Hellenic Seaplanes: Δεν θα πετάξουν ούτε αυτό το καλοκαίρι τα υδροπλάνα

Hellenic Seaplanes: Δεν θα πετάξουν ούτε αυτό το καλοκαίρι τα υδροπλάνα

Χαμένο θα είναι και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Hellenic Seaplanes, η οποία θέτει το ερώτημα γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016.

«Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα» τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους.

Η αρχή έχει γίνει με τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας και των Παξών για τα οποία ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας ξεκίνησε την αδειοδοτική διαδικασία από το 2012 και έλαβε πρόσφατα άδειες λειτουργίας. Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν δύο υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα…. Επιπρόσθετα, δύο-τρία  υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρεία υδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της. Επομένως, το ζητούμενο είναι να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να είναι δυνατόν να δημιουργηθεί δίκτυο. Ωστόσο, το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα.

Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη , όπου η δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή. Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία ,χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα. Το νομοσχέδιο που αναμένεται,απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον  όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές. 

Δεύτερον τα υδατοδρόμια, που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς.Και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες  και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί  η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών. 

Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης. Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν, να το ρυθμίζουν οι ιδιώτες. Εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Οι ιδιώτες έχουν τον δικό τους σχεδιασμό … το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει κάποιο σχεδιασμό για το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων; Τέτοιου είδους σχεδιασμός δεν υπήρξε από την σημερινή ηγεσία του υπουργείου και τίθεται εν αμφιβόλω εάν θα αποτελέσει μια από τις πρώτες προτεραιότητες στο άμεσο μέλλον. 

Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα ακόμη αγκάθι στο νομοσχέδιο που επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των υδατοδρομίων… Ο υφιστάμενος νόμος προέβλεπε άδεια αορίστου διάρκειας ενώ τώρα το παρόν σχέδιο νόμου το περιορίζει στην 5ετία !!  Ποιος  επενδυτής θα έλθει να επενδύσει με ορίζοντα πενταετίας; Και ποια θα είναι μετά η διαδικασία ανανέωσης; Αυξάνονται οι διαδικασίες και οι απαιτήσεις χωρίς λόγο αφού υπάρχει πρόβλεψη στον νόμο για συνεχή επίβλεψη και ανά τακτά χρονικά διαστήματα έλεγχοι για την πληρότητα των κριτηρίων της άδειας.  Σε πολλά περιφερειακά Υδατοδρόμια με χαμηλή κίνηση η διάρκεια των 5 ετών είναι πολύ μικρή για να μπορέσει να γίνει η απόσβεση της όποιας επένδυσης. Επίσης, από τη στιγμή που ο κάτοχος της Άδειας είναι υποχρεωμένος να δέχεται τους τακτικούς και έκτακτους ελέγχους της Επιτροπής Υδατοδρομίων, για ποιο λόγο θα πρέπει να τεθεί χρονικός περιορισμός και να μην είναι η Άδεια Αορίστου Διάρκειας σύμφωνα με τις προβλέψεις του 4146/2013?

Με το ως άνω νομοσχέδιο δεν πληρείται ο αρχικός σκοπός του νομοθέτη, καθώς αποθαρρύνεται η συμμετοχή των ιδιωτών στις εν λόγω επενδύσεις, προτείνεται δε μεταξύ άλλων η συμμετοχή των ιδιωτών σε σχήματα διοικητικής λειτουργίας με τους Φορείς Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Λιμένων, η οποία θα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ, μια διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί χρονοβόρα.

Ας σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά υδροπλάνων, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια και οι δύο αναφέρουν απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και  την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία.

Η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Αθήνα, το οποίο θα χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρείες και θα είναι εύκολα προσβάσιμο με ΙΧ ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θεωρείται μείζονος σημασίας για το ξεκλείδωμα των επενδύσεων στον χώρο των υδροπλάνων.

Από την δημοσίευση του ως άνω Νόμου και σε μια εποχή που η χώρα μας είναι αναγκαίο να δεχθεί επενδύσεις, η Εταιρεία μας ήταν σε συνεχείς διαβουλεύσεις, συζητήσεις με τις αρμόδιες διευθύνσεις και φορείς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης κατασκευής και λειτουργίας των υδατοδρομίων. Μετά από μεγάλη και χρονοβόρα προσπάθεια εμφανίστηκε φως στο τούνελ και οφείλουμε να παραδεχθούμε την υποστηρικτική στάση των εμπλεκόμενων υπουργείων. 

Στο πλαίσιο των ανωτέρω η Εταιρεία μας επιθυμεί να καταστήσει σαφές ότι η προσήλωση στην εφαρμογή του υφιστάμενου νόμου αποτελούσε και αποτελεί κύριο μέλημα της, κατά την κρίση της όμως είναι αδιανόητο τέσσερα (4) χρόνια μετά την δημοσίευση του σχετικού με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων Νόμου να βγαίνει νέο σχέδιο νόμου και να ανατρέπονται όλες οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες δημιουργώντας ένα αρνητικό κλίμα.

Σήμερα στην Ελλάδα η κατάσταση έχει ως εξής: Ιδιωτικά

Η ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε./ HELLENICSEAPLANESS.A. και οι θυγατρικές της τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία δεκαπέντε (15) Υδατοδρομίων εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένων, ενώ βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με πολλά άλλα Λιμενικά Ταμεία που προκρίνουν αύτη την λύση δημιουργίας Υδατοδρομίου στον τόπο τους. Όλες οι αδειοδοτήσεις και οι μελέτες είναι στο όνομα του ομίλου εταιρειών της HellenicSeaplanes όπου έγιναν και οι παραχωρήσεις. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Σκύρου, Αλόννησου, Σκόπελου, Αμφιλοχία, Τήνου, Πάτμου, Θάσου, Σητείας, Αιδηψού, Κάρυστου, Χαλκίδας, Κύμης, Χίου, Ψαρών και Οινουσσών.

Η κατασκευαστική εταιρεία ΕΛΙΚΑ ΑΤΕΕ εξασφάλισε μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία ενός (1) υδατοδρομίου εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένα Νέων Μουδανιών  

Δημόσια: 

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με προγραμματικές συμβάσεις με τα λιμενικά ταμεία έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 23 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Αστυπάλαιας, Λέρου, Λειψών, Ρόδου, Κω, Τήλου, Χάλκης, Καστελόριζου, Καρπάθου, Κάσου, Νισύρου, Καλύμνου, Σύμης, Σύρου, Μήλου, Θήρας, Πάρου, Νάξου, Κύθνου, Κέας, Αμοργού, Άνδρου, Σικίνου, Μυκόνου και Σίφνο.

Το ΤΑΙΠΕΔ ως ο μέτοχος των οργανισμών λιμένων έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 11 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας, Παξών, Ερεικούσσας, Οθωνών, Βόλου, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ηρακλείου, Ραφήνας και Καβάλας. 

Αυτόνομα Δήμοι, Λιμενικά Ταμεία και τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική  διαδικασία για 13 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Ζακύνθου, Καλαμάτας, Ρεθύμνου, Χερσονήσου, Χανίων, Σίφνου, Πόρου, Ίου, Κατάκολου, Αγίας Γαλήνης, Πρέβεζα, Πύλουκαι Μώλου - Αγ. Κωνσταντίνου.

Συνολικά 63 υδατοδρόμια έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία σύμφωνα με τις παραχωρήσεις και αναθέσεις σε ιδιωτικά και δημόσια υδατοδρόμια που έχουν γίνει μέχρι σήμερα. 

Από τα πιο πάνω 2 υδατοδρόμια  έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, της Κέρκυρας το 2014 και των Παξών πριν μερικές ημέρες. Τα δύο υδατοδρόμια ανήκουν στον Οργανισμό Λιμένα Κέρκυρας. Στην τελική φάση απόκτησης άδειας λειτουργίας είναι τα υδατοδρόμια Πάτρας και Βόλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν  7 αιτήσεις από την HellenicSeaplanes για παραχωρήσεις σε λίμνες για δημιουργία υδατοδρομίων οι οποίες έχουν παγώσει λόγω νομοθετικού κενού. 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νικόλας Χαραλάμπους σε σχετική του δήλωση είπε: «Είναι εμφανές ότιτο νομοσχέδιο Σπίρτζη έχει διαφορετικό σκοπό από το υφιστάμενο πλαίσιο ανάπτυξης υδατοδρομίων, πρέπει όμως να εναρμονιστεί με την αγορά των υδροπλάνων αλλιώς είναι καταδικασμένο να αποτύχει και να καταρρεύσει μαζί του και η προσπάθεια δημιουργίας ενός εθνικού δικτύου υδατοδρομίων. Ένα έργο όπου στην ελληνική επικράτεια θα δημιουργήσει σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας που, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα καλυφθούν από μόνιμους κατοίκους των νησιών όπου θα δραστηριοποιηθούν τα υδροπλάνα. Η HellenicSeaplanes λειτούργησε σύμφωνα με το υπάρχων πλαίσιο της αδειοδότησης των υδατοδρομίων και προσπάθησε τα τελευταία 4 χρόνια το πλαίσιο να γίνει ευέλικτο και αποτελεσματικό ώστε οι επενδυτές να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και η ίδια η χώρα να κερδίσει τα μέγιστα οφέλη, μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος...

Συνεχίζοντας είπε: "Στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε εντυπώσεις ή εχθρικό κλίμα με τους φορείς που εμπλέκονται με την δημιουργία του δικτύου υδατοδρομίων αλλά να απλοποιήσουμε και να αποσαφηνίσουμε την διαδικασία έτσι ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία για την επένδυση τόσο από την δική μας την εταιρεία αλλά και από άλλους επενδυτές, ότι η Ελλάδα είναι χώρα που προσελκύει τις επενδύσεις. Δεν επιθυμούμε διενέξεις και έχουμε την διάθεση συνεργασίας για την εξεύρεση ουσιαστικής λύσης ώστε να διευκολυνθούν οι ιδιωτικές επενδύσεις στον τομέα των υδατοδρομίων, δεν θα αφήσουμε όμως κόπο και χρήμα να χαθούν"

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 04/05 11:58

    Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων

  2. 04/05 11:30

    Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά

  3. 04/05 11:10

    Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης

  4. 04/05 11:09

    Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας

  5. 03/05 11:43

    «Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο

  6. 03/05 07:45

    Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο

  7. 03/05 07:42

    Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία

  8. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  9. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  10. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  11. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  12. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  13. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  14. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  15. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  16. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  17. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  18. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  19. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  20. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  21. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  22. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  23. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  24. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  25. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  26. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  27. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  28. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  29. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  30. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  31. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  32. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  33. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  34. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  35. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  36. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  37. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  38. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  39. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  40. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  41. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  42. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  43. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  44. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  45. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  46. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  47. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  48. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  49. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  50. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  51. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  52. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  53. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  54. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  55. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  56. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  57. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  58. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  59. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  60. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  61. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  62. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  63. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  64. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  65. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  66. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  67. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  68. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  69. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  70. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  71. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  72. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  73. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  74. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  75. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  76. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  77. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  78. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  79. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  80. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  81. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  82. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  83. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  84. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  85. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  86. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  87. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  88. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  89. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  90. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  91. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  92. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  93. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  94. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  95. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  96. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  97. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  98. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου

  99. 26/04 07:18

    Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα

  100. 26/04 07:14

    Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο