Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Α Decrease font Enlarge font
Ι. Δρέττα: Η Marketing Greece δημιουργεί προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν

Τις στρατηγικές εξωστρέφειας της Marketing Greece και το ρόλο της στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό προϊόν, παρουσίασε η CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, μιλώντας σήμερα στην κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η κ. Δρέττα αναφέρθηκε στις συνέργειες, στις στοχευμένες δράσεις της εταιρίας αλλά και στις καινοτμίες σε επίπεδο ψηφιακού τουριστικό μάρκετινγκ.

Μίλησε ακόμη για το άνοιγμα στις δραστηριότητες με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκατ. sessions, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ΣΕΤΕ.

Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία της κ. Δρέττα: «Αγαπητά μέλη του ΣΕΤΕ,

Κυρίες και κύριοι,

Είναι μεγάλη η τιμή και η χαρά μου να εκπροσωπώ τη Marketing Greece στην 26η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ. 

Με τιμά ιδιαίτερα να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, ανάμεσα στους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου του τουρισμού: 

του σημαντικότερου τομέα ανάπτυξης για την χώρα μας.

Κυρίες και Κύριοι,

Αποστολή και έργο μας στη Μarketing Greece όπως πολύ καλά γνωρίζετε,  είναι να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Η Marketing Greece, κοινωφελής εταιρεία, υφίσταται από το 2013 και στηρίζεται 100% σε ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Κεντρικός στόχος αυτή την πενταετία, από την ίδρυση μέχρι σήμερα, είναι να συμβάλλουμε στην ανάδειξη όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Ως προς τον ρόλο και την σημασία της Marketing Greece, ναι, έχει δώσει και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν, ναι, έχουμε να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό marketing plan, ναι, εξελισσόμαστε παράλληλα με την εποχή μας, που σημαίνει ότι επενδύουμε στην τεχνολογία, σε καινοτόμες εφαρμογές, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν να απευθυνθούμε σε περισσότερα κοινά. 

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε τρία σημαντικά στοιχεία, στα οποία επενδύουμε σταθερά και περιγράφουν ουσιαστικά την στρατηγική μας για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για την χώρα μας: 

Το πρώτο στοιχείο, η καρδιά της Marketing Greece, είναι η εξωστρέφεια.

Αυτό το χαρακτηριστικό μας χτίζεται και υποστηρίζεται από πέντε άξονες …

Ο ένας άξονας είναι το άνοιγμα προς τη βάση, με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση: τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας.  

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πετύχουμε αυτό το εστιασμένο, στοχευμένο άνοιγμα είναι η επί τόπου παρατήρηση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των τουριστικών προορισμών. 

Για αυτό το σκοπό επισκεφθήκαμε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους και ανταλλάξαμε απόψεις για την προβολή του τουρισμού. 

Ο επόμενος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. 

Οι συνεργασίες μας φέτος είναι περισσότερες από ποτέ! 

Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης της αγοράς. 

Τι θέλω να πω με αυτό; 

Δημιουργήσαμε προϋποθέσεις διαχρονικών, σταθερών σχέσεων συνεργασίας: 

Συνεχίστηκαν οι συνεργασίες μας με ενώσεις ξενοδόχων και πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις. 

Επεκτάθηκαν οι συνεργασίες μας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ένα σπουδαίο και απαραίτητο κρίκο στην αλυσίδα του τουρισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η συνεργασία μας με το Δήμο Αθηναίων και το Athens Tourism Partnership συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, όπως και η συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου. 

Όμως ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. 

Έτσι, καλωσορίσαμε στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα. 

Η δύναμή μας είναι η πολύπλευρη σύνθεση και η διαφορετικότητά μας.  

Αυτή είναι η ταυτότητά μας, αυτός είναι ο δικός μας πολλαπλασιαστής. 

Προχωράω σε έναν τρίτο, επόμενο άξονα της εξωστρέφειας μας: 

το άνοιγμα στην κοινωνία. 

Για πρώτη φορά απευθυνθήκαμε στο ευρύ κοινό με μια σειρά κινήσεων εξωστρέφειας και δημοσιότητας. 

Με αυτόν τον τρόπο αποκτήσαμε μια πιο καθαρή εικόνα για το πως αντιλαμβάνονται οι πολίτες την έννοια της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας. 

Στόχος μας δεν ήταν μόνο να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε την κοινή γνώμη στο θέμα του τουρισμού, αλλά να συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης. 

Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι και η ενεργή συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της καμπάνιας “τουρισμός - αξία για όλους” που τρέχει με ιδιαίτερη επιτυχία από την περασμένη εβδομάδα.

Τέταρτος άξονας: 

το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα του discovergreece.com με περισσότερα από 4 εκ sessions σήμερα, μικρές και μεγάλες καμπάνιες, θεματικές αλλά και καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς με παράλληλη στόχευση του εσωτερικού τουρισμού και φυσικά με την επικοινωνιακή υποστήριξη του ίδιου του ΣΕΤΕ. 

Και ένα τελευταίο ποσοτικό στοιχείο για την σημασία του προγράμματος δημοσιότητάς μας: 

Μέσα από ένα διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της Marketing Greece το προηγούμενο έτος προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ.  

Αριθμός εντυπωσιακός, που δείχνει το μέγεθος της δουλειάς και το εύρος της δημοσιότητας.

Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική μας για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς μας συνεργάτες και προμηθευτές. 

Στόχος μας, να απευθυνόμαστε σε όλους και να αναζητούμε τους καλύτερους. 

Μόνο η καλύτερη ιδέα είναι αρκετά καλή για τη χώρα και για το προϊόν.

Σε αυτό το σημείο οφείλω να τονίσω με έμφαση …  

Πιστεύουμε απόλυτα στις συνέργειες. 

Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι πως χτίζουμε συνεργασίες με συμμετέχοντες πολλούς και διαφορετικούς stakeholders. 

Στο τραπέζι μας κάθονται όλοι Τοπική Αυτοδιοίκηση, ιδιώτες, συλλογικές οργανώσεις. 

Και είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα και διαφορετικότητα των συνεργειών μας ένα κρίσιμο στοιχείο της εξωστρέφειας μας. 

Η ίδια η ύπαρξή μας είναι ανοιχτή και εξωστρεφής.

Κυρίες και κύριοι,

Ένα δεύτερο στοιχείο στο οποίο επενδύουμε είναι οι στοχευμένες δράσεις. 

Η Marketing Greece παίρνει αξία από την πρόσβαση στα στοιχεία και τις μελέτες του SETE Intelligence. 

Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε τις δράσεις μας με ακρίβεια και να μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματά τους. 

Έχουμε το μοναδικό προνόμιο να έχουμε ταυτόχρονα τη μεγάλη εικόνα του τουρισμού, των στόχων, των ευκαιριών και των προκλήσεών του, αλλά και τη τεχνογνωσία για τα μέσα και τους τρόπους προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι. 

Έτσι, υπηρετούμε τη στόχευση.

Δεν είμαστε αόριστοι σε αυτά που σχεδιάζουμε. 

Δεν έχουμε γενικούς στόχους, αλλά ειδικούς.

Για να το πω πιο συγκεκριμένα: διαθέτουμε ένα δυναμικό στρατηγικό marketing plan, στη βάση του οποίου πραγματοποιούνται όλες οι δράσεις της εταιρείας. 

Για παράδειγμα τμήμα του σχεδιασμού επικοινωνίας και προβολής μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στις διαρκώς επικαιροποιούμενες προγραμματισμένες πτήσεις της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να αφήνουμε πίσω τη μεγάλη εικόνα του ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό. 

Τρίτο στοιχείο της φυσιογνωμίας μας: 

Καινοτομία και αριστεία στο τουριστικό marketing. 

Πως κατακτήσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά; 

Υιοθετήσαμε βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. 

Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ μεγάλο project, το discovergreece.com και συνεχώς το εξελίσσουμε. Είναι από μόνο του ένα εργαστήριο γνώσης - ένα καινοτόμο εργαλείο: ανοίξαμε με τις δικές μας δυνάμεις το δρόμο του destination digital marketing. 

Υλοποιήσαμε μικρές και μεγάλες καμπάνιες σε συνεργασία με άλλους φορείς. 

Προκαλέσαμε τεράστιο όγκο δημοσιότητας σε διεθνή μέσα.

Όλα αυτά μας επιβάλλουν να είμαστε πρωτοπόροι στην δουλειά μας και είμαστε πανέτοιμοι να πάμε ακόμα πιο πέρα.

Κυρίες και κύριοι, 

Η αξία και η σημασία της συμβολής της Marketing Greece στην προβολή του τουριστικού προϊόντος δεν είναι μια υποκειμενική μας αντίληψη. 

Δεν είναι οι προσωπικές μας απόψεις όσα λέμε για τη δυναμική της Marketing Greece. 

Είναι η φήμη, η καλή εικόνα που σταδιακά με κόπο και πολλή προσπάθεια χτίζεται γύρω από την δουλειά μας.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στην Αμερικανική Πρεσβεία. 

Εκεί, η επιβλέπουσα του brand USA, της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προβολή των ΗΠΑ, δήλωσε έκπληκτη και ενθουσιασμένη για το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση. 

Είδε τη δουλειά μας και εξέφρασε συγκροτημένη άποψη για την αποτελεσματικότητα της.

Όπως μας είπε, είμαστε μια παγκόσμια αποκλειστικότητα - πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. 

Αυτό θα πρέπει να μας λέει πολλά - θα πρέπει να μας ικανοποιεί και να μας δίνει ώθηση για περισσότερη δουλειά, για καλύτερα αποτελέσματα. 

Κυρίες και Κύριοι,

Αγαπητά Μέλη, 

Η Marketing Greece είναι μια πρωτοπόρος πρωτοβουλία. 

Όπλο μας είναι η σκληρή δουλειά

Στρατηγική μας είναι η εξωστρέφεια. 

Και αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει το άνοιγμα σε πολλές κατευθύνσεις. 

Σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε προτάσεις σύνθεσης δυνάμεων με την πολιτεία και με την τοπική αυτοδιοίκηση. 

Και αυτό ακριβώς κάνουμε. 

Προτάσεις συνέργειας. 

Γιατί οι συνέργειες είναι στον πυρήνα της εταιρείας μας - είναι το βασικό στοιχείο της ύπαρξής μας. 

Και έτσι ακριβώς δουλεύουμε. 

Χτίζουμε αυτές τις συνέργειες με στοχευμένες δράσεις, με επένδυση στην καινοτομία και την αριστεία σε όλες τις πρακτικές και τις μεθόδους μας. 

Για όλα όσα έχουμε πετύχει ως τώρα είμαστε πολύ περήφανοι.

Συνεχίζουμε τη δουλειά με ακόμα μεγαλύτερους στόχους. 

Θα τους πετύχουμε - είμαι βέβαιη. 

Συλλογικά και συμπληρωματικά με τους συνεργαζόμενους φορείς θα πετύχουμε να εξελίσσουμε για τον ελληνικό τουρισμό την ταυτότητα και να σχεδιάζουμε την προβολή που αξίζει να έχει η χώρα μας. 

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης για να πάει ακόμα πιο ψηλά ο ελληνικός τουρισμός.

Σας ευχαριστώ πολύ!"

  1. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  2. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  3. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις τα ταξίδια για το 2019

  4. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  5. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  6. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  7. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  8. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  9. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  10. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  11. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  12. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  13. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  14. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  15. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  16. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  17. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  18. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  19. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  20. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  21. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  22. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  23. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  24. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  25. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  26. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  27. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  28. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  29. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  30. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  31. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  32. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  33. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  34. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  35. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  36. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  37. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  38. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  39. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  40. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  41. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  42. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  43. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  44. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  45. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  46. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  47. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  48. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  49. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  50. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  51. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  52. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  53. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  54. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  55. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  56. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  57. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  58. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  59. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  60. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  61. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  62. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  63. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα

  64. 17/01 14:07

    Έρευνα: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος στην Ελλάδα

  65. 17/01 13:50

    Η Ryanair αντικαθιστά τα πακέτα διακοπών με τις κρατήσεις πτήσεων και διαμονής

  66. 17/01 13:29

    Αυξάνεται ο αριθμός, μειώνεται η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων

  67. 17/01 12:56

    Θετικά μηνύματα από την Αυστρία για την Κρήτη

  68. 17/01 12:47

    Μ.Κόνσολας: Ακόμη να ξεκινήσει η αποκατάσταση των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω

  69. 17/01 12:31

    TUI Aυστρίας: Στους πρώτους προορισμούς η Ελλάδα στην έκθεση Ferien-Messe Wien

  70. 17/01 12:13

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 5 απόλυτες τάσεις για το 2019- Στο 1 τρισ.δολ. ο ετήσιος τζίρος

  71. 17/01 11:32

    Τι συναρπάζει τους Φινλανδούς τουρίστες στον τόπο διακοπών

  72. 17/01 11:31

    H Zeus International προτιμητέος επενδυτής για το π.ξενοδοχείο "Kάνιγγος 21"- Τρεις ενδιαφερόμενοι για το π."Εσπέρια"

  73. 17/01 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση της αεροπορικής κίνησης προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  74. 17/01 10:40

    Ανερχόμενες αγορές για τη Χαλκιδική Ολλανδία και Αυστρία

  75. 17/01 10:20

    Air France: Θερινή πτήση Παρίσι- Ηράκλειο για πρώτη φορά

  76. 17/01 10:04

    Αποφάσεις για τουριστικά καταλύματα σε Ναύπακτο και Γρεβενά

  77. 17/01 10:01

    Προώθηση της Λέσβου ως προορισμός για μαθητικές εκδρομές

  78. 17/01 09:56

    Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας

  79. 17/01 09:53

    ΕΟΤ: Ομάδα εργασίας για τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις ανανέωσης τουριστικών λεωφορείων

  80. 17/01 09:50

    Συγχωνεύσεις και απορροφήσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  81. 17/01 09:40

    Επίτιμος δημότης Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης

  82. 16/01 16:29

    Emirates: Δεύτερη καθημερινή πτήση προς Αθήνα

  83. 16/01 16:18

    Συνέδριο BnB Guest Conference: Έρευνα για τις επιπτώσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης στους ιδιοκτήτες ακινήτων

  84. 16/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Στις "τάσεις" του 2018 η Ελλάδα- Πώς θα εξελιχθεί το 2019

  85. 16/01 14:32

    Προβολή της Πάρου στην Αυστρία

  86. 16/01 14:25

    Κέρκυρα: Ημερίδα για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προϊόντος

  87. 16/01 14:20

    Μόνιμη τουριστική προβολή της Ελλάδας στη Σαγκάη

  88. 16/01 14:18

    Ελληνικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση των αφίξεων από τη Νορβηγία το 2019

  89. 16/01 13:52

    Nέο πρόγραμμα πιστότητας πελατών στη Marriott από τον Φεβρουάριο

  90. 16/01 13:41

    Το νέο Δ.Σ. στην Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Ηρακλείου

  91. 16/01 13:00

    Μ.Κόνσολας: Επιβεβαιώνεται η παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων στο Υπερταμείο

  92. 16/01 12:26

    Ryanair: Διακόπτει και τις πτήσεις από Αθήνα προς Χανιά, Ρόδο και Μύκονο

  93. 16/01 12:14

    Η Ελλάδα παραμένει ο πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς τουρίστες

  94. 16/01 12:03

    Το τουριστικό προφίλ της Ρόδου και Χαλκιδικής σε συνέδριο του Κολεγίου Ανατόλια

  95. 16/01 11:51

    Κάρπαθος: Νέες δράσεις τουριστικής προβολής το 2019

  96. 16/01 11:33

    Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing

  97. 16/01 11:18

    Booking.com: Γιατί τα εναλλακτικά καταλύματα κερδίζουν τους σύγχρονους τουρίστες

  98. 16/01 10:48

    Saudia: 4 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  99. 16/01 10:39

    Τουρκικός τουρισμός: Ο φιλόδοξος στόχος για 70 εκατ. τουρίστες και 80 δισ.δολ. έσοδα έως το 2023

  100. 16/01 10:37

    Olympic Holidays: Νέα εφαρμογή για τους Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα και την Κύπρο