ΣΕΤΕ: Έρχονται οι "Γαστρονομικοί Προορισμοί"

Α Decrease font Enlarge font
ΣΕΤΕ: Έρχονται οι "Γαστρονομικοί Προορισμοί"

Θεματική συνάντηση εργασίας διοργάνωσε, σήμερα, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων με τίτλο: «Τουρισμός, Γαστρονομία και Τοπική Ταυτότητα: Mία ελληνική ματιά σε μία παγκόσμια τάση».

Η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΣΕΤΕ για την ανάδειξη σημαντικών ζητημάτων που αφορούν στη βιώσιμη ανάπτυξη και ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού. 

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, κατά τον εναρκτήριο χαιρετισμό του στη συνάντηση εργασίας, ανακοίνωσε ένα νέο έργο με τίτλο  «Γαστρονομικοί Προορισμοί» το οποίο θα υλοποιηθεί από τον Σύνδεσμο, το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece. Το έργο αυτό θα εκτελεστεί σε συνεργασία με το Greek Gastronomy Guide.

Σύμφωνα με τον κ. Ρέτσο «σκοπός των Γαστρονομικών Προορισμών είναι να δούμε στην πράξη την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος - πιλοτικών προορισμών στην αρχή - μέσα από τη γαστρονομία».

Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα θα έχουν οι τοπικές γαστρονομικές κοινότητες, οι τοπικές κοινωνίες. Οι δράσεις του έργου θα αφορούν στην εκπαίδευση και στην προβολή.

Το έργο έχει 4 βασικούς στόχους:

  Ανάπτυξη της τοπικής γαστρονομικής ταυτότητας και ενίσχυση των συνεργασιών

  Ενδυνάμωση της προστιθέμενης αξίας των προορισμών

  Βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος

  Αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ως προς την διάσταση της γαστρονομίας

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, η αυθεντικότητα και ο τοπικός χαρακτήρας της γαστρονομίας αποτελούν συγκριτικά πλεονεκτήματα για έναν προορισμό που στοχεύει στην ολιστική βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.

Παράλληλα, σημείωσε ότι η εξάρτηση των δύο τομέων είναι σημαντική και αμφίδρομη, με περιθώρια ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης. Αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων και προσφέρει ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών.

Στο πάνελ της συζήτησης με συντονίστρια την κα Ντένη Καλλιβωκά, εκδότρια του  Difford’s Guide, (Greece and Cyprus) κατέθεσαν τις απόψεις τους για το θέμα ο λειτουργικός διευθυντής της Grecotel Hotels and Resorts, κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, ο δημιουργός του Greek Gastronomy Guide, κ.  Γιώργος Πίττας, ο  ιδιοκτήτης του Εστιατορίου ΣΕΛΗΝΗ, κ. Γιώργος Χατζηγιαννάκης και ο  εκπρόσωπος του Tinos Food Paths, κ. Αντώνης Ψάλτης.      

Ο κ. Καλαϊτζιδάκης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «η Grecotel αναπτύσσοντας μοναδικά πρότυπα που εκφράζουν τον κρητικό πολιτισμό και αναδεικνύουν τις αξίες της Κρήτης, προβάλλει το νησί, την  κρητική φιλοξενία και την κρητική διατροφή, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην  βιώσιμη ανάπτυξή της, συνδέοντας επιτυχώς τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα».

Ο κ.  Πίττας τόνισε μεταξύ άλλων ότι «οι Γαστρονομικές Κοινότητες οργανώνονται στη βάση των αξιών της ποιότητας, της εντοπιότητας και της συνεργασίας, αξιοποιούν τους γαστρονομικούς πόρους κάθε περιοχής, δημιουργούν ισχυρή πολιτιστική και τουριστική ταυτότητα, με σκοπό κάθε τόπος της χώρας μας να αναδειχθεί ως Γαστρονομικός Προορισμός».

Ο κ. Χατζηγιαννάκης υπογράμμισε την ανάγκη υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου για την διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα. Στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου, πρόσθεσε, θα είναι σημαντική η συμβολή του ΣΕΤΕ, ιδιαίτερα, ως προς τον συντονισμό των ενεργειών σε τοπικό επίπεδο.

Από την πλευρά του, ο  κ. Ψάλτης τόνισε ότι «το Tinos Food Paths είναι τα βήματα μιας ομαδικής πορείας που αργά και συνειδητά φέρει την γαστρονομία του τόπου στο επίκεντρο και εμάς όλους βοηθούς σε αυτό. Τροφοδοτείται από την κουλτούρα και την παράδοση. Τροφοδοτεί το παρόν με τη θέρμη της συνεργασίας».

Σε χαιρετισμό που απηύθυνε ο γενικός γραμματέας αγροτικής πολιτικής και διαχείρισης κοινοτικών πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Χαράλαμπος Κασίμης υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι το υπουργείο αντιμετωπίζει τη γαστρονομία ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της γεωργίας και του τουρισμού. Επίσης, τάχθηκε υπέρ της μετατόπισης της αγροτικής παραγωγής από ένα βιομηχανοποιημένο μοντέλο σε ένα μοντέλο ποιότητας και ταυτότητας.

Επιπλέον, ο γενικός γραμματέας τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού, κ. Γιώργος Τζιάλλας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει το υπουργείο για την προβολή θεματικών μορφών τουρισμού μεταξύ των οποίων και του γαστρονομικού τουρισμού στις ξένες αγορές.

Διαβάστε το χαιρετισμό του κ. Ρέτσου: "Είναι ιδιαίτερη η χαρά μου για τη σημερινή μας συνάντηση που έρχεται να εξελίξει τη συζήτηση για ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η συσχέτιση του τουρισμού με την γαστρονομία και την τοπική ταυτότητα.

Το κύριο όχημα που έχει επιλέξει ο ΣΕΤΕ για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, είναι ο εμπλουτισμός της εμπειρίας που προσφέρουμε στους ταξιδιώτες της χώρας μας.

Αυτό θα το πετύχουμε αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα, με αιχμή του δόρατος την αγροδιατροφή και τον πολιτισμό.   

Θα ήθελα λοιπόν να σας ευχαριστήσω θερμά για τη παρουσία σας σήμερα στο δεύτερο κατά σειρά workshop που διοργανώνει ο ΣΕΤΕ, για τον σκοπό αυτό.

Το πρώτο είχε θέμα τον πολιτισμό, όπου αναδείχθηκε η σημασία του για τη διαφοροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. (είδαμε και το σχετικό βίντεο πριν από λίγο)

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το δεύτερο σημαντικό πυλώνα που έχουμε επιλέξει για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του τομέα.

Την αγροδιατροφή.

Η ενίσχυση των δεσμών μεταξύ του τουρισμού και της αγροδιατροφής, οι συνέργειες και η διασύνδεσή τους, προσφέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών.

Ο πρωτογενής τομέας, η γαστρονομία, τα τοπικά προϊόντα, είναι ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα που ενισχύουν το προϊόν μας, το διαφοροποιούν και τελικά η σύνθεση αυτή βοηθά στο χτίσιμο μοναδικών τουριστικών εμπειριών. 

Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι η εξάρτηση των δύο τομέων είναι σημαντική και αμφίδρομη, με περιθώρια ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης.

Η διασύνδεση, όχι μόνο αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων, αλλά προσφέρει και ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών, μέσω της δημιουργικής παραγωγής, της διάθεσης και εμπορίας τοπικών προϊόντων, της γαστρονομίας και της βιωματικής εμπειρίας.

Παράλληλα, τα τρόφιμα υψηλής ποιότητας είναι ζητούμενο για το σύνολο των τουριστικών καταλυμάτων και η προμήθεια του μεγαλύτερου μέρους από τους τοπικούς παραγωγούς, μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη και να δημιουργήσει νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας στην τοπική παραγωγή.

Οι προκλήσεις της ανάθεσης της προμήθειας τροφίμων στους τοπικούς προμηθευτές, πρέπει να αντιμετωπιστούν κατά τρόπο τέτοιο, που να ανταποκρίνεται στα εμπορικά πρότυπα, στις απαιτούμενες ποσότητες και στις προτιμήσεις των πελατών και να εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας, υγιεινής και ασφάλειας.

Εξίσου κρίσιμο, είναι το πλαίσιο πολιτικής που προωθεί τις διασυνδέσεις μεταξύ του τομέα της γεωργίας, του τουρισμού και του εμπορίου.

Το περιβάλλον της εμπορικής πολιτικής θα πρέπει να είναι ευνοϊκότερο για τον ιδιωτικό τομέα και τις επενδύσεις, υποστηρίζοντας, ταυτόχρονα, τους τοπικούς επιχειρηματίες μέσω κατάλληλων κινήτρων.

Ο ΣΕΤΕ υλοποιεί μια δέσμη ενεργειών, προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει δημιουργικά στον δημόσιο διάλογο για τα οφέλη της διασύνδεσης της αγροδιατροφής με τον τουρισμό.

Το πρόσφατο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου, ανέλυσε βέλτιστες πρακτικές επί του θέματος και συντόνισε στα πάνελ των συζητήσεων διακεκριμένους Έλληνες και ξένους ομιλητές.

Παράλληλα, από το καλοκαίρι, έχουμε επισκεφτεί προορισμούς σχεδόν σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Σε όλους αυτούς τους προορισμούς, ήρθαμε σε επαφή τόσο με τα Μέλη μας, όσο και με τους παραγωγικούς φορείς και επισκεφτήκαμε πρότυπες γαλακτοκομικές μονάδες, παραγωγούς κρασιού, συνεταιρισμούς τοπικών προϊόντων και φάρμες.

Ένα πρώτο συμπέρασμα από αυτές τις συναντήσεις, είναι το ότι υπάρχει έντονη διάθεση για στενότερη συνεργασία.

Υπάρχει πρόσφορο έδαφος, που αν το εκμεταλλευτούμε, είναι βέβαιο πως θα δημιουργήσουμε αξία τόσο στο τοπικό τουριστικό προϊόν, όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

Επίσης, συμμετέχουμε ενεργά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης «Φόρουμ Αγροδιατροφής, Βιομηχανίας, Τουρισμού» συμβάλλοντας στη σύνθεση των πολιτικών και των ενεργειών που θα προταθούν από την συντονιστική επιτροπή.

Είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τις αρμόδιες αρχές και συμβουλευτικά, να συμβάλλουμε στην χάραξη και την υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει εσωτερικές ομάδες εργασίας, στις οποίες συμμετέχουν τα μέλη του Συνδέσμου, για μια σειρά ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένης και της διασύνδεσης του τουρισμού με την αγροδιατροφή.

Στόχος της ομάδας είναι να εμβαθύνει τις γνώσεις των μελών σε θέματα διασύνδεσης τουρισμού και γαστρονομίας, να ζυμωθούν απόψεις και να προταθούν συγκεκριμένες δράσεις που ενισχύουν τις διατομεακές συνέργειες.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν παρουσιαστεί σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες όπως το we do local, η πρωτοβουλία Ελλαδικά μας και το έργο που έχει υλοποιήσει το ίδρυμα της TUI στην Κρήτη, ενώ έχουν συζητηθεί θέματα όπως η σημασία του branding και της πιστοποίησης στα ελληνικά προϊόντα.

Σημαντικό έργο έχει να επιδείξει το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, με τον εκπαιδευτικό του πυλώνα, το SETE Training, σε επίπεδο δράσεων.

Συνεργαζόμαστε με τον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου, για την ανάδειξη του ελληνικού κρασιού και τη γνωριμία των επαγγελματιών του τουρισμού με τις επιλογές, τις δυνατότητες και τις ιδιομορφίες του.

Επίσης, με κεντρικό άξονα τη γαστρονομία, ξεκινάμε συνεργασία με το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας και μεταφέρουμε την επιτυχία του σε ολόκληρη της Ελλάδα. Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία εκπαιδευτική εκδήλωση, διάρκειας μίας ή δύο ημερών σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να προστεθεί στο ήδη επιτυχημένο πλάνο εκπαιδευτικών δράσεων του SETETraining, το οποίο μετρά πλέον τρία χρόνια υλοποίησης με καταπληκτικά αποτελέσματα. Μεταξύ των κεντρικών εκπαιδευτικών θεματικών, συγκαταλέγονται η γαστρονομία και ο επισιτισμός.

Τέλος, μέσα στο 2018, το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ θα δημιουργήσει εξειδικευμένα policy papers με καλές πρακτικές από όλο τον κόσμο και συγκεκριμένες προτάσεις πολιτικής, ενώ θα κατατεθούν έρευνες και εγχειρίδια που εστιάζουν στη διασύνδεση και απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και της αγροδιατροφής.

Ήδη σχεδιάζεται μελέτη με τίτλο «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Hospitality / Destination Marketing».

Και δεν σταματάμε εδώ,

Από την πλευρά της, η Marketing Greece, σχεδιάζει και υλοποιεί καμπάνιες προβολής, οι οποίες αναδεικνύουν την τοπική παραγωγή, την γαστρονομία του κάθε προορισμού και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορούν να ζήσουν οι μελλοντικοί επισκέπτες στη χώρα μας, επικοινωνώντας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, το μοναδικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας στις βασικές αγορές μας.

Ταυτόχρονα, η Marketing Greece στα ταξίδια που οργανώνει για δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης, συχνά επικεντρώνεται στα γαστρονομικά συγκριτικά πλεονεκτήματα των προορισμών. Το 2018, η ψηφιακή πλατφόρμα αφήγησης ταξιδιωτικών εμπειριών blogtrotters, αφιερώνεται στη γαστρονομία.

Κυρίες και κύριοι,

Σήμερα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ένα νέο έργο, στο οποίο θα εργαστούμε συστηματικά ο ΣΕΤΕ, το Ινστιτούτο και η Marketing Greece.

Το νέο έργο έχει τίτλο  «Γαστρονομικοί Προορισμοί» και αποτελεί μία σύμπραξη με το Greek Gastronomy Guide.

Σκοπός των Γαστρονομικών Προορισμών είναι να δούμε στην πράξη την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος - πιλοτικών προορισμών στην αρχή - μέσα από τη γαστρονομία.

Θεωρούμε ότι πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα πρέπει να έχουν οι τοπικές γαστρονομικές κοινότητες, οι τοπικές κοινωνίες.

Γι’ αυτό οι δράσεις του έργου θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των γαστρονομικών κοινοτήτων, ώστε εκείνες να αποτελούν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης και συγκρότησης της πολιτιστικής και της τουριστικής ταυτότητας του κάθε προορισμού.

Θα συμβάλλουμε στην αναβάθμιση της τοπικής γαστρονομικής προσφοράς μέσα από δράσεις εκπαίδευσης, ενώ μέσα από δράσεις προβολής θα προωθήσουμε τις εμπλουτισμένες τουριστικές εμπειρίες που θα προκύψουν.

Το έργο έχει 4 βασικούς στόχους:

  Ανάπτυξη της τοπικής γαστρονομικής ταυτότητας και ενίσχυση των συνεργασιών

  Ενδυνάμωση της προστιθέμενης αξίας των προορισμών

  Βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος

  Αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού, ως προς την διάσταση της γαστρονομίας

Κυρίες και Κύριοι,

Σε αυτό το πλαίσιο, δουλεύουμε εντατικά προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μιας κοινωνικής συμμαχίας για τον τουρισμό.

Έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη ευκαιρία.

Να επικοινωνήσουμε ότι ο τομέας μας είναι ο δρόμος που οι νέοι μπορούν να πάρουν για να νιώθουν σίγουροι για το μέλλον τους.

Να αποδείξουμε ότι ο τουρισμός, εκτός από οικονομικό έχει και σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα, υποστηρίζει έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, καθώς και μια σειρά άλλων επαγγελμάτων και κλάδων που βασίζονται σε αυτόν. 

Να πείσουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμια δύναμη στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με αιχμή τον τουρισμό.

Μια χώρα που όλοι οι παραγωγικοί τομείς της οικονομίας θα συνεργαστούν, ώστε να αναπτυχθούν από κοινού και να χτίσουν ένα σύγχρονο, αλληλένδετο και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης, που θα αξιοποιεί τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και θα δημιουργεί αλυσίδες αξίας και δικτύωσης.

Ένα μοντέλο που θα στηριχθεί στην αύξηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας, στην εξωστρέφεια, στην ενίσχυση της απασχόλησης και στην περιφερειακή ανάπτυξη.

Ο τουρισμός, για ακόμα μια φορά δηλώνει δυναμικά «παρών» όχι μόνο για το μέλλον της εθνικής μας οικονομίας, αλλά για το μέλλον της χώρας.

Γνωρίζουμε ότι οι δυσκολίες που θα συναντήσουμε είναι μεγάλες.

Δεν είμαστε ούτε αιθεροβάμονες, ούτε υπερβολικά αισιόδοξοι.

Έχουμε πίστη όμως στις δυνάμεις αυτού του τόπου, που ξέρει να προσπερνά με δουλειά και επιμονή όλα τα εμπόδια".

  1. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  2. 09/12 16:02

    Υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία

  3. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  4. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  5. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  6. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  7. 08/12 12:36

    5η ait expo: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  8. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  9. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  10. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  11. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  12. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  13. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  14. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  15. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  16. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  17. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα

  18. 07/12 13:39

    Σε διαβούλευση σχέδιο Κανονισμού Καζίνο

  19. 07/12 13:29

    Η FedHATTA στηρίζει τον οινικό τουρισμό της Νάουσας

  20. 07/12 13:15

    Περισσότερο σεξ στις διακοπές θέλουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  21. 07/12 12:51

    Virtuoso: Οι 9 εμπειρίες πολυτελών διακοπών που δεν πρέπει να χάσει κανείς το 2019

  22. 07/12 12:01

    +12,3% η επιβατική κίνηση στην Αθήνα το Νοέμβριο

  23. 07/12 11:41

    Fraport Greece: Διψήφια αύξηση των επιβατών το Νοέμβριο

  24. 07/12 11:41

    Επενδύσεις: Προκαταβολή του 25% της επιχορήγησης

  25. 07/12 11:38

    Σε διαβούλευση το σ/ν για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων

  26. 07/12 11:22

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία το 2019

  27. 07/12 11:15

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το θεματικό τουρισμό - Τι περιλαμβάνει

  28. 07/12 10:38

    1,5 εκατ. Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα το 2019

  29. 07/12 10:24

    Διεθνής διάκριση για το ξενοδοχείο Liostasi Hotel & Suites

  30. 07/12 10:16

    Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Προβολή παραγωγών σε 30 ξενοδοχεία

  31. 07/12 10:14

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πολιτιστική διαδρομή "Δρόμοι Υγείας"

  32. 07/12 10:12

    Δήμος Πόρου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  33. 07/12 10:09

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στην Κίνα

  34. 07/12 10:05

    Δυο νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  35. 06/12 16:17

    Ο Δήμος Χερσονήσου στην Grecak Panorama και Greek Food Show

  36. 06/12 14:38

    Στην Κέρκυρα το βραβείο καλύτερης ευρωπαϊκής τοποθεσίας για κινηματογραφικά γυρίσματα

  37. 06/12 14:17

    ΠΟΤ- UNESCO: Ο πολιτιστικός τουρισμός οδηγεί στην ευημερία των κοινοτήτων

  38. 06/12 13:41

    Αίτηση πτώχευσης από την ελβετική αεροπορική εταιρεία PrivatΑir

  39. 06/12 13:26

    Η Ρόδος ιδανικός τουριστικός προορισμός για τους Πολωνούς

  40. 06/12 13:23

    Η γαστρονομία της Αστυπάλαιας προβάλλεται στην Ινδία

  41. 06/12 12:54

    Αυτό το αθηναϊκό ξενοδοχείο είναι ανάμεσα στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  42. 06/12 12:35

    Αγωγή εκατομμυρίων δολαρίων στη Hilton για βιντεοσκόπηση επισκέπτριας στο ντουζ

  43. 06/12 12:11

    Ο ελληνικός τουρισμός υγείας και η κληρονομιά του Ιπποκράτη προβάλλεται στη Ρωσία

  44. 06/12 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Σύγχρονη ταυτότητα, με στόχο τα 50 εκατ. τουρίστες το 2019

  45. 06/12 11:56

    Αμερικανικός τουρισμός | Απογείωση της ζήτησης για Μύκονο το 2018- Οι top τάσεις στα ταξίδια

  46. 06/12 11:29

    Σειρά ριάλιτι στο MTV για το Beach Club της Lindsay Lohan στη Μύκονο (video)

  47. 06/12 10:45

    Δράσεις για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Κρήτη

  48. 06/12 10:43

    Ο τουριστικός χάρτης της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  49. 06/12 10:41

    Οργανισμός Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού στο Β.Αιγαίο

  50. 06/12 10:37

    Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019

  51. 06/12 10:33

    Πινακίδες τουριστικής πληροφόρησης στη Σπάρτη- Λεύκωμα για τη Δ.Μακεδονία

  52. 05/12 19:59

    Τουρισμός υπαίθριων δραστηριοτήτων: Τρίτος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

  53. 05/12 19:39

    SETE Workshop: «To κρασί συναντά τον τουρισμό»

  54. 05/12 19:31

    Aegean: Προσύμφωνο με την Pratt & Whitney για κινητήρες GTF στα Α320neo

  55. 05/12 19:25

    Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  56. 05/12 15:57

    Χριστούγεννα στην Αθήνα: 230 εκδηλώσεις στο εορταστικό πρόγραμμα του δήμου

  57. 05/12 14:43

    ΕΞΑ-ΑΑ: Τα προβλήματα της Αθήνας στους υποψήφιους δημάρχους

  58. 05/12 14:32

    Αλλοδαπός νοίκιαζε ανύπαρκτα διαμερίσματα στο εξωτερικό μέσω του διαδικτύου

  59. 05/12 14:16

    Στη Ελλάδα η απονομή των Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards 2019

  60. 05/12 13:53

    Πέμπτος μεγαλύτερος προορισμός για τους Αυστριακούς η Ελλάδα

  61. 05/12 13:18

    Η γαστρονομία της Τήνου σε εκδήλωση στο Μαρούσι

  62. 05/12 13:16

    Προσλήψεις στην Emirates | Open Day σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  63. 05/12 13:13

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς θα επηρεάσει το Brexit τις διακοπές στη Μεσόγειο

  64. 05/12 12:31

    Αθλητικός τουρισμός | Διεθνής διάκριση για το Santorini Experience

  65. 05/12 12:26

    Ο τουρισμός ενεργοποίησε την ελληνική αγορά ακινήτων

  66. 05/12 12:02

    Παραπλάνηση των ταξιδιωτών από την Trivago στην Αυστραλία

  67. 05/12 11:41

    Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης 2019 στη Μπρέντα της Ολλανδίας

  68. 05/12 11:22

    Τουρισμός: Ποιες πόλεις ήταν οι πιο περιζήτητες στους διεθνείς ταξιδιώτες το 2018

  69. 05/12 11:06

    Blu Express: 5 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2019

  70. 05/12 11:00

    Ν. Ηγουμενίδης: Να προστατευθεί η θέση των ξεναγών ως πρεσβευτών της χώρας

  71. 05/12 10:48

    Φαντασμαγορική γιορτή για τα Χριστούγεννα στη μαρίνα Φλοίσβου

  72. 05/12 09:27

    ΣΕΤΕΥΔ: Οι υπαίθριες δραστηριότητες δεν είναι "τουρισμός αθλητικής αναψυχής"- Ο κλάδος θα γυρίσει πίσω 40 χρόνια

  73. 05/12 09:21

    Δήμος Ιλίου: Όχι σε μονάδα επεξεργασίας λυμάτων

  74. 05/12 09:19

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για επενδύσεις σε ξενοδοχεία

  75. 05/12 09:17

    Δράσεις για τον τουρισμό σε Ναύπακτο και Λουτράκι

  76. 05/12 09:14

    Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Σύστημα διαχείρισης προορισμού

  77. 05/12 09:10

    ΕΛΣΤΑΤ: Χωρίς αναλυτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό και το 2019

  78. 05/12 09:03

    Ξενοδοχεία: Παράταση του διαγωνισμού για τη μίσθωση του κτιρίου στη Ζαλοκώστα

  79. 04/12 17:53

    Κορυφαία στελέχη αεροδρομίων στο συμπόσιο του ΔΑΑ

  80. 04/12 15:00

    Απάτη 43.000 ευρώ από ταξιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα

  81. 04/12 14:26

    The Best for the Guest | Συνέδριο Οικονομίας Διαμοιρασμού & Βραχυχρόνιας Μίσθωσης

  82. 04/12 14:21

    Το Discover North Athens προσέλκυσε Kινεζικές συμμετοχές στο Olympic Stadium Run

  83. 04/12 14:05

    Κερδίστε προσκλήσεις στο Posidonia Sea Tourism Forum

  84. 04/12 14:02

    Επαυξημένη πραγματικότητα στις περιηγήσεις στο Πεδίο του Άρεως

  85. 04/12 13:46

    Τουρισμός πόλης: Τρεις ελληνικές πόλεις στις 100 πιο περιζήτητες στον κόσμο για city break

  86. 04/12 13:30

    Η πλήρης απευλευθέρωση visa θα φέρει κύμα Κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  87. 04/12 13:02

    Αγωγές για την υποκλοπή δεδομένων στα ξενοδοχεία της Marriott

  88. 04/12 12:49

    Xenia 2018: Θρίαμβος από τον εκθεσιακό ηγέτη της Τουριστικής βιομηχανίας

  89. 04/12 12:39

    Η LG στηρίζει τον τουριστικό κλάδο: Grand Sponsor στο Hotel Megatrends στην XENIA 2018

  90. 04/12 12:10

    TripAdvisor: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα εστιατόρια στην Ελλάδα για το 2018

  91. 04/12 11:53

    Η Booking εξαγόρασε την HotelsCombined

  92. 04/12 11:44

    Sabre: Έλληνας στο τιμόνι Ελλάδας, Κύπρου και Νορβηγικών χωρών

  93. 04/12 11:35

    Carnival: Η Ελλάδα σε νέο πρόγραμμα κρουαζιέρας στη Μεσόγειο το 2020

  94. 04/12 11:26

    Νέο "πρόσωπο" για την περιοχή Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά

  95. 04/12 11:23

    Ελληνικός τουρισμός: Προοπτικές για διψήφια αύξηση από την Πολωνία το 2019

  96. 04/12 11:20

    Τουρκικός τουρισμός: Προσδοκίες για 40 εκατ. αφίξεις το 2018

  97. 04/12 10:39

    Αλόννησος: Οι αφίσες γίνονται οικολογικές τσάντες

  98. 04/12 10:28

    Τουριστικές και θεματικές διαδρομές στο Δήμο Φαιστού

  99. 04/12 10:26

    19 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων

  100. 04/12 10:20

    Μελέτη για την αξιοποίηση του ξενοδοχείου «Κασταλία»