Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

Α Decrease font Enlarge font
Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

Την ανάγκη αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και ενσωμάτωσης στη χάραξη της στρατηγικής για τη διαμόρφωση της εικόνας προορισμών, ανέδειξε το φετινό ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. 

Το συνέδριο με τίτλο «Tourism in Transition: #someTHINKdifferent», το οποίο παρακολούθησαν περισσότερα από 300 άτομα από τον στενό και ευρύτερο χώρο του τουρισμού, διοργανώθηκε, στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων στον τομέα του visitor economy & destination marketing TOPOSOPHY και τη «weareJARVIS», το content studio του φορέα καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού «Found.ation». 

Η ανανεωμένη μορφή του συνεδρίου, μεταξύ άλλων περιλάμβανε στην κεντρική σκηνή keynotes, fireside chats και panels διακεκριμένων ομιλητών σε θέματα διαχείρισης προορισμών και ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα στη δεύτερη σκηνή έλαβαν χώρα τρία διαδραστικά masterclasses. 

Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο ελληνικός τουρισμός μέσω της χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών  για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Παράλληλα, ανέδειξε τη σημασία παρακολούθησης βέλτιστων διεθνών πρακτικών πόλεων όπως αυτές του Άμστερνταμ και της Κοπεγχάγης.    

Ο Γιάννης Ρέτσος υπογράμμισε ότι η χώρα μας βρίσκεται στην κατηγορία των ψηφιακών ουραγών της Ευρώπης επισημαίνοντας την ανάγκη κατάρτισης ενός δομημένου σχεδίου δράσης, που μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα εφαρμόσει μία συνολική ψηφιακή στρατηγική. Καταλήγοντας στον χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ απηύθυνε πρόσκληση σε νέους ανθρώπους με όρεξη για δουλειά, λαμπερά μυαλά, να επενδύσουν τις γνώσεις και τον δυναμισμό τους στον τουρισμό.  

Από την πλευρά της, η υπουργός τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, παρουσίασε τον κεντρικό σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής  για την ψηφιακή μετάβαση του  ελληνικού τουρισμού. Τόνισε  ότι μέσα από  καινοτόμες πρακτικές επιδιώκεται η εξασφάλιση υψηλών ρυθμών τουριστικής ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια «με βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο, που αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας» και η  διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας στη  διαχείριση των αναγκών κάθε προορισμού «προς όφελος όχι μόνο των επισκεπτών, αλλά και των κατοίκων και των τοπικών κοινωνιών».

Ο Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, ερευνητής καινοτομίας και ειδικός στις στρατηγικές του μέλλοντος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην ανάγκη διαφοροποίησης των προορισμών και προώθησης των στοιχείων που αναδεικνύουν την μοναδικότητά τους. Επίσης, μίλησε για την τουριστική δυναμική που εμφανίζει η ασιατική αγορά, αλλά και για τις δυνατότητες που έχουν οι τουρίστες να αξιοποιήσουν τη τεχνολογία με φθηνό κόστος για την κάλυψη των ταξιδιωτικών τους αναγκών. 

Ο Martin Boisen, συνιδρυτής και αντιπρόεδρος του The International Place Branding Association, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, σε προβλήματα που δημιουργούν στους προορισμούς τα φαινόμενα του υπερτουρισμού επισημαίνοντας την ανάγκη κάτοικοι και επιχειρήσεις να έχουν ένα κοινό όραμα για την ανάπτυξη του τόπου τους με στόχο την αποφυγή φαινομένων εμπορευματοποίησης του προϊόντος. 

H Signe Jungersted, διευθύντρια ανάπτυξης του Copenhagen, του επίσημου οργανισμού διαχείρισης και προώθησης προορισμού στη μητροπολιτική ζώνη της πρωτεύουσας της Δανίας ανέπτυξε τη στρατηγική που ακολούθησε η Κοπεγχάγη προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανάγκες που προέκυψαν από την αύξηση της τουριστικής κίνησης. Ιδιαίτερη σημασία στο πλαίσιο λήψης αποφάσεων, όπως τόνισε δίνεται στην γνώμη των κατοίκων. Με αυτόν τον τρόπο, επιχειρείται η άμβλυνση των επιπτώσεων από την υπεραυξημένη τουριστική δραστηριότητα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός, ότι έως το έτος 2022 θα δημιουργηθούν 8.200 νέα δωμάτια σε τουριστικά καταλύματα στην πόλη. 

Η Geerte Udo, διευθύντρια στρατηγικής μάρκετινγκ στον Οργανισμό Amsterdam Marketing από το 2013, υπεύθυνη της διεθνώς αναγνωρισμένης καμπάνιας «I Amsterdam», περιέγραψε τα στάδια που ακολούθησε ο οργανισμός την τελευταία 15ετία για την προβολή, προώθηση και διαχείριση του προορισμού του Άμστερνταμ. Όπως ανέφερε, πριν από 5 χρόνια, όταν πλέον η πόλη είχε φθάσει σε υψηλούς αριθμούς αφίξεων τουριστών, η προσπάθεια επικεντρώθηκε στη διαχείριση του προορισμού, αλλά και σε στοχευμένες ενέργειες, όπως η προσέλκυση επιχειρήσεων που θα ήθελαν να κάνουν έδρα τους το Άμστερνταμ. 

Ο David Bizer, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Talent Fountain, συμβουλευτικής εταιρείας που επικεντρώνεται στην απόκτηση ταλέντων, παρέθεσε παραδείγματα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Ειδικότερα, ανέφερε τρόπους διατήρησης του προσωπικού με την υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης και εμβάθυνε στα τρία βασικά συστατικά για τη δημιουργία επιτυχημένης εταιρικής κουλτούρας είναι ο τρόπος λήψης αποφάσεων, η συμπεριφορά και η επικοινωνία. 

Τη σκυτάλη πήραν η συνιδρύτρια και πρόεδρος της Nannuka, Λέλα Δρίτσα, ο διευθύνων σύμβουλος της Exclusiv, Μπάμπης Κουρτζής, ο ιδρυτής της Welcome, Αλέξανδρος Τρίμης και ο Αγαμέμνων Παπάζογλου, συνιδρυτής του MyJobNow. Οι τέσσερις ομιλητές, με συντονιστή τον Δημήτρη Καλαβρό-  Γουσίου, συνιδρυτή και εταίρο στο τεχνολογικό επενδυτικό σχήμα της Velocity.Partners, συζήτησαν για την ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων και για την εφαρμογή νέων επιχειρηματικών ιδεών στον τουριστικό τομέα. Ο Δημήτρης Καλαβρός - Γουσίου στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι από την σημερινή συζήτηση πρέπει να κρατήσουμε ότι η τεχνολογία που αναπτύσσεται στην Ελλάδα σήμερα, μπορεί να δώσει πραγματικές λύσεις και νέες ευκαιρίες στον χώρο του τουρισμού. Αυτός είναι ο ουσιαστικός ψηφιακός μετασχηματισμός. 

H Oana Damian, principal της Damazo Group, με σημαντική προϋπηρεσία στον κλάδο των αερομεταφορών, σημείωσε ότι τα αεροδρόμια αποτελούν το πρώτο σημείο επαφής και την τελευταία εντύπωση του επισκέπτη και θα πρέπει να προβάλλουν τον τοπικό χαρακτήρα του εκάστοτε προορισμού αξιοποιώντας τα τοπικά brands, προκειμένου να ανταποκριθούν στη διερευνητική φύση του σημερινού ταξιδιώτη.

Η ελληνική κουζίνα

Στο τρίτο και τελευταίο πάνελ του συνεδρίου με θέμα τα «Μικρά πράγματα που κάνουν τελικά τη διαφορά», με συντονιστή τον Peter Jordan, Head of Insights της TOPOSOPHY, μέσα από τις εμπνευσμένες τοποθετήσεις οι Kash Bhattacharya, ιδρυτής του Budget Traveller και η Valerie Pretscher, Διευθύντρια Ανάπτυξης της Zoku αναφέρθηκαν σε πρακτικούς και οικονομικούς τρόπους που μπορούν να διαφοροποιήσουν προϊόν και υπηρεσίες σε τουριστικά καταλύματα ενθουσιάζοντας τους επισκέπτες. Στο σημείο αυτό, λόγος έγινε για την ελληνική κουζίνα που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς, καθώς κερδίζει έδαφος η τάση των τουριστών που αποζητούν βιωματικές εμπειρίες. 

 Ακολούθησε ο Ian MacDonald, ΕΜΕΑ Content Director της Quartz, που υπογράμμισε ότι οι δημιουργοί της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι ο επισκέπτης ακούει την «ιστορία» πίσω από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τους προορισμούς.  Είτε αυτό είναι σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης, είτε  σε μια ιστοσελίδα, η δημιουργία περιεχομένου που μιλάει για την ανάγκη των καταναλωτών, είναι το κλειδί.

 O Γιώργος Αχιλλιάς, ειδικός σε θέματα στρατηγικής και καινοτομίας για εταιρείες  μίλησε για το πόσο προσιτή, προσβάσιμη και εύκολη είναι η τεχνολογία στη σημερινή εποχή. Σε περιόδους όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται είτε γρήγορα υπό πίεση είτε έπειτα από μακρά και εκτεταμένη έρευνα. Τώρα είναι πιο κρίσιμο από ποτέ να σκεφτόμαστε δύο βήματα μπροστά αντί να αναλωνόμαστε απλά στην πράξη και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και αυτό απαιτεί θάρρος, σχέδιο και στρατηγική για την επίτευξη. 

Παράλληλα με το κεντρικό πρόγραμμα του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες  είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τρία masterclasses. Σε αυτά, ο Peter Jordan μίλησε για τις σύγχρονες πρακτικές του destination management, ο David Bizer παρουσίασε απτές ιδέες και εργαλεία για προσέλκυση και διατήρηση ανθρώπινου δυναμικού με άμεση εφαρμογή σε επιχειρήσεις, ενώ ο Χρήστος Ανδρεΐκος, Partner - Digital Transformtion Services του Found.ation και ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος της Satori Analytics συζήτησαν άμεσα εφαρμόσιμες στρατηγικές καινοτομίας και αξιοποίησης δεδομένων.  

Το συνέδριο έκλεισε με μια διαδραστική συζήτηση μεταξύ των Paul Papadimitriou και Γιάννη Ρέτσου. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του συντονιστή, ο Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις αλλαγές που έγιναν στο συνέδριο ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, αλλά και τον σύγχρονο τρόπο παρουσίασης σημαντικών ζητημάτων για τον τουριστικό τομέα, λαμβάνοντας υπόψη τον διεθνή χαρακτήρα του τομέα που βρίσκεται σε μετάβαση. Στάθηκε ιδιαίτερα στις προσαρμογές που θα πρέπει να γίνουν από την επιχειρηματική κοινότητα προκειμένου να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της, αλλά και τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει η χώρα για να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επίσης, εστίασε σε ζητήματα που αφορούν στην κουλτούρα που θα πρέπει να καλλιεργηθεί για την συνεχή και διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού επισημαίνοντας ότι ο τουρισμός πλέον δεν προσφέρει μόνο εποχική εργασία. 

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ επισήμανε ότι για να καταστούν εφικτοί οι παραπάνω στόχοι θα πρέπει να αναπτυχθούν συνέργειες, να ξεπεραστούν στερεότυπα και ιδεοληψίες και να συγκροτηθεί ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο θα υπηρετήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στο βαθμό που τους αναλογεί. Καταλήγοντας, ο Γιάννης Ρέτσος είπε ότι «πρέπει να τολμήσουμε να αγγίξουμε τα δύσκολα θέματα ακόμα και αν διαφωνούμε. Δεν χρειάζεται να στρουθοκαμηλίζουμε και να επαναπαυόμαστε στην επιτυχία μας». 

Διαβάστε επίσης

 Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της

Συνέδριο ΣΕΤΕ: Το Άμστερνταμ δεν θέλει μεθυσμένους τουρίστες

Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού

 

  1. 23/01 18:43

    Η SWOT αναλαμβάνει τη διαχείριση του Nikki Beach Resort & Spa

  2. 23/01 17:06

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Χρονιά-ρεκόρ με... βαθύ «ρήγμα» στις επιδόσεις διανυκτερεύσεων

  3. 23/01 15:26

    Τα κορυφαία all inclusive και οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους διεθνείς ταξιδιώτες

  4. 23/01 15:18

    Τα καλύτερα ρομαντικά και πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2019

  5. 23/01 15:06

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία για το 2019

  6. 23/01 14:52

    Τα ελληνικά ξενοδοχεία σάρωσαν στα βραβεία της TripAdvisor- Δείτε ποια είναι στα κορυφαία στον κόσμο το 2019

  7. 23/01 14:44

    Πλειοδότης ο ισραηλινός όμιλος Fattal για το π.ξενοδοχείο Εσπέρια

  8. 23/01 14:27

    Θαλάσσιος τουρισμός: Αναβαθμισμένη η ελληνική παρουσία στην boot

  9. 23/01 12:44

    Δημοψήφισμα στο Παλέρμο για το πού θα διατεθούν οι φόροι μέσω της Airbnb

  10. 23/01 12:39

    Πλήθος διακρίσεων για τα ξενοδοχεία της Grecotel

  11. 23/01 12:28

    Το τέλος της πλαστικής σακούλας αποδίδεται με τσάντες και καρότσια σε Δήμους

  12. 23/01 12:22

    Αναβαθμίζεται η premium οικονομική θέση της British Airways

  13. 23/01 12:21

    Ρωσικός τουρισμός: Στροφή στα οργανωμένα πακέτα και τα φθηνότερα ξενοδοχεία το 2019

  14. 23/01 12:14

    Πώς τα ξενοδοχεία της Κρήτης θα έχουν καλύτερες οικονομικές επιδόσεις

  15. 23/01 11:31

    Grecia Panorama: Ο ελληνικός τουρισμός και η γαστρονομία στο Βουκουρέστι

  16. 23/01 11:09

    Εκσκαφέας εισέβαλλε σε ξενοδοχείο στο Λίβερπουλ

  17. 23/01 10:23

    Επτανησιακή εβδομάδα στη Βιέννη τον Φεβρουάριο

  18. 23/01 10:18

    Ο αγροτουρισμός στη Θεσσαλία- Πρόγραμμα εκπαίδευσης

  19. 23/01 10:13

    Πιστοποίηση του 'Ορους Οίτη ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού

  20. 23/01 10:06

    Ενεργειακό σύστημα στο ξενοδοχείο Euphoria Resort μέσω γεωλογικών σχηματισμών

  21. 23/01 10:01

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Αλεξανδρούπολη και Πύλο

  22. 23/01 09:57

    Σιάτιστα: Τουριστική δράση στον ευρωπαϊκό δρόμο των εμπόρων της

  23. 22/01 16:41

    Την Πέμπτη το συνέδριο BnB Guest Conference για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  24. 22/01 16:15

    "Πονοκέφαλος" οι δασικοί χάρτες για τις τουριστικές επενδύσεις στα νησιά

  25. 22/01 15:00

    Lonely Planet: Σε ελληνικό νησί μία από τις 20 καλύτερες ιαματικές πηγές στην Ευρώπη

  26. 22/01 14:45

    Πρωτόκολλο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τον ΕΦΕΤ για την ποιότητα τροφίμων

  27. 22/01 14:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Χρονιά βραβεύσεων το 2018 για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων

  28. 22/01 14:11

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Το 1/4 των εισπράξεων εισέφεραν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες

  29. 22/01 14:05

    Ρωσικός τουρισμός: "Βροχή" προκρατήσεων για Τουρκία παρά την αύξηση των τιμών το 2019

  30. 22/01 13:59

    Το ψηφιακό έγκλημα θα κοστίσει $5,2 τρις στις εταιρείες την επόμενη 5ετία

  31. 22/01 13:48

    Θρίαμβος του Τσιτσιπά: Ιστορική πρόκριση για την Ελλάδα στους 4 του Australian Open

  32. 22/01 13:37

    Η κρουαζιέρα των ονείρων τους έκρυβε μια έκπληξη στην καμπίνα

  33. 22/01 12:50

    Πιστοποίηση Αειφορίας από την Earthcheck στο NJV Athens Plaza

  34. 22/01 12:46

    Μεταφορικό Ισοδύναμο: Η νέα απόφαση για την πλήρη εφαρμογή του

  35. 22/01 12:36

    Η Κρήτη στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs στην Ολλανδία

  36. 22/01 12:32

    Σ. Φάμελλος: Βελτιώσεις της δασικής νομοθεσίας για τα νησιά, μέσω των δασικών χαρτών

  37. 22/01 12:31

    Αλλάζει η Πολιτική Απορρήτου της Airbnb

  38. 22/01 12:22

    Με σκουπίδια η Κέρκυρα και το 2019;

  39. 22/01 12:11

    FedHATTA: Πιο στενή συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

  40. 22/01 12:09

    ΙΤΒ: Η ψηφιοποίηση και ο ανθρώπινος παράγοντας στα συνέδρια στο ITB MICE Forum

  41. 22/01 11:55

    Ξενοδοχεία: Στην Axia Hospitality η διαχείριση των πωλήσεων του Diana Group Hotels στη Ζάκυνθο

  42. 22/01 11:39

    Διεθνής διάκριση της Mideast Group στα Bizz Awards

  43. 22/01 11:31

    Το Αθέατο Μουσείο παρουσιάζει «το ύφασμα του άρχοντα από το Λευκαντί»

  44. 22/01 11:11

    TUI: 13 νέα επώνυμα και κόνσεπτ ξενοδοχεία για οικογένειες το 2019- Τα 2 στην Ελλάδα

  45. 22/01 11:10

    Σε αναζήτηση επενδυτών το ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς

  46. 22/01 10:04

    Έκθεση φωτογραφίας «Εύζωνες: Οι φύλακες των αφανών» στο Ρέθυμνο

  47. 22/01 09:58

    Διαγωνισμός ύψους 5, 9 εκατ.ευρώ για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών

  48. 22/01 09:56

    Δήμος Σαρωνικού: Σε ποια ξενοδοχεία μειώθηκαν τα τέλη ύδρευσης

  49. 22/01 09:54

    Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Ποια αθλήματα στηρίζει για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης

  50. 22/01 09:51

    Tα 10 ξενοδοχεία που χαρακτηρίστηκαν ως εποχικά στο Δήμο Ερμιονίδας

  51. 22/01 09:48

    Πλειοδότης η Korinthian Palace Catering για ακίνητο με τουριστική χρήση στην Κόρινθο

  52. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  53. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  54. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια για το 2019

  55. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  56. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  57. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  58. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  59. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  60. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  61. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  62. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  63. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  64. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  65. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  66. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  67. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  68. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  69. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  70. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  71. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  72. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  73. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  74. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  75. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  76. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  77. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  78. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  79. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  80. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  81. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  82. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  83. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  84. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  85. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  86. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  87. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  88. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  89. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  90. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  91. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  92. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  93. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  94. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  95. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  96. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  97. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  98. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  99. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  100. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs