Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020.

Στο πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν:

-Aπαραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π),

-σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),

-ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία, usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους, προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους επισκέπτες εκθέσεων.

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο εκθέσεων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show (για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στο πλαίσιο εκθέσεων ή παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού. Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση, συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες» των Ιονίων).

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής με ενδεικτικό προϋπολογισμό 792.206,40 ευρώ.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται:

1.Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού (π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού κλπ.

Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :

-Ο σχεδιασμός - παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.

-Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.

-Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών παραγωγών.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.

-Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.

-Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

2.Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

-Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour - operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:

- Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας και κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

- Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο. Συγκεκριμένα:

-Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

-Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

-Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s & Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση ανά νησί και KPI’s (στόχοι - αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση» με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.

-Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:

Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook, Twitter, Google+ & Youtube channel και

Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

-Δημιουργία content (content development): Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling / management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:

-Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

-Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά

Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages

Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου: Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/07 18:04

    Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων

  2. 26/07 17:40

    Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

  3. 26/07 15:00

    Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης

  4. 26/07 13:52

    Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR

  5. 26/07 11:40

    DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι

  6. 26/07 11:36

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών

  7. 26/07 10:57

    Βρετανικός τουρισμός | 2 εκατ. ταξιδιώτες αναχωρούν αυτό το Σαββατοκύριακο για διακοπές- Ελληνικά νησιά και Αθήνα στις επιλογές

  8. 26/07 10:43

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός

  9. 26/07 07:17

    Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας

  10. 26/07 07:15

    Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι

  11. 26/07 07:14

    Δήμος Δωρίδος: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  12. 26/07 07:12

    Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο

  13. 26/07 07:09

    5η ποδηλατική περιήγηση Φαλαισίας στη Μεγαλόπολη

  14. 25/07 16:20

    ΕΞΑΑΑ | Τα ξενοδοχεία 3 αστέρων είχαν την υψηλότερη πληρότητα στην Αθήνα το α΄εξάμηνο

  15. 25/07 15:30

    Αφαίρεση της “Γαλάζιας Σημαίας” από 22 ελληνικές ακτές

  16. 25/07 15:05

    Zagori Mountain Running 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με πάνω από 2.800 δρομείς από 35 χώρες

  17. 25/07 14:30

    Θεσσαλονίκη | Εταιρεία συμφερόντων Μελισσανίδη επιλέξιμος επενδυτής στην «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

  18. 25/07 13:34

    6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας

  19. 25/07 12:22

    Which? | «Πιθανόν παραπλανητικές» τακτικές στις κρατήσεις μέσω Expedia και Hotels.com

  20. 25/07 12:18

    Η Επιτροπή εκταμίευσε 2,3 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης

  21. 25/07 12:01

    Πάνω από 4.500 έλεγχοι καταγγελιών σε 150 παραλίες όλης της χώρας - 20 σφραγίσεις

  22. 25/07 12:01

    Πώς θα εξοικονομήσουμε νερό στην πόλη

  23. 25/07 11:36

    Περιφέρεια Αττικής: 48 εκατ. ευρώ για έργα Πολιτισμού στο Λεκανοπέδιο - Ώθηση στον θεματικό τουρισμό

  24. 25/07 11:18

    Τουρισμός | Η Μεσόγειος παραμένει ο in προορισμός των Βρετανών - Η easyjet δεν βλέπει στροφή σε δροσερούς προορισμούς

  25. 25/07 10:36

    Τουρισμός | ΙΝΣΕΤΕ: Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο- ποια είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της χώρας

  26. 25/07 10:30

    Success Story: Selected Hideaways – Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων & Βιλών

  27. 25/07 07:31

    Πού μελετάται να τοποθετηθούν και γιατί 30 κάμερες στην Πάρο

  28. 25/07 07:27

    Δήμος Πύργου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  29. 25/07 07:26

    Συμπόσιο Γλυπτικής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θ. Παπαγιάννης στα Τζουμέρκα

  30. 25/07 07:24

    Δήμος Παγγαίου: Διαγωνισμός για εκμίσθωση έκτασης με χρήση κάμπινγκ

  31. 25/07 07:18

    Παραθαλάσσιος αγώνας WAVE Running στην ακτογραμμή του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  32. 24/07 23:45

    Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. ημεδαποί ταξιδιώτες το 2023, 3,5 δισ. ευρώ οι δαπάνες

  33. 24/07 23:21

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου| "Hecuba, not Hecuba" - Tiago Rodrigues | 26-27 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

  34. 24/07 17:14

    ΥΠΑ: Σε εξέλιξη σχέδια αναβάθμισης υποδομών στο αεροδρόμιο Καρπάθου

  35. 24/07 14:16

    Korean Air: Πτήσεις τσάρτερ Σεούλ – Αθήνα για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  36. 24/07 14:04

    Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία

  37. 24/07 13:21

    «Πάμε Ελλάδα», το μήνυμα της AEGEAN για το ταξίδι της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Παρίσι που μόλις ξεκίνησε

  38. 24/07 11:59

    Στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Πέμπτη στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία με ηλεκτρονικό εισιτήριο

  39. 24/07 11:41

    Handelsblatt | Οι μικροεπιχειρήσεις «φρενάρουν» την ελληνική οικονομία

  40. 24/07 11:40

    Πώς οι αρωματικές ξενοδοχειακές σειρές αναβαθμίζουν την εμπειρία φιλοξενίας

  41. 24/07 11:26

    Ryanair: Νέα συνεργασία «εγκεκριμένου ΟΤΑ» με την σκανδιναβική Braganza και τις θυγατρικές Ticket και Escapeaway

  42. 24/07 10:52

    Κέρκυρα: Χωρίς νερό ο Άγιος Γόρδιος – Πρόβλημα με τις γεωτρήσεις

  43. 24/07 10:21

    Υπερτουρισμός | Μαγιόρκα: Τι μέτρα ζήτησαν οι διαδηλωτές - "Καμία επένδυση δημοσίου χρήματος για την επέκταση των υποδομών"

  44. 24/07 07:18

    Air Haifa: Νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στο Ισραήλ, με πτήσεις για Ελλάδα και Κύπρο

  45. 24/07 07:15

    210 κιλά χταπόδι στις Γιορτές Ψαρά, Χταποδιού και Θάλασσας στη Λέσβο

  46. 24/07 07:10

    Γιατί συγκεντρώθηκε υπερβολικός όγκος παλαιών στρωμάτων σε κοινόχρηστους χώρους της Σίφνου

  47. 24/07 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση οικοπέδου στο Βόλο όπου βρίσκονται το ιστορικό καφενείο «Συνάντηση» και το π. ξενοδοχείο «Γαλλίας»

  48. 24/07 07:02

    Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  49. 23/07 20:39

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Ιταλοί και Αμερικανοί ηγούνται στις αυξητικές επιδόσεις του α΄πενταμήνου

  50. 23/07 17:08

    Ευρωκοινοβούλιο: H Ελισάβετ Βόζενμπεργκ-Βρυωνίδη εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού

  51. 23/07 15:06

    Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

  52. 23/07 14:36

    Δήμος Αθηναίων και Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας «συμμαχούν» για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών

  53. 23/07 13:38

    Heraklion Flavors: Το επιτυχημένο Φεστιβάλ Γαστρονομίας «βεγγέρισε» στους Κάτω Ασίτες 

  54. 23/07 13:36

    Resort for a Day: Δραστηριότητες για επιβάτες κρουαζιέρας σε resort της Κέρκυρας, Ρόδου, Σαντορίνης και Μυκόνου

  55. 23/07 12:40

    easyJet: Στις 18 Ιουλίου κορυφώθηκαν τα ταξίδια των Βρετανών – Αύξηση της ζήτησης για Σκιάθο

  56. 23/07 12:22

    Ethiopian Airlines: 3 οι εβδομαδιαίες συνδέσεις Αθήνα - Αντίς Αμπέμπα το α’ 3μηνο του 2025

  57. 23/07 12:04

    Χορηγία drones προς την Περιφέρεια Ανατολικής Mακεδονίας Θράκης για αντιπυρική προστασία 

  58. 23/07 11:07

    ΤΑΙΠΕΔ | 10 εκατ. ευρώ για να γίνουν πιο "πράσινα" τα λιμάνια Ραφήνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας

  59. 23/07 10:35

    ΕΕ | Μεγαλύτερη σαφήνεια στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  60. 23/07 09:46

    Υπερτουρισμός | 20.000 διαδηλωτές στη Μαγιόρκα την Κυριακή- "1.232.014 κάτοικοι, 18 εκατομμύρια τουρίστες" 

  61. 23/07 07:40

    Διαγωνισμός μίσθωσης ακινήτου στην Iσθμία για εστιατόριο

  62. 23/07 07:38

    Ηνωμένο Βασίλειο: Ρυθμός ανάπτυξης υψηλότερος του αναμενόμενου

  63. 23/07 07:30

    Θεατρική παράσταση Ερωτόκριτος στο Αρκαλοχώρι

  64. 23/07 07:29

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού με Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την τουριστική εκπαίδευση

  65. 23/07 07:27

    Δήμος Φαιστού: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  66. 22/07 22:50

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ενισχύσεις για αναβάθμιση ή δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ιαματικού τουρισμού

  67. 22/07 19:45

    ΕΠΟΤ | Εκδήλωση στη Ρόδο: «Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη | από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία»

  68. 22/07 19:41

    Θρησκευτικός τουρισμός | Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΟΤ - Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την προώθησή του

  69. 22/07 16:43

    Καλοκαίρι στον Λίβανο: Πάρτι και ρουκέτες

  70. 22/07 14:55

    Σε εξέλιξη μέτρα αναβάθμισης του αεροδρομίου Νάξου και η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

  71. 22/07 13:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | Timofei Kulyabin - Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη | 9 & 10 Σεπτεμβρίου Ωδείο Ηρώδου Αττικού

  72. 22/07 13:05

    ΥΠΑ: Σε επίπεδο ρεκόρ ο αριθμός πτήσεων στο F.I.R Αθηνών

  73. 22/07 12:17

    Τουρισμός 2024: Ανερχόμενη τάση τα μοναχικά ταξίδια των γυναικών – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το καλοκαίρι

  74. 22/07 11:52

    Επίσημη παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας «loveHER | 5 Senses | 365 Days» του Δήμου Ηρακλείου

  75. 22/07 11:42

    Ελληνικός τουρισμός 2024: 531 εκατ. περισσότες εισπράξεις από πέρυσι το α’ 5μηνο

  76. 22/07 11:10

    ΕΟΤ | Ύμνοι γερμανικού περιοδικού στην ελληνική κουζίνα

  77. 22/07 10:39

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη με Άμπου Ντάμπι, Γκραν Κανάρια και Άμστερνταμ

  78. 22/07 10:39

    Sani/Ikos | Άντληση 350 εκατ. ευρώ από έκδοση ομολόγου - Ξένοι θεσμικοί υπερκάλυψαν 3 φορές το ποσό

  79. 22/07 10:22

    Ryanair: Κέρδισε δίκη κατά της Booking.com για παραπλανητικές πρακτικές

  80. 22/07 10:06

    Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 68% των βρετανικών οικογενειών - Οι τιμές σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  81. 22/07 09:57

    Condor | Νέες πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  82. 22/07 07:57

    Γιορτή Αμυγδάλου στις Μικροθήβες

  83. 22/07 07:05

    Δήμος Μεγανησίου: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  84. 22/07 07:02

    5 σημεία υδάτινων πεδίων στη Φθιώτιδα

  85. 22/07 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

  86. 22/07 06:07

    Πράσινο φως για επενδύσεις στο Ξενία και την Ιαματική Πηγή στα Λουτρά Κύθνου

  87. 21/07 12:39

    Τουρισμός | Ποιες εθνικότητες "καίει" περισσότερο ο καύσωνας - τι δείχνουν οι δαπάνες με πιστωτικές κάρτες στην Ισπανία

  88. 21/07 12:16

    +14,8% o τζίρος σε καταλύματα και εστίαση τον Μάιο - μεγαλύτερη αύξηση στο Ηράκλειο και μείωση στην Αχαΐα

  89. 21/07 11:56

    Δήμος Επιδαύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 21/07 11:55

    ‘Εκθεση Τοπικών Προϊόντων στη Μακρυρράχη Πηλίου

  91. 20/07 22:18

    Ε. Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση- “Στρατηγικός Σχεδιασμός” και χωροταξικό- νέο λιμάνι στο Μονόλιθο

  92. 20/07 13:16

    Κυπριακός τουρισμός | «Έξυπνος» προορισμός η Πάφος με την τοποθέτηση ψηφιακών πινακίδων

  93. 20/07 13:03

    Ο πλανήτης αιχμάλωτος ενός μικρού ψηφιακού λάθους

  94. 20/07 12:58

    Μ. Κόνσολας | «Νέα δέσμη κινήτρων για τους γιατρούς που θα υπηρετούν στα νοσοκομεία των νησιών»

  95. 20/07 12:50

    O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Κρήτης καταδικάζει περιστατικό ξυλοδαρμού τουριστών - προσφορά δωρεάν διακοπών

  96. 20/07 12:39

    Ε.Ξ. Ρόδου | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων Φαληρακίου & Καλλιθέας

  97. 20/07 12:36

    Γιορτή Ροδάκινου στο Βελβεντό Κοζάνης

  98. 20/07 12:34

    Ισπανία: Η αύξηση των τουριστικών μεγεθών αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης

  99. 19/07 17:55

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024 | grape - Greek Agora of Performance, 21 – 25 Ιουλίου

  100. 19/07 16:05

    LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION