Ναι σε ένα τοπικό "Πράσινο Τέλος" επί του τζίρου
Να μην χαθεί η ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων | Μανώλης Γιαννούλης
Ελληνικός Τουρισμός | Εξειδικεύτηκαν τα μέτρα: Τι πληρώνουν ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και Airbnb
Ομοσπονδία φοροτεχνικών | Προσοχή: Απάτες εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων
Τουρισμός | Η EasyJet προσθέτει τη Σκιάθο στο πρόγραμμα διακοπών στην Ελλάδα το 2024
Η Selected Hideaways συμμετέχει στην IFTM Διεθνής & Γαλλική αγορά
Επενδύσεις | Σε διαβούλευση η ΣΜΠΕ για το ακίνητο Ακτή και Camping Ποσειδίου Καλάνδρας
TUI: Στο 95% του 2019 κλείνει το φετινό καλοκαίρι - Επέκταση σεζόν για Ελλάδα και Τουρκία
Ανανεωμένη η ΙΤΒ 2024: Αλλαγές στην αισθητική των περιπτέρων – Επιμένει στο κόνσεπτ b2b
Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου | Ζημιογόνα τα περισσότερα ξενοδοχεία - δεν αντέχουν άλλα βάρη!
Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες στην ΕΕ- Χαιρετίζει η Airbnb
Μύκονος | Πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για καταλύματα, εστιατόρια και δραστηριότητες
( 0 )