Μελέτη της Accenture για το ΙΝΣΕΤΕ: Οδικός Χάρτης και δράσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού

Μελέτη της Accenture για το ΙΝΣΕΤΕ: Οδικός Χάρτης και δράσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ελληνικού τουρισμού, μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την υιοθέτηση ενός Στρατηγικού Οδικού Χάρτη που περιλαμβάνει την εφαρμογή μιας σειράς πρωτοβουλιών αναγνωρίζοντας 5 βασικούς πυλώνες δράσης και να επιταχυνθεί με την παράλληλη δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλαισίου υποστήριξης των επιχειρήσεων προς αυτήν την κατεύθυνση.

Οι 5 πυλώνες που θα συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και τη συνολική αύξηση της ανταγωνιστικότητας του τομέα την επόμενη μέρα, συνοψίζονται στη δημιουργία ενός Data Hub - ψηφιακού κόμβου δεδομένων, στη συγκρότηση ψηφιακής ταυτότητας, στην ανάπτυξη έξυπνων προορισμών και επιχειρήσεων και στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων. 

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ και της Accenture με τίτλο: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Ελληνικού Τουρισμού - Στρατηγικός Οδικός Χάρτης» που παρουσιάστηκε την Πέμπτη 27 Μαΐου 2021.

Τουρισμός και πανδημία: Ανάγκη για μετάβαση από τον συμβατικό στον ευφυή τουρισμό 

Ο τουριστικός τομέας, καλείται να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, οι οποίες ισχυροποιήθηκαν λόγω της πανδημίας. Η ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό επιταχύνθηκε και ήδη 95% των εταιρειών τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο προσπαθούν να εισαγάγουν νέες τεχνολογίες για να αντιμετωπίσουν το νέο περιβάλλον, να ικανοποιήσουν τις αναδυόμενες ανάγκες και να δημιουργήσουν μια καινοτόμο βάση ανταγωνιστικότητας. Αξιοποιώντας τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν το άλμα από την βασική ψηφιοποίηση, στην ευφυή χρήση των δεδομένων, για τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό είναι εφικτό μέσα από τεχνολογίες που μεταμορφώνουν τον τουριστικό τομέα, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η βιομετρική, το blockchain, το cloud, το Internet of Things, τα data analytics, η εκτεταμένη πραγματικότητα κ.ά. 

Στρατηγικός Οδικός Χάρτης: 5 πυλώνες και 12 Προτεινόμενες Ψηφιακές Πρωτοβουλίες

Στο πλαίσιο της μελέτης, προσδιορίζονται 5 βασικοί πυλώνες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του τουριστικού τομέα: 

•Πυλώνας 1 | Data Hub (Ψηφιακός Κόμβος Δεδομένων)

Ο πρώτος και βασικός πυλώνας, αφορά τη δημιουργία ενός κόμβου δεδομένων (Data Hub) για όλο το οικοσύστημα του τουρισμού (ιδιωτικές επιχειρήσεις, κυβερνητικοί οργανισμοί, ΜΚΟ κ.τ.λ.) για πληθώρα επιχειρηματικών χρήσεων και αναλύσεων (big / open data). Το Data Hub προσφέρει τυποποιημένους μηχανισμούς συλλογής δεδομένων, λογική ροή, διαφάνεια και ασφάλεια των δεδομένων που σχετίζονται με τον τουριστικό τομέα. Τα σχετικά στοιχεία μπορούν να αξιοποιηθούν και να προσφέρουν σημαντικά οφέλη για τους συμμετέχοντες στο οικοσύστημα του τουρισμού. Για παράδειγμα, αναφέρεται η συγκέντρωση δεδομένων που οδηγούν στην κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών και κατά συνέπεια στη λήψη κατάλληλων επιχειρηματικών αποφάσεων, η πρόβλεψη της ζήτησης που επιτρέπει τη βελτιστοποίηση διαχείρισης των παγίων και η κατανόηση της αποτελεσματικότητας των διαφόρων διαδικτυακών καναλιών μάρκετινγκ, που ενισχύει περαιτέρω τη βελτιστοποίηση των προωθητικών ενεργειών. 

•Πυλώνας 2 | Ψηφιακή Ταυτότητα

Η ψηφιακή ταυτότητα συγκεντρώνει σε ένα σημείο ψηφιακές πληροφορίες για τον επισκέπτη (π.χ. πιστοποιητικά εμβολιασμού, κάρτα επιβίβασης, διαβατήριο, ταξιδιωτικές προτιμήσεις κ.ά.) και η δημιουργία της εξασφαλίζει μια ανέπαφη ταξιδιωτική εμπειρία που μπορεί βραχυπρόθεσμα να συνεισφέρει στην ανάκαμψη της τουριστικής δραστηριότητας, παρέχοντας περισσότερη ασφάλεια. Επίσης, μακροπρόθεσμα μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία, εξοικονομώντας χρόνο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού -μέσα από ταχύτατους και αυτόματους ελέγχους στις πύλες εισόδου- και την παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. 

•Πυλώνας 3 | Έξυπνος Προορισμός

Η ανάπτυξη των έξυπνων προορισμών, περιλαμβάνει αρχικά τη δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία είναι το σημείο αναφοράς του επισκέπτη για τον προορισμό. Μέσω της εφαρμογής, οι επισκέπτες μπορούν με εύκολο τρόπο να ολοκληρώνουν τη διαδικασία κράτησης και εισιτηρίων, αγοράς ταξιδιωτικών προϊόντων/υπηρεσιών με ασφαλή τρόπο, αναζήτησης πληροφοριών και ευρύτερα ενημέρωσης. Πρόσθετα περιλαμβάνει την πλατφόρμα τουρισμού που ενώνει προμηθευτές με επισκέπτες σε ένα σημείο επαφής και σε όλο το μήκος της ταξιδιωτικής αλυσίδας, παρέχοντας μια one stop shop εμπειρία. Μια ακόμα πτυχή του πυλώνα είναι τα έξυπνα αξιοθέατα που εμπλουτίζουν την εμπειρία της επίσκεψης. Ειδική βαρύτητα σε αυτόν τον πυλώνα, έχει η ενίσχυση της βιωσιμότητας του προορισμού μέσα από τη χρήση τεχνολογίας Ιnternet οf Τhings και τεχνητής νοημοσύνης, για τη βελτιστοποίηση διαχείρισης ενέργειας, αποβλήτων, νερού και μετακίνησης, καθώς και για την παρακολούθηση της διαχείρισης των πόρων και της ρύπανσης του περιβάλλοντος.


•Πυλώνας 4 | Έξυπνες Επιχειρήσεις

Στην κατεύθυνση της δημιουργίας Έξυπνων Επιχειρήσεων, σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει η μετάβαση σε Ψηφιακές Λειτουργίες που ενεργοποιούνται μέσω συστημάτων Property Management Systems (PMS) και Revenue Management Systems (RMS) αποφέροντας σημαντικά οικονομικά οφέλη. Επίσης, ιδιαίτερη σημασία έχει η ενίσχυση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω πολλαπλών καναλιών διανομής και η χρήση Ψηφιακών Βοηθών ως απαραίτητο εργαλείο για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών μέσω της αυτοματοποίησης των διαδικασιών και αναδιανομής προσωπικού σε εργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας. Ειδικότερα, τα Έξυπνα Καταλύματα και τα Έξυπνα Αεροδρόμια, μέσα από την υιοθέτηση κατάλληλης τεχνολογίας, μπορούν να εξασφαλίσουν βελτιστοποίηση εσωτερικών λειτουργιών, καθώς επίσης και αύξηση εσόδων, μέσω παροχής αναβαθμισμένων εμπειριών στους πελάτες και στοχευμένων προτάσεων για αγορές.

•Πυλώνας 5 | Ψηφιακές δεξιότητες

Ο συντονισμός και η διαχείριση της εκπαίδευσης των απασχολούμενων στον τουρισμό, αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο για την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών στον τομέα και μπορεί να γίνει μέσω της δημιουργίας ενός κέντρου κατάρτισης ψηφιακών δεξιοτήτων με τη συμβολή τόσο του ιδιωτικού, όσο και του δημοσίου τομέα. Στις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες κατ’ ελάχιστο περιλαμβάνονται οι εξής: εξυπηρέτηση πελατών, ανάλυση δεδομένων, big data, επιχειρηματική νοημοσύνη, ψηφιακή ασφάλεια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακό μάρκετινγκ, Online κρατήσεις και διαχείριση εσόδων, ανάπτυξη ιστοσελίδας, ανίχνευση βάσει τοποθεσίας, Cloud computing, παρακολούθηση online αξιολογήσεων, χρήση CRM, ERP & PMS, δημιουργία εμπειριών VR και AR, εργαλεία παραγωγής και δημοσίευσης. 

Ένα αποτελεσματικό πλαίσιο υποστήριξης επιταχύνει την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ελληνικού τουρισμού, μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την υλοποίηση των παραπάνω κάθετων και οριζόντιων δράσεων, συμβάλλοντας σημαντικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος την επόμενη μέρα. Η δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλαισίου υποστήριξης, το οποίο θα εστιάσει σε πέντε άξονες Ψηφιακές Υποδομές, Νομικό/Ρυθμιστικό πλαίσιο, Χρηματοδότηση, Τεχνική Υποστήριξη και Ασφάλεια θα επιταχύνει σημαντικά την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις. Βασικός παράγοντας για την επιτυχή ανάπτυξη του πλαισίου υποστήριξης, είναι η δημιουργία συνεργειών μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα.

Η ψηφιακή ωριμότητα της χώρας 

Σύμφωνα με τον δείκτη DESI 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 27η θέση στο σύνολο των 28 κρατών μελών, γεγονός το οποίο υπογραμμίζει το έλλειμα ψηφιακής ωριμότητας της χώρας έναντι των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Παρόμοια συμπεράσματα προέκυψαν, από την μελέτη της Accenture για το ΙΝΣΕΤΕ όπου αξιοποιήθηκαν πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία, επιβεβαιώνοντας ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται ακόμα στα αρχικά στάδια της ψηφιακής τους διαδρομής. Βάσει δομημένων συνεντεύξεων σε επιλεγμένο δείγμα επιχειρήσεων, οι συμμετέχοντες αναγνωρίζουν τη σημασία υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών για την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής τους και συνολικά του τουριστικού τομέα και δηλώνουν πρόθεση αξιοποίησης τουλάχιστον μίας ψηφιακής τεχνολογίας μέσα στα επόμενα χρόνια. 

Σύμφωνα με τα παραπάνω, καθίσταται σαφής η ανάγκη υιοθέτησης ενός Στρατηγικού Οδικού Χάρτη και η υλοποίηση οριζόντιων λύσεων που μπορούν να επιταχύνουν την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο.

Σε συνέχεια της παρουσίασης της μελέτης, ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκου Πιερρακάκη, του Προέδρου του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσου, του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Accenture κ. Κυριάκου Σαμπατακάκη, και του Γενικού Διευθυντή του ΙΝΣΕΤΕ κ. Ηλία Κικίλια.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, χαιρέτισε την πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ, του ΙΝΣΕΤΕ και της Accenture για την πραγματοποίηση της μελέτης, επισημαίνοντας ότι στις προθέσεις της κυβέρνησης για το επόμενο διάστημα, είναι η προώθηση πολλών έργων συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα να γίνονται πλέον και στον χώρο της πληροφορικής. Επίσης, σημείωσε ότι η τεχνολογία 5G που βρίσκεται στον πυρήνα της κυβερνητικής στρατηγικής από την πρώτη μέρα, θα επηρεάσει καθοριστικά και το οικοσύστημα του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, εκτίμησε ότι το 94% της χώρας θα έχει καλυφθεί πληθυσμιακά από δίκτυα 5G σε 5,5 χρόνια.  Επιπλέον, ο υπουργός αναφέρθηκε στον ρόλο που έπαιξε η Ελλάδα στην υλοποίηση του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το οποίο θα λειτουργεί σαν μία λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας για όλους τους Ευρωπαίους. Η επίσημη παρουσίαση του πιστοποιητικού στην Ελλάδα θα γίνει αύριο, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλς Μισέλ και του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά. 

Στην παρέμβαση του, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, όπως διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δημιούργησε πρόσθετες ανάγκες για μία ταχύτερη προσαρμογή στον ψηφιακό κόσμο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει ήδη ξεκινήσει και ο Στρατηγικός Οδικός Χάρτης με τις προτεινόμενες ψηφιακές δράσεις έρχονται σε μία συγκυρία όπου καλούμαστε να μετατρέψουμε τη νεογέννητη ψηφιακή αυτοπεποίθηση σε ψηφιακό όραμα. Τόσο η επιτάχυνση της ανάκαμψης, όσο και η ενίσχυση της βιωσιμότητας του τουρισμού, στηρίζονται στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Με αιχμή τη δημιουργία συνεργασιών, μην αφήνοντας κανέναν πίσω, θα αξιοποιήσουμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για την επίτευξη των στόχων μας, σε ένα διεθνές περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις.» 

Ο Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture, δήλωσε σχετικά: «Έχουμε μπροστά μας μια ιδανική ευκαιρία να επεκτείνουμε τη δυναμική και την παγκόσμια απήχηση του ελληνικού τουριστικού τομέα, ξεκλειδώνοντας παγιδευμένη αξία σε όλο το οικοσύστημα και αλυσίδα αξίας του τουρισμού. Ο συνδυασμός των δράσεων που προτείνουμε, μέσω νέων και αναβαθμισμένων ψηφιακών υπηρεσιών, είναι σε θέση να βελτιώσει την συνολική εμπειρία των επισκεπτών, αναθεωρώντας τον τρόπο προσέλκυσης και εξυπηρέτησής τους, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και βελτιστοποιώντας το κόστος για τις επιχειρήσεις. Στην κατεύθυνση αυτή, κλειδί επιτυχίας θα αποτελέσει η συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μερών και η επιτυχής υιοθέτηση των προτεινόμενων ψηφιακών δράσεων στη βάση ενός μακροπρόθεσμου οράματος, με έμφαση στην εμπειρία του επισκέπτη και στην ποιότητα ζωής που η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει.» 

Ο Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ δήλωσε αντίστοιχα «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αναδεικνύεται ως ένας στρατηγικός παράγοντας αναβάθμισης του τουριστικού οικοσυστήματος της χώρας μας. Το ΙΝΣΕΤΕ σε συνεργασία με την Accenture, επιχειρούν να αποτυπώσουν τις βέλτιστες πρακτικές σε διεθνές επίπεδο, να αξιολογήσουν την υπάρχουσα κατάσταση και να παρουσιάσουν έναν Στρατηγικό Οδικό Χάρτη και μια σειρά δράσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ελληνικού Τουρισμού. Η σημερινή εκδήλωση ελπίζουμε να αποτελέσει την αρχή μιας ουσιαστικής συζήτησης για την εξειδίκευση των αναγκαίων πολιτικών και τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλαισίου υποστήριξης προορισμών και επιχειρήσεων.»

Πλήρης Μελέτη INΣΕΤΕ & Accenture 

Executive Summary

Video παρουσίασης & συζήτησης 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 24/09 14:23

    Πρόσκληση για την αξιοποίηση παραθαλάσσιου ακινήτου της ΕΤΑΔ στον Ίμερο Ροδόπης

  2. 24/09 14:13

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στα Χανιά για τη νέα σύνδεση της Corendon Airlines, Νυρεμβέργη - Χανιά

  3. 24/09 13:52

    Στην Αθήνα το ετήσιο Συνέδριο του περιοδικού Monocle «Quality of Life»

  4. 24/09 13:48

    Η ενεργειακή μετάβαση του ξενοδοχειακού τομέα

  5. 24/09 13:40

    Κύπρος: Νέες αλλαγές στο πρωτόκολλο για τα ταξίδια

  6. 24/09 13:24

    Συνεργασία ΟΑΕΔ-ΙΝΣΕΤΕ-Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου για 7 Πειραματικά ΕΠΑΣ Μαθητείας στον τουρισμό

  7. 24/09 13:17

    Συμβούλιο της ΕΕ: Σύσταση για άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στη Χιλή, το Κουβέιτ και τη Ρουάντα - Γράφημα

  8. 24/09 13:12

    Κλειστή η Ακρόπολη αυτό το Σάββατο μετά τις 17.30

  9. 24/09 12:59

    TUI: Λανσάρονται οι workations σε 30 ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Ισπανία, Μαρόκο και Τζαμάικα

  10. 24/09 12:50

    Το πρώτο animated video του ΕΟΤ που απευθύνεται σε παιδιά για να γνωρίσουν την Ελλάδα

  11. 24/09 12:14

    Ισπανία: "Γιατί έχει νόημα να επιστρέψουμε"

  12. 24/09 12:12

    Στο τοπικό Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο η μαρίνα Ναυπλίου – Επένδυση άνω των 23 εκατ. ευρώ

  13. 24/09 12:11

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Αχαΐα και Πάργα

  14. 24/09 12:10

    3 νέες άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη και Θέρμη

  15. 24/09 12:09

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στην Κέρκυρα

  16. 24/09 11:18

    Παράταση notam πτήσεων εξωτερικού έως την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

  17. 24/09 10:59

    Heartland of Legends – Μια διαδρομή αυθεντικών εμπειριών στην ενδοχώρα της Κύπρου

  18. 24/09 10:48

    Επιτυχημένη τουριστική χρονιά για την Ελαφόνησο- Αυξημένες αναζητήσεις από Αμερική και Κύπρο

  19. 23/09 16:43

    T+L: Τέσσερα ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2021

  20. 23/09 16:25

    ETC: Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές των Ευρωπαίων για ταξίδι μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου

  21. 23/09 16:01

    Gay Travel Index 2021: Πόσο φιλική είναι η Ελλάδα για ταξίδια της κοινότητας LGBTQ *

  22. 23/09 14:36

    Συνάντηση Κικίλια - Βασιλικού για τις προτεραιότητες του ξενοδοχειακού κλάδου

  23. 23/09 14:33

    Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδικτυακή γευσιγνωσία του Wines of Crete

  24. 23/09 14:29

    Τουρ οπερέιτορ: «Αποκλείονται» σταδιακά από τα ταξίδια οι ανεμβολίαστοι – Πολιτική 2 κριτηρίων για κράτηση

  25. 23/09 14:18

    Trivago | Γιατί πρέπει οι ξενοδόχοι να προσαρμόσουν και όχι να μειώσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης

  26. 23/09 13:48

    Όμιλος jet2: Από σήμερα πτήσεις και πακέτα διακοπών στην Αττάλεια και Νταλαμάν

  27. 23/09 13:03

    Τουρκία: Η TÜRSAB αναμένει 200.000 αφίξεις Βρετανών για το υπόλοιπο του 2021

  28. 23/09 12:30

    Αρνητική γνώμη για εγκατάσταση πλωτών οικιών στο Δέλτα του Καλαμά

  29. 23/09 12:24

    Πώς παραπλανώνται οι Γερμανοί τρώγοντας ελληνικού τύπου γιαούρτι που δεν είναι ελληνικό 

  30. 23/09 12:22

    Άδειες για θεματικό ξενοδοχείο στο Ρέθυμνο και για ξενώνα στη Βόρεια Κυνουρία

  31. 23/09 12:19

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Μύκονο, Γαύδο και Τυμπάκι

  32. 23/09 12:17

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στη Λέσβο

  33. 23/09 12:16

    Οι Δήμοι Αλοννήσου, Δ. Σάμου και Σουφλίου οι ελληνικές υποψηφιότητες στην πρωτοβουλία Best Tourism Villages του ΠΟΤ

  34. 23/09 11:02

    Αφιέρωμα-οδοιπορικό γερμανικής εφημερίδας στην Τήνο

  35. 23/09 10:41

    O Άκης Κελεπέσης νέος αντιπρόεδρος στην ASTA Greece & Cyprus

  36. 22/09 19:35

    Συνάντηση Κικίλια με τον Υπουργό Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας

  37. 22/09 19:24

    Μικρή και ευέλικτη task force για τον τουρισμό - Καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό

  38. 22/09 15:33

    H Aθήνα μπορεί να γίνει νέα Βαρκελώνη

  39. 22/09 14:01

    Τουρισμός: Οι μεγάλοι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ προετοιμάζονται για "εκρηκτικό" καλοκαίρι το 2022

  40. 22/09 13:59

    DW: Εμβόλιο στα αγόρια παρά το υψηλό ρίσκο;

  41. 22/09 13:44

    DRV: Ισχυρή ζήτηση των Γερμανών για πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το φθινόπωρο

  42. 22/09 13:22

    Νέο πανεπιστημιακό σύγγραμμα από τον Αρκά Πανεπιστημιακό και Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου 

  43. 22/09 13:04

    ΞΕΕ: Χορήγηση σήματος boutique στο ξενοδοχείο Kιβωτός Σαντορίνη

  44. 22/09 13:01

    Η ΕΑΤΑ συνεκθέτης του ΕΟΤ στην διεθνή τουριστική έκθεση IBMT World 2021

  45. 22/09 12:50

    2 εκατ. Ρώσοι τουρίστες έδωσαν ζωή αυτό το καλοκαίρι στην Αττάλεια

  46. 22/09 12:16

    Πώς έχασε τη δυναμική του το ελληνικό ελαιόλαδο στη βρετανική αγορά

  47. 22/09 12:14

    Ο Δήμος Βόλου γίνεται φιλικός προορισμός για την ανάπτυξη ποδηλατικού τουρισμού

  48. 22/09 12:13

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κω και Νάξο

  49. 22/09 12:12

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Τολό, Λευκάδα και για τουριστική μονάδα στο Φανάρι Κομοτηνής

  50. 22/09 12:09

    Υπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 290.000 ευρώ για την προμήθεια εκπαιδευτικών βιβλίων

  51. 22/09 12:07

    Εικονική περιήγηση στο Αχίλλειο Μουσείο και στα Σπήλαια Διρού

  52. 22/09 10:53

    Πώς εξελίχθηκε η τουριστική ζήτηση για την Αθήνα μέσω διαδικτύου τον Αύγουστο- Οι top εθνικότητες

  53. 22/09 09:05

    Mediterranean College-Τελετή Εγκαινίων Glyfada Campus

  54. 21/09 16:38

    ΚΙΝΑΛ: Ερώτηση στη Βουλή για να ενταχθούν στο ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ οι μη εποχικά εργαζόμενοι στα τουριστικά λεωφορεία

  55. 21/09 16:35

    ΟΑΕΔ: Αιτήσεις για 1.000 νέες επιδοτούμενες θέσεις εργασίας για ανέργους 30 ετών και άνω σε Αττική και Ν. Αιγαίο

  56. 21/09 16:24

    Σύγχυση για το αν θα μπορούν να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ τα ανεμβολίαστα παιδιά

  57. 21/09 13:58

    Θετικός ο απολογισμός των αφίξεων στην Πάρο

  58. 21/09 13:03

    Οι πωλήσεις EVs στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν αυτές των συμβατικών έως το 2028

  59. 21/09 13:03

    Βασίλης Κικίλιας: Η αύξηση του τουρισμού ώθησε στην αναθεώρηση των προβλέψεων για την ελληνική οικονομία

  60. 21/09 12:48

    Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο περιοδικό της UNESCO 

  61. 21/09 12:46

    Fam trip ΕΟΤ: Προβολή της Κρήτης σε Γερμανούς επαγγελματίες του τουρισμού

  62. 21/09 12:45

    Έως 700% επάνω οι αναζητήσεις για διακοπές στις ΗΠΑ μετά την άρση των περιορισμών

  63. 21/09 12:37

    ΗΠΑ: Τέλος στην απαγόρευση των ταξιδιών από την Ευρώπη για τους πλήρως εμβολιασμένους

  64. 21/09 12:08

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα δωμάτια σε Κρήτη, Λευκάδα και Αμφιλοχία

  65. 21/09 12:06

    Nέες δωρεές σε υγειονομικές δομές από κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες

  66. 21/09 12:00

    Επανάχρηση Μεγάρου Κοθρή ως δημοτική Πινακοθήκη

  67. 21/09 11:59

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στο Ηράκλειο Κρήτης

  68. 21/09 11:58

    Άδειες για επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Χανιά και Ανατολική Μάνη

  69. 21/09 10:39

    Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου οι τουρίστες στην Κρήτη | Ν.Χαλκιαδάκης: 2,5 δισ. οι εισπράξεις φέτος στη Μεγαλόνησο

  70. 21/09 10:23

    Συνάντηση Κικίλια - Μπένου για το σχέδιο ανασυγκρότησης της Β.Εύβοιας

  71. 20/09 16:02

    Επίσκεψη της Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Βίκυς Λοΐζου στη Ρόδο και στη Σύμη

  72. 20/09 15:54

    SiteMinder: Οι μισοί Βρετανοί θέλουν να ταξιδέψουν το ίδιο ή περισσότερο το 2022 σε σχέση με την περίοδο προ πανδημίας

  73. 20/09 15:48

    Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton προβάλλει τη Μήλο σε όλο τον κόσμο

  74. 20/09 15:40

    Στη Ρόδο και Σύμη η Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής Βίκυ Λοΐζου

  75. 20/09 15:34

    ΚΙΝΑΛ: Να αρθεί άμεσα ο αποκλεισμός των εργαζομένων στον επισιτισμό – τουρισμό από το εποχικό επίδομα του ΟΑΕΔ

  76. 20/09 15:20

    Η Ε.Ξ. Μεσσηνίας στηρίζει τη συμμετοχή του Δήμου Καλαμάτας στις 100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις

  77. 20/09 14:28

    Υφυπουργός Εσωτερικών: Η Μακεδονία - Θράκη θα μπορούσαν να είναι 12μηνος τουριστικός προορισμός

  78. 20/09 14:10

    Το 88% των επιχειρήσεων επενδύει σε τεχνολογίες virtual reality

  79. 20/09 13:40

    Telegraph: Αυτά είναι τα καλύτερα απομακρυσμένα ξενοδοχεία της Ευρώπης για το φθινόπωρο - Το ένα Ελληνικό

  80. 20/09 13:13

    Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, κερδίζουν το στοίχημα του τουρισμού και τον Σεπτέμβριο

  81. 20/09 13:05

    ΔΕΘ - Δημήτρης Φραγκάκης: Φέτος πετύχαμε τους στόχους μας αλλά οι προκλήσεις είναι μπροστά

  82. 20/09 12:43

    Ημέρες Κρητικής γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  83. 20/09 12:07

    Βρετανία: Απότομη αύξηση των κρατήσεων μετά τις αλλαγές στους ταξιδιωτικούς κανονισμούς

  84. 20/09 12:05

    Τουρισμός | Στο 61,4% των ταξιδιωτικών εισπράξεων του 2019 ο εφετινός Ιούλιος

  85. 20/09 11:51

    Έρευνα | Το 54% των Βρετανών δεν πρόκειται να ταξιδέψει στο εξωτερικό παρά τη χαλάρωση των μέτρων

  86. 20/09 11:30

    To πιο δημοφιλές Club ιδιοκτητών αυτοκινήτων Ferrari της Ιταλίας στον Πειραιά

  87. 20/09 11:15

    Σε ανοδική πορεία η ολλανδική οικονομία

  88. 20/09 11:13

    O Δήμος Άργους – Μυκηνών στο Δίκτυο Πόλεων "Βιώσιμη Πόλη"

  89. 20/09 11:06

    Σχεδιασμός δικτύου θεματικών διαδρομών στον Δήμο Βέροιας

  90. 20/09 11:05

    Μετατροπές κτιρίων σε ξενοδοχεία στο Ηράκλειο και στη Φλώρινα

  91. 20/09 11:04

    Πληρωμές μέρους των επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  92. 20/09 11:01

    Γερμανία: Εκτός των περιοχών υψηλού κινδύνου Κύπρος και Πορτογαλία

  93. 20/09 10:40

    Ηνωμένο Βασίλειο | Μένει μόνο η κόκκινη λίστα των χωρών υψηλού κινδύνου - εκτός η Τουρκία και η Αίγυπτος

  94. 20/09 10:07

    DW | Γιατί οι Γερμανοί κουράστηκαν από τους εμβολιασμούς;

  95. 20/09 09:53

    Συνάντηση Βασίλη Κικίλια με τον Πρέσβη της Ισπανίας

  96. 19/09 11:40

    Aνερχόμενη δύναμη η Ρουμανία στις εξαγωγές κρασιού

  97. 19/09 11:15

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία σε Ρέθυμνο Κρήτης και Μύρινα Λήμνου

  98. 19/09 09:45

    Ο 8ος Αχίλλειος Άθλος στα Φάρσαλα

  99. 18/09 12:38

    Επιστρέφουν στη Ρόδο οι ιππότες της

  100. 18/09 12:36

    Αποφάσεις για νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χαλκιδική και Σύβοτα