ΥΠΑ: Αδικαιολόγητη η απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

ΥΠΑ: Αδικαιολόγητη η απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

«Αντιπαλεύτε ένα νόμο που διασφαλίζει πλήρως τα δικαιώματα των εργαζομένων και υιοθετεί το σύνολο των Ευρωπαϊκών Κανονισμών», τονίζει ο Διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Κωνσταντίνος Λιντζεράκος σε απάντησή τους στις αιτιάσεις της Ένωσης  Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος, που κήρυξε 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από αύριο Κυριακή, καθηλώνοντας όλες τις πτήσεις στα ελληνικά αεροδρόμια.

Αναλυτικά η απάντηση του Διοικητή της ΥΠΑ:

"Με μεγάλη απογοήτευση πληροφορηθήκαμε την εμμονή της συνδικαλιστικής ηγεσίας ενός μονάχα μέρους των εργαζομένων στο ευαίσθητο χώρο του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας να προχωρήσει στην ανακοίνωση παράλογων και αδικαιολόγητων απεργιακών κινητοποιήσεων. Παράλογων, γιατί ουδέποτε πριν την ψήφιση του νέου νόμου για την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της εναέριας κυκλοφορίας δεν προσήλθαν σε διάλογο παρότι κλήθηκαν και αδικαιολόγητων γιατί επιβαρύνουν, αποκλειστικά για στενά συντεχνιακούς λόγους, το σύνολο του επιβατικού κοινού ζημιώνοντας ταυτόχρονα την ελληνική οικονομία σε μία εποχή ιδιαίτερα δύσκολη για όλους. 

• Αντιπαλεύουν ένα νόμο που ρητά και κατηγορηματικά εξασφαλίζει το σύνολο των εργαζομένων στην ΥΠΑ και σέβεται την προσπάθεια τους να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό. 

• Αντιπαλεύουν ένα νόμο που υιοθετεί το σύνολο των Ευρωπαϊκών Κανονισμών, όπως θα έπρεπε από καιρό να έχει γίνει.  

Τους παραδίδουμε στην κρίση των συναδέλφων τους μέσα στην ίδια υπηρεσία.

Επίσης προκαλεί τεράστια εντύπωση το γεγονός ότι ουδέποτε στο πρόσφατο παρελθόν οι συγκεκριμένοι εκπρόσωποι εργαζομένων δεν προχώρησαν σε ανάλογες κινητοποιήσεις ακόμα και όταν διακυβεύονταν η εκχώρηση του ελέγχου του εναέριου χώρου σε ιδιωτικά συμφέροντα ή φορείς εκτός Ελλάδος.

Προκαλεί εντύπωση. Όχι απορία. Και αυτό γιατί παρακολουθήσαμε τον λόγο που άρθρωσαν οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές, κατόπιν της ψήφισης του νόμου και όχι πριν, όπως θα έπρεπε. Και ο λόγος τους ταυτίστηκε με την ιδιωτικοποίηση της ΥΠΑ κάτι που για το οποίο η διοίκηση και το υπουργείο είχε εναντιωθεί.. 

Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο σε όλους ότι η παρούσα κυβέρνηση δεν προτίθεται να εκποιήσει τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας ούτε σε ιδιωτικά συμφέροντα, όπως επιθυμούν οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές και οι πολιτικοί τους πάτρωνες, ούτε σε φορείς εκτός Ελλάδος.    

Σύμμαχο στην προσπάθειά της αυτή, η κυβέρνηση βρήκε το σύνολο των εργαζομένων στην ΥΠΑ. Εκτός από μία ισχνή μειοψηφία που φοβάται την απώλεια προσωπικών προνομίων. 

Αναλυτικότερα:

Η συνδικαλιστική ηγεσία που εκπροσωπεί ένα μέρος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι με τον νέο νόμο οι ίδιοι χάνουν επιτελικές αρμοδιότητες. Αποφεύγουν να πουν ποιες είναι αυτές. Αποφεύγουν να πουν ποιες διατάξεις των Ευρωπαϊκών Κανονισμών θίγονται. Αποφεύγουν να πουν ότι υπάρχουν και άλλοι κλάδοι στην ΥΠΑ και όχι μόνο οι Ελεγκτές. Δεν περιμένουν καν την ολοκλήρωση του νομοθετικού έργου με την έκδοση των εφαρμοστικών Προεδρικών Διαταγμάτων που εξειδικεύουν την εφαρμογή του νόμου. Απλά τρομοκρατούνται στην πιθανότητα να χάσουν προσωπικά προνόμια.  

 • Χρόνια τώρα διατυπώνεται το λογικό αίτημα για την ενίσχυση με προσωπικό του κλάδου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας. Είναι η παρούσα κυβέρνηση που έσπευσε, κατανοώντας την ανάγκη, να ολοκληρώσει τις διαδικασίες διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη προσωπικού Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας παρά την δύσκολη δημοσιοοικονομική συγκυρία. Αυτό αμέλησαν να το αναφέρουν οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές. Ούτε εξήγγειλαν απεργία όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ικανοποιούσαν το λογικό αυτό αίτημα. Τώρα που ικανοποιήθηκε το αίτημα, τώρα κάνουν απεργία. 

Η απομακρυσμένη από την πραγματικότητα συνδικαλιστική ηγεσία μέρους των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας σπεύδει να διαδώσει φήμες και εικασίες. Μιλά για μετατάξεις από άλλες υπηρεσίες στον κλάδο των ελεγκτών χωρίς κριτήρια όταν κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε ποτέ, και φυσικά ουδέποτε ρυθμίστηκε με αυτόν τον νόμο. Μιλούν για διατάξεις του ευρωπαϊκού κανονισμού 340/2015 που θίγονται. Λοιπόν, τους πληροφορούμε ότι η παρούσα κυβέρνηση θα εφαρμόσει κατά γράμμα τον κανονισμό 340/2015. Για όλους. Και για τους ίδιους. Δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν υπάρχουν. Δείχνουν να αδιαφορούν για την πραγματικότητα και για τις δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης. Σίγουρα αδιαφορούν για τις ανάγκες του κλάδου τους και θεωρούν τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας προσωπική τους περιουσία. Αδιαφορούν για την πραγματικότητα που διαμορφώνεται διεθνώς και ερμηνεύουν τις διατάξεις κατά το πώς συμφέρει προσωπικά μία μικρή ομάδα προνομιούχων. Δεν ενδιαφέρονται για τους συναδέλφους τους στην περιφέρεια της Χώρας που δίνουν καθημερινά την μάχη, ειδικά τους θερινούς μήνες. Τα γραφεία των Αθηνών και η γραφειοκρατία των πολυτελών διαδρόμων δεν προσφέρουν στη μάχη για την εξυπηρέτηση της κίνησης του εναέριου χώρου. Οι επιχειρησιακοί συνάδελφοί τους που δουλεύουν διπλά ωράρια, προσφέρουν.  Αυτούς τους ελεγκτές έρχεται να ενισχύσει ο νέος νόμος. 

Παραπληροφορούν ξανά όταν υποστηρίζουν ότι δεν αναγνωρίζει η κυβέρνηση επιτελικό ρόλο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας. Δεν μας λένε από πού αυτό τεκμαίρεται. Δεν κάνουν διάλογο. Δεν αναφέρονται σε διατάξεις. Απλά ζητούν να τους αναγνωριστεί δικαίωμα στην αργομισθία, όταν οι ίδιοι αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να εργαστούν άλλο στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας. Ο νέος νόμος ενισχύει τον επιτελικό και στρατηγικό ρόλο του κλάδου των Ελεγκτών και αναβαθμίζει την συμμετοχή τους στον σχεδιασμό. Αυτό που δεν αναγνωρίζει – ούτε η ελληνική κυβέρνηση , ούτε οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί , ούτε οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης – είναι το δικαίωμα στην αργομισθία. Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί θα εφαρμοστούν και εδώ κατά γράμμα. 

Προσποιούνται ότι ενδιαφέρονται για την τήρηση των Ευρωπαϊκών Κανονισμών όταν αναφέρονται σε μελέτες βιωσιμότητας που δεν εκπονήθηκαν. Είναι η πρώτη φορά που υποβλήθηκαν και εγκρίθηκαν λεπτομερή οικονομικά στοιχεία στις Ευρωπαϊκές υπηρεσίες που με την σειρά τους συμφώνησαν με τον προτεινόμενο σχεδιασμό. Γνωρίζουν πολύ καλά πως κατανέμονται τα τέλη διαδρομής σε αντίστοιχες υπηρεσίες στην Ευρώπη. Γνωρίζουν πολύ καλά πιο ποσοστό του προσωπικού της ΥΠΑ θα στελεχώσει την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Αυτό που σίγουρα δεν γνωρίζουν είναι ποια μελέτη βιωσιμότητας δικαιολογεί την σημερινή κατανομή. Διότι οι “επιτελικές” μέχρι σήμερα δραστηριότητες τους, απλά, δεν την εκπόνησαν.  

Γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο νέος σχεδιασμός θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των χρηματοροών προς την αεροναυτιλία της χώρας. Επίσης γνωρίζουν πόσα χρήματα μέχρι σήμερα χάθηκαν λόγω του “επιτελικού” σχεδιασμού που υποτίθεται εκπονούσαν. Η Ελλάδα δεν έχει ούτε καιρό, ούτε κεφάλαια για χάσιμο. Ίσως ενοχλούνται από το γεγονός ότι για πρώτη φορά εισάγονται ευδιάκριτοι κανόνες στη διαχείριση και καθίστανται όλοι υπόλογοι για το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Ίσως ενοχλούνται από το γεγονός ότι οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί απαιτούν λογοδοσία και διαφάνεια. Ίσως ενοχλούνται από το γεγονός ότι με το νέο σχεδιασμό θα φανεί πόσα χρήματα έχανε η χώρα κάθε χρόνο. Όπως ακριβώς κάποιοι ενοχλήθηκαν για το γεγονός  ότι η χώρα μείωσε κατά 70% το κόστος εξυπηρέτησης των άγονων γραμμών. 

Επίσης, θα πρέπει να μελετήσουν πολύ καλύτερα τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Και ειδικά εκείνους που αναφέρονται στην ανάκτηση του κόστους των υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Να μην ανησυχούν όμως. Ο σχεδιασμός που εκπονήθηκε και εγκρίθηκε από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές υπηρεσίες περιλαμβάνει τον έλεγχο των κοστολογικών στοιχείων από την Ανεξάρτητη Αρχή που συστήνεται και κατόπιν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι αυτό τρομοκρατεί εκείνους που δεν συνεισφέρουν στο κόστος λειτουργίας μίας Υπηρεσίας. 

Μονάχα στο τέλος της ανακοίνωσης τους, είπαν,  κεκαλυμμένη βέβαια, την αλήθεια. Κατηγόρησαν την σημερινή ηγεσία του Υπουργείου ότι δεν έδωσε διαβεβαίωση για τα “κεκτημένα δικαιώματα του κλάδου” σε ότι αφορά την αμοιβή τους. Και έτσι επιτέλους παραδέχτηκαν τι είναι αυτό που μονάχα τους νοιάζει.  Για ακόμα μία φορά διαβεβαιώνουμε τόσο τους ίδιους όσο και όλους τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ ότι με ρητή διάταξη στο νόμο όλοι οι εργαζόμενοι διατηρούν τα εργασιακά τους δικαιώματα. Για ακόμα μία φορά διαβεβαιώνουμε τους ίδιους αλλά και όλους τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ ότι ο νέος σχεδιασμός προβλέπει μεγαλύτερες χρηματοροές για την χώρα μας. Για να πετύχει ο νέος σχεδιασμός πρέπει να εργαστούν όλοι προς αυτή την κατεύθυνση. Και όλοι συμφώνησαν. Εκτός από μία μικρή ομάδα ?              

Επιγραμματικά απάντηση, σύμφωνα με τον νέο νόμο απέναντι στα αιτήματα της ανακοίνωσης των Ελεγκτών: 

Σημείο 1: Η ανυπόστατη θεωρεία ότι οι ελεγκτές απογυμνώθηκαν από τις επιτελικές θέσεις  είναι ανακριβείς και η ανακοίνωση τους πραγματικά σπιλώνει εν αγνοία των συναδέλφων τους  όλο τον  κλάδο  και αυτό γιατί με το νέο νόμο θωρακίζονται η ήδη υπάρχουσες  επιτελικές τους θέσεις και ενισχύονται με νομική υποστήριξη και ποιοτική αναβάθμιση της εργασίας τους και αυτό γιατί:

a. Γραφείο Ποιοτικού Έλεγχου και Συμμόρφωσης (άρθρο 38) - Δεν υπήρχε

b. Γραφείο Νομικών σύμβουλων  (άρθρο 35)  - Δεν υπήρχε

c. Δ/νση  Νομικών Υποθέσεων για τον έλεγχο και την στήριξη της υπηρεσίας (άρθρο 39) - Δεν υπήρχε

d. Γεν/κη Δ/νση Αεροναυτιλίας  (άρθρο 45) - και δεν υπάρχει θέμα περιορισμού για τους ελεγκτές.

e. Δ/νσης Εκπαίδευσης και υποστήριξης  (άρθρο 45 Α ) - υπήρχε

f. Δ/νση ΚΕΠΑΘΜ (άρθρο 46) - υπήρχε

g. Δ/νση Έλεγχου Εναέριας Κυκλοφορίας Περιφερειακών Αεροδρομίων και ΔΑΑ (άρθρο 48) - είναι μια επιτελική δ/νση που η σύσταση είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης μεταξύ των διευθυντών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και της διοίκησης. Έρχεται η θέση αυτή να συνενώσει  την κακώς διαιρεμένη  Δ/νση του Πύργου του ΔΑΑ με αυτή την Δ/νση των περιφερειακών αεροδρομίων που κάθε χρόνο παρουσίαζαν σοβαρά προβλήματα την καλοκαιρινή περίοδο. Και για να μην ξεχνάμε φέτος το καλοκαίρι την Κεφαλονιά την κάλυψε ο Δ/ντης της Δ/νσης περιφερειακών αεροδρομίων. Η επιτελική αυτή νεοσύστατη θέση της Δ/νση Έλεγχου Εναέριας Κυκλοφορίας Περιφερειακών Αεροδρομίων και ΔΑΑ δημιουργείται για να καλύψει τις ανάγκες , να καθοδηγήσει, να εκπαιδεύσει και επιχειρεί στο σύνολο των ελεγκτών που καλύπτουν  στο πύργο ελέγχου όλων των αεροδρομίων της χώρας. Η επιτελική θέση αυτής της διεύθυνσης καθοδηγεί το έργο εκατοντάδων ελεγκτών σε όλη την Ελλάδα. Η Δ/νση αυτή αποτελείται από δυο υποδιευθύνσεις αυτή των περιφερειακών αεροδρομίων και αυτή του ΔΑΑ (αεροδρόμιο Ε. Βενιζέλου)

h. Δ/νση Ροής Εναέριας Κυκλοφορίας (Άρθρο 50) - Υπήρχε 

i. Δ/νση Διαχείρισης Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας και Ανάπτυξης Αεροναυτιλίας (άρθρο 50 Α) - υπήρχε 

j. Διεύθυνση ΑΙS (άρθρο 52) υπήρχε

k. Διεύθυνση Διαχείρισης Ασφάλειας Ποιότητας και Προστασίας (άρθρο 55) -υπήρχε 

l. Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρωπινού Δυναμικού και Διοικητικής Οργάνωσης  (άρθρο 56) - δεν υπήρχε

m. Διεύθυνση Οικονομικής Λειτουργιάς και Συμβάσεων (άρθρο 57) - δεν υπήρχε

Μέσα από το νομοσχέδιο έχουμε 5 νέες οργανικές μονάδες και ελεγκτές δεν βλέπουν επιτελικές θέσεις.

Σημείο 2: Οι Μετατάξεις : Όπως αναφέρονται και παραπάνω σας πληροφορούμαι ότι η κυβέρνηση θα εφαρμόσει τους κανονισμούς για τις μετατάξεις. Όμως εδώ τα πράγματα είναι απλά καθώς ακλουθώντας το προσοντολoγιο των Ελεγκτών , κάτι το οποίο είναι νομοθετημένο, ανοίγει ο δρόμος για στελέχωση των αεροδρομίων { όλων των περιφερειακών και αυτών που παραχωρούνται }.  Η συγκεκριμένη ρύθμιση λοιπόν έρχεται να βοηθήσει το έργο τους και να πραγματοποιήσει ένα πάγιο αίτημα τους για νέο προσωπικό στον κλάδο τους και τους καλούμε να ανταποκριθούν.  

Σημείο 3: Οι επιτελικές θέσεις  και ο τρόπος μέσω του οποίου γίνεται η επιλογή αφορά τους όρους και τις προϋποθέσεις που πρέπει να γίνουν μέχρι την ολοκλήρωση της σύστασης των υπηρεσιών και  που θα οριστούν από τα προεδρικά διατάγματα που θα εκδοθούν άρα έχουν όλο τον χρόνο εκείνο με τον οποίο θα βοηθήσουν την διοίκηση έτσι ώστε και οι αρμοδιότητες των οργανικών τους μονάδων θα είναι σύννομες σε σχέση με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς , αλλά και οι επιτελικές τους θέσεις θα ενισχυθούν με αρμοδιότητες που πιθανόν δεν υπήρχαν στο παρελθόν και ορίζονται σύμφωνα με τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Σημείο 4: Αυτό που αναφέρεται στην ανακοίνωση σας περί των ποσοστών βιωσιμότητας, τον διαχωρισμό του eurocontrol σε 20% και 80% προέκυψε από τα οικονομικά στοιχεία που μας έδωσαν οι αρμόδιες οικονομικές διευθύνσεις της υπηρεσίας από την διαβούλευση με τους θεσμούς και από την αναγκαιότητα στήριξης μιας οικονομικά ανεξάρτητης Αρχής Κανονισμών και Εποπτείας σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς όρους και προϋποθέσεις ύπαρξης της.   

Σημείο 5: Δεν  παρασχέθηκε καμία διαβεβαίωση ότι δεν θίγονται τα κεκτημένα.

Απαντάμε λοιπόν, στην συνάντηση που έκανε ο πρόεδρος τους συλλόγου των ελεγκτών με τον υπουργό γιατί δεν έθεσε ως αδιαπραγμάτευτο την διαφύλαξη των κεκτημένων μισθολογικών τους δικαιωμάτων. Όμως ο υπουργός μέσα από τον νόμο αυτό διαβεβαιώνει ότι κανένα από τα κεκτημένα δικαιώματα των ελεγκτών και γενικά όλων των εργαζομένων στην ΥΠΑ  δεν θίγεται . Επίσης η ψήφιση του πλαφόν των ελεγκτών των Απρίλιο 2016 δεν ήταν διαβεβαίωση?  Τι άλλη επίσημη διαβεβαίωση θέλουν από αυτήν την επίσημη πράξη ?   

Σημείο 6:Τώρα με το νόμο αυτό στο άρθρο 65 εφαρμόζεται πλήρως η οδηγία του κανονισμού 391/2013.

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 10/06 07:43

    Δήμος Ζαχάρως: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  2. 10/06 07:40

    Δήμος Μάνδρας – Ειδυλλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  3. 10/06 07:36

    Διεθνές Πρωτάθλημα Τένις ITF World Tour J60 Preveza 2024

  4. 10/06 07:30

    Φεστιβάλ Μέρες Ρεμπέτικου στη Σκόπελο

  5. 09/06 07:55

    Αφιέρωμα του National Geographic Traveller για την Αθήνα

  6. 09/06 07:52

    Στα 2.030 ευρώ ο κατώτατος μηνιαίος μισθός στο Βέλγιο

  7. 09/06 07:48

    4η Ηπειρωτική γιορτή μανιταριού

  8. 08/06 12:14

    Δήμος Σίφνου: Ποιες παραλίες προτείνονται για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  9. 08/06 12:11

    Δύο ενδιαφέρουσες εκθέσεις στο Μουσείο Πόλης του Βόλου

  10. 08/06 09:07

    Βρετανικός τουρισμός 2024 | Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός στον κόσμο με την καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής

  11. 07/06 19:32

    Ένωση Ξενοδόχων | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων πόλεως Ρόδου

  12. 07/06 18:27

    Η Τουρκία περιμένει 7 εκ. γερμανούς τουρίστες

  13. 07/06 17:54

    Τουρισμός | Η FTI ακυρώνει όλα τα ταξίδια έως και τις 5 Ιουλίου | Αίτηση πτώχευσης και από την BigXtra Touristik

  14. 07/06 16:53

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | MAZOHA | PLAYGROUND 260 - 11 Ιουνίου 2024

  15. 07/06 15:12

    Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο στόχαστρο του κυβερνοεγκλήματος

  16. 07/06 15:07

    ΜΑΙΧ | Πρόγραμμα κινητικότητας σπουδαστών ERASMUS+

  17. 07/06 14:57

    «Thessaly Evros Pass»: Πρόγραμμα 4,45 εκατ. ευρώ για τις περιοχές Θεσσαλίας και Έβρου που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

  18. 07/06 14:39

    Ρόδος: Επέμβαση Υπ. Οικονομικών, ΕΛΑΣ και ΑΑΔΕ στην παραλία της Αγίας Μαρίνας για παράνομες κατασκευές

  19. 07/06 14:34

    Άνοιξε ανακαινισμένο και 5άστερο το ξενοδοχείο Iberostar Selection Creta Marine

  20. 07/06 14:27

    Αναβαθμίζεται το Κέντρο Υγείας Σκοπέλου - Υπεγράφη η σχετική σύμβαση

  21. 07/06 14:25

    EKT: Μείωση επιτοκίων, γρίφος ο πληθωρισμός

  22. 07/06 13:58

    Πολιτισμός και Τουρισμός στα Γιάλτρα

  23. 07/06 13:12

    “Κενά αέρος” για 3 αεροπορικές εταιρίες μετά την κατάρρευση του FTI

  24. 07/06 12:50

    Η Star Alliance γιορτάζει 10 χρόνια παρουσίας στο Terminal 2 του αεροδρομίου Heathrow 

  25. 07/06 12:48

    FedHATTA: Προβληματικές οι νέες Οδηγίες ελέγχου των τουριστικών λεωφορείων για τις σχολικές εκδρομές

  26. 07/06 12:30

    Βρετανικός τουρισμός: Στροφή στις Staycations και στις διακοπές στα Ελληνικά νησιά

  27. 07/06 12:18

    Υπερτουρισμός | Διαδήλωση στις 21 Ιουλίου στις 4 Βαλεαρίδες Νήσους - Μειώνονται οι αναζητήσεις για Μαγιόρκα, αυξάνονται για Ελλάδα

  28. 07/06 11:32

    TUI: «Μοιράζει» δωρεάν ταξίδια εμπειριών στην Κρήτη, στους... παρατηρητικούς Σουηδούς

  29. 07/06 11:12

    EOT | Δράσεις προβολής της Ρόδου, Κω, Πάτμου και Λέσβου σε Γαλλία και Ρουμανία

  30. 07/06 10:07

    Ξενοδοχεία | Η HotelBrain μίσθωσε το πρώην Hotel Nikopolis στη Θεσσαλονίκη

  31. 07/06 10:01

    Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά

  32. 07/06 09:40

    Ρόδος: Σε εξέλιξη η διαδικασία σφράγισης της επιχείρησης με ξαπλώστρες μέσα στη θαλασσα

  33. 07/06 07:28

    Πράσινο φως για καταδυτικό πάρκο στα Μέγαρα

  34. 07/06 07:27

    Δήμος Μεγαρέων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  35. 07/06 07:24

    Δήμος Βόρειας Κέρκυρας: Αποχώρηση από διαδημοτικό Οργανισμό

  36. 07/06 07:23

    Ναυτική Εβδομάδα στον Βόλο 2024

  37. 06/06 18:19

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε εκδήλωση τουριστικής προβολής στη Βαλένθια

  38. 06/06 15:38

    Προς... «αλυσιδοποίηση» η Ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή αγορά

  39. 06/06 15:16

    Νέο Δ.Σ. στην Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου | Πρόεδρος ο Άκης Τσαρούχης, Γεν. Διευθυντής ο Θ. Τζούμας

  40. 06/06 14:53

    ΕΤΕ | Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να πετύχει νέο ρεκόρ το 2024- 35 εκατ. τουρίστες, 22 δισ. ευρώ έσοδα

  41. 06/06 14:31

    AEGEAN | Πρόγραμμα υποτροφιών μηχανικών αεροσκαφών

  42. 06/06 14:04

    «Two tickets to Greece»: Από τους κινηματογράφους της Αυστραλίας στην Ελλάδα

  43. 06/06 13:40

    Ποσειδώνια: Στρατηγική συνεργασία ΕΛΙΜΕ με ΕΕΝ - Ο Όμιλος ΟΝΕΧ ξεκινά γραμμή παραγωγής 30 ρυμουλκών

  44. 06/06 13:36

    Υπερκαλύφθηκε ο προϋπολογισμός του Ταμείου Ανάκαμψης για τη δράση προσβασιμότητας στις Ελληνικές παραλίες

  45. 06/06 13:14

    Πτώχευση FTI: O διαχειριστής αφερεγγυότητας επιδιώκει την τμηματική πώληση της εταιρίας

  46. 06/06 12:32

    DRV: Θετικοί οι ταξιδιώτες στη χρήση chatbot και ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  47. 06/06 11:21

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Θετική η νέα σεζόν- παραμένει το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού

  48. 06/06 11:12

    Spiegel: Θέλουμε ή δεν θέλουμε τον υπερτουρισμό;

  49. 06/06 10:44

    Πτώχευση FTI | Τεράστια ανησυχία για τους 2.240 εργαζόμενους του Ομίλου στην Ελλάδα

  50. 06/06 10:32

    "Όσοι παρανομούν στις παραλίες θα μας βρουν απέναντί τους"

  51. 06/06 10:11

    WTTC | Διπλασιάστηκαν τα ξενοδοχεία που υιοθέτησαν τα πρότυπα αειφορίας

  52. 06/06 09:53

    Αυξάνονται τα τέλη βίζας Σένγκεν από τις 11 Ιουνίου

  53. 06/06 09:35

    Αεροδρόμιο Αθήνας | +18,5% η κίνηση τον Μάιο, +17% το πεντάμηνο

  54. 06/06 09:18

    Μ. Γιαννούλης για πτώχευση FTI: Επηρεάζονται ξενοδοχεία και στα Χανιά

  55. 06/06 07:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση 3 ακινήτων στο κέντρο της Κέρκυρας

  56. 06/06 07:15

    Δήμος Σικυωνίων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  57. 06/06 07:14

    Ελληνικός Χρυσός: Δωρεά 50.000 ευρώ στον Δήμο Αριστοτέλη για καθαρισμό των παραλιών

  58. 06/06 07:12

    Ντόπια Κουζίνα στα Φάρσαλα

  59. 06/06 07:07

    Φεστιβάλ Λευκαδίτικης Γαστρονομίας

  60. 05/06 19:50

    Το εμβληματικό Κυβερνείο στην Καλαμαριά αλλάζει σελίδα

  61. 05/06 19:28

    Πτώχευση FTI | TUI και Dertour ανέλαβαν την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών- H TUI έχει και την Ελλάδα

  62. 05/06 18:37

    Πτώχευση FTI | Προτεραιότητα στους 60.000 παραθεριστές, τι θα συμβεί με τις κρατήσεις

  63. 05/06 15:32

    Ryanair: 24ωρη προσφορά πτήσεων από 16,99 ευρώ

  64. 05/06 15:17

    TUI Γερμανίας: Ειδικές προσφορές για τους πελάτες του FTI με προορισμό την Ισπανία

  65. 05/06 15:07

    Τα διεθνή νηολόγια παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους στα Ποσειδώνια 2024

  66. 05/06 15:04

    Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση ITB China 2024 στη Σαγκάη

  67. 05/06 14:37

    Φέσι 1,2 εκατ. ευρώ στην ξενοδοχειακή αγορά των Καναρίων λόγω κατάρρευσης FTI

  68. 05/06 14:23

    Διπλασιάστηκαν οι κρατήσεις στον Coral Travel μετά την κατάρρευση του FTI

  69. 05/06 14:02

    Πτώχευση FTI | Ψυχραιμία στην Ελλάδα, ανησυχία στην Τουρκία

  70. 05/06 13:47

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ελλάδα | 6,2 εκατ. αναχωρήσεις, 2,4 δισ. δαπάνες το 2023 - πού ταξιδεύουν οι Έλληνες

  71. 05/06 12:50

    Πτώχευση FTI: Τα ταξίδια ακυρώνονται έως 10 Ιουνίου

  72. 05/06 12:03

    Δόμνα Μιχαηλίδου: «Η ναυτιλία πυλώνας στήριξης της οικονομίας και της αγοράς εργασίας»

  73. 05/06 11:59

    Τουρκικός τουρισμός | 4 εκατ. τουρίστες στο πεντάμηνο στην Αττάλεια- νέο ρεκόρ

  74. 05/06 10:35

    Αλβανία | WTTC: Ο τουρισμός αναπτύσσεται με εκρηκτικούς ρυθμούς

  75. 05/06 10:11

    Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στη Ζάκυνθο

  76. 05/06 09:39

    Δεν υπήρξε ποτέ φιρμάνι οθωμανικό στον Έλγιν για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

  77. 05/06 09:31

    Nα δημιουργηθεί ευρωπαϊκή νομοθετική ομπρέλα για τις πτωχεύσεις τουρ οπερέιτορ

  78. 05/06 09:21

    Επιστολή ΣΕΤΚΕ στην Όλγα Κεφαλογιάννη: Δυο καίρια θέματα για άμεση διευθέτηση

  79. 05/06 07:58

    Iσπανία: Πρόστιμα 150 εκατ. ευρώ στις Ryanair, Volotea, Vueling και Easyjet για καταχρηστικές πρακτικές

  80. 05/06 07:01

    Παράταση έως τo 2027 για την επένδυση στο νέο ξενοδοχείο του Ομίλου Μήτση στο κέντρο της Αθήνας

  81. 05/06 07:00

    Δήμος Γορτυνίας: Δύο δημοτικά ξενοδοχεία προς εκμίσθωση

  82. 05/06 06:53

    Αθλητική διοργάνωση Karagoutis Training Camp σε 4 νησιά του Αιγαίου

  83. 05/06 04:56

    Γιορτή Κερασιού στη Λάρισα

  84. 05/06 03:50

    Στην Ελλάδα μέλη της κοινότητας 6to6 Motor για έκθεση υπερπολυτελών σπορ αυτοκινήτων

  85. 05/06 02:43

    Έξι γυναίκες τραγουδάνε Ηπειρώτικα

  86. 04/06 19:09

    Τουριστικός όμιλος FTI: Οι συνέπειες της χρεοκοπίας

  87. 04/06 18:23

    Αθήνα | Συνεργασία Δημοτικής Αστυνομίας και ΕΛ.ΑΣ. - στο επίκεντρο η ασφάλεια πολιτών και επισκεπτών

  88. 04/06 16:20

    Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Όμιλος Sani/Ikos: Πρωτοβουλίες για την προστασία Μεσογειακών οικοσυστημάτων

  89. 04/06 16:16

    Aria Hotels: Νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Θηρασιά το 2025

  90. 04/06 16:13

    Άνοιγμα της Πιερίας στην τουριστική αγορά της Ολλανδίας

  91. 04/06 14:02

    Youtravel.com: Ακυρώνει όλες τις κρατήσεις για τις επόμενες 7 ημέρες

  92. 04/06 13:54

    Ταμείο DRSF: Η επιστροφή χρημάτων στους πελάτες του FTI είναι διασφαλισμένη

  93. 04/06 13:34

    Η Ε.Ξ. Ρόδου ενημέρωσε από τις 20 Μαρτίου τους φορείς για το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της FTI

  94. 04/06 13:03

    Προβολή του Ελληνικού κρασιού στο Λονδίνο

  95. 04/06 12:55

    FTI προς Ελληνικά ξενοδοχεία: Οι επισκέπτες καλύπτονται από το ταμείο DRSF

  96. 04/06 12:30

    Το καλοκαίρι έρχεται, ο πόλεμος της ξαπλώστρας επιστρέφει – Πώς θέλουν να τον αποτρέψουν τα ξενοδοχεία

  97. 04/06 12:07

    Υπ. Εργασίας | Μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τον καύσωνα

  98. 04/06 11:24

    Νέο αίμα στην κρουαζιέρα το 2024: 2 στους 3 την επιλέγουν για πρώτη φορά – Τα Ελληνικά νησιά στους top προορισμούς

  99. 04/06 11:10

    Neonyx Cruises: Νέα εταιρία κρουαζιέρας στον Πειραιά αποκλειστικά για ενήλικες με δρομολόγια στις Κυκλάδες

  100. 04/06 10:59

    Τουρισμός | Η κυβέρνηση των Βαλεαρίδων ζητεί τη γνώμη των ντόπιων για το νέο τουριστικό μοντέλο