«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown (6 video)

«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown (6 video)

Γράμματα αγάπης από την Αθήνα… Μέσα από έξι όμορφες «καρτ-ποστάλ», η πόλη στέλνει το μήνυμά της στο εξωτερικό: «Ανυπομονούμε, να σας δούμε ξανά!». Πρόκειται για την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια του This is Athens, του επίσημου οδηγού της πόλης, που έχει τίτλο: «Love Letters from Athens» - «Γράμματα αγάπης από την Αθήνα».

Εμπνευσμένη από τις… γεμάτες προσμονή επιστολές, που ανταλλάσσονταν κατά τις περιόδους των μεγάλων δοκιμασιών, η καμπάνια έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες: Απευθύνεται στους λάτρεις της Αθήνας στο εξωτερικό, με μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας, έως ότου μπορέσουμε όλοι να συναντηθούμε ξανά. Η καμπάνια, άλλωστε, που φέρει την υπογραφή «Love, Athens» έχει σκοπό να προκαλέσει συναισθήματα νοσταλγίας στους επισκέπτες, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο μία «προσωπική» σχέση ανάμεσα σε εκείνους και την πόλη.

Τα έξι βίντεο, σύντομης διάρκειας, στα οποία παρουσιάζονται χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, όπως το Άγαλμα της Αθηνάς στο Μέγαρο της Ακαδημίας, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Παναθηναϊκό Στάδιο και η Πλάκα, είναι εμπνευσμένα από τη ζωή στην πόλη, από τον Πολιτισμό, την Τέχνη, την Αρχιτεκτονική και την Ιστορία της. Η καμπάνια, που διατίθεται ψηφιακά σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά), στοχεύει σε κοινό από χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης και κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.

Μπορείτε να δείτε τα έξι βίντεο στα παρακάτω λινκ:

Η σύμπραξη «This is Athens & Partners»

Το «Love letters from Athens» υλοποιείται από τη σύμπραξη «This is Athens & Partners», στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξη και την προβολή της Αθήνας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές. Ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) συμπράττει με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) μέσω της Marketing Greece, την AEGEAN, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τη Λάμψα Α.Ε., τη Lamda Development και την Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., συμβάλλοντας μέσω αυτής της δυναμικής συνεργασίας στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην πόλη.

Από το 2018 υλοποιείται ένα στρατηγικό σχέδιο (2018-2021) για την ανάπτυξη του προορισμού με επενδύσεις και δράσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, για τη διαχείριση του προορισμού καθώς και για την προβολή και προώθησή του με στόχο την ανάδειξη της ταυτότητας της Αθήνας στις διεθνείς αγορές. Το αναπτυξιακό πλάνο της σύμπραξης «This is Athens & Partners» συντονίζεται κεντρικά από την ΕΑΤΑ και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ.

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, τονίζει: «Μέσα σε μία τόσο δύσκολη περίοδο, η Αθήνα δηλώνει την παρουσία της στον παγκόσμιο τουρισμό. Με δυνατές συνεργασίες και προετοιμασία που την καθιστούν έτοιμη να υποδεχθεί και πάλι τους επισκέπτες, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Με αυτήν την καμπάνια, στέλνουμε το μήνυμα σε όλους ότι η ελληνική πρωτεύουσα προσαρμόζει τον στρατηγικό σχεδιασμό της στα νέα δεδομένα και είναι έτοιμη να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο χάρτη του τουρισμού, όπως αυτός διαμορφώνεται».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος, επισημαίνει: «Η επόμενη μέρα για τη στοχευμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα συνεργειών και συνεργασιών. Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα -με σημείο αναφοράς την πρωτεύουσα που δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί το ταξιδιωτικό κοινό - μεταφέρει μήνυμα ετοιμότητας και αισιοδοξίας. Η τουριστική στρατηγική προσαρμόζεται και φέτος στα νέα δεδομένα, τη νέα εποχή και τις σύγχρονες τάσεις, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που διαθέτει».

Σε δήλωσή της η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, αναφέρει: «Η Αθήνα δηλώνει το «παρών» και με ένα ευρηματικό αφήγημα υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τους λόγους εκείνους που μας κάνουν να την αγαπάμε. Στόχος της «Love Letters from Athens» καμπάνιας είναι να προβάλει την προσωπικότητα της πόλης και να στείλει μήνυμα προσμονής και αισιοδοξίας για όταν η πόλη ξανασυναντηθεί με τους επισκέπτες της. Για μία ακόμη φορά το «This Is Athens and Partners», η μεγαλύτερη σε διάρκεια, σε οικονομικούς όρους και πιο ουσιαστική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη χώρα, αποδεικνύει μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια ότι η συνένωση δυνάμεων είναι το μοναδικό όχημα για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού».

O κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και εν μέσω της τρέχουσας πρωτόγνωρης συνθήκης, η μεγάλη σύμπραξη φορέων του «This is Athens & Partners» να συνεχίζει να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την καθιέρωση της Αθήνας στις κορυφαίες τουριστικές επιλογές διεθνώς. Μαζί, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. Πιστεύουμε στην Αθήνα και δεν έχουμε σταματήσει ούτε στιγμή να επενδύουμε συστηματικά στη δυναμική του προορισμού, όχι μόνο με την ανάπτυξη του δικτύου μας και την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας όλο το χρόνο, αλλά και συμπράττοντας σε κάθε προσπάθεια που δημιουργεί νέους λόγους επίσκεψης στην πόλη. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στην πόλη που αγαπάνε».

Από την πλευρά του, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, επισημαίνει: «Μέσα σε αυτές τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες για τον τουρισμό της Αθήνας, συνεχίζουμε με αίσθημα αυξημένης ευθύνης, στο πλαίσιο του «This is Athens & Partners», την πραγμάτωση της κοινής μας προσπάθειας για την προβολή και την προώθηση του προορισμού μας με μια πολύ φρέσκια και δημιουργική προσέγγιση που επενδύει στην επιστροφή του επισκέπτη στην πόλη μας».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΛΑΜΨΑ ΑΕ», κ. Τάσος Χωμενίδης, αναφέρει: «Η Αθήνα είναι ένας προορισμός, που βασίζεται στην εξωστρέφεια, στην αυθεντική φιλοξενία, στη συναρπαστική σχέση πολιτιστικής κληρονομιάς και σύγχρονης κοινωνικής ζωής. Αυτά τα χαρακτηριστικά κερδίζουν τους επισκέπτες της και αποκτούν ξεχωριστή σημασία σε περιόδους κρίσεων, οι οποίες μεταβάλλουν την κοινωνική και οικονομική καθημερινότητα. Η καμπάνια «Love Letters from Athens» τα αναδεικνύει και τροφοδοτεί την αισιοδοξία και τις προσδοκίες εν αναμονή εκπλήρωσης του ταξιδιωτικού “επανιδείν”».

Ο κ. Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, τονίζει: «Ζούμε σε μια πόλη γνωστή για την ιστορία και τον πολιτισμό χιλιάδων ετών, η οποία καλεί σήμερα τον επισκέπτη να ανακαλύψει το δυναμικό, σύγχρονο πρόσωπό της. Όραμά μας στη Lamda Development είναι να επανατοποθετήσουμε την Αθήνα στον παγκόσμιο επενδυτικό και τουριστικό χάρτη, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Για να διασφαλίσουμε τη δυναμική προβολή και προώθηση της Αθήνας ως προορισμού στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς, συνεχίζουμε να συμπράττουμε με σημαντικούς φορείς της πόλης μέσα από τη σύμπραξη του «This is Athens & Partners», και να στηρίζουμε το έργο της».

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., κ. Αχιλλέας B. Κωνσταντακόπουλος, από την πλευρά του επισημαίνει: «Η Αθήνα είναι μία ζωντανή σύγχρονη πόλη, με πλούσια ιστορία και πολιτισμική κληρονομιά. Ένας ιδανικός τόπος να επισκεφτεί κανείς, να ζήσει και να εργαστεί. Σήμερα, σε μια περίοδο πολλαπλών προκλήσεων για τον παγκόσμιο και φυσικά τον ελληνικό τουρισμό, είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο: Την ανάδειξη και σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για όλο τον χρόνο. Γι’ αυτό και είναι μεγάλη μας χαρά που συμμετέχουμε, μέσω της σύμπραξης «This is Athens & Partners», σε αυτή την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια, εκπέμποντας μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής για τη στιγμή που θα υποδεχτούμε και πάλι τους επισκέπτες της». 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/06 06:01

    Δήμος Λευκάδας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  2. 24/06 18:45

    FTI | Αίτηση πτώχευσης από τις δύο Meeting Point - Tι αναφέρεται για την εταιρεία στην Ελλάδα

  3. 24/06 15:30

    Τουρισμός | Γάλλοι ξενοδόχοι μήνυσαν την Airbnb για αθέμιτο ανταγωνισμό

  4. 24/06 14:51

    SZ: To ελληνικό Σάββατο είναι του εργοδότη

  5. 24/06 13:05

    Ισπανία: Μηδενικός ΦΠΑ στο ελαιόλαδο από την 1η Ιουλίου

  6. 24/06 12:42

    Επίσκεψη στο νέο, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent της Celebrity Cruises στον Πειραιά

  7. 24/06 07:57

    Πορτογαλία: Οι υπηρεσίες τουρισμού και ταξιδίων υπερδιπλασιάστηκαν μεταξύ 2014 και 2023

  8. 24/06 07:52

    Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας

  9. 24/06 07:49

    Συνέδριο Euroclassica της Ομηρικής Ακαδημίας στη Χίο

  10. 23/06 13:47

    Ιταλία | Ανοίγει ξανά το Κάπρι για τους τουρίστες – Επιλύθηκε το πρόβλημα με την υδροδότηση

  11. 23/06 11:55

    Τουρισμός | Τέλος στα Airbnb στη Βαρκελώνη σε 5 χρόνια ανακοίνωσε ο δήμαρχος

  12. 23/06 11:38

    Η κατασκευή του αεροδρομίου Αυλώνα φτάνει το 40% της ολοκλήρωσης

  13. 23/06 11:36

    Γιορτή Σταριού στο Ευύδριο Λάρισας

  14. 23/06 11:30

    Γιορτή Χρυσόμηλου στη Ρόδο

  15. 22/06 12:28

    Ποιες επιπτώσεις έχει ο καύσωνας για την υγεία μας;

  16. 22/06 12:21

    Κοινωνικός τουρισμός | Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα

  17. 22/06 07:53

    Ισπανία: Στα 570 ευρώ από 480 ευρώ το επίδομα ανεργίας

  18. 22/06 07:36

    Γυναικολιχουδιές στη Γλαύκη της Λάρισας

  19. 21/06 20:09

    Στα 1,8 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α' 4μηνο | +36% από τις ΗΠΑ, +31% από Γερμανία

  20. 21/06 19:57

    2η Γιορτή Μπύρας στον Πύργο Ηλείας

  21. 21/06 17:42

    CapsuleT Accelerator: Δικτύωση και Ανάπτυξη για Τουριστικές Startups

  22. 21/06 16:28

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Roger Bernat The Rite of Spring / Η ιεροτελεστία της άνοιξης | Πειραιώς 260 / 28-30 Ιουνίου

  23. 21/06 13:25

    Εταιρεία του Δ.Μελισσανίδη μεταξύ των 3 ενδιαφερομένων για την Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας στη Θεσσαλονική

  24. 21/06 13:23

    Η Turespaña προωθεί τον LGBTQI+ τουρισμό στο Europride 2024 της Θεσσαλονίκης

  25. 21/06 12:50

    TUI: Άνευ προηγουμένου επέκταση της σεζόν σε Κρήτη, Ρόδο, Κω

  26. 21/06 12:04

    Στην Ευρώπη οι μεγαλύτερες δυνατότητες στρατηγικών επενδύσεων στον τουρισμο στον κόσμο

  27. 21/06 11:43

    Expedia: Οι Αμερικανοί παίρνουν τις λιγότερες ημέρες διακοπών στον κόσμο

  28. 21/06 11:23

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι δεν αντέχουν 20 εκατ. τουρίστες- χρειάζονται όρια, με απόφαση και των κατοίκων

  29. 21/06 10:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Chamber Orchestra of Europe – Simon Rattle – Magdalena Kožená | Ηρώδειο - 30 Ιουνίου 2024

  30. 21/06 10:44

    Booking.com | Καθοριστικός ο ρόλος των καταλυμάτων στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων

  31. 21/06 10:36

    flydubai: Νέες συνδέσεις με τρία Ελληνικά νησιά

  32. 21/06 09:52

    «The Ilisian» | Η αναγέννηση του Hilton διαμορφώνει ένα νέο τοπόσημο για την Αθήνα του αύριο

  33. 21/06 08:43

    Δήμος Χανίων: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  34. 21/06 08:39

    Γιορτή Κρητικής Διατροφής στο Ρέθυμνο

  35. 21/06 07:36

    1η φάση Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κωπηλασίας στη λίμνη Παμβώτιδα

  36. 21/06 07:33

    Γιορτή της Καραγκούνικης Πίτας στο Μασχολούρι Καρδίτσας

  37. 21/06 07:29

    Φεστιβάλ Μελιτζάzz 2024 Νόστος στο Λεωνίδιο

  38. 20/06 21:26

    Αρνητική γνωμοδότηση σε ΜΠΕ ξενοδοχείου στην περιοχή Ιεράπετρας

  39. 20/06 18:35

    Focus Bari | Δύο στους τρεις Έλληνες χαζεύουν άσκοπα μέσα στα social....

  40. 20/06 18:31

    Ημερίδα Κινηματογραφικός Τουρισμός

  41. 20/06 13:53

    Το Hilton της Αθήνας γίνεται «The Ilisian» - Επένδυση 340 εκατ. ευρώ που θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025

  42. 20/06 13:50

    Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!)

  43. 20/06 13:10

    Τουρισμός | Mastercard: Μετατόπιση της ζήτησης στους εκτός αιχμής μήνες στη Μεσόγειο- και στην Ελλάδα

  44. 20/06 13:08

    Άνοιξαν οι Ιαματικές Πηγές της ΕΤΑΔ για το φετινό καλοκαίρι

  45. 20/06 12:09

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | + 22% τα έσοδα και +20% οι αφίξεις στο α' τετράμηνο

  46. 20/06 11:59

    FTI: Αίτηση πτώχευσης από θυγατρική με αντικείμενο τα αεροπορικά εισιτήρια

  47. 20/06 11:48

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Signal to noise - Forced Entertainment | 26-27 Ιουνίου Πειραιώς 260 Χώρος Δ

  48. 20/06 10:46

    Αμερικανικός τουρισμός | 71 εκατ. ταξίδια την εβδομάδα της Ημέρας της Ανεξαρτησίας - 5,7 εκατ. αεροπορικώς

  49. 20/06 10:07

    ΥΠΑ | +13% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' πεντάμηνο

  50. 20/06 10:01

    Β. Μακεδονία: Ακυρώσεις και χάος λόγω... διαβατηρίων

  51. 20/06 09:52

    Μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ μόνιμα σε ταξί και στην παράδοση καφέ | Συνεισφορά Αλληλεγγύης 33% στις εταιρίες διύλισης

  52. 20/06 09:40

    Λαμπρά εγκαίνια στο Μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα

  53. 20/06 09:34

    Πρωτόκολλο συνεργασίας για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό

  54. 20/06 07:13

    Νέα δωρεά του Σταύρου Ανδρεάδη στη Θεσσαλονίκη

  55. 20/06 07:10

    Δήμος Αλεξανδρούπολης: 4 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  56. 20/06 07:06

    Εκδήλωση Συρράκο και Λέρος – Αιγαίο και Τζουμέρκα. Μια Ελλάδα Πολιτισμός

  57. 20/06 07:02

    Γεύσεις Αμβρακικού στην Αμφιλοχία

  58. 20/06 07:00

    Σε ποιο σημείο θα σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία στην Αθήνα τους επόμενους μήνες

  59. 19/06 17:33

    Foreign Office | "Κόκκινος συναγερμός" για Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισπανία

  60. 19/06 17:20

    HAPCO & DES: Εκτόξευση του τζίρου στον τουρισμό MICE στην Ελλάδα εάν ο κλάδος στηριχθεί – Χάνονται πάνω από 120 εκδηλώσεις το χρόνο

  61. 19/06 16:06

    FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

  62. 19/06 15:14

    AEGEAN | Νέο Business Lounge στο αεροδρόμιο της Λάρνακας

  63. 19/06 15:08

    Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτή συζήτηση για τη Μελέτη Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας της πόλης

  64. 19/06 13:27

    Τουρισμός | Υπερπόντιες αγορές: Ασφάλεια και οικονομική προσιτότητα τα κριτήρια επιλογής προορισμών στην Ευρώπη

  65. 19/06 12:14

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου - Αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή | Προβολή της παράστασης Αντιγόνη

  66. 19/06 11:44

    ΙΝΣΕΤΕ | Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ οι 3 πλέον υποσχόμενες long-haul αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

  67. 19/06 11:36

    Ελλάδα: Γιατί χάνουν τη ζωή τους τόσοι τουρίστες;

  68. 19/06 11:04

    Ρωσικός τουρισμός | Τριπλάσια ζήτηση για οργανωμένες διακοπές στην Κύπρο από τη Russian Express

  69. 19/06 10:01

    Τουρισμός | Αποχωρεί ο ιδρυτής και CEO της Alltours - Μέτοχος το Alltours Foundation

  70. 19/06 07:04

    Υπουργείο Πολιτισμού: Stop σε ανέγερση ξενοδοχείου στην Καλαμπάκα

  71. 19/06 07:03

    ΕΟΤ Αυστρίας: Ταξίδι εξοικείωσης στη Θεσσαλονίκη για προβολή στο cult LGBTQ περιοδικό Vangardist

  72. 19/06 07:02

    Δήμος Καρύστου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  73. 19/06 07:00

    Πάτρα | Ημερίδα: Η Άγνωστη Μυθολογική Παράδοση του τόπου -Σπήλαιο Λιμνών και Ναός της Αρτέμιδος Ημερασίας

  74. 19/06 07:00

    Παραδοσιακό Τσιγγάνικο Γλέντι στον Νέο Οικισμό Ρομά στους Σοφάδες

  75. 18/06 18:31

    Διαγωνισμός για εκμίσθωση αναψυκτηρίου στη Νέα Επίδαυρο

  76. 18/06 18:10

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Κατάλληλα για κολύμβηση τα νερά στις ακτές της περιοχής

  77. 18/06 17:04

    Προβλήματα με την έκδοση βίζας σε Τούρκους επισκέπτες στη Ρόδο

  78. 18/06 15:47

    TUI: 300.000 επιπλέον θέσεις για Τουρκία, Αίγυπτο, Ελλάδα και Ισπανία

  79. 18/06 15:15

    +9% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Απρίλιο - μεγαλύτερη αύξηση στη Ζάκυνθο και μείωση στην Κέρκυρα

  80. 18/06 14:42

    Ευεξία, Μακροζωία, Γαστρονομία στο Navarino Challenge 2024 | Το μεγαλύτερο multi-sport event παρουσίασε τις φετινές του δράσεις

  81. 18/06 14:19

    Το Utopia of the Seas εντάσσεται επίσημα στον στόλο της Royal Caribbean

  82. 18/06 14:08

    Vision Omonia: Ανοίγει τον Σεπτέμβριο το εστιατοριο BENEDICT

  83. 18/06 12:27

    Αυξημένη κατά 44% η επισκεψιμότητα των αρχαιολογικών χώρων τον Φεβρουάριο

  84. 18/06 12:12

    Η Meliá Hotels επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιo με το νέο INNSiDE by Meliá στην Ελούντα

  85. 18/06 11:57

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Προβολή στην Αγγλική αγορά σε συνεργασία με την Jet2

  86. 18/06 11:37

    Nέο πολυτελές ξενοδοχείο της Bulgari Hotels & Resorts στην Αλικαρνασσό

  87. 18/06 11:30

    «Η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής»

  88. 18/06 11:18

    Meliá και Ναδάλ ανακοινώνουν νέο ξενοδοχείο στην Αλβανία

  89. 18/06 11:12

    ΞΕΕ | 23 διεθνείς επαγγελματίες του ψηφιακού περιεχομένου στο πρόγραμμα Boutique Hotel

  90. 18/06 10:52

    easyJet: Νέα σύνδεση Λονδίνο – Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμα

  91. 18/06 10:37

    Παγκόσμιος τουρισμός | Google και Deloitte: Ποιες θα είναι οι μεγάλες δυνάμεις το 2040- οι τάσεις και οι προορισμοί

  92. 18/06 10:00

    Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών | Το υπουργείο Τουρισμού απαξιώνει το επάγγελμα του ξεναγού

  93. 18/06 09:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Philharmonia Orchestra – Santtu-Matias Rouvali – Patricia Kopatchinskaja | Ηρώδειο - 18 Ιουνίου

  94. 18/06 07:34

    Διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΟΤ

  95. 18/06 07:28

    Άνδρος: Παλιά σεντόνια καταλυμάτων μετατρέπονται σε πάνινες τσάντες

  96. 18/06 07:24

    Μύκονος: Πώς απορρίφθηκε η παράταση ωραρίου χρήσης μουσικής έως τις 1.30 π.μ, σε κατάστημα

  97. 18/06 07:23

    Απόρριψη απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας σε 2 ξενοδοχεία στη Ρόδο

  98. 17/06 17:20

    Accor: Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές επισκεπτών πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο

  99. 17/06 16:30

    Γαλλία: Ανησυχία για την οικονομία, ανεβαίνουν τα σπρεντ

  100. 17/06 16:20

    Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα στον ξενοδοχειακό κλάδο