Σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό
Σεμινάρια (masterclass) στο Digital Marketing για επαγγελματίες του τουρισμού, και ιδιαίτερα ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, υλοποιεί τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2017 η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, SETE Training, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ρόδο. Τα νέα σεμινάρια ακολουθούν μετά από δύο άλλους επιτυχημένους κύκλους.
Tα marsterclass απευθύνονται σε:
-Ιδιοκτήτες και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων
-Ιδιοκτήτες και στελέχη ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων
-Επιχειρηματίες και στελέχη λοιπών τουριστικών επιχειρήσεων
Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, TripAdvisor, Google, ect.). Με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς και των στελεχών φιλοξενίας, ο σχεδιασμός του σεμιναρίου είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα.
Σήμερα, καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν θεωρείται πλήρης, εάν δεν ενσωματώνει την ψηφιακή στρατηγική και έκφραση. Το Ηλεκτρονικό (ή αλλιώς Ψηφιακό) είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης για πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους και τον κόσμο γύρω τους. Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) μας δίνει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσουμε το κοινό μας και να προσαρμόσουμε τα μηνύματα σε ένα ωφέλιμο για τους πελάτες και επικερδές για εμάς τρόπο.
Οι ημερομηνίες είναι οι εξής:
Αθήνα 15-17 Φεβρουαρίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ
Θεσσαλονίκη 1-3 Μαρτίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ
Ρόδος 22-24 Μαρτίου 2017 Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ
Θεματολογία
1. Ηλεκτρονικός Τουρισμός κ Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις
Τι είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός; Τι είναι το e-Tourism και πώς μπορούν να επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τη χρήση του.
Βασικά Στατιστικά στοιχεία & Trends Ευρώπη / Ελλάδα: Οι τάσεις στο τεχνολογικό περιβάλλον και τα νέα μέσα και εφαρμογές τους στον τουρισμό.
Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Situation analysis (Ανάλυση κατάστασης): προσδιορισμός του “που βρισκόμαστε τώρα”
Ψηφιακή Τουριστική Συμπεριφορά των Τουριστών: πώς κινούνται οι τουρίστες σε Διαδίκτυο, websites, social media και κινητά τηλέφωνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι!
Objectives (Στόχοι): Μετά τον προσδιορισμό του “που βρισκόμαστε τώρα” ακολουθεί ο καθορισμός του “που θέλουμε να πάμε”.
Καθορισμός στόχων:
Αύξηση των επισκεπτών στην σελίδα (Visitors)
Αύξηση των υποψηφίων πελατών (Leads)
Αύξηση των πωλήσεων (Sales) - Αύξηση της δέσμευσης (Engagement)
Αύξηση του οφέλους (απόδοση) της επένδυσης σας στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (Return on investment – ROI)
Strategy (Στρατηγική) για τα Ηλεκτρονικά Μέσα: για να δοθεί απάντηση στα ερωτήματα:
Ποια μέσα/ εργαλεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε?
Πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε?
Τι μηνύματα θα επικοινωνήσουμε?
Πώς θα είμαστε συνεπείς στις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας?
2. Ειδικά Θέματα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις
Βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!: Μετατρέποντας τον “Looker” σε “Booker”
Social Media στην υπηρεσία του ξενοδόχου: Οι νέες τάσεις, τα νέα κανάλια, υπέρ και κατά / Καλές πρακτικές
Δημιουργήστε για την επιχείρησή σας αφοσιωμένους & ευτυχισμένους πελάτες & αυξημένες πωλήσεις μέσω της ικανοποίησης τους!
Το email ως εργαλείο για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & αύξηση των πωλήσεων!
Τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο εξυπηρέτησης (+ Facebook Messenger Bots)
Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM): πώς να πετύχουμε την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.
Online Reputation & Tripadvisor Management: Διαχείριση Φήμης στο διαδίκτυο. or Πώς να διαχειριστείτε τα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων
Google Adwords: Προσεγγίστε πελάτες/τουρίστες από όλο τον κόσμο με στοχευμένο τρόπο μέσω του Google Adwords ( 2 ώρες - Θανάσης Δημάκης)
Κρατήσεις μέσω διαδικτύου - Πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις σας διαδικτυακά!
ΟΤΑs & Channel Management: Online Ταξιδιωτικοί πράκτορες – Ένα σημαντικό κανάλι πώλησης των υπηρεσιών σας!
Σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείο σας – Αποκτώντας έναν αποτελεσματικό διαδικτυακό πωλητή!
Web Analytics : Μετρώντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών ενεργειών μας και ένα εργαλείο για την καλύτερη λήψη αποφάσεων!
Πώς ο Προορισμός γίνεται Εργαλείο Προβολής της Επιχείρησης: Αξιοποιώντας τον προορισμό προς όφελος της τουριστικής μονάδας. Έρευνα για τον προορισμό / περιοχή / μονάδα (όγκος αναζητήσεων google κλπ)
Έρευνα σχετικά με τον (συν)ανταγωνισμό: Τιμές / διαθεσιμότητα / ζήτηση - Booking Intelligence
Content Marketing: Περιεχόμενο = Χρυσός! Αναγεννώντας το Περιεχόμενο και News Blog του ξενοδοχείου
3. Πρακτικό Workshop για την ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής τουριστικών επιχειρήσεων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικής στρατηγικής και καμπανιών - εφαρμογή στην επιχείρηση του κάθε συμμετέχοντα
Εκπαιδευτές:
Γεωργία Ζούνη, PhD.
Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.
Είναι συνιδρυτής του OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.
Θανάσης Δημάκης
Marketing Research & e-Business Development στην εταιρεία Tourix
Ο Θανάσης Δημάκης εξειδικεύεται στις pay per click search engine marketing campaigns και είναι απόφοιτος του MSc Marketing και Επικοινωνία με νέες τεχνολογίες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σχεδιάζει τη στρατηγική και εκτελεί online διαφημιστικές ενέργειες για λογαριασμό B2B και B2C επιχειρήσεων στους κλάδους του τουρισμού, τηλεπικοινωνίων και λογισμικού, ηλεκτρονικού εμπορίου, real estate & επαγγελματικών υπηρεσιών.
Έχει Google AdWords Certification από το πρόγραμμα Google Partners της Google και Google Analytics Platform Principals από το Google Analytics Academy. Aπό το 2007 έχει συνεργαστεί με ελληνικές & ξένες μικρές & πολυεθνικές επιχειρήσεις και πανεπιστήμια για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ερευνών αγοράς και ενεργειών ψηφιακής επικοινωνίας ενώ σήμερα βοηθάει τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το διαδίκτυο σαν σύμβουλος marketing research & e-business development στην εταιρεία Tourix .
Σταύρος Κεφάλας
Co-Founder / Head of Business Development στην εταιρεία Tourix
Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πατρών, και έχει κάνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του οργανισμού Experience Corinthia. Έχει συνεισφέρει από διάφορες θέσεις για 2,5 χρόνια στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του Τουριστικoύ Οργανισμού Λουτρακίου, έναν συνεργατικό φορέα για την τουριστική ανάπτυξη & προβολή της περιοχής, αποκτώντας σημαντική εμπειρία σε θέματα τουριστικού marketing και διαχείρισης προορισμού. Είναι μέλος του οργανισμού IFITT και συνεισφέρει στο ελληνικό τμήμα (IFITT Greece) ως γενικός γραμματέας.
Φίλιππος Ζ Χήρας
Co-Founder / Managing Director στην εταιρεία Tourix
Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικές Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ: (Το Εργαστήριο απευθύνεται αποκλειστικά σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις)
Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€
Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ & Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 120€
Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 170€
- 1) X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
- 2) Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
- 3) ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023
- 4) ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
29/04 10:47
29/04 10:30
29/04 10:10
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
28/04 07:21
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
28/04 07:16
28/04 07:12
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
( 0 )