«Nothing Comes Close» | «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες κρουαζιέρας της Celebrity Cruises
![«Nothing Comes Close» | «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες κρουαζιέρας της Celebrity Cruises](https://www.tornosnews.gr/files/Nothingomesclose.jpg)
Η Celebrity Cruises απευθύνει μια πρόσκληση στην οποία κανένας απαιτητικός ταξιδιώτης δεν θα μπορέσει να αντισταθεί: Επιβιβαστείτε και ανακαλύψτε έναν κόσμο όπου «Nothing Comes Close» - «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες και την απαράμιλλη ποιότητα υπηρεσιών που σας περιμένουν σε μια premium κρουαζιέρα. Το «Nothing Comes Close», το νέο brand positioning και brand identity της Celebrity Cruises, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στις 8 Απριλίου. Αφορμή στάθηκαν η ενθουσιώδης υποδοχή του Celebrity Ascent στα τέλη του 2023 και η πολυαναμενόμενη άφιξη του Celebrity Xcel το 2025.
Με στόχο να αιχμαλωτίσει τη μοναδικότητα της Celebrity που συνδυάζει την εξατομικευμένη και προσεκτικά σχεδιασμένη παροχή υπηρεσιών ενός μικρού κρουαζιερόπλοιου με την ποικιλία και τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια, το "Nothing Comes Close" θα αποτελεί τον πυρήνα της νέας τοποθέτησης του προϊόντος της εταιρείας για τα media, τη διαφήμιση, τους ταξιδιωτικούς συμβούλους αλλά και για την εμπειρία επάνω στο πλοίο. Είναι η εγγενής υπόσχεση για premium διακοπές που ικανοποιούν το αίσθημα της εξερεύνησης, που ξεπερνούν τις προσδοκίες και προσφέρουν εμπειρίες που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
«Οι καλεσμένοι μας μας λένε ότι οι διακοπές με την Celebrity είναι απαράμιλλες. Από την ευσυνειδησία του πληρώματός μας, μέχρι τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα προγράμματα ψυχαγωγίας και οι δραστηριότητες, οι επισκέπτες μας λένε ότι “Nothing Comes Close” – “Tίποτα δεν συγκρίνεται” με τον τρόπο που τους κάνουμε να νιώθουν», δήλωσε η Laura Hodges Bethge, Πρόεδρος της Celebrity Cruises. «Το νέο brand position της εταιρείας μας αναδεικνύει αυτήν την αίσθηση με έναν αξέχαστο και συναρπαστικό τρόπο».
Το brand positioning ζωντανεύει με σαφές και ευφάνταστο δημιουργικό ύφος που αποτυπώνει την ουσία των διακοπών της Celebrity μέσα από την οπτική των επισκεπτών χρησιμοποιώντας το «True Eye View». Αυτό που κάνει τη Celebrity να ξεχωρίζει είναι η οπτική προσέγγιση που έχει σχεδιαστεί για να εξάψει την περιέργεια των επιβατών μέσα από δική τους οπτική και να τους κάνει να νιώσουν ότι ζουν τη στιγμή.
«Δεν είναι απλά μια καμπάνια branding. Είναι όλα όσα είμαστε. Αντιπροσωπεύει την ουσία των στοιχείων που κάνουν τις διακοπές με τη Celebrity Cruises ξεχωριστές», δήλωσε ο Michael Scheiner, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της Celebrity Cruises. «Η δημιουργική κατεύθυνση αποτυπώνει και μεταφέρει την ανάταση των συναισθημάτων και τις ευφάνταστες εμπειρίες που απολαμβάνουν οι επισκέπτες από τη στιγμή που επιβιβάζονται στα πλοία της Celebrity Cruises, όπου κάθε λεπτομέρεια υπερβαίνει τις προσδοκίες τους».
Η Celebrity εγκαινιάζει την καμπάνια «Nothing Comes Close» χρησιμοποιώντας full-funnel στρατηγική marketing. Με μια σειρά πρωτότυπων και δημιουργικών μηνυμάτων και αυθεντικού οπτικού υλικού, το «Nothing Comes Close» εδραιώνει τη φήμη της Celebrity μεταξύ των επιβατών ότι είναι η εταιρεία με την οποία συνδέεται κανείς συναισθηματικά, κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρείες κρουαζιέρας.
Σχετικά με τη Celebrity Cruises
Η Celebrity Cruises προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία διακοπών σε ολόκληρο το στόλο των πλοίων της τα οποία ταξιδεύουν σε σχεδόν 300 προορισμούς σε περισσότερες από 70 χώρες στις επτά ηπείρους. Συνδυάζοντας μοναδικά την οικεία αίσθηση και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των μικρών πλοίων με την ποικιλία και τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα μεγαλύτερα - οι επιβάτες μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο ή να ξεφύγουν για λίγο από αυτόν. Με σχεδιασμό εμπειριών που υπερβαίνει τις προσδοκίες, οι επιβάτες των πλοίων της δεν θα θέλουν πλέον να κάνουν διακοπές με άλλο τρόπο. Με παρουσία στον κλάδο εδώ και 35 χρόνια, η Celebrity Cruises προσφέρει εμπειρίες που δεν θα βρείτε σε άλλο κρουαζιερόπλοιο και που θα συνεχίσουν να καταρρίπτουν τις προσδοκίες με το πολυαναμενόμενο Celebrity Xcel το φθινόπωρο του 2025.
Σχετικά με το Navigator Travel
Ο ταξιδιωτικός οργανισμός Navigator Travel & Tourist Services αποτελεί τον πλέον εξειδικευμένο οργανισμό στην Ελλάδα στον τομέα της κρουαζιέρας με υψηλή τεχνογνωσία στην απόλυτη εξυπηρέτηση του σύγχρονου ταξιδιώτη. Από την ίδρυσή του το 1962, από τον Αναστάσιο Στυλιανόπουλο, έως σήμερα, εμπιστεύονται το Navigator όλοι σχεδόν οι πρωταγωνιστές της παγκόσμιας βιομηχανίας της κρουαζιέρας. Έτσι σήμερα, με επικεφαλής τον Ανδρέα Στυλιανόπουλο, ο Navigator είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος Marketing και Πωλήσεων σε Ελλάδα και Βουλγαρία της Royal Caribbean International, των Celebrity Cruises και Azamara Cruises σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και στρατηγικός συνεργάτης των Silversea Cruises, Oceania Cruises κ.ά
- 1) Βιώσιμος τουρισμός κρουαζιέρας στη Σαντορίνη - Συνάντηση της CLIA με τοπικούς παράγοντες
- 2) Γερμανικός Τύπος | Η Ελλάδα θέλει λιγότερα κρουαζιερόπλοια
- 3) Νέο ημερήσιο ρεκόρ επισκεπτών κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη
- 4) Celestyal | Κρουαζιέρες όλο το χρόνο σε ελληνικά νησιά, Αδριατική και Περσικό Κόλπο
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )