Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020.

Στο πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν:

-Aπαραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π),

-σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),

-ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία, usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους, προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους επισκέπτες εκθέσεων.

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο εκθέσεων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show (για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στο πλαίσιο εκθέσεων ή παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού. Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση, συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες» των Ιονίων).

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής με ενδεικτικό προϋπολογισμό 792.206,40 ευρώ.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται:

1.Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού (π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού κλπ.

Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :

-Ο σχεδιασμός - παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.

-Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.

-Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών παραγωγών.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.

-Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.

-Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

2.Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

-Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour - operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:

- Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας και κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

- Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο. Συγκεκριμένα:

-Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

-Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

-Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s & Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση ανά νησί και KPI’s (στόχοι - αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση» με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.

-Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:

Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook, Twitter, Google+ & Youtube channel και

Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

-Δημιουργία content (content development): Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling / management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:

-Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

-Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά

Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages

Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου: Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/03 08:47

    Σχέδιο στη Γαλλία για μείωση των δημόσιων δαπανών

  2. 26/03 08:45

    Ηνωμένο Βασίλειο: Έως το 2024 θα συντελεστεί η μεγαλύτερη επιδείνωση του βιοτικού επιπέδου από το 1956

  3. 25/03 22:22

    EE | Πιο οικονομική η επισκευή προϊόντων από την αντικατάσταση - νέα δικαιώματα στους καταναλωτές

  4. 25/03 21:46

    Βατικανό: Ιστορική η επιστροφή θραυσμάτων του Παρθενώνα

  5. 25/03 12:43

    Βασίλης Κικίλιας: +15% η κρουαζιέρα το 2023 σε σχέση με πέρυσι

  6. 25/03 12:39

    Επανεκκίνηση με αποφασιστικότητα και συγκεκριμένες πρωτοβουλίες…

  7. 25/03 08:19

    Παγκόσμιοι Αγώνες Εργασιακού Αθλητισμού στο Λουτράκι, που κέρδισε τη Νότια Κορέα

  8. 24/03 20:03

    Ανησυχητικά τα στοιχεία για τη γήρανση του πληθυσμού στην Ελλάδα | Κέντρο για τους Πληθυσμούς ιδρύει στην Κρήτη ο ΟΟΣΑ

  9. 24/03 16:40

    Μια Ελληνίδα στο τιμόνι του φορέα Airlines for Europe

  10. 24/03 16:10

    Τουρισμός 2070: Διαβατήρια καρδιακών παλμών, 3D εκτύπωση φαγητού & ρούχων, ολογραφικό προσωπικό και ιπτάμενα ταξί

  11. 24/03 14:21

    ACI World: Πανευρωπαϊκές διακρίσεις για τα αεροδρόμια Αθήνας/ Θεσσαλονίκης στην ικανοποίηση επιβατών

  12. 24/03 14:00

    Ευρωπαϊκή Σύνοδος CLIA: 20% επάνω από το 2019 οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα - Καθυστερήσεις στο σύστημα καταγραφής επιβατών

  13. 24/03 13:48

    Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης

  14. 24/03 13:21

    FedHATTA: Σειρά συναντήσεων του Λ. Τσιλίδη στην Κρήτη με Συνδέσμους-μέλη της Ομοσπονδίας για τον τουρισμό

  15. 24/03 13:20

    Η Αυστρία κάνει τη διαφορά φέτος: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός το καλοκαίρι στα αεροπορικά ταξίδια

  16. 24/03 12:44

    Η εταιρία που ανακάλυψε το last minute παρουσιάζει τον νέο της CEO

  17. 24/03 11:40

    WTTC | Τα ταξίδια και ο τουρισμός χρησιμοποιούν λιγότερο από το 1% του παγκόσμιου νερού

  18. 24/03 11:26

    Πουλήθηκε χαρτοφυλάκιο 72 ξενοδοχείων- ποια είναι η κοινοπραξία, που το αγόρασε- τα μισά σε νησιά του Αιγαίου

  19. 24/03 10:42

    American Airlines | Εποχιακές πτήσεις Αθήνα- Νέα Υόρκη και Αθήνα- Σικάγο τον Μάιο και Ιούνιο

  20. 24/03 10:26

    TUI | Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να αποπληρώσει την κρατική βοήθεια

  21. 24/03 10:09

    Κυπριακός Τουρισμός: Χάνει δυναμική το προσωπικό από τρίτες χώρες

  22. 24/03 09:56

    Συσκευή δίνει τη δυνατότητα για φιλί εξ αποστάσεως – Η τεχνολογία στα… καλύτερά της (video)

  23. 24/03 09:47

    Βασίλης Κικίλιας: "Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022”

  24. 24/03 07:53

    Aνταλλαγή εκτάσεων μεταξύ Δήμου Παιονίας και Ιεράς Μονής Οσίου Νικοδήμου

  25. 24/03 07:51

    Από τη θάλασσα στον ουρανό: Η United επενδύει 5 εκατ. δολάρια σε καύσιμα από φύκια

  26. 24/03 07:45

    Συνέδριο | "Περισσότερο από βιομηχανία, ο τουρισμός ως δύναμη κοινωνικής αλλαγής στις Κυκλάδες στον 20ο και 21ο αιώνα"

  27. 24/03 07:45

    Προς παράδοση το εμβληματικό ακίνητο στην Πανεπιστημίου (π.Ιντεάλ) για τη δημιουργία ξενοδοχείου από τον Όμιλο Μήτση

  28. 24/03 07:01

    Προέγκριση μελέτης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για το έργο «LIMNOS RESORT»

  29. 23/03 16:12

    TUI: Βραβεία Green IT σε Amazon, Deutsche Telekom και QA Ltd.

  30. 23/03 15:54

    ΥΠΑ: Ξεπέρασε τα επίπεδα 2019 η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2023

  31. 23/03 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση 72% των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Ιανουάριο

  32. 23/03 15:39

    Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη

  33. 23/03 15:25

    Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό

  34. 23/03 15:04

    Στα Aria Hotels το Villa Pueblo στο Ναύπλιο

  35. 23/03 14:34

    10 χρόνια Marketing Greece με... χιουμοριστική ματιά

  36. 23/03 14:03

    Το πολυτελές brand Paradisus by Meliá ήρθε στην Ευρώπη – Στα Κανάρια το πρώτο ξενοδοχείο

  37. 23/03 13:33

    Conde Nast Traveller: Η Κρήτη στους 23 καλύτερους προορισμούς διακοπών για τον Απρίλιο

  38. 23/03 13:26

    E.E. | Ενεργειακή αναβάθμιση με κόστος για τους ιδιοκτήτες

  39. 23/03 13:04

    Emirates: Προσλαμβάνει νέα μέλη πληρώματος καμπίνας στην Ελλάδα

  40. 23/03 12:37

    Στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού το Διεθνές Πρωτάθλημα Αλπικών Αγωνισμάτων 2023

  41. 23/03 12:27

    EΟΤ | 1 στους 3 Πολωνούς που θα έρθει το 2023 στην Ελλάδα έχει κάνει ήδη κράτηση

  42. 23/03 12:10

    Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης στα κορυφαία της Ευρώπης - τιμή για την Fraport

  43. 23/03 11:35

    Ηράκλειο: Συμφώνησαν για μισθολογικές αυξήσεις διετίας 12% ξενοδόχοι – ξενοδοχοϋπάλληλοι

  44. 23/03 11:05

    ΙWG | Η επιβολή δουλειάς στο γραφείο στερεί τις επιχειρήσεις από τα ταλέντα

  45. 23/03 10:48

    Η Άνοιξη έρχεται μαζί με τις τουλίπες στην Κωνσταντινούπολη

  46. 23/03 10:24

    ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια

  47. 23/03 10:02

    Προβολή του Ρεθύμνου ως ιδανικού τουριστικού προορισμού σε Μόναχο, Βαρσοβία και Βιέννη

  48. 23/03 09:50

    Στην κορυφή των προτιμήσεων των Γάλλων και των Αυστριακών η Κρήτη - Συμμετοχή στις εκθέσεις σε Παρίσι και Βιέννη

  49. 23/03 09:48

    Σε ποια εταιρεία υπεκμισθώθηκαν οι υπηρεσίες εστίασης του νέου 5άστερου ξενοδοχείου NYX Esperia 3 Palace Hotel Athens

  50. 23/03 08:51

    Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Αλεξανδρούπολη

  51. 23/03 08:46

    Αλβανία | Οι επιχειρήσεις δίνουν αυξήσεις στους υπαλλήλους για να μη φύγουν στο εξωτερικό

  52. 23/03 08:42

    Επιτροπή Καθοδήγησης για τις στρατηγικές κατευθύνσεις της Πρωτοβουλίας GR-eco islands

  53. 23/03 08:40

    Φόβοι για τριγμούς στην οικονομία του Βελγίου

  54. 22/03 19:29

    Ο αρχαιότερος δρόμος της Αθήνας βρίσκεται στην Πλάκα - Έχει το ίδιο όνομα εδώ και 25 αιώνες

  55. 22/03 18:54

    Eurowings | Πτήσεις προς Νέα Αγχίαλο από Στουτγκάρδη

  56. 22/03 18:31

    Αφαλάτωση, η λύση στο πρόβλημα της λειψυδρίας

  57. 22/03 18:09

    Celestyal | Νέα πορεία με την προσθήκη του Celestyal Journey

  58. 22/03 17:51

    Επίσκεψη Αντώνη Σαμαρά στο “Mουσείο Εθνικής Αντίστασης – Οικία Στρατηγού Ναπολέοντα Ζέρβα”

  59. 22/03 17:42

    Έρευνα ΕΣΕΕ | Ο τουρισμός στηρίζει και το εμπόριο - τι αγοράζουν οι τουρίστες - Καμπάνια για το Shopping in Greece

  60. 22/03 16:50

    Show us your Regina: Η τουριστική καμπάνια που κατέστρεψε οριστικά τη φήμη πόλης του Καναδά

  61. 22/03 16:07

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Η Ελλάδα διατηρεί την πρωτιά στις προτιμήσεις των Αυστριακών τουριστών

  62. 22/03 15:40

    Τhe Newel Metaxourgeio | Λαμπερά εγκαίνια στο κέντρο της Αθήνας για το νέο μέλος της αλυσίδας The Newel

  63. 22/03 15:24

    Πώς οι vegan και οι vegetarian αλλάζουν τα ξενοδοχεία – «Βρισκόμαστε ενόψει της 'ευεξιοποίησης' του τουρισμού»

  64. 22/03 14:33

    Ελληνοτουρκική συνάντηση για συνεργασία στον τομέα Τουρισμού

  65. 22/03 13:30

    «Let's TUI it» | Έτσι θα καλύψει τις 950 κενές θέσεις εργασίας ο tour operator

  66. 22/03 12:57

    Τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες είναι η νέα μόδα στις οργανωμένες διακοπές – Τι ζητούν οι ταξιδιώτες

  67. 22/03 12:37

    Μητσοτάκης για Μύκονο: Δεν νοείται να υπάρχει νησί, όπου κάποιοι θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου

  68. 22/03 11:54

    Επαναπατρίζονται είκοσι εννέα πολύτιμες αρχαιότητες στην Ελλάδα

  69. 22/03 10:51

    Bill Gates: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η σημαντικότερη τεχνολογική πρόοδος εδώ και δεκαετίες

  70. 22/03 10:34

    Έκθεση της Βιέννης Ferien 2023 | +20% οι κρατήσεις για Ελλάδα

  71. 22/03 09:59

    Η Jet2holidays επαναφέρει το δωρεάν check-in των αποσκευών από το ξενοδοχείο την ημέρα αναχώρησης

  72. 22/03 09:52

    EasyJet | Νέο δρομολόγιο από Μπέλφαστ για Ρόδο

  73. 22/03 09:36

    Νέες συνεργασίες για την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων και βιλλών Selected Hideaways

  74. 22/03 09:19

    Tουρισμός 2023: Περισσότερες αεροπορικές θέσεις από το 2019 στη νοτιοανατολική Ευρώπη | +14,7% η Ελλάδα

  75. 22/03 08:55

    Ταξιδιωτική ‘Ενωση ΗΠΑ | Η εαρινή ζήτηση επιτάσσει επείγουσες αναβαθμίσεις στο σύστημα αεροπορικών ταξιδιών

  76. 22/03 08:53

    Ηνωμένο Βασίλειο: Εκτιμήσεις για μικρή βελτίωση της οικονομικής και δημοσιονομικής προοπτικής το 2023

  77. 22/03 08:51

    Η στεγαστική κρίση στη Γερμανία και οι προσπάθειες επίλυσης

  78. 22/03 08:49

    Wyndham: Ανάπτυξη πάνω από 200 ξενοδοχείων ECHO από το πρώτο έτος

  79. 22/03 08:46

    Οι καλές τουριστικές πρακτικές του Καναδά «σώζουν» τους καταπιεσμένους Νεοϋορκέζους

  80. 21/03 19:08

    Σαν την Χαλκιδική δεν έχει και για τους Αυστριακούς συνταξιούχους | Έρχονται 5.500 το 2023 και άλλοι τόσοι το 2024

  81. 21/03 19:00

    1.188 αστυνομικοί σε αεροδρόμια και πύλες εισόδου | Θεοδωρικάκος: Όμορφη και ασφαλής η Ελλάδα | Κικίλιας: Πάμε για πολύ δυνατή σεζόν

  82. 21/03 18:46

    Κίνητρα για την προσέλκυση Ελλήνων επενδυτών στην Αλβανία

  83. 21/03 16:34

    Eurobank | Business Banking Τουρισμός για 13η χρονιά

  84. 21/03 16:11

    Ο Δήμος Δυτικής Σάμου σε εκδήλωση του ΠΟΤ για τα "Καλύτερα Χωριά Τουρισμού" στη Σαουδική Αραβία

  85. 21/03 15:45

    Νεοσύστατος Αυστριακός αερομεταφορέας σε συζητήσεις με την ελληνική Marathon Airlines

  86. 21/03 14:47

    ΤΑΙΠΕΔ | Στον όμιλο Γκριμάλντι περνά το λιμάνι Ηγουμενίτσας

  87. 21/03 14:26

    Telegraph: Ένας ελληνικός προορισμός στους 10 καλύτερους last minute για τις Πασχαλινές διακοπές των Βρετανών

  88. 21/03 14:17

    Εθνική θεώρηση εισόδου στους αρχηγούς τουριστικών γκρουπ - Τι προβλέπει σ/ν του υπ.Μετανάστευσης

  89. 21/03 13:50

    Τέσσερις μήνες παίρνει στις εταιρίες να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας στη Γερμανία

  90. 21/03 13:42

    Έρευνα | Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2023 – Έως τα 1.000 ευρώ το εβδομαδιαίο budget στις διακοπές

  91. 21/03 13:11

    Έτσι θα μπορούν να εργάζονται οι digital nomads στην Ελλάδα - Νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μετανάστευσης

  92. 21/03 13:06

    ΕΟΤ: Διαδραστική εκδήλωση προβολής της Σάμου στην τουριστική αγορά της Ολλανδίας

  93. 21/03 12:47

    Telegraph: 16 ελληνικές βίλες στις 50 καλύτερες στην Ευρώπη για διακοπές το καλοκαίρι του 2023

  94. 21/03 12:12

    Με μειωμένες ταχύτητες επανεκκινούν τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού από την Τετάρτη

  95. 21/03 11:22

    Politico: Αν η βαρετή Ελβετία δεν μπορεί να σώσει τις τράπεζές της, τότε ποιος μπορεί;

  96. 21/03 11:09

    Καμία νέα πολεοδομική άδεια για εκτός σχεδίου περιοχές στη Μύκονο

  97. 21/03 10:49

    Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΓΕΠΟΕΤ

  98. 21/03 10:27

    Choose Crete | Προβολή της Κρήτης και της γαστρονομίας της στην Πολωνία

  99. 21/03 10:21

    Διετής σύμβαση μεταξύ ξενοδόχων – ξενοδοχοϋπαλλήλων στα Χανιά | Αυξήσεις 6% και 5%

  100. 21/03 10:20

    Ένα ακόμη διεθνές βραβείο για τον όμιλο ξενοδοχείων MELTEMI HOTELS & RESORTS