Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης”
![Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης”](https://www.tornosnews.gr/files/markthess1.jpg)
Στην κατάμεστη αίθουσα «Παύλος Ζάννας» του Ολύμπιον, η ημερίδα τουρισμού που διοργάνωσε η Marketing Greece “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” επικεντρώθηκε στη μετάβαση που πραγματοποιεί η πόλη και έθεσε στην πρώτη γραμμή τις προϋποθέσεις αλλά και τη σημασία της συνδιαμόρφωσης του τουριστικού προϊόντος από όλους με στόχο την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της πόλης.
Στην έναρξη της ημερίδας η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος Marketing Greece υπογράμμισε πως «Η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή είναι προικισμένη με στρώσεις πολιτισμού όλων των διαφορετικών περιόδων, με ιστορία, γαστρονομία, φυσική ομορφιά και ανθρώπους που κάνουν τη διαφορά. Έχει όλα τα εφόδια για την επόμενη μέρα, πρέπει όμως να διαμορφώσει την τουριστική εμπειρία με τρόπο ανταγωνιστικό. Αναντίρρητα, έχουν γίνει βήματα, όμως τώρα είναι η στιγμή της μεγάλης προσπάθειας που θα κάνει τη διαφορά».
Ενώ στον χαιρετισμό που απεύθυνε ο Γιάννης Παράσχης, Προέδρος ΣΕΤΕ, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε «Στην ανάγκη τόσο για την περιφέρεια όσο και για την πόλη για την ύπαρξη οργανωμένων δομών διαχείρισης προορισμών, των σωστά δομημένων και λειτουργούντων DMOs. Οι οργανισμοί αυτοί πρέπει να αξιοποιηθούν καταλλήλως και να αποκτήσουν ακόμα περισσότερες αρμοδιότητες, με σοβαρή και ουσιαστική εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στα πρότυπα των οργανισμών τουριστικής διαχείρισης πολλών άλλων Ευρωπαίων και διεθνών ανταγωνιστών. Στην κατεύθυνση αυτή οι ευρείες συμπράξεις της Marketing Greece αποτελούν ένα αρχικό αλλά ουσιαστικό πρώτο βήμα – ένα εκκολαπτήριο incubator - συνεργειών μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό συναποφασίζουν/ συν-διαμορφώνουν στρατηγικές τουριστικής προβολής και ανάπτυξης των προορισμών της χώρας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα και μεγάλη αξία έχει και η σύμπραξη που έχει διαμορφωθεί στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας από το 2020, για πρώτη φορά και σε μια κρίσιμη συγκυρία, με ένα τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.»
Μέσα από τις θεματικές της ημερίδας:
- Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα μεγάλου ερευνητικού προγράμματος που υλοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα και διεξήχθη σε τρεις φάσεις, ποσοτική σε γενικό κοινό (κατοίκους της πόλης), ποιοτική και ποσοτική σε ειδικό κοινό (κοινά τουρισμού). Ο Πέτρος Ιωαννίδης, Διευθυντής aboutpeople μοιράστηκε με το κοινό ενδιαφέροντα ποσοτικά στοιχεία:
** 60,1% θεωρεί ότι ο τουρισμός θα αυξηθεί τα επόμενα πέντε χρόνια
** 68,8 αναγνωρίζει τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της πόλης
** Το 95,7% αξιολογεί θετική ή μάλλον θετική την επίδραση του τουρισμού στην πόλη
** Ως τα τρία πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης που θα ενισχύσουν την προσέλκυση του τουρισμού είναι η γαστρονομία (74,5%), οι εκθέσεις και τα συνέδρια (50,3%) και η πολιτιστική κληρονομιά (42,6%)
** Ως Αυθεντική, Ανθρώπινη, Ζωντανή και Φιλόξενη χαρακτηρίζουν την πόλη
Ο Ηλίας Τσαουσάκης, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Στρατηγικής, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας σημείωσε πως προκύπτει η ανάγκη να υπάρξει ένα συνεκτικό σχέδιο για την πόλη με ένα κοινό όραμα επιτυχίας, δίνοντας ειδικό βάρος στη βιωσιμότητα, στο μέτρο, στον σεβασμό αυτού του πολύτιμου μωσαϊκού. Επιπλέον, υπογραμμίστηκε η σημασία συγκρότησης συμμαχιών, ενισχύοντας ταυτόχρονα τα ταυτοτικά χαρακτηριστικά που είναι λιγότερο προβεβλημένα. Τέλος, εστίασε στην ανάδειξη ειδών τουρισμού που είναι λιγότερο συνδεδεμένα με τη Θεσσαλονίκη και θα φωτίσουν ακόμα περισσότερες άγνωστες πτυχές και μνήμες αλλά και ιστορίες μοναδικές.
- Αποτελώντας το MICE ένα ισχυρό και εδραιωμένο προϊόν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, το πάνελ συζήτησης «Συνεδριακός Τουρισμός & Υποδομές», εστίασε στην ανάγκη ενίσχυσης και αναβάθμισης των υποδομών με την κρίσιμη παράμετρο να είναι η συνολική σύνθεση προϊόντος, με εμπλουτισμένο περιεχόμενο και συμπληρωματικές χρήσεις και δραστηριότητες, που πρέπει να συνάδουν με την ευρύτερη στρατηγική του προορισμού. Τη θεματική προλόγισε ο Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής ΙΝΣΕΤΕ και τη συζήτηση που ακολούθησε με τους Αγγελική Βασιλείου, Senior Business Partner, ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ, Ηλία Κικίλια, Γενικό Διευθυντή ΙΝΣΕΤΕ, Πρόδρομο Μοναστηρίδη, Πρόεδρο Thessaloniki Convention Bureau και Αλέξη Τσαξιρλή, Γενικό Διευθυντή ΔΕΘ-Helexpo, συντόνισε η Μαρία Γάτσου, Γενική Διευθύντρια ΣΕΤΕ.
- Ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ενίσχυση του τουρισμού αναδείχθηκε η συνένωση δυνάμεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα μέσα από μια εκτενή συζήτηση με τους Partners της Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας. Με όχημα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της περιφέρειας δόθηκε έμφαση στην αξία της δημιουργίας και προβολής αυθεντικών εμπειριών αλλά και στη σημασία της διαχείρισης του προορισμού, τονίζοντας παράλληλα την αναγκαιότητα της ανάδειξης του δημόσιου χώρου, τόσο για τους πολίτες όσο και για τους επισκέπτες. Στη συζήτηση που συντόνισε ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece συμμετείχαν οι Απόστολος Τζιτζικώστας - Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, Α' Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών, Στέλιος Αγγελούδης - Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Ελένη Μητράκη - Προϊσταμένη Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής, ΕΟΤ, Αλέξανδρος Θάνος - Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, Γρηγόρης Τάσιος - Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Μαρίνα Βάλβη - Marketing Director, AEGEAN, Γιώργος Βήλος - Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης, Fraport Greece, Ευθύμιος Λαμπαδιάρης -Επικεφαλής Διεύθυνσης Ξενοδοχείων & Τουρισμού, Eurobank.
- Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η περαιτέρω ενίσχυση και διεύρυνση της Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας με την ένταξη πέντε (5) νέων μελών: Electra Hotels & Resorts, Grand Hotel Palace, Tor Hotel Group, Hyatt Regency και Stanta Real Estate Management.
- Αναλύθηκε η συνεισφορά και ο ρόλος της φιλοξενίας στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος με τον Γιάννη Ρέτσο, πρ. Πρόεδρο ΣΕΤΕ, CEO & Co-Owner Electra Hotels & Resorts να συνομιλεί με τον δημοσιογράφο Σάκη Παπαδόπουλο και να δηλώνει ότι «Η ζήτηση που υπάρχει για το προϊόν της πόλης είναι δεδομένη και οφείλουμε όλοι να πάμε ένα βήμα μπροστά, συνθέτοντας και διαμορφώνοντας από κοινού ελκυστικά τουριστικά προϊόντα. Η πολυπολιτισμικότητα της πόλης είναι στην ουσία αυτή που μας καθοδηγεί στο να επαναπροσδιορίσουμε την αντίληψη μας για τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης και εφόσον είμαστε διατεθειμένοι να συνεργαστούμε, πρέπει να επενδύσουμε και να εξελίξουμε τον προορισμό».
- Παρουσιάστηκαν case studies με τον Στέλλιο Μπουτάρη, Διευθύνοντα Σύμβουλο «Κτήμα Κυρ-Γιάννη», Πρόεδρο Ένωσης των Οινοπαραγωγών της Βορείου Ελλάδος να ταξιδεύει το κοινό στον κόσμο του οινοτουρισμού. Την Ελένη Ανδρουτσοπούλου, Υπεύθυνη Ελληνικής Παραγωγής, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης να αποτυπώνει το όραμα και τη συμβολή του φεστιβάλ στην προώθηση και προβολή της πόλης μέσα από τις δράσεις του. Τη Σύλβια Κουμεντάκη, Managing Director & Gastronomy Events' Specialist, Chef Stories, να αναλύει τη δυναμική της γαστρονομίας ως μιας αυθεντικής εμπειρίας.
** Επισημάνθηκε η αναγκαιότητα της διασύνδεσης του πολιτισμού και του τουρισμού, αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο ιδιωτικός τομέας.
Η Λίνα Μενδώνη, Υπουργός Πολιτισμού στη βιντεοσκοπημένη συνέντευξη της με την Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρο Marketing Greece δήλωσε πως « Οι δυο τομείς, πολιτισμός και τουρισμός, είναι πάρα πολύ κοντά ό ένας στον άλλον, θα έλεγα ότι σε έναν μεγάλο βαθμό θα έπρεπε να είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Για την ώρα θα έλεγα ότι είναι συμπληρωματικά, αυτά λοιπόν τα συμπληρωματικά πρέπει να γίνουν συγκοινωνούντα».
Εν συνεχεία η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος Marketing Greece συνομίλησε με τον Δημήτρη Αθανασούλη, Διευθυντή Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων & Διευθυντή Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου και τη Δρ. Αγγελική Κοτταρίδη, Επίτιμη Έφορο Αρχαιοτήτων και έθεσαν καίρια ζητήματα, όπως η ανάγκη να διατηρηθεί αναλλοίωτο το τοπίο της Ημαθίας και να προστατευθεί η φυσιογνωμία των Κυκλάδων. Στόχος είναι ο επισκέπτης παράλληλα με την περιήγηση στα πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα, να έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει και να απολαύσει αυθεντικές εμπειρίες στον προορισμό. Ταυτόχρονα αναλύθηκε η συμβολή των ελκυστικών αφηγημάτων στη δημιουργία μια ανταγωνιστικής πολιτιστικής εμπειρίας, που προϋποθέτει τη διασφάλιση και προστασία των μνημείων. Ο ρόλος του τουρισμού προς αυτή την κατεύθυνση αποδεικνύεται καίριος, καθώς μπορεί να υποστηρίξει έμπρακτα δράσεις πολιτισμού, αλλά και να συμβάλλει στο χτίσιμο συνεργειών μεταξύ των δύο τομέων.
Οι Δρ. Αναστασία Γκαδόλου, Γενική Διευθύντρια Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, Δρ. Ξένια Ελευθερίου, Επιστημονική Υπεύθυνη Εβραϊκού Μουσείου Θεσσαλονίκης, Αθηνά Παυλίδου, Διευθύντρια Ιδρύματος Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα και της Νεότερης Ιστορίας της Μακεδονίας, Δρ. Αγαθονίκη Τσιλιπάκου, Γενική Διευθύντρια Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού, Δρ. Επαμεινώνδας Χριστοφιλόπουλος, Πρόεδρος Μητροπολιτικού Οργανισμού Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης MOMus, πραγματοποίησαν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τη δημοσιογράφο Σύνθια Σάπικα για την ανάγκη να συνθέσουν τα μουσεία της πόλης βιωματικές επισκέψεις και «δημιουργικά πολιτιστικά προϊόντα», που αφηγούνται με σύγχρονο τρόπο ιστορίες ικανές να προσελκύσουν διαφορετικά και πιο νεανικά κοινά. Ζητούμενο είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών αλλά και να υιοθετηθεί πιο εντατικά η εξωστρέφεια. Μεταξύ άλλων, μία ενδιαφέρουσα πρόταση που κατατέθηκε ήταν να σχεδιαστούν από κοινού καινοτόμες πολιτιστικές εμπειρίες, τόσο με τη συμμετοχή όλων των μουσείων όσο και με τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.
Στο πλαίσιο του workshop προσκλήθηκε και συμμετείχε η Dr. Hatice Pamir, Associate Professor Department of Archaeology, Mustafa Kemal University.
- 1) ΙΝΣΕΤΕ | Αυξάνονται και πληθύνονται τα Airbnb στην Ελλάδα- 85.000 περισσότερες κλίνες στο 5μηνο
- 2) Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com
- 3) X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
- 4) Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
26/07 18:04
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
26/07 17:40
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
26/07 15:00
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
26/07 13:52
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
26/07 11:40
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
26/07 11:36
26/07 10:57
26/07 10:43
26/07 07:17
26/07 07:15
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
26/07 07:14
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
26/07 07:12
26/07 07:09
25/07 16:20
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
25/07 15:30
25/07 15:05
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
25/07 14:30
25/07 13:34
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
25/07 12:22
Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com
25/07 12:18
Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης
25/07 12:01
Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις
25/07 12:01
25/07 11:36
Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό
25/07 11:18
25/07 10:36
25/07 10:30
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
25/07 07:31
Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο
25/07 07:27
Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
25/07 07:26
Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα
25/07 07:24
Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ
25/07 07:18
24/07 23:45
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες
24/07 23:21
24/07 17:14
ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου
24/07 14:16
Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο
24/07 14:04
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
24/07 13:21
24/07 11:59
24/07 11:41
Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία
24/07 11:40
Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας
24/07 11:26
24/07 10:52
Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις
24/07 10:21
24/07 07:18
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
24/07 07:15
210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο
24/07 07:10
Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου
24/07 07:05
24/07 07:02
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
23/07 20:39
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου
23/07 17:08
23/07 15:06
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία
23/07 14:36
23/07 13:38
Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες
23/07 13:36
23/07 12:40
easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο
23/07 12:22
Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025
23/07 12:04
Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία
23/07 11:07
ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας
23/07 10:35
ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών
23/07 09:46
23/07 07:40
23/07 07:38
Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου
23/07 07:30
23/07 07:29
Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση
23/07 07:27
Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 22:50
Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού
22/07 19:45
ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»
22/07 19:41
Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του
22/07 16:43
22/07 14:55
Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό
22/07 13:55
22/07 13:05
22/07 12:17
22/07 11:52
22/07 11:42
Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο
22/07 11:10
22/07 10:39
22/07 10:39
Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό
22/07 10:22
Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές
22/07 10:06
22/07 09:57
Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
22/07 07:57
22/07 07:05
Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
22/07 07:02
22/07 07:00
22/07 06:07
Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου
21/07 12:39
21/07 12:16
21/07 11:56
Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
21/07 11:55
20/07 22:18
20/07 13:16
Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων
20/07 13:03
20/07 12:58
Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»
20/07 12:50
O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών
20/07 12:39
Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας
20/07 12:36
20/07 12:34
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
19/07 17:55
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου
19/07 16:05
Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία
Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων
DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι
Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR
Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης
Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι
Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών
Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης
6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο
Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες
ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο
( 0 )