Marketing Greece: Έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησης

Α Decrease font Enlarge font
Marketing Greece: Έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησηςΗ διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κυρία Ιωάννα Δρέττα με τους τουριστικούς συντάκτες σήμερα

Η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τουριστικής ζήτησης αποτελεί τον βασικό στόχο του προγράμματος δράσεων της Marketing Greece για το 2018, όπως είπε σήμερα η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε συνάντηση με τους τουριστικούς συντάκτες. Έτσι, ολες οι δράσεις θα επιδιώκουν την υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών για την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική διάχυση του ταξιδιωτικού ρεύματος.

Εξειδικεύοντας τις προτεραιότητες της εταιρείας για το τρέχον έτος, η κυρία Δρέττα επεσήμανε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα:

  • στην προώθηση τουριστικών προϊόντων της χώρας με υπάρχουσα ή και ανερχόμενη δυναμική, θέτοντας ως βασικό κριτήριο την εκτίμηση της τουριστικής κίνησης, σύμφωνα με τον προγραμματισμό θέσεων του 2018
  • στην προβολή προορισμών, με βάση το επίπεδο των υποδομών και την προσβασιμότητα, καθώς και στην προώθηση τους μέσω ψηφιακών δράσεων στο Discovergreece.com και ενεργειών δημοσιότητας
  • στην εμβάθυνση σε ποιοτικά στοιχεία των επισκεπτών, για ουσιαστικότερη στόχευση βασικών και αναδυόμενων αγορών
  • στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού με ενέργειες προώθησης που θα απευθύνονται στον Έλληνα ταξιδιώτη 

Παράλληλα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece αναφέρθηκε στην storytelling πλατφόρμα προώθησης ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, Blogrotters, η οποία το 2018 εστιάζει στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας. Με concept “BITE – SIZED GREECE” το Blogtrotters προσκαλεί travel bloggers, instagrammers και vloggers να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την ταυτότητα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη γαστρονομία τους.

Η κυρία Δρέττα υπογράμμισε επίσης οτι η Marketing Greece έχει σταθερό στόχο την εξεύρεση χορηγιών, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες ειδικών δράσεων, αλλά και προβολής περιφερειών, όπως συμβαίνει με την Θεσσαλία, όπου επί δυο χρόνια χορηγός της τουριστικής προβολής είναι η εταιρεία 3Ε.

Στις εφετινές δράσεις προβολής ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον εσωτερικό τουρισμό.

Ο απολογισμός του 2017

Η κυρία Δρέττα έδωσε επίσης έναν αναλυτικό απολογισμό των δράσεων που υλοποίησε η Marketing Greece το 2017.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα δημοσιότητας που σχεδίασε και υλοποίησε το διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, από το οποίο προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ. Στόχος του προγράμματος δημοσιότητας ήταν:

  • να ενδυναμώσει την εικόνα της Αθήνας και να την καθιερώσει μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών city break προορισμών, αναδεικνύοντας την ισχυρή πολιτιστική της διάσταση
  • να εστιάσει στην προβολή και ανάδειξη λιγότερο γνωστών νησιωτικών και ηπειρωτικών προορισμών, παρουσιάζοντας την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας
  • να προσεγγίσει νέες αγορές, όπως την Πολωνία και την Ιταλία, που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση εισερχόμενου τουρισμού και προοπτική για περαιτέρω ανάπτυξη

Επιπλέον, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece έκανε ειδική αναφορά στην εξέλιξη του Discovergreece.com και του οικοσυστήματός του, που με όχημα την καμπάνια Wanderlust Greece, δημιουργεί ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα εργαλείο που παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο, προβάλλει ζωντανά τους ελληνικούς προορισμούς στους χρήστες και έχει επιτύχει μέχρι σήμερα σημαντικά νούμερα διείσδυσης και αλληλεπίδρασης με το κοινό των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης του. 

Το Discovergreece.com και τα Μέσα Κοινωνικής του Δικτύωσης, έχουν να επιδείξουν σημαντική ανάπτυξη, η οποία μεταφράζεται σε:

  • 90% αύξηση των οργανικών visits στο Discovergreeece.com για το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2018, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017
  • 40% αύξηση των followers στο Instagram το τελευταίο 10μηνο
  • αύξηση του engagement rate από 3,5% σε 5% στο Facebook, ποσοστό ιδιαίτερα σημαντικό αν ληφθεί υπόψη ότι ο μέσος όρος, για τις σελίδες Facebook που έχουν αντίστοιχη δυναμική με του Discovergreece.com, ανέρχεται σε 3% 

Καταλήγοντας, η κυρία Δρέττα τόνισε: «Συνεχίζουμε, δυναμικά και το 2018 να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την ενιαία εθνική στρατηγική τουριστικής προώθησης της χώρας, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Στο πλαίσιο των δράσεών μας, στοχεύουμε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με απώτερο στόχο την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, καθώς και τη διάχυση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος σε μεγαλύτερη περίοδο και περισσότερους προορισμούς».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και α’ αντιπροέδρου της Marketing Greece, κου Αλέξανδρου Βασιλικού και της αντιπροέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Marketing Greece, κυρία Χριστίνας Τετράδη.

Το νέο Δ.Σ. της Marketing Greece

Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας αποτελείται από τους:
Ιωάννη Ρέτσο Πρόεδρο
Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος
Αλέξναδρο Βασιλικό (Αντιπρόεδρος Α'),
Αγάπη Σμπώκου (Αντιπρόεδρος B’)
και μέλη τους Ανδρέα Ανδρεάδη, Χλόη-Μαρία Λασκαρίδη, Γιώργο Βερνίκο, Ευτύχιο Βασιλάκη, Ιωάννη Παράσχο, Ανδρέα Στυλιανόπουλο, Καλλίνικο Καλλίνικο, Μιχήλ Μαυρόπουλο, Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, Χρήστο Στεργίου, Παναγιώτη Ποδηματά, Φώτιο-Ιωσήφ Κοκοτό, Χριστίνα Τετράδη, Άρη Σολούνια, Ειρήνη Γερουλάνου, Αθανάσιο Συριανό, Κωνσταντίνο Ζήκο, Μαρία Μπάκουλα Κάντζα και Χαρίκλεια Νταλέκου.
 

 

  1. 15/12 10:58

    Έξυπνος ψηφιακός ξεναγός για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

  2. 15/12 10:55

    Τα Φεστιβάλ δυνατό τουριστικό χαρτί για την Αν. Μακεδονία - Θράκη

  3. 15/12 10:50

    Αγώνας δρόμου Run the Lake στη Λίμνη Βουλιαγμένης

  4. 14/12 14:23

    ΣΕΤΚΕ: Απατεώνες υπόσχονται επιδοτήσεις στα τουριστικά καταλύματα

  5. 14/12 12:47

    Μ.Κόνσολας: Το στρατηγικό σχέδιο της Ν.Δ. για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας

  6. 14/12 12:19

    Γεμάτος ελαστικά αυτοκινήτων ο βυθός στο λιμάνι Πάχης στα Μέγαρα

  7. 14/12 12:14

    Βραβείο Umwelt Champion 2019 της TUI στο Apollonia Beach Resort & Spa

  8. 14/12 11:55

    Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

  9. 14/12 11:46

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων στη Μήλο

  10. 14/12 11:39

    Τουρκικός τουρισμός | Έσπασαν το ρεκόρ των 35 εκατ. οι αφίξεις στο 10μηνο

  11. 14/12 11:10

    Εγκαίνια του 14ου καταστήματος για τον Όμιλο Πορτοκαλίδη Istikbal

  12. 14/12 10:35

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι καυτοί προορισμοί και οι τάσεις για το 2019

  13. 14/12 09:58

    Προβολή της Αλοννήσου στη Φινλανδία

  14. 14/12 09:54

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων για το 2019

  15. 14/12 09:48

    Δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  16. 14/12 09:44

    Skyscanner: Εκτός η Ελλάδα, μέσα η Κύπρος στους top ηλιόλουστους προορισμούς το Χειμώνα

  17. 14/12 09:31

    Η υπερφορολόγηση ναρκοθετεί και τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα

  18. 13/12 21:47

    Το αεροδρόμιο της Αθήνας #Hubofstories

  19. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  20. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  21. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  22. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  23. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  24. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  25. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  26. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  27. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  28. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  29. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  30. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  31. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  32. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  33. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  34. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  35. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  36. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  37. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  38. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  39. 12/12 16:50

    Τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  40. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  41. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  42. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  43. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  44. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  45. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  46. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  47. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  48. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  49. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  50. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  51. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  52. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  53. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  54. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  55. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  56. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  57. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  58. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  59. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  60. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  61. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  62. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  63. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  64. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  65. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  66. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  67. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  68. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  69. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  70. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  71. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  72. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  73. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  74. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  75. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  76. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  77. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  78. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  79. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  80. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  81. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  82. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  83. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  84. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  85. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  86. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  87. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  88. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  89. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  90. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  91. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  92. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  93. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  94. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  95. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  96. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  97. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  98. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  99. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  100. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες