Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020.

Στο πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν:

-Aπαραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π),

-σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),

-ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία, usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους, προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους επισκέπτες εκθέσεων.

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο εκθέσεων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show (για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στο πλαίσιο εκθέσεων ή παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού. Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση, συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες» των Ιονίων).

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής με ενδεικτικό προϋπολογισμό 792.206,40 ευρώ.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται:

1.Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού (π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού κλπ.

Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :

-Ο σχεδιασμός - παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.

-Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.

-Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών παραγωγών.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.

-Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.

-Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

2.Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

-Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour - operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:

- Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας και κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

- Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο. Συγκεκριμένα:

-Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

-Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

-Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s & Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση ανά νησί και KPI’s (στόχοι - αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση» με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.

-Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:

Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook, Twitter, Google+ & Youtube channel και

Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

-Δημιουργία content (content development): Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling / management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:

-Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

-Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά

Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages

Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου: Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 05/06 00:03

    Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού με τίτλο "The Greek Summer State Of Mind" (video)

  2. 04/06 20:02

    Όμιλος Lufthansa: Πολλές νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς από τις αρχές Ιουλίου

  3. 04/06 17:47

    Ανοίγουν σταδιακά από την 1η Ιουλίου τα ξενοδοχεία Sani/Ikos με κορυφαία πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας

  4. 04/06 16:24

    Η Ισπανία ανοίγει τα χερσαία σύνορα με τη Γαλλία και την Πορτογαλία

  5. 04/06 16:08

    FTI: Πλήρες πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά από την 1η Ιουλίου

  6. 04/06 16:03

    Air France: Πτήσεις για Θεσσαλονίκη, Μύκονο και Σαντορίνη

  7. 04/06 15:39

    Γερμανία: Ο τουρισμός στο πακέτο-γέφυρα για τις ΜμΕ – Ποιες ενισχύσεις προβλέπονται

  8. 04/06 15:33

    Η νέα πολιτική προσέγγισης των αγορών από τον Δήμο Πάργας

  9. 04/06 14:56

    Ξανά Ανοιχτα! Νέο βίντεο τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου

  10. 04/06 14:55

    ΙΑΤΑ: Φθηνότερες οι πτήσεις στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες

  11. 04/06 14:41

    Παρουσιάζεται το βράδυ η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού

  12. 04/06 14:33

    Κορωνοϊός: Το Ηνωμένο Βασίλειο αυτo-ακυρώνει τον τουρισμό

  13. 04/06 14:16

    Κίμωλος: Ένα μικρό νησί που μοιάζει σαν ζωγραφιά

  14. 04/06 14:12

    Η Ελλάδα έχει τη δική της Χαβάη και είναι πανέμορφη

  15. 04/06 13:34

    Το 57% των Γερμανών έτοιμοι να κάνουν κράτηση διακοπών μόλις χαλαρώσουν τα μέτρα

  16. 04/06 13:06

    Η Ισπανία εκτός της λίστας χωρών στις οποίες μπορούν να ταξιδέψουν οι Γερμανοί τον Ιούνιο

  17. 04/06 13:04

    Τράπεζα Πειραιώς: Δάνεια κεφαλαίου κίνησης στις επιχειρήσεις άνω του 1 δισ.ευρώ

  18. 04/06 12:47

    Πρόγραμμα FLATOD-19 - Ευέλικτοι Τουριστικοί Προορισμοί

  19. 04/06 12:38

    Τουρκία: Συμφωνία της κυβέρνησης με εταιρίες για τον έλεγχο της υγιεινής σε ξενοδοχεία & εστιατόρια

  20. 04/06 12:24

    Επιστολή: Σε απόγνωση τα μικρά τουριστικά γραφεία, που έφερναν υψηλού επιπέδου τουρισμό

  21. 04/06 12:15

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Πότε ανοίγουν τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα; Διαφορετικές ημερομηνίες σε δυο ΦΕΚ

  22. 04/06 11:57

    EASA: Λίστα αεροδρομίων με αυξημένο κίνδυνο διασποράς κορωνοϊού

  23. 04/06 11:46

    DER Touristik: Ταξίδια ακόμη και τον Ιούνιο σε Ελλάδα, Κύπρο, Πορτογαλία και Αυστρία

  24. 04/06 11:37

    Ιταλία: Ελπίδες για επανεκκίνηση του τουρισμού

  25. 04/06 11:32

    Γερμανικός Τύπος: Η Ελλάδα είναι έτοιμη για να υποδεχθεί τουρίστες

  26. 04/06 11:17

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση MATKA 2021 της Φινλανδίας

  27. 04/06 11:01

    Ανοίγουν την 1η Ιουλίου τα Sani Resort και Ikos Olivia με μοναδικά πρωτόκολλα ασφαλείας- Μοριακά τεστ στο Sani!

  28. 04/06 10:46

    Η Grecotel ανοίγει 10 ακόμη ξενοδοχεία

  29. 04/06 10:39

    Qatar Airways: Διευκρινίσεις για την πτήση με τα 12 κρούσματα κορωνοϊού

  30. 04/06 10:34

    Βουλγαρία: Ανοιχτά σύνορα με 29 χώρες χωρίς καραντίνα

  31. 04/06 10:29

    Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου: Διαγωνισμός για ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών

  32. 04/06 10:27

    Μάταλα: Πράσινο φως για την αναβάθμιση των υποδομών στο δημοτικό κάμπινγκ

  33. 04/06 10:22

    Δήμος Καλαμαριάς: Aρνητικός στη δημιουργία ξενοδοχείου και κατοικιών στη μαρίνα Αρετσούς

  34. 04/06 10:20

    16 περιπατητικές διαδρομές στον Δήμο Αριστοτέλη

  35. 04/06 10:15

    Νέα κλιματιστικά μηχανήματα στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  36. 03/06 17:07

    Tornos News Live: Την Πέμπτη 4 Ιουνίου ζωντανά 6:00 μ.μ. συζήτηση με τον δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη για το παρόν και το μέλλον του αθηναϊκού τουρισμού

  37. 03/06 16:41

    H Aegean διαμορφώνει εκ νέου το θερινό πρόγραμμα πτήσεων στο εσωτερικό και εξωτερικό

  38. 03/06 16:11

    Γερμανία: Άρση της ταξιδιωτικής προειδοποίησης για 31 χώρες- εκτός παραμένει η Τουρκία

  39. 03/06 16:02

    Προσωρινή απαγόρευση πτήσεων από και προς Κατάρ

  40. 03/06 15:54

    Π.Αντωνίου: Χρηματοδοτικά μέσα για τα ξενοδοχεία του Β.Αιγαίου, συμβατά με τις ιδιαιτερότητες της περιφέρειας

  41. 03/06 15:01

    Κύπρος: Επανεκκίνηση της διεθνούς αεροπορικής κίνησης από 9 Ιουνίου - Ποιά είναι τα πρωτόκολλα

  42. 03/06 14:46

    Χάρης Θεοχάρης: Δεν κάνουμε πίσω στο άνοιγμα, αλλά δεν κάνουμε πίσω και στην ασφάλεια

  43. 03/06 14:33

    Πως η εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων μπορεί να γίνει μια ευχάριστη έκπληξη για τον πελάτη σας

  44. 03/06 14:31

    Ανανεώνεται η ψηφιακή τουριστική πύλη της Σερίφου

  45. 03/06 14:23

    Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.: Διευκρίνιση Θεοχάρη για τις πισίνες στα καταλύματα

  46. 03/06 14:16

    Tήνος: Προσπάθειες για επέκταση της σεζόν

  47. 03/06 14:13

    Ποιες επιχειρηματικές δραστηριότητες επανεκκινούν τις επόμενες ημέρες

  48. 03/06 14:09

    "Για μια θέση στον ήλιο" - Εντείνεται φέτος λόγω κορωνοϊού ο "πόλεμος της πετσέτας"

  49. 03/06 12:51

    Πώς θα επανέλθει το All inclusive στα ξενοδοχεία μετά την πανδημία

  50. 03/06 12:44

    Το μέλλον των πόλεων μετά τον κορωνοϊό

  51. 03/06 12:40

    Βενετία: το τέλος του μαζικού τουρισμού;

  52. 03/06 12:26

    Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2020

  53. 03/06 12:17

    Στοπ σε μεγάλη επένδυση γαλλο-βελγικού fund για ανέγερση 10όροφου ξενοδοχείου στην οδό Πατησίων

  54. 03/06 12:03

    Γιώργος Βερνίκος: «Βρισκόμαστε μπροστά σε νέες προκλήσεις»

  55. 03/06 11:56

    Κορωνοϊός: Οδηγίες του ΕΟΔΥ για τους γιατρούς στα τουριστικά καταλύματα

  56. 03/06 11:21

    Ο υπουργός Τουρισμού στο SkyNews | Οι πτήσεις θα ανοίγουν με βάση τη λίστα των αεροδρομίων της EASA

  57. 03/06 11:08

    Δυναμικό restart της Forum AE

  58. 03/06 10:19

    Τουρισμός: Ανοίγουν τα σύνορα για τα ταξίδια των Γερμανών- στις 15 Ιουνίου για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  59. 03/06 10:12

    12 κρούσματα κορωνοϊού στην πτήση από Ντόχα- Αναστέλλονται οι πτήσεις από Κατάρ

  60. 03/06 10:08

    Ξεκινά το online Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

  61. 03/06 10:01

    Αρχίζει την Τετάρτη 3 Ιουνίου η λειτουργία του Ταμείου Εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας

  62. 03/06 09:59

    Οι δύο γαλαζοπράσινες παραλίες στο Αγκίστρι που πρέπει να κολυμπήσεις

  63. 03/06 09:58

    Skyscanner: Η Κρήτη ανάμεσα στους καλύτερους προορισμούς παγκοσμίως για διακοπές τον Οκτώβριο

  64. 03/06 09:57

    Ιαπωνία: Ημερήσια επιδότηση για εσωτερικό τουρισμό

  65. 03/06 09:56

    Δήμος Δελφών: Μείωση των τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων έως 30 Νοεμβρίου

  66. 03/06 09:54

    Οι δραστηριότητες και ο νέος τιμοκατάλογος του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου Λουτρακίου

  67. 03/06 09:51

    Κατά των αιολικών πάρκων στην Τήνο ο Δήμος Αμοργού

  68. 03/06 09:41

    Το ελληνικό νησί με τις 72 παραλίες χωρίς ξαπλώστρες

  69. 03/06 09:36

    Σίφνος: Η "συνταγή" επανεκκίνησης

  70. 03/06 09:32

    Τουρισμός: Ποιοι φορείς παρέχουν υπηρεσίες εκπαίδευσης στα υγειονομικά πρωτόκολλα

  71. 03/06 09:25

    HO.RE.CA. Restart: Συσκευή αποστείρωσης για την υγειονομική ασφάλεια ξενοδοχείων, εστιατορίων, νοσοκομείων και άλλων εγκαταστάσεων

  72. 02/06 17:10

    Η Ιταλία ανοίγει τα σύνορα αύριο 3 Ιουνίου για τους Ευρωπαίους- και για τους Βρετανούς!

  73. 02/06 16:47

    Tornos News Live: Την Τετάρτη 3 Ιουνίου ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση για τη θέση της ελληνικής μπύρας στην επανεκκίνηση της εστίασης και του τουρισμού

  74. 02/06 16:38

    Γερμανία: Προς άρση της ταξιδιωτικής προειδοποίησης αύριο 3 Ιουνίου

  75. 02/06 15:06

    ΕΤΟΑ/ Τουρισμός: Κύμα ζήτησης για ταξίδια στην Ευρώπη

  76. 02/06 14:38

    Κοινωνικός & Ιαματικός Τουρισμός 2020: Πρόσκληση συμμετοχής των καταλυμάτων

  77. 02/06 14:32

    Αυτοί είναι οι κανόνες στις οργανωμένες ιδιωτικές και μη παραλίες - Τι λέει η νέα ΚΥΑ

  78. 02/06 14:28

    Απαγόρευση κυκλοφορίας ατομικών σκαφών - θαλάσσιων μοτοποδηλάτων

  79. 02/06 14:17

    Επαναλειτουργεί στις 9 Ιουνίου το Holiday Inn Athens - κλειστά τον Ιούνιο τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της οικογένειας Μουσαμά

  80. 02/06 13:53

    Έρευνα: 2 στους 3 πολίτες μεγάλων αγορών για την Ελλάδα δηλώνουν πρόθυμοι για διεθνή ταξίδια

  81. 02/06 13:46

    Ανοιχτό το ξενοδοχείο Wellness Santa Resort

  82. 02/06 13:35

    Ανακατανομή αξιωμάτων στο Δ.Σ.της Ομοσπονδίας Καταλυμάτων "Ο Αριστοτέλης"

  83. 02/06 12:57

    ΣΕΤΚΕ: Σε νέες περιπέτειες τα μικρά τουριστικά καταλύματα με το νέο νόμο του υπουργείου Τουρισμού

  84. 02/06 12:49

    Επαναλειτουργεί το ξενοδοχείο Volcano View

  85. 02/06 12:31

    COSMOTE Fiber: Τις 180.000 έφτασαν οι γραμμές Fiber To The Home σε όλη την Ελλάδα

  86. 02/06 12:19

    Ellinair: Ξεκινούν 2 συνδέσεις από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και Ηράκλειο

  87. 02/06 12:18

    Volotea και Wizz Air: Νέα δρομολόγια για Μύκονο, Σαντορίνη, Ρόδο, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα και Ζάκυνθο

  88. 02/06 11:56

    Παρέμβαση FedHATTA για διατάξεις του νέου Νόμου για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας

  89. 02/06 11:51

    Kορωνοϊός: Kατάρρευση του τουρκικού τουρισμού - Μειώθηκαν 99,3% οι αφίξεις τον Απρίλιο, 51,2% το 4μηνο (πίνακας)

  90. 02/06 11:42

    "Πράσινο φως" για κατεδαφίσεις κτιρίων στο Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά

  91. 02/06 10:56

    Blue Air: Επανέναρξη των πτήσεων από Αθήνα και Θεσσαλονίκη για Λάρνακα

  92. 02/06 10:24

    Skyscanner: Η Ελλάδα ανάμεσα στους 13 ονειρεμένους προορισμούς του κόσμου

  93. 02/06 10:21

    Iberia: Πτήσεις σε 180 προορισμούς από την 1η Ιουλίου

  94. 02/06 10:20

    Αίγυπτος: Αναβολή οφειλών ηλεκτρικού ρεύματος για τα ξενοδοχεία έως τον Οκτώβριο

  95. 02/06 10:14

    Σιγκαπούρη: Kωδικός "ασφαλές έθνος"

  96. 02/06 10:04

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων ΚΥΚΛΟΣ: Διαμαρτυρία γιατί τα ενοικιαζόμενα δωμάτια παραμένουν κλειστά

  97. 02/06 09:48

    Η μαγευτική παραλία και το νησάκι που πας κολυμπώντας στην Αττική

  98. 02/06 09:46

    Πέντε ελληνικές εξωτικές παραλίες που δε χρειάζεσαι πλοίο για να πας

  99. 01/06 18:40

    Τοrnos News Webinars: Tην Τρίτη ζωντανά 4:00 μ.μ. συζήτηση για την προσαρμογή των digital marketing ενεργειών των ξενοδοχείων στα νέα δεδομένα

  100. 01/06 18:37

    Το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa εγκρίνει το πακέτο διάσωσης