Οι δράσεις της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»

Α Decrease font Enlarge font
Οι δράσεις της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου το 2019.

Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν την «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:

  • Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) Videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling. 
  • Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο. 
  • Ενέργειες δημοσιότητας: Πέντε (5) Γερμανοί δημοσιογράφοι από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις (3) bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία επισκέφθηκαν του προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητα τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, δημιουργώντας παράλληλα ένα δυναμικό ψηφιακό αποτύπωμα που μεταφράζεται σε περισσότερα από 270 social media posts και stories.

«Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου αναδεικνύει πρωτίστως την αξία της συνεργασίας για την προβολή του προορισμού, και παράλληλα τονίζει και τη σημασία της προβολής του προορισμού μέσα από συντονισμένες δράσεις, στοχευμένη στρατηγική και αξιοποίηση data. Μια προσέγγιση που θα έπρεπε να υιοθετηθεί και σε επίπεδο διαχείρισης προορισμών και διαμόρφωσης προϊόντος» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece. 

Ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Η κοινή προσπάθειά μας ανέδειξε ένα μικρό μέρος από τον μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που διαθέτει η περιοχή της Καβάλας - Θάσου. Χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε πολλές κατηγορίες επισκεπτών. Η καλή συνεργασία των τοπικών φορέων με τη Marketing Greece έδωσε τους πρώτους της καρπούς για το καλοκαιρινή σαιζόν του 2019 που τους παρουσιάζουμε σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας με τον ίδιο ενθουσιασμό και για τη σαιζόν του 2020».

«Μία πρωτοφανής σε επαγγελματισμό και ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσπάθεια τουριστικής ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Θάσου, ως ολοκληρωμένου προορισμού διακοπών, υλοποιήθηκε μέσα από την Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελώντας την πιο σημαντική πρωτοβουλία στην τουριστική ιστορία του νησιού, και αποδεικνύοντας, ότι οι συνέργειες μπορούν να αποδώσουν και να αποτελέσουν την πιο καινοτόμα και ζωτικής σημασίας αναπτυξιακή πρόταση των ημερών.» συμπλήρωσε ο κος Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

Ο κος Παναγιώτης Αγγελίδης, Αντιπρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας δήλωσε «Ως Επιμελητήριο Καβάλας θεωρώντας τον τουρισμό βασικό πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής μας, εκφράζω τη χαρά μου για τη συμμετοχή του Επιμελητήριου σε αυτή τη συνέργεια. Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας σε αυτό που ονομάζουμε τουριστικό προϊόν πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις  νέες μεθόδους προώθησης και ανάπτυξης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας. Η συνεργασία με φορείς όπως οι συμμετέχοντες σε αυτή τη Σύμπραξη αυτή τη λογική αποτυπώνει. Πιστεύω και εύχομαι να συνεχιστούν και στο μέλλον ανάλογες αξιόλογες συνέργειες».

«Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την επιτυχημένη ολοκλήρωση αυτής της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να επενδύουμε στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς προκειμένου να υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Marketing Greece για την άψογη συνεργασία και την προσήλωσή της στην άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών» σχολίασε o κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 20/01 11:47

    16.300 ευρώ πρόστιμα το Σαββατοκύριακο για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου

  2. 20/01 11:42

    Έτσι θα είναι το ταξιδιωτικό γραφείο του μέλλοντος

  3. 20/01 11:30

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων: Ποια θέματα συζητήθηκαν στην μηνιαία ολομέλεια

  4. 20/01 10:15

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση - workshop για το μοντέλο Consumeless στην Αίγινα

  5. 20/01 10:15

    Ψηφιακή Διπλωματία: Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν παρουσία στην Silicon Valley

  6. 20/01 10:07

    Η ιδέα πίσω από το Σχολείο Τουρισμού OnTour Next Gen- Γράφει η Λία Ζαμπέτογλου

  7. 20/01 10:02

    Yπ.Τουρισμού: Aνάθεση έργου υποστήριξης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού

  8. 20/01 10:00

    ΕΦΚΑ: Δαγωνισμός μίσθωσης κτιρίου για ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της Αθήνας

  9. 20/01 09:58

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στην Πάτρα

  10. 20/01 09:53

    Διαγωνισμός για εξοπλισμό και προβολή του Μουσείου Ολοκαυτώματος Καντάνου

  11. 20/01 09:48

    Μ.Κόνσολας: Να ενταχθεί η Διπλή Νησιωτικότητα στην πολιτική κρατικών ενισχύσεων

  12. 20/01 09:45

    Πώς πρέπει να είναι η ιδανική σήμανση στα ξενοδοχεία: Η περίπτωση του EverEden Resort

  13. 19/01 12:39

    Δήμος Ρόδου: Θετικές γνωμοδοτήσεις για 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  14. 19/01 12:37

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Δίκτυο για τον εορτασμό των 2.500 χρόνων από την μάχη των Θερμοπυλών

  15. 19/01 12:33

    ΕΟΤ: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο CNBC για το 2020

  16. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  17. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  18. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  19. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  20. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  21. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  22. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου

  23. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  24. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  25. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  26. 17/01 14:24

    Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  27. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  28. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  29. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  30. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  31. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  32. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  33. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  34. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  35. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  36. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  37. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  38. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  39. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  40. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  41. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  42. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020

  43. 17/01 10:28

    Ισπανικός τουρισμός: Πόλος έλξης τουριστών οι υπαίθριες αγορές

  44. 17/01 10:25

    Ιατρικός τουρισμός: 20 δισ.δολάρια προσδοκά η Τουρκία έως το 2023

  45. 17/01 10:20

    Στην Αθήνα το Ευρωπαϊκό Φιλοτελικό Φόρουμ της PostEurop

  46. 17/01 10:13

    Μ.Κόνσολας: Ειδικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σάμου

  47. 17/01 10:07

    Θεοχάρης-Μηταράκης: Τουριστική προβολή των νησιών, που σηκώνουν το βάρος του μεταναστευτικού

  48. 16/01 17:54

    «Δυτικά της Ακρόπολης» | Έκθεση από το Μουσείο Ηρακλειδών για το αεροδρόμιο της Αθήνας

  49. 16/01 17:22

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Άμεση σύνδεση της Ελλάδας με τον δυτικό άξονα των Βαλκανίων

  50. 16/01 16:14

    Ατενίζουμε το 2020 με αισιοδοξία

  51. 16/01 16:11

    Aegean: 1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες το 2019, με νέο ρεκόρ 15 εκατ. επιβατών

  52. 16/01 15:54

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 61 ευρώ- Στοιχεία ανά περιφέρεια

  53. 16/01 15:52

    Marketing Greece: Προβολή των ελληνικών προορισμών με έμφαση στις εμπειρίες το 2020

  54. 16/01 14:42

    Emirates: «Open Day» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για Πλήρωμα Θαλάμου

  55. 16/01 14:32

    Άντζελα Γκερέκου: Συνεργασία του Μουσείου Schönbrunn της Βιέννης με το Αχίλλειο

  56. 16/01 13:46

    Επτά αναδυόμενες τάσεις διαμορφώνουν το επιχειρείν στη νέα δεκαετία

  57. 16/01 13:39

    Σύρος, το νησί των φεστιβάλ

  58. 16/01 13:16

    ΣΕΤΚΕ: H Airbnb παίρνει πελάτες από τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα- Αρνητικές επιδόσεις το 2019

  59. 16/01 12:42

    IPK International | Τουρισμός: Η Ευρώπη δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών το 2019- Αύξηση και το 2020

  60. 16/01 12:03

    Ι. Ρέτσος | Thomas Cook: Δικαίωση των προσπαθειών μας η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων από το φόρο εισοδήματος

  61. 16/01 11:47

    Πάρος: Επαφές του δημάρχου στην Αθήνα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας

  62. 16/01 11:40

    Επέστρεψε η αισιοδοξία των Ελλήνων επιχειρηματιών στο δεύτερο εξάμηνο του 2019

  63. 16/01 11:28

    Το πρώτο μη κρατικό μουσείο με σήμα αναγνώρισης από το υπουργείο Πολιτισμού

  64. 16/01 10:28

    Condor: Στα τέλη Ιανουαρίου η ενημέρωση για τις συζητήσεις με τους επενδυτές

  65. 16/01 10:16

    Filming Trip Ισπανικού καναλιού σε Μαγνησία και Μετέωρα

  66. 16/01 10:05

    Νέες εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία της Κω και της Ρόδου

  67. 16/01 10:02

    Εκσυγχρονίζεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού

  68. 16/01 09:59

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Διαγωνισμός για την παρουσίαση του προορισμού εντός και εκτός Ελλάδας

  69. 16/01 09:56

    Δήμος Κυθήρων: Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις το 2020

  70. 16/01 09:55

    Οι Παξοί λένε «όχι» στο πλαστικό

  71. 15/01 17:11

    Myconian Panoptis Escape: Δέκατο ξενοδοχείο στη Μύκονο από την Myconian Collection

  72. 15/01 15:50

    Accor: Είσοδος του brand Mondrian στην Ευρώπη

  73. 15/01 15:13

    Στρατηγική συνεργασία των Argo Travel και Global Marine Travel

  74. 15/01 14:39

    Έξι τουρίστες συνελήφθησαν για ζημιές και ακαθαρσίες στο Μάτσου Πίτσου

  75. 15/01 14:21

    Πάνω απο 3 εκατ. επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 2019

  76. 15/01 14:17

    Η Ομοσπονδία FedHATTA στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  77. 15/01 13:39

    Δύο Ελληνικά νησιά στους top εναλλακτικούς προορισμούς κατά του υπερτουρισμού

  78. 15/01 13:24

    Ψηφίζουμε Αθήνα για καλύτερο ευρωπαϊκό προορισμό!

  79. 15/01 13:02

    Κ.Μητσοτάκης: Κάναμε καλή δουλειά στον τουρισμό

  80. 15/01 12:53

    Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

  81. 15/01 12:47

    Γερμανικός τουρισμός | Με μικρότερο πρόγραμμα επαναλειτουργούν οι Öger Tours και Bucher Reisen

  82. 15/01 12:25

    Booking.com: Η Ελλάδα στους 10 προορισμούς στον κόσμο με τα πιο φιλόξενα καταλύματα | Τι επιλέγουν οι τουρίστες

  83. 15/01 11:55

    Μελέτη: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες

  84. 15/01 11:48

    Τουρισμός: Οι διεθνείς συνεργασίες της TOPOSOPHY το 2020

  85. 15/01 11:26

    Καζίνο Ελληνικού: Συνεχίζει το σχήμα Mohegan-ΓΕΚΤΕΡΝΑ, αποκλεισμός της Hard Rock

  86. 15/01 10:44

    Τουρισμός: 700.000 Τούρκοι τουρίστες στην Αν.Μακεδονία-Θράκη στο 9μηνο

  87. 15/01 10:24

    Νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Μάνη

  88. 15/01 10:20

    O τιμοκατάλογος του Γκολφ Γλυφάδας για το 2020

  89. 15/01 10:15

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: 600.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2020

  90. 15/01 10:05

    Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας: Πώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, ύψους 360.000 ευρώ, για το 2020

  91. 15/01 10:02

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: 500.000 ευρώ για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής το 2020

  92. 14/01 16:32

    ΕΞΘ: Εκπτώσεις έως 60% σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης στα Black Weekends

  93. 14/01 15:02

    Λιγότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους γνωρίζουν τα δικαιώματά τους στις μεταφορές

  94. 14/01 14:45

    Ακόμη πιο θολό θα γίνει το τοπίο των «fake news» το 2020

  95. 14/01 14:15

    Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου ένα χρόνο μετά: Οι 3 στόχοι για το 2019

  96. 14/01 13:53

    «Ελληνικό Απόσταγμα»: Γευστική δοκιμή ελληνικών αποσταγμάτων & ηδύποτων στην Αθήνα

  97. 14/01 13:27

    Υπουργείο Τουρισμού | Εθνικό Παρατηρητήριο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

  98. 14/01 13:22

    Blue Air: Νέα σύνδεση της Αθήνας με Ρουμανία το 2020

  99. 14/01 13:17

    209 εκατ. επιβάτες στα τουρκικά αεροδρόμια το 2019

  100. 14/01 12:51

    TUI: Το Facebook πρόδωσε Βρετανό τουρίστα, που ζητούσε αποζημίωση