Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020.

Στο πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν:

-Aπαραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π),

-σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),

-ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία, usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους, προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους επισκέπτες εκθέσεων.

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο εκθέσεων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show (για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στο πλαίσιο εκθέσεων ή παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού. Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση, συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες» των Ιονίων).

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής με ενδεικτικό προϋπολογισμό 792.206,40 ευρώ.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται:

1.Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού (π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού κλπ.

Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :

-Ο σχεδιασμός - παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.

-Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.

-Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών παραγωγών.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.

-Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.

-Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

2.Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

-Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour - operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:

- Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας και κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

- Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο. Συγκεκριμένα:

-Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

-Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

-Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s & Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση ανά νησί και KPI’s (στόχοι - αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση» με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.

-Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:

Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook, Twitter, Google+ & Youtube channel και

Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

-Δημιουργία content (content development): Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling / management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:

-Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

-Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά

Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages

Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου: Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  2. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  3. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  4. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  5. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  6. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  7. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  8. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  9. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  10. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  11. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  12. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  13. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  14. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  15. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  16. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  17. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  18. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  19. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  20. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  21. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  22. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  23. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  24. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  25. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  26. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  27. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  28. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  29. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  30. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  31. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  32. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  33. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  34. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  35. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  36. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  37. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  38. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  39. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  40. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  41. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  42. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  43. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  44. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  45. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  46. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  47. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  48. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  49. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  50. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  51. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  52. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  53. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  54. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  55. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  56. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  57. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  58. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  59. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  60. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  61. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  62. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  63. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  64. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  65. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  66. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  67. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  68. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  69. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  70. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  71. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  72. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  73. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  74. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  75. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  76. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  77. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  78. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  79. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  80. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  81. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  82. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  83. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  84. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  85. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  86. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  87. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  88. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  89. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  90. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  91. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  92. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  93. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  94. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  95. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  96. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  97. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  98. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  99. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  100. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων