Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Τις στρατηγικές εξωστρέφειας της Marketing Greece και το ρόλο της στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν, παρουσίασε η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, μιλώντας σήμερα στην κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε στις συνέργειες, στις στοχευμένες δράσεις της εταιρίας αλλά και στις καινοτμίες σε επίπεδο ψηφιακού τουριστικό μάρκετινγκ.

Μίλησε ακόμη για το άνοιγμα στις δραστηριότητες με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκατ. sessions, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ΣΕΤΕ.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Δρέττα: «Αγαπητά μέλη του ΣΕΤΕ,

Κυρίες και κύριοι,

Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά μου να εκπροσωπώ τη Marketing Greece στην 26η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. 

Με τιμά ιδιαίτερα να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, ανάμεσα στους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου του τουρισμού: 

του σημαντικότερου τομέα ανάπτυξης για την χώρα μας.

Κυρίες και Κύριοι,

Αποστολή και έργο μας στη Μarketing Greece όπως πολύ καλά γνωρίζετε,  είναι να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Η Marketing Greece, κοινωφελής εταιρεία, υφίσταται από το 2013 και στηρίζεται 100% σε ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Κεντρικός στόχος αυτή την πενταετία, από την ίδρυση μέχρι σήμερα, είναι να συμβάλλουμε στην ανάδειξη όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Ως προς τον ρόλο και την σημασία της Marketing Greece, ναι, έχει δώσει και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, ναι, έχουμε να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό marketing plan, ναι, εξελισσόμαστε παράλληλα με την εποχή μας, που σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία, σε καινοτόμες εφαρμογές, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν να απευθυνθούμε σε περισσότερα κοινά. 

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε τρία σημαντικά στοιχεία, στα οποία επενδύουμε σταθερά και περιγράφουν ουσιαστικά την στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για την χώρα μας: 

Το πρώτο στοιχείο, η καρδιά της Marketing Greece, είναι η εξωστρέφεια.

Αυτό το χαρακτηριστικό μας χτίζεται και υποστηρίζεται από πέντε άξονες …

Ο ένας άξονας είναι το άνοιγμα προς τη βάση, με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση: τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας.  

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε αυτό το εστιασμένο, στοχευμένο άνοιγμα είναι η επί τόπου παρατήρηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των τουριστικών προορισμών. 

Για αυτό το σκοπό επισκεφθήκαμε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους και ανταλλάξαμε απόψεις για την προβολή του τουρισμού. 

Ο επόμενος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. 

Οι συνεργασίες μας φέτος είναι περισσότερες από ποτέ! 

Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης της αγοράς. 

Τι θέλω να πω με αυτό; 

Δημιουργήσαμε προϋποθέσεις διαχρονικών, σταθερών σχέσεων συνεργασίας: 

Συνεχίστηκαν οι συνεργασίες μας με ενώσεις ξενοδόχων και πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις. 

Επεκτάθηκαν οι συνεργασίες μας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ένα σπουδαίο και απαραίτητο κρίκο στην αλυσίδα του τουρισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η συνεργασία μας με το Δήμο Αθηναίων και το Athens Tourism Partnership συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, όπως και η συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου. 

Όμως ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. 

Έτσι, καλωσορίσαμε στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα. 

Η δύναμή μας είναι η πολύπλευρη σύνθεση και η διαφορετικότητά μας.  

Αυτή είναι η ταυτότητά μας, αυτός είναι ο δικός μας πολλαπλασιαστής. 

Προχωράω σε έναν τρίτο, επόμενο άξονα της εξωστρέφειας μας: 

το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Για πρώτη φορά απευθυνθήκαμε στο ευρύ κοινό με μια σειρά κινήσεων εξωστρέφειας και δημοσιότητας. 

Με αυτόν τον τρόπο αποκτήσαμε μια πιο καθαρή εικόνα για το πως αντιλαμβάνονται οι πολίτες την έννοια της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας. 

Στόχος μας δεν ήταν μόνο να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κοινή γνώμη στο θέμα του τουρισμού, αλλά να συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης. 

Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι και η ενεργή συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της καμπάνιας “τουρισμός - αξία για όλους” που τρέχει με ιδιαίτερη επιτυχία από την περασμένη εβδομάδα.

Τέταρτος άξονας: 

το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκ sessions σήμερα, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και φυσικά με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ίδιου του ΣΕΤΕ. 

Και ένα τελευταίο ποσοτικό στοιχείο για την σημασία του προγράμματος δημοσιότητάς μας: 

Μέσα από ένα διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της Marketing Greece το προηγούμενο έτος προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.  

Αριθμός εντυπωσιακός, που δείχνει το μέγεθος της δουλειάς και το εύρος της δημοσιότητας.

Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική μας για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς μας συνεργάτες και προμηθευτές. 

Στόχος μας, να απευθυνόμαστε σε όλους και να αναζητούμε τους καλύτερους. 

Μόνο η καλύτερη ιδέα είναι αρκετά καλή για τη χώρα και για το προϊόν.

Σε αυτό το σημείο οφείλω να τονίσω με έμφαση …  

Πιστεύουμε απόλυτα στις συνέργειες. 

Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι πως χτίζουμε συνεργασίες με συμμετέχοντες πολλούς και διαφορετικούς stakeholders. 

Στο τραπέζι μας κάθονται όλοι Τοπική Αυτοδιοίκηση, ιδιώτες, συλλογικές οργανώσεις. 

Και είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα και διαφορετικότητα των συνεργειών μας ένα κρίσιμο στοιχείο της εξωστρέφειας μας. 

Η ίδια η ύπαρξή μας είναι ανοιχτή και εξωστρεφής.

Κυρίες και κύριοι,

Ένα δεύτερο στοιχείο στο οποίο επενδύουμε είναι οι στοχευμένες δράσεις. 

Η Marketing Greece παίρνει αξία από την πρόσβαση στα στοιχεία και τις μελέτες του SETE Intelligence. 

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε τις δράσεις μας με ακρίβεια και να μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματά τους. 

Έχουμε το μοναδικό προνόμιο να έχουμε ταυτόχρονα τη μεγάλη εικόνα του τουρισμού, των στόχων, των ευκαιριών και των προκλήσεών του, αλλά και τη τεχνογνωσία για τα μέσα και τους τρόπους προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι. 

Έτσι, υπηρετούμε τη στόχευση.

Δεν είμαστε αόριστοι σε αυτά που σχεδιάζουμε. 

Δεν έχουμε γενικούς στόχους, αλλά ειδικούς.

Για να το πω πιο συγκεκριμένα: διαθέτουμε ένα δυναμικό στρατηγικό marketing plan, στη βάση του οποίου πραγματοποιούνται όλες οι δράσεις της εταιρείας. 

Για παράδειγμα τμήμα του σχεδιασμού επικοινωνίας και προβολής μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στις διαρκώς επικαιροποιούμενες προγραμματισμένες πτήσεις της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να αφήνουμε πίσω τη μεγάλη εικόνα του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. 

Τρίτο στοιχείο της φυσιογνωμίας μας: 

Καινοτομία και αριστεία στο τουριστικό marketing. 

Πως κατακτήσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά; 

Υιοθετήσαμε βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. 

Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ μεγάλο project, το discovergreece.com και συνεχώς το εξελίσσουμε. Είναι από μόνο του ένα εργαστήριο γνώσης - ένα καινοτόμο εργαλείο: ανοίξαμε με τις δικές μας δυνάμεις το δρόμο του destination digital marketing. 

Υλοποιήσαμε μικρές και μεγάλες καμπάνιες σε συνεργασία με άλλους φορείς. 

Προκαλέσαμε τεράστιο όγκο δημοσιότητας σε διεθνή μέσα.

Όλα αυτά μας επιβάλλουν να είμαστε πρωτοπόροι στην δουλειά μας και είμαστε πανέτοιμοι να πάμε ακόμα πιο πέρα.

Κυρίες και κύριοι, 

Η αξία και η σημασία της συμβολής της Marketing Greece στην προβολή του τουριστικού προϊόντος δεν είναι μια υποκειμενική μας αντίληψη. 

Δεν είναι οι προσωπικές μας απόψεις όσα λέμε για τη δυναμική της Marketing Greece. 

Είναι η φήμη, η καλή εικόνα που σταδιακά με κόπο και πολλή προσπάθεια χτίζεται γύρω από την δουλειά μας.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στην Αμερικανική Πρεσβεία. 

Εκεί, η επιβλέπουσα του brand USA, της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προβολή των ΗΠΑ, δήλωσε έκπληκτη και ενθουσιασμένη για το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Είδε τη δουλειά μας και εξέφρασε συγκροτημένη άποψη για την αποτελεσματικότητα της.

Όπως μας είπε, είμαστε μια παγκόσμια αποκλειστικότητα - πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. 

Αυτό θα πρέπει να μας λέει πολλά - θα πρέπει να μας ικανοποιεί και να μας δίνει ώθηση για περισσότερη δουλειά, για καλύτερα αποτελέσματα. 

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητά Μέλη, 

Η Marketing Greece είναι μια πρωτοπόρος πρωτοβουλία. 

Όπλο μας είναι η σκληρή δουλειά

Στρατηγική μας είναι η εξωστρέφεια. 

Και αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα σε πολλές κατευθύνσεις. 

Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε προτάσεις σύνθεσης δυνάμεων με την πολιτεία και με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Και αυτό ακριβώς κάνουμε. 

Προτάσεις συνέργειας. 

Γιατί οι συνέργειες είναι στον πυρήνα της εταιρείας μας - είναι το βασικό στοιχείο της ύπαρξής μας. 

Και έτσι ακριβώς δουλεύουμε. 

Χτίζουμε αυτές τις συνέργειες με στοχευμένες δράσεις, με επένδυση στην καινοτομία και την αριστεία σε όλες τις πρακτικές και τις μεθόδους μας. 

Για όλα όσα έχουμε πετύχει ως τώρα είμαστε πολύ περήφανοι.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με ακόμα μεγαλύτερους στόχους. 

Θα τους πετύχουμε - είμαι βέβαιη. 

Συλλογικά και συμπληρωματικά με τους συνεργαζόμενους φορείς θα πετύχουμε να εξελίσσουμε για τον ελληνικό τουρισμό την ταυτότητα και να σχεδιάζουμε την προβολή που αξίζει να έχει η χώρα μας. 

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης για να πάει ακόμα πιο ψηλά ο ελληνικός τουρισμός.

Σας ευχαριστώ πολύ!"

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 04/05 20:39

    Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;

  2. 04/05 19:48

    Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων

  3. 04/05 11:58

    Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων

  4. 04/05 11:30

    Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά

  5. 04/05 11:10

    Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης

  6. 04/05 11:09

    Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας

  7. 03/05 11:43

    «Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο

  8. 03/05 07:45

    Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο

  9. 03/05 07:42

    Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία

  10. 02/05 17:09

    Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός

  11. 02/05 17:02

    Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP

  12. 02/05 15:06

    Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη

  13. 02/05 14:03

    ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές

  14. 02/05 13:24

    Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

  15. 02/05 12:51

    ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο

  16. 02/05 12:32

    Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ

  17. 02/05 12:26

    MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες

  18. 02/05 11:49

    Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών

  19. 02/05 11:41

    Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια

  20. 02/05 11:29

    Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024

  21. 02/05 10:26

    HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές

  22. 02/05 10:09

    Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο

  23. 02/05 10:05

    H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13

  24. 02/05 09:52

    Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου

  25. 02/05 07:12

    Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος

  26. 02/05 07:07

    Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν

  27. 02/05 07:05

    Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas

  28. 02/05 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino

  29. 01/05 15:09

    Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα

  30. 01/05 15:01

    Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη

  31. 01/05 14:09

    Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία

  32. 01/05 13:57

    Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»

  33. 01/05 13:41

    BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου

  34. 01/05 12:14

    Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα

  35. 01/05 12:14

    19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN

  36. 01/05 11:33

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;

  37. 01/05 11:15

    Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο

  38. 01/05 11:03

    FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour

  39. 01/05 10:53

    Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων

  40. 01/05 04:00

    Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση

  41. 01/05 04:00

    Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα

  42. 01/05 04:00

    Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα

  43. 01/05 04:00

    Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024

  44. 01/05 04:00

    Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας

  45. 30/04 18:57

    Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;

  46. 30/04 17:43

    Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων

  47. 30/04 17:17

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | 8 εκατ. επισκέπτες στην Αττική - 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων

  48. 30/04 14:04

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη

  49. 30/04 12:27

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας

  50. 30/04 12:24

    Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα

  51. 30/04 12:05

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο

  52. 30/04 11:43

    Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024

  53. 30/04 11:30

    Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά

  54. 30/04 11:25

    Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες

  55. 30/04 10:48

    Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων

  56. 30/04 10:02

    Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

  57. 30/04 07:19

    Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους

  58. 30/04 07:18

    Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου

  59. 30/04 07:11

    To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου

  60. 30/04 07:10

    Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ

  61. 30/04 07:08

    Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays

  62. 29/04 14:05

    Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών

  63. 29/04 12:55

    Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών

  64. 29/04 12:19

    Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

  65. 29/04 11:49

    Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο

  66. 29/04 11:28

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή

  67. 29/04 11:08

    Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia

  68. 29/04 11:02

    ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας

  69. 29/04 10:47

    «Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη

  70. 29/04 10:30

    Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται

  71. 29/04 10:10

    Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι

  72. 29/04 07:56

    In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη

  73. 29/04 07:02

    Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο

  74. 29/04 07:01

    Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα

  75. 28/04 15:54

    Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας

  76. 28/04 12:48

    Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών

  77. 28/04 07:29

    Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα

  78. 28/04 07:21

    Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες

  79. 28/04 07:16

    Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο

  80. 28/04 07:12

    Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα

  81. 27/04 18:47

    Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή

  82. 27/04 18:34

    Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία

  83. 27/04 13:08

    «The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες

  84. 27/04 11:17

    Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»

  85. 27/04 10:54

    Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων

  86. 27/04 10:52

    Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός

  87. 27/04 10:51

    Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα

  88. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  89. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  90. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  91. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  92. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  93. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  94. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  95. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  96. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  97. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  98. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  99. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  100. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου