Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ- TOPOSOPHY | Πώς η γαστρονομία συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος
Μελέτη με αντικείμενο "Η γαστρονομία ως παράγοντας εμπλουτισμού της ταξιδιωτικής εμπειρίας και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος" στη χώρα μας παρουσιάστηκε την Παρασκευή στο Gastronomy Forum, που οργάνωσε η Λέσχη Αρχιμαγείρων στην έκθεση HORECA.
Η μελέτη εκπονήθηκε από το ΙΝΣΕΤΕ με ανάδοχο την εταιρεία TOPOSOPHY. Η παρουσίαση της μελέτης στην εκδήλωση έγινε από τον Πανταζή Πάστρα, Head Research της TOPOSOPHY. Στο πάνελ με συντονίστρια την Αγγελική Καραγκούνη, Content Manager του ΣΕΤΕ, συμμετείχαν ο Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ και η Γιούλη Σπυροπούλου, Marketing Manager της Marketing Greece (κάτω φωτογραφία).
Tα βασικά συμπεράσματα:
- Απαιτείται η εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου, μέσω του οποίου: α) θα διαμορφωθεί γαστρονομική ταυτότητα με πιο μοντέρνο χαρακτήρα, β) θα αναπτυχθούν τουριστικές εμπειρίες που συνθέτουν διαφορετικές γαστρονομικές παραδόσεις και αναδεικνύουν τους προορισμούς και γ) θα υπάρξει διευρυμένη χρήση των τοπικών προϊόντων από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
- Η διασύνδεση του αγροδιατροφικού τομέα, της γαστρονομίας και του τουρισμού προϋποθέτει κατευθύνσεις πολιτικής για Προϊοντική Αναπτυξη, Branding και Marketing, Ενδυνάμωση ανθρώπινου δυναμικού και έρευνα.
Οι κύριες διεθνείς τάσεις για προϊοντική ανάπτυξη και μάρκετινγκ είναι:
- Οι Foodies καθοδηγούν την αγορά προς βιωματικές και αυθεντικές εμπειρίες , με τις πόλεις να έχουν γι αυτούς προτεραιότητα.
- Η αυθεντικότητα σχετίζεται με παραδοσιακά και σύγχρονα τοπικά προϊόντα και εδέσματα.
- Οι Σεφ είναι οι νέοι πρεσβευτές των προορισμών
- Οι εθνικοί οργανισμοί τουρισμού και οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμού είναι συνήθως οι φορείς που ηγούνται στις στρατηγικές για τον γαστρονομικό τουρισμό
- Η δημιουργία εμπιεριών γύρω από ένα προϊόν (π.χ. κρασί, ελιά κλπ) διαφοροποιούν την προσφορά και ελκύουν τουρισμό σε λιγότερο αναπτυγμένους προορισμούς.
Η προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού απαιτεί μια κουλτούρα συνεργασιών και προς αυτήν την κατεύθυνση ο ΣΕΤΕ μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο.
Τα βασικά στοιχεία της μελέτης
Mε βάση τα ευρήματα της μελέτης, διατηρείται το έντονο ενδιαφέρον διεθνώς για τον γαστρονομικό τουρισμό και τις προεκτάσεις του (π.χ. χρήση τοπικών προϊόντων, ανάπτυξη βιωματικών εμπειριών), ενώ καταγράφεται αύξηση των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης που προσφέρουν εκτεταμένη διάχυση ωφελειών. Επίσης, οι νέες γενιές ταξιδιωτών, έχουν υψηλές προσδοκίες για την εταιρική υπευθυνότητα, αλλά και για την ποικιλία των εμπειριών.
Οι διεθνείς πρακτικές:
-Παρατηρείται ότι συχνά οι στρατηγικές για τον γαστρονομικό τουρισμό, διεθνώς, συνδέονται με τις ευρύτερες στρατηγικές για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα.
-Οι επίσημοι οργανισμοί τουρισμού και οι εκάστοτε υπεύθυνες δομές διαχείρισης και προώθησης προορισμού σε περιφερειακό επίπεδο, ηγούνται συνήθως αυτών των σχεδίων. Επίσης, αναδεικνύουν την εξειδικευμένη ατζέντα τους ενώ ήδη υφίσταται μια ευρύτερη στρατηγική για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα. Ενδεικτικά είναι τα παραδείγματα από Ιρλανδία, Ουαλία, Σκωτία και Φινλανδία.
- Κατ’ επέκταση, η γαστρονομία και ο τουρισμός έρχονται να διεκδικήσουν το δικό τους μερίδιο για πρωτοβουλίες και πόρους αναπτυξιακής πολιτικής, μέσα σε ένα ευρύτερα ώριμο θεσμικό πλαίσιο.
Ειδικότερα ως προς τη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος και της προώθησης, καταγράφονται τα εξής:
-Η βάση για τη διαμόρφωσης μιας αξιομνημόνευτης γαστρονομικής εμπειρίας, αφορά στο τρίπτυχο «τοπικότητα, αυθεντικότητα, ποιότητα».
-Η αυθεντικότητα σχετίζεται με παραδοσιακά και σύγχρονα τοπικά προϊόντα και εδέσματα. Απαιτείται έντονη προβολή αυθεντικών προϊόντων και εδεσμάτων.
-Οι Foodies καθοδηγούν την αγορά προς βιωματικές και αυθεντικές εμπειρίες και οι πόλεις έχουν για αυτούς προτεραιότητα.
-Οι Σεφ είναι οι νέοι πρεσβευτές των προορισμών.
-Η εκπαίδευση και η δια βίου μάθηση είναι ανάγκη, όχι επιλογή.
Στην Ελλάδα:
-Έχει εδραιωθεί μια πολυσήμαντη και ακμάζουσα γαστρονομική αγορά σε «ηγετικούς» προορισμούς της χώρας.
-Καταγράφονται πολλές παράλληλες πρωτοβουλίες από συναρμόδιους φορείς στην κεντρική διοίκηση και από ένα πλήθος θεσμικών φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων, όπου παρατηρείται ανάγκη για την ενίσχυση της συνεργατικής κουλτούρας.
-Προκύπτει ότι υπάρχει μια συγκεχυμένη αντίληψη για την αμιγώς εθνική γαστρονομία, η οποία συχνά υπολείπεται δημοτικότητας στο ταξιδιωτικό κοινό και ενδεχομένως επηρεάζει την εικόνα της εγχώριας αγοράς της γαστρονομίας στο σύνολο της. Η αντίληψη αυτή χρήζει αναδιαμόρφωσης, ειδικά σε σχέση με βιωματικές εμπειρίες, πρότυπες ή δημιουργικές συνταγές, και εξειδικευμένα πακέτα διακοπών.
-Ο πλούτος των παραδόσεων και των επιρροών εξειδικεύεται σε διαφορετικές κατηγορίες υπηρεσιών, αλλά υπάρχουν ζητήματα προς επίλυση (π.χ. εύρος και σύνθεση εμπειριών έναντι του ανταγωνισμού με γνώμονα την ολοκληρωμένη ανάδειξη των δυνατοτήτων του προορισμού).
Οι τρεις προτεινόμενοι άξονες δράσεων:
1.Ανάπτυξη προϊόντος:
Αύξηση εύρους και ποικιλίας εμπειριών γαστρονομικού ενδιαφέροντος
-Η ανάπτυξη του προϊόντος θα πρέπει να εστιάζει στην ενίσχυση των εμπειριών γαστρονομικού ενδιαφέροντος και στην ανάπτυξη εξειδικευμένων εκδηλώσεων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, εντάσσεται η καταγραφή και αξιολόγηση συναφών δραστηριοτήτων και υποδομών (π.χ. επισκέψιμοι χώροι παραγωγής τοπικών προϊόντων, αγορές, φεστιβάλ, μουσεία γύρω από την γαστρονομία) και η αξιοποίησή τους στο πλαίσιο μιας γαστρονομικής διαδρομής (με κατάλληλο οδικό δίκτυο, σχετική σήμανση).
-Η ενίσχυση των γαστρονομικών εμπειριών και η δημιουργία εμπειριών γύρω από ένα προϊόν (π.χ. ελιά, κρασί) ενισχύουν τη διασπορά της τουριστικής κίνησης σε λιγότερο αναπτυγμένους προορισμούς και διαφοροποιούν την προσφορά σε ήδη αναπτυγμένες περιοχές.
-Οι εκδηλώσεις με εξειδικευμένη θεματολογία, ενισχύουν τους δεσμούς στις τοπικές κοινωνίες, προάγουν πνεύμα συνεργασίας και προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες.
2. Branding και Marketing:
Ανανεωμένη ταυτότητα και ενίσχυση αναγνωρισιμότητας
Η εγχώρια αγορά της γαστρονομίας, εξελίσσεται υπό την επίδραση ποικίλων επιρροών και δημιουργικών στοιχείων που χρήζουν ενδεδειγμένης επικοινωνίας προς το ταξιδιωτικό κοινό.
Η εξέλιξη αυτή, θα πρέπει να αποτυπωθεί σε μία κοινά αποδεκτή γαστρονομική ταυτότητα με επίκαιρο και μοντέρνο χαρακτήρα και να προβληθεί με το ενδεδειγμένο πρόγραμμα στο κατάλληλο κοινό. Παράλληλα, έμφαση πρέπει να δοθεί στην ενδυνάμωση της προβολής «ηγετικών» προορισμών, ώστε να κεφαλαιοποιηθεί η πρόοδος που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τη γαστρονομική προσφορά (ανάδειξη signature experiences).
3. Eνδυνάμωση ανθρώπινου δυναμικού και έρευνα
-Η αναβάθμιση της ποιότητας των εμπειριών γαστρονομικού ενδιαφέροντος, θα επιτευχθεί μέσα από την αναβάθμιση υφιστάμενων πρακτικών και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων. Πρόκειται για μια αναγκαία συνθήκη για το σύνολο των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο σύστημα διασύνδεσης (π.χ. σύγχρονες πρακτικές μαγειρικής, ενσωμάτωση βιωματικών εμπειριών, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών κ.α.).
-Ο βιωματικός χαρακτήρας των εμπειριών γαστρονομικού ενδιαφέροντος συνεπάγεται αυξημένες απαιτήσεις, τόσο ως προς την εξυπηρέτηση, όσο και ως προς την αφήγηση.
Η μελέτη υλοποιήθηκε από το ΙΝΣΕΤΕ στο πλαίσιο της Πράξης: «Ενίσχυση της θεσμικής και επιχειρησιακής ικανότητας του ΣΕΤΕ», η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
- 1) X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
- 2) Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
- 3) ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023
- 4) ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
( 0 )