Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα στην Ελλάδα

Το ζήτημα με τα αυτοκινούμενα και τα τροχόσπιτα στην Ελλάδα αναλύεται σε φόρουμ εταιρείας, που ασχολείται με αυτό το αντικείμενο. Όπως επισημαίνεται, τα τροχόσπιτα στη χώρα μας δεν ταξινομούνται όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη και εν τέλει, ενώ υπάρχουν πολλά προβλήματα για την ανάπτυξη του κλάδου, τα οποία, όπως αναφέρεται, θα λύνονταν εάν δινόταν στο τροχόσπιτο άδεια κυκλοφορίας ξεχωριστή από το αυτοκίνητο, απλουστευόταν η διαδικασία ταξινόμησης με έλεγχο της τεχνικής του κατάστασης και με συμφωνία των τεχνικών χαρακτηριστικών που φέρει το τροχόσπιτο σύμφωνα με την ξένη άδεια.
Διαβάστε την ανάλυση...
Μια πονεμένη δυστυχώς ιστορία και δυστυχώς αντί να αναφερόμαστε θετικά, αντί να είμαστε από τις πρώτες χώρες στη Ευρώπη σε ταξινομήσεις και σε κυκλοφορία, αφού έχουμε μια από τις ωραιότερες χώρες στην Ευρώπη αν όχι στον κόσμο και η χώρα μας προσφέρεται για χρήση και ανάπτυξη του αντικειμένου, δυστυχώς είμαστε τελευταίοι και δυστυχώς ανύπαρκτοι στις στατιστικές της Ευρώπης.
Σύμφωνα λοιπόν με τον ECF European Caravan Federation 3.934.550 τροχόσπιτα ήταν ταξινομημένα στις 31.12.2016 στην Ευρώπη από τα οποία δεν γνωρίζει κανείς φυσικά πόσα στην Ελλάδα αφού τα τροχόσπιτα στην Χώρα μας ΔΕΝ ταξινομούνται όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη, δεν παίρνουν ξεχωριστή άδεια κυκλοφορίας, προσαρτώνται στα αυτοκίνητα και ούτε αυτό μηχανογραφείται ώστε να έχουμε ως χώρα ένα στατιστικό στοιχείο.
Επίσης σύμφωνα με τον ECF 1.813.500 αυτοκινούμενα τροχόσπιτα είναι ταξινομημένα στην Ευρώπη και επειδή αυτά ταξινομούνται ως ΙΧ έχουμε το στοιχείο και είναι περίπου 900 στην Ελλάδα συνολικά. Από αυτά το 80% εισήχθει στην Ελλάδα από το 2004 ως το 2009 όπου είχαν δοθεί κίνητρα για την εισαγωγή τους.
Θα αναφέρουμε ενδεικτικά κάποια στοιχεία του συνδέσμου Γερμανικών κατασκευαστών τροχοσπίτων για να δώσουμε και κάποια μεγέθη :
Για την χρονιά 2016: 3,8 ΔΙΣ € τζίρος, 600 εταιρίες πώλησης τροχοσπίτων και αυτοκινουμένων, 9000 εργαζόμενοι στον κλάδο, 7000 Camping μέ 70.000 εργαζόμενους και 44 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις και 12,6 ΔΙΣ € τζίρο, 54883 νέες ταξινομήσεις οχημάτων για το 2016 με συνολικά πάνω από 1,1 εκατομμύρια τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα ταξινομημένα ΜΟΝΟ στην Γερμανία. Τα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Σήμερα το καθεστώς στην χώρα μας έχει ως εξής.
Τα αυτοκινούμενα και ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα υπάγονται σύμφωνα και με την ευρωπαϊκή οδηγία 2007/46 στα οχήματα ειδικού σκοπού. Η Ευρωπαϊκή αυτή οδηγία αναφέρεται μόνο στα καινούργια οχήματα και προβλέπει την πανευρωπαϊκή έγκριση τύπου ως προϋπόθεση για την ταξινόμηση ενός τέτοιου οχήματος στην Ευρώπη.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ελλάδος αποφάσισε την εναρμόνιση της κοινοτικής αυτής οδηγίας εφαρμόζοντας όμως και Εθνική νομοθεσία για τις προϋποθέσεις ταξινόμησης και μεταβίβασης των μεταχειρισμένων οχημάτων.
Έτσι με την 3763/111/15 Υπουργική απόφαση, για τα πρωτοταξινομούμενα οχήματα ειδικού σκοπού (και τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα) απαιτείται η σύνταξη μηχανολογικής μελέτης για την έκδοση νέας έγκρισης τύπου για κυκλοφορία στην Ελλάδα και για τα μεταβιβαζόμενα που κυκλοφορούν νόμιμα σήμερα στους Ελληνικούς δρόμους επίσης.
Δηλαδή αν θέλετε να αγοράσετε ένα τροχόσπιτο ή αυτοκινούμενο σήμερα στην Ελλάδα, πρέπει να πληρώσετε περίπου 1200 - 1500 €, να περιμένετε 2-3 μήνες για να εκδοθεί έγκριση τύπου για ένα όχημα που κυκλοφορεί νόμιμα και χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλη την Ευρώπη αλλά στην Ελλάδα πρέπει να περάσει από τα κύματα της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς.
Από την ώρα που βγήκε η υπουργική απόφαση αυτή, πάρα μα πάρα πολλοί τροχοσπιτάδες έχουν βρει τον μπελά τους, εμείς απαντάμε σχεδόν κάθε μέρα σε τηλεφωνήματα - ερωτήματα για το τι επικρατεί, η αγορά εκτός της κρίσης έχει να αντιμετωπίσει και αυτό το πρόβλημα.
Απευθυνθήκαμε στην Ευρώπη, αναζητήσαμε νομοθεσίες άλλων κρατών, τι κάνουν όταν ένα όχημα εισάγεται στην χώρα τους ως πρωτοταξινομημένο.
π.χ Γερμανία: Φέρνει το τροχόσπιτο ο ενδιαφερόμενος στην διεύθυνση μεταφορών, περνάει από την ράμπα του τεχνικού ελέγχου για να διαπιστωθεί η τεχνική του κατάσταση, διαπιστώνονται αν ισχύον οι διαστάσεις του οχήματος, πληρώνει ο ιδιοκτήτης ένα παράβολο 80-100 € και παίρνει την γερμανική άδεια . Έτσι απλά και σε 1 ώρα και 80-100 € έχει τελειώσει και χαίρεται το τροχόσπιτο ή αυτοκινούμενο του.
Στην συνέχεια απευθυνθήκαμε στο Υπουργείο Μεταφορών της χώρας μας. Κατεβήκαμε στο Υπουργείο και με άλλους συναδέλφους, μιλήσαμε με υπαλλήλους του Υπουργείου οι οποίοι είχαν εισηγηθεί την νέα διαδικασία ταξινόμησης και προσπαθήσαμε εδώ και 2 χρόνια να βρούμε τον τρόπο να αλλάξουμε αυτή την 100% παράλογη, οπισθοδρομική, και καταστροφική υπουργική απόφαση.
Δυστυχώς λάβαμε μόνο υποσχέσεις, υποσχέσεις, υποσχέσεις. Ναι έχετε δίκιο, αλλά μέχρι εκεί.
Φυσικά το πρόβλημα δεν είναι μόνο αυτή η υπουργική απόφαση αλλά είναι το κερασάκι σε ένα θέμα που όπως ξεκινήσαμε την αναφορά μας, θα έπρεπε να είμαστε πρωταθλητές στο Camping με τροχόσπιτα στην Ευρώπη, αλλά είμαστε δυστυχώς τελευταίοι.
Το τροχόσπιτο ΠΟΤΕ μα ποτέ δεν το είδε κανείς σοβαρά.
Με το σημερινό καθεστώς έκδοσης σημειώματος προσαρτήσεως ρυμουλκούμενου για κάθε τρέιλερ για βάρκα, μπαγαζιέρα, τροχόσπιτο, δημιουργούνται πολλά προβλήματα όπως:
1) Δεν υπάρχει ηλεκτρονική καταχώρηση στους υπολογιστές του Υπουργείου Μεταφορών κατά την έκδοση σημειώματος ρυμουλκήσεως και έτσι δεν γνωρίζει κανείς πόσα τροχόσπιτα υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα.
2) Δεν υπάρχει κανένας κρατικός υποχρεωτικός τεχνικός έλεγχος ( ΚΤΕΟ ) για τα ρυμουλκούμενα, εις βάρος της οδικής ασφάλειας όλων όσων συμμετέχουν στην κυκλοφορία στους Ελληνικούς δρόμους.
3) Οι τίτλοι ιδιοκτησίας του τροχόσπιτου ( πιστοποιητικά τελωνείου, γερμανική άδεια, τιμολόγια πώλησης ) μπαίνουν στον φάκελο του εκάστοτε αυτοκινήτου που το ρυμουλκεί. Εάν το αυτοκίνητο πωληθεί και φύγει πχ από την Θεσσαλονίκη και πάει στο Ηράκλειο Κρήτης οι τίτλοι ιδιοκτησίας του τροχόσπιτου φεύγουν και αυτοί μαζί με τον φάκελο του αυτοκινήτου. Έτσι ο ιδιοκτήτης του τροχόσπιτου κάποια στιγμή δεν μπορεί πλέον να βρει τους τίτλους ιδιοκτησίας του τροχόσπιτου του γιατί μπορεί ο φάκελος του αυτοκινήτου να έχει καταστραφεί εάν το ρυμουλκό αυτοκίνητο έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία. Έτσι δεν μπορεί να πείσει έναν υποψήφιο αγοραστή του τροχόσπιτου του εάν είναι νόμιμο ή κλεμμένο το τροχόσπιτο του και ο καινούργιος ιδιοκτήτης δεν μπορεί να εκδώσει νέα άδεια έλξεως.
4) Το τροχόσπιτο με το σημερινό καθεστώς δεν μπορεί να ασφαλιστεί από καμία ασφαλιστική εταιρία για πυρκαγιά και κλοπή την λεγόμενη μικτή ασφάλεια. Ασφαλίζεται μόνο εφόσον έχει άδεια έλξεως και μόνο για ζημίες προς τρίτους. Ο ιδιοκτήτης στερείται ασφάλειας.
5) Πολλοί ιδιώτες θέλουν να αγοράσουν ένα τροχόσπιτο αλλά δεν έχουν το ικανό αυτοκίνητο για να τους εκδοθεί άδεια έλξεως. Έτσι αγοράζουν ναι μεν το τροχόσπιτο αλλά οδηγούνται στην παράνομη έλξη είτε με το δικό τους αυτοκίνητο είτε με κάποιου φίλου. Πιστεύουμε ότι το 90% των ιδιοκτητών ρυμουλκούμενων, για να μην υπερβάλουμε και πούμε παραπάνω, δεν έχει στην κατοχή του την νόμιμη άδεια έλξεως με όλους τους κινδύνους οδικής ασφάλειας στους δρόμους που φέρει αυτή η ρυμούλκηση. Έτσι κυκλοφορούν πάρα πολλά τροχόσπιτα ανασφάλιστα παράνομα και επικίνδυνα.
6) Με την μη ταξινόμηση των τροχόσπιτων, υιοθετείτε η εισαγωγή ακόμα και κλεμμένων οχημάτων από την Ευρώπη καθώς δεν γίνεται κανένας έλεγχος στην χώρα.
7) Η ιδιοκτησία ενός τροχόσπιτου δεν σημαίνει απαραίτητα και κυκλοφορία άρα και άδεια έλξεως. Έτσι όταν πωλείται ένα τροχόσπιτο, οι περισσότεροι μεταβιβάζουν την ιδιοκτησία με μια απλή υπεύθυνη δήλωση και χωρίς την συνοδεία των τίτλων ιδιοκτησίας ( πιστοποιητικά τελωνείου, γερμανική άδεια ). Εάν υπήρχε άδεια κυκλοφορίας όπως στα αυτοκίνητα η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας θα ήταν εξασφαλισμένη και για τον πωλητή και τον αγοραστή.
8) Η άδεια έλξεως εκδίδεται για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που έχει την ικανότητα έλξης. Εάν ο ιδιοκτήτης έχει παραπάνω από ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να ρυμουλκήσει το τροχόσπιτο του νόμιμα με ένα από αυτά. Μόνο με αυτό που έχει την άδεια έλξεως.
9) Οι οδικές βοήθειες στην Ελλάδα δεν έχουν το δικαίωμα να ρυμουλκήσουν το τροχόσπιτο ή το τρέιλερ ενός συνδρομητή τους. Έτσι εάν κάποιος ταξιδεύει με το τροχόσπιτο του και έχει κάποια μηχανική βλάβη και έρθει η οδική βοήθεια να πάρει το αυτοκίνητο του, το τροχόσπιτο θα πρέπει να μείνει στην μέση του δρόμου με το κίνδυνο της καταστροφής του αλλά και την παρακώλυση συγκοινωνίας που θα δημιουργηθεί και την κατηγορία που μπορεί να ακολουθήσει τον ιδιοκτήτη του τροχόσπιτου για εγκατάλειψη οχήματος και πρόκληση ατυχήματος, ξέχωρα που θα κινδυνεύει η περιουσία του στην μέση του δρόμου.
10) Τροχόσπιτο που δεν έχει άδεια έλξεως, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, οπότε δεν μπορεί και να σταθμεύσει στους δρόμους. Ακόμα και πελάτες που πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας συναντούν από τους διάφορους δήμους προβλήματα κλήσεων για παράνομη στάθμευση.
11) Η άδεια έλξεως εκδίδεται όταν το μικτό βάρος του ρυμουλκούμενου δεν υπερβαίνει το μικτό βάρος του αυτοκινήτου και της ελκτικής του ικανότητας. Ακυρώνεται έτσι η έγκριση τύπου ενός αυτοκινήτου του οποίου ο κατασκευαστής το έχει εγκρίνει να ρυμουλκεί ακόμα και μεγαλύτερο βάρος από το ίδιο το αυτοκίνητο. Παράδειγμα: Αν το αυτοκίνητο είναι εγκεκριμένο να ρυμουλκεί 1000 κιλά αλλά ζυγίζει 900 κιλά, το κράτος μας του επιτρέπει να ρυμουλκεί μέχρι 900 κιλά, άσχετα εάν το έχει εγκρίνει στην κυκλοφορία με ικανότητα έλξης 1000 κιλά.
12) Το κράτος μας δυστυχώς δεν χορηγεί κρατική πινακίδα στα τροχόσπιτα ακόμα και εάν εκδοθεί νόμιμη άδεια έλξης. Η μη παροχή κρατικής πινακίδας στα ρυμουλκούμενα, θέτει σε κίνδυνο ακόμα και φυλάκισης των ιδιοκτητών τους σε ταξίδια στο εξωτερικό. Στην Ευρώπη δεν νοείται όχημα στους δρόμους άνευ πινακίδας. Έχουμε σώσει αρκετούς μας πελάτες με παρεμβάσεις μας σε Γερμανικές αρχές.
13) Καθότι δεν εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας ξεχωριστή για κάθε τροχόσπιτο δεν μπορούμε να προβούμε σε ενοικίαση τροχόσπιτων. Σε όλη την Ευρώπη υπάρχει η δυνατότητα να νοικιάσει κανείς ένα τροχόσπιτο και να το ρυμουλκήσει με το δικό του αυτοκίνητο ή ακόμα και με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο.
14) Ρυμουλκούμενα δεν μπορούν να έλκονται σήμερα από αυτοκίνητα τα οποία ανήκουν σε εταιρίες Leasing.
Όλα αυτά θα λυνόντουσαν εάν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εν έτη 2018 δινόταν στο τροχόσπιτο άδεια κυκλοφορίας ξεχωριστή από το αυτοκίνητο, απλουστευόταν η διαδικασία ταξινόμησης με έλεγχο της τεχνικής του κατάστασης και με συμφωνία των τεχνικών χαρακτηριστικών που φέρει το τροχόσπιτο σύμφωνα με την ξένη άδεια.
Η ίδια διαδικασία θα έπρεπε να προβλεφθεί και για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, στα οποία επίσης έχουν επιβληθεί τρομακτικοί φόροι κατά την εισαγωγή τους, υπολογίζοντας το τέλος ταξινόμησης στις 20.000 € !!!!! περίπου σήμερα για ένα μεταχειρισμένο, ποσό άκρως απαγορευτικό ειδικά με την σημερινή οικονομική κατάσταση!!!
Ας ελπίσουμε επιτέλους να φωτίσει ο Θεός κάποιους ανθρώπους στην διοίκηση της χώρας, να ασχοληθούν με ένα προϊόν το οποίο κινεί στην υπόλοιπη Ευρώπη μια ολόκληρη βιομηχανία, δίνει θέσεις εργασίας σε χιλιάδες ανθρώπους, μπορεί να κινήσει στην Ελλάδα μας, πολύ σημαντικό κομμάτι της τουριστικής μας βιομηχανίας και να κινήσει και γρανάζια που ούτε φαντάζονται και στην Οικονομία της χώρας.
Το σημαντικότερο; Δίνει χαρά σε χιλιάδες ανθρώπους που χρησιμοποιούν το τροχόσπιτο και το αυτοκινούμενο ως τρόπο ζωής, χαλάρωσης, διακοπών, αμεσότητας με την Φύση και σε πολλούς πλέον και ως εναλλακτικού τρόπου μόνιμης κατοικίας.
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ, ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ, ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ, καταλήγει η ανάλυση.
18/02 05:00
Το Tornos News συμμετέχει στην 24ωρη απεργία των δημοσιογραφικών ενώσεων
18/02 04:55
Ελληνικός τουρισμός 2025 | Απογείωση των αεροπορικών θέσεων το Μάρτιο – Πώς ξεκινά η σεζόν
18/02 04:55
18/02 04:50
Δήμος Θεσσαλονίκης: Δύο διαγωνισμοί για την εκμίσθωση αναψυκτήριων
18/02 04:50
Πλωτές εξέδρες: Θετικές γνωμοδοτήσεις για το Amanzoe και για ξενοδοχείο στις Μπενίτσες
18/02 04:47
Ξενοδοχεία: Η μεγάλη επιστροφή της Starwood με 3+1 brands | Έρχεται το Elounda Hills (της 1 Hotels)
18/02 04:45
28.870 βιβλία δανείστηκαν οι επισκέπτες στις Βιβλιοθήκες του Δήμου Χανίων το 2024
18/02 04:30
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Νάξου - Μικρών Κυκλάδων και Σύμης
17/02 22:02
ΥΠΑ: Mετεκπαίδευση των πυροσβεστών στα περιφερειακά αεροδρόμια
17/02 16:34
Πέθανε ο Μυκονιάτης Θόδωρος Χαριτόπουλος, εξ απορρήτων οικονόμος του Κωνσταντίνου Καραμανλή
17/02 16:01
Κωνσταντινούπολη | Έντονες αντιδράσεις για πολυτελές spa σε Βυζαντινή δεξαμενή δίπλα στην Αγία Σοφία
17/02 15:15
Πλάτη για να αυξηθούν τα τουριστικά έσοδα βάζει ο κλάδος του ελληνικού εμπορίου
17/02 15:02
Ανάδειξη των λαϊκών αγορών ως τουριστικού προορισμού | Συνάντηση Συνομοσπονδίας - Έλενας Ράπτη
17/02 11:17
17/02 10:59
Κως: "Πράσινο φως" για επέκταση και αναβάθμιση του ξενοδοχείου Esperia
17/02 10:53
Προϊόντα της θεσσαλικής γης θα προβάλλουν την Ελλάδα στο Μαρόκο
17/02 10:44
Γιατί το κάστρο της Μονεμβασιάς βρίσκεται ανάμεσα στα 14 υπό απειλή μνημεία της Ευρώπης
17/02 10:21
Δήμος Αθηνaίων- Airbnb.org | Δωρεάν στέγαση σε 200 σεισμόπληκτες οικογένειες των Κυκλάδων
17/02 07:26
17/02 07:13
Ξεκίνησαν 5ετείς αποκλεισμοί παραχώρησης παραλιών σε τουριστικές επιχειρήσεις
17/02 07:05
17/02 07:00
17/02 07:00
Βερολίνο 2025: Αισιοδοξία για τον Τουρισμό – Τάσεις και Ευκαιρίες από την ITB
17/02 06:40
Καλαμαριά: Δύο διαγωνισμοί για προσλήψεις προσωπικού και για μίσθωση αναψυκτηρίου
17/02 06:10
Νέος διαγωνισμός του ΕΦΚΑ για ακίνητο με δυνατότητα χρήσης ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας
17/02 06:10
Αμερικανικός τουρισμός: Κύμα αναζητήσεων και πτήσεων για ταξίδια στην Αθήνα την Άνοιξη
16/02 16:50
16/02 13:24
16/02 12:57
16/02 12:05
«ΚΕΛΛΑΡΙ 10 | CELLAR 10» | Ντοκιμαντέρ για την ιστορία της ΑCHAIA CLAUSS
16/02 07:55
Αγώνας ορειβατικού σκι στον Όλυμπο και ποδηλατικός αγώνας στη Λάρισα
15/02 15:16
Ευρωπαϊκές αερομεταφορές | Ποιες αλλαγές έρχονται στα δικαιώματα των επιβατών
15/02 12:05
Easyjet | Πτήσεις από Βερολίνο προς Κρήτη, Κέρκυρα και Ρόδο το καλοκαίρι
15/02 09:00
15/02 08:33
Σε τουριστικό προϊόν εξελίσσεται το ορειβατικό σκι στην Κρήτη
15/02 07:48
Νότης Μαρτάκης | Η τουριστική διαχείριση του φαινομένου των σεισμών στις Κυκλάδες
15/02 07:28
14/02 16:17
ΥΠΑ: Πιστοποιητικά κατά EASA στα αεροδρόμια Κυθήρων, Χίου και Σητείας
14/02 15:54
14/02 15:38
Το ιστορικό "Κυκλαδικόν" γίνεται Διοικητήριο της Περιφέρειας στη Σύρο
14/02 15:06
Λιμεναρχείο Θήρας | Απαγόρευση πρόσβασης σε λιμένες και όρμους- αναλυτικά τα μέτρα
14/02 14:13
«Προορισμός Βιώσιμου Ορεινού Τουρισμού» | Η απόφαση της υπουργού Τουρισμού
14/02 12:48
14/02 12:27
Χρήσιμες συμβουλές για όσους ταξιδέψουν στη Σαντορίνη τις επόμενες ημέρες
14/02 11:21
Δήμος Αθηναίων | Μήνυμα ενσυναίσθησης στους οδηγούς που σταθμεύουν αντικοινωνικά: «Δεν μ’ αγαπάς!»
14/02 11:10
Προβολή της Πιερίας στην ιταλική αγορά - συμμετοχή του ΠΟΤΑΠ στην έκθεση ΒΙΤ
14/02 11:06
H Όλγα Κεφαλογιάννη τιμώμενο πρόσωπο στη δεξίωση για τα γενέθλια του Ιάπωνα αυτοκράτορα
14/02 10:45
Η ψηφιακή κάρτα εργασίας στα ξενοδοχεία δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα
14/02 10:35
Έρωτας με την πρώτη ματιά για τους Λειψούς - δείτε το μουσικό βίντεο κλιπ του Δημάρχου με ράπερ
14/02 10:31
14/02 10:25
Συνάντηση της Greek Meetings Alliance με τον Ανδρέα Φιορεντίνο για τον MICE τουρισμό
14/02 09:30
14/02 08:44
Oι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των δήμων Κιμώλου, Σκιάθου και Σκοπέλου
14/02 08:30
Οινικές διαδρομές στην Πελοπόννησο: Τρεις οικογένειες, τρεις ιστορίες πάθους
14/02 07:47
14/02 07:44
Δήμος Σφακίων: Αίτημα για αποζημιώσεις από την κατολίσθηση στο Φαράγγι του Κοτσυφού
14/02 07:35
Β. Κατσαράς | Αισιοδοξία για τη σεζόν στη Νάξο- "βαριά" η ψηφιακή κάρτα για τα μικρά καταλύματα
14/02 07:15
Το διατηρητέο στο κέντρο της Αθήνας που οδεύει για ξενοδοχείο
14/02 07:00
Aπόβαση Τούρκων τουριστών στη Ρόδο τη φετινή σεζόν | Η Ε.Ξ.Ρ. στην έκθεση ΕΜΙΤΤ
14/02 06:45
Σαντορίνη | Ακυρώσεις και ελλείψεις εργαζομένων σπρώχνουν προς μετατόπιση της σεζόν
14/02 06:30
14/02 06:30
Η εικόνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα το 2024- στα 874 εκατ. ευρώ τα έσοδα
14/02 06:26
Η επιβατική κίνηση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων το 2024: Ανάκαμψη και νέες προκλήσεις
13/02 19:50
13/02 16:23
13/02 14:08
13/02 12:39
Σαντορίνη | Άρχισαν να παγώνουν οι κρατήσεις- κρας τεστ το Πάσχα
13/02 11:57
Συναντήσεις της Όλγας Κεφαλογιάννη με τις Πρέσβειρες Αλγερίας - Ρουμανίας
13/02 11:41
Πώς η Volkswagen επιμηκύνει την τουριστική σαιζόν στην Ελλάδα - ποιο ξενοδοχείο άνοιξε για χάρη της
13/02 11:32
Αθηναϊκή Αποκριά με πλήθος δράσεων στις επτά δημοτικές κοινότητες
13/02 11:27
Με εισιτήριο φέτος η πρόσβαση στο Κουρταλιώτικο φαράγγι στο Ρέθυμνο
13/02 11:24
Εγκαινιάζεται ο νέος Πολυχώρος Έρευνας και Πολιτισμού του ΙΤΕ στο Ηράκλειο
13/02 11:24
Sun d’Or: 5 εβδομαδιαίες συνδέσεις με Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
13/02 11:18
O Έλληνας, νέος γενικός διευθυντής της IHG για το Ομάν, Κατάρ και Μπαχρέιν
13/02 11:12
13/02 08:30
Βραβεία Forbes σε 15 Ελληνικά ξενοδοχεία – Οι 3 τάσεις που αλλάζουν την πολυτέλεια στα ταξίδια
13/02 08:20
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζαγόρι, Ξυλόκαστρο και Σύβοτα
13/02 08:00
13/02 07:52
Thanos Hotels & Resorts: Ανοίγει τρίτο ξενοδοχείο στην Κύπρο, ψάχνει για Αθήνα
13/02 07:46
Αμφιλοχία: Aνάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για τουριστική προβολή
13/02 06:55
Δίκτυο συνεργασίας δήμων Ανατολικής Μάνης και Γαύδου και για τον τουρισμό
13/02 06:21
ΕΟΤ: Ορίστηκαν τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου
13/02 06:20
12/02 19:50
Olympic Holidays | Nέος προορισμός η Αλβανία αυτό το καλοκαίρι- προσθήκες σε Ελλάδα και Κύπρο
12/02 19:48
Τον Αλέξανδρο Βασιλικό τίμησε σήμερα η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
12/02 18:41
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης | Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων - Ξεναγήσεις για οικογένειες
12/02 16:54
Royal Caribbean: Mε homeporting στον Πειραιά το 2025 – Καμία ακύρωση λόγω Σαντορίνης
12/02 15:08
12/02 14:05
Royal Caribbean International | Κρουαζιέρες από τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2025
12/02 13:54
Ο θρησκευτικός τουρισμός στο επίκεντρο συνάντησης της Έλενας Ράπτη με τον πατέρα Νεκτάριο
12/02 13:48
12/02 12:38
Νέος τουρ οπερέιτορ στη Γερμανία από την Eurowings - Στόχος να φτάσει στο top10 της αγοράς
12/02 12:18
12/02 11:53
Τουρισμός | Η Χαλκιδική στους σταθερά αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα
12/02 11:37
Η Θεσσαλονίκη κύριος λιμένας των Βαλκανίων - Το Master Plan του λιμένα
12/02 11:17
Για 2 στους 3 Έλληνες η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλά άλλη μια μέρα
12/02 11:02
Πατρινό Καρναβάλι | Στα ύψη οι τιμές και η πληρότητα στα καταλύματα - Ενδεικτικό "τιμολόγιο"
12/02 10:54
Το Elatos Resort εντάσσεται στο exclusive brand Emblems Collection της Accor
12/02 10:30
12/02 10:20
Γιατί η ΕΣΕΕ επιθυμεί διακαώς τη συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού;
Ελληνικός τουρισμός 2025 | Απογείωση των αεροπορικών θέσεων το Μάρτιο – Πώς ξεκινά η σεζόν
28.870 βιβλία δανείστηκαν οι επισκέπτες στις Βιβλιοθήκες του Δήμου Χανίων το 2024
Ξενοδοχεία: Η μεγάλη επιστροφή της Starwood με 3+1 brands | Έρχεται το Elounda Hills (της 1 Hotels)
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Νάξου - Μικρών Κυκλάδων και Σύμης
Δήμος Θεσσαλονίκης: Δύο διαγωνισμοί για την εκμίσθωση αναψυκτήριων
Πλωτές εξέδρες: Θετικές γνωμοδοτήσεις για το Amanzoe και για ξενοδοχείο στις Μπενίτσες
ΥΠΑ: Mετεκπαίδευση των πυροσβεστών στα περιφερειακά αεροδρόμια
Το Tornos News συμμετέχει στην 24ωρη απεργία των δημοσιογραφικών ενώσεων
Πέθανε ο Μυκονιάτης Θόδωρος Χαριτόπουλος, εξ απορρήτων οικονόμος του Κωνσταντίνου Καραμανλή
Κωνσταντινούπολη | Έντονες αντιδράσεις για πολυτελές spa σε Βυζαντινή δεξαμενή δίπλα στην Αγία Σοφία
Γιατί το κάστρο της Μονεμβασιάς βρίσκεται ανάμεσα στα 14 υπό απειλή μνημεία της Ευρώπης
Κως: "Πράσινο φως" για επέκταση και αναβάθμιση του ξενοδοχείου Esperia
Πλάτη για να αυξηθούν τα τουριστικά έσοδα βάζει ο κλάδος του ελληνικού εμπορίου
Καλαμαριά: Δύο διαγωνισμοί για προσλήψεις προσωπικού και για μίσθωση αναψυκτηρίου
Προϊόντα της θεσσαλικής γης θα προβάλλουν την Ελλάδα στο Μαρόκο
Ανάδειξη των λαϊκών αγορών ως τουριστικού προορισμού | Συνάντηση Συνομοσπονδίας - Έλενας Ράπτη
Δήμος Αθηνaίων- Airbnb.org | Δωρεάν στέγαση σε 200 σεισμόπληκτες οικογένειες των Κυκλάδων
Ξεκίνησαν 5ετείς αποκλεισμοί παραχώρησης παραλιών σε τουριστικές επιχειρήσεις
Αμερικανικός τουρισμός: Κύμα αναζητήσεων και πτήσεων για ταξίδια στην Αθήνα την Άνοιξη
Βερολίνο 2025: Αισιοδοξία για τον Τουρισμό – Τάσεις και Ευκαιρίες από την ITB
( 0 )