Γιατί η Γερμανία διαθέτει ασφαλή τραίνα

Γιατί η Γερμανία διαθέτει ασφαλή τραίνα

Ο Εμμανουήλ Ψυρίδης, έμπειρος μηχανικός ασφάλειας τραίνων στη Γερμανία, περιγράφει στην Deutsche Welle τη γερμανική συνταγή: υπευθυνότητα, εκπαίδευση, τεχνολογία αλλά και επένδυση στον άνθρωπο.

Διαβάστε το θέμα της Deutsche Welle...

Είναι έκδηλη αυτές τις ημέρες η οργή στα πρόσωπα των ανθρώπων στην αποβάθρα Köln-Süd του περιφερειακού τραίνου με κατεύθυνση προς τη Βόννη. Από αρχές Μαρτίου γίνονται και πάλι έργα τεχνολογικής αναβάθμισης του συστήματος ελέγχου και ασφάλειας του δικτύου με αποτέλεσμα να έχουν έχουν έρθει τα πάνω-κάτω στα δρομολόγια στο χώρο μεταξύ Κολωνίας, Βόννης και Κόμπλετς, και το χειρότερο να σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις . Ακόμη και τα δρομολόγια των τραίνων μεγάλων αποστάσεων αλλάζουν διαδρομή και ώρες, κάποιες φορές ακυρώνεται ακόμη και το δρομολόγιο. "Θάνατος" για όσους συνδέουν την επαγγελματική τους καθημερινότητα με το τραίνο. Και είναι πάρα πολλοί αυτοί. Η ίδια εικόνα αναστάτωσης και στο Μόναχο.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι ετοιμάζουν ένα νέο σταθμαρχείο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον ανατολικό σιδηροδρομικό σταθμό της βαυαρικής πρωτεύουσας. Στόχος η μεγαλύτερη ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Και για να ολοκληρωθεί το έργο ανατρέπεται όλο το πρόγραμμα διαδρομών του περιφερειακού το επόμενο Σαββατοκύριακο. Όσοι ήθελαν να εκδράμουν γύρω από το Μόναχο, θα πρέπει να βρουν άλλο μέσο. Η ασφάλεια και η ταχύτητα προαπαιτούν κάτι από το χρόνο και την άνεσή μας.                                                            

"Πρακτικά αδύνατο να αστοχήσει ένα ασφαλές σύστημα"

Αλλά όχι μόνο. Χρειάζεται και ασφάλεια, σωστές υποδομές, σύγχρονα τραίνα, καλά εκπαιδευμένοι άνθρωποι. Και ένα κράτος που να έχει πάρει όλα αυτά πολύ σοβαρά. Και να διδάσκεται από τα λάθη του. Μια τέτοια στιγμή "αφύπνισης" για τη Γερμανία ήταν το δυστύχημα στο Μπαντ Άϊντιλινγκ της Βαυαρίας το 2016.Από τη μετωπική σύγκρουση των δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών στη μία ράγα της διαδρομής, έχασαν τη ζωή τους 12 άνθρωποι και τραυματίστηκαν άλλοι 89.

Ο σταθμάρχης έπαιζε βίντεοπαιγνίδι στο κινητό του. Το μυαλό του ήταν αλλού. Το σύστημα τον προειδοποίησε, αλλά αντέδρασε λάθος. Δεν μπόρεσε να διαχειριστεί την πίεση της επερχόμενης καταστροφής που έβλεπε να εκτυλίσσεται μέσα από το σύστημα με τα ίδια του τα μάτια! "Γι' αυτό το συγκεκριμένο δυστύχημα αποτέλεσε σημείο καμπής στα σιδηροδρομικά χρονικά της Γερμανίας" λέει στο μικρόφωνο της Deutsche Welle o Εμμανουήλ Ψυρίδης, διπλωματούχος ηλεκτρολόγος μηχανικός με εμπειρία ως μηχανικός δοκιμών λειτουργικής ασφάλειας τραίνων, σήμανσης και ασφάλειας, που ζει στη Γερμανία και εργάζεται σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία 15 χρόνια.

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία έχοντας δουλέψει και σε άλλες χώρες, γι' αυτό επιμένει ότι η τεχνολογία ασφάλειας θα πρέπει να είναι τόσο προηγμένη, ώστε να προλαμβάνει ή ακόμη και να προστατεύει από ανθρώπινο λάθος. "Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σηματοδότησης UNISIG ο άνθρωπος μπορεί να κάνει ένα λάθος ανά 1000 ώρες λειτουργίας. Αλλά ένα ασφαλές σύστημα έχει μια αστοχία ανά 1 δις ώρες λειτουργίας. Ή, αν κάνουμε τις διαιρέσεις, κάπου στα 115.000 χρόνια λειτουργίας. Συμπέρασμα; Είναι πρακτικά αδύνατο να αστοχήσει ένα ασφαλές σύστημα".

Λέξη-κλειδί, λοιπόν "ασφαλές σύστημα". Πώς η Γερμανία εγγυάται και υλοποιεί στην πράξη αυτήν την ασφάλεια; "Η Γερμανία έχει περάσει από όλες τις ηλικίες συστημάτων ασφαλείας μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Καταρχήν, από το λεγόμενο σημειακό σύστημα ασφάλειας του 1950, που αντιλαμβάνεται την κίνηση διερχόμενου τραίνου σε διάφορα σημεία της διαδρομής, όχι συνεχόμενα αλλά πριν από κάθε φανάρι, με αποτέλεσμα να ειδοποιείται ο μηχανοδηγός που τρέχει πολύ να κατεβάσει ταχύτητα, αν το φανάρι που ακολουθεί είναι κόκκινο, κι αν δεν υπακούσει, σταματά αυτόματα το τραίνο. Αυτό είναι κάτι που υπάρχει παντού στο γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ένα πιο εξελιγμένο είναι το γραμμικό σύστημα. Αντί να έχουμε μαγνήτες πριν από κάθε φανάρι, υπάρχει ένας αγωγός ανάμεσα στις ράγες που παρακολουθεί την κίνηση του τραίνου σε όλο το μήκος της διαδρομής και δίνει τη θέση του, την ταχύτητά του και την κατεύθυνσή του σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για σύστημα ασφαλείας γύρω στο 1980. Το πιο σύγχρονο είναι το γνωστό European Train Control System (ETCS) που ακούγεται πολύ αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό αυτοματοποιημένο σύστημα με αισθητήρες στις ράγες, τοποθετημένες ανά συγκεκριμένες αποστάσεις.

Οι αισθητήρες λειτουργούν ως ταυτότητες. Δίνουν σε πραγματικό χρόνο την ταχύτητα, την κατεύθυνση του τραίνου, όχι μόνο στο κέντρο ελέγχου, αλλά ταυτόχρονα μεταφράζουν τα φωτεινά σήματα, που αντιλαμβάνεται οπτικά ο άνθρωπος, σε Ο και 1,  έτσι ώστε να τα αντιλαμβάνεται και ο υπολογιστής του τραίνου. Το τραίνο δεν αφήνει τον μηχανοδηγό να αναπτύξει ταχύτητα, τον προειδοποιεί. Κι αν παραβιάσει ο οδηγός την ταχύτητα, τον σταματά πριν περάσει το φανάρι. Γενικώς το ETCS καλύπτει δέκα σενάρια για κάθε κίνηση του τραίνου, αργά, γρήγορα, μπρος, παρκάρισμα κλπ".

"Υπευθυνότητα, εκπαίδευση, τεχνολογία"

Το σήμα πηγαίνει και στον σταθμάρχη. Ο σταθμάρχης ξέρει ακριβώς πού είναι τα τραίνα του, προς τα πού κατευθύνονται και το βασικότερο, μέσω ποιας ακριβώς διαδρομής, την οποία και προαποφασίζει και δημιουργεί. Δηλαδή το τραίνο παρακολουθούν δύο άνθρωποι; "Τουλάχιστον δύο, μπορεί να είναι και περισσότεροι" λέει ο Έλληνας ειδικός.

"Ο συρμός συνεργάζεται με τα συστήματα ασφαλείας στην υποδομή της σήμανσης. Ο,τιδήποτε και να συμβεί στον συρμό γίνεται άμεσα αντιληπτό, είτε με ραδιοκύματα, είτε με απευθείας επικοινωνία. Δεν  υπάρχει δηλαδή περίπτωση να περάσει απαρατήρητο από το κεντρικό τμήμα ελέγχου. Άλλωστε και οι σταθμάρχες με τους μηχανοδηγούς είναι, και πρέπει να είναι, σε συνεχή επικοινωνία". Αυτό δεν σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση ασφαλείας κάνει την ανθρώπινη παρουσία παρείσακτη. "Θεωρώ ότι χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα να συμμετέχει κάπου μέσα στο σύστημα δεν μπορούμε να είμαστε εντελώς αυτοματοποιημένοι. Η τεχνολογία είναι εκεί για να προλάβει το ανθρώπινο λάθος και να σταματήσει τις συνέπειες του αναπόφευκτου ανθρώπινου λάθους.

Πρέπει να υπάρχει κι ένας άνθρωπος που να ελέγχει ακόμη μια φορά την τεχνολογία. Ο καθένας από τη θέση του. Σταθμάρχης, μηχανοδηγός, κέντρο ελέγχου, τεχνολογία, όλα σε μια αγαστή συνεργασία. Και ο σταθμάρχης όπως ένας διευθυντής ορχήστρας". Το τρίπτυχο της ασφαλούς μετακίνησης με το τραίνο στη Γερμανία; "Υπευθυνότητα, εκπαίδευση, τεχνολογία". Η σειρά δεν παίζει ρόλο, γιατί πάει όλο μαζί. Η Γερμανία εκπαιδεύει σοβαρά το προσωπικό των εργαζόμενων στα τραίνα. Για τους σταθμάρχες είναι τρία χρόνια, δεν είναι μικρό διάστημα. Η Γερμανία επενδύει σε τεχνολογία. Για το διάστημα από το 2020 μέχρι το 2040 πρέπει να δώσει κάθε χρόνο 1,5 δις. Είναι ακριβή υπόθεση το τραίνο. Αλλά πάνω από όλα χρειάζεται υπευθυνότητα.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION